Alla kategorier Mäklare Skåne Malmö MOHV MOHV Malmö Malin Strender

en del av MOHV Malmö

Regementsgatan 17, 217 53 Malmö — Visa karta

4.9 / 5 i betyg — 37 rekommendationer
Jag heter Malin Strender och jag är reg. fastighetsmäklare på MOHV, ett modernt mäklarföretag med fokus på kundnytta genom flexibla lösningar. Kontakta mig så tar vi tillsammans fram det upplägg som fungerar bäst för just dig och din bostad.

Läs vad 37 användare tycker om Malin Strender

• Matz T
    Matz T skrev om Malin Strender en del av MOHV Malmö
    Ger Malin bästa betyg vid försäljning av min lägenhet.
    Ett toppenjobb och verkligt bra samarbete.
  • Erik A
    Erik A skrev om Malin Strender en del av MOHV Malmö
    Kan varmt rekommendera Malin Strender. Hon arbetar snabbt och effektivt där hon leder en igenom försäljningen som skapar trygghet. Fick mycket bra tips och återkoppling om vad som ska göras inför fotografering och visning. Rak i kommunikationen. Jättenöjda och hoppas att kunna anlita Malin inför framtida försäljningar.
  • Catrin J
    Catrin J skrev om Malin Strender en del av MOHV Malmö
    Super nöjda än gång! Använt oss utav Malin förr och kommer säkerligen göra det i framtiden.
    Alltid bra på att återkoppla och informera. Svarar snabbt och är alltid på hugget!
    Vi sålde vår lägenhet på mindre än en vecka och för ett bra mycket högre pris än vad jag trodde!
    Malin är hängiven och ger aldrig upp!
    Kan rekommendera Malin starkt!
  • Emma
    Emma skrev om Malin Strender en del av MOHV Malmö
    Jag ville ha en enkel försäljning med så lite jobb som möjligt från min sida, eftersom jag just nu hyr ut lägenheten i andra hand. Jag ville ändå välja "rätt" mäklare så jag träffade fyra stycken och Malin var den sista. Jag valde henne dels för att hon hade lite lägre arvode men också för att hon var väldigt trevlig och för att MOHV redan hade en lägenhet till salu i huset. Malin verkade också så säker på att hon skulle kunna sälja lägenheten för bra mycket mer pengar än vad tidigare mäklare värderat den till. Jag bestämde mig på plats att Malin skulle få uppdraget. Det visade sig att Malin redan hade en kund som var på hugget efter den typen av lägenhet som jag ägde, vilket gjorde att jag slapp allt extraarbete med visningar och budgivning. Jag träffade Malin en måndag och fick lägenheten såld (till ett oerhört bra pris) redan på onsdagen i samma vecka! Jag är supernöjd med Malin och rekommenderar henne varmt till andra!
  • Elin K
    Elin K skrev om Malin Strender en del av MOHV Malmö
    Malin är en oerhört professionell, duktig och seriös mäklare. Jag har känt fullt förtroende för henne i hela försäljningsprocessen som hon har lagt upp på ett genomtänkt och smart sätt - vilket lett till utdelning över förväntan. Hon är alltid förberedd, tydlig och rak i kommunikationen - och detta avspeglar sig i kontakten med eventuella köpare - har en Malin som mäklare vid visningen kommer alla få svar på sina frågor och bli bemötta på bästa sätt! Malin rekommenderas varmt!
  • Marcus W
    Marcus W skrev om Malin Strender en del av MOHV Malmö
    Engagerad, proffesionell och alltid tillgänglig!
  • Amanda J
    Amanda J skrev om Malin Strender en del av MOHV Malmö
    Min första försäljning av bostad gjorde jag med hjälp av Malin! Väldigt professionell och engagerad mäklare. Rekommenderar henne starkt!
  • Friberg H
    Friberg H skrev om Malin Strender en del av MOHV Malmö
    Malin visade riktigt bra bemötande och väldigt bra engagemang vid försäljningen av min lägenhet...att hon också var engagerad i lite "styling" uppskattade jag mycket! :)
    //Håkan
  • Elin O
    Elin O skrev om Malin Strender en del av MOHV Malmö
    Jag rekommenderar alla som ska sälja sin bostad att ta hjälp av Malin! Hon är professionell men samtidigt personlig och härligt att ha å göra med, hon är alltid tillgänglig för kontakt och svarar snabbt, arbetar fort och konsekvent, inga "om och men" här inte. I förhandling med köpare gjorde hon ett fantastiskt arbete och det vet jag att även köparen själv tyckte. Jag ska definitivt själv anlita Malin igen när jag säljer min nästa lägenhet!
  • Per-Ola O
    Per-Ola O skrev om Malin Strender en del av MOHV Malmö
    Malin har hanterat försäljningen av vår bostadsrätt med massor av driv och energi - och med jättebra resultat. Alert och kommunikativi processen. Kan verkligen rekommendera Malin.
  • Dick A
    Dick A skrev om Malin Strender en del av MOHV Malmö
    Vi anlitade Malin för att sälja vår lägenhet.Malin var kunnig, professionell, trevlig och mycket duktig på att uppdatera oss med vad som hände på vägen. Hon lade ner det där lila extra vilket resulterade i att vi fick sålt vår lägenhet till rekordpris i vårt område. Vi skulle med glädje anlita Malin igen och kan varmt rekommendera henne! Tack Malin ☺
  • Jörgen B
    Jörgen B skrev om Malin Strender en del av MOHV Malmö
    Malin är en proffsig, duktig och påläst mäklare hos MOHV. Hon är lätt att få kontakt med via telefon, sms eller mail, och svarar snabbt, vilket har stor betydelse för som i mitt fall köpare. Att hon dessutom alltid är trevlig och tar sig tid gör inte saken sämre. Jag kommer absolut att rekommendera Malin och MOHV till mina vänner och kommer att använda dom vid ev framtida affärer, helt klart!
    Hälsningar Jörgen
  • Emily T
    Emily T skrev om Malin Strender en del av MOHV Malmö
    Efter många samtal med diverse mäklare så var valet enkelt – Malin var tveklöst den mest professionella mäklaren. Hon är driven, påläst, kunnig och beredd att göra det där extra. Dessutom är hon trevligt att vara med, alltid glad och vi kände att hon hade ett uppriktigt intresse för vårt behov. Malin ger helt enkelt ett fantastiskt bra och förtroendefullt intryck från början till slut.

Vi är mycket nöjda och kan varmt rekommendera henne som mäklare!
  • Karlenin M
    Karlenin M skrev om Malin Strender en del av MOHV Malmö
    Vi tog in fem olika mäklare innan vi bestämde oss för Malin. Hon gav ett mycket proffesionellt intryck samt gav ett trovärdigt intryck att hon verkligen ville sälja vår bostad till ett bra pris. Hon höll oss uppdaterade under hela processen och gav bra tips och råd. Lätt att komma i kontakt med från början till slut. Vi är mycket nöjda med henne och kan absolut rekommendera henne.
  • Anders L
    Anders L skrev om Malin Strender en del av MOHV Malmö
    Vi träffade flera olika mäklare innan vi bestämde oss för Malin. På plats vid första träffen ingick vi i ensamrättsavtal med henne. Första intrycket var alltså väldigt bra och Malin påvisade kunskap om marknaden och ett sinne för affärer samt flexibilitet och lyhördhet gentemot våra önskemål.

Under försäljningsprocessen har vi aldrig ångrat vårt val av mäklare. Vi fick löpande uppdateringar, närmast vad man kan kalla “i realtid” och råd när vi stod inför olika alternativ med eventuella köpare. Vi följde Malins råd och det resultera i att lägenhet såldes snabbt från det att visning ägt rum och till ett bra pris!

Vi har ett stort förtroende för Malin och kommer med största sannolikhet att anlita henne vid nästa affär!
  • Sandra B
    Sandra B skrev om Malin Strender en del av MOHV Malmö
    Super nöjd med Malin. Kommer använda henne igen utan tvekan. Påläst, trevlig, uppdaterar och engagerar sig.
    Jörgen B gillar detta
  • Lina B
    Lina B skrev om Malin Strender en del av MOHV Malmö
    Detta är en mäklare du kan verkligen kan lita på. Varit mycket nöjd med Malin Strender på Mohv från början till slut. Alltid tillgänglig, inger en trygghet för både köpare och säljare och otroligt kunnig. Om jag behöver en mäklare i framtiden behöver jag inte tänka två ggr. Malin får högsta betyg från mig!
  • Ester P
    Ester P skrev om Malin Strender en del av MOHV Malmö
    Malin Strender på MOHV är Malmös bästa mäklare!
  • Christoffer N
    Christoffer N skrev om Malin Strender en del av MOHV Malmö
    Har väldigt goda erfarenheter med Malin.
    Duktig säljare som berättade och informerade mig igenom alla stegen i köpet av min första lägenhet. Svarade alltid på mina samtal och kunde alltid svara på mina frågor. Jag var definitivt inte den lättaste köparen att handskas med men det gjorde hon utmärkt!

Inte nog med det, väldigt trevlig i allmänhet. Hoppas hon kommer på inflyttningsfesten! ;)
    Malin S gillar detta
  • Mårten L
    Mårten L skrev om Malin Strender en del av MOHV Malmö
    Malin är en fantastisk mäklare och person som har hjälpt mig vid två försäljningar nu. Båda gångerna har mina förväntningar mötts och överträffats.
  • Fredrik H
    Fredrik H skrev om Malin Strender en del av MOHV Malmö
    Malin är mycket duktig på sitt jobb och dessutom en väldigt trevlig person.
    Professionell, effektiv och håller vad hon lovar.
    Har anlitat henne 2 ggr och skulle gärna göra det igen.
  • Michaela L
    Michaela L skrev om Malin Strender en del av MOHV Malmö
    Fantastisk. Bra att hon var så flexibel och lätt att ha att göra med, då jag var tvungen att skicka min pappa på visning och via fullmakt köpa lägenheten utan att själv träffat Malin (eller sett lägenheten för den delen). Bra med sms-kontakt.
  • Marcus S
    Marcus S skrev om Malin Strender en del av MOHV Malmö
    Grymt trevligt och professionellt bemötande. Anlitade Malin på rekommendation. Kommer garanterat använda mig av henne nästa gång jag säljer bostad. Kan varmt rekommendera!
  • Isabella T
    Isabella T skrev om Malin Strender en del av MOHV Malmö
    Malin är proffsig och kunnig och lyssnar till säljarens önskemål. Jag har haft henne som Mäklare två gånger när jag har sålt lägenhet och är väldigt nöjd??
  • Stefan F
    Stefan F skrev om Malin Strender en del av MOHV Malmö
    Malin är en seriös, kunnig och driven märklare. Första intrycket hon gav var väldigt förtroendeingivande jämfört med andra mäklare som ville sälja lägenheten och hon visade ett stort engagemang! Vilket märktes när Malin sålde min lägenhet på första visningen och till önskat pris!
  • Yvonne W
    Yvonne W skrev om Malin Strender en del av MOHV Malmö
    Engagerad och stöttande. Hade en aktiv plan för försäljningen.
  • Mohamad T
    Mohamad T skrev om Malin Strender en del av MOHV Malmö
    Malin Strender var väldigt kunnig och professionell. Trevlig, jordnära och ärlig. Jag hade fullt förtroende för henne under hela processen. Vi kommer att anlita henne vid nästa försäljning och jag ger henne mina varmaste rekommendationer.
  • Johanna H
    Johanna H skrev om Malin Strender en del av MOHV Malmö
    Malin hjälpte oss i höstas att sälja vår bostadsrätt. Från dag ett har vi varit mycket nöjda med Malin. Hon har varit professionell i sitt arbete och bemötande. Hon har lyssnat på oss som säljare och gjort allt för att möta våra önskemål. Hon har också visat på stor flexibilitet och snabbhet. Vi skulle absolut välja Malin igen som mäklare, oavsett om vi skulle köpa eller sälja. Vi rekommenderar Malin varmt!
  • Jessica B
    Jessica B skrev om Malin Strender en del av MOHV Malmö
    De senaste två gångerna jag sålt mina lägenheter har jag anlitat Malin, och jag har varit så otroligt nöjd med hennes arbete båda gångerna! Har upplevt att både jag som säljare och mina köpare blivit behandlade som viktiga kunder. Hon läser in sig på objektet hon säljer, är otroligt lyhörd till mig som kund, superduktig på att återkoppla, och aldrig sen till en enda visning!

Det kanske är någonting man bör kunna förvänta sig av en mäklare men än så länge är Malin den enda jag träffat (både när jag varit säljare och köpare) som skött sitt jobb så exceptionellt bra. Skulle rekommendera henne alla gånger!
  • Helene L
    Helene L skrev om Malin Strender en del av MOHV Malmö
    Erfaren mäklare, bra säljare, snabb respons på frågor och ändringar, tydlig och ärlig med förutsättningarna, trevligt bemötande!
  • Mats H
    Mats H skrev om Malin Strender en del av MOHV Malmö
    Väldigt trevligt bemötande. Professionell och sakkunnig. Snabb återkoppling både via mail och per telefon. Mycket behjälplig i alla frågor som dykt upp. Rekommenderas varmt.
  • Charlotte W
    Charlotte W skrev om Malin Strender en del av MOHV Malmö
    Malin Strender är en seriös, engagerad och entusiastisk mäklare som med stor noggrannhet och omsorg hjälpte oss med vår senaste bostadsförsäljning. Vi uppskattade särskilt den täta dialogen och snabba återkopplingen som hon gav oss samt hennes positiva attityd. Vi anlitar gärna Malin igen!
  • Joel W
    Joel W skrev om Malin Strender en del av MOHV Malmö
    Malin Strender är utan tvekan en av de mest pålitliga och proffesionella fastighetsmäklarejag haft meed att göra. Hon har varit ett utmärkt stöd vid såväl försäljning som köp och har dessutom hjälpt mig utan att kräva ersättning för detta. Kan varmt rekommendera Malin.
  • Stig W
    Stig W skrev om Malin Strender en del av MOHV Malmö
    Trevligt och professionellt rakt igenom
  • Emelia C
    Emelia C skrev om Malin Strender en del av MOHV Malmö
    Malin Strender är enligt min åsikt MYCKET kompetent och lyhörd både som person och mäklare. Jag har haft äran att ha Malin som mäklare vid båda mina lägenhetsförsäljningar och slutresultatet har alltid varit mer än fullgott!
  • Johan J
    Johan J skrev om Malin Strender en del av MOHV Malmö
    Super proffsig, tog 1 vecka från kontakt till att kontraktet var påskrivet. Vill ni få er fastighet såld så kontakta Malin!
  • Fredrik L
    Fredrik L skrev om Malin Strender en del av MOHV Malmö
    Jätteduktig och trevlig tjej som hade koll på vad som var viktigt i annons, tillval och inför visningar. Stort engagemang och ett snabbt avslut var det jag var ute efter och det fick jag. Tack Malin / Fredrik
Yessica Thornsäter
Martina Albertsson