Alla kategorier Mäklare Skåne Malmö MOHV MOHV Malmö Yessica Thornsäter
227 rekommendationer

Yessica Thornsäter
en del av MOHV Malmö

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Fastighetsmäklaryrket är ett otroligt spännande och flexibelt jobb. Meningen ”ena dagen är aldrig den andra lik” kunde inte passa bättre. För många är bostadsaffären den största och viktigaste affären som man gör under sitt liv och att få vara en del av den resan är jättekul och uppskattat. När du möter kundens behov och värderingar skapas ett mervärde för kunden som är viktigt att sträva efter. Dessutom brinner jag för sälj och fastigheter, så det kan inte bli bättre.

Vad gör du helst på fritiden?
Då umgås jag med familjen på lantstället i Blekinge. Blir det en utlandsresa går den helst till varmare breddgrader.
Regementsgatan 17
217 53 Malmö — Visa karta

Vad tror Yessica att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 227 kunder tycker om Yessica Thornsäter

• Maria A
    Maria A skrev om Yessica Thornsäter en del av MOHV Malmö
    Vi har sålt ett kedjehus i Bunkeflostrand!
    Yessica jobbade väldigt aktivt med försäljningen och var tillgänglig när som helst på dygnet. Hon kollar upp och fixar med de frågor som uppstår under processen hos både säljare och köpare. Hon är trevlig, snabb och proffsig i sitt bemötande både av oss som säljare (kund) och de som tyckte huset var intressant. Läs mer
  • Anna D
    Anna D skrev om Yessica Thornsäter en del av MOHV Malmö
    Ger ett kompetent och trevligt intryck. Känns kunnig genom hela köp processen. Läs mer
  • Lisa J
    Lisa J skrev om Yessica Thornsäter en del av MOHV Malmö
    Eftersom att jag var ute efter en bostadsrätt ganska så omgående, hjälpte hon mig på bästa sätt att hitta en lägenhet i Malmö snabbt och enkelt! Läs mer
  • Johanna B
    Johanna B skrev om Yessica Thornsäter en del av MOHV Malmö
    Sålde en 2:a i centrala Malmö. Väldigt professionell och organiserad. Öppen och rak person som verkligen anstränger sig. Hon är en grym mäklare! Läs mer
  • Lotta H
    Lotta H skrev om Yessica Thornsäter en del av MOHV Malmö
    Köpte lägenhet i Malmö och blev väldigt fint bemött av mäklaren. Lugn och avslappnad och mycket behjälplig. Bemödade sig om att hålla en informerad när budgivningen startade, i mycket högre grad än de flesta mäklare. Har alltid varit tillgänglig och svarat på alla frågor. Jättetrevlig! Läs mer
  • Casper B
    Casper B skrev om Yessica Thornsäter en del av MOHV Malmö
    Yessica hjalp mig sælge min lejlighed i Malmø. Jeg havde forsøgt at sælge den via et andet mægler firma i Malmø uden held. Yessica formåede at sælge den på under 2 måneder!

Yessica var yderst professionel under hele salgsprocessen. Hun holdte mig konstant opdateret og kontaktede mig flere gange om ugen. Hendes rådgivning samt strategi omkring prissætning viste sig at være den helt rigtige og formåede til hver visning at have flere interesserede købere til stede. Jeg kan kun give Yessica samt MOHV mine varmeste anbefalinger! Läs mer
  • Maria R
    Maria R skrev om Yessica Thornsäter en del av MOHV Malmö
    Jag har varit och är otroligt nöjd med Yessica som mäklare. Från första mötet har hon rakt igenom lyckats att vara proffessionell, personlig och ödmjuk så att jag som kund har känt mig trygg. Att affären dessutom avslutades snabbt gör mig ännu gladare. Skulle mer än väl rekommendera Yessica för andra och skulle inte tveka att använda henne även i framtiden. Läs mer
  • Sören H
    Sören H skrev om Yessica Thornsäter en del av MOHV Malmö
    Yessica fik solgt vores hus på rekordtid. Hun er en kompetent rådgiver og en dygtig sælger. Vi kan varmt anbefale hende til andre, som vi sælge deres hus. Läs mer
  • Jessica H
    Jessica H skrev om Yessica Thornsäter en del av MOHV Malmö
    Mycket trevligt bemötande, lyssnar sv både köpare och säljare på ett bra sätt. En erfaren lugn mäklare som vi varmt kan rekommendera. Läs mer
  • Mico B
    Mico B skrev om Yessica Thornsäter en del av MOHV Malmö
    Duktig snabb mäklare vi körde allt genom telefon , Yessica leverera bra kontakt ..
    Nöjd med hennes resultat :) Läs mer
  • Rane H
    Rane H skrev om Yessica Thornsäter en del av MOHV Malmö
    Yessica är en helt fantastisk mäklare! Hun var jätte duktig på att snappa upp det som var viktigt för oss som säljare och skapade stort förtroende från förste möte. Hon var duktig till att informera om alla steg i processen og lägenheten blev sålt med bra vinst på enbart 8 dagar! Skulle rekommendera Yessica till alla som vill ha hjälp av Malmö´s bästa mäklare. Läs mer
  • Martin J
    Martin J skrev om Yessica Thornsäter en del av MOHV Malmö
    Vi är supernöjda med Yessicas insats vid vår försäljning av vår lägenhet. Hon är tillgänglig, lyhörd, entusiastisk och en professionell mäklare Läs mer
  • Heidi L
    Heidi L skrev om Yessica Thornsäter en del av MOHV Malmö
    Yessica var väldigt trevlig när vi köpte bostad och höll oss uppdaterade under hela processen. Jag skulle verkligen rekommendera Yessica! Läs mer
  • Majid N
    Majid N skrev om Yessica Thornsäter en del av MOHV Malmö
    Jag är jätte nöjd, har haft kontakt med många olika mäklare men Yessica var den första som till 100% var nöjd på allt sätt o vis. Läs mer
  • Stefan S
    Stefan S skrev om Yessica Thornsäter en del av MOHV Malmö
    Bra, snabb, effektiv och ärlig Läs mer
  • Christian B
    Christian B skrev om Yessica Thornsäter en del av MOHV Malmö
    Yessicas bemötande och arbete var genomgående oerhört professionellt. Läs mer
  • Emma J
    Emma J skrev om Yessica Thornsäter en del av MOHV Malmö
    Yessica hjälpte mig at sälja min 3,5a och jag är super nöjd. hon gjorde sitt yttersta för att jag skulle få det mesta för den. Hon har ett proffesionellt och trevligt bemötande och ser kundens önskemål utan att vara för påstridig. Perfekt för mig! Kan varmt rekommendera henne! Läs mer
  • Tanja B
    Tanja B skrev om Yessica Thornsäter en del av MOHV Malmö
    Super trevlig och kompetent. Skulle varmt rekommandera Yessica till alla. Läs mer
  • Robert S
    Robert S skrev om Yessica Thornsäter en del av MOHV Malmö
    Ärlig,duktigt,snabb,snäll,

Perfekt mäklare

Tack Läs mer
  • Birgitta C
    Birgitta C skrev om Yessica Thornsäter en del av MOHV Malmö
    Hon är den absolut bästa mäklare jag kan tänka mig. Läs mer
  • Nicklas P
    Nicklas P skrev om Yessica Thornsäter en del av MOHV Malmö
    *Är Yessica inte fullbokad så välj henne !

Jag kom i kontakt med Yessica via en rekommendation när vi funderade på att sälja vår villa. Eftersom jag tyvärr träffat många "trötta" mäklare genom åren så var jag lite extra noggrann denna gången.
    Yessica överträffade de förväntningarna jag hade på en duktig mäklare och har genom hela processen gett 100% för att affären ska bli så bra som möjligt.
    Även köparna av vårt hus berättade att de var väldigt nöjda med hur de blev bemötta och informerade av Yessica under budgivningen.
    Vi kan varmt rekommendera Yessica ! Läs mer
  • Mattias L
    Mattias L skrev om Yessica Thornsäter en del av MOHV Malmö
    Vi har både köpt och sålt ett flertal lägenheter med Yessica som mäklare nu och har blivit lika nöjda varje gång. Yessic är mycket professionell och alltid beredd att göra det där lilla extra för att få till en affär där samtliga parter blir nöjda! Hon verkar ha ett mycket stort kontaktnät med både folk i branschen och potentiella köpare, vilket har lett till att vi kunnat sälja även då marknaden varit lite trögare.

Vi kan varmt rekommendera er att använda er av Yessica om ni funderar på att sälja! Läs mer
  • Patrik N
    Patrik N skrev om Yessica Thornsäter en del av MOHV Malmö
    Super duktig och proffesionellt bemötande! Engagerad och bra återkoppling hela tiden. Bästa mäklaren! Rekommenderas skarpt! Läs mer
  • Annika K
    Annika K skrev om Yessica Thornsäter en del av MOHV Malmö
    Mycket bra inget att klaga på. Alltid tillgänglig. Läs mer
  • Premrudi F
    Premrudi F skrev om Yessica Thornsäter en del av MOHV Malmö
    Yessica är en mycket professionell och kunnig mäklare. Hon har ett väldigt gott bemötande och har under hela processen varit väldigt lyhörd för oss som klienter.
    Vi kan varmt rekommendera henne vidare! Läs mer
  • Ulrika D
    Ulrika D skrev om Yessica Thornsäter en del av MOHV Malmö
    Yessica infriade alla våra förväntningar vi hade på henne som mäklare. Med sin lyhördhet, positivitet och snabba återkoppling fanns hon nära till hands undertiden husköpet löpte. Vi kunde alltid förvänta oss raka och ärliga svar. Det uppskattade vi mest. Vi hade ett fint samarbete genom processen. Läs mer
  • Patric B
    Patric B skrev om Yessica Thornsäter en del av MOHV Malmö
    Vi är mycket nöjda som kunder. Yessica var exakt den typen av mäklare/person som passa oss perfekt. Väldig rak i sin dialog och framförallt kunnig. Fick mig som okunnig att förstå😂😂 Läs mer
  • Sebastian R
    Sebastian R skrev om Yessica Thornsäter en del av MOHV Malmö
    Väl förberedd och lätt att få tag på. Läs mer
  • Esad H
    Esad H skrev om Yessica Thornsäter en del av MOHV Malmö
    Noggran och ordentlig mäklare med service i mästarklass Läs mer
  • Jahangir Z
    Jahangir Z skrev om Yessica Thornsäter en del av MOHV Malmö
    Som person är hon väldigt trevlig, positiv och glad och i sin roll som mäklare är hon jätte duktig, noggrann, påläst och professionell. Jag kommer säkert att anlita henne igen i framtiden och skulle utan tvekan rekommendera henne som en utmärkt mäklare! Läs mer
  • Lina S
    Lina S skrev om Yessica Thornsäter en del av MOHV Malmö
    Yessica hade ett väldigt trevligt och professionellt bemötande. Var saklig och rak. Svarade på våra frågor och återkopplade snabbt på mail. Läs mer
  • Shaima O
    Shaima O skrev om Yessica Thornsäter en del av MOHV Malmö
    Trevligt bemötande. Väldigt tydligt med planering. Svarade alltid ganska omgående på sms och mail. Läs mer
  • Anette S
    Anette S skrev om Yessica Thornsäter en del av MOHV Malmö
    Yessica har varit riktigt bra. Ställt upp på många visningar, varit snabb med återkoppling och fixat och ordnat allt på bästa sätt. Då vi inte bor på orten uppskattar vi hennes samarbetsvilja att ordna allt med underskrifter och dyl per post. Läs mer
  • Jenny C
    Jenny C skrev om Yessica Thornsäter en del av MOHV Malmö
    Vi har varit supernöjda med Yessica som visat stort engagemang och hjälpt oss i jakten på vårt nya hem.

Hon är professionell, lätt att få tag på, kunnig och positiv.

Vi rekommenderar henne alltid till våra vänner. Läs mer
  • Gianni F
    Gianni F skrev om Yessica Thornsäter en del av MOHV Malmö
    Yessica bemöter en alltid på bästa sätt. Inger förtroende och är alldeles utmärkt som mäklare både för säljare och köpare.
    Kunnig och alert och snabb i sina beslut. Läs mer
  • Oganesian V
    Oganesian V skrev om Yessica Thornsäter en del av MOHV Malmö
    Yessica er en professionell .
    Tack för det goda samarbetet Läs mer
  • Esmat F
    Esmat F skrev om Yessica Thornsäter en del av MOHV Malmö
    Hon är en skicklig och sakkunnig mäklare som man alltid kan räkna med . Läs mer
  • Sanne H
    Sanne H skrev om Yessica Thornsäter en del av MOHV Malmö
    Yessica var väldigt hjälpsam och proffesionell under hela processen. Läs mer
  • Abolghasem S
    Abolghasem S skrev om Yessica Thornsäter en del av MOHV Malmö
    She was polite and very good & fast at answering questions and sorting the things that needs to be done. I got very good experience with MOHV through Yessica! Läs mer
  • Christer T
    Christer T skrev om Yessica Thornsäter en del av MOHV Malmö
    Jag är glad att jag valde MOHV och Yessica som mäklare.
    Affären genomfördes mycket effektivt där komplicerade detaljer blev enkla att förstå. Hela processen genomfördes med full transparens och perfekt återkoppling. Jag uppfattar Yessica som en fullfjädrad mäklare och ger henne mina bästa rekommendationer. Läs mer
  • Marlene F
    Marlene F skrev om Yessica Thornsäter en del av MOHV Malmö
    Yessica är otroligt effektiv och ser efter att bägge parter har det bra och allt är transparent.
    Kommunikationen var tydlig och snabb vilket var viktig för oss.
    Yessica är en mäklare som får alla att känna sig viktiga. Läs mer
  • Rune E
    Rune E skrev om Yessica Thornsäter en del av MOHV Malmö
    Varm och go. Bra på sitt jobb. Läs mer
  • Valdrin E
    Valdrin E skrev om Yessica Thornsäter en del av MOHV Malmö
    Professionell tydlig och bra på att kommunicera. Läs mer
  • Jonas R
    Jonas R skrev om Yessica Thornsäter en del av MOHV Malmö
    Yessica bemötte oss på ett exemplariskt sätt och levde verkligen upp till de förväntningarna vi hade. Hon gjorde affären på ett väldigt smidigt sätt och hon var alltid tillgänglig. En mäklare som verkligen företräder båda sidor. Kan verkligen rekommendera Yessica. Läs mer
  • Sara A
    Sara A skrev om Yessica Thornsäter en del av MOHV Malmö
    Trevligt bemötande och effektiv. Tydlig i kommunikationen och gör det hon säger att hon ska göra. Jag är mycket nöjd. Läs mer
  • Johan K
    Johan K skrev om Yessica Thornsäter en del av MOHV Malmö
    Vi har både köpt och sålt bostad av Yessica och vi är väldigt nöjda. Vi fick väldigt tidigt i köpprocessen en bra kontakt och efter att vi har haft mer kontakt så har förtroendet till henne bara ökat. Hon får högsta betyg av oss! Läs mer
  • Sofia P
    Sofia P skrev om Yessica Thornsäter en del av MOHV Malmö
    Vi träffade Yessica vid köp av en lägenheten. Yessica var mycket professionell, korrekt, effektiv och trevlig i sitt bemötande.
    Vi kan varmt rekommendera Yessica, Läs mer
  • Jolyano F
    Jolyano F skrev om Yessica Thornsäter en del av MOHV Malmö
    Jättetrevlig och mycket bra service. Läs mer
  • Tarek R
    Tarek R skrev om Yessica Thornsäter en del av MOHV Malmö
    Yessica har skött bostadsaffären väldigt bra hittills.
    Hon har tagit uppdraget på stort allvar, och jag skulle rekommendera Yessica som mäklare då hon upplevs som både professionell och erfaren! Läs mer
  • Organis O
    Organis O skrev om Yessica Thornsäter en del av MOHV Malmö