Mäklare Skåne Malmö MOHV Malmö Katarina Bajric
Katarina Bajric
Registrerad mäklare sedan 2018
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2018-07 - 2019-06
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det är ett fritt och varierande arbete, mångfalden av människor man får träffa och möjligheten att trygga och påverka en av de största affärerna i livet!

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Jag har 100% engagemang, återkopplar och är alltid tillgänglig. Jag väntar inte på resultat - jag skapar dem.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Utöver ovanstående nämnda så är jag väldigt nitisk vad det gäller presentationen av din bostad. Min långa erfarenhet av kundmöten har gjort att jag omgående anpassar mig utefter individen jag möter - och därför också kan uppfatta signaler och bemöta på det sätt som behövs. Inget lämnas åt slumpen. Läs mer

Läs vad 30 Läs vad Katarina Bajric

• Lars David Alexander L sålde sitt hus med hjälp av Katarina Bajric en del av MOHV Malmö

2019-07-11

Bunkeflostrand
    Katarina hjälpte oss att sälja vårt hus, över utgångspris, med massor av engagemang och kunskap! Tack! Läs mer
  • Dlven A köpte sin lägenhet med hjälp av Katarina Bajric en del av MOHV Malmö

2019-07-01

Segevång
    She was so much helpfull. She did a great job Läs mer
  • Elin P köpte sin lägenhet med hjälp av Katarina Bajric en del av MOHV Malmö

2019-06-26

Katarina hjälpte mig att köpa min bostadsrätt. Hon är tydlig och rak samtidigt som varm och trevlig, något jag uppskattar mycket. Läs mer
  • Fernando A sålde sitt hus med hjälp av Katarina Bajric en del av MOHV Malmö

2019-06-10

Tygelsjö
    Ärlig.arbetsam.nogrann...mkt nöjda Läs mer
  • Deana R köpte sin lägenhet med hjälp av Katarina Bajric en del av MOHV Malmö

2019-06-04

Köpt en trea.
    Otroligt bra service. Då allt var nytt för mig, och vi var i en annorlunda situation. Katarina lyssnade på hur situationen såg ut och tog oss direkt under sina vingar och har hjälp oss i varje steg. Jag har hur som helst känt fullt förtroende för Katarina hela vägen, och känt mig trygg med hela köpet och vad det innebär.
    Det fanns inget hinder för henne, bara lösningar. Den attityden respekterar jag fullt ut. Läs mer
  • Ravish N köpte sitt hus med hjälp av Katarina Bajric en del av MOHV Malmö

2019-05-31

We bought a house in Malmö and were very well informed about the property details.
    We were also convinced by the broker about the bidding process otherwise we would not have proceeded with higher bidding.
    Katarina has excellent customer handling skills. Läs mer
  • Siw W sålde sin lägenhet med hjälp av Katarina Bajric en del av MOHV Malmö

2019-04-28

Sålt 3-rums bostadsrätt, blivit mycket nöjd med mäklarens bemötande och hennes mycket trevliga sätt vid våra träffar både vid visningar och vid överlåtelsen. Läs mer
    Katarina B gillar detta
  • Marizela S sålde sin lägenhet med hjälp av Katarina Bajric en del av MOHV Malmö

2019-04-23

Rosengård
    Jag sålde min lägenhet via MOHV och mäklaren Katarina Bajric, väldigt nöjd kund, professionell, tillmötesgående och lysande verkligen på oss, och våran önskemål. Vi skulle välja Katarina igen om vi skulle sälja nu. Läs mer
  • Hossam A köpte sin lägenhet med hjälp av Katarina Bajric en del av MOHV Malmö

2019-04-10

Segevång
    Vilseledande: Vi fick veta att vi kunde omförhandla flyttdatum efter att vi har skrivit kontraktet och efter signeringen kunde vi plötsligt inte.

Oärlig: Vi såg inte budhistoriken förrän efter signeringen - det verkar som om vi har bjudit bud mot oss själva.

Stressande: Hon fick oss att tro att vi var tvungna att underteckna kontraktet samma dag som vi gjorde ett erbjudande annars skulle lägenheten säljas till någon annan. Men vi upptäckte senare att ingen annan var intresserad. Läs mer
  • Linda S köpte sin lägenhet med hjälp av Katarina Bajric en del av MOHV Malmö

2019-04-09

Har precis köpt bostadsrätt i Malmö och är väldigt nöjda med hela pocessen. Trevligt bemötande, snabb återkoppling, informativt och professionell service. Läs mer

Senaste försäljningarna

Serenadgatan