Mathilda Thelander

Mathilda Thelander

Mathilda Thelander är mäklare på MOHV Malmö

Mathilda Thelander har varit registrerad mäklare sedan 2021-01. Mathilda Thelander har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-01 och har fått 9 omdömen med ett betyg på 5.0. Mathilda Thelander har haft 9 försäljningar sen 2020-07 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-07 - 2021-06

Läs vad 9 Läs vad Mathilda Thelander

• Bulltofta
    2021-07-29
    Tillgänglig, positiv och prisvärt mäklararvode. Andra försäljningen med MOVH Malmö.
    • Söderkulla
    2021-07-06
    Hej!
    Mathilda Thelander är proffsig, förstående, flexibel och hjälpsamt. Hon föddes för att vara mäklare och hon är bäst på att göra det. Det var inte lätt för mig att sälja min lägenhet eftersom jag trivdes där. Jag fick allt hjälp och stöd jag behövde.
    Jag rekommenderar henne i 100 %
    Maria Padyasek
    Tornfalksgatan 4B
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Mathilda Thelander en del av MOHV Malmö
    • Limhamns Sjöstad
    2021-06-09
    Vi köpte ett lgh, det var en väldigt trevligt bemötande från Mathilda! Vi önskar henne lycka till och fortsatt vidare☺️
    • Slottsstaden
    2021-05-06
    Mathilda är väldigt inkännande och har ett trevligt och öppet bemötande. Hon är tillmötesgående och anstränger sig för att det ska bli så bra som möjligt utifrån mina önskemål.
    • Limhamns Sjöstad
    2021-04-13
    Jag har sålt en tvårumslägenhet.
    Jag upplever Mathilda mycket aktiv och mån om både säljare och köpare. Intresserad och kunnig i sitt arbete,
    Kan tipsa andra att vända sig till henne som mäklare.

Tackar för gott samarbete!
    • Dalaplan/Södervärn
    2021-04-01
    Sålde en bostadsrätt i centrala Malmö med hjälp av Mathilda Thelander. En mäklare som brinner för sitt yrke och utför sitt arbete med stor flexibilitet. Sammantaget över mina förväntningar!
  • skrev om Mathilda Thelander en del av MOHV Malmö
    2021-03-28
    Mathildas goda egenskaper gjorde att lägenhetsförsäljningen var som en njutbar upplevelse på alla plan och nivåer. Att vara så korrekt, professionell, positiv, förstående, empatisk och humoristisk som Mathilda varit under försäljningsprocessen har varit väldigt behagligt. Med stor fingertoppskänsla använde Mathilda sina fina mänskliga tillgångar i bemötandet på ett beundransvärt sätt. Jag rekommenderar Mathilda till 100 %.
    • S:t Knut
    2021-02-01
    Har sålt en etta i Malmö. Bemötandet av mäklaren har varit mycket bra och trevligt, inga konstigheter eller oklarheter. Bra kommunikation, prestation, råd osv. Helt enkelt väldigt bra!
  • REBECCA C
    skrev om Mathilda Thelander en del av MOHV Malmö
    2021-01-11
    Mycket bra mäklare med bra balans mellan professionellt och personligt bemötande. Har en positiv inställning och gör hela processen enkel och smidig. Mycket nöjd med samarbetet och kan varmt rekommendera Mathilda som mäklare.