Jerry Nyhlén

Jerry Nyhlén

Jerry Nyhlén är mäklare på MOHV Malmö

Jerry Nyhlén har varit registrerad mäklare sedan 2005-06. Jerry Nyhlén har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-10 och har fått 58 omdömen med ett betyg på 4.8. Jerry Nyhlén har haft 13 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 58 Läs vad Jerry Nyhlén

• Arlöv
    2022-06-19 Verifierad kund
    Vi fick ett gott förtroende för Jerry från första stund. Han lotsade oss genom försäljningsprocessen tydligt och pedagogiskt vilket ingav trygghet. Han fanns alltid tillgänglig och delade generöst med sig av sin kunskap och erfarenhet. Trots en vikande marknad var han fortsatt optimistisk och kämpade på med visningar tills försäljningen var i hamn.
    • Norra Sofielund
    2022-05-13 Verifierad kund
    Super trevlig. Pratar precis lika mycket som jag. Vilket e possetivt.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Jerry Nyhlén en del av MOHV Malmö
    • Hyllie
    2021-12-16 Verifierad kund
    Mycket skicklig och professionell mäklare. Rekommenderar starkt!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Jerry Nyhlén en del av MOHV Malmö
    • Högaholm
    2021-11-10 Verifierad kund
    Jag kände mig trygg och blev hela tiden uppdaterad vad som skulle ske och vad som skedde. Mycket bra bemötande.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Jerry Nyhlén en del av MOHV Malmö
    • Oxie
    2021-09-01 Verifierad kund
    Jerry has a fantastic blend of knowledge, experience and enthusiasm. He was very thorough and ensured everyone understood the process and the legal terms. He was reachable and pleasant to work with!
    2021-08-06 Verifierad kund
    Vi har anlitat Jerry Nyhle’n förut och han var en stor hjälp och stöd då också!
    2021-07-03 Verifierad kund
    Jerry är en mycket trevlig och seriös mäklare som jag varmt kan rekommendera.
    2021-07-02 Verifierad kund
    Trevlig att ha att göra med och allt fungerade bra.
    2021-07-01 Verifierad kund
    Jerry är en mäklare som utför sitt uppdrag på ett professionellt sätt i allra högsta grad. Bemötandet mot säljare samt köpare är ödmjukt och förtroendeingivande för båda parter. Är Jerry ansvarig för försäljningsprocessen av en bostad så är den enligt min erfarenhet som säljare 100% friktionsfri. Jerry tar stort eget ansvar och allt som behövs göras görs i god tid. Kommer absolut anlita honom igen.
    • Limhamn
    2021-06-24 Verifierad kund
    Jätte proffsig och skicklig mäklare. Jerry har sålt 3 av våra senaste hus och han lever verkligen upp till våra förväntningar varje gång! Han är helt klart den bästa mäklaren vi har haft och vi har sålt många bostäder genom åren. 😊