Alla kategorier Mäklare Skåne Malmö MOHV MOHV Malmö Sofia Lundh
76 rekommendationer

Sofia Lundh
en del av MOHV Malmö

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det bästa med att jobba som mäklare är mötet med människor och möjligheten att påverka sin arbetsdag/vecka.

Varför ska jag välja dig vid en bostadsaffär?
Jag är noggrann, effektiv, service-minded och engagerad.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag är alltid positiv, strukturerad och engagerad i alla möten jag gör.
Regementsgatan 17
217 53 Malmö — Visa karta

Vad tror Sofia att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 76 kunder tycker om Sofia Lundh

• Klara L
    Klara L skrev om Sofia Lundh en del av MOHV Malmö
    Kiviksgatan 4 A i Malmö, lägenhet till försäljning.
    Trevligt och proffsigt bemötande, lätt att nå och snabba svar. Läs mer
  • Hannah M
    Hannah M skrev om Sofia Lundh en del av MOHV Malmö
    Fick hjälp av Sofia med försäljning av en bostadsrätt, Sofia arbetar alert och flitigt, hon visade sig vara både lyhörd och ödmjuk under vårt sammarbete. Läs mer
  • Rachid H
    Rachid H skrev om Sofia Lundh en del av MOHV Malmö
    Sofia var mycket professionell och hjälpsam. Uppskattas mest hennes service nivå och ärlighet. Skulle inte tveka att samarbeta med henne en annan gång i framtiden Läs mer
  • Kerstin A
    Kerstin A skrev om Sofia Lundh en del av MOHV Malmö
    Mycket trevlig. hade vi träffat Sofia innan vi anlitade mäklare till vår lägenhet så hade vi tagit henne. Sofia brydde sig från första gången vi träffade henne när vi tittade på lägenheten och har verkligen tagit väl hand om oss som köpare. efter köpet så hörde hon av sig och kollade så att vi hade fått avgiftsavin. Kan med handen på hjärtat säga att Sofia är en på 1000. Läs mer
  • Kjell-åke S
    Kjell-åke S skrev om Sofia Lundh en del av MOHV Malmö
    Kunnig lyssnare,kunnig av bostadsmarknaden Läs mer
  • Kristina L
    Kristina L skrev om Sofia Lundh en del av MOHV Malmö
    Försäljning av Bostadsrätt

Mäklaren har varit utmärkt och gjort ett kanonjobb

Förväntningarna var att snabbt bli av med lgh.

Det var en positiv erfarenhet där mäklaren och firman gjorde ett mycket proffsigt jobb. Läs mer
  • Jan A
    Jan A skrev om Sofia Lundh en del av MOHV Malmö
    Seriös, serviceminded och vänlig. Sofia var väldigt lätt att få kontakt med och skapade snabbt förtronde. Hon var genom hela affären engagerad och bra på att hålla kontakt och informera om utvecklingen av försörjningen. Läs mer
  • Gustaf N
    Gustaf N skrev om Sofia Lundh en del av MOHV Malmö
    Utmärkt bemötande, kompetens, förmåga att hitta lösningar och hantera avslut. Läs mer
  • Frida O
    Frida O skrev om Sofia Lundh en del av MOHV Malmö
    Jag är väldigt nöjd med Sofia, och hennes arbete. Jag blev väl bemött från första början, och känner att Sofia lyssnade på mig, och svarade på alla frågor. Jag skulle rekommendera Sofia till alla som går i säljtankar! Läs mer
  • Rolf B
    Rolf B skrev om Sofia Lundh en del av MOHV Malmö
    Sofia är en lyhörd mäklare, som gjort försäljningen av vår fastighet väldigt smidig. Hon har engagerat sig långt utöver våra förväntningar. Hon har kontaktat alla myndigheter, banker, lantmätare m.m. Hon har informerat löpande, och alltid lika professionellt. Läs mer
  • Anette A
    Anette A skrev om Sofia Lundh en del av MOHV Malmö
    Sofia skötte sitt mäklareuppdrag för mig med största professionalism, respekt och med gedigen seriositet. Vi hade hela tiden en öppen och självklar dialog om hur saker skulle göras, när de skulle göras och hur hela processen skulle fortgå och uppnådde konsensus med enkelhet om allting. Jag skulle utan minsta tvekan rekommendera Sofia till mina vänner och skulle självklart själv anlita henne igen om mäklarebehov uppstår. Läs mer
  • Erik L
    Erik L skrev om Sofia Lundh en del av MOHV Malmö
    Mycket påläst. Bra att hon ange bankkontakt för alternativt lånelöfte. Besvarade all kommunikation mycket snabbt. Läs mer
  • Anna H
    Anna H skrev om Sofia Lundh en del av MOHV Malmö
    Mycket nöjd. Motsvarande mina förväntningar. Svarade snabbt på mina frågor. Läs mer
  • Annica A
    Annica A skrev om Sofia Lundh en del av MOHV Malmö
    Väldigt nöjd! lyhörd mäklare som arbetade efter mina behov och önskemål, trevlig och duktig. Jag fick fortlöpande information kring försäljningen och allt flöt smidigt på.
    Proffsigt utfört, jag rekommenderar henne varmt. Läs mer
  • Anton H
    Anton H skrev om Sofia Lundh en del av MOHV Malmö
    Sofia var väldigt öppen i sitt bemötande, informativ, kunnig och det kändes som att hon jobbade både för köpare och säljare! Läs mer
  • Emma S
    Emma S skrev om Sofia Lundh en del av MOHV Malmö
    En avslappnad , professionell mäklare med en stor portion humor . Inga klagomål :) Läs mer
  • Hanna S
    Hanna S skrev om Sofia Lundh en del av MOHV Malmö
    Väldigt tillmötesgående och driftig mäklare som har humor : ) Läs mer
  • Aldijana H
    Aldijana H skrev om Sofia Lundh en del av MOHV Malmö
    Väldigt duktig och driftgivande mäklare! Kam varmt rekommendera henne. Läs mer
  • Ihab M
    Ihab M skrev om Sofia Lundh en del av MOHV Malmö
    Väldig trevlig, duktigt och informativ.

Väldigt hjälpsam och samlade allt information om objektivet.

Rekommenderas starkt. Läs mer
  • Petra H
    Petra H skrev om Sofia Lundh en del av MOHV Malmö
    Mycket trevlig och kompetent. Kändes mkt bra och tryggt med henne! Läs mer
  • Siv A
    Siv A skrev om Sofia Lundh en del av MOHV Malmö
    När jag första gången möte Sofia fick jag förtroende för henne. Min magkänsla stämde. Under hela processen, från första mötet tills affären var avslutat, skötte Sofia det med mycket stor yrkesskicklighet. När jag sökte Sofia och hon inte var anträffbar ringde hon alltid upp så snabbt som möjligt.
    I alla affärer skall både säljare och köpare vara nöjda med resultatet. Så blev det också i vår fastighetsaffär tack vare Sofia Lundh. Läs mer
  • Martina L
    Martina L skrev om Sofia Lundh en del av MOHV Malmö
    Väldigt nöjd med Sofia. Lätt att ha och göra med. Alltid tillgänglig eller så återkoppla hon omgående.
    Väldigt flexibel till vad kunde vill ha Läs mer
  • Charlotte S
    Charlotte S skrev om Sofia Lundh en del av MOHV Malmö
    Utmärkt! Trevlig, tillgänglig och positiv! Läs mer
  • Leszek G
    Leszek G skrev om Sofia Lundh en del av MOHV Malmö
    Mkt professionellt sätt att hantera sina kunder och en stor kunnighet som mäklare. Läs mer
  • Per L
    Per L skrev om Sofia Lundh en del av MOHV Malmö
    Jag upplevde Sofia som väldigt serviceminded. De frågor jag hade tog hon reda på åt mig snabbt och bra. Hon höll mig uppdaterad under tiden som gick då affären drog ut lite på tiden. Hon skötte sig bra vid kontraktskrivande och när vi avslutade affären. Läs mer
  • Gunilla P
    Gunilla P skrev om Sofia Lundh en del av MOHV Malmö
    Mycket kompetent och lyssnande. Jag hade ingen erfarenhet av att köpa lägenhet och hade ibland lite "konstiga frågor att ställa. Sofia var alltid mkt tålmodig och förklarande och återkopplingen var alltid den bästa. Jag ger Sofia Lundh mina bästa rekommendationer och har också lämnat hennes namn till vänner som ska sälja//gunilla Persson Läs mer
  • Nedko C
    Nedko C skrev om Sofia Lundh en del av MOHV Malmö
    Hon var jätte trevligt person. Hon var alltid tillgänglig när jag hade frågor eller ville besöka lägenheten flera gånger för att ta måtten på köket.
    Så jag är jätte nöjd med MOHV och min mäklare Sofia Lundh hon är best. Läs mer
  • Inger F
    Inger F skrev om Sofia Lundh en del av MOHV Malmö
    Sofia Lundh är en utmärkt representant för sitt yrke. Hon är kunnig, påläst och mycket duktig. Hon skötte allt till stor belåtenhet. Hon är vänlig och hjälpsam utan att vara mesig. Jag behövde bara tala om vad jag förväntade mig, sedan skötte hon allt. Uppskattades mycket av mig, då jag precis blivit änka och inte orkade så mycket själv. Stort tack till Sofia för hennes vänlighet och rakhet. Läs mer
  • Dan S
    Dan S skrev om Sofia Lundh en del av MOHV Malmö
    Offensivt säljarbete, vågade sticka ut huvudet och ange datum då det skulle vara klart. proffisigt och samtidigt personligt.
    Vi kan verkligen rekommendera Sofia Läs mer
  • Marianne A
    Marianne A skrev om Sofia Lundh en del av MOHV Malmö
    Proffsigt, personligt och effektivt. Läs mer
  • Tor D
    Tor D skrev om Sofia Lundh en del av MOHV Malmö
    Bästa mäklaren jag haft. Inte bara är hon kunnig och pålitlig, hon kan dessutom förmedla sin kunskap. Svarar snabbt och mycket engagerad. Läs mer
  • Ester R
    Ester R skrev om Sofia Lundh en del av MOHV Malmö
    Vi köpte vår bostad av Sofia och hennes mottagande bidrog till att vi föll för bostaden! Sofia är inte som många andra mäklare, utan varm och genuin som person. Hon ställde efter köpet upp med att öppna bostaden ett flertal gånger innan vi fick tillträde så att vi kunde mäta inför vår renovering. Vi rekommenderar Sofia till alla som ska köpa och sälja, hon bevisar att det går att göra bra affärer genom ärlighet och äkthet. Läs mer
  • Martin G
    Martin G skrev om Sofia Lundh en del av MOHV Malmö
    Jag är väldigt nöjd med Sofia lunch. Hon gjorde ett bra jobb kan absolut rekommendera henne. Läs mer
  • Martin B
    Martin B skrev om Sofia Lundh en del av MOHV Malmö
    Really engaged, knows her business and extremeyl helpful and positive Läs mer
  • Henrik P
    Henrik P skrev om Sofia Lundh en del av MOHV Malmö
    Superbra! =) Noggrann, driven och karismatisk Läs mer
  • Linus L
    Linus L skrev om Sofia Lundh en del av MOHV Malmö
    Sofia var hjälpsam och duktig!
    Hon var alltid skärpt, om det inte var något hon visste så kollade hon upp det direkt så att hon gav ett korrekt svar varje gång!
    Hon var 5/5! Läs mer
  • Tobias W
    Tobias W skrev om Sofia Lundh en del av MOHV Malmö
    Bra bemötande av påläst mäklare. Läs mer
  • Karl S
    Karl S skrev om Sofia Lundh en del av MOHV Malmö
    Väldigt trevlig professionell och tillmötesgående. Löste de problem man hade och kunde svara på de frågor man ställde. Läs mer
  • Rolf S
    Rolf S skrev om Sofia Lundh en del av MOHV Malmö
    Sofia bemötte oss på ett kunnigt och trevligt sätt. Vi fick snabbt all hjälp vi behövde både med försäljningen och informationen löpande. Läs mer
  • Mohib H
    Mohib H skrev om Sofia Lundh en del av MOHV Malmö
    En helt underbar mäklare på alla sätt som jag varmt rekommenderar om ni har för avsikt att sälja er bostad. Själv kommer jag att utan tvekan anlita henne för framtida uppdrag.

Lycka till med ditt yrke Sofia Lundh. Vi höres i början på nästa år för deklaration. Läs mer
  • Rebecca W
    Rebecca W skrev om Sofia Lundh en del av MOHV Malmö
    Verkligen super duktig! Har ställt upp 100% & hjälpt oss med alla frågor osv
    Vi är jätte nöjda! Läs mer
  • Claudio S
    Claudio S skrev om Sofia Lundh en del av MOHV Malmö
    Sofia gav ett fantastisk bemötande, allt ifrån början till avslutet detta vid mitt köp av en bostadsrätt i Malmö. Läs mer
  • Carl R
    Carl R skrev om Sofia Lundh en del av MOHV Malmö
    Sofia var jättebra. Rak och ärlig. Läs mer
  • Sanna L
    Sanna L skrev om Sofia Lundh en del av MOHV Malmö
    Sofia Lundh var professionell, trevlig och gjorde alltid sitt yttersta för att tillmötesgå våra önskemål som kunder. Nästa gång vi säljer en lägenhet kommer vi att anlita henne igen, vi är verkligen så nöjda. Jag rekommenderar verkligen henne! Läs mer
  • Mattias K
    Mattias K skrev om Sofia Lundh en del av MOHV Malmö
    Vi har anlitat Sofia två gånger för försäljning av lägenheter i centrala Malmö.
    Vi är supernöjda med den service vi fått och professionalism som vi bemötts av.
    Sofia har skött dialogen mellan oss som säljare och potentiella köpare på ett utmärkt vis. Hon har alltid ställt upp genom att bl.a. ta extra visningar och sena möten.
    Vi rekommenderar Sofia varmt! Läs mer
  • Tanya N
    Tanya N skrev om Sofia Lundh en del av MOHV Malmö
    Jag trivdes väldigt bra med Sofia från dag ett och genom hela försäljningen av min bostadsrätt.
    Sofia har ett vänlig bemötande och har utöver snabb respons under kontorstid även gjort sig tillgänglig under obekväma arbetstider för såväl min som potentiella köpares skull. Hon uttrycker uppmuntran och ett lugn under stressade stunder och en genuin glädje vid goda besked.
    Sofia är professionell utan att för den delen vara stel på något vis, och besitter en bred kunskap inom området. Kan varmt rekommendera Sofia för alla som går i tankar på att sälja bostad. Läs mer
  • Marius H
    Marius H skrev om Sofia Lundh en del av MOHV Malmö
    Vi tycker att Sofia var mycket serviceinriktad, gick ofta att få tag på och återkopplade om hon inte var tillgänglig. Trevlig och professionell.

Vi kommer definitivt ta kontakt med henne vid vår nästa försäljning. Läs mer
  • Jessika A
    Jessika A skrev om Sofia Lundh en del av MOHV Malmö
    Jag kan varmt rekommendera Sofia Lundh om du ska sälja din bostad. Jag är så nöjd och tacksam för hur hon skötte försäljningen av min lägenhet.
    Sofia Lundh har ett fantastiskt bemötande och jag fick omedelbart förtroende för henne.
    Hon är oerhört engagerad, kompetent, serviceminded och positiv, jag har bara goda referenser att tillskriva henne. Tack Sofia för ett fantastiskt arbete och fortsatt Lycka till!!!
    Du kan känna dig trygg om du låter Sofia Lundh ta hand om försäljningen av din bostad. Läs mer
  • Sandra H
    Sandra H skrev om Sofia Lundh en del av MOHV Malmö
    Supertrevlig och engagerad. Mån om att det ska kännas bra för oss kunder. Vi är jättenöjda! Läs mer
  • Tiina J
    Tiina J skrev om Sofia Lundh en del av MOHV Malmö
    professionell, pålitlig och lyhörd Läs mer
Yessica Thornsäter
Martina Albertsson