Mikaela Romner

Mikaela Romner

Mikaela Romner är mäklare på MOHV Malmö

Mikaela Romner har varit registrerad mäklare sedan 2021-04. Mikaela Romner har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-08 och har fått 36 omdömen med ett betyg på 4.8. Mikaela Romner har haft 27 försäljningar sen 2021-09 och har tillfrågat 96% av sina kunder efter omdömen.

Mitt arbete präglas av tillit och stort personligt engagemang. Jag skapar en strategi som är anpassad för just din bostadsförsäljning tillsammans med dina önskemål och behov. Mitt mål är att Du som kund ska känna dig så trygg som möjligt under hela processens gång. I min yrkesroll är god kommunikation något jag värdesätter högt, vilket jag åstadkommer genom återkoppling och tillgänglighet i varje steg. Min drivkraft är att Du som kund ska bli så nöjd som möjligt!

Jag har tre års arbetserfarenhet inom branschen och älskar att ta mig an nya utmaningar och utvecklas. Jag är högskoleutbildad, ansvarsförsäkrad och registrerad hos FMI.

Försäljningar 2021-09 - 2022-08

Läs vad 36 Läs vad Mikaela Romner

• Almhög
    2022-09-05 Verifierad kund
    Fick mycket bra information och proffsigt hjälp. Rekommenderar starkt
    • Almhög
    Uppmärksam service, vackert arbete
    • Västra Kattarp/Hindby
    2022-09-05 Verifierad kund
    Jag ringde fyra olika mäklare dagen vi bestämde oss att sälja vårt hus. Mikaela var den enda som svarade direkt på sin mobil när vi ringde och var totalt engagerad. Från första kontakten till försäljningen fick jag daglig uppdatering på hur det hade gått på visningar. Mikaela är en proffsig mäklare som verkligen erbjuder service på högsta nivån. Kontaktar Mikaela garanterat nästa gång jag vill sälja bostad igen.
  • köpte sitt hus med hjälp av Mikaela Romner en del av MOHV Malmö
    • Gullvik
    2022-07-05 Verifierad kund
    Very smart & genius woman :) i really happy with her service
    • Västra Kattarp/Hindby
    2022-07-05 Verifierad kund
    From the moment i contacted Mikaela to the time i signed the contract was within 4 hours. She is very fast, helpful and extremely good at her job, i will definitely use her again. 10+ stars 🌟 for her
  • skrev om Mikaela Romner en del av MOHV Malmö
    2022-07-04 Spontant omdöme
    Fick hjälp med att köpa mitt första hus av Mikeala. Hon är professionell och lätttillgänglig. Affären gick snabbt och smidigt hela vägen. Fick hjälp och stöd i olika sammanhang från början, under affrärens gång samt efter.
    • Augustenborg
    2022-05-30 Verifierad kund
    Inget att anmärka.
    Trevlig, professionell osv
    • Augustenborg
    2022-05-29 Verifierad kund
    Mäklaren var mycket professionell och levde upp till alla förväntningar.
    • Nobeltorget
    2022-05-20 Verifierad kund
    Fick ett fantastiskt möte av Mikaela och det blev en snabb och bra affär. Skulle verkligen rekommendera Mikaela till vänner och bekanta.
    • Rosengård
    2022-03-31 Verifierad kund
    Slog föreningsrekord i försäljning! Proffsigt och tydligt bemötande, speciellt eftersom det var vår första försäljning av bostad. Hängiven och trevlig framförallt. Mycket mycket nöjd!