Jerry Nyhlén

Jerry Nyhlén

Jerry Nyhlén är mäklare på MOHV Malmö

Jerry Nyhlén har varit registrerad mäklare sedan 2005-06. Jerry Nyhlén har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-10 och har fått 52 omdömen med ett betyg på 4.8. Jerry Nyhlén har haft 14 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-08 - 2021-07

Läs vad 52 Läs vad Jerry Nyhlén

2021-07-03
    Jerry är en mycket trevlig och seriös mäklare som jag varmt kan rekommendera.
    2021-07-02
    Trevlig att ha att göra med och allt fungerade bra.
    2021-07-01
    Jerry är en mäklare som utför sitt uppdrag på ett professionellt sätt i allra högsta grad. Bemötandet mot säljare samt köpare är ödmjukt och förtroendeingivande för båda parter. Är Jerry ansvarig för försäljningsprocessen av en bostad så är den enligt min erfarenhet som säljare 100% friktionsfri. Jerry tar stort eget ansvar och allt som behövs göras görs i god tid. Kommer absolut anlita honom igen.
    • Limhamn
    2021-06-24
    Jätte proffsig och skicklig mäklare. Jerry har sålt 3 av våra senaste hus och han lever verkligen upp till våra förväntningar varje gång! Han är helt klart den bästa mäklaren vi har haft och vi har sålt många bostäder genom åren. 😊
    • Kastanjegården
    2021-05-05
    Rekommenderar starkt Jerry Nylén har varit professionellt och duktig mäklare .
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Jerry Nyhlén en del av MOHV Malmö
    • Oxie
    2021-03-11
    Tusen tack Jerry Nyhlén. He is so professional, so kind, and a lots of patient. He is the best🌹
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Jerry Nyhlén en del av MOHV Malmö
    • Lindeborg
    2020-12-31
    Mötte Jerry när jag skulle köpa bostad, grymt intryck, nu sålde han min bostad, ännu bättre!
    • Kastanjegården
    2020-10-07
    Vi blev mycket bra och proffsigt bemött av mäklaren vid försäljningen av vårt hus. Kände att jag fick all hjälp han kunde ge vid alla mina frågor. Våra förväntningar är verkligen uppfyllda.
  • Rema Rossitsa I
    sålde sin lägenhet med hjälp av Jerry Nyhlén en del av MOHV Malmö
    • Almhög
    2020-09-20
    Sålt lägenhet
    Mäklaren har varit hjälpsam, noggrann, har informerat väl, omsorgsfull och följer god fastighetsmäklarsed.
    Han skötte sitt jobb väldigt bra och professionellt.
    Har varit involverat i allt och han har alltid haft mina åsikter i åtanke. Jag ville sälja snabbt och han har varit väldigt effektiv.
    Är jätte nöjd.
    Jag kan gott rekommendera honom till andra.
    • Åkarp
    2020-08-15
    Hjälpte oss att sälja ett radhus i Åkarp. Jerry är mycket kunnig, trevlig och håller en uppdaterad hela tiden. Rekommenderas verkligen / Emma i Åkarp