Malin Jeppsson

Malin Jeppsson

Malin Jeppsson är mäklare på MOHV Malmö

Malin Jeppsson har varit registrerad mäklare sedan 2021-08. Malin Jeppsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-08 och har fått 2 omdömen med ett betyg på 5.0. Malin Jeppsson har haft 2 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-08 - 2021-09

Läs vad 2 Läs vad Malin Jeppsson

• sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Jeppsson en del av MOHV Malmö
    • Lugnet
    2021-09-21
    Malin har varit rak och tydlig i sin kommunikation och har alltid varit tillgänglig för frågor! Hon har också välkomnat alla frågor, inga frågor är för dumma! Vi önskade en snabb och enkel process med så lite stresspåslag som möjligt. Och det va precis det hon levererade! Hon har varit underbar och fick oss att känna det lättsamt! Att hon dessutom alltid hade ett leende på läpparna gjorde det hela bättre! Helt klart en fantastisk mäklare som jag skulle rekommendera varje person och önskade alla fick ta del av! Och fantastisk är bara förnamnet!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Jeppsson en del av MOHV Malmö
    • Lugnet
    2021-09-20
    Otroligt lyhörd och kompetent mäklare. Flexibel, tillgänglig, transparent och driven som tror på de mål man fastställer och erbjuder alla verktyg hon har för att nå målen. Rekommenderar Malin varmt!