Malin Strender är mäklare på MOHV Malmö

Malin Strender har varit registrerad mäklare sedan 2010-06. Malin Strender har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-01 och har fått 99 omdömen med ett betyg på 4.9. Malin Strender har haft 20 försäljningar sen 2021-06 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-06 - 2022-05

Läs vad 99 Läs vad Malin Strender

• Centrum/City
    2022-06-21 Verifierad kund
    Malin är en riktig stjärna som levererar över förväntan på alla punkter och som gör allt som krävs för att få alla parter nöjda! Rekommenderas starkt, 10/10!
    • Centrum/City
    2022-06-05 Verifierad kund
    Bra bemötande och väldigt hjälpsam.
    • Gyllins Trädgård
    2022-05-26 Verifierad kund
    Allt gick bättre än förväntat
    2022-05-25 Verifierad kund
    Otroligt professionell, kunnig , hjälpsam flexibel, och med ett stort ❤️.
    Har bara superlativ att säga om alla jag mött på MOHV.

Luciano
  • Fredrik I
    sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Strender en del av MOHV Malmö
    2022-05-25 Verifierad kund
    Otroligt proffsig och kompetent mäklare. Ger mina varmaste rekommendationer.
    • Gyllins Trädgård
    2022-05-23 Verifierad kund
    Malin är snabb att svara och mycket kunnig i sitt yrke.
    2022-05-12 Verifierad kund
    Vänligt bemött. Hon är rar.
    Nybörjare. Junior.
    Bristande sakkunskap. Liten detaljkunskap.
    Bristranden erfarenhet i att bemöta kunder med olika behov och bakgrund.
    Besvarade frågor med en trist attityd. Jag förklarade flera gånger att jag bott utomlands i 20 år och aldrig köpt bostadsrätt i Sverige och vet inte hur det funkar men ändå besvarade hon alla frågor med ”det är så det är” utan vidare detalj. Försäljningen gick snabbt nästan som om jag köpte lösgodis och inte ett hem. Lägenheten var en snabb vara som bara skulle avyttras. Besviken.
    Hej Caroline!
    Var tråkigt att du upplever din erfarenhet så. Jag har jobbat i över 13 år som mäklare och jag fick aldrig känslan av att du hade obesvarade frågor utan tyckte jag var väldigt tydlig och detaljerad i de frågor du hade. Jag åkte till och med och mätte upp en av balkongerna då du ville ha måtten.
    Däremot är det svårt att ge info som inte finns tillgänglig hos varken säljare eller förening.
    Många försäljningar går väldigt fort. Att affären gick snabbt i detta fallet låg i både ditt och säljarens intresse där du fick möjlighet till förhandsvisning och sedan la ett bud med önskemål om att stänga affären direkt.
    Hade uppskattat om du på minsta sätt flaggat ditt missnöje/obesvarade frågor tidigare så jag hade fått möjlighet att bemöta det under affärens gång.
    Du får mer än gärna höra av dig till mig om du fortfarande undrar över något.

Annars hoppas jag att du trivs i ditt nya boende!
    Allt gott,
    • Slottsstaden
    2022-05-07 Verifierad kund
    Jag fick ett professionellt och tryggt bemötande av Malin som var hjälpsam genom hela processen. Rekomenderar verkligen Malin och hade utan tvekan anlitat henne igen.
    • Limhamns Sjöstad
    2022-05-04 Verifierad kund
    Det är andra gången vi har använt oss av Malin som mäklare eftersom hon är otroligt proffsig, serviceminded och har öga för detaljer. Lägenheten blev snabbt såld och vi är mycket nöjda med hela processen från start till mål.
    • Slottsstaden
    2022-04-30 Verifierad kund
    Mycket snabbt och bra bemötande.