Mäklare Skåne Malmö MOHV Malmö Katarina Bajric
Katarina Bajric
Registrerad mäklare sedan 2018
Aktiv på Reco.se sedan 2018
?
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det är ett fritt och varierande arbete, mångfalden av människor man får träffa och möjligheten att trygga och påverka en av de största affärerna i livet!

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Jag har 100% engagemang, återkopplar och är alltid tillgänglig. Jag väntar inte på resultat - jag skapar dem.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Utöver ovanstående nämnda så är jag väldigt nitisk vad det gäller presentationen av din bostad. Min långa erfarenhet av kundmöten har gjort att jag omgående anpassar mig utefter individen jag möter - och därför också kan uppfatta signaler och bemöta på det sätt som behövs. Inget lämnas åt slumpen. Läs mer

Läs vad 7 kunder tycker om Katarina Bajric

• Emelie L skrev om Katarina Bajric en del av MOHV Malmö
    Sålt en bostadsrätt. Katarina var trevlig och professionell som mötte mig och min man med respekt. Kände av läget och situationen och arbetade smidigt med/kring det.
    Mina förväntningar var att lägenheten skulle säljas inom en månad. Den såldes på 5 dagar.
    Är väldigt nöjd! Läs mer
  • Erika P skrev om Katarina Bajric en del av MOHV Malmö
    Köpte en bostadsrätt.
    Trevlig bemötande! Vi har fått svar på alla frågor. Katarina Var alltid tillgängligt och hjälpsam. Läs mer
  • Christina B skrev om Katarina Bajric en del av MOHV Malmö
    Sålt en koloni stuga
    Gjorde bra återkopplingar
    Hade väl högre förväntningar på summan,, men marknaden var kanske inte i läget..

Trevligt bemötande Läs mer
  • David A skrev om Katarina Bajric en del av MOHV Malmö
    Köpte en hyresrätt.

Blev bemött på ett mycket bra sätt.

Katarina överträffade mina förväntningar.

Katarina engagerade sig väldigt mycket, till både min och säljarens fördel. Eftersom jag var på utlandsvistelse under tiden lägenheten låg ute till försäljning hade jag ej möjlighet att titta på den vid samma tidpunkt som andra. Katarina ordnade då så att mitt ombud kunde titta på lägenheten åt mig och sedan så att jag själv kunde titta på lägenheten. Under hela processen upplevde jag att hon gjorde mer än vad som krävdes av henne för att jag skulle få möjlighet att buda på lägenheten, att hon inte avslutade affären för snabbt vilket i slutändan gjorde att jag köpte lägenheten till ett för säljaren bättre pris. Summa sumarum lönade det sig för alla parter att affären tog något längre tid och Katarina såg till att hålla mig och övriga parter informerade om vad som hände med affären.

En 5-stjärnig insats av Katarina! Läs mer
  • Evangelos K skrev om Katarina Bajric en del av MOHV Malmö
    Sålde en 3 i Bunkeflostrand Annestaden. Tycker Katarina är en bra Mäklare som informerade oss hela vägen. Läs mer
  • Amar Hamid H skrev om Katarina Bajric en del av MOHV Malmö
    Hej
    Det är Amar Hamid. Jag fått hjälp av mäklaren Katarina, hon är hjälpsam och social som hjälpte mig och svarade på alla frågor som gillar lägenheter och område.

Amar Mvh Läs mer
    Katarina B gillar detta
  • Galal M skrev om Katarina Bajric en del av MOHV Malmö
    Jag har köpt en lägenhet. Jag blev jättebra bemött och trevligt! Hon hjälpte till med allt och berättade allt som hände. Fantastisk! Läs mer
    Katarina B gillar detta

Andra mäklare hos MOHV Malmö