Mikaela Romner

Mikaela Romner

Mikaela Romner är mäklare på MOHV Malmö

Mikaela Romner har varit registrerad mäklare sedan 2021-04. Mikaela Romner har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-08 och har fått 9 omdömen med ett betyg på 4.9. Mikaela Romner har haft 5 försäljningar sen 2020-09 och har tillfrågat 90% av sina kunder efter omdömen.

Mitt arbete präglas av tillit och stort personligt engagemang. Jag skapar en strategi som är anpassad för just din bostadsförsäljning tillsammans med dina önskemål och behov. Mitt mål är att Du som kund ska känna dig så trygg som möjligt under hela processens gång. I min yrkesroll är god kommunikation något jag värdesätter högt, vilket jag åstadkommer genom återkoppling och tillgänglighet i varje steg. Min drivkraft är att Du som kund ska bli så nöjd som möjligt!

Jag har tre års arbetserfarenhet inom branschen och älskar att ta mig an nya utmaningar och utvecklas. Jag är högskoleutbildad, ansvarsförsäkrad och registrerad hos FMI.

Försäljningar 2020-09 - 2021-08

Läs vad 9 Läs vad Mikaela Romner

• sålde sin lägenhet med hjälp av Mikaela Romner en del av MOHV Malmö
    • Rosengård
    2021-09-17
    Mikaela den bästa mäklaren jag haft att göra med! Vi hade superbra kontakt genom hela försäljningen och jag kände mig verkligen trygg med henne som mäklare. Jag kan inget annat än rekommendera Mikaela då hon överträffat alla mina förväntingar! 5/5
    • Rosengård
    2021-09-17
    Bara finna och trevliga ord om MIKAELA RÖMNER
    • Limhamn
    2021-09-15
    Mäklare hade ett väldigt bra bemötande och var lyhörd. De förväntningar vi hade levde mäklaren upp till, vi fick en bra service och mäklaren svarade snabbt på sms om det vore något viktigt. En bra mäklare som ville bara att kunden skulle vara nöjd vilket vi även var. Starkt rekommenderar jag Mikaela!!
  • köpte sitt hus med hjälp av Mikaela Romner en del av MOHV Malmö
    • Gullvik
    2021-09-01
    Mikaela var jättetrevlig, hjälpsam och professionell i sitt arbete.
    Jag skulle jätte varmt recommendera henne som mäklare.
    • Lönngården
    2021-08-14
    Trovärdig, vänlig, och jättesnabb på att svara på allt. Känns tryggt.
  • skrev om Mikaela Romner en del av MOHV Malmö
    2021-08-10
    Trevligt bemötande. Mycket hjälpsam och påläst. Snabb med att leta fram information som behövdes. Tack!
    • Gullvik
    2021-08-08
    Jag är nöjd med allt jag tycker att mäklaren var väldigt hjälpsam och trevlig.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Mikaela Romner en del av MOHV Malmö
    • Almhög
    2021-08-04
    Mikaela är en fantastisk mäklare som jag varmt rekommenderar. Snabb, tydlig, effektiv och mycket tillmötesgående. Bara gott att säga!
    • Nobeltorget
    2021-08-01
    Väldigt trevligt bemötande, svarar på alla frågor man har och väldigt hjälpsam!