Katarina Bajric

Katarina Bajric

Katarina Bajric är mäklare på MOHV Malmö

Katarina Bajric har varit registrerad mäklare sedan 2018-02. Katarina Bajric har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-03 och har fått 127 omdömen med ett betyg på 4.8. Katarina Bajric har haft 58 försäljningar sen 2021-06 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det är ett fritt och varierande arbete, mångfalden av människor man får träffa och möjligheten att trygga och påverka en av de största affärerna i livet!

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Jag har 100% engagemang, återkopplar och är alltid tillgänglig. Jag väntar inte på resultat - jag skapar dem.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Utöver ovanstående nämnda så är jag väldigt nitisk vad det gäller presentationen av din bostad. Min långa erfarenhet av kundmöten har gjort att jag omgående anpassar mig utefter individen jag möter - och därför också kan uppfatta signaler och bemöta på det sätt som behövs. Inget lämnas åt slumpen.

Försäljningar 2021-06 - 2022-05

Läs vad 127 Läs vad Katarina Bajric

• Vikhem
    2022-05-30 Verifierad kund
    • Väldigt bra bemött
    • Förväntningar var stora och mäklaren levde upp till var och en.
    • 10/10! ⭐️
    • Gula Höja
    2022-05-29 Verifierad kund
    Rättvis, effektiv, snabb, effektiv
    • Nydala
    2022-04-15 Verifierad kund
    Väldigt bra bemötande redan vid första kontakten. Hon är kunnig, seriös och profesionell. Håller dig väl uppdaterad och är mån om både säljarens och köparens intresse. Att rekommenderas för framtida sälj eller köp.
  • sålde sitt hus med hjälp av Katarina Bajric en del av MOHV Malmö
    • Husie
    2022-04-12 Verifierad kund
    Katarina är klok och omtänksam med en utvecklad strategi i sitt arbete. För den som ska sälja sitt hus i östra Malmö är hon ett givet val. Från planering till genomförande är detta en trygg, ärlig och säker person att samarbeta med. Jag rekommenderar henne verkligen.
    • Barsebäcks by
    2022-04-10 Verifierad kund
    Fantastisk mäklare som fick oss som köpare känna oss trygga, och fick mycket hjälp och stöd av Katarina!
    • Barsebäcks by
    2022-04-08 Verifierad kund
    Katarina Bajric visade ett härligt och glatt engagemang från början till slut och av försäljningen. Katarina var lyhörd, visade på bred erfarenhet och mycket kunskap, lätt-kommunicerad, väldigt trygg i sin roll och lösningsorienterad. Något jag som kund uppskattar och prioriterar.
    • Rosengård
    2022-04-04 Verifierad kund
    Hon är jättebra jag var mycket glad
    • Sorgenfri
    2022-04-04 Verifierad kund
    Katarina är väldigt lätt att samarbeta med, hon är rak och tydlig i sin kommunikation. Ger en tydlig bild av sin vision och levererar.
    Jag valde att kontakta henne, då hon tidigare sålt ett radhus åt mig för ett par år sen. Och än en gång är jag mycket nöjd med hennes insats.

Rekommenderar henne varmt.
    • Rosengård
    2022-04-04 Verifierad kund
    Katarina var en superbra mäklaren som verkligen gjorde det där lilla extra för att sälja min lägenhet till den pris samt tidsram jag önskade. Hon är en ärlig mäklare som är tydlig i sin kommunikation, vilket uppskattas högt av mig.
    • Sorgenfri
    2022-04-02 Verifierad kund
    Proffesionellt och personligt bemött. Allt gick väldigt smidigt.