Katarina Bajric
Registrerad mäklare sedan 2018
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2019-04 - 2020-03
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det är ett fritt och varierande arbete, mångfalden av människor man får träffa och möjligheten att trygga och påverka en av de största affärerna i livet!

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Jag har 100% engagemang, återkopplar och är alltid tillgänglig. Jag väntar inte på resultat - jag skapar dem.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Utöver ovanstående nämnda så är jag väldigt nitisk vad det gäller presentationen av din bostad. Min långa erfarenhet av kundmöten har gjort att jag omgående anpassar mig utefter individen jag möter - och därför också kan uppfatta signaler och bemöta på det sätt som behövs. Inget lämnas åt slumpen. Läs mer

Läs vad 52 Läs vad Katarina Bajric

• Maria R sålde sin lägenhet med hjälp av Katarina Bajric en del av MOHV Malmö

2020-04-01

Husie
    Katarina sålde vår bostad och vi kan verkligen rekommendera henne. Lyhörd för våra önskemål, snabb och otroligt kompetent i sitt yrke, helt klart en toppenmäklare! Läs mer
  • Malin J köpte sin lägenhet med hjälp av Katarina Bajric en del av MOHV Malmö

2020-04-01

Husie
    Jag har inte själv anlitat Katarina men köpt en bostad via henne. Katarina var otroligt hjälpsam och gjorde det möjligt för oss att få till en snabb affär. Katarina var enkel att få kontakt med och mån om att hålla oss uppdaterade. Läs mer
  • Ajman D köpte sin lägenhet med hjälp av Katarina Bajric en del av MOHV Malmö

• Erna G
    Erna G sålde sin lägenhet med hjälp av Katarina Bajric en del av MOHV Malmö

2020-03-16

Röda Höja
    Jag hade inte kunnat önska mig en bättre mäklare. Katarina är otroligt kunnig och lyhörd. Hon håller god kontakt och håller en hög standard från start till slut. Allt från val av fotograf och annons till visning. Allt var perfektion. Malmös bästa mäklare! 🤩 Läs mer
    Katarina B gillar detta
  • Helena J
    Helena J köpte sin lägenhet med hjälp av Katarina Bajric en del av MOHV Malmö

2020-03-14

Värnhem/Rörsjöstaden
    Katarina är en super trevlig person som privat och skulle behöva få en bra arbetsplats då hon och verkligen försökte få till en bra affär men med det företaget hon har bakom sig är det mycket svårt.

Företaget Mohv skulle jag fick inte rekommenderar verken till säljare eller köpare att använda!
    Noll känsla för service och mycket som inte stämde etc längst vägen och mycket sälja på lite skumma affärer.

Jag som köpare fick en kaffe ☕️
    Köper man av en annan aktör får du fina paket, blir super väl bemöt känner dig lyxig och varje kund räknas fick en både som säljare fina gåvor 🎁 härliga kontor och alltid ett leende på läpparna.

Känslan Mohv gav var inte o samma klass och som sagt det fanns inte mjölk på kontoret och jag som köpare fick ge min köpare en fin gåva verken säljare eller köpare kände sig nog speciellt uppskattade utan känslan Mohv förmedlar är in and out och allt var inom ”familjen” etc .. kändes väldigt låg standard och du fick inte någon extra service.

Personligen tyckte jag om Katarina men företaget skulle jag absolut inte rekommendera till någon!
    Service känsla noll och kunduppskatting var inte under all kritik.

Så mina rekommendationer Katarina Mohv du skulle kunna växla upp med rätt företag. Läs mer
    2020-03-20 Yessica T svarar Helena J
    Hej Helena
    Tack för feedbacken. Vi har försökt få tag i dig då vi självklart vill höra hur du upplevde situationen. Vi gillar både ris och ros och analyserar ständigt förbättringsåtgärder. Självklart borde vi alltid kunna erbjuda mjölk till våra kunders kaffe! Tack för ditt beröm av Katarina som person. Hon är en mycket kompetent och duktig mäklare och vi är glada att få ha henne som anställd här. Ett av två skäl till att arbeta på MOHV är just våra kompetenta medarbetare. Ett annat skäl är våra nöjda kunder. Så länge våra säljare och köpare är extremt nöjda så är också vi nöjda. Vi är ett av Sveriges mest snabbväxande mäklarkedjor med några av landets nöjdaste kunder. Varför? Därför att allt fler kunder önskar anlita oss vilket är helt avgörande för en lyckad affär. Detta är nog orsaken till att vi lyckats så bra på så kort tid.
  • Pia T sålde sin lägenhet med hjälp av Katarina Bajric en del av MOHV Malmö

2020-02-06

Gyllins Trädgård
    Vi har sålt vår bostad.
    Bemötandet från mäklaren var hela tiden det bästa. Hon var glad och trevlig och alltid mån om att förklara allt korrekt.
    Hon återkopplade alltid efter varje visning.
    Våra förväntningar infriades och vi är väldigt nöjda med arbetet som mäklaren lagt ner på vår försäljning. Läs mer
  • Wissam A sålde sitt hus med hjälp av Katarina Bajric en del av MOHV Malmö

2020-01-26

Johanneslust
    Jag fick mitt hus sålt av Katarina Bajric. Hon bemötte mig väldigt professionellt och gjorde precis som utlovat inför försäljningen. Jag visste inte hur mycket en styling skulle boosta försäljningen vilket den verkligen gjorde. Katarina är en seriös mäklare som jag till 110% kan förlita mig på och skulle verkligen rekommendera henne till alla. Hon är grym på det hon gör! Läs mer
  • Hanna J köpte sin lägenhet med hjälp av Katarina Bajric en del av MOHV Malmö

2020-01-25

Ellstorp/Värnhem
    Har köpt en bostadsrätt, 2 rum och kök på 47 kvm. Är mycket nöjd med mäklaren då hon var väldigt trevlig, gav tydlig information och var hjälpsam och flexibel. Läs mer
  • Jessica W sålde sin lägenhet med hjälp av Katarina Bajric en del av MOHV Malmö

2019-12-26

Högaholm / Almvik
    Sålt en 2a på Högaholm.
    Såld på kommande på hemnet, hade en visning och sålde direkt, vilket vi är hel nöjda med i med att vi inte vill ha en massa visningar. Katarina är en jätte duktig mäklare och det märks att hon är kunnig och brinner för sitt jobb.
    Jag kommer absolut att rekommendera henne Läs mer
  • Daniel P sålde sin lägenhet med hjälp av Katarina Bajric en del av MOHV Malmö

2019-12-19