Sanna Svensson

Sanna Svensson

Sanna Svensson är mäklare på MOHV Malmö

Sanna Svensson har varit registrerad mäklare sedan 2010-06. Sanna Svensson har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-01 och har fått 73 omdömen med ett betyg på 4.8. Sanna Svensson har haft 11 försäljningar sen 2019-11 och har tillfrågat 64% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-11 - 2020-10

Läs vad 73 Läs vad Sanna Svensson

• 2020-05-22
    Köpt en 2:a Slottsstaden/Fridhem. Jag blev väldigt trevligt bemött. Sanna är väldigt serviceinriktad och hjälpsam.
    Sara A
    • 55.7 m²
    • Slottsstaden / Fridhem
  • 2020-04-30
    Mycket trevlig och kunnig mäklare. Rekommenderar varmt Sanna.
    Alice S
    Alice S
    • 89.0 m²
    • Slottsstaden
  • 2020-04-12
    Sålde en lägenhet och tycker att mäklaren varit trevlig, flexibel och lätt att ha kontakt med. Vi valde mellan tre olika mäklarbyråer och valde denna utifrån att mäklaren inte körde samma standardupplägg som övriga utan kunde göra processen mer personlig. Ett exempel var att mäklaren kunde beskriva hur just vår lägenhet skulle kunna beskrivas på en visning utifrån dess fördelar.
    Sofie F
    • 77.5 m²
    • Erikslust/Slottstaden
  • 2020-03-18
    Köpte bostadsrätt. Sanna var mycket trevlig och var mycket lätt att ha att göra med. Hon höll oss informerade genom hela processen och det kändes alltid tryggt.
    Kushtrim R
    • 86.0 m²
    • Lorensborg
  • 2020-02-17
    Vilken fantastisk mäklare! Kan varmt rekommendera Sanna. Hon är väldigt proffessionell och lägger ner mycket tid och energi på att göra det bästa för alla involverade i processen. Kommer definitivt ta hjälp av Sanna framöver!
    Charlotte O
    • 77.0 m²
  • 2020-02-16
    Fantastiskt engagerad säljare med ett proffsigt bemötande och bred kunskap. Gjorde allt och mycket mer vad man kan önska från en mäklare! 5 av 5 toasters!
    Filip N
    • 77.0 m²
  • 2020-02-12
    Mycket trevlig mäklare som hjälpte mig att kamma hem mitt bostadsköp. Köpte en 3:a på Köpenhamnsvägen 46 A. Blev väldigt bra bemött av Sanna från första stund jag kom i kontakt med henne och hon skötte affären väldigt professionellt men också med mycket hjärta! Är oerhört tacksam!
    Caroline A
    • 76.0 m²
    • Slottsstaden/Erikslust
  • 2020-01-26
    Sålde min lägenhet i Håkanstorp och Sanna var ett fantastiskt stöd under tiden. Höll mig hela tiden uppdaterad och var väldigt lyhörd.
    Emmie M
    • 61.0 m²
    • Håkanstorp
  • 2020-01-15
    Jag har sålt min Brf på Kilan Zollsgatan 15C. Jag är mycket nöjd med Sanna som mäklare. Hon tar sig tid att svara på frågor, hon är tillgänglig och väl förberedd. Hon är även engagerad , trygg och lugn. Jag har även köpt samma Brf genom henne så jag vet att hon är lika bra som mäklare när du ska köpa.
    Maria O
    • 91.0 m²
  • 2019-11-05
    Jag sålde min lägenhet med hjälp av Sanna Svensson. Sanna arbetade mycket effektivt och professionellt från första mötet. Jag förväntade mig en mäklare som lade ner mycket tid och energi under försäljningsperioden, vilket Sanna gjorde. En proffsig, ödmjuk och oerhört duktig mäklare som jag starkt rekommenderar!
    Patricia A
    • 54.5 m²
    • Limhamn
    sålde sin lägenhet med hjälp av Sanna Svensson en del av MOHV Malmö

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte