Yessica Thornsäter

Yessica Thornsäter

Yessica Thornsäter är mäklare på MOHV Malmö

Yessica Thornsäter har varit registrerad mäklare sedan 2009-05. Yessica Thornsäter har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-01 och har fått 283 omdömen med ett betyg på 4.8. Yessica Thornsäter har haft 18 försäljningar sen 2019-11 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Fastighetsmäklaryrket är ett otroligt spännande och flexibelt jobb. Meningen ”ena dagen är aldrig den andra lik” kunde inte passa bättre. För många är bostadsaffären den största och viktigaste affären som man gör under sitt liv och att få vara en del av den resan är jättekul och uppskattat. När du möter kundens behov och värderingar skapas ett mervärde för kunden som är viktigt att sträva efter. Dessutom brinner jag för sälj och fastigheter, så det kan inte bli bättre.

Vad gör du helst på fritiden?
Då umgås jag med familjen på lantstället i Blekinge. Blir det en utlandsresa går den helst till varmare breddgrader.

Försäljningar 2019-11 - 2020-10

Läs vad 283 Läs vad Yessica Thornsäter

• 2020-11-29
    Engagerad, tillmötesgående och väldigt kunnig. Jag kan varmt rekommendera Yessica.
    Ellen F
    • 1.5:a
    • 49.0 m²
    • Ribersborg
    sålde sin lägenhet med hjälp av Yessica Thornsäter en del av MOHV Malmö
  • 2020-11-16
    Köpte lgh genom Yessica i nov 2020. Proffsig, kunnig, snabb och vänlig! Rekommenderas :)
    Agusta W
    • 4:a
    • 106.0 m²
    • Dalaplan/Södervärn
  • 2020-10-18
    Köpt ett populärt enplanshus av en trevlig, påläst mäklare. Visste vad jag ville ha och affären gick smidigt. MOHV kan varmt rekommenderas.
    Christine S
    Christine S
    • 131.0 m²
  • 2020-09-03
    Köpte bostadsrätt i aug 2020. Yessica gav ett mycket förtroendeingivande intryck redan vid visningen, och skötte sedan allt fram till tillträdet på ett proffsigt och trevligt sätt. Ett extra plus för hennes stora flexibilitet och snabba svar via mail. Jag kan varmt rekommendera Yessica
    Johan W
    • 1:a
    • 39.7 m²
    • City
  • 2020-08-16
    Jag och min man köpte en villa genom Yessica, hon var rak och tydlig i sin kommunikation vilket vi uppskattade. Hon gav ett bra intryck och vi har varit nöjda med hur affären har genomförts.
    Angelica M
  • 2020-08-12
    kunnig, proffsigt och kommunikativt är mitt intryck efter att ha sålt bostad med hjälp av Yessica, allt har gått smidigt och vi är väldigt nöjda med hanteringen från start till slut.
    Anna Josefine A
    sålde sitt hus med hjälp av Yessica Thornsäter en del av MOHV Malmö
  • 2020-08-10
    Fantastiskt och proffsigt bemötande, ärlighet och förtroendeingivande från första mötet! Full poäng!
    Fredrik M
  • 2020-08-08
    Carl herslowsgatan 11B! Superbra mäklare med utmärkt bemötande! Kan verkligen rekommendera Yessica.
    Linus W
    • 1:a
    • 39.7 m²
    • City
  • 2020-05-28
    Yessica är professionell, hon har varit respektfull, har presenterat huset på ett fantastiskt sätt, både fördelar men även dem sakerna som behöver åtgärdas konstruktivt och ärligt. Hennes bemötande har lett till att visningen och köpet överträffade mina förväntningar gällande kvalitét, professionalism och bemötande. Jag har köpt ett litet hus i ARRIE/Vellinge. Rekommenderar gärna Yessica som mäklare och företaget MOHV till mina bekanta och vänner som vill köpa eller sälja bostad.
    Bianca F
    • 88.0 m²
  • 2020-05-28
    Jag säger bara WOW! Kunnig, tillgänglig och en väldigt proffsig mäklare. Rekommenderas varmt!!
    Johanna U
    Johanna U
    • 88.0 m²
    sålde sitt hus med hjälp av Yessica Thornsäter en del av MOHV Malmö

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte