Mäklare Skåne Malmö MOHV Malmö Henrik Karlsson
Henrik Karlsson
Registrerad mäklare sedan 2013
Aktiv på Reco.se sedan 2015
?
Jag heter Henrik Karlsson och jag är reg. fastighetsmäklare på MOHV, ett modernt mäklarföretag med fokus på kundnytta genom flexibla lösningar. Kontakta mig så tar vi tillsammans fram det upplägg som fungerar bäst för just dig och din bostad. Läs mer

Läs vad 95 kunder tycker om Henrik Karlsson

• Johan S
    Johan S skrev om Henrik Karlsson en del av MOHV Malmö

2019-02-11

Professionell och tydlig i sitt arbete. Snabba återkopplingar. Trevlig och lättsam som person . Läs mer
  • Mikaela Andersson skrev om Henrik Karlsson en del av MOHV Malmö

2019-02-04

Henrik är en mycket professionell mäklare! Vid både köp och försäljning är han engagerad från start och lätt att ha kontakt med. Henrik har alltid en plan framåt där man som säljare är väldigt involverad. En personlig, trevlig och mycket trygg affär! Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Elma K skrev om Henrik Karlsson en del av MOHV Malmö

2019-01-16

Fantastisk mäklare! Professionell och väldigt duktig. Sålde min lägenhet på endast en vecka och lyckades få upp ett väldigt bra pris. Rekommenderar starkt till alla som ska sälja att välja Henrik! Läs mer
  • Sandra O skrev om Henrik Karlsson en del av MOHV Malmö

2018-12-09

Henrik är professionell, kompetent, trygg och lättillgänglig. Det blev en effektiv och snabb affär med ett resultat som lovat och bättre! Rekommenderar varmt! Läs mer
  • Marine J
    Marine J skrev om Henrik Karlsson en del av MOHV Malmö

2018-12-05

Jag är supernöjd med Henrik! Redan från det första mötet så var han väl förberedd med en tydlig plan. Jag fick sen väldigt bra, snabb och trevlig service genom hela processen, och han höll hela tiden kontakten och var tillgänglig för frågor. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Christer J skrev om Henrik Karlsson en del av MOHV Malmö

2018-12-02

Henrik är en fantastisk mäklare. Vi är nöjda med uppdraget. Har litat på honom till 100%. Trevligt sätt och bemötande, vilket vi uppskattat. Vi kan rekommendera honom till mäklaruppdrag. Läs mer
  • Martin W skrev om Henrik Karlsson en del av MOHV Malmö

2018-11-10

Toppen! Kände mig väldigt trygg som köpare och är väldigt nöjd med kommunikation hur smidigt allt gick. Läs mer
  • Lia T
    Lia T skrev om Henrik Karlsson en del av MOHV Malmö

2018-03-29

Henrik är en helt fantastiskt mäklare! Vi både köpte lägenhet med Henrik som mäklare och valde sedan honom vid försäljning av vår egen bostad. Han har ett underbart bemötande, svarar alltid på frågor, är lättillgänglig och ser till att allt går smidigt och snabbt. Vi sålde vår lägenhet 2 dagar efter första visningen och är mycket nöjda med hela försäljnigsprocessen. :) Läs mer
  • Jennifer G
    Jennifer G skrev om Henrik Karlsson en del av MOHV Malmö

2018-03-21

Jag köpte nyss min första lägenhet och både Henrik och säljaren gjorde det riktigt kul, trevligt och smidigt. Eftersom det var första köpet dök det upp en del frågor. Henrik svarade alltid snabbt och på ett sätt som gjorde att jag kände att det var okej att fråga allt jag behövde fråga. Henrik är mycket tillmötesgående och har en härlig energi. Kommer jag någon gång sälja kommer jag utan tvekan kontakta honom. Läs mer
  • Simon K
    Simon K skrev om Henrik Karlsson en del av MOHV Malmö

2018-03-15

Har använt mig av Henrik vid försäljning två gånger. Båda gångerna har fungerat smidigt med bra återkoppling och lyckad försäljning. Läs mer

Andra mäklare hos MOHV Malmö

Yessica Thornsäter