Alla kategorier Mäklare Skåne Malmö MOHV MOHV Malmö Henrik Karlsson

en del av MOHV Malmö

Regementsgatan 17, 217 53 Malmö — Visa karta

5.0 / 5 i betyg — 50 rekommendationer
Jag heter Henrik Karlsson och jag är reg. fastighetsmäklare på MOHV, ett modernt mäklarföretag med fokus på kundnytta genom flexibla lösningar. Kontakta mig så tar vi tillsammans fram det upplägg som fungerar bäst för just dig och din bostad.

Läs vad 50 användare tycker om Henrik Karlsson

• Samir O
    Samir O skrev om Henrik Karlsson en del av MOHV Malmö
    Mycket professionell och lyhörd mäklare. Från första mötet kände vi att det var rätt mäklare för jobbet. Henrik har alltid varit tillgänglig och snabb på att återkoppla via sms/mail/samtal. En mer engagerad mäklare lär man inte hitta.

Vi fick även goda råd av honom när vi skulle köpa ny lägenhet.

Vi är supernöjda med hela försäljningsprocessen och kan starkt rekommendera Henrik.
  • Evert L
    Evert L skrev om Henrik Karlsson en del av MOHV Malmö
    Mycket professionellt bemötande och gott kundintryck. Kunnig och lyhörd som mäklare med snabb information och beundransvärt snabbt avslut. Han kan varmt rekommenderas.
    Med vänlig hälsning/Evert
  • Julia
    Julia skrev om Henrik Karlsson en del av MOHV Malmö
    Henrik har varit professionell och enkel att ha och göra med från första mötet till kontraktsskrivningen. Han har varit mycket lyhörd, alltid tillgänglig och därtill flexibel och jag kommer utan tvekan att rekommendera honom till alla som efterfrågar tips på en kunnig och trevlig mäklare.
  • Daniel E
    Daniel E skrev om Henrik Karlsson en del av MOHV Malmö
    Vi rekommenderar Henrik starkt! Professionell, engagerad, kunnig och lyhörd mäklare som gör försäljningsprocessen smidig och snabb. Svarar snabbt och gav oss också råd när vi skulle köpa.
  • Lionel L
    Lionel L skrev om Henrik Karlsson en del av MOHV Malmö
    From the bidding process to the contract signing I found Henrik really helpful. He took the time to explain the next steps and answer really quickly to any inquiries. Really great broker, i know who to contact in the future.
  • Maja R
    Maja R skrev om Henrik Karlsson en del av MOHV Malmö
    Kan verkligen rekommendera Henrik! Proffsigt bemötande och bra återkoppling. Supernöjd med hela försäljningsprocessen.
  • Michael N
    Michael N skrev om Henrik Karlsson en del av MOHV Malmö
    Varm rekommendation till Henrik, som är en mycket duktig mäklare för att han är engagerad, lyhörd och proffsig. Han återkopplar väldigt snabbt och kommer vara den första mäklaren jag ringer om det blir en försäljning i framtiden!
  • Roland Å
    Roland Å skrev om Henrik Karlsson en del av MOHV Malmö
    Den snabbaste försäljningen jag upplevt och till rätt pris, tack Henrik Karlsson.
  • Rubi K
    Rubi K skrev om Henrik Karlsson en del av MOHV Malmö
    Henrik är fenomenal! Informationsflödet är konstant och det är det man vill ha. En riktigt bra mäklare jag är såå nöjd :)
  • Carmen N
    Carmen N skrev om Henrik Karlsson en del av MOHV Malmö
    VI REKOMENDERAR HENRIK KARLSSON VERKLIGEN HENRIK KARLSSON SOM FASTIHETSMÄKLARE MYCKE SERIÖS,O KUNIG,OCK SAKLIG "HÙRRA, MOHV....

Bengt o Carmen Nilsson PER ALBIN HANSSON 56 B MALMÖ
    Henrik K, Carmen N gillar detta
  • Alfred W
    Alfred W skrev om Henrik Karlsson en del av MOHV Malmö
    Henrik var väldigt engagerad i försäljningen. Trevlig och har ett bra bemötande. Återkopplar snabbt via SMS eller samtal.
    Rekommenderas
  • Marco I
    Marco I skrev om Henrik Karlsson en del av MOHV Malmö
    Högsta betyg. Henrik är en seriös mäklare med fötterna på jorden. Väl påläst, kunnig och viktigast av allt, närvarande och engagerad. Anlitade honom efter grannens rekommendation. Kan varmt rekommendera!
  • Mattias S
    Mattias S skrev om Henrik Karlsson en del av MOHV Malmö
    Kan varmt rekommendera Henrik. Precis sålt min lägenhet och är jättenöjd med jobbet han gjorde. Kunnig, proffsig, trevlig och tillgänglig. Får jag möjlighet i framtiden så är det ingen tvekan om att anlita Henrik igen/ Mattias S
  • Martin B
    Martin B skrev om Henrik Karlsson en del av MOHV Malmö
    Henrik är kanon. Tillgänglig, professionell och driven. Vi hade semester under fotograferingen och när objektsbeskrivningen gjordes. Men det var inga problem, väldigt flexibel. Jag som säljare är väldigt nöjd och jag tror köparen är lika nöjd. När det är dags att sälja igen så hoppas jag att jag kan ha Henrik som mäklare igen.
  • David I
    David I skrev om Henrik Karlsson en del av MOHV Malmö
    Henrik Karlsson är ett bra val av mäklare, han är dedikerad och respekterar säljarens önskemål, men tvekar inte att ge sin syn på saker och ting om han tycker annorlunda. Han lyssnar även på köparen, nyckeln till en lyckad bostadsaffär för båda parter. Jag skulle inte tveka att anlita Henrik igen.
  • Behnaz Z
    Behnaz Z skrev om Henrik Karlsson en del av MOHV Malmö
    Jag får rekommendera Mr Henrik Karlsson ,för att han jobbar på en värdeful företag,för att han är väll utbildat för sitt jobb ,för att han är den rätta personen när det gäller bemötandet.
  • Ewa O
    Ewa O skrev om Henrik Karlsson en del av MOHV Malmö
    Jag kan rekommendera Henrik till 100% . Han är öppen, trevlig, hjälpsam och tillgänglig 24-7 om man behöver. Jag har gjort 2 affärer med Henrik . Först som köpare och sedan kontaktade jag honom att sälja mitt nuvarande hem.Var jätte nöjd som köpare.Har därför träffat honom från två sidor och Henrik ser till att både köpare och säljare är nöjda med sina beslut.Även denna gång , jätte nöjd med försäljningen.
    Tack för denna gång , återkommer till dig vid nästa köp/försäljning . TACK :)
  • Emmy P
    Emmy P skrev om Henrik Karlsson en del av MOHV Malmö
    Henrik är en bra mäklare , som är tillgänglig så man lätt får tag på honom när man behöver , gör de även lätt för mig som säljare , genom att göra ett snabbt och bra jobb .
  • Ossian H
    Ossian H skrev om Henrik Karlsson en del av MOHV Malmö
    Henrik är en duktig mäklare som är behjälplig och professionell.
    Försäljningen av min lägenhet gick både snabbt och enkelt!

Det gick att få tag på Henrik när det behövdes, han var med andra ord väldigt tillgänglig vilket är skönt då det uppkommer mycket frågor vid en bostadsaffär.
    Jag fick även tips och råd av Henrik angående mitt eget bostadsköp trots att han inte hade något med den försäljningen att göra.

Jag rekommenderar Henrik Karlsson
  • Kristoffer V
    Kristoffer V skrev om Henrik Karlsson en del av MOHV Malmö
    Henrik sålde min flickväns lägenhet för ca ett år sedan. Vi var hemskt nöjda och det var en självklarhet att välja Henrik igen när min egen skulle säljas.
    Henrik är väldigt professionell men också lyhörd på kundsens önskemål och väldigt flexibel. Han håller sitt ord och något som jag verkligen gillar är att det alltid är lätt att få tag i honom.

Är du på jakt efter en mäklare och vill ha en ärlig, arbetsvillig och trevlig en så välj Henrik!
    Du kommer inte ångra dig
  • Nicolas C
    Nicolas C skrev om Henrik Karlsson en del av MOHV Malmö
    Jag har i vanliga fall väldigt lågt förtroende för mäklare men jag måste säga att Henrik bevisade motsatsen! Han var trevlig, höll väldigt tätt kontakt under hela försäljningen, var flexibel i förhandlingen och skött sitt riktigt bra. Kort och gott kan jag varmt rekommendera honom och hade utan tvekan anlitat honom på nytt!

//Nico
  • Robert K
    Robert K skrev om Henrik Karlsson en del av MOHV Malmö
    Kan inte säg annat än att han gjort ett exceptionellt jobb med min försäljning. Han är påläst om objektet han säljer och som i mitt fall behövde lite råd om att knyta en ny lägenhet innan han fick sälja min var han till bra hjälp med tips på vad jag skulle tänka på och höll lite extra koll efter lägenheter jag var ute efter för att underlätta för mig.

Skulle någon fråga mig om en bra mäklare för att sälja sin lägenhet skulle jag rekommendera Henrik.
    Härligt med någon som har en drivande motivation för att försöka göra så bra affär som tänkas kan.
  • Jonas L
    Jonas L skrev om Henrik Karlsson en del av MOHV Malmö
    Detta är första gången jag anlitat och jobbat med en mäklare men jag kan tänka mig att Henrik är precis som en bra mäklare ska vara.
    Han är otroligt lyhörd för vad kunden önskar och sedan fixar han det. Proffsig, punktlig och mycket trevlig. Rekommenderas varmt!
  • Yvonne S
    Yvonne S skrev om Henrik Karlsson en del av MOHV Malmö
    Har sålt min lgh i Malmö och är supernöjd med Henrik. Allt gick smidigt, han är trevlig och lätt att ha kontakt med. Han har känts professionell genom hela affären och inget strul någonstans.
    Han håller det han lovar, är punktlig och var påläst på området han skulle sälja i.
    Han värderade lgh bra och fick den såld en bra bit över utgångspris så det blev rekord i området.
    Har inget negativt alls att säga och skulle absolut rekommendera er att välja Henrik!
  • tobias h
    tobias h skrev om Henrik Karlsson en del av MOHV Malmö
    Trevlig, proffesionell, punktlig, effektiv och pålitlig. Rekommenderas starkt!
  • tobias h
    tobias h skrev om Henrik Karlsson en del av MOHV Malmö
    Trevlig, proffesionell, punktlig och effektiv! Rekommenderas starkt!
  • Cristian L
    Cristian L skrev om Henrik Karlsson en del av MOHV Malmö
    Håller vad han lovar. Punktlig, pålitlig, ambitiös, proffesionellt bemötande.
    Inga minus.
  • Andreas J
    Andreas J skrev om Henrik Karlsson en del av MOHV Malmö
    Toppen! Allt gick jättesmidigt och vi är väldigt nöjda. Försäljningen gick snabbt och vi kände oss trygga genom hela processen. Rekommenderar Henrik!
  • Marie G
    Marie G skrev om Henrik Karlsson en del av MOHV Malmö
    Toppensäljare. Bra, snabb och väldigt trovärdig. Köpte min lägenhet av Henrik och nu fick han sälja den också. Kan varmt rekommendera.
  • elin h
    elin h skrev om Henrik Karlsson en del av MOHV Malmö
    Har sålt min första lägenhet genom Henrik. Allt gick väldigt fort och smidigt. Henrik är väldigt trevlig och pålitlig. Hade bra kontakt under hela processen vilket var väldigt skönt. Är mycket nöjd och kan varmt rekommendera Henrik!
  • Sini  W
    Sini W skrev om Henrik Karlsson en del av MOHV Malmö
    Vi har både köpt lägenhet och sålt vårt hus genom Henrik Karlsson. Vi har träffat Henrik på många visningar och bemötandet har varit mycket bra. Vi har snabbt fått all information vi velat ha. Själva husförsäljningen har gått fantastiskt smidigt.
    Vi kommer att rekommendera Henrik Karlsson till alla vi känner som i framtiden behöver en pålitlig och proffsig mäklare
    Sini och Morgan Wilsell
  • Karin L
    Karin L skrev om Henrik Karlsson en del av MOHV Malmö
    Jag anlitade Henrik när jag nyligen sålde min lägenhet. Henrik var genom hela processen proffsig, tillmötesgående och service-minded. Försäljningen gick otroligt snabbt och smidigt. Jag kan varmt rekommendera Henrik som mäklare vid bostadsförsäljningar!
  • Line O
    Line O skrev om Henrik Karlsson en del av MOHV Malmö
    Henrik är en otroligt driven och förtroendegivande mäklare som under hela försäljningsprocessen har fått mig som säljare att känna mig trygg. Han är otroligt kunnig och påläst och har under processens gång återkopplat till mig och har varit tillgänglig och kunnat svara på alla frågor som man som förstagångssäljare har.

Jag kommer rekommendera Henrik till vänner och bekanta och när det är dags att sälja nästa gång hoppas jag fortfarande att han arbetar i Malmö för med sitt driv och förtroendegivande kan han komma hur långt som helst!
  • Karin M
    Karin M skrev om Henrik Karlsson en del av MOHV Malmö
    Jag tog hjälp av Henrik när jag sålde min lägenhet nu i mars, och jag är otroligt nöjd över hela försäljningsprocessen. Henrik är en engagerad, kunnig och mycket pålitlig mäklare som alltid ger snabb återkoppling. Tack vare Henrik gick försäljningen snabbt och smidigt och jag kände mig trygg hela tiden.

Har rekommenderat Henrik till vänner och familj, nästa gång jag ska till bostadsaffär är det definitivt Henrik jag ringer!
  • Moa
    Moa skrev om Henrik Karlsson en del av MOHV Malmö
    Henrik har varit förtroendeingivande och genuint vänlig från första stund, så det var nog därför jag valde honom av de tre olika mäklare jag pratade med. Sen har allting funkat jättebra och gått kanonsnabbt med försäljningen. Henrik var alltid tillgänglig och svarade på alla möjliga småfrågor, även på slutet när affären egentligen var klar. Det har känts tryggt hela tiden och jag är helt och hållet nöjd med affären.
  • Johan P
    Johan P skrev om Henrik Karlsson en del av MOHV Malmö
    Henrik sålde min lägenhet och allt från första sekund har varit toppkvalitet! Jag hade olika mäklare hemma hos mig från 7 olika firmor. Henrik stod ut mest med sitt kunnande, research, säkerhet och utstrålning. Genom hela processen har han återkopplat till mig och var alltid snabb på att svara vid frågor. Jag kan inte vara mer nöjd och han är mäklaren jag kommer ringa direkt vid nästa försäljning!
  • Henrik R
    Henrik R skrev om Henrik Karlsson en del av MOHV Malmö
    Henrik hjälpte mig med min senaste försäljning och är killen jag kommer att ringa först vid min nästa.

Han gör verkligen det lilla extra, hela tiden, från start till mål. Pålitlig, professionell och trevlig. Han sköter alla situationer på rätt sätt och bryr sig verkligen. Jag har aldrig känt mig tryggare i en bostadsaffär.
  • Daniel L
    Daniel L skrev om Henrik Karlsson en del av MOHV Malmö
    Med en härlig attityd och ett enormt driv skötte Henrik försäljningen av vår lägenhet på ett utmärkt sätt. Kunnig, effektiv och affärsmässig. Kan varmt rekommendera Henrik.
  • Sandra L
    Sandra L skrev om Henrik Karlsson en del av MOHV Malmö
    Henrik gav goda råd och skötte försäljningen av min lägenhet mycket proffsigt. Henrik var även mycket tillgänglig på mail och sms vilket kändes tryggt. Jag kan varmt rekommendera Henrik.
  • Helene K
    Helene K skrev om Henrik Karlsson en del av MOHV Malmö
    Jag kan varmt rekommendera Henrik Karlsson! Är mycket nöjd med hans arbete vid försäljningen av min lägenhet. Jag kände mig trygg under hela försäljningstiden då Henrik uppdaterade mig kontinuerligt, alltid var anträffbar samt stöttade och aldrig pressade mig att sälja till ett lägre pris än jag önskade.

Kort sagt så är Henrik en mycket kunnig mäklare, trevlig, förtroendeingivande och en bra försäljare. Bättre mäklare är svårt att hitta!
  • Talia G
    Talia G skrev om Henrik Karlsson en del av MOHV Malmö
    Förtroendeingivande, ansvarsfull och kunnig
  • Anna A
    Anna A skrev om Henrik Karlsson en del av MOHV Malmö
    Henrik förmedlade vår lägenhetsförsäljning till vår fulla belåtenhet.vi kan varmt rekommendera honom.
    Anna&Jörgen
  • Fawad A
    Fawad A skrev om Henrik Karlsson en del av MOHV Malmö
    Hej,
    Henrik er en super dygtig mægler, som altid sætter kunden øverst. En meget behagelig person, som holder det han lover. Han holder sine kunder informeret i salgssituationen og man kan altid få kontakt med ham. Vi fik solgt vores lejlighed på 3 visninger i juni måned, hvilket fortæller alt om Henrik og hans kompetencer som mægler. Jeg kan varmt anbefale Henrik til salget af jeres lejlighed.
  • Elvedin M
    Elvedin M skrev om Henrik Karlsson en del av MOHV Malmö
    Där kom en lång rackare som tog sig en titt på lägenheten och lovordade som alla andra "detta blir inte några problem". En karismatisk kille med professionell attityd. Självklart blev det inte heller några problem.
    Lägenheten såldes och affären avgjordes på mindre än 24h.
    Vi hade hela tiden all info vi behövde och Henrik lätt oss inte villa en min utan att dra i spakarna för att få bättre bud.
    En klockren säljare!
  • Gunilla A
    Gunilla A skrev om Henrik Karlsson en del av MOHV Malmö
    Jag är mycket nöjd med Henriks arbete! Han gav ett positivt och seriöst första intryck. Under processen var han engagerad och hjälpsam. Hörde av sig kontinuerligt och det var lätt att få kontakt med honom via telefon, sms eller mail! Vi fick ett snabbt och positivt avslut på vår affär.
    Jag kan varmt rekommendera Henrik!
  • Emmelie T
    Emmelie T skrev om Henrik Karlsson en del av MOHV Malmö
    Henrik är trevlig, engagerad, och han har hjälpt oss mycket även med råd angående husköp och inte bara försäljningen. Dessutom hör han alltid av dig snabbt och är lätt att få tag i. Jag rekommenderar honom varmt.
  • Christian N
    Christian N skrev om Henrik Karlsson en del av MOHV Malmö
    Rekommenderar Henrik! Han sålde vår lägenhet på ett snabbt och proffsigt sätt. Snabb på att svara i mobil och på mail vilket är värt mycket när man är mitt i en försäljning.
  • Jim P
    Jim P skrev om Henrik Karlsson en del av MOHV Malmö
    Mycket bra återkoppling när man är i försäljningsfasen. Mycket bra kundfocus, oc man känner att man får hjälp under hela försäljningen. Har rekommenderat honom för familj och vänner.
  • Saber A
    Saber A skrev om Henrik Karlsson en del av MOHV Malmö
    Henrik var snabb, effektiv och trevlig. Henrik gjorde ett utmärkt jobb och i samarbete med han ökade värdet på vårt bostad.
  • Oscar O
    Oscar O skrev om Henrik Karlsson en del av MOHV Malmö
    Skarp och driven kille som är angenäm att arbeta med
Yessica Thornsäter
Martina Albertsson