Katarina Bajric

Katarina Bajric

Katarina Bajric är mäklare på MOHV Malmö

Katarina Bajric har varit registrerad mäklare sedan 2018-02. Katarina Bajric har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-03 och har fått 89 omdömen med ett betyg på 4.8. Katarina Bajric har haft 41 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 91% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det är ett fritt och varierande arbete, mångfalden av människor man får träffa och möjligheten att trygga och påverka en av de största affärerna i livet!

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Jag har 100% engagemang, återkopplar och är alltid tillgänglig. Jag väntar inte på resultat - jag skapar dem.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Utöver ovanstående nämnda så är jag väldigt nitisk vad det gäller presentationen av din bostad. Min långa erfarenhet av kundmöten har gjort att jag omgående anpassar mig utefter individen jag möter - och därför också kan uppfatta signaler och bemöta på det sätt som behövs. Inget lämnas åt slumpen.

Försäljningar 2020-08 - 2021-07

Läs vad 89 Läs vad Katarina Bajric

• Rosengård
    2021-07-11
    Rekommenderar varmt till andra
    • Rosengård
    2021-07-06
    Glad positivt hjälpsam och jätte duktig på det hon jobbar med!
    Rekommenderar varmt till alla
    Mvh Dejan
    • Eriksfält/Nydala
    2021-06-17
    Bästa Mäklare mycket bra hjälp fick man
    • Eriksfält/Nydala
    2021-06-17
    Hon är det bästa mäklaren som man kan anlita.
    • Vita Höja
    2021-05-26
    Katarina uppfyllde alla förväntningar.
    Det som såldes var en stor 1:a på Vita Höja.
    • Husie
    2021-05-13
    Hej!
    Vi köpte en lägenhet. Katarina bemötat oss på jättetrevlig sätt. Hon förklarade och berättade om allt som står på köpkonrakten. Vi hade några frågor om drifkosnaden (Hur mycket betalar man /mån) och hon frågade,säljaren om det .
    Vi tackar henne mycket .
    Mvh! Inas Al-dabbagh
  • köpte sitt hus med hjälp av Katarina Bajric en del av MOHV Malmö
    • Kvarnby
    2021-05-06
    Mycket kunnig informativ och hjälpsam när jag köpte hus.
    • Ön
    2021-05-02
    Vi har köpt vårt hus genom MOHV och Katarina, vi fick även hjälp med att sälja vår lägenhet. Vi upplever Katarina som en glad och positiv mäklare, svarar alltid oss när vi söker henne och hjälper till med allt vi undrar över. Katarina lever verkligen upp till våra förväntningar, vi kommer varmt rekommendera Katarina och MOHV till andra.
    • Värnhem
    2021-04-04
    Very useful broker, she helped me through the process and was available for any questions.
  • köpte sitt hus med hjälp av Katarina Bajric en del av MOHV Malmö
    2021-03-22
    Vi fick/har ett väldigt stort förtroende för Katarina vid första kontakten när vi var och tittade på huset på Kanehögsvägen 20-0 Trelleborg. Hon är väldigt lyhörd och hjälpte oss med alla frågor som vi har/hade. Vår kontakt fortsätter med Katarina ett tag till. Katarina skall hjälpa oss med försäljningen av vår bostadsrätt.