Alla kategorier Mäklare Skåne Malmö MOHV MOHV Malmö Irna Arvill

en del av MOHV Malmö

Regementsgatan 17, 217 53 Malmö — Visa karta

4.7 / 5 i betyg — 40 rekommendationer
Jag heter Irna Arvill och jag är reg. fastighetsmäklare på MOHV, ett modernt mäklarföretag med fokus på kundnytta genom flexibla lösningar. Kontakta mig så tar vi tillsammans fram det upplägg som fungerar bäst för just dig och din bostad.

Läs vad 40 användare tycker om Irna Arvill

• Anette S
    Anette S skrev om Irna Arvill en del av MOHV Malmö
    Jag och sambon har varit i kontakt med många mäklare tills vi bestämde oss för att välja Irna Arvill, hon sålde vår lägenhet samt föräldrarnas hus. hårdjobbande, jättetrevlig och återkommer alltid. Hon gör alltid sitt bästa under hela försäljningen oavsett hur lång tid det tar. Rekommenderar henne starkt!
    // Annette & Shahin
  • Annette W
    Annette W skrev om Irna Arvill en del av MOHV Malmö
    Kunnig och engagerad. Bra återkoppling. Det kändes tryggt rakt igenom.
  • Staffan J
    Staffan J skrev om Irna Arvill en del av MOHV Malmö
    Trevligt och proffsigt bemötande som gav tillit.
  • Malin H
    Malin H skrev om Irna Arvill en del av MOHV Malmö
    Professionell, kunnig, trevlig, lugn, ödmjuk och lyhörd.
  • Nina N
    Nina N skrev om Irna Arvill en del av MOHV Malmö
    Irna ger ett lugnt och säkert intryck. Irna är väldigt tillmötesgående och försöker göra det bästa för mig som kund. Hon håller täta kontakter och har bra koll på marknaden.
  • Maria C
    Maria C skrev om Irna Arvill en del av MOHV Malmö
    Jeg har været meget meget glad for at vi valgte Irna.
    Jeg synes fra starten at hun virkede professionel og initiativtagende. Jeg ville til enhver tid anbefale hende til andre, der ønsker at sælge deres lejlighed.
    Hun formår at formidle på det bedste sæt både til sælger og køber.
  • Erik P
    Erik P skrev om Irna Arvill en del av MOHV Malmö
    Trevlig, seriös, pålitlig, flexibel. Supermäklare!
  • Lefteris M
    Lefteris M skrev om Irna Arvill en del av MOHV Malmö
    everything was really good all the way from the viewing to the signing of the contract. Irna has been a very pleasant person to talk to.
  • Andreas A
    Andreas A skrev om Irna Arvill en del av MOHV Malmö
    Snabbt, professionellt och bra.
  • Charlotte B
    Charlotte B skrev om Irna Arvill en del av MOHV Malmö
    Professionell och kunnig och drivande utan att vara påflugen.
    Kommunikativ angående det som är viktigt.
    Jag skulle rekommendera Irna som mäklare vid både köp och försäljning!
  • Sara J
    Sara J skrev om Irna Arvill en del av MOHV Malmö
    Hon var väldigt engagerad och serviceinriktad. Kan varmt rekommendera Irna.
  • Minela D
    Minela D skrev om Irna Arvill en del av MOHV Malmö
    väldigt jordnära person, väldigt hjälpsam, glad, positiv! Rekommenderas varmt!!
  • Vilhelmina W
    Vilhelmina W skrev om Irna Arvill en del av MOHV Malmö
    Jag hade nöjet att ha Irna Arvill på Mohv som mäklare vid 2 bostadsaffärer under 2014. En i Helsingborg och en i Malmö. Irna är mycket professionell och lägger ner oerhörd energi på att få ett bra resultat. Hon lämnar kontinuerlig feedback och har en positiv attityd även när det blir motgångar. Jag skulle varmt rekommendera Irna Arvill och Mohv, det är ett mycket seriöst företag som tar sina uppdrag på allvar.
  • Detlef A
    Detlef A skrev om Irna Arvill en del av MOHV Malmö
    Irna är mycket professionell, ödmjuk och hjälpsam.
    Kan med mycket gott samvete rekommendera henne som mäklare.
  • Daniel S
    Daniel S skrev om Irna Arvill en del av MOHV Malmö
    Vi hade tidigare en annan mäklarfirma där vi inte kännde att mäklaren gav vår lägenhet det fokus och engagemang som vi förväntade oss. Bud kom in men inte på den nivå som vi ansåg att lägenheten var värd. När vi bytte till MOHV och Irna märkte vi direkt vilken skillnad det kan vara mellan olika mäklare. Vi fick uppdateringar kontinuerligt med vad som hände och dessutom fick vi sålt lägenheten till ett bättre pris än vi vågat hoppas på.
  • Tove I
    Tove I skrev om Irna Arvill en del av MOHV Malmö
    Professionell, ambitiös och kunnig. Irna höll mig välinformerad genom hela försäljningen och jag rekommenderar Irna varmt till vänner som går i säljtankar.
  • Axel B
    Axel B skrev om Irna Arvill en del av MOHV Malmö
  • Jonas B
    Jonas B skrev om Irna Arvill en del av MOHV Malmö
    Trevlig och bra bemötande hela vägen i processen. Har inget negativt att säga.

Med vänlig hälsning Jonas Bengtsson
  • Helena T
    Helena T skrev om Irna Arvill en del av MOHV Malmö
    Irna Arvill är en mycket professionell, noggrann, pålitlig och entusiastisk mäklare. Med toppkänsla ut i fingerspetsarna hjälpte hon mig med min försäljning. Mycket hjälpsam och serviceminded, samtidigt som hon hade full koll på objektet, information, bilder och slutligen - potentiella köparna. Det bästa rekommendationerna ger jag till Irna!
  • Marwan H
    Marwan H skrev om Irna Arvill en del av MOHV Malmö
    Irna är väldigt duktig ,jag rekommenderar henne som mäklare ,
    hon kan ge bra tips om hur det ligger till i verkligheten .
    är det rätt pris eller inte , jag tycker att hon har bra koll på vad som händer när det gäller att köpa eller sälja .
  • Anna B
    Anna B skrev om Irna Arvill en del av MOHV Malmö
    Irna gjorde ett strålande jobb när vi hade henne som mäklare vid försäljningen av vår lägenhet för något år sedan. Dettta är andra lägenheten som jag anlitat henne.
  • Balzar S
    Balzar S skrev om Irna Arvill en del av MOHV Malmö
    Irna gav mig ett trygg och professionellt intryck. Tycker att det var toppen att hon vara med på fotograferingen och la sin touch på lägenheten. Irna höll mig uppdaterad och har svar på mina frågor, även efter försäljning.

på Banken var det inga hinder som dök upp, så allt har skötts utmärkt.

Hon sålde min lgh och min flickvänns lgh efter en månad vardera, allt gick som på glid och avslappnat.
  • Shahab T
    Shahab T skrev om Irna Arvill en del av MOHV Malmö
    Irna har varit fantastiskt!
    Topp människa och otroligt proffesionellt! Har bara gott att säga om henne.
  • Per Ö
    Per Ö skrev om Irna Arvill en del av MOHV Malmö
  • misan p
    misan p skrev om Irna Arvill en del av MOHV Malmö
    Jag kan verkligen rekommendera Irna som mäklare. Snabbt och smidigt, väldigt professionell men ändå med hjärta. Irna var mäklare när jag köpte min lägenhet och även när jag sedan sålde den. Jag funderade aldrig på vilken mäklare jag skulle välja utan Irna var självklar. // Misan
  • Ulla P
    Ulla P skrev om Irna Arvill en del av MOHV Malmö
    Vid försäljningen av min mammas lägenhet anlitade vi MoHV. Vi blev bemötta på ett väldigt proffsigt och trevligt sätt av Irna. Hon var tillgänglig närhelst vi behövde det och vi känner oss väldigt nöjda med hela upplägget. Slutligen lyckades hon få upp priset över utgångspriset i en tid då marknaden inte var som bäst. Vi kan verkligen rekommendera både henne och MOHV !
  • Alice A
    Alice A skrev om Irna Arvill en del av MOHV Malmö
    Vi fick super service av IRNA när vi skulle sälja vår lägenhet. Hon uppfyllde alla våra förväntningar men att bl.a. Vara tillänglig och ärlig. Hon fick sålt för den summan vi ville ha för att vi skulle kunna gåvidare med ett nytt boende. Alltid i tid och lyssnade till oss. En mäklare att rekommendera.
    Irna A gillar detta
  • Kajsa B
    Kajsa B skrev om Irna Arvill en del av MOHV Malmö
    Irna var mycket professionell, trevlig och framstog som kunnig inom sin branch.
  • Eva V
    Eva V skrev om Irna Arvill en del av MOHV Malmö
    Hon gjorde sitt jobb.OK. En del saker fickan påminna.k
  • Jeanette R
    Jeanette R skrev om Irna Arvill en del av MOHV Malmö
    Irna har ett professionellt bemötande. Hon återkom om hon inte kunde svara just när vi ringde, och hon tog sig tid för oss. Hon försökte inte heller linda in "sämre" nyheter utan berättade hur läget verkligen var. Vid kontraktsskrivning så kände vi också att vi kunde lita på henne och kände oss trygga med att Irna skulle sköta allt på ett professionellt sett.
  • Bo N
    Bo N skrev om Irna Arvill en del av MOHV Malmö
    Irna ger ett helproffsigt intryck. Snabb och effektiv och bra och saklig information. Utan tvekan är hon den bästa fastighetsmäklare jag kommit i kontakt med...och med min erfarenhet rör det sig om mellan 15 och 20 stycken. Hon skötte även min särbos (Maggi Tuneskog) försäljning av bostadsrätt och gjorde även detta med bravur.
  • Thomas J
    Thomas J skrev om Irna Arvill en del av MOHV Malmö
    Irna Arvill var mäklare vid försäljning av vårt 1800-tals gatuhus i Malmö 2013. Hon ställde upp till 100+% och ordnade bl.a. med extra visningar nästan dagligen under tiden huset låg ute till försäljning. F.ö. var hela upplägget med fotografering, publicering och marknadsföring etc. mycket professionellt. Vi blev absolut väldigt nöjda med Irnas arbete, och, måste erkännas, vi blev väldigt förtjusta i Irna själv, som person! Våra allra bästa rekommendationer! Thomas & Gun Johnsson, Malmö.
  • Sofia P
    Sofia P skrev om Irna Arvill en del av MOHV Malmö
    Irna ær en fantastisk mæklare!

Hon ær ambitiøs, professionell, pålitlig, vænlig och pålæst. Jag kænde mig trygg i att læmna mina bostadsaffærer i hennes hænder och ger henne mina varmaste rekommendationer.
  • Petronella S
    Petronella S skrev om Irna Arvill en del av MOHV Malmö
    Jag är mkt nöjd med Irna, det gick smidigt och hon var till stor hjälp. Kände mig trygg i att hon fixade det som behövde fixas samt visade lgh från dess bästa sida.
  • Erica L
    Erica L skrev om Irna Arvill en del av MOHV Malmö
    Mycket proffesionellt bemötande och framförallt väldigt lyhörd för mina behov. Mycket fin kommunikation under försäljningen och jag kände stort förtroende för Irna. Viktigt att kemin stämmer och jag skulle rekommendera henne närsomhelst. Högsta betyg !!!!!
  • Patrik B
    Patrik B skrev om Irna Arvill en del av MOHV Malmö
    Har både köpt och sålt lägenhet genom denna mäklaren. En mycket kompetent, lugn och förtroendeingivande mäklare. Skulle starkt rekommendera andra att ta kontakt med henne!
  • Isabelle F
    Isabelle F skrev om Irna Arvill en del av MOHV Malmö
    Fantastisk service och kunnig mäklare!
  • Helena L
    Helena L skrev om Irna Arvill en del av MOHV Malmö
    Vi var inte helt nöjda. Vi fick inte ut det vi ville och det var i princip bara en budgivare. Dock sköttes alla kontakter väl och Irna var alltid hjälpsam.
  • Andreas U
    Andreas U skrev om Irna Arvill en del av MOHV Malmö
    Min upplevelse var att vi inte fick nog uppmärksamhet och att mäklaren fokuserade på annat. Enligt MOHVs egna utskick ska det alltid bokas in 3 visningar direkt. Vi fick en bokad och såld under värdering.
    2015-01-22 Irna A svarar Andreas U
    Hej, tråkigt att du känner att du inte fick nog uppmärksamhet. Det är vanligt att det bokas in 3 visningar och vi bokar alltid våra visningar i samråd med våra säljaren. Har du valt att sälja redan innan 3 visningar så har det säkert varit ett välgrundat beslut. Jag tar till mig av det du skriver Andreas och beklagar verkligen att du upplevde att jag inte räckte hela vägen. Du är självklart välkommen att kontakta mig direkt om du vill.
  • Robert D
    Robert D skrev om Irna Arvill en del av MOHV Malmö
    Super bra, trevlig, och så fick vi sålt vår lägenhet??
Yessica Thornsäter
Martina Albertsson