Alla kategorier Mäklare Skåne Malmö MOHV MOHV Malmö Sofia Lundh

en del av MOHV Malmö

Regementsgatan 17, 217 53 Malmö — Visa karta

4.8 / 5 i betyg — 44 rekommendationer
Jag heter Sofia Lundh och jag är reg. fastighetsmäklare på MOHV, ett modernt mäklarföretag med fokus på kundnytta genom flexibla lösningar. Kontakta mig så tar vi tillsammans fram det upplägg som fungerar bäst för just dig och din bostad.

Läs vad 44 användare tycker om Sofia Lundh

• Martin G
    Martin G skrev om Sofia Lundh en del av MOHV Malmö
    Jag är väldigt nöjd med Sofia lunch. Hon gjorde ett bra jobb kan absolut rekommendera henne.
  • Martin B
    Martin B skrev om Sofia Lundh en del av MOHV Malmö
    Really engaged, knows her business and extremeyl helpful and positive
  • Henrik P
    Henrik P skrev om Sofia Lundh en del av MOHV Malmö
    Superbra! =) Noggrann, driven och karismatisk
  • Linus L
    Linus L skrev om Sofia Lundh en del av MOHV Malmö
    Sofia var hjälpsam och duktig!
    Hon var alltid skärpt, om det inte var något hon visste så kollade hon upp det direkt så att hon gav ett korrekt svar varje gång!
    Hon var 5/5!
  • Tobias W
    Tobias W skrev om Sofia Lundh en del av MOHV Malmö
    Bra bemötande av påläst mäklare.
  • Karl S
    Karl S skrev om Sofia Lundh en del av MOHV Malmö
    Väldigt trevlig professionell och tillmötesgående. Löste de problem man hade och kunde svara på de frågor man ställde.
  • Rolf S
    Rolf S skrev om Sofia Lundh en del av MOHV Malmö
    Sofia bemötte oss på ett kunnigt och trevligt sätt. Vi fick snabbt all hjälp vi behövde både med försäljningen och informationen löpande.
  • Mohib H
    Mohib H skrev om Sofia Lundh en del av MOHV Malmö
    En helt underbar mäklare på alla sätt som jag varmt rekommenderar om ni har för avsikt att sälja er bostad. Själv kommer jag att utan tvekan anlita henne för framtida uppdrag.

Lycka till med ditt yrke Sofia Lundh. Vi höres i början på nästa år för deklaration.
  • Rebecca W
    Rebecca W skrev om Sofia Lundh en del av MOHV Malmö
    Verkligen super duktig! Har ställt upp 100% & hjälpt oss med alla frågor osv
    Vi är jätte nöjda!
  • Claudio S
    Claudio S skrev om Sofia Lundh en del av MOHV Malmö
    Sofia gav ett fantastisk bemötande, allt ifrån början till avslutet detta vid mitt köp av en bostadsrätt i Malmö.
  • Carl R
    Carl R skrev om Sofia Lundh en del av MOHV Malmö
    Sofia var jättebra. Rak och ärlig.
  • Sanna L
    Sanna L skrev om Sofia Lundh en del av MOHV Malmö
    Sofia Lundh var professionell, trevlig och gjorde alltid sitt yttersta för att tillmötesgå våra önskemål som kunder. Nästa gång vi säljer en lägenhet kommer vi att anlita henne igen, vi är verkligen så nöjda. Jag rekommenderar verkligen henne!
  • Mattias K
    Mattias K skrev om Sofia Lundh en del av MOHV Malmö
    Vi har anlitat Sofia två gånger för försäljning av lägenheter i centrala Malmö.
    Vi är supernöjda med den service vi fått och professionalism som vi bemötts av.
    Sofia har skött dialogen mellan oss som säljare och potentiella köpare på ett utmärkt vis. Hon har alltid ställt upp genom att bl.a. ta extra visningar och sena möten.
    Vi rekommenderar Sofia varmt!
  • Tanya N
    Tanya N skrev om Sofia Lundh en del av MOHV Malmö
    Jag trivdes väldigt bra med Sofia från dag ett och genom hela försäljningen av min bostadsrätt.
    Sofia har ett vänlig bemötande och har utöver snabb respons under kontorstid även gjort sig tillgänglig under obekväma arbetstider för såväl min som potentiella köpares skull. Hon uttrycker uppmuntran och ett lugn under stressade stunder och en genuin glädje vid goda besked.
    Sofia är professionell utan att för den delen vara stel på något vis, och besitter en bred kunskap inom området. Kan varmt rekommendera Sofia för alla som går i tankar på att sälja bostad.
  • Marius H
    Marius H skrev om Sofia Lundh en del av MOHV Malmö
    Vi tycker att Sofia var mycket serviceinriktad, gick ofta att få tag på och återkopplade om hon inte var tillgänglig. Trevlig och professionell.

Vi kommer definitivt ta kontakt med henne vid vår nästa försäljning.
  • Jessika A
    Jessika A skrev om Sofia Lundh en del av MOHV Malmö
    Jag kan varmt rekommendera Sofia Lundh om du ska sälja din bostad. Jag är så nöjd och tacksam för hur hon skötte försäljningen av min lägenhet.
    Sofia Lundh har ett fantastiskt bemötande och jag fick omedelbart förtroende för henne.
    Hon är oerhört engagerad, kompetent, serviceminded och positiv, jag har bara goda referenser att tillskriva henne. Tack Sofia för ett fantastiskt arbete och fortsatt Lycka till!!!
    Du kan känna dig trygg om du låter Sofia Lundh ta hand om försäljningen av din bostad.
  • Sandra H
    Sandra H skrev om Sofia Lundh en del av MOHV Malmö
    Supertrevlig och engagerad. Mån om att det ska kännas bra för oss kunder. Vi är jättenöjda!
  • Tiina J
    Tiina J skrev om Sofia Lundh en del av MOHV Malmö
    professionell, pålitlig och lyhörd
  • Lena S
    Lena S skrev om Sofia Lundh en del av MOHV Malmö
    Kunnig, noga med viktiga detaljer, gett ett fint stöd vid en knepig bostadsförsäljning.
  • Michael B
    Michael B skrev om Sofia Lundh en del av MOHV Malmö
    En bra och stabil mäklare. Hjälpte till så fort det var något utan problem. En av dom bästa mäklare jag haft att göra med. Lyssnade på önskemål och sa till om det fanns något bättre sätt att utföra önskemålet .
  • Andreas Å
    Andreas Å skrev om Sofia Lundh en del av MOHV Malmö
    Sofia skötte uppdraget på bästa tänkbara sätt, alltid snabb återkoppling och tydlig i sin kommunikation. Nästa gång jag ska sälja är valet av mäklare enkelt!
  • Andreas L
    Andreas L skrev om Sofia Lundh en del av MOHV Malmö
    jag upplevde Sofia som trevlig och ytterst kompetent. Trots att hon var anlitad av säljaren kändes hon objektivt ärlig och pålitlig även för mig som köpare
  • Kristian H
    Kristian H skrev om Sofia Lundh en del av MOHV Malmö
    Är otroligt nöjd med hur allt gick, Sofia var med hela vägen och hjälpte till med allt. Jätteduktig och personlig!
  • Yana B
    Yana B skrev om Sofia Lundh en del av MOHV Malmö
    Glad att jag fick Sofia som mäklare, hon är toppen i sitt arbete och jag kände mig trygg och välinformerad. Väldigt nöjd! Stort Tack! :)
  • Agneta H
    Agneta H skrev om Sofia Lundh en del av MOHV Malmö
    Högsta möjliga betyg på alla plan ger jag till Sofia.
    Sofia har sålt min lägenhet snabbt, effektivt, korrekt, problemfritt, professionellt.
    Dessutom är hon tillgänglig, tillmötesgående, lugn, fin, trygg och ärlig.
  • Josefin J
    Josefin J skrev om Sofia Lundh en del av MOHV Malmö
    Jag fick Sofia rekommenderad av min bästa vän som va helnöjd. Innan jag tog kontakt med Sofia hade jag möte med en del andra mäklare. Av dem jag möte så måste jag säga att Sofia kändes som ett solklart val. Hon tar sig tid, förklarar och sköter allt på ett mycket enkelt och korrekt sätt. Jag har känt mig helt trygg och lugn genom hela processen.
  • Gabriella B
    Gabriella B skrev om Sofia Lundh en del av MOHV Malmö
    Jag kan verkligen rekommendera Sofia! Allt var supersmidigt och proffsigt från början till slut. Sofia var lätt att få kontakt med och smidig att ha att göra med på alla vis. Hon kändes mån om mig som kund och upplägget var ett vinnande koncept. Lägenheten blev snabbt såld med vinst dessutom!
  • Kerstin N
    Kerstin N skrev om Sofia Lundh en del av MOHV Malmö
    Jag är mycket nöjd med Sofia Lundhs bemötande.
    Tyckte vi fick bra kontakt redan från början.
    Tyckte hon gjorde allt vad hon kunde för oss.
    Jag är helnöjd!
  • Peter B
    Peter B skrev om Sofia Lundh en del av MOHV Malmö
    Sofia uppträder trevligt och proffsigt, håller det hon lovar.
  • Sanna E
    Sanna E skrev om Sofia Lundh en del av MOHV Malmö
    Är mycket nöjd med val av mäklare! Lugn med svar på alla frågor. Ordningsam och serviceminded. Blev en snabb och effektiv affär utan onödiga krusiduller eller missförstånd.
  • Marita S
    Marita S skrev om Sofia Lundh en del av MOHV Malmö
    Sofia Lundh var mitt första möte med en mäklare så jag har inget att jämföra med men vi fick ett mycket trevligt bemötande och inget krånglande, vilket jag uppskattar mycket. Vi blev konstant uppdaterade i vad som skedde och fick följa ärendet som dessutom var snabbt avklarat. Mycket positiv upplevelse av att sälja en lägenhet.
  • Stephanie B
    Stephanie B skrev om Sofia Lundh en del av MOHV Malmö
    Väldigt trevlig och duktig. Super nöjd!
  • Aniko W
    Aniko W skrev om Sofia Lundh en del av MOHV Malmö
    Jag ger Sofia högsta betyg, mycket professionell med integritet.
  • Klaes
    Klaes skrev om Sofia Lundh en del av MOHV Malmö
    Vi upplevde Sofia som ärlig och tydlig vilket ger mig ett professionellt intryck. Hon var väldigt lätt att prata och ha att göra med vilket medför ett problemfritt samarbete. Att hon dessutom är snäll och glad gör det hela ännu enklare och vi var aldrig tveksamma inför att kontakta henne och ställa frågor. Vi rekommenderar henne varmt.
  • Carmen B
    Carmen B skrev om Sofia Lundh en del av MOHV Malmö
    Min upplevelse av Sofia är att hon är en väldigt korrekt och professionell mäklare. Jag har fått bra kontakt med henne och jag tycket att jag fick den hjälp jag behövde få och att hon är lyhörd. Jag kan tänka mig både rekommendera henne eller be henne om hjälp igen om jag skulle behöva.
  • Jesper R
    Jesper R skrev om Sofia Lundh en del av MOHV Malmö
    Kompetent, närvarande och mycket hjälpsam genom hela försäljningsprocessen. Kan absolut rekommendera Sofia!
  • Emelie A
    Emelie A skrev om Sofia Lundh en del av MOHV Malmö
    Sofia är en väldigt positiv och hårt arbetande mäklare. Genom sitt proffsiga agerande får hon både säljare och köpare att känna sig hörda, vilket känns extremt viktigt. Det fanns inte en sekund då jag ifrågasatte hennes åsikt eller arbetsinsats, utan jag kunde lita på henne fullt ut. Hon är realistisk, noggrann och tappar inte tålamodet. Jag rekommenderar henne varmt och kommer själv definitivt att använda mig av henne igen när det är dags!
  • Anna G
    Anna G skrev om Sofia Lundh en del av MOHV Malmö
    Hon ger bra service.Håller fast vid uppdraget även när objektet tar tid. Uthållig och professionell.
  • Christian N
    Christian N skrev om Sofia Lundh en del av MOHV Malmö
    Otroligt snäll och väl bemötande mäklare. Sätter verkligen kunden i fokus och visar stort engagemang. Kunde inte varit mer nöjd.
  • Bengt A
    Bengt A skrev om Sofia Lundh en del av MOHV Malmö
    DET KÄNDES HELT RÄTT När jag träffade Sofia,och det blev precis så
    rätt som jag kände.
    Allt var proffsigt upplagt och det bara rullade på.
    Jag är mycket nöjd med Sofias arbete,och vill gärna rek.henne
    i hennes fortsatt arbete.
    Det var lätt att berömma henne
    Bengt
  • Inga-lill Ö
    Inga-lill Ö skrev om Sofia Lundh en del av MOHV Malmö
    Redan vid första mötet ingav Sofia ett mycket gott intryck. Jag bemöttes på ett trevligt, professionellt sätt. Hon tog sig tid att förklara för mig hur en försäljning gick till eftersom detta var helt nytt för mig. Jag fick tid att fundera och kände inte någon press att välja just MOHV som mäklare. Under själva försäljningen var hon en stort stöd för mig och höll mig underrättad om vad som hände. Jag måste säga att det hela gick mycket smidigare än vad jag förväntat mig. Jag kände också att jag kunde ta kontakt med Sofia när det var något som jag undrade över och jag blev alltid mycket trevligt bemött.
  • Jonas H
    Jonas H skrev om Sofia Lundh en del av MOHV Malmö
    Sofia gjorde ett kanonjobb med försäljningen av vår lägenhet. Allt gick snabbt och smidigt och på ett mycket proffsigt sätt. Vi fick mycket hjälp och blev alltid bra bemötta. Rekommenderar varmt Sofia och MOHV till alla som vill sälja eller köpa bostad. Inför vår försäljning var vi i kontakt med flera olika mäklare men Sofia var den som fick oss att känna oss bekväma och som direkt vann vår tillit!

Jonas
  • Thomas A
    Thomas A skrev om Sofia Lundh en del av MOHV Malmö
    På ett föredömligt och väl genomfört uppdrag har Sofia Lundh, dock ej inom avtalad tid, klarat av att sälja min BR.
    Slutpriset blev okej. Inte fullt det jag hade önskat.

Men överlag nöjd med Sofias insats.
  • Jörgen P
    Jörgen P skrev om Sofia Lundh en del av MOHV Malmö
    Sofia gör ett proffessionellt första intryck vilket gör att man får förtroende och gärna ger henne säljuppdrag. Hon är kunnig på sitt område, positiv med säljobjektet och noggrann i processen. Vi var mycket nöjda med henne vid försäljning av vår mammas lägenhet.
    Mvh Jörgen Parmvi
Yessica Thornsäter