Katarina Bajric

Katarina Bajric

Katarina Bajric är mäklare på MOHV Malmö

Katarina Bajric har varit registrerad mäklare sedan 2018-02. Katarina Bajric har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-03 och har fått 74 omdömen med ett betyg på 4.7. Katarina Bajric har haft 47 försäljningar sen 2019-11 och har tillfrågat 90% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det är ett fritt och varierande arbete, mångfalden av människor man får träffa och möjligheten att trygga och påverka en av de största affärerna i livet!

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Jag har 100% engagemang, återkopplar och är alltid tillgänglig. Jag väntar inte på resultat - jag skapar dem.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Utöver ovanstående nämnda så är jag väldigt nitisk vad det gäller presentationen av din bostad. Min långa erfarenhet av kundmöten har gjort att jag omgående anpassar mig utefter individen jag möter - och därför också kan uppfatta signaler och bemöta på det sätt som behövs. Inget lämnas åt slumpen.

Försäljningar 2019-11 - 2020-10

Läs vad 74 Läs vad Katarina Bajric

• 2020-11-24
    Vi fick fått hjälp av Katarina och sälja våran radhus. Vi är så tacksamma att just hon blev våran mäklare! Katarina är verkligen proffs på sitt jobb, lyhörd, otroligt fint bemötande där hon lyssnade på våran önskningar och hade kontakt med oss dagligen. Vi kände oss så trygga och nöjda. Katarina hjälpte oss även mer än det hon fick betalt för och det visar bara vilken genuin och fantastisk mäklare hon är. Kom även med bra tips och råd som uppskattades otroligt mycket. Vi rekommenderar STARKT Katarina!! Vi har sålt tidigare och har aldrig sett ett sådant engagemang och denna kompetens hos någon annan mäklare förr. Vi är så glada att vi valde henne.
    Amin R
    • 3:a
    • 95.5 m²
    • Arlöv
  • 2020-11-16
    Vi har sålt vårt villa som Katarina har hjälpt oss. Hon har ställt upp och har varit med 100% under försäljning. Vi är mycket nöjda med Katarinas insatser.
    Aurelia Maria P
    • 123.0 m²
    • Rostorp
    sålde sitt hus med hjälp av Katarina Bajric en del av MOHV Malmö
  • 2020-11-05
    Katarina hjälpte oss att sälja vår lägenhet, Vi upplevde Katarina: Inlyssnande och tar sig tid att svara på frågor. Väl förberedd och lätt att få tag på. Har hög energi och är målinriktad.
    Ahmed A
    • 4:a
    • 94.0 m²
    • Kulladal
  • 2020-11-01
    Good communication and helpful with availability. Katarina catered to our needs and requirements.
    Joyce W
    • 3:a
    • 63.0 m²
    • Husie
    köpte sin lägenhet med hjälp av Katarina Bajric en del av MOHV Malmö
  • 2020-10-30
    Köpt lägenhet, kändes så tryggt med Katarina.
    Florentina D
    • 2:a
    • 53.0 m²
    • Husie
    köpte sin lägenhet med hjälp av Katarina Bajric en del av MOHV Malmö
  • 2020-10-28
    Klot en villa. Trevlig och tillmötesgående. Gav den informationen som förväntas. Ska man säga något som hon kan bli bättre på så var det generellt det byggtekniska om huset.
    Pontus A
    • 94.0 m²
    • Husie/Virentofta
    köpte sitt hus med hjälp av Katarina Bajric en del av MOHV Malmö
  • 2020-10-26
    Vi köpte hus och Katarina var mäklaren. Hon visade allt man vill känna från en mäklare, förtroende, påläst, trevlig etc. Hon är mån om att alla ska bli nöjda och är ett bra stöd under hela processen.
    Tommy D
    • 167.0 m²
    • Rostorp/ Kirseberg
    köpte sitt hus med hjälp av Katarina Bajric en del av MOHV Malmö
  • 2020-10-21
    Jeg har solgt en stor villa og kunne ikke have fundet nogen bedre til det end Katarina. Godt menneske kendskab, altid til stede til at svare på spørgsmål og skabe tryghed både hos mig som sælger og også hos køber. Levede klart op til mine forventninger.
    Anne A
    • 167.0 m²
    • Rostorp/ Kirseberg
    sålde sitt hus med hjälp av Katarina Bajric en del av MOHV Malmö
  • 2020-10-13
    Katarina skötte sig utmärkt! Hon var professionell och lyssnade på våra behov. Hela processen sköttes smidigt och utan några konstigheter. Vi kommer att rekommendera Katta till vänner och bekanta. // Kulladalsgatan 22A
    Ismail G
    • 4:a
    • 93.5 m²
    • Kulladal
  • 2020-10-09
    Mycket nöjd med hela processen! Tydlig och förklarande från start. Väldigt nöjd. Rekommenderas!
    Alexander J
    • 1.5:a
    • 35.0 m²
    • Ellstorp
    sålde sin lägenhet med hjälp av Katarina Bajric en del av MOHV Malmö

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte