Sandra Kalamar
Registrerad mäklare sedan 2018-05-03
Aktiv på Reco.se sedan 2018-08-15
2019-08 - 2020-07

Läs vad 90 Läs vad Sandra Kalamar

• Cristina N köpte sin lägenhet med hjälp av Sandra Kalamar en del av MOHV Malmö

2020-08-09

3:a
    Jag köpte en lägenhet och det jag hade kontakt med Sandra Kalamar nästan varje dag. Hon är en trevlig person, men mest gillade jag att hon kunde förklara allt på den sätt som man kan alla förstår.
    Underbart person! Tackar 😊 Läs mer

Glad Läs mer
  • Julia M sålde sin lägenhet med hjälp av Sandra Kalamar en del av MOHV Malmö

2020-08-03

2:a
    Sandra var professionell, kunnig och kommunikativ genom hela processen. Hon sålde min tvåa i Västra hamnen mitt i sommaren till ett pris över förväntan. Läs mer
  • Åse R köpte sin lägenhet med hjälp av Sandra Kalamar en del av MOHV Malmö

2020-07-21

3:a
    Vi köpte lägenhet av Sandra, och var imponerade över hennes förmåga att vara proffsig, påläst och empatisk som mäklare. Hon hade svar på detaljfrågor om föreningen utan att kolla upp det, och var snabb på att svara på SMS och mail innan vi ens hade gått på visning. Vid kontraktskrivning var hon trevlig och pedagogisk för oss nybörjare, verkligen uppskattat. Läs mer
  • Joakim B sålde sin lägenhet med hjälp av Sandra Kalamar en del av MOHV Malmö

2020-07-17

4:a
    Dedikerad och ärlig mäklare som möjliggjorde en lyckad försäljning. Läs mer
  • Carl-johan Fredrik J köpte sin lägenhet med hjälp av Sandra Kalamar en del av MOHV Malmö

2020-07-12

Ellstorp
    Köpte en bostadsrätt. Jättebra bemötande. Har bara positivt att säga. Bra tillgänglighet. Svarade snabbt på frågor mm. Läs mer
  • Alexandra J sålde sin lägenhet med hjälp av Sandra Kalamar en del av MOHV Malmö

2020-07-10

Ellstorp
    Jag sålde min första lägenhet via Sandra. När jag tvekade på försäljningen, stod Sandra på sig att det inte var några problem - det skulle bara ta lite längre tid! Trots dessa tider (Covid-19), värmebölja och avsaknaden av balkong fick vi äntligen lägenheten såld och ingen är mer glad än jag. 10 visningar senare och en superglad köpare - det känns hur bra som helst! Tack för all hjälp! Läs mer
  • Axel J köpte sin lägenhet med hjälp av Sandra Kalamar en del av MOHV Malmö

2020-07-07

Ellstorp
    Har köpt en lägenhet och blev väl bemött av mäklaren. Mäklaren var trevlig och troingivande. Mäklaren har varit väl tillgänglig och kontakten med denne har varit god. Överlag väldigt bra. Läs mer
  • Jade F köpte sin lägenhet med hjälp av Sandra Kalamar en del av MOHV Malmö

2020-06-14

Triangeln
    Jag har köpt en etta i Malmö. Mäklarna gav bra service och hög support. Jag blir trevligt och professionellt bemött. Som helhet blev jag mycket nöjd! Läs mer
  • Petter P sålde sin lägenhet med hjälp av Sandra Kalamar en del av MOHV Malmö

2020-06-13

Triangeln
    Sandra sålde min lägenhet mycket snabbt i gott samarbete med sin kollega. Mycket kunnig och ett klockrent bemötande. Kan verkligen rekommendera henne som din mäklare. Läs mer

Senaste försäljningarna

Roslins väg