Mäklare Skåne Malmö MOHV Malmö Yessica Thornsäter
Yessica Thornsäter
Registrerad mäklare sedan 2009
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2018-07 - 2019-06
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Fastighetsmäklaryrket är ett otroligt spännande och flexibelt jobb. Meningen ”ena dagen är aldrig den andra lik” kunde inte passa bättre. För många är bostadsaffären den största och viktigaste affären som man gör under sitt liv och att få vara en del av den resan är jättekul och uppskattat. När du möter kundens behov och värderingar skapas ett mervärde för kunden som är viktigt att sträva efter. Dessutom brinner jag för sälj och fastigheter, så det kan inte bli bättre.

Vad gör du helst på fritiden?
Då umgås jag med familjen på lantstället i Blekinge. Blir det en utlandsresa går den helst till varmare breddgrader. Läs mer

Läs vad 263 Läs vad Yessica Thornsäter

• Rasmus S köpte sin lägenhet med hjälp av Yessica Thornsäter en del av MOHV Malmö

2019-07-08

jag har inte varit i kontakt med Yessica. All kontakt var med Irma Lidén. Läs mer
    2019-07-08 Yessica T svarar Rasmus S
    Hej Rasmus, det beror på semestertider. Hoppas du är nöjd med ditt köp. Ha en riktigt skön sommar!
  • Maria W köpte sitt hus med hjälp av Yessica Thornsäter en del av MOHV Malmö

2019-06-24

Arrie
    Har köpt vårt nya hus av Yessica – en mäklare som kör raka rör, är snabb att återkoppla, glad, imponerande påläst och fick oss som köpare att känna oss riktigt trygga. Vårt förtroende för Yessica var så stort att vi anlitade just henne att sedan sälja vårt eget hem. Rekommenderas varmt! Läs mer
    2019-06-24 Yessica T svarar Maria W
    Tack snälla Maria för era fina ord!
    Yessica T gillar detta
  • Hans Erik B sålde sitt hus med hjälp av Yessica Thornsäter en del av MOHV Malmö

2019-06-14

Arrie
    Kunnig, förtroendeingivande och lugn. Framförallt innehar hon den viktigaste egenskapen en mäklare kan ha - hon återkopplar allt, snabbt. Något som är viktigt när man gör en av de största affärerna i sitt liv. Läs mer
  • Marc M köpte sitt hus med hjälp av Yessica Thornsäter en del av MOHV Malmö

2019-06-14

Supertrevlig och kompetent. Utmärkt kundbemötande! Läs mer
    Yessica T gillar detta
  • Gerd R sålde sin lägenhet med hjälp av Yessica Thornsäter en del av MOHV Malmö

2019-04-10

Kulladal
    Jag sålde en lägenhet genom Yessica och hon är Proffsig, trevlig och tillmötesgående. Läs mer
    Yessica T gillar detta
  • Fatime N köpte sin lägenhet med hjälp av Yessica Thornsäter en del av MOHV Malmö

2019-04-09

Triangeln
    Hjälpsam, lättillgänglig och trevlig! Läs mer
  • Sara L sålde sitt hus med hjälp av Yessica Thornsäter en del av MOHV Malmö

Strandhem
    Försäljning av hus, Kan varmt rekommendera Yessica. Fantastiskt engagemang och återkoppling från start till sålt hus. Läs mer
    Yessica T gillar detta
  • Susanne H sålde sin lägenhet med hjälp av Yessica Thornsäter en del av MOHV Malmö

Bunkeflostrand
    Sålde en bostadsrätt.
    Yessica gav ett trevligt och professionellt intryck men levde inte upp till våra förväntningar.

Mäklaren hade ansvar för nycklarna till bostaden. Vi tycker inte det var OK att köparen fick komma in i bostaden innan avtalat tillträdesdatum, utan ett godkännande från oss säljare.

Vi vill inte rekommendera Yessica som mäklare. Läs mer
    2019-04-07 Yessica T svarar Susanne H
    Hej Susanne
    Det är givetvis tråkigt att du känner som du gör. Jag tar åt mig av din kritik då jag i varje försäljning naturligtvis strävar efter att alla parter ska vara nöjda, både med min prestation men givetvis också med affären som helhet. Jag hoppas att du och Rane trivs bra i nya huset och önskar dig en trevlig vår! Med vänlig hälsning, Yessica
  • Lars Å köpte sitt hus med hjälp av Yessica Thornsäter en del av MOHV Malmö

Strandhem
    Trevlig, kunnig och naturlig. Kan verkligen rekommendera Yessica! Mycket nöjd med hennes hjälp vid husköp. Läs mer
    Yessica T gillar detta
  • Kristin H sålde sin lägenhet med hjälp av Yessica Thornsäter en del av MOHV Malmö

2019-04-06

Professionell och trevlig! Kändes verkligen att hon engagerade sig och jobbade för vårt bästa! Läs mer

Senaste försäljningarna

Grönalundsgatan