Malin Strender

• Murray J
    Murray J sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Strender en del av MOHV Malmö

2019-08-20

Folkets Park/ St Knut
    Malin gav från första möte ett lugnt och tryggt intryck - hon kan sitt jobb och har varit en mycket bra samtalspartner i alla beslut och diskussioner. Hon känns mycket kunnig och erfaren gällande hur bostadsmarknaden fungerar och vilka förväntingar vi bör ha. Malin har felfritt skött kommunikation och återkoppling, samt var ett fantastiskt stöd i den förhandling/budprocess som uppstod i budgivningen. Jag är mycket mycket nöjd och kommer rekommendera Malin till andra samt vända mig till Malin igen om nya behov uppstår i framtiden. Läs mer
  • Fanny Ida Carolina A skrev om Malin Strender en del av MOHV Malmö

2019-08-13

Sålde min lägenhet i Slottsstaden med hjälp av Malin. Allt fungerade fantastiskt från början till slut. Malin har lösningar och idéer för allt! Som pricken över i är hon dessutom varm, serviceminded och en otroligt vass mäklare. Jag lämnade med varm hand över allt i hennes händer och kommer utan tvekan anlita henne för alla mina framtida försäljningar. Tusen tack Malin! Läs mer
  • Dulce J
    Dulce J köpte sin lägenhet med hjälp av Malin Strender en del av MOHV Malmö

2019-05-27

Dammfri
    Har köpt bostadsrätt! Bemötande var jättebra! Alltid tillgänglig och fick svar på alla mina frågor! Nöjd! Läs mer
  • Alexandra D
    Alexandra D sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Strender en del av MOHV Malmö

2019-05-24

Ribersborg
    Jag fick direkt förtroende för Malin när jag skulle sälja min bostadsrätt! Hon är profisionell och pålitlig. Hon överträffade mina förväntningar och jag är supernöjd! Läs mer
  • Camilla M sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Strender en del av MOHV Malmö

2019-05-16

Jag sålde min bostadsrätt med hjälp av Malin och alla förväntningar uppfylldes med råge. Malin var oerhört driven, positiv och engagerad från start till mål. Bra och proffsigt bemötande, allt gick lätt och smidigt.
    Nu bor jag på annan ort, men om det någon gång skulle bli aktuellt med bostad i området är det utan tvekan Malin jag kommer att kontakta. Jag är så nöjd! Läs mer
  • Kristin J köpte sin lägenhet med hjälp av Malin Strender en del av MOHV Malmö

2019-05-14

Erikslust
    Jag har aldrig köpt innan men Malin uppfyllde mina förväntningar och var professionell takt genom försäljningen. Erikslustvägen 42F. Läs mer
  • Catarina S köpte sin lägenhet med hjälp av Malin Strender en del av MOHV Malmö

2019-05-06

Möllevången/Triangeln/City
    Köpte en två i Malmö och fick ett proffsigt bemötande under hela processen! Trevligt, lätt att få tag på och tydliga svar på samtliga frågor. Läs mer
  • Åsa L köpte sitt hus med hjälp av Malin Strender en del av MOHV Malmö

2019-04-12

Köpt hus. Snabb återkoppling och mycket proffsigt och positivt bemötande. Läs mer
  • Jelena M sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Strender en del av MOHV Malmö

2019-04-08

Enkel att prata med, tar hand om det mesta och håller en uppdaterad. En grymt duktig mäklare helt enkelt! Kan gott rekomendera Malin! Läs mer
  • Christer A sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Strender en del av MOHV Malmö

2019-04-08

Triangeln/City
    Vi sålde vår bostadsrätt med hjälp av MOHV och Malin Stender.
    Alla förväntningar uppfylldes med råge. Bra bemötande av
    Malin. Proffessionellt handlagt i alla läge.
    Nu flyttade vi till en hyreslägenhet,. men skulle vi sälja ytterligare
    en bostadsrätt så skulle vi utan tvekan vända oss till Malin. Läs mer

Senaste försäljningarna

Monbijougatan