Jerry Nyhlén

Jerry Nyhlén

Jerry Nyhlén är mäklare på MOHV Malmö

Jerry Nyhlén har varit registrerad mäklare sedan 2005-06. Jerry Nyhlén har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-10 och har fått 45 omdömen med ett betyg på 4.8. Jerry Nyhlén har haft 16 försäljningar sen 2019-11 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-11 - 2020-10

Läs vad 45 Läs vad Jerry Nyhlén

• 2020-10-07
    Vi blev mycket bra och proffsigt bemött av mäklaren vid försäljningen av vårt hus. Kände att jag fick all hjälp han kunde ge vid alla mina frågor. Våra förväntningar är verkligen uppfyllda.
    Bodil Ann-christin S
    • 133.0 m²
    • Kastanjegården
    sålde sitt hus med hjälp av Jerry Nyhlén en del av MOHV Malmö
  • 2020-09-20
    Sålt lägenhet Mäklaren har varit hjälpsam, noggrann, har informerat väl, omsorgsfull och följer god fastighetsmäklarsed. Han skötte sitt jobb väldigt bra och professionellt. Har varit involverat i allt och han har alltid haft mina åsikter i åtanke. Jag ville sälja snabbt och han har varit väldigt effektiv. Är jätte nöjd. Jag kan gott rekommendera honom till andra.
    Rema Rossitsa I
    Rema Rossitsa I
    • 4:a
    • 86.0 m²
    • Almhög
  • 2020-08-15
    Hjälpte oss att sälja ett radhus i Åkarp. Jerry är mycket kunnig, trevlig och håller en uppdaterad hela tiden. Rekommenderas verkligen / Emma i Åkarp
    Emma Britten Terecia T
    • 106.0 m²
    • Åkarp
    sålde sitt hus med hjälp av Jerry Nyhlén en del av MOHV Malmö
  • 2020-07-14
    Jerry är en engagerad och kunnig mäklare. Han har hållit mig uppdaterad kring marknaden och förutsättningar för min bostadsrätt. tillgänglig mycket nöjda bästa rekommendationer
    Hasan Ali Hamzah H
    Hasan Ali Hamzah H
    • 54.0 m²
    • Lönngården
  • 2020-07-01
    Sålt bostadsrätt med 2 r.o.k. Mäklarens bemötande var på toppnivå. Kunnig, lyhörd, engagerad saklig och mycket proffsig. Vi förväntade oss en engagerad och duktig mäklare som agerar ärligt och återkopplar löpande. Jerry på Movh levde verkligen upp till detta. Vår upplevelse av Jerry Nyhlèn var väldigt positiv. Faktiskt den bästa mäklaren vi haft genom åren. Otroligt bra återkoppling under hela processen och hade svar på alla frågor vi hade. Bemötandet var på topp hela tiden och vi kände en oerhörd trygghet under hela försäljningen. Vi kommer tveklöst att rekommendera Jerry till alla som vi känner som ska både köpa och sälja sin bostad. Mycket kompetent mäklare.
    Gert H
    • 57.5 m²
  • 2020-06-08
    Jag har köpt ett radhus. Och Jerry var mycket hjälpsam och noga på hela processen. Allt var tydlig från början .
    Yasmin E
    • 5:a
    • 123.0 m²
    • Oxie
  • 2020-05-26
    Köpt en tvårumslägenhet. Jerry är mycket vänlig och jag är mycket nöjd.
    Rita Gunilla D
    • 58.0 m²
  • 2020-05-23
    Sålde en lägenhet med Jerry, Jerry vet hur man sköter en försäljning och allting gick mycket smidigt. Över mina förväntningar eftersom det gick mycket fortare och enklare från första till sista dagen än vad jag trodde.
    Markus F
    • 58.0 m²
  • 2020-04-02
    * Köpt en bostadsrätt * blev bemött väldigt bra, trevlig, kunnig och var alltid tillgänglig när man hade frågor
    Kim F
    • 57.5 m²
  • 2020-01-19
    Har nyligen sålt lägenhet med Jerrys hjälp. Riktigt bra bemötande hela vägen. Täta kontakter och uppdateringar. Mycket proffsigt - rekommenderas varmt.
    Pia S
    • 3:a
    • 69.0 m²
    sålde sin lägenhet med hjälp av Jerry Nyhlén en del av MOHV Malmö

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte