Mäklare Skåne Malmö MOHV Malmö Henrik Karlsson
Henrik Karlsson
Registrerad mäklare sedan 2013
Aktiv på Reco.se sedan 2015
?
Jag heter Henrik Karlsson och jag är reg. fastighetsmäklare på MOHV, ett modernt mäklarföretag med fokus på kundnytta genom flexibla lösningar. Kontakta mig så tar vi tillsammans fram det upplägg som fungerar bäst för just dig och din bostad. Läs mer

Läs vad 92 kunder tycker om Henrik Karlsson

• Sandra O skrev om Henrik Karlsson en del av MOHV Malmö
    Henrik är professionell, kompetent, trygg och lättillgänglig. Det blev en effektiv och snabb affär med ett resultat som lovat och bättre! Rekommenderar varmt! Läs mer
  • Marine J
    Marine J skrev om Henrik Karlsson en del av MOHV Malmö
    Jag är supernöjd med Henrik! Redan från det första mötet så var han väl förberedd med en tydlig plan. Jag fick sen väldigt bra, snabb och trevlig service genom hela processen, och han höll hela tiden kontakten och var tillgänglig för frågor. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Christer J skrev om Henrik Karlsson en del av MOHV Malmö
    Henrik är en fantastisk mäklare. Vi är nöjda med uppdraget. Har litat på honom till 100%. Trevligt sätt och bemötande, vilket vi uppskattat. Vi kan rekommendera honom till mäklaruppdrag. Läs mer
  • Martin W skrev om Henrik Karlsson en del av MOHV Malmö
    Toppen! Kände mig väldigt trygg som köpare och är väldigt nöjd med kommunikation hur smidigt allt gick. Läs mer
  • Lia T
    Lia T skrev om Henrik Karlsson en del av MOHV Malmö
    Henrik är en helt fantastiskt mäklare! Vi både köpte lägenhet med Henrik som mäklare och valde sedan honom vid försäljning av vår egen bostad. Han har ett underbart bemötande, svarar alltid på frågor, är lättillgänglig och ser till att allt går smidigt och snabbt. Vi sålde vår lägenhet 2 dagar efter första visningen och är mycket nöjda med hela försäljnigsprocessen. :) Läs mer
  • Jennifer G
    Jennifer G skrev om Henrik Karlsson en del av MOHV Malmö
    Jag köpte nyss min första lägenhet och både Henrik och säljaren gjorde det riktigt kul, trevligt och smidigt. Eftersom det var första köpet dök det upp en del frågor. Henrik svarade alltid snabbt och på ett sätt som gjorde att jag kände att det var okej att fråga allt jag behövde fråga. Henrik är mycket tillmötesgående och har en härlig energi. Kommer jag någon gång sälja kommer jag utan tvekan kontakta honom. Läs mer
  • Simon K
    Simon K skrev om Henrik Karlsson en del av MOHV Malmö
    Har använt mig av Henrik vid försäljning två gånger. Båda gångerna har fungerat smidigt med bra återkoppling och lyckad försäljning. Läs mer
  • Susanna T
    Susanna T skrev om Henrik Karlsson en del av MOHV Malmö
    Henrik är mycket trevlig, duktig och pålitlig. Alltid anträffbar och återkopplar hela tiden under försäljningen. Jag är mycket nöjd. Läs mer
  • Felix I
    Felix I skrev om Henrik Karlsson en del av MOHV Malmö
    Hade inte kunnat bli mer nöjd med försäljningen av min bostad. Henrik är extremt trevlig, kunnig och professionell! Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Camilla W skrev om Henrik Karlsson en del av MOHV Malmö
    Smidigt, lugnt och tryggt gick det att sälja min mormors lägenhet med Henriks hjälp. Så nöjda! Läs mer

Andra mäklare hos MOHV Malmö

Yessica Thornsäter