Läs vad 65 Läs vad Jennifer Johansson

• 2021-01-12
    Sålt lägenhet med hjälp av Jennifer Johansson. Mycket professionellt bemötande och behjälplig i alla lägen. Jennifer bedömde ett pris och gav råd inför försäljningen och hon visste vad hon prata om! Väldigt bra kommunikation!
    Johanna C
    • 56.0 m²
  • 2021-01-12
    Mycket trevlig, duktig, välkomnande och tillmötesgående! Hjälpte verkligen mig köpa min drömlägenhet till ett bra pris samtidigt som hon undvek alla problem som kunde uppstå. Mycket nöjd!
    Erik J
    • 56.0 m²
  • 2021-01-11
    I försäljningen av min 2:a på Lindborg har samarbetet med Jennifer varit mycket positivt.
    Även om vi inte fick det önskade pris beroende på tiden och marknaden anser jag försäljningen för varande mycket bra och lyckat med ett förväntat och optimerat resultat.
    Christian J
    • 62.0 m²
    • Lindeborg
  • 2021-01-09
    Jennifer är en exceptionellt skicklig mäklare som redan från start visade att hon är genuint engagerad i försäljningen, men framför allt är hon en mäklare som visar på stor lyhördhet och omtänksamhet för både objektet och kunden. Hennes effektiva förmåga att förmedla med en perfekt kommunikation är en av flera faktorer som gör att vi är enormt imponerande av Jennifers professionalitet och vi rekommenderar henne varmt.
    Emilia H
    Emilia H
    • 1:a
    • 44.0 m²
    • Slottsstaden
  • 2021-01-09
    Jag har sålt en bostadsrätt (2 rum) och upplever hela processen som smidig, tydlig och bra. Jennifer har varit engagerad och hela tiden kommunicerat på ett väldigt bra sätt. Upplever mig ha blivit ärligt bemött där jag fått professionella råd och stöd utan att bli påtvingad extratjänster och liknande. Väldigt nöjd.
    Erica F
    • 53.0 m²
    • Lönngården
  • 2020-11-25
    Jennifer var jättetrevlig och väldigt hjälpsam genom hela köpet. Alltid lätt att få tag på och informativ kring de olika delarna av processen.
    Fredrika T
    • 58.0 m²
    • Dalaplan/Södervärn
  • 2020-11-25
    Blev en snabb affär då mäklaren redan hade ett par stycken spekulanter, så lägenheten såldes innan den publicerades på tex hemnet m.m. vilket jag tycker var väldigt bra då det var det jag ville, att affären skulle gå fort!

Det som jag tyckte bäst om var hennes positiva attityd och hon kändes ej påträngande vid vårt första möte vilket andra mäklare gjorde.

Tycker även att det var en bra idé att lägga ut lägenheten för det pris jag kunde tänka mig som lägst i slutpris (mäklarens råd) och ej locka med för lågt utgångspris som andra mäklare rekommenderade. Det fungerade i alla fall för min försäljning.

Hon kändes även mer jordnära än andra mäklare jag träffat både som köpare och säljare och det märktes att hon inte enbart jobbat som mäklare utan har erfarenhet av sälj inom andra branscher!

En härlig kvinna som verkade veta mycket om det mesta och jag kommer rekommendera henne till min vänskapskrets om de letar efter mäklare!"
    Jimmie N
    • 58.0 m²
    • Dalaplan/Södervärn
  • 2020-10-09
    Toppenmäklare!
    Inlyssnande, smart, taktisk, nytänkande, nåbar, empatisk, kan sin marknad.
    Jobbar mycket professionellt genom hela processen, där både vi som säljare och köparen känner sig som vinnare i slutändan.

Mycket nöjda genom hela försäljningen!
    Daniel J
    • 2.5:a
    • 63.9 m²
  • 2020-10-08
    Det var jättekul att samarbeta med henne. Hon var öppet för förslag och alltid tillgänglig
    Lester German N
    • 3:a
    • 86.0 m²
  • 2020-10-07
    Gjorde ett väldigt bra jobb att mäkla mellan säljare och köpare. Otroligt skicklig och professionell.
    Leif R
    • 32.0 m²
    • Möllevången
    köpte sin lägenhet med hjälp av Jennifer Johansson en del av MOHV Malmö

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte