Läs vad 71 Läs vad Malin Strender

• 2020-04-01
    Malin är erfaren, professionell, fantastisk duktig på sitt jobb.

Jag sammanfattar helt enkelt genom att säga jag kommer alltid vända mig till Malin först varenda gång jag ska sälja en lägenhet framöver. Kan inte tänka mig att man skulle kunna hitta en bättre mäklare!!! Kommer rekommendera henne till alla vänner som säljer sina bostäder!!
    Joshua M
    • 4:a
    • 106.0 m²
    • Folkets Park/ St Knut
  • 2019-08-20
    Malin gav från första möte ett lugnt och tryggt intryck - hon kan sitt jobb och har varit en mycket bra samtalspartner i alla beslut och diskussioner. Hon känns mycket kunnig och erfaren gällande hur bostadsmarknaden fungerar och vilka förväntingar vi bör ha. Malin har felfritt skött kommunikation och återkoppling, samt var ett fantastiskt stöd i den förhandling/budprocess som uppstod i budgivningen. Jag är mycket mycket nöjd och kommer rekommendera Malin till andra samt vända mig till Malin igen om nya behov uppstår i framtiden.
    Murray J
    Murray J
    • 4:a
    • 106.0 m²
    • Folkets Park/ St Knut
  • 2019-08-13
    Sålde min lägenhet i Slottsstaden med hjälp av Malin. Allt fungerade fantastiskt från början till slut. Malin har lösningar och idéer för allt! Som pricken över i är hon dessutom varm, serviceminded och en otroligt vass mäklare. Jag lämnade med varm hand över allt i hennes händer och kommer utan tvekan anlita henne för alla mina framtida försäljningar. Tusen tack Malin!
  • 2019-05-27
    Har köpt bostadsrätt! Bemötande var jättebra! Alltid tillgänglig och fick svar på alla mina frågor! Nöjd!
    Dulce J
    Dulce J
    • 55.5 m²
    • Dammfri
  • 2019-05-24
    Jag fick direkt förtroende för Malin när jag skulle sälja min bostadsrätt! Hon är profisionell och pålitlig. Hon överträffade mina förväntningar och jag är supernöjd!
    Alexandra D
    Alexandra D
    • 1:a
    • 38.0 m²
    • Ribersborg
  • 2019-05-16
    Jag sålde min bostadsrätt med hjälp av Malin och alla förväntningar uppfylldes med råge. Malin var oerhört driven, positiv och engagerad från start till mål. Bra och proffsigt bemötande, allt gick lätt och smidigt.
    Nu bor jag på annan ort, men om det någon gång skulle bli aktuellt med bostad i området är det utan tvekan Malin jag kommer att kontakta. Jag är så nöjd!
    Camilla M
    • 1:a
    • 41.0 m²
  • 2019-05-14
    Jag har aldrig köpt innan men Malin uppfyllde mina förväntningar och var professionell takt genom försäljningen. Erikslustvägen 42F.
    Kristin J
    • 3:a
    • 77.5 m²
    • Erikslust
  • 2019-05-06
    Köpte en två i Malmö och fick ett proffsigt bemötande under hela processen! Trevligt, lätt att få tag på och tydliga svar på samtliga frågor.
    Catarina S
    • 48.0 m²
    • Möllevången/Triangeln/City
  • 2019-04-12
    Köpt hus. Snabb återkoppling och mycket proffsigt och positivt bemötande.
    Åsa L
    • 120.0 m²
    köpte sitt hus med hjälp av Malin Strender en del av MOHV Malmö
  • 2019-04-08
    Enkel att prata med, tar hand om det mesta och håller en uppdaterad. En grymt duktig mäklare helt enkelt! Kan gott rekomendera Malin!
    Jelena M
    • 51.0 m²
    sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Strender en del av MOHV Malmö

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte