Jennifer Johansson

Jennifer Johansson

Jennifer Johansson är mäklare på MOHV Malmö

Jennifer Johansson har varit registrerad mäklare sedan 2018-11. Jennifer Johansson har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-04 och har fått 87 omdömen med ett betyg på 5.0. Jennifer Johansson har haft 50 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-08 - 2021-07

Läs vad 87 Läs vad Jennifer Johansson

2021-07-22
    Engagerad, och lätt att få kontakt med.
    • Sorgenfri
    2021-07-09
    Trevlig, noggrann, bra service !
    • Dalaplan/Södervärn
    2021-07-02
    Allt gick smidigt, hon är lätt att kommunicera med och tillgänglig.
    • Triangeln/Rådmansvången
    2021-06-24
    Mycket bra bemötande, tillmötesgående och trevlig!
  • MARIA P
    sålde sin lägenhet med hjälp av Jennifer Johansson en del av MOHV Malmö
    • S:t Knut
    2021-06-07
    Jennifer uppfyllde allt över mina förväntningar. Hon var inte lika ”på” som andra mäklare, utan mer lugn och trygg och inkännande. Frågade hur jag ville ha det innan hon kom med egna förslag. Behandlade mig och min lägenhet med värme och respekt. Jag som studerar fulltid med en vild 1 åring fasade för hela projektet, men Jennifer frågade hur stor insyn och medverkan jag ville ha och fick precis som jag önskade. Hon återkopplade när det behövdes och skötte sedan allt själv drivet perfekt och mycket proffsigt. Jennifer är enligt mig unik i sitt slag och brinner för sitt arbete och sina uppdragsgivare på ett väldigt genuint sätt. När det gäller försäljningsdelen är hon tuff och driven och har kämparglöd i blodet. Trots hektiskt arbete hade Jennifer alltid tid för ens kanske dumma frågor och förklarade tills man förstod. Alltid med ett leende på läpparna. Jag har inte tvekat en sekund på jag fick den bästa mäklaren och kommer både rekommendera henne till andra samt kontakta henne igen när jag funderar på att sälja. En riktig fullträff!!"
  • Lucia P
    sålde sin lägenhet med hjälp av Jennifer Johansson en del av MOHV Malmö
    • Triangeln/Rådmansvången
    2021-06-03
    Jag sålda min etta via Jennifer Johansson. Hon var så medhjälplig och höll mig alltid uppdaterad om vad som hände. Det blev en väldigt smidig process genom att hon var så tillmötesgående. Hon var alltid glad och trevlig och jag upplevde det som att hon bara ville det bästa för alla parter. Jag litade på henne till 100% vilket var skönt då detta var första gången jag sålt en lägenhet :)
    2021-05-13
    Professionellt, engagerad och effektivt.
    2021-05-12
    Jennifer bemötte oss professionellt med svar på frågor, kunskap, bra humör och trevligt sätt. Hon har arbetat effektivt och snabbt, vilket underlättade bostadsköpet enormt
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Jennifer Johansson en del av MOHV Malmö
    • Slottsstaden
    2021-05-06
    Sålde en bostadsrätt. Blev bemött på ett fantastiskt sätt och Jennifer var alltid tillgänglig när jag hade frågor. Jag tycker att Jennifer levde upp till alla mina förväntningar och jag hade en jätte bra upplevelse. Ger mina starkaste rekommendationer till Jennifer.

Säljare Malin
    • Dammfri
    2021-05-03
    Mycket trevlig och kunnig mäklare. Upplevde även att hon var väldigt flexibel och tillmötesgående vad gällde praktiska saker som kontraktsskrivning mm.