Alla kategorier Mäklare Skåne Malmö MOHV MOHV Malmö Sanna Svensson

en del av MOHV Malmö

Regementsgatan 17, 217 53 Malmö — Visa karta

4.8 / 5 i betyg — 48 rekommendationer
Jag heter Sanna Svensson och jag är reg. fastighetsmäklare på MOHV, ett modernt mäklarföretag med fokus på kundnytta genom flexibla lösningar. Kontakta mig så tar vi tillsammans fram det upplägg som fungerar bäst för just dig och din bostad.

Läs vad 48 användare tycker om Sanna Svensson

• Joakim A
    Joakim A skrev om Sanna Svensson en del av MOHV Malmö
    Vi anlitade Sanna när vi skulle sälja vår 3:a på Ribersborg i Malmö och kunde inte vara mer nöjda! Redan vid det inledande mötet visade Sanna stort engagemang och professionalitet och detta fortsatte under hela säljprocessen. En sak vi uppskattade mycket var att Sanna hela tiden kontakt och uppdaterade oss om läget. Vi behövde aldrig kontakta henne för att få veta vad som hände utan hon föregick oss vilket kändes väldigt betryggande. Sanna kändes mycket målinriktad men hade samtidigt ett lugn vilket ingjöt trygghet hos oss. Vi kan varmt rekommendera Sanna!
  • Sarah N
    Sarah N skrev om Sanna Svensson en del av MOHV Malmö
    Vi valde Sanna för att hon direkt kändes så professionell och förtroendeingivande - och otroligt trevlig och lätt att prata med. Dessutom vet hon mycket om hus och husbyggnad, långt mer än många andra mäklare jag träffat. Sanna höll oss otroligt uppdaterade under hela processen och jag vet att hon höll budgivarna väldigt informerade också. Med Sanna känner man sig trygg. En mer pedagogisk, kunnig och trevlig mäklare tror jag inte går att hitta. Rekommenderas varmt!
  • Ellen L
    Ellen L skrev om Sanna Svensson en del av MOHV Malmö
    Vi är fantastiskt nöjda med Sanna Nilsson som mäklare när vi sålde vårt hus! Hon var intresserad, lyhörd, ödmjuk och väldigt påläst. Otroligt proffsig! Sanna uppfyllde våra förväntningar och mer därtill, kan varmt rekommendera henne!
  • Henrik L
    Henrik L skrev om Sanna Svensson en del av MOHV Malmö
    Min erfarenhet av Sanna är enbart positiv! Hon var proffsig och trygg från första mötet till dess att försäljningen var klar. Det var lite fram och tillbaka med spekulanterna och Sanna hanterade det väldigt bra.
  • Ulrika E
    Ulrika E skrev om Sanna Svensson en del av MOHV Malmö
    Vi rekommenderar varmt mäklare Sanna Nilsson på MOHV Malmö.
    Med sin proffessionalitet, trevliga, lugna sätt och tydliga kommunikation var Sanna en starkt bidragande faktor till att vår bostadsförsäljning blev en lyckad affär och en positiv upplevelse.
  • Noemi L
    Noemi L skrev om Sanna Svensson en del av MOHV Malmö
    Super nöjd, har bara gott att säga om henne
  • Elof S
    Elof S skrev om Sanna Svensson en del av MOHV Malmö
    Tillmötesgående, glad och professionell. Träffade henne på en visning och fick genom det bra förtroende för henne. Förtroendet höll igenom hela processen. Hon gjorde ett bra jobb.
  • Tom W
    Tom W skrev om Sanna Svensson en del av MOHV Malmö
    Sanna var saklig, noggrann och professionell. Hon var ingen översäljande mäklare utan lovade lagom och levererade mycket. Precis som man önskar som kund!
    Jag gillar speciellt att hon löpande gav mig som kund information om hur visningar och intresse var. Vid mitt nästa sälj använder jag gärna Sanna igen.
  • Ulla A
    Ulla A skrev om Sanna Svensson en del av MOHV Malmö
    Mycket professionell,lyssnar på både kund och säljare. Kännt oss totalt trygg med Sanna och litat på henne till 100 %! Påläst beträffande lägenheten som skulle säljas. Trevlig. Äkta. Trygg . Rekommenderar henne med största glädje!!
  • Staffan A
    Staffan A skrev om Sanna Svensson en del av MOHV Malmö
    Jag har haft kontakt med ett tio tal olika mäklare genom mitt arbete och Sanna är helt outstanding. Top Gun nivå!
  • Linda A
    Linda A skrev om Sanna Svensson en del av MOHV Malmö
    När jag träffade Sanna först gången fick jag ett stort förtroende för henne och proffesionellt samt kunnigt bemötande. Hon var väldigt trevlig, glad, personlig och öppen. Jag upplevde henne som kunnig, ambitiös och tillmötesgående med mycket driv och ett fantastiskt engagemang. Det har varit lätt att hålla kontakten med Sanna och hon har varit duktig på att informera samt uppdatera oss hur det gick i försäljningen samt snabb ge svar på våra frågor och funderingar.
    Vi är väldigt nöjda och anlitar gärna Sanna vid fler försäljningar.
    Hälsningar Linda Amberlind
  • Kerstin P
    Kerstin P skrev om Sanna Svensson en del av MOHV Malmö
    Gott bemötande med personlig och god service. God hjälp med problemlösningar. Snabba återkopplingar vid dialog. Duktig mäklare.
  • Johan S
    Johan S skrev om Sanna Svensson en del av MOHV Malmö
    Pålitlig, engagerad och kunnig mäklare. Glad och trevlig och alltid tillmötesgående. Har rekommenderat Sanna och kommer göra det igen och även använda om behovet skulle uppstå.
  • Erika A
    Erika A skrev om Sanna Svensson en del av MOHV Malmö
    Vi har sålt 2 lägenheter med sanna och hon har gjort ett kanon bra jobb båda gångerna. Sanna är lugn och trygg om mån om att både säljare och köpare skall bli nöjda .
  • Tobias H
    Tobias H skrev om Sanna Svensson en del av MOHV Malmö
    Sanna hade mycket trevligt, både personligt och professionellt bemötande. Försäljningen gick utan problem och jag kände mig som säljare trygg och välinformerad.
  • Anders J
    Anders J skrev om Sanna Svensson en del av MOHV Malmö
    Mycket trevlig och ambitiös. Salde mitt hus 20% over vad andra etablerade maklare troddes och pa endast 3 dagar! (Apoteksgatan 6, Limhamn)
  • Isabel M
    Isabel M skrev om Sanna Svensson en del av MOHV Malmö
    Vänlig o proffsig. Intresserad o artig mot alla parter.
  • Sten G
    Sten G skrev om Sanna Svensson en del av MOHV Malmö
    Jag har enbart positiva erfarenheter av Sanna Nilsson. Hon har varit mycket hjälpsam och kunnig i sitt bemötande. Hon har varit snabb på att höra av sig när vi sökt kontakt med henne.
  • Sven-eric L
    Sven-eric L skrev om Sanna Svensson en del av MOHV Malmö
    Proffsig, snabb, effektiv,grundlig
  • Magnus Å
    Magnus Å skrev om Sanna Svensson en del av MOHV Malmö
    Sanna Nilsson på MOHV fastighetsförmedling är en mycket positiv, tydlig och bra mäklare!
    Gav en korrekt värdering av lägenheten/marknaden och fick sålt min lägenhet i tid. Rekommenderas varmt!
  • Andrè D
    Andrè D skrev om Sanna Svensson en del av MOHV Malmö
    Trevligt och förtroendeingivande
  • Bo H
    Bo H skrev om Sanna Svensson en del av MOHV Malmö
    Ett bra och proffsigt bemötande. Tyvärr fanns bara en intressent till objektet. Om det var en tillfällighet eller att andra mäklare har bättre kundregister vet jag ej.
  • Anneli M
    Anneli M skrev om Sanna Svensson en del av MOHV Malmö
    Strålande, engagerad, kunnig och bra på att "hålla kontakt". Mycket professionell, högsta betyg!
  • Birgitta V
    Birgitta V skrev om Sanna Svensson en del av MOHV Malmö
    Utmärkt och engagerat bemötande. Hon agerade kunnigt och återkopplade hela tiden. Jag kände stort förtroende för henne och är mycket nöjd.
  • Bo S
    Bo S skrev om Sanna Svensson en del av MOHV Malmö
    Utmärkt bemötande och stort engagemang för en bra försäljning för såväl säljare som köpare.
  • Thomas J
    Thomas J skrev om Sanna Svensson en del av MOHV Malmö
    Mycket professionellt! Mycket professionellt!
  • Helen S
    Helen S skrev om Sanna Svensson en del av MOHV Malmö
    Sanna är en mycket positiv och noggrann mäklare. Var väldigt noga med att hålla både oss och presumtiva köpare informerade hela tiden. Var även hjälpsam efter att affären var klar.
  • Tony G
    Tony G skrev om Sanna Svensson en del av MOHV Malmö
    Sanna är en väldigt professionell mäklare med kunden i fokus. Hon arbetar på ett förtroendeingivande, informativt sätt både mot säljae och köpare. Tillgänglig och enkel att kontakta för frågor, undringar eller tips på säljförbättrande åtgärder. Rekommenderas varmt. Världsklass!
  • Ingela F
    Ingela F skrev om Sanna Svensson en del av MOHV Malmö
    Jag tyckte direkt om Sanna när hon kom och gjorde en värdering av vår lägenhet. Hon kändes ärlig och en mäklare som jag kunde tänka mig att både sälja igenom och köpa av. Vår affär gick snabbt och smidigt det ända som strulade var när vi redigerade prospektet. Som säljare bör du vara aktiv i denna fas. Jag kan varmt rekommendera Sanna.
  • Annika J
    Annika J skrev om Sanna Svensson en del av MOHV Malmö
    Sanna har ett trevligt bemötande Hon förklara bra när man pratar med henne
  • Daniel B
    Daniel B skrev om Sanna Svensson en del av MOHV Malmö
    Har haft Sanna Nilsson en gång tidigare vid försäljning och redan då fick jag en underbart bra bild av henne. Därav valde jag henne igen. Har inget dåligt att säga om Sanna, bara positiva saker. Punktlig, ordentlig och framför allt väldigt väldigt ärlig. Vilket är precis det jag söker. Inga dröm scenarion utan en verklighetsbild av hur det faktiskt ser ut. Detta gör att man inte kan bli besviken på en så engagerad person. Har nämn Sanna till alla som frågar mig om försäljningen och hur jag upplevt henne och det är ju bara positiva saker
  • Jotunheim Fastigheter A
    Jotunheim Fastigheter A skrev om Sanna Svensson en del av MOHV Malmö
    Mycket skicklig mäklare som på ett ärligt vis bygger upp stort förtroende hos spekulanter.
  • Ylva G
    Ylva G skrev om Sanna Svensson en del av MOHV Malmö
    Mycket bra och trevligt bemötande! Lätt att ha kontakt med och samtidigt seriös och kunnig.
  • Jimmy L
    Jimmy L skrev om Sanna Svensson en del av MOHV Malmö
    Sanna var super proffsig med hela försäljningen, av min lägenhet. Från början till slutet.

Massa ++++++
  • Tage J
    Tage J skrev om Sanna Svensson en del av MOHV Malmö
    Jag och min familj har träffat Sanna Nilsson i ett flertal mäklarärende senaste åren. Hon har vid alla möten visat sig mycket professionell, hjälpsam och vänlig. Jag rekommenderar Sanna å´ det varmaste.
    Med vänliga hälsningar
    Barbro Jalmtorp
  • Malin Ö
    Malin Ö skrev om Sanna Svensson en del av MOHV Malmö
    Sanna Nilsson var fantastisk som mäklare! Hon var också noggrannt utvald av mig när jag skulle sälja min lägenhet: Jag gick på många visningar och på en visning av henne tänkte jag: "henne ska jag ha" :-)
    Sanna Nilsson levde upp till mina förväntningar 120%. Utöver det hon förväntades göra som mäklare var hon också min "kurator" när jag började misströsta för det inte ens kom någon på visningarna.
  • Daniel O
    Daniel O skrev om Sanna Svensson en del av MOHV Malmö
    Sanna på MOHV i Malmö sålde vår lägenhet på Fersens väg 2013 och vi är väldigt positiva till hennes professionalism och hur hon hanterade alla visningar samt kommunikation. Sanna är väldigt kunnig och har bra hand om potentiella köpare - kan varmt rekommenderas.
  • Mona A
    Mona A skrev om Sanna Svensson en del av MOHV Malmö
    Oerhört seriös påläst och pålitlig mäklare.
  • Karin V
    Karin V skrev om Sanna Svensson en del av MOHV Malmö
    Sanna är godhjärtad och omtänksam. En duktig och ivrig mäklare med tålamod och stort engagemang. Jag skulle anlita henne igen. Hon var ordentlig och tydligt allt hon gjorde.
  • Jonatan C
    Jonatan C skrev om Sanna Svensson en del av MOHV Malmö
    Öppen, tydlig och rak mäklare som levererar.
  • Pernilla M
    Pernilla M skrev om Sanna Svensson en del av MOHV Malmö
    Sanna utförde sitt jobb på ett mycket professionellt och förtroendeingivande sätt. Hon var uppriktig, tillgänglig och engagerad från början till slut.
  • Stefan R
    Stefan R skrev om Sanna Svensson en del av MOHV Malmö
    Mycket bra o vänlig ärlig trevlig
  • Lars H
    Lars H skrev om Sanna Svensson en del av MOHV Malmö
    Mitt första intryck av Sanna är att "här kommer det en person som vet vad hon talar om". Intrycket består och blir bara bättre med tiden.
    Hon har varit till mycket stor hjälp för oss. Inte bara vid försäljningen av vårat hus utan också när vi letat nya objekt.
    Efter att ha letat hus i flera år kan jag bara konstatera att Sanna måste vara ganska unik. Tänk om alla mäklare var som hon.
    MVH
    Lasse Holmqvist
  • Linnéa S
    Linnéa S skrev om Sanna Svensson en del av MOHV Malmö
    Trevlig och competent :) vi var mycket nöjda.
  • Åsa K
    Åsa K skrev om Sanna Svensson en del av MOHV Malmö
    Engagerad, kunnig, personlig och trevlig mäklare. Hjälpsam och tillgänglig. Jag kände mig verkligen trygg i min husförsäljning.
  • Katrina W
    Katrina W skrev om Sanna Svensson en del av MOHV Malmö
    Jag tycker att Sanna har det mycket trevligt, lyhört och proffesionellt bemötande. Jag var mycket nöjd med henne som mäklare.
  • Barbro M
    Barbro M skrev om Sanna Svensson en del av MOHV Malmö
    Sanna var entusiastisk, kunnig och bra rådgivare! Vi litade helt på henne och affären fullgjordes till vår stora belåtenhet.
  • Rosita O
    Rosita O skrev om Sanna Svensson en del av MOHV Malmö
    Tycker att Sanna Nilsson gav ett bra och proffsigt intryck.
    Lugn och hjälpsam och tillmötesgående.
Yessica Thornsäter
Martina Albertsson