Sanna Svensson

Läs vad 73 Läs vad Sanna Svensson

• Sara A köpte sin lägenhet med hjälp av Sanna Svensson en del av MOHV Malmö

2020-05-22

Slottsstaden / Fridhem
    Köpt en 2:a Slottsstaden/Fridhem. Jag blev väldigt trevligt bemött. Sanna är väldigt serviceinriktad och hjälpsam. Läs mer
  • Alice S
    Alice S sålde sin lägenhet med hjälp av Sanna Svensson en del av MOHV Malmö

2020-04-30

Slottsstaden
    Mycket trevlig och kunnig mäklare.
    Rekommenderar varmt Sanna. Läs mer
  • Sofie F sålde sin lägenhet med hjälp av Sanna Svensson en del av MOHV Malmö

2020-04-12

Erikslust/Slottstaden
    Sålde en lägenhet och tycker att mäklaren varit trevlig, flexibel och lätt att ha kontakt med. Vi valde mellan tre olika mäklarbyråer och valde denna utifrån att mäklaren inte körde samma standardupplägg som övriga utan kunde göra processen mer personlig. Ett exempel var att mäklaren kunde beskriva hur just vår lägenhet skulle kunna beskrivas på en visning utifrån dess fördelar. Läs mer
  • Kushtrim R köpte sin lägenhet med hjälp av Sanna Svensson en del av MOHV Malmö

2020-03-18

Lorensborg
    Köpte bostadsrätt. Sanna var mycket trevlig och var mycket lätt att ha att göra med. Hon höll oss informerade genom hela processen och det kändes alltid tryggt. Läs mer
  • Charlotte O sålde sin lägenhet med hjälp av Sanna Svensson en del av MOHV Malmö

2020-02-17

Ribersborg
    Vilken fantastisk mäklare! Kan varmt rekommendera Sanna.
    Hon är väldigt proffessionell och lägger ner mycket tid och energi på att göra det bästa för alla involverade i processen. Kommer definitivt ta hjälp av Sanna framöver! Läs mer
  • Filip N sålde sin lägenhet med hjälp av Sanna Svensson en del av MOHV Malmö

2020-02-16

Ribersborg
    Fantastiskt engagerad säljare med ett proffsigt bemötande och bred kunskap.

Gjorde allt och mycket mer vad man kan önska från en mäklare! 5 av 5 toasters! Läs mer
  • Caroline A köpte sin lägenhet med hjälp av Sanna Svensson en del av MOHV Malmö

2020-02-12

Slottsstaden/Erikslust
    Mycket trevlig mäklare som hjälpte mig att kamma hem mitt bostadsköp. Köpte en 3:a på Köpenhamnsvägen 46 A. Blev väldigt bra bemött av Sanna från första stund jag kom i kontakt med henne och hon skötte affären väldigt professionellt men också med mycket hjärta! Är oerhört tacksam! Läs mer
  • Emmie M sålde sin lägenhet med hjälp av Sanna Svensson en del av MOHV Malmö

2020-01-26

Håkanstorp
    Sålde min lägenhet i Håkanstorp och Sanna var ett fantastiskt stöd under tiden. Höll mig hela tiden uppdaterad och var väldigt lyhörd. Läs mer
  • Maria O sålde sin lägenhet med hjälp av Sanna Svensson en del av MOHV Malmö

2020-01-15

Ribersborg
    Jag har sålt min Brf på Kilan Zollsgatan 15C. Jag är mycket nöjd med Sanna som mäklare. Hon tar sig tid att svara på frågor, hon är tillgänglig och väl förberedd. Hon är även engagerad , trygg och lugn. Jag har även köpt samma Brf genom henne så jag vet att hon är lika bra som mäklare när du ska köpa. Läs mer
  • Patricia A sålde sin lägenhet med hjälp av Sanna Svensson en del av MOHV Malmö

2019-11-05

Limhamn
    Jag sålde min lägenhet med hjälp av Sanna Svensson. Sanna arbetade mycket effektivt och professionellt från första mötet. Jag förväntade mig en mäklare som lade ner mycket tid och energi under försäljningsperioden, vilket Sanna gjorde. En proffsig, ödmjuk och oerhört duktig mäklare som jag starkt rekommenderar! Läs mer

Senaste försäljningarna

Major Nilssonsgatan