Alla kategorier Mäklare Skåne Malmö MOHV MOHV Malmö Yessica Thornsäter
183 rekommendationer

Yessica Thornsäter
en del av MOHV Malmö

Jag heter Yessica Thornsäter och jag är reg. fastighetsmäklare på MOHV, ett modernt mäklarföretag med fokus på kundnytta genom flexibla lösningar. Kontakta mig så tar vi tillsammans fram det upplägg som fungerar bäst för just dig och din bostad.
Regementsgatan 17
217 53 Malmö — Visa karta

Vad tror Yessica att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 183 kunder tycker om Yessica Thornsäter

• Sara A
    Sara A skrev om Yessica Thornsäter en del av MOHV Malmö
    Trevligt bemötande och effektiv. Tydlig i kommunikationen och gör det hon säger att hon ska göra. Jag är mycket nöjd.
  • Johan K
    Johan K skrev om Yessica Thornsäter en del av MOHV Malmö
    Vi har både köpt och sålt bostad av Yessica och vi är väldigt nöjda. Vi fick väldigt tidigt i köpprocessen en bra kontakt och efter att vi har haft mer kontakt så har förtroendet till henne bara ökat. Hon får högsta betyg av oss!
  • Sofia P
    Sofia P skrev om Yessica Thornsäter en del av MOHV Malmö
    Vi träffade Yessica vid köp av en lägenheten. Yessica var mycket professionell, korrekt, effektiv och trevlig i sitt bemötande.
    Vi kan varmt rekommendera Yessica,
  • Jolyano F
    Jolyano F skrev om Yessica Thornsäter en del av MOHV Malmö
    Jättetrevlig och mycket bra service.
  • Tarek R
    Tarek R skrev om Yessica Thornsäter en del av MOHV Malmö
    Yessica har skött bostadsaffären väldigt bra hittills.
    Hon har tagit uppdraget på stort allvar, och jag skulle rekommendera Yessica som mäklare då hon upplevs som både professionell och erfaren!
  • Organis O
    Organis O skrev om Yessica Thornsäter en del av MOHV Malmö
    Jag rekommenderar Yessica Thornsäter som en professionell
    mäklaren .
  • Stefan B
    Stefan B skrev om Yessica Thornsäter en del av MOHV Malmö
    Som säljare upplevde vi väldigt bra och professionellt bemötande. Snabb planering och utförande. Yessica är oerhörd effektiv. Svarar snabbt och klart på frågar och underlättar processen.
  • Ann-christine P
    Ann-christine P skrev om Yessica Thornsäter en del av MOHV Malmö
    När jag bestämt mig att sälja mitt hus fick jag kontakt med Yessica, som är en mycket energisk och drivande person. Hon har stor kunskap inom sitt område och är mycket förtroendeingivande.
    Hon var snabb med att göra alla förberedelser och gjorde det på ett utmärkt sätt.
    Yessica är också uthållig, vilket var viktigt för mig. Det tog tid innan jag hittade något att köpa men hon var alltid lika hjälpsam o positiv när jag kontaktade henne.
    När det sen verkligen var dags att sälja huset jobbade hon snabbt o effektivt. Höll mig informerad löpande om visningar mm. Det kändes verkligen tryggt att ha henne. Jag visste hela tiden att hon gjorde så mycket hon kunde, kände mig trygg
    Jag kan varmt rekommendera Yessica som mäklare
  • Christian A
    Christian A skrev om Yessica Thornsäter en del av MOHV Malmö
    Dygtig og professionel. Har solgt med Yessica 2 gane og købt en gang.

Den bedste mægler i Malmø
  • Julia B
    Julia B skrev om Yessica Thornsäter en del av MOHV Malmö
    Yessica är väldigt trevlig och lätt att kommunicera med. Hon var professionell och villig att göra många visningar. Jag var inte helt nöjd med bilderna som togs på min bostad dock, jag tyckte det var alldeles för få och dom framhävde inte alla plus med lägenheten.
    Jag är mycket nöjd med Yessica, dock hade jag uppskattat lite mer vägledning i strategier om jag ska kommentera på något. Jag rekommenderar absolut Yessica som mäklare till andra säljare.
  • Therese N
    Therese N skrev om Yessica Thornsäter en del av MOHV Malmö
    Yessica har hittills varit otroligt professionell i sin roll som mäklare, hon är lätt att nå och hon återkopplar enligt vad vi har kommit överrens om.

Hon är faktiskt den första mäklaren (av många, vi har varit bostadssökande i över ett år och tyvärr stött på en hel del mindre professionalla mäklare) som vi har fått ett riktigt positivt intryck av. Jag kan verkligen rekommendera henne!
  • Erika L
    Erika L skrev om Yessica Thornsäter en del av MOHV Malmö
    Proffsigt bemötande och överlag är jag mycket nöjd.
  • Philip F
    Philip F skrev om Yessica Thornsäter en del av MOHV Malmö
    Till största delen mycket bra och lätt att få tag i, men svaren på vissa frågor kunde vara tydligare
  • Jan B
    Jan B skrev om Yessica Thornsäter en del av MOHV Malmö
    Bra. Professionell. Förtroendeingivande.
  • Pierre K
    Pierre K skrev om Yessica Thornsäter en del av MOHV Malmö
    Bara fina ord att säga om Yessica!
  • Karen L
    Karen L skrev om Yessica Thornsäter en del av MOHV Malmö
    Yessica var lättsam att ha med att göra och lade ner mycket tid och arbete på försäljningen, även om vi inte alltid var överens om priset samt hur viktigt det är med föreningens renoveringsregler. Slutet blev dock bra och vi är nöjda med vår nya medlem, som vi vet kommer att följa de krav som föreningen ställer på bostadsrätthavarna.
  • Mikael S
    Mikael S skrev om Yessica Thornsäter en del av MOHV Malmö
    Trevlig och informativt bemötande med god kännedom om objektet.
  • Karin I
    Karin I skrev om Yessica Thornsäter en del av MOHV Malmö
    Proffsig och trevlig! Jag kände mig lugn och trygg hela processen. Supernöjd!
  • Kim S
    Kim S skrev om Yessica Thornsäter en del av MOHV Malmö
    Yessica er professionel, og hurtig i sin behandling af hussalg.
  • Anders L
    Anders L skrev om Yessica Thornsäter en del av MOHV Malmö
    Trevligt bemötande och snabba svar, kan verkligen rekommendera MOHV och deras mäklare.
  • Jenny N
    Jenny N skrev om Yessica Thornsäter en del av MOHV Malmö
    Mycket professionell och duktig.
  • Mahnus B
    Mahnus B skrev om Yessica Thornsäter en del av MOHV Malmö
    Professionell, tillmötesgående och trevlig.
  • Marcus S
    Marcus S skrev om Yessica Thornsäter en del av MOHV Malmö
    Väldigt trevligt bemötande på visningen och allt gick väldigt smidigt till under kontrakt skrivningen.
  • Elisabeth M
    Elisabeth M skrev om Yessica Thornsäter en del av MOHV Malmö
    Lyhörd och vänlig i sitt bemötande. Energisk och snabb i kommunikation med såväl säljare som köpare. Skulle kunna utveckla sitt byggtekniska kunnande och vara mer stilistiskt noggran i den skriftliga presentationen.
  • Hanna H
    Hanna H skrev om Yessica Thornsäter en del av MOHV Malmö
    Yessica ger ett mycket proffsigt o trevligt bemötande och gav mycket snabb återkoppling under säljprocessen. Sammantaget mycket god service!
  • Louise W
    Louise W skrev om Yessica Thornsäter en del av MOHV Malmö
    Otroligt engagerad och professionell mäklare. Yessicas trevliga och informativa bemötande är någonting som jag som säljare uppskattar.
    Kan varmt rekommendera Yessica!
  • Karin S
    Karin S skrev om Yessica Thornsäter en del av MOHV Malmö
    Jag kan verkligen rekommendera Yessica, hon är professionell, kunnig, engagerad och mycket flexibel. Ingenting var omöjligt! Hon höll mig också uppdaterad under hela processen. Jag var väldigt nöjd med allt från den första kontakten till försäljningen var avslutad.
  • Fatmira K
    Fatmira K skrev om Yessica Thornsäter en del av MOHV Malmö
    En mycket professionell mäklare som var alltid snabb med att svara på mina frågor och hålla mig uppdaterad i processen.
  • Sara G
    Sara G skrev om Yessica Thornsäter en del av MOHV Malmö
    Förtroendeingivande, lyssnar och ger råd med superbra återkoppling. Man känner sig lugn och trygg med Yessica som mäklare! Rekommenderas varmt!
  • Jens H
    Jens H skrev om Yessica Thornsäter en del av MOHV Malmö
    Är mycket nöjd med Yessica. Professionell, närvarande och effektiv.
  • Ingrid N
    Ingrid N skrev om Yessica Thornsäter en del av MOHV Malmö
    Jag tycker att Yessica är en dynamisk och realistisk mäklare. Klar och tydlig i sitt agerande och lyhörd för kundens synpunkter. Sympatisk och social. Har endast
    mycket god erfarenhet av hennes kompetens.
  • Tor-bjönr L
    Tor-bjönr L skrev om Yessica Thornsäter en del av MOHV Malmö
    Trevlig, närvarande och påläst!
  • Magda D
    Magda D skrev om Yessica Thornsäter en del av MOHV Malmö
    Mycket engagerad och duktig mäklare som fick lägenheten såld blixtsnabbt till ett pris jag aldrig hade drömt om! Så otroligt kunnig och trevlig. Kommer absolut rekommendera till andra och använd henne i framtiden.
  • Katarina B
    Katarina B skrev om Yessica Thornsäter en del av MOHV Malmö
    Effektiv, återkopplar snabbt, närvarande, pålitlig och tillgänglig!
  • Anette M
    Anette M skrev om Yessica Thornsäter en del av MOHV Malmö
    Varmt och välkomnande. Sympatisk. Hade svar på alla mina frågor.
  • Annelie L
    Annelie L skrev om Yessica Thornsäter en del av MOHV Malmö
    Trevlig tillförlitlig proffesionell
    Jag kan varmt rekommendera Yessica på mohv
  • Jonathan S
    Jonathan S skrev om Yessica Thornsäter en del av MOHV Malmö
    Tyckte jag fick ett bra bemötande både på visningen samt vid signeringen av kontrakt.
  • Jasna P
    Jasna P skrev om Yessica Thornsäter en del av MOHV Malmö
    Bra bemötande.
    Proffesionell och tillgänglig.
  • Fredrik A
    Fredrik A skrev om Yessica Thornsäter en del av MOHV Malmö
    Bästa mäklaren i stan, hjälper en hela vägen!
  • Karin L
    Karin L skrev om Yessica Thornsäter en del av MOHV Malmö
    Utmärkt service och mycket professionell.
  • Andreas N
    Andreas N skrev om Yessica Thornsäter en del av MOHV Malmö
    Mycket proffesionellt med bra idéer och ett stort engagemang.
  • Christoffer F
    Christoffer F skrev om Yessica Thornsäter en del av MOHV Malmö
    Har använt Yessica vid båda mina bostadsförsäljningar. Proffsig, strukturerad, ordningsam och mycket kommunikativ gör att jag med glädje kan rekommendera henne till er bostadsförsäljning.
  • Dowen B
    Dowen B skrev om Yessica Thornsäter en del av MOHV Malmö
    Jag har träffat Yessica vid ett enda tillfälle och det mötet var mycket positivt. Hon har skött försäljningen av lägenheten på ett föredömligt sätt. Det som dock störde mig var att det fördes fram förslag på ett s.k. dolt bud på 4,3 miljoner. Det må vara vanligt förekommande inom branschen, men det kändes inte bra. Om vi hade accepterat det budet - och affären avlutats - hade vår bostadsrättsförening förlorat över 300.000. Vänliga hälsningar Dowen Birkhed
  • Ingemar B
    Ingemar B skrev om Yessica Thornsäter en del av MOHV Malmö
    Mycket väl påläst och insatt i det aktuella objektet. Beredd att svara på frågor omgående gällande bostaden. Som kund känner man förtroende för mäklaren.
  • Ola J
    Ola J skrev om Yessica Thornsäter en del av MOHV Malmö
    Mycket professionell och engagerad.
  • Ellinor M
    Ellinor M skrev om Yessica Thornsäter en del av MOHV Malmö
    Har haft en mycket bra upplevelse av lägenhetsköp via Yessica! Mycket varm och trevlig mäklare ich kände mig väldigt trygg och säker att ställa frågor osv. Yessica är väldigt tillmötesgående och har fått mitt första bostadsrättsköp till en perfekt upplevelse.
  • Magnus A
    Magnus A skrev om Yessica Thornsäter en del av MOHV Malmö
    Mycket bra! Tog väl hand om oss som säljare, rekommendera Yessica!
  • Hamed S
    Hamed S skrev om Yessica Thornsäter en del av MOHV Malmö
    Yessica har från dag 1 varit tillmötesgående och lyssnat på våra behov vad gäller inköp av fastighet vilket gjorde att vi snabbt hittade vårt drömhus! Yessica har varit pålitlig och kontaktbar under hela processen och ger en trygghetskänsla som alla mäklare borde uttrycka.
    Vi är otroligt nöjda och har inget negativt att säga om vår erfarenhet med varken Yessica eller mohv som mäklarbyrå.
  • Anders E
    Anders E skrev om Yessica Thornsäter en del av MOHV Malmö
    Jag tycker Yessica har agerat på ett trevligt och proffsit sätt!
  • Lina L
    Lina L skrev om Yessica Thornsäter en del av MOHV Malmö
    Jag kan stark rekommendera Yessica. Hon är mycket professionell och samtidigt en sympatisk människa, vilken gör henne till en framgångsrik mäklare och den topp tionde säljaren i Malmö
Yessica Thornsäter
Martina Albertsson