Alla kategorier Mäklare Skåne Malmö MOHV MOHV Malmö Marie Södergren

en del av MOHV Malmö

Regementsgatan 17, 217 53 Malmö — Visa karta

4.5 / 5 i betyg — 17 rekommendationer
Jag heter Marie Södergren och jag är reg. fastighetsmäklare på MOHV, ett modernt mäklarföretag med fokus på kundnytta genom flexibla lösningar. Kontakta mig så tar vi tillsammans fram det upplägg som fungerar bäst för just dig och din bostad.

Läs vad 17 användare tycker om Marie Södergren

• Anja S
    Anja S skrev om Marie Södergren en del av MOHV Malmö
    Har en väldigt bra bild av Marie. Hon är trevlig och uppmärksam. Tycker att hon har varit väldigt bra på att skapa en personlig kontakt. Ibland har det tagit lite väl lång tid att få svar på frågor, men i övrigt har allt varit väldigt bra.
  • Karl L
    Karl L skrev om Marie Södergren en del av MOHV Malmö
    Jag kan varmt rekommendera MOHV och Marie Södergren som mäklare.

Marie är kunnig, noggrann och mycket flexibel. Marie är mycket lyhörd och försöker att uppfylla de krav och förväntningar utan att lova "guld och gröna skogar"

Vi gjorde en snabb och smidig försäljning!
  • Morouje A
    Morouje A skrev om Marie Södergren en del av MOHV Malmö
    Hon var jätte hjälpsamma.....stor tack till Marie:-)
  • Nanja M
    Nanja M skrev om Marie Södergren en del av MOHV Malmö
    Positiv och trevlig. Bemötte våra önskemål på bästa sätt.
  • Elin N
    Elin N skrev om Marie Södergren en del av MOHV Malmö
    Världens gulligaste, trevligaste kvinna! Kunde inte varit nöjdare!
  • Ulf M
    Ulf M skrev om Marie Södergren en del av MOHV Malmö
    Marie ger ett första intryck att vara behjälplig, trygg och förmedla så uppriktig information som är möjlig i en bostadsaffär...detta intryck bekräftar Marie hela vägen och jag/vi är övertygade om att hon inte kommer att fallera under resterande tre veckor till överlåtelsen...Bra jobbat Marie :-)
  • Thobias L
    Thobias L skrev om Marie Södergren en del av MOHV Malmö
    Marie är en mäklare av rang! Vid köp av min senaste bostadsrätt så visade Marie verkligen prov på servicekänsla och ett engagemang utöver det vanliga. Då jag verkligen velade om jag skulle köpa bostadsrätten eller ej då det var ett tufft beslut att ta så fanns Marie där som ett bollplank för alla de frågor jag hade. Tillslut bestämde jag mig och jag ville köpa den bums. Det var bara det att det var på julaftons morgon jag bestämde mig..... Men 14.40 stod Marie utanför och vi skrev alla papper lagom till Kalle anka skulle börja.. Ja det var verkligen prov på stor servicekänsla för en köpare som Marie visade. Tack Marie för ditt enorma engagemang. Jag kan inget annat än rekommendera Marie vid försäljning av din bostadsrätt eller hus. Tack Marie//Thobias
  • Ylva N
    Ylva N skrev om Marie Södergren en del av MOHV Malmö
    Som förstagångssäljare var vi lite nervösa men Marie tog sig verkligen tid att noggrant förklara alla steg i försäljningen. Lugn och förtroendeingivande. Genomgående trevligt bemötande, bra kommunikation och en mycket smidig affär. Vi är mycket nöjda.
  • Jimmy O
    Jimmy O skrev om Marie Södergren en del av MOHV Malmö
    Fick ett bra och trevligt bemötande av Marie. Allt fungerade enligt överenskommelse. Kanon!
  • Mikael R
    Mikael R skrev om Marie Södergren en del av MOHV Malmö
    Ett trevligt bemötande med personlig och god service. Ordningsam och snabba återkopplingar vid dialog. Vi är mycket nöjda.
  • Johannes M
    Johannes M skrev om Marie Södergren en del av MOHV Malmö
    Bra kommunikation och allt gick smidigt och snabbt.
  • Niels W
    Niels W skrev om Marie Södergren en del av MOHV Malmö
    Professionelt, snabt och informativt agerande.
  • Ingegerd P
    Ingegerd P skrev om Marie Södergren en del av MOHV Malmö
    Marie Södergren får fem stjärnor utav mig dels som köpare och även som säljare.Marie var tillgänglig för att besvara alla mina frågor hon har ett mjukt och behagligt sätt.
  • Mattias R
    Mattias R skrev om Marie Södergren en del av MOHV Malmö
    Mycket bra, inget krångel och snabba affärer.
  • Matilda L
    Matilda L skrev om Marie Södergren en del av MOHV Malmö
    Jag hade faktiskt tänkt att ge er separat feedback da jag inte alls varit nöjd med nagot förutom att lägenheten blev sald. Följande tre STORA fel gjordes som jag anser ingar i en mäklares rutinarbete och inte skall fela:
    1. Fel adress angavs pa hemnet (felstavning som jag fick papeka)
    2. Fel BRF angavs i annonsen
    3. Fel summa drogs av min vinst för försäljningen (dvs mer än jag skulle betala)

Alla tre felen korrigerades när de upptäcktes, men det är just det extraarbetet jag anser att jag inte ska behöva lägga ner som säljare om jag anlitar en mäklare fran 40 000.

Bortsett fran det kopierades texten i prospektet i princip fran när jag köpte min lägenhet. Felaktigheter som att det fanns parkettgolv i köket samt vitvaror i badrummet angavs i prospektet. Detta papekades men endast vitvarorna korrigerades.

Jag kommer inte att rekommenreda MOHV/Marie till nagon.
    2015-01-23 MOHV svarar Matilda L
    Hej Matilda! Jag beklagar verkligen att det blivit fel med adress och förening i annonsen. Har det dessutom skett ett misstag med vårt arvode förstår jag ditt missnöje. Arvodet hanteras av vår ekonomiavdelning som supportar mäklarna. Jag har aldrig tidigare hört att det skett ett fel likt det du beskriver då rutinerna kring handpenningar och arvoden är synnerligen rigida. Jag ber om ursäkt för det inträffade och jag är i alla fall glad att höra att de fel du upplevt korrigerades direkt. Vänligen Magnus M, VD på MOHV.
  • Eva N
    Eva N skrev om Marie Södergren en del av MOHV Malmö
    Marie är rolig, ordentlig, bra på att sälja, rak i sin kommmunikation och bra på att hantera krångel.Jag har anlitat henne 2 ggr och rekommenderar henne verkligen!
    En t
  • Linda O
    Linda O skrev om Marie Södergren en del av MOHV Malmö
    Vi är mycket nöjda med både köp av hus och försäljning av lägenhet när det häller MOHV. Kan varmt rekommenderas.
Yessica Thornsäter
Martina Albertsson