Mäklare Skåne Malmö MOHV Malmö Sanna Svensson
Sanna Svensson
Registrerad mäklare sedan 2010
Aktiv på Reco.se sedan 2015
?
Jag heter Sanna Svensson och jag är reg. fastighetsmäklare på MOHV, ett modernt mäklarföretag med fokus på kundnytta genom flexibla lösningar. Kontakta mig så tar vi tillsammans fram det upplägg som fungerar bäst för just dig och din bostad. Läs mer

Läs vad 49 kunder tycker om Sanna Svensson

• Mikael K skrev om Sanna Svensson en del av MOHV Malmö
    Sanna har sålt våra två senaste lägenheter och har vid dessa tillfälle visat prov på stor proffessionalitet och stort engagemang för oss som kunder.
    Vi kan starkt rekommendera Sanna till alla som är ute efter en seriös och personlig mäklare. Läs mer
  • Joakim A skrev om Sanna Svensson en del av MOHV Malmö
    Vi anlitade Sanna när vi skulle sälja vår 3:a på Ribersborg i Malmö och kunde inte vara mer nöjda! Redan vid det inledande mötet visade Sanna stort engagemang och professionalitet och detta fortsatte under hela säljprocessen. En sak vi uppskattade mycket var att Sanna hela tiden kontakt och uppdaterade oss om läget. Vi behövde aldrig kontakta henne för att få veta vad som hände utan hon föregick oss vilket kändes väldigt betryggande. Sanna kändes mycket målinriktad men hade samtidigt ett lugn vilket ingjöt trygghet hos oss. Vi kan varmt rekommendera Sanna! Läs mer
  • Sarah N
    Sarah N skrev om Sanna Svensson en del av MOHV Malmö
    Vi valde Sanna för att hon direkt kändes så professionell och förtroendeingivande - och otroligt trevlig och lätt att prata med. Dessutom vet hon mycket om hus och husbyggnad, långt mer än många andra mäklare jag träffat. Sanna höll oss otroligt uppdaterade under hela processen och jag vet att hon höll budgivarna väldigt informerade också. Med Sanna känner man sig trygg. En mer pedagogisk, kunnig och trevlig mäklare tror jag inte går att hitta. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Ellen L
    Ellen L skrev om Sanna Svensson en del av MOHV Malmö
    Vi är fantastiskt nöjda med Sanna Nilsson som mäklare när vi sålde vårt hus! Hon var intresserad, lyhörd, ödmjuk och väldigt påläst. Otroligt proffsig! Sanna uppfyllde våra förväntningar och mer därtill, kan varmt rekommendera henne! Läs mer
  • Henrik L skrev om Sanna Svensson en del av MOHV Malmö
    Min erfarenhet av Sanna är enbart positiv! Hon var proffsig och trygg från första mötet till dess att försäljningen var klar. Det var lite fram och tillbaka med spekulanterna och Sanna hanterade det väldigt bra. Läs mer
  • Ulrika E skrev om Sanna Svensson en del av MOHV Malmö
    Vi rekommenderar varmt mäklare Sanna Nilsson på MOHV Malmö.
    Med sin proffessionalitet, trevliga, lugna sätt och tydliga kommunikation var Sanna en starkt bidragande faktor till att vår bostadsförsäljning blev en lyckad affär och en positiv upplevelse. Läs mer
  • Noemi L skrev om Sanna Svensson en del av MOHV Malmö
    Super nöjd, har bara gott att säga om henne Läs mer
  • Elof S skrev om Sanna Svensson en del av MOHV Malmö
    Tillmötesgående, glad och professionell. Träffade henne på en visning och fick genom det bra förtroende för henne. Förtroendet höll igenom hela processen. Hon gjorde ett bra jobb. Läs mer
  • Tom W
    Tom W skrev om Sanna Svensson en del av MOHV Malmö
    Sanna var saklig, noggrann och professionell. Hon var ingen översäljande mäklare utan lovade lagom och levererade mycket. Precis som man önskar som kund!
    Jag gillar speciellt att hon löpande gav mig som kund information om hur visningar och intresse var. Vid mitt nästa sälj använder jag gärna Sanna igen. Läs mer
  • Ulla A skrev om Sanna Svensson en del av MOHV Malmö
    Mycket professionell,lyssnar på både kund och säljare. Kännt oss totalt trygg med Sanna och litat på henne till 100 %! Påläst beträffande lägenheten som skulle säljas. Trevlig. Äkta. Trygg . Rekommenderar henne med största glädje!! Läs mer

Andra mäklare hos MOHV Malmö

Yessica Thornsäter