Katarina Bajric
Registrerad mäklare sedan 2018-02-16
Aktiv på Reco.se sedan 2018-03-15
2019-08 - 2020-07
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det är ett fritt och varierande arbete, mångfalden av människor man får träffa och möjligheten att trygga och påverka en av de största affärerna i livet!

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Jag har 100% engagemang, återkopplar och är alltid tillgänglig. Jag väntar inte på resultat - jag skapar dem.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Utöver ovanstående nämnda så är jag väldigt nitisk vad det gäller presentationen av din bostad. Min långa erfarenhet av kundmöten har gjort att jag omgående anpassar mig utefter individen jag möter - och därför också kan uppfatta signaler och bemöta på det sätt som behövs. Inget lämnas åt slumpen. Läs mer

Läs vad 63 Läs vad Katarina Bajric

• Carl Anders Richard P köpte sitt hus med hjälp av Katarina Bajric en del av MOHV Malmö

2020-07-14

Rostorp/ Kirseberg
    Köpte villa. Har fungerat bra, och kommunikationen har fungerat smidigt. Läs mer
  • Anne J sålde sitt hus med hjälp av Katarina Bajric en del av MOHV Malmö

2020-07-11

Rostorp/ Kirseberg
    Vi har sålt vår villa.
    Katarina har många fina egenskaper som mäklare. Hon är positiv, trevlig, utåtriktad, kommunikativ, lösningsfokuserad och visar ett stort engagemang. Hon är även hjälpsam och omtänksam. Katarina uppfyllde mina förväntningar på ett positivt sätt.
    Rekommenderas. Läs mer
  • Susanne E
    Susanne E sålde sin lägenhet med hjälp av Katarina Bajric en del av MOHV Malmö

2020-06-17

3:a
    Gröndal
    Sålde vår mammas lägenhet.
    En snabb och smidig affär och en effektiv mäklare .
    Nöjda! Läs mer
  • Petra E sålde sin lägenhet med hjälp av Katarina Bajric en del av MOHV Malmö

2020-06-15

3:a
    Gröndal
    Katarina fick uppdraget att sälja en bostadsrätt till oss. Katarina ingav ett förtroende som mäklare och var lyhörd inför oss som säljare och våra önskemål och krav. Katarina har ett professionellt och trevligt bemötande. Läs mer
  • Emelie J sålde sin lägenhet med hjälp av Katarina Bajric en del av MOHV Malmö

2020-06-11

2:a
    Vi har sålt en bostadsrätt (lägenhet) i Malmö.
    Allt har varit lite annorlunda nu under Corona-tider med en trögare marknad men vi har fått bra hjälp av Katarina, och svar på våra frågor. Läs mer
  • Jörgen N
    Jörgen N köpte sin lägenhet med hjälp av Katarina Bajric en del av MOHV Malmö

4:a
    Kulladal
    Köpt lägenhet i Malmö 4rok.
    Mäklaren agerade ytterst professionellt och hade ett mycket trevligt sätt. Lojal mot säljaren och saklig i sin kommunikation.
    Hon lotsade oss alla genom affären på ett utmärkt sätt.
    Högsta betyg! Läs mer
  • Marcus J sålde sin lägenhet med hjälp av Katarina Bajric en del av MOHV Malmö

2:a
    Superb hjälp vid försäljningen av vår lägenhet. Läs mer
  • Jannica E sålde sin lägenhet med hjälp av Katarina Bajric en del av MOHV Malmö

4:a
    Husie
    Sålt en bostadsrätt (radhus), mötet med Katarina var professionellt och vi la snabbt upp en plan över försäljningen. Hon var flexibel och lyhörd över det vi förväntade oss. Och med en bra dialog så genomförde vi planen. Och jag är väldigt nöjd med arbetet hon gjorde för oss. Läs mer
  • Sebastian W köpte sin lägenhet med hjälp av Katarina Bajric en del av MOHV Malmö

2020-05-27

Östra Sorgenfri
    Katarina har varit väldigt tillmötesgående och professionell. Hon har varit över förväntningarna även om jag bara var köpare i detta fallet. Läs mer
  • Henry S sålde sin lägenhet med hjälp av Katarina Bajric en del av MOHV Malmö

2020-05-23