Sanna Svensson
Registrerad mäklare sedan 2010
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2019-04 - 2020-03

Läs vad 70 Läs vad Sanna Svensson

• Kushtrim R köpte sin lägenhet med hjälp av Sanna Svensson en del av MOHV Malmö

2020-03-18

Lorensborg
    Köpte bostadsrätt. Sanna var mycket trevlig och var mycket lätt att ha att göra med. Hon höll oss informerade genom hela processen och det kändes alltid tryggt. Läs mer
  • Charlotte O sålde sin lägenhet med hjälp av Sanna Svensson en del av MOHV Malmö

2020-02-17

Ribersborg
    Vilken fantastisk mäklare! Kan varmt rekommendera Sanna.
    Hon är väldigt proffessionell och lägger ner mycket tid och energi på att göra det bästa för alla involverade i processen. Kommer definitivt ta hjälp av Sanna framöver! Läs mer
  • Filip N sålde sin lägenhet med hjälp av Sanna Svensson en del av MOHV Malmö

2020-02-16

Ribersborg
    Fantastiskt engagerad säljare med ett proffsigt bemötande och bred kunskap.

Gjorde allt och mycket mer vad man kan önska från en mäklare! 5 av 5 toasters! Läs mer
  • Caroline A köpte sin lägenhet med hjälp av Sanna Svensson en del av MOHV Malmö

2020-02-12

Slottsstaden/Erikslust
    Mycket trevlig mäklare som hjälpte mig att kamma hem mitt bostadsköp. Köpte en 3:a på Köpenhamnsvägen 46 A. Blev väldigt bra bemött av Sanna från första stund jag kom i kontakt med henne och hon skötte affären väldigt professionellt men också med mycket hjärta! Är oerhört tacksam! Läs mer
  • Emmie M sålde sin lägenhet med hjälp av Sanna Svensson en del av MOHV Malmö

2020-01-26

Håkanstorp
    Sålde min lägenhet i Håkanstorp och Sanna var ett fantastiskt stöd under tiden. Höll mig hela tiden uppdaterad och var väldigt lyhörd. Läs mer
  • Maria O sålde sin lägenhet med hjälp av Sanna Svensson en del av MOHV Malmö

2020-01-15

Ribersborg
    Jag har sålt min Brf på Kilan Zollsgatan 15C. Jag är mycket nöjd med Sanna som mäklare. Hon tar sig tid att svara på frågor, hon är tillgänglig och väl förberedd. Hon är även engagerad , trygg och lugn. Jag har även köpt samma Brf genom henne så jag vet att hon är lika bra som mäklare när du ska köpa. Läs mer
  • Patricia A sålde sin lägenhet med hjälp av Sanna Svensson en del av MOHV Malmö

2019-11-05

Limhamn
    Jag sålde min lägenhet med hjälp av Sanna Svensson. Sanna arbetade mycket effektivt och professionellt från första mötet. Jag förväntade mig en mäklare som lade ner mycket tid och energi under försäljningsperioden, vilket Sanna gjorde. En proffsig, ödmjuk och oerhört duktig mäklare som jag starkt rekommenderar! Läs mer
  • Maria L sålde sin lägenhet med hjälp av Sanna Svensson en del av MOHV Malmö

2019-09-28

Davidshall
    Möter människor på ett riktigt bra sätt! Lägger ner tid och energi på att se och lyfta fram lägenheten från bästa håll Läs mer
  • Marco M sålde sin lägenhet med hjälp av Sanna Svensson en del av MOHV Malmö

2019-06-14

Triangeln
    Otroligt nöjd med Sanna, då hon alltid agerat på ett proffsigt sätt. Samt varit lugn och positiv när vi säljare varit lite oroliga.
    /Marco & Johanna Läs mer
  • Erik K köpte sin lägenhet med hjälp av Sanna Svensson en del av MOHV Malmö

2019-04-12

Slottsstaden
    Jag köpte en trea i slottstaden av Sanna. Hon var alltid trevlig och professionell, påläst och tillgänglig. En mycket bra mäklare! Läs mer

Senaste försäljningarna

Erikslustvägen