Alla kategorier Mäklare Skåne Malmö MOHV MOHV Malmö Sofia Lundh

en del av MOHV Malmö

Regementsgatan 17, 217 53 Malmö — Visa karta

4.9 / 5 i betyg — 64 rekommendationer
Jag heter Sofia Lundh och jag är reg. fastighetsmäklare på MOHV, ett modernt mäklarföretag med fokus på kundnytta genom flexibla lösningar. Kontakta mig så tar vi tillsammans fram det upplägg som fungerar bäst för just dig och din bostad.

Läs vad 64 användare tycker om Sofia Lundh

• Anna H
    Anna H skrev om Sofia Lundh en del av MOHV Malmö
    Mycket nöjd. Motsvarande mina förväntningar. Svarade snabbt på mina frågor.
  • Annica A
    Annica A skrev om Sofia Lundh en del av MOHV Malmö
    Väldigt nöjd! lyhörd mäklare som arbetade efter mina behov och önskemål, trevlig och duktig. Jag fick fortlöpande information kring försäljningen och allt flöt smidigt på.
    Proffsigt utfört, jag rekommenderar henne varmt.
  • Anton H
    Anton H skrev om Sofia Lundh en del av MOHV Malmö
    Sofia var väldigt öppen i sitt bemötande, informativ, kunnig och det kändes som att hon jobbade både för köpare och säljare!
  • Emma S
    Emma S skrev om Sofia Lundh en del av MOHV Malmö
    En avslappnad , professionell mäklare med en stor portion humor . Inga klagomål :)
  • Hanna S
    Hanna S skrev om Sofia Lundh en del av MOHV Malmö
    Väldigt tillmötesgående och driftig mäklare som har humor : )
  • Aldijana H
    Aldijana H skrev om Sofia Lundh en del av MOHV Malmö
    Väldigt duktig och driftgivande mäklare! Kam varmt rekommendera henne.
  • Ihab M
    Ihab M skrev om Sofia Lundh en del av MOHV Malmö
    Väldig trevlig, duktigt och informativ.

Väldigt hjälpsam och samlade allt information om objektivet.

Rekommenderas starkt.
  • Petra H
    Petra H skrev om Sofia Lundh en del av MOHV Malmö
    Mycket trevlig och kompetent. Kändes mkt bra och tryggt med henne!
  • Siv A
    Siv A skrev om Sofia Lundh en del av MOHV Malmö
    När jag första gången möte Sofia fick jag förtroende för henne. Min magkänsla stämde. Under hela processen, från första mötet tills affären var avslutat, skötte Sofia det med mycket stor yrkesskicklighet. När jag sökte Sofia och hon inte var anträffbar ringde hon alltid upp så snabbt som möjligt.
    I alla affärer skall både säljare och köpare vara nöjda med resultatet. Så blev det också i vår fastighetsaffär tack vare Sofia Lundh.
  • Martina L
    Martina L skrev om Sofia Lundh en del av MOHV Malmö
    Väldigt nöjd med Sofia. Lätt att ha och göra med. Alltid tillgänglig eller så återkoppla hon omgående.
    Väldigt flexibel till vad kunde vill ha
  • Charlotte S
    Charlotte S skrev om Sofia Lundh en del av MOHV Malmö
    Utmärkt! Trevlig, tillgänglig och positiv!
  • Leszek G
    Leszek G skrev om Sofia Lundh en del av MOHV Malmö
    Mkt professionellt sätt att hantera sina kunder och en stor kunnighet som mäklare.
  • Per L
    Per L skrev om Sofia Lundh en del av MOHV Malmö
    Jag upplevde Sofia som väldigt serviceminded. De frågor jag hade tog hon reda på åt mig snabbt och bra. Hon höll mig uppdaterad under tiden som gick då affären drog ut lite på tiden. Hon skötte sig bra vid kontraktskrivande och när vi avslutade affären.
  • Gunilla P
    Gunilla P skrev om Sofia Lundh en del av MOHV Malmö
    Mycket kompetent och lyssnande. Jag hade ingen erfarenhet av att köpa lägenhet och hade ibland lite "konstiga frågor att ställa. Sofia var alltid mkt tålmodig och förklarande och återkopplingen var alltid den bästa. Jag ger Sofia Lundh mina bästa rekommendationer och har också lämnat hennes namn till vänner som ska sälja//gunilla Persson
  • Nedko C
    Nedko C skrev om Sofia Lundh en del av MOHV Malmö
    Hon var jätte trevligt person. Hon var alltid tillgänglig när jag hade frågor eller ville besöka lägenheten flera gånger för att ta måtten på köket.
    Så jag är jätte nöjd med MOHV och min mäklare Sofia Lundh hon är best.
  • Inger F
    Inger F skrev om Sofia Lundh en del av MOHV Malmö
    Sofia Lundh är en utmärkt representant för sitt yrke. Hon är kunnig, påläst och mycket duktig. Hon skötte allt till stor belåtenhet. Hon är vänlig och hjälpsam utan att vara mesig. Jag behövde bara tala om vad jag förväntade mig, sedan skötte hon allt. Uppskattades mycket av mig, då jag precis blivit änka och inte orkade så mycket själv. Stort tack till Sofia för hennes vänlighet och rakhet.
  • Dan S
    Dan S skrev om Sofia Lundh en del av MOHV Malmö
    Offensivt säljarbete, vågade sticka ut huvudet och ange datum då det skulle vara klart. proffisigt och samtidigt personligt.
    Vi kan verkligen rekommendera Sofia
  • Marianne A
    Marianne A skrev om Sofia Lundh en del av MOHV Malmö
    Proffsigt, personligt och effektivt.
  • Tor D
    Tor D skrev om Sofia Lundh en del av MOHV Malmö
    Bästa mäklaren jag haft. Inte bara är hon kunnig och pålitlig, hon kan dessutom förmedla sin kunskap. Svarar snabbt och mycket engagerad.
  • Ester R
    Ester R skrev om Sofia Lundh en del av MOHV Malmö
    Vi köpte vår bostad av Sofia och hennes mottagande bidrog till att vi föll för bostaden! Sofia är inte som många andra mäklare, utan varm och genuin som person. Hon ställde efter köpet upp med att öppna bostaden ett flertal gånger innan vi fick tillträde så att vi kunde mäta inför vår renovering. Vi rekommenderar Sofia till alla som ska köpa och sälja, hon bevisar att det går att göra bra affärer genom ärlighet och äkthet.
  • Martin G
    Martin G skrev om Sofia Lundh en del av MOHV Malmö
    Jag är väldigt nöjd med Sofia lunch. Hon gjorde ett bra jobb kan absolut rekommendera henne.
  • Martin B
    Martin B skrev om Sofia Lundh en del av MOHV Malmö
    Really engaged, knows her business and extremeyl helpful and positive
  • Henrik P
    Henrik P skrev om Sofia Lundh en del av MOHV Malmö
    Superbra! =) Noggrann, driven och karismatisk
  • Linus L
    Linus L skrev om Sofia Lundh en del av MOHV Malmö
    Sofia var hjälpsam och duktig!
    Hon var alltid skärpt, om det inte var något hon visste så kollade hon upp det direkt så att hon gav ett korrekt svar varje gång!
    Hon var 5/5!
  • Tobias W
    Tobias W skrev om Sofia Lundh en del av MOHV Malmö
    Bra bemötande av påläst mäklare.
  • Karl S
    Karl S skrev om Sofia Lundh en del av MOHV Malmö
    Väldigt trevlig professionell och tillmötesgående. Löste de problem man hade och kunde svara på de frågor man ställde.
  • Rolf S
    Rolf S skrev om Sofia Lundh en del av MOHV Malmö
    Sofia bemötte oss på ett kunnigt och trevligt sätt. Vi fick snabbt all hjälp vi behövde både med försäljningen och informationen löpande.
  • Mohib H
    Mohib H skrev om Sofia Lundh en del av MOHV Malmö
    En helt underbar mäklare på alla sätt som jag varmt rekommenderar om ni har för avsikt att sälja er bostad. Själv kommer jag att utan tvekan anlita henne för framtida uppdrag.

Lycka till med ditt yrke Sofia Lundh. Vi höres i början på nästa år för deklaration.
  • Rebecca W
    Rebecca W skrev om Sofia Lundh en del av MOHV Malmö
    Verkligen super duktig! Har ställt upp 100% & hjälpt oss med alla frågor osv
    Vi är jätte nöjda!
  • Claudio S
    Claudio S skrev om Sofia Lundh en del av MOHV Malmö
    Sofia gav ett fantastisk bemötande, allt ifrån början till avslutet detta vid mitt köp av en bostadsrätt i Malmö.
  • Carl R
    Carl R skrev om Sofia Lundh en del av MOHV Malmö
    Sofia var jättebra. Rak och ärlig.
  • Sanna L
    Sanna L skrev om Sofia Lundh en del av MOHV Malmö
    Sofia Lundh var professionell, trevlig och gjorde alltid sitt yttersta för att tillmötesgå våra önskemål som kunder. Nästa gång vi säljer en lägenhet kommer vi att anlita henne igen, vi är verkligen så nöjda. Jag rekommenderar verkligen henne!
  • Mattias K
    Mattias K skrev om Sofia Lundh en del av MOHV Malmö
    Vi har anlitat Sofia två gånger för försäljning av lägenheter i centrala Malmö.
    Vi är supernöjda med den service vi fått och professionalism som vi bemötts av.
    Sofia har skött dialogen mellan oss som säljare och potentiella köpare på ett utmärkt vis. Hon har alltid ställt upp genom att bl.a. ta extra visningar och sena möten.
    Vi rekommenderar Sofia varmt!
  • Tanya N
    Tanya N skrev om Sofia Lundh en del av MOHV Malmö
    Jag trivdes väldigt bra med Sofia från dag ett och genom hela försäljningen av min bostadsrätt.
    Sofia har ett vänlig bemötande och har utöver snabb respons under kontorstid även gjort sig tillgänglig under obekväma arbetstider för såväl min som potentiella köpares skull. Hon uttrycker uppmuntran och ett lugn under stressade stunder och en genuin glädje vid goda besked.
    Sofia är professionell utan att för den delen vara stel på något vis, och besitter en bred kunskap inom området. Kan varmt rekommendera Sofia för alla som går i tankar på att sälja bostad.
  • Marius H
    Marius H skrev om Sofia Lundh en del av MOHV Malmö
    Vi tycker att Sofia var mycket serviceinriktad, gick ofta att få tag på och återkopplade om hon inte var tillgänglig. Trevlig och professionell.

Vi kommer definitivt ta kontakt med henne vid vår nästa försäljning.
  • Jessika A
    Jessika A skrev om Sofia Lundh en del av MOHV Malmö
    Jag kan varmt rekommendera Sofia Lundh om du ska sälja din bostad. Jag är så nöjd och tacksam för hur hon skötte försäljningen av min lägenhet.
    Sofia Lundh har ett fantastiskt bemötande och jag fick omedelbart förtroende för henne.
    Hon är oerhört engagerad, kompetent, serviceminded och positiv, jag har bara goda referenser att tillskriva henne. Tack Sofia för ett fantastiskt arbete och fortsatt Lycka till!!!
    Du kan känna dig trygg om du låter Sofia Lundh ta hand om försäljningen av din bostad.
  • Sandra H
    Sandra H skrev om Sofia Lundh en del av MOHV Malmö
    Supertrevlig och engagerad. Mån om att det ska kännas bra för oss kunder. Vi är jättenöjda!
  • Tiina J
    Tiina J skrev om Sofia Lundh en del av MOHV Malmö
    professionell, pålitlig och lyhörd
  • Lena S
    Lena S skrev om Sofia Lundh en del av MOHV Malmö
    Kunnig, noga med viktiga detaljer, gett ett fint stöd vid en knepig bostadsförsäljning.
  • Michael B
    Michael B skrev om Sofia Lundh en del av MOHV Malmö
    En bra och stabil mäklare. Hjälpte till så fort det var något utan problem. En av dom bästa mäklare jag haft att göra med. Lyssnade på önskemål och sa till om det fanns något bättre sätt att utföra önskemålet .
  • Andreas Å
    Andreas Å skrev om Sofia Lundh en del av MOHV Malmö
    Sofia skötte uppdraget på bästa tänkbara sätt, alltid snabb återkoppling och tydlig i sin kommunikation. Nästa gång jag ska sälja är valet av mäklare enkelt!
  • Andreas L
    Andreas L skrev om Sofia Lundh en del av MOHV Malmö
    jag upplevde Sofia som trevlig och ytterst kompetent. Trots att hon var anlitad av säljaren kändes hon objektivt ärlig och pålitlig även för mig som köpare
  • Kristian H
    Kristian H skrev om Sofia Lundh en del av MOHV Malmö
    Är otroligt nöjd med hur allt gick, Sofia var med hela vägen och hjälpte till med allt. Jätteduktig och personlig!
  • Yana B
    Yana B skrev om Sofia Lundh en del av MOHV Malmö
    Glad att jag fick Sofia som mäklare, hon är toppen i sitt arbete och jag kände mig trygg och välinformerad. Väldigt nöjd! Stort Tack! :)
  • Agneta H
    Agneta H skrev om Sofia Lundh en del av MOHV Malmö
    Högsta möjliga betyg på alla plan ger jag till Sofia.
    Sofia har sålt min lägenhet snabbt, effektivt, korrekt, problemfritt, professionellt.
    Dessutom är hon tillgänglig, tillmötesgående, lugn, fin, trygg och ärlig.
  • Josefin J
    Josefin J skrev om Sofia Lundh en del av MOHV Malmö
    Jag fick Sofia rekommenderad av min bästa vän som va helnöjd. Innan jag tog kontakt med Sofia hade jag möte med en del andra mäklare. Av dem jag möte så måste jag säga att Sofia kändes som ett solklart val. Hon tar sig tid, förklarar och sköter allt på ett mycket enkelt och korrekt sätt. Jag har känt mig helt trygg och lugn genom hela processen.
  • Gabriella B
    Gabriella B skrev om Sofia Lundh en del av MOHV Malmö
    Jag kan verkligen rekommendera Sofia! Allt var supersmidigt och proffsigt från början till slut. Sofia var lätt att få kontakt med och smidig att ha att göra med på alla vis. Hon kändes mån om mig som kund och upplägget var ett vinnande koncept. Lägenheten blev snabbt såld med vinst dessutom!
  • Kerstin N
    Kerstin N skrev om Sofia Lundh en del av MOHV Malmö
    Jag är mycket nöjd med Sofia Lundhs bemötande.
    Tyckte vi fick bra kontakt redan från början.
    Tyckte hon gjorde allt vad hon kunde för oss.
    Jag är helnöjd!
  • Peter B
    Peter B skrev om Sofia Lundh en del av MOHV Malmö
    Sofia uppträder trevligt och proffsigt, håller det hon lovar.
  • Sanna E
    Sanna E skrev om Sofia Lundh en del av MOHV Malmö
    Är mycket nöjd med val av mäklare! Lugn med svar på alla frågor. Ordningsam och serviceminded. Blev en snabb och effektiv affär utan onödiga krusiduller eller missförstånd.
Yessica Thornsäter
Martina Albertsson