Alla kategorier Mäklare Skåne Malmö MOHV MOHV Malmö Henrik Karlsson
83 rekommendationer

Henrik Karlsson
en del av MOHV Malmö

Jag heter Henrik Karlsson och jag är reg. fastighetsmäklare på MOHV, ett modernt mäklarföretag med fokus på kundnytta genom flexibla lösningar. Kontakta mig så tar vi tillsammans fram det upplägg som fungerar bäst för just dig och din bostad.
Regementsgatan 17
217 53 Malmö — Visa karta

Vad tror Henrik att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 83 kunder tycker om Henrik Karlsson

• Camilla  W
    Camilla W skrev om Henrik Karlsson en del av MOHV Malmö
    Smidigt, lugnt och tryggt gick det att sälja min mormors lägenhet med Henriks hjälp. Så nöjda! Läs mer
  • Viktor E
    Viktor E skrev om Henrik Karlsson en del av MOHV Malmö
    Professionellt. Mycket smidig bostadsaffär Läs mer
  • Thomas T
    Thomas T skrev om Henrik Karlsson en del av MOHV Malmö
    Henrik gav ett mycket bra första intryck. Han tog kontakt direkt efter en första kontakt förfrågan via mäklarofferter.se. Han lyssnade in på mig som kund och förstod snabbt situationen och möjligheterna med objektet. Han var flexibel och tillmötesgående gällandes ett första möte. Vid mötet kom han väl förberedd och hade en tydlig ide' och resonemang kring bästa taktiken för försäljningen av objektet. Han förstod fördelarna samt nackdelarna med objektet och hur han ville gå tillväga för att lyckas. Han påvisade även ödmjukhet, lyhördhet samt snabb återkoppling i början av processen, vilket skapade ett förtroende för att han skulle bete sig likadant mot spekulanterna i slutänden. Tack vare att han var påläst och förbered och hade en plan som överensstämde med vår egen samt hans tillvägagångssätt så föll valet på Henrik. Hans utgångspris var väl grundat och realistiskt och han säkerställde att detta levererades så att alla parter var nöjda. Vi önskar Henrik all lycka till med sin fortsatta karriär och är övertygade om att han kommer göra många kunder nöjda framöver med sitt gedigna tillvägagångssätt. Läs mer
  • Krister S
    Krister S skrev om Henrik Karlsson en del av MOHV Malmö
    Väl förberedd, tydlig kostnadsredovisning, ingen reklam för ngn specifik bank. Läs mer
  • Maja D
    Maja D skrev om Henrik Karlsson en del av MOHV Malmö
    Jag är väldigt nöjd med Henrik som mäklare. Verkligen proffsig och ambitiös. Jag fick magkänslan av att han skulle göra ett bra jobb och den stämde hela vägen. Läs mer
  • Martina P
    Martina P skrev om Henrik Karlsson en del av MOHV Malmö
    Henrik skötte min försäljning hur bra som helst! Höll mig välinformerad under hela processen vilket fick mig att känna mig trygg. Min lägenhet såldes mycket snabbare än förväntat och till ett pris jag känner mig supernöjd med. Henrik rekommenderas varmt från mitt håll! Läs mer
  • Sara N
    Sara N skrev om Henrik Karlsson en del av MOHV Malmö
    Jag är supernöjd med Henrik! Han var snabb på att svara på alla mina frågor på ett sätt som man förstår! Han har alltid varit tillgänglig. Väldigt professionell och trevlig! Kan verkligen rekommendera honom! Läs mer
  • Marcus M
    Marcus M skrev om Henrik Karlsson en del av MOHV Malmö
    Självklart val av mäklare enligt oss. Han var trevlig, engagerad och väldigt ambitiös. Vi är helnöjda! Läs mer
  • Ellinor N
    Ellinor N skrev om Henrik Karlsson en del av MOHV Malmö
    Som första gångs köpare är det mycket nytt man ska lära sig och förstå. Henrik är en mycket engagerad mäklare som hjälpte mig genom hela processen. Genom både telefon och mejl fick han känna mig trygg. Go Henrik!!! Läs mer
  • Jennifer H
    Jennifer H skrev om Henrik Karlsson en del av MOHV Malmö
    Supernöjd med allt! Ger snabba svar, håller en uppdaterad och hela processen med foto, visning och försäljning gick snabbt och smidigt! Helnöjd! Läs mer
  • Oresti O
    Oresti O skrev om Henrik Karlsson en del av MOHV Malmö
    Jag valde Henrik och Daniel efter ett värderingsmöte och hade en bra magkänsla efter vårt samtal. Denna känslan visade sig vara helt rätt och de fick processen att kännas smidig och trevlig. Henrik håller en konstant uppdaterad och vill att man är med på hur allt funkar innan något sker, vilket är perfekt för folk som jag som inte har sålt sin bostad innan. Jag rekomenderar Henrik varmt! Läs mer
  • Linus
    Linus skrev om Henrik Karlsson en del av MOHV Malmö
    Valde Henrik efter en rekommendation. Väldigt professionell mäklare som lyssnar på dina önskemål. Rak, tydlig och snabb i kommunikation. Hög arbetsmoral och bra service. Är helnöjd och kan varmt rekommendera honom! Läs mer
  • daniel l
    daniel l skrev om Henrik Karlsson en del av MOHV Malmö
    Sålt lägenhet för andra gången och valet av mäklare var inte svårt efter bra jobb och härligt engagemang vid första tillfället. Även denna gång levererat service i toppklass! Läs mer
  • Christoffer G
    Christoffer G skrev om Henrik Karlsson en del av MOHV Malmö
    Jättenöjd med hela försäljningsprocessen! Rak och tydlig med allt. Lätt att komma i kontakt med och bra återkoppling! Läs mer
  • Gun m
    Gun m skrev om Henrik Karlsson en del av MOHV Malmö
    Tog kontakt med Henrik i första hand för en värdering av min lägenhet och hade tänkt kontakta ett par andra mäklare som jag rekommenderats, men, jag fick genast så stort förtroende för Henrik och det ledde till en snabb och lyckosam försäljning. Lugn och proffsig, aldrig svår att få tag i om jag hade några frågor och höll mej ständigt uppdaterad under hela processen. Kan verkligen rekommendera honom
    Gun M Läs mer
  • Anna
    Anna skrev om Henrik Karlsson en del av MOHV Malmö
    Henrik är väldigt professionell. Han svarar blixtsnabbt på sms och mail och håller alla parter ständigt uppdaterade om vad som händer. När saker och ting behöver ordnas så tar det aldrig lång tid innan Henrik fixat dem. Han är full av energi och alltid glad när man träffar honom.
    Vi har nu både köpt och sålt lägenhet via Henrik och är supernöjda, båda processerna har känts väldigt trygga och smidiga.
    Vi rekommenderar honom starkt!! Läs mer
  • Ivan F
    Ivan F skrev om Henrik Karlsson en del av MOHV Malmö
    Har träffat många mäklare, men detta är en av dom absolut bästa jag mött. Bra, trevlig och seriöst intryck. Snabba svarstider på både telefon och sms och uppfyllde alla mina önskemål. Rekommenderas. Läs mer
  • Joel R
    Joel R skrev om Henrik Karlsson en del av MOHV Malmö
    Jag fick ett riktigt bra och trevligt bemötande hos Henrik. Eftersom det var min första lägenhetsförsäljning uppskattade jag att han guidade mig genom alla stegen i försäljningen innan vi körde igång. Han är snabb och rak i all kommunikation och det är inget krångel nånstans. Toppbetyg! Läs mer
  • Robert K
    Robert K skrev om Henrik Karlsson en del av MOHV Malmö
    Som vanligt proffsigt bra tillmötesgående och smidig med mina behov. Läs mer
  • Alex N
    Alex N skrev om Henrik Karlsson en del av MOHV Malmö
    Ärlig, rak och väldigt engagerad i att både finnas till hands och ge tydliga svar. Rekommenderas verkligen och är tacksam för hjälpen jag själv fått. Läs mer
  • Madeleine L
    Madeleine L skrev om Henrik Karlsson en del av MOHV Malmö
    Mycket nöjd med all kommunikation kring visning, budgivning osv. Klar och tydlig i sitt sätt att informera och återkopplar fort på frågor. Trevligt bemötande och ett stort engagemang. Kan varmt rekommendera Henrik Läs mer
  • Martin H
    Martin H skrev om Henrik Karlsson en del av MOHV Malmö
    Väldigt professionell, engagerad och hjälpsam. Svarar på alla sms, mail och telefonsamtal. Kan varmt rekommendera Henrik! Läs mer
  • Elin W
    Elin W skrev om Henrik Karlsson en del av MOHV Malmö
    Väldigt engagerad, proffsig, sympatisk och tillgänglig för att svara på frågor. Återkopplade alltid jättesnabbt. Kan verkligen rekommendera Henrik! Läs mer
  • Sofia
    Sofia skrev om Henrik Karlsson en del av MOHV Malmö
    Jag träffade Henrik i samband med försäljningen av en annan lägenhet för ett år sedan och imponerades av hans driv och målinriktade och strukturerade sätt och när vi nu skulle sälja vår lägenhet var det en självklarhet att anlita Henrik. Henrik är på alla sätt en exceptionell mäklare som vi kände oss trygga med varenda steg i processen. Han återkopplar alltid mycket snabbt både ifråga om att ge klara svar på frågor och att informera om varenda steg i försäljningsprocessen. Dessutom är han trevlig och lätt att ha att göra med både för oss försäljare och för våra köpare. Henrik har superkoll på allt och gör försäljningsprocessen smidig och bekväm. Vi rekommenderar Henrik varmt och kommer anlita honom igen i framtiden samt rekommendera honom till alla vi känner. Läs mer
  • Sandra K
    Sandra K skrev om Henrik Karlsson en del av MOHV Malmö
    Engagerad duktig mäklare som vet vad han gör!! Läs mer
  • Jelena M
    Jelena M skrev om Henrik Karlsson en del av MOHV Malmö
    Mycket duktig! Väldigt engagerad och hjälpsam, jobbar snabbt och svarar på alla sms och telefonsamtal! Kan varmt rekommendera Henrik Karlsson på MOHV utan honom hade vi aldrig kunnat sälja vår lägenhet så fort som vi gjorde! Läs mer
  • Mattias L
    Mattias L skrev om Henrik Karlsson en del av MOHV Malmö
    Väldigt engagerad mäklare ! Utav min egna erfarenhet har jag aldrig haft en mäklare som brytt sig mer om sin klient och resultatet vi försöker nå. Rekomenderar Henrik starkt till framtida säljare. 🌟 Läs mer
  • Elin M
    Elin M skrev om Henrik Karlsson en del av MOHV Malmö
    Grundlig och informativ mäklare som gjorde köpsprocessen betryggande och tydlig, även som förstaköpare. Trevligt och öppet kundbemötande! Läs mer
  • Muath  E
    Muath E skrev om Henrik Karlsson en del av MOHV Malmö
    Vi både köpte och sålde lägenhet genom Henrik! Han är otroligt prefossionell och tydlig. Fastän försäljningen inte fick den farten vi ville så fortsatte Henrik i samma tempo, höll flera visningar och lyckades sälja lägenheten till ett pris som gjorde oss mer än nöjda! Henrik är dessutom otroligt duktig på att uppdatera konstant om allt som sker. Läs mer
  • Mario T
    Mario T skrev om Henrik Karlsson en del av MOHV Malmö
    Henrik Karlsson är en väldigt professionell och engagerad mäklare som verkligen ger sitt maximala för att en lyckad försäljningen ska gå igenom. Det märks tydligt att Henriks mål med försäljningsaffärer är att ha dem avslutade snabbt utan krångel samt göra säljaren nöjd. Henrik agerar även som en rådgivare för framtida köp av bostad.

Vid försäljning av framtida bostad kommer jag definitivt anlita Henrik Karlsson.
    En bättre och engagerad fastighetsmäklare kan man inte hitta i Malmö i mitt tycke :)

MVH
    //Mario Tomas Läs mer
  • Andreas L
    Andreas L skrev om Henrik Karlsson en del av MOHV Malmö
    Har fått möjligheten, att både köpa och sälja lägenhet med Henrik som mäklare och finns verkligen inget negativt att nämna. Väldigt professionell och kunnig mäklare. Ordentlig, engagerad och svarar alltid snabbt och bra på alla typer av frågor och råd.

Väldigt imponerad hur han hanterade försäljningsprocessen, även om trycket på visning var extremt högt så klarade han det galant med snabbt avslut och utmärkt pris.

Får jag möjlighet att köpa eller sälja i Malmö igen så kommer Henrik vara mitt självklara val. Läs mer
  • Andreas F
    Andreas F skrev om Henrik Karlsson en del av MOHV Malmö
    Min erfarenhet av tidigare mäklare har inte varit så bra men vid min senaste lägenhetsförsäljning kom Henrik in i bilden.
    Grymt seriös och fräsch mäklare som verkligen fick en att känna sig prioriterad alltid.
    Svarade snabbt på mail/telefon och sms och var sjukt drivande i visningar och försäljningen.
    Tack vare att Henrik la ner så mycket tid och energi kunde jag få sälja min lägenhet för ett riktigt bra pris.
    Är supernöjd och kommer anlita MOHV vid framtida försäljningar! Läs mer
  • Adam I
    Adam I skrev om Henrik Karlsson en del av MOHV Malmö
    Henrik är ett riktigt proffs. Bra bemötande från första stund (mötte honom när jag själv gick på en av hans visningar). Genom lägehetsförsäljningsförloppet har han varit klanderfri, svarar alltid i telefonen eller ringer upp direkt. Realtidsuppdateringar på alla utvecklingar, tips och råd löpande. Kan vara Malmös bästa mäklare. RECO! Läs mer
  • Samir O
    Samir O skrev om Henrik Karlsson en del av MOHV Malmö
    Mycket professionell och lyhörd mäklare. Från första mötet kände vi att det var rätt mäklare för jobbet. Henrik har alltid varit tillgänglig och snabb på att återkoppla via sms/mail/samtal. En mer engagerad mäklare lär man inte hitta.

Vi fick även goda råd av honom när vi skulle köpa ny lägenhet.

Vi är supernöjda med hela försäljningsprocessen och kan starkt rekommendera Henrik. Läs mer
  • Evert L
    Evert L skrev om Henrik Karlsson en del av MOHV Malmö
    Mycket professionellt bemötande och gott kundintryck. Kunnig och lyhörd som mäklare med snabb information och beundransvärt snabbt avslut. Han kan varmt rekommenderas.
    Med vänlig hälsning/Evert Läs mer
  • Julia
    Julia skrev om Henrik Karlsson en del av MOHV Malmö
    Henrik har varit professionell och enkel att ha och göra med från första mötet till kontraktsskrivningen. Han har varit mycket lyhörd, alltid tillgänglig och därtill flexibel och jag kommer utan tvekan att rekommendera honom till alla som efterfrågar tips på en kunnig och trevlig mäklare. Läs mer
  • Daniel E
    Daniel E skrev om Henrik Karlsson en del av MOHV Malmö
    Vi rekommenderar Henrik starkt! Professionell, engagerad, kunnig och lyhörd mäklare som gör försäljningsprocessen smidig och snabb. Svarar snabbt och gav oss också råd när vi skulle köpa. Läs mer
  • Lionel L
    Lionel L skrev om Henrik Karlsson en del av MOHV Malmö
    From the bidding process to the contract signing I found Henrik really helpful. He took the time to explain the next steps and answer really quickly to any inquiries. Really great broker, i know who to contact in the future. Läs mer
  • Maja R
    Maja R skrev om Henrik Karlsson en del av MOHV Malmö
    Kan verkligen rekommendera Henrik! Proffsigt bemötande och bra återkoppling. Supernöjd med hela försäljningsprocessen. Läs mer
  • Michael N
    Michael N skrev om Henrik Karlsson en del av MOHV Malmö
    Varm rekommendation till Henrik, som är en mycket duktig mäklare för att han är engagerad, lyhörd och proffsig. Han återkopplar väldigt snabbt och kommer vara den första mäklaren jag ringer om det blir en försäljning i framtiden! Läs mer
  • Roland Å
    Roland Å skrev om Henrik Karlsson en del av MOHV Malmö
    Den snabbaste försäljningen jag upplevt och till rätt pris, tack Henrik Karlsson. Läs mer
  • Rubi K
    Rubi K skrev om Henrik Karlsson en del av MOHV Malmö
    Henrik är fenomenal! Informationsflödet är konstant och det är det man vill ha. En riktigt bra mäklare jag är såå nöjd :) Läs mer
  • Carmen N
    Carmen N skrev om Henrik Karlsson en del av MOHV Malmö
    VI REKOMENDERAR HENRIK KARLSSON VERKLIGEN HENRIK KARLSSON SOM FASTIHETSMÄKLARE MYCKE SERIÖS,O KUNIG,OCK SAKLIG "HÙRRA, MOHV....

Bengt o Carmen Nilsson PER ALBIN HANSSON 56 B MALMÖ Läs mer
    Henrik K, Carmen N gillar detta
  • Alfred W
    Alfred W skrev om Henrik Karlsson en del av MOHV Malmö
    Henrik var väldigt engagerad i försäljningen. Trevlig och har ett bra bemötande. Återkopplar snabbt via SMS eller samtal.
    Rekommenderas Läs mer
  • Marco I
    Marco I skrev om Henrik Karlsson en del av MOHV Malmö
    Högsta betyg. Henrik är en seriös mäklare med fötterna på jorden. Väl påläst, kunnig och viktigast av allt, närvarande och engagerad. Anlitade honom efter grannens rekommendation. Kan varmt rekommendera! Läs mer
  • Mattias S
    Mattias S skrev om Henrik Karlsson en del av MOHV Malmö
    Kan varmt rekommendera Henrik. Precis sålt min lägenhet och är jättenöjd med jobbet han gjorde. Kunnig, proffsig, trevlig och tillgänglig. Får jag möjlighet i framtiden så är det ingen tvekan om att anlita Henrik igen/ Mattias S Läs mer
  • Martin B
    Martin B skrev om Henrik Karlsson en del av MOHV Malmö
    Henrik är kanon. Tillgänglig, professionell och driven. Vi hade semester under fotograferingen och när objektsbeskrivningen gjordes. Men det var inga problem, väldigt flexibel. Jag som säljare är väldigt nöjd och jag tror köparen är lika nöjd. När det är dags att sälja igen så hoppas jag att jag kan ha Henrik som mäklare igen. Läs mer
  • David I
    David I skrev om Henrik Karlsson en del av MOHV Malmö
    Henrik Karlsson är ett bra val av mäklare, han är dedikerad och respekterar säljarens önskemål, men tvekar inte att ge sin syn på saker och ting om han tycker annorlunda. Han lyssnar även på köparen, nyckeln till en lyckad bostadsaffär för båda parter. Jag skulle inte tveka att anlita Henrik igen. Läs mer
  • Behnaz Z
    Behnaz Z skrev om Henrik Karlsson en del av MOHV Malmö
    Jag får rekommendera Mr Henrik Karlsson ,för att han jobbar på en värdeful företag,för att han är väll utbildat för sitt jobb ,för att han är den rätta personen när det gäller bemötandet. Läs mer
  • Ewa O
    Ewa O skrev om Henrik Karlsson en del av MOHV Malmö
    Jag kan rekommendera Henrik till 100% . Han är öppen, trevlig, hjälpsam och tillgänglig 24-7 om man behöver. Jag har gjort 2 affärer med Henrik . Först som köpare och sedan kontaktade jag honom att sälja mitt nuvarande hem.Var jätte nöjd som köpare.Har därför träffat honom från två sidor och Henrik ser till att både köpare och säljare är nöjda med sina beslut.Även denna gång , jätte nöjd med försäljningen.
    Tack för denna gång , återkommer till dig vid nästa köp/försäljning . TACK :) Läs mer
Yessica Thornsäter
Martina Albertsson