Jennifer Johansson
Registrerad mäklare sedan 2018
Aktiv på Reco.se sedan 2019
2019-04 - 2020-03

Läs vad 33 Läs vad Jennifer Johansson

• Daniela G sålde sin lägenhet med hjälp av Jennifer Johansson en del av MOHV Malmö

2020-03-24

Värnhem
    Jag är väldigt nöjd på grund av hur flexibel mäklaren var med att anpassa sig efter varje situation. Jag sålde min lägenhet med hjälp av min mamma och behövde därför någon som förstod mig och min mamma. De bästa av allt var att jag upplevde en genuin känsla genom hela processen och det var viktigt för mig eftersom jag sålde min bostad för första gången. Läs mer
    Jennifer J gillar detta
  • Stefan H sålde sin lägenhet med hjälp av Jennifer Johansson en del av MOHV Malmö

2020-03-07

Dalaplan/ Södervärn
    Hjälpt till att sälja min mors bostad.
    Jennifer på MOHV Malmö är en väldigt kompetent och trevlig mäklare som bemöter sina kunder på ett professionellt sätt. Hon kan verkligen sitt jobb. Läs mer
    Jennifer J gillar detta
  • Muhamed S köpte sin lägenhet med hjälp av Jennifer Johansson en del av MOHV Malmö

2020-02-05

Segevång
    En mycket duktig mäklare som de va en glädja att göra en affär med! Läs mer
    Jennifer J gillar detta
  • Helena A köpte sin lägenhet med hjälp av Jennifer Johansson en del av MOHV Malmö

2020-01-31

Kirseberg
    Mycket professionellt bemötande när vi köpte lägenhet. Mycket kunnig mäklare.
    Snabba svar på frågor vi hade. Läs mer
    Jennifer J gillar detta
  • Robin A köpte sin lägenhet med hjälp av Jennifer Johansson en del av MOHV Malmö

2020-01-29

Kirseberg
    Jag köpte en etta och så fort vi kom på visningen för lägenheten så kändes man sig välkommen. Jennifer gav mig höga förväntningar över lägenheten och levde verkligen upp till dom. Hon va trevlig, professionell och det fanns aldrig någon större fråga från min sida under processen då hon gav mig all fakta som behövdes. Läs mer
    Jennifer J gillar detta
  • Jenny H sålde sin lägenhet med hjälp av Jennifer Johansson en del av MOHV Malmö

2020-01-25

Nobeltorget
    Vid min första bostadsförsäljning har Jennifer varit en perfekt guide i en administrativ djungel. Lyhörd, lugn och tydlig då jag fått förklarat saker som jag helt missat vid möten med andra mäklare. Rekommenderas varmt. Läs mer
    Jennifer J gillar detta
  • Mazen F sålde sin lägenhet med hjälp av Jennifer Johansson en del av MOHV Malmö

2019-11-28

Husie
    Bästa mäklaren , hon hade koll på allting , och var alltid tillgänglig under dygnet,vi hade förvisning på dagen och samma kväll skrev vi kontraktet, hon jobbade till kl 23,00 bara för att få affären klar . Jag rekommenderar henne till alla som vill sälja sin bostad Läs mer
  • Liudmila A sålde sin lägenhet med hjälp av Jennifer Johansson en del av MOHV Malmö

2019-11-23

Triangeln
    Jag träffade Jennifer bland tre olika mäklare när det var dags att sälja min lägenhet. Och jag bestämde mig direkt att gå vidare just med Jennifer för att hon har först och främst en fantastisk personlighet dessutom är hon en väldigt kunnig och ärlig mäklare.
    Jag är mycket nöjd med vårt samarbete och kommunikation. Jennifer har alltid varit hjälpsam och tydlig, jag fick svar på alla mina frågor.
    Tack vare Jennifer såldes min lägenhet på ett dygn.
    Jag kan varmt rekommendera Jennifer till alla! Läs mer
    Jennifer J gillar detta
  • Martin R köpte sin lägenhet med hjälp av Jennifer Johansson en del av MOHV Malmö

2019-11-16

Nobeltorget
    Vi har köpt vår första bostadsrätt av Jennifer. Hon har varit väldigt trevlig och hjälpsam. Trots olika syn på kalkyler mm. och olika intressen i affären så har dialogen hela tiden varit bra. Läs mer
    Jennifer J gillar detta
  • Kristian O sålde sin lägenhet med hjälp av Jennifer Johansson en del av MOHV Malmö

2019-11-15

Järnåkra
    Sålt bostad med hjälp av Jennifer.
    Hon har mina varmaste rekommendationer!
    Ödmjuk, intresserad för kund och objekt, starkt driv och en mycket positiv attityd.
    Jennifer ger trygghetskänsla genom hela affären. Läs mer

Senaste försäljningarna

Nobelvägen