Jennifer Johansson

Jennifer Johansson

Jennifer Johansson är mäklare på MOHV Malmö

Jennifer Johansson har varit registrerad mäklare sedan 2018-11. Jennifer Johansson har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-04 och har fått 134 omdömen med ett betyg på 5.0. Jennifer Johansson har haft 35 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 134 Läs vad Jennifer Johansson

2022-08-02 Verifierad kund
    Hon gjorde allt för att försäljning skulle gå 100 % rätt. Vi är jättenöjda med hennes insats! Samtidigt är hon jättetrevlig person!
    • Limhamns Sjöstad
    2022-07-31 Verifierad kund
    Mötet är som jag förväntat mig
    Mäklaren är engagerad och har goda kunskaper i bemötande och hur försäljning ska förmedlas gällande information mm till säljaren.
    2022-05-17 Verifierad kund
    Jag är otroligt mycket nöjd med Jennifer som mäklare. Hon var allt man önskar ett mäklare att ha. Hon kan sin grej!

Hon är lätt att prata med, omtänktsamt, kunnig och smart, hittar lösningar snabbt, ger alternativ och man känner sig trygg och säker i det hon säger. Jag var jätteväl och varmt bemöt av henne, med intresse i det jag tänker och känner och hon verkade genuint snäll och samtidigt effektiv, kunnig och smart.

Jag förväntade mig av en mäklare som ska kunna mycket om marknaden , som ska ha bra social kompetens som är viktigt för kontakten med mig men också med potentiella köpare, som ska vara lätt och snabbt tillgängligt, som ska vara professionnellt och det var hon på allt och även mer än förväntad.

Jag hade träffat henne förra året genom min granne som rekomenderade henne till mig när hon sålde sin lägenhet. Min granne var jättenöjd och sa till mig att hon är jättesnällt och jätteduktigt samtidigt och det tycker jag också.

Jag hade sagt att jag tänkte sälja men inte just då , efter en tid, tog hon kontakt med mig för att fråga om vad jag tänkte ang. försäljningen och om det var aktuellt som jag tyckte var jättebra från hennes sida för nu har jag såld min lgt och är väldigt nöjd. Hon samordnade visning och försäljningen effektivt och förhandlade jättebra och smidigt och gjorde både köparna och mig nöjda ! Hon var väldigt hjäpsamt och ödmjuk och det var samtidigt också roligt att samarbeta med henne.

Jag kommer rekommendera henne till mina vänner, for sure!
    Hon är engagerad, professionnelt, effektiv och trygg som mäklare och varmt, snäll, omtänktsamt och roligt som personlighet.
    2022-05-16 Verifierad kund
    Jennifer bemötte oss som köpare på ett professionellt sätt och fick hela köpprocessen kännas trygg och smidig.
    • Fågelbacken
    2022-05-04 Verifierad kund
    Mycket bra och trevligt bemötande, svarade snabbt på samtal på ett mycket proffsigt sätt
    2022-05-04 Verifierad kund
    Proffsigt bemötande som skapade förtroende direkt. Jennifer var tydlig och transparent.
    2022-04-24 Verifierad kund
    Professionellt!
    Jennifer uppfyllde helt mina förväntningar. Vi hade bra och tydlig kommunikation. Jennifer var hjälpsam, snabb och mycket trevlig.
    2022-04-23 Verifierad kund
    Mycket trevligt och professionellt bemötande av Jennifer. Fick mycket bra hjälp under hela köpprocessen.
    2022-04-21 Verifierad kund
    Väldigt nöjd över hur snabbt och smidigt det gick när jag köpte en lägenhet av Jennifer.
    Väldigt professionell, trevlig och återkopplade snabbt och tydligt.

Väldigt påläst inför visningen då jag fick svar på alla frågor jag hade.

Kan inget annat än att varmt rekommendera Jennifer!
    2022-04-21 Verifierad kund
    Jennifer var lyhörd och lugn i sitt bemötande.
    Hon överträffade våra förväntningar och vi hade inte kunnat tänka oss ett annat samarbete än det vi fick av Jennifer. Hon var snabb, tillgänglig och ett utmärkt bollplank kring allt.