Alla kategorier Mäklare Skåne Malmö MOHV MOHV Malmö Johan Andersson

en del av MOHV Malmö

Regementsgatan 17, 217 53 Malmö — Visa karta

5.0 / 5 i betyg — 30 rekommendationer
Jag heter Johan Andersson och jag är reg. fastighetsmäklare på MOHV, ett modernt mäklarföretag med fokus på kundnytta genom flexibla lösningar. Kontakta mig så tar vi tillsammans fram det upplägg som fungerar bäst för just dig och din bostad.

Läs vad 30 användare tycker om Johan Andersson

• Janus C
    Janus C skrev om Johan Andersson en del av MOHV Malmö
    Johan förmedlade försäljningen av min lägenhet i juli 2017. Försäljningen gjordes professionellt och snabbt, och jag var hela tiden under intryck av att jag var i goda händer. Jag kan bara rekommendera Johan som medlare.
  • Kasuaw A
    Kasuaw A skrev om Johan Andersson en del av MOHV Malmö
    Johan är en mycket lugn och ordningssam mäklare som får dig att bl.a. känna dig i trygga händer, som du blir. Han är alltid åtkomlig (via bl.a. Tel) och svarar snabbt på frågor om man är osäker eller bekymrad över något då du alltid får ett mycket bra svar snabbt. Efter försäljning/köpet känner du dig mycket lugn eftersom att du vet att du har genomgått jobbet på det smidigaste och bästa sättet. Rekommenderar honom starkt, mycket duktig!
    Tack Johan!
  • Nasir K
    Nasir K skrev om Johan Andersson en del av MOHV Malmö
    Väldigt duktig mäklare. Har varit väldigt enkelt och bra från första till sista kontakt, rekommenderas verkligen!
    Tack igen Johan :)
  • Daniel ö
    Daniel ö skrev om Johan Andersson en del av MOHV Malmö
    Rekommenderar verkligen att anlita Johan. Alltid snabb återkoppling, lyssnar på dig som kund. Skapar ett stort förtroende genom sitt lugn och sin framtoning.
  • Branka Jacqueline S
    Branka Jacqueline S skrev om Johan Andersson en del av MOHV Malmö
    Den bästa mäklaren ja har träffat. Johan är en glad.lugn, snäll ,pålitlig, proffsig och hjälpsam person.
    Helt enkelt hade jag trygghet under hela köpe och försäljnings processen. Rekommenderas varmt.
    Den fina bemötandet jag fick gjorde att jag både köpte och sålde genom honom.
    Branka Jacqueline S gillar detta
  • Marcus H
    Marcus H skrev om Johan Andersson en del av MOHV Malmö
    Rekommenderar Johan starkt till alla som är intresserade av att sälja. Ärlig mot både köpare och säljare, jobbar stenhårt för att få din lägenhet såld, alltid tillgänglig per telefon och allt detta till ett rimligt pris.
  • Viveca S
    Viveca S skrev om Johan Andersson en del av MOHV Malmö
    Om Johan: Ordning och reda, faktabaserade svar inga vilda gissningar. Snabb återkoppling på mail.
    Trevlig och bra service. Rekommenderas.
  • Kateryna B
    Kateryna B skrev om Johan Andersson en del av MOHV Malmö
    Trevlig och duktig mäklare. Alltid positiv attityd. Vi rekommenderar varmt Johan!
  • Victoria H
    Victoria H skrev om Johan Andersson en del av MOHV Malmö
    Johan är mycket saklig och ärlig mäklare med glimten i ögat. Han är rättvis mot båda parter och sköter allt i sin ordning.
    Rekommenderar Johan starkt.
  • David L
    David L skrev om Johan Andersson en del av MOHV Malmö
    Kanonnöjd!
    Proffsig hela vägen och samtidigt vänskaplig.
    Allting gick hur smidigt som helst och kommunikationen var snabb åt båda håll.
  • Toni K
    Toni K skrev om Johan Andersson en del av MOHV Malmö
    Fantastisk mäklare! Hjälpsam och alltid tillgänglig. Rekommenderas till alla.
  • Jasmin H
    Jasmin H skrev om Johan Andersson en del av MOHV Malmö
    Vi är jättenöjda med Johan. Han ger ett seriöst intryck och har ett professionellt bemötande. Han är kunnig på området, sätter kunden i focus, har snabb respons, är förståelig och tillmötesgående samt ger tips och råd på egen hand. Rekommenderas varmt!
  • Misterg G
    Misterg G skrev om Johan Andersson en del av MOHV Malmö
    Jag är mycket nöjd med Johans arbete. Han är mycket positiv och ger ett genuint och kunnigt bemötande. Jag kan varm rekommendera honom vid en eventuell försäljning.
  • Fia F
    Fia F skrev om Johan Andersson en del av MOHV Malmö
    Johan är en person med mycket positiv energi. Han är lugn och lyssnar på vad man vill, samtidigt som han lägger upp en strategi som passar både ens förväntningar samt vad som är rimligt. Jag är väldigt nöjd med Johans insats, och kommer deffenitivt rekommendera honom vidare. Kommer själv att kontakta honom igen om jag skulle behöva hjälp i framtiden.
    //Fia
  • Daniel N
    Daniel N skrev om Johan Andersson en del av MOHV Malmö
    Johan kom in med en tydlig idé om upplägg som jag fastnade för. Det visade sig vara en riktig fullträff då Johan utöver god bransch- och kundkännedom också var behjälplig med allt som jag kunde tänkas ha frågor kring. Försäljningen gick smidigare än vad jag någonsin kunnat ana!
  • Rebecka H
    Rebecka H skrev om Johan Andersson en del av MOHV Malmö
    Är supernöjd med Johan och han har överträffat mina förväntningar
  • Andrej W
    Andrej W skrev om Johan Andersson en del av MOHV Malmö
    Fick ett fantasistisk bemötande av denna utmärkta mäklare. Businessminded och någon som vet vad han pratar om, så nöjd efter min försäljning
  • Sinan T
    Sinan T skrev om Johan Andersson en del av MOHV Malmö
    Johan är en engagerad och professionell mäklare! Försäljningen av vår bostad gick snabbt och smidigt, vi är supernöjda! Tillgänglig, återkopplar snabbt kan varmt rekommendera Johan!
  • Simon C
    Simon C skrev om Johan Andersson en del av MOHV Malmö
    Vi är mycket nöjda med Johans insats.
    Påläst på området och föreningen. Lyssnade på våra önskemål och vägledde där vi saknade kunskap.
    Tillgänglig och kommunikativ under vår försäljning.
  • Marianne L
    Marianne L skrev om Johan Andersson en del av MOHV Malmö
    Hej mycket kompetent och noggrann mäklare - höll mig informerad hela tiden kom i tid till visningarna - höll kontakt med ev köpare om budgivning mycket nöjd
  • Christian D
    Christian D skrev om Johan Andersson en del av MOHV Malmö
    Snabbt enkelt, bra återkoppling
  • Elis F
    Elis F skrev om Johan Andersson en del av MOHV Malmö
    Johan är alltid lika trevlig och lugn. Vi hade många visningar, läget var inte det bästa för försäljning. Johan var dock alltid lika positiv inför och efter varje visning och gav sig inte förrän lägenheten var såld till mitt begärda pris. Han går in för sitt jobb, är engagerad till 110%! Har alltid svarat på mina många samtal och frågor. Även pappersarbetet sköttes exemplariskt . Att arvodet är lågt är ingen nackdel. Jag rekommenderar verkligen Johan och MOHV, Malmö.
  • Jonathan L
    Jonathan L skrev om Johan Andersson en del av MOHV Malmö
    Johan är alltid trevlig, proffisionell och strukturerad. Jag har anlitat honom tidigare och kommer göra det även i framtiden! Duktig mäklare!
  • Tim B
    Tim B skrev om Johan Andersson en del av MOHV Malmö
    Rekommenderas.

Vi valde mellan fyra olika mäklare och Johan var den mest förtroendeingivande av dessa.

Johan levde även upp till våra förväntningar då lägenheten blev såld snabbt och smidigt.
  • Johan B
    Johan B skrev om Johan Andersson en del av MOHV Malmö
    Efter att ha undersökt en hel del olika mäklare valde jag till slut Johan med tanke på hans erfarenhet. Detta visade sig vara ett toppenval, och Johan var snabb med att återkomma och gav ett väldigt professionellt bemötande.

Han är mycket förtroendeingivande och empatisk. Han har god kunskap om marknader och hjälpte mig att analysera dessa i relation till min egen försäljning. Jag är en person som tycker om att fördjupa sig angående hur saker fungerar, och som är nyfiken på att förstå saker ur ett större perspektiv; för detta var Johan det perfekta valet.

Johan höll mig uppdaterad under hela processen, skötte allt perfekt och var alltid villig och snabb med att ge mig genomgående information då jag hade frågor.

En väldigt professionell mäklare som jag verkligen rekommenderar!
  • Anna B
    Anna B skrev om Johan Andersson en del av MOHV Malmö
    Johan är riktigt duktig! Tre dagar efter första visningen såldes min lägenhet och jag kan inte vara mer nöjd! Väldigt tacksam för hjälpen och mycket nöjd med val av mäklare.
  • Sanela C
    Sanela C skrev om Johan Andersson en del av MOHV Malmö
    Jag ( mäklarna ) har försökt sälja min lägenhet över två år utan att lyckas. Har haft 4 olika mäklare och dem va ju duktiga men när Johan kom in i bilden förändrades allt. Efter knappt en månad var lägenheten sålt och vi är jätte nöjda. Johan är en väldigt noggrant, kompetent och engagerad person som gör sitt jobb på bästa sättet. Jag rekommenderar Johan till alla som behöver och vill ha en bra mäklare.
  • Cecilia E
    Cecilia E skrev om Johan Andersson en del av MOHV Malmö
    Efter möten med flera olika mäklare valde jag Johan (som jag redan år 2011 inledde en dialog med i förbindelse med flyttplaner) och jag har inte ångrat mitt val en enda sekund. Johan är en förtroendeingivande, lugn och mycket sympatisk person som arbetar noggrant samt målmedvetet. Han håller alltid det han lovar och är ute i god tid med allt. Man känner sig väl omhändertagen! Jag kan inte tänka mig en bättre mäklare. Jag rekommenderar honom utan tvekan till alla!
  • Ilir Z
    Ilir Z skrev om Johan Andersson en del av MOHV Malmö
    Mycket bra mäklare. Följer upp iallt han säger.
    Pålitlig. Trygghetsingivande.
    Arbetar för köparens o säljarens bästa. Den bästa mäklare jag varit med om. Hade jag varit hans arbetsgivare så hade jag givit honom en löneförhöjning.
  • Roberto B
    Roberto B skrev om Johan Andersson en del av MOHV Malmö