Fabian Rietz

Fabian Rietz

Fabian Rietz är mäklare på MOHV Malmö

Fabian Rietz har varit registrerad mäklare sedan 2020-09. Fabian Rietz har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-04 och har fått 100 omdömen med ett betyg på 4.9. Fabian Rietz har haft 52 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 100 Läs vad Fabian Rietz

• Britta Kristina S
    köpte sitt hus med hjälp av Fabian Rietz en del av MOHV Malmö
    2022-08-08 Verifierad kund
    Jag mötte Fabian Rietz på en husvisning, där det inte blev aktuellt för mig att köpa.
    Han återkopplade och frågade mig vad jag sökte och då jag inte riktigt visste det lovade han att hitta mitt drömhus åt mig. :o) Så fort han har haft ett hus på gång har han skickat det till mig för att fråga om det kunde vara något.
    Så dök det äntligen upp, drömhuset!

Fabian har känts personlig och engagerad och de frågor han inte kunnat svara på har han snabbt tagit reda på svaret på. Själva affären gick snabbt och smidigt.

Jag kommer nu att ge honom förtroendet att sälja mitt hus, med förhoppning om att han är lika engagerad i mina köpare.
    • Varvsstaden
    2022-06-13 Verifierad kund
    Fabian var tillmötesgående och hjälpsam vid köpet och ingav förtroende och kunnighet.
    Han svarade sakligt på mina funderingar och frågor och var lättillgänglig samt uppdaterade hela tiden i processen.

Kort sagt upplevde jag Fabian som en duktig mäklare och trevlig kille!
  • Boney P
    sålde sin lägenhet med hjälp av Fabian Rietz en del av MOHV Malmö
    • Varvsstaden
    2022-06-12 Verifierad kund
    Fabian är väldigt förtroendeingivande och sympatisk. Han håll mig uppdaterad genom hela processen och rodde affären smidigt i hamn. Dubbla tummar upp!
    • Dammfri
    2022-05-31 Verifierad kund
    Bra bemötande och hög tillgänglighet! Vi kände oss trygga genom hela processen.
    • Almhög
    2022-05-25 Verifierad kund
    Han är praktiskt och hjälpsam.
    • Almhög
    2022-05-25 Verifierad kund
    Trevlig. Saklig. Informativ. Informerade mycket under försäljningens gång både per telefon, sms och Mail. Vi trodde det skulle vara svårt att få sålt lägenheten men Fabian ”sålde in” den på visningarna. En mäklare att rekommendera.
    • Dammfri
    2022-05-21 Verifierad kund
    Proffesionellt skött av mäklaren, han var informativ och kunnig om objektet.
  • sålde sitt hus med hjälp av Fabian Rietz en del av MOHV Malmö
    2022-04-20 Verifierad kund
    Fabian visade ett stort engagemang och affärsmannaskap i samband med vår försäljning
  • sålde sitt hus med hjälp av Fabian Rietz en del av MOHV Malmö
    2022-04-18 Verifierad kund
    Vänligt bemötande och väldigt lyhörd.
    Alltid snabb respons och återkoppling.
    Bara positivt!
    • Ellstorp
    2022-04-18 Verifierad kund
    Proffesionellt, får saker att hända, svarar ofta omgående.