Alla kategorier Mäklare Skåne Malmö MOHV MOHV Malmö Johan Andersson

en del av MOHV Malmö

Regementsgatan 17, 217 53 Malmö — Visa karta

5.0 / 5 i betyg — 16 rekommendationer
Jag heter Johan Andersson och jag är reg. fastighetsmäklare på MOHV, ett modernt mäklarföretag med fokus på kundnytta genom flexibla lösningar. Kontakta mig så tar vi tillsammans fram det upplägg som fungerar bäst för just dig och din bostad.

Läs vad 16 användare tycker om Johan Andersson

• Daniel N
    Daniel N skrev om Johan Andersson en del av MOHV Malmö
    Johan kom in med en tydlig idé om upplägg som jag fastnade för. Det visade sig vara en riktig fullträff då Johan utöver god bransch- och kundkännedom också var behjälplig med allt som jag kunde tänkas ha frågor kring. Försäljningen gick smidigare än vad jag någonsin kunnat ana!
  • Rebecka H
    Rebecka H skrev om Johan Andersson en del av MOHV Malmö
    Är supernöjd med Johan och han har överträffat mina förväntningar
  • Andrej W
    Andrej W skrev om Johan Andersson en del av MOHV Malmö
    Fick ett fantasistisk bemötande av denna utmärkta mäklare. Businessminded och någon som vet vad han pratar om, så nöjd efter min försäljning
  • Sinan T
    Sinan T skrev om Johan Andersson en del av MOHV Malmö
    Johan är en engagerad och professionell mäklare! Försäljningen av vår bostad gick snabbt och smidigt, vi är supernöjda! Tillgänglig, återkopplar snabbt kan varmt rekommendera Johan!
  • Simon C
    Simon C skrev om Johan Andersson en del av MOHV Malmö
    Vi är mycket nöjda med Johans insats.
    Påläst på området och föreningen. Lyssnade på våra önskemål och vägledde där vi saknade kunskap.
    Tillgänglig och kommunikativ under vår försäljning.
  • Marianne L
    Marianne L skrev om Johan Andersson en del av MOHV Malmö
    Hej mycket kompetent och noggrann mäklare - höll mig informerad hela tiden kom i tid till visningarna - höll kontakt med ev köpare om budgivning mycket nöjd
  • Christian D
    Christian D skrev om Johan Andersson en del av MOHV Malmö
    Snabbt enkelt, bra återkoppling
  • Elis F
    Elis F skrev om Johan Andersson en del av MOHV Malmö
    Johan är alltid lika trevlig och lugn. Vi hade många visningar, läget var inte det bästa för försäljning. Johan var dock alltid lika positiv inför och efter varje visning och gav sig inte förrän lägenheten var såld till mitt begärda pris. Han går in för sitt jobb, är engagerad till 110%! Har alltid svarat på mina många samtal och frågor. Även pappersarbetet sköttes exemplariskt . Att arvodet är lågt är ingen nackdel. Jag rekommenderar verkligen Johan och MOHV, Malmö.
  • Jonathan L
    Jonathan L skrev om Johan Andersson en del av MOHV Malmö
    Johan är alltid trevlig, proffisionell och strukturerad. Jag har anlitat honom tidigare och kommer göra det även i framtiden! Duktig mäklare!
  • Tim B
    Tim B skrev om Johan Andersson en del av MOHV Malmö
    Rekommenderas.

Vi valde mellan fyra olika mäklare och Johan var den mest förtroendeingivande av dessa.

Johan levde även upp till våra förväntningar då lägenheten blev såld snabbt och smidigt.
  • Johan B
    Johan B skrev om Johan Andersson en del av MOHV Malmö
    Efter att ha undersökt en hel del olika mäklare valde jag till slut Johan med tanke på hans erfarenhet. Detta visade sig vara ett toppenval, och Johan var snabb med att återkomma och gav ett väldigt professionellt bemötande.

Han är mycket förtroendeingivande och empatisk. Han har god kunskap om marknader och hjälpte mig att analysera dessa i relation till min egen försäljning. Jag är en person som tycker om att fördjupa sig angående hur saker fungerar, och som är nyfiken på att förstå saker ur ett större perspektiv; för detta var Johan det perfekta valet.

Johan höll mig uppdaterad under hela processen, skötte allt perfekt och var alltid villig och snabb med att ge mig genomgående information då jag hade frågor.

En väldigt professionell mäklare som jag verkligen rekommenderar!
  • Anna B
    Anna B skrev om Johan Andersson en del av MOHV Malmö
    Johan är riktigt duktig! Tre dagar efter första visningen såldes min lägenhet och jag kan inte vara mer nöjd! Väldigt tacksam för hjälpen och mycket nöjd med val av mäklare.
  • Sanela C
    Sanela C skrev om Johan Andersson en del av MOHV Malmö
    Jag ( mäklarna ) har försökt sälja min lägenhet över två år utan att lyckas. Har haft 4 olika mäklare och dem va ju duktiga men när Johan kom in i bilden förändrades allt. Efter knappt en månad var lägenheten sålt och vi är jätte nöjda. Johan är en väldigt noggrant, kompetent och engagerad person som gör sitt jobb på bästa sättet. Jag rekommenderar Johan till alla som behöver och vill ha en bra mäklare.
  • Cecilia E
    Cecilia E skrev om Johan Andersson en del av MOHV Malmö
    Efter möten med flera olika mäklare valde jag Johan (som jag redan år 2011 inledde en dialog med i förbindelse med flyttplaner) och jag har inte ångrat mitt val en enda sekund. Johan är en förtroendeingivande, lugn och mycket sympatisk person som arbetar noggrant samt målmedvetet. Han håller alltid det han lovar och är ute i god tid med allt. Man känner sig väl omhändertagen! Jag kan inte tänka mig en bättre mäklare. Jag rekommenderar honom utan tvekan till alla!
  • Ilir Z
    Ilir Z skrev om Johan Andersson en del av MOHV Malmö
    Mycket bra mäklare. Följer upp iallt han säger.
    Pålitlig. Trygghetsingivande.
    Arbetar för köparens o säljarens bästa. Den bästa mäklare jag varit med om. Hade jag varit hans arbetsgivare så hade jag givit honom en löneförhöjning.
  • Roberto B
    Roberto B skrev om Johan Andersson en del av MOHV Malmö