Sandra Kalamar

Sandra Kalamar

Sandra Kalamar är mäklare på MOHV Malmö

Sandra Kalamar har varit registrerad mäklare sedan 2018-05. Sandra Kalamar har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-08 och har fått 108 omdömen med ett betyg på 4.9. Sandra Kalamar har haft 56 försäljningar sen 2019-12 och har tillfrågat 96% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-12 - 2020-11

Läs vad 108 Läs vad Sandra Kalamar

• 2020-11-27
    Sandra var extremt lyhörd och det kändes som att hon verkligen gav allt för att vi (och köparen) skulle bli nöjda. Hon var alltid tillgänglig för frågor och löste allt det praktiska på ett tryggt sätt. Vi har redan börjat rekommendera Sandra till våra vänner!
    Emma A
    • 58.5 m²
    • Dammfri
  • 2020-11-25
    Sålt en bostadsrätt om 60 kvadratmeter. Superbra bemötande av mäklaren, mycket proffesionell. Överträffade alla förväntningar med sann fingertoppskänsla! Rekommenderas starkt!
    Tobias A
    • 58.5 m²
    • Dammfri
  • 2020-11-20
    Saklig lugn o väldigt hjälpsam. Hon är på rätt plats
    Lena H
    • 61.5 m²
    • Slussen
  • 2020-11-16
    Jättenöjd! Trevlig, transparent och tillgänglig. Upplevde och uppskattade att hon var noga med att både köpare och säljare är nöjda.
    Niklas S
    • 1:a
    • 28.0 m²
    • Ellstorp
  • 2020-11-13
    Vi fick tydligt och klart information, vi fick även svar till vara funderingar med ett glatt leende! Och en proffs inställning att göra en bra affär!
    Leonel Rolando M
    • 2.5:a
    • 83.0 m²
    • Drottningtorget
  • 2020-11-01
    Jag har köpt en lägenhet.På visning träffade jag Sandra Kalamar . Hon var hjälpsam och vänlig.Hon svarade på alla mina frågor tydlig. Mvh Fariba
    Fariba A
    • 3:a
    • 75.5 m²
    • Lorensborg
  • 2020-10-29
    Hej, Vi har köpt en lägenhet på Stadion gatan.Vår mäklare Sandra Kalamar hjälpte oss med allt.Som en mäklare förklarade hon alla detaljer klart och tydligt. Mvh Masoud och Fariba
    Masoud H
    • 3:a
    • 75.5 m²
    • Lorensborg
  • 2020-10-12
    I have buy a house , Sandra was very great and helpful. She always answered my mails and calls , and that is golden ☺️.
    Celina B
    • 160.0 m²
    • Kristineberg
    sålde sitt hus med hjälp av Sandra Kalamar en del av MOHV Malmö
  • 2020-09-24
    Sandra var min mäklare vid köpet av min första lägenhet. Hon var tillmötesgående för alla behov jag hade och var snabb med att informera och med att åtgärda de problem som uppstod. Utav alla mäklare jag fick träffa under mitt lägenhetsletande, så var Sandra överlägset den trevligaste att ha att göra med.
    Christian Owe Andreas D
    • 1.5:a
    • 38.0 m²
    • Västra Hamnen
    köpte sin lägenhet med hjälp av Sandra Kalamar en del av MOHV Malmö

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte