Yessica Thornsäter
Registrerad mäklare sedan 2009
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2019-04 - 2020-03
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Fastighetsmäklaryrket är ett otroligt spännande och flexibelt jobb. Meningen ”ena dagen är aldrig den andra lik” kunde inte passa bättre. För många är bostadsaffären den största och viktigaste affären som man gör under sitt liv och att få vara en del av den resan är jättekul och uppskattat. När du möter kundens behov och värderingar skapas ett mervärde för kunden som är viktigt att sträva efter. Dessutom brinner jag för sälj och fastigheter, så det kan inte bli bättre.

Vad gör du helst på fritiden?
Då umgås jag med familjen på lantstället i Blekinge. Blir det en utlandsresa går den helst till varmare breddgrader. Läs mer

Läs vad 270 Läs vad Yessica Thornsäter

• Peter Rodenberg N sålde sin lägenhet med hjälp av Yessica Thornsäter en del av MOHV Malmö

2020-03-31

Rörsjöstaden
    Yessica har solgt 3 bostäder for mig.
    Yessica er en fantastisk mäkler, hurtig och præcis kommunikation, altid venlig og imødekommende, og god til at afstemme forventninger.
    Jeg har fået en god pris hver gang vi har solgt vores bostäder og kan derfor varmt anbefale Yessica Läs mer
  • Jeanette Ann-sofie B
    Jeanette Ann-sofie B sålde sitt hus med hjälp av Yessica Thornsäter en del av MOHV Malmö

2020-03-05

Bunkeflostrand
    Yessica är lugn, behaglig och alltid tillgänglig.
    Gör sitt yttersta för både säljare och köpare.
    Uppdaterar hela tiden vilket är väldigt värdefullt.
    Våra varmaste rekommendationer. Läs mer
  • Jakob S
    Jakob S köpte sitt hus med hjälp av Yessica Thornsäter en del av MOHV Malmö

2020-03-02

Bunkeflostrand
    Flott å prate med, tydelig och god oppfølgning av oss. Vi følte oss trygg når vi kjøpte hus med hjelp av yessica. Läs mer
    Yessica T gillar detta
  • Åsa Helena S sålde sitt hus med hjälp av Yessica Thornsäter en del av MOHV Malmö

2020-01-26

Bunkeflostrand
    Alltid professionell, glad och hjälpsam. Sålt hus nummer 2 med Yessica som mäklare och hon har en förmåga att både göra säljare och köpare nöjda! Läs mer
    2020-01-31 Yessica T svarar Åsa Helena S
    Tack Åsa för dina fina ord och ett fint sammarbete :). Hörs snart igen!
    Yessica T gillar detta
  • Manuel Z sålde sin lägenhet med hjälp av Yessica Thornsäter en del av MOHV Malmö

2020-01-13

Oxie
    Yessica hjälpte oss att sälja vårt hus. Hon visade ett genuint och stort intresse när vi först möte henne. Hon var chrmig och otroligt kunnig. Precis en sådan trygg mäklare ville vi anlita. Att sälja vårt hus var stort för oss.Vi visste att hon var den rätta profilen till att sälja vårt hus, och vi hade rätt.Hon är fantastisk till att återkoppla, hon håller dig uppdaterad hela tiden oavsätt tid. Yessica har levererat över förväntan, därav rekommendererar vi henne. Tack Yessica för ditt bemötande och för en smidig affär. Läs mer
    2020-01-13 Yessica T svarar Manuel Z
    Tack för era fina ord och gott samarbete. Vi hörs igen!
    Yessica T gillar detta
  • Ibraheem A köpte sin lägenhet med hjälp av Yessica Thornsäter en del av MOHV Malmö

2020-01-12

Vi har köpt en lägenhet
    Mäklaren bemött oss varmt
    Det känns fint Läs mer
    Yessica T gillar detta
  • Athraia A köpte sin lägenhet med hjälp av Yessica Thornsäter en del av MOHV Malmö

2020-01-12

Hon är aktiv och snabb kontakt ,trevligt Läs mer
    Yessica T gillar detta
  • Rasmus S köpte sin lägenhet med hjälp av Yessica Thornsäter en del av MOHV Malmö

2019-07-08

jag har inte varit i kontakt med Yessica. All kontakt var med Irma Lidén. Läs mer
    2019-07-08 Yessica T svarar Rasmus S
    Hej Rasmus, det beror på semestertider. Hoppas du är nöjd med ditt köp. Ha en riktigt skön sommar!
  • Maria W köpte sitt hus med hjälp av Yessica Thornsäter en del av MOHV Malmö

2019-06-24

Arrie
    Har köpt vårt nya hus av Yessica – en mäklare som kör raka rör, är snabb att återkoppla, glad, imponerande påläst och fick oss som köpare att känna oss riktigt trygga. Vårt förtroende för Yessica var så stort att vi anlitade just henne att sedan sälja vårt eget hem. Rekommenderas varmt! Läs mer
    2019-06-24 Yessica T svarar Maria W
    Tack snälla Maria för era fina ord!
    Yessica T gillar detta
  • Hans Erik B sålde sitt hus med hjälp av Yessica Thornsäter en del av MOHV Malmö

2019-06-14

Arrie
    Kunnig, förtroendeingivande och lugn. Framförallt innehar hon den viktigaste egenskapen en mäklare kan ha - hon återkopplar allt, snabbt. Något som är viktigt när man gör en av de största affärerna i sitt liv. Läs mer

Senaste försäljningarna

Döbelnsgatan