Fabian Rietz

Fabian Rietz

Fabian Rietz är mäklare på MOHV Malmö

Fabian Rietz har varit registrerad mäklare sedan 2020-09. Fabian Rietz har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-04 och har fått 12 omdömen med ett betyg på 4.8. Fabian Rietz har haft 4 försäljningar sen 2020-06 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-06 - 2021-05

Läs vad 12 Läs vad Fabian Rietz

2021-06-20
    Fabian hade mycket god kännedom om såväl bostadsrättsföreningen som området. Det var till stor fördel vid försäljningen av min lägenhet. Det märktes att Fabian har idrottsbakgrund då vinnarkänslan fanns hela tiden, d v s att det skulle bli så bra som möjligt för mig som säljare. Så fort något hände tog Fabian kontakt och om jag ville ha kontakt med honom så svarade han direkt.
    2021-06-19
    Väldigt nöjd med Valet av Fabian Rietz. Bemötte mig grymt bra och va välinformerade och va påläst på objektet jag köpte.

Varmt rekommenderas :)
    • Slottsstaden
    2021-06-11
    Fabian är mycket professionell och ansträngde sig för att se till så att såväl vi som köpare som säljarna blev nöjda. Just i vårt exempel så har jag och min sambo letat lägenhet i strax över ett år och aldrig förr lagt ett bud. Men Fabian frågade om lånelöfte fanns redan innan visningen samt berättade när tillträde var tilltänkt vilket gjorde att vi förnyade vårt lånelöfte redan innan visningen och att vi kände oss mer förberedda inför vad det skulle betyda om vi lade ett bud. Detta tror jag ökade chansen avsevärt för att vi denna gång vågade buda.
    • Slottsstaden
    2021-06-10
    Mycket positiv erfarenhet av Fabian. Rak, rättfram, tydlig, påläst, punktlig och energisk. Han uppfyllde de förväntningar som vi hade på honom.
    2021-05-23
    Köpte en mycket trevlig 2a. Det hela gick snabbt och smidigt vilket var väldigt skönt. Som förstagångsköpare kändes det väldigt tryggt med en mäklare som var lätt att få tag på och som kunde svara på de frågor och funderingar jag hade. God kommunikation och flexibilitet är något jag värdesätter och det tycker jag levererades. Jag är supernöjd!
    2021-05-23
    Uppskattade verkligen Fabians återkoppling och tillgänglighet. Verkligen bästa tänkbara med bra diskussioner. Konkurrenskraftigt arvode med styling och det slutpris som uppskattas från början.
    2021-05-12
    Vi sålde vår bostadsrätt med hjälp av Fabian. Vi hade en väldigt bra dialog under hela processen och vi blev väldigt nöjda med slutresultatet. Han är en väldigt driven och kompetent mäklare.
    2021-05-12
    Köpt en 3:a på Dammfri i Malmö. Mäklaren var väldigt proffsig, kunnig och effektiv/smidig. Han levde upp till alla förväntningar jag hade och har skött hela processen perfekt.

Allt har gått snabbt, smidigt och lätt. Skulle absolut rekommendera Fabian till andra personer jag känner.
    • Värnhem
    2021-05-03
    I bought a 2 bedrooms apartment. Fabian was always fast in bringing answers and keeping the conversation going. A bit more of cultural understanding will make him an excelled broker for foreigners. Considering the fast pace market I think he did a good job in keeping the buyer and owner in this process.
    • Värnhem
    2021-05-02
    Trevlig, punktlig, bra information och lätt att samarbeta med.
    Fabian sålde vår lägenhet vid värnhemstorget.