Jennifer Johansson
Registrerad mäklare sedan 2018-11-21
Aktiv på Reco.se sedan 2019-04-11
2019-08 - 2020-07

Läs vad 47 Läs vad Jennifer Johansson

• Malin E köpte sin lägenhet med hjälp av Jennifer Johansson en del av MOHV Malmö

2020-08-07

2:a
    Jag har köpt en lägenhet med Jennifer Johansson som mäklare. Jag är jättenöjd med allt. Jag fick ett trevligt bemötande och vi hade en personlig och uppriktig dialog. Läs mer
    Jennifer J gillar detta
  • Jörgen M sålde sin lägenhet med hjälp av Jennifer Johansson en del av MOHV Malmö

2020-07-30

3:a
    Vi sålde vår lägenhet med hjälp av Jennifer på Movh..
    Då vi hade planer att flytta till hus igen så kontakta vi Movh och fick hjälp av Jennifer..
    Helt plötsligt så fanns där ett hus som vi bokade oss på ..
    Så det blev bråda dagar för Jennifer..
    Många som kom och tittade men under rådande omständigheter med semestertider och Corona så gick det lite trögare än vad vi trodde det skulle vara att komma till ett avslut..
    Tycker att Jennifer gjorde ett bra jobb tillsammans med sin kollega Boris som hjälpte till .
    MVH herr Malmgren o Fru Malmgren Läs mer
    Jennifer J gillar detta
  • Jordan B köpte sin lägenhet med hjälp av Jennifer Johansson en del av MOHV Malmö

2020-07-29

3:a
    Köpt bostad i Lindeborg, och är väldigt nöjd me bemötande och kundservicen ifrån mäklaren! Läs mer
    Jennifer J gillar detta
  • Klas D sålde sin lägenhet med hjälp av Jennifer Johansson en del av MOHV Malmö

2020-06-15

Dalaplan
    Har sålt en bostadsrätt. Mäklaren var lyhörd och ordnade försäljningen på bästa sätt Läs mer
    Jennifer J gillar detta
  • Petter P sålde sin lägenhet med hjälp av Jennifer Johansson en del av MOHV Malmö

2020-06-07

1.5:a
    Dalaplan
    Vi har sålt och köpt många lägenheter och fastigheter. Denna gång sålde vi två lägenheter. Jennifer har varit den bästa mäklaren vi mött. Vi mötte henne på en visning och insåg att det är såhär en bra mäklare är. Kunnig och förtroendeingiovande orädd att inleda ett relevant samtal. Sedan visade det sig att hon var märkbart bra på att få till ett avslut, så att det blir affär trotts ett svårt läge på marknaden. Mycket nöjda Högsta betyg. Läs mer
    Jennifer J gillar detta
  • Katja B köpte sin lägenhet med hjälp av Jennifer Johansson en del av MOHV Malmö

2020-05-30

4:a
    Triangeln
    Väldigt trevlig och professionell! Läs mer
    Jennifer J gillar detta
  • Svjetlana V köpte sin lägenhet med hjälp av Jennifer Johansson en del av MOHV Malmö

2020-05-16

Lindeborg
    Jätte trevlig mäklare,snäll och hjälpsam.Jag är glad för att vi hade kontakt med henne Läs mer
    Jennifer J gillar detta
  • Karolina L sålde sin lägenhet med hjälp av Jennifer Johansson en del av MOHV Malmö

2020-05-11

Sorgenfri
    Jag kontakta Jennifer när jag var i sälj-tankarna, just då blev det inget av personliga skäl. Men när tankarna kom tillbaka var Jennifer högst upp på min lista. Jag fick direkt förtroende för henne och Jennifers sett att möta och diskutera en strategi som jag skulle känna mig bekväm med kändes väldigt bra. Vi satte tillslut strategin för att sälja min lägenhet i verk och Jennifer höll allt vad hon lovade. Jag kan och kommer utan tvekan rekommendera Jennifer Johansson.

Hälsningar Karolina Läs mer
    Jennifer J gillar detta
  • Carl-william E sålde sin lägenhet med hjälp av Jennifer Johansson en del av MOHV Malmö

2020-04-14

Folkets Park
    Jag sålde en bostad i Malmö innerstad, vilket var min första lägenhetsförsäljning. Jag blev redan tidigt imponerad av Jennifers bemötande och fokus på tydlig kommunikation samt inställning till prissättning och allmän hantering av ärendet. Genomgående har jag känt mig trygg med att allt som gjorts har varit i mitt intresse och det har aldrig förekommit några större frågor kring vad som pågår och vad som väntar.

Slutpriset blev betydligt lägre än förväntat, men detta beror inte på mäklarens insats, eftersom marknaden befann sig i ett oroligt läge och jag inte förväntar mig någon magi från min mäklare. Däremot kände jag att Jennifer gjorde sitt bästa för att få priset så högt som möjligt under förutsättningarna och där tyckte jag att vi landade på en klart acceptabel nivå. Sammantaget en mycket god erfarenhet. Läs mer
    Jennifer J gillar detta
  • Linn J köpte sin lägenhet med hjälp av Jennifer Johansson en del av MOHV Malmö

2020-04-14

Möllevången
    Bra bemötande, tydlig, engagerad, såg till båda parternas bästa. Läs mer

Senaste försäljningarna

Vitemöllegatan