Yessica Thornsäter

Yessica Thornsäter

Yessica Thornsäter är mäklare på MOHV Malmö

Yessica Thornsäter har varit registrerad mäklare sedan 2009-05. Yessica Thornsäter har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-01 och har fått 301 omdömen med ett betyg på 4.9. Yessica Thornsäter har haft 27 försäljningar sen 2020-06 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Fastighetsmäklaryrket är ett otroligt spännande och flexibelt jobb. Meningen ”ena dagen är aldrig den andra lik” kunde inte passa bättre. För många är bostadsaffären den största och viktigaste affären som man gör under sitt liv och att få vara en del av den resan är jättekul och uppskattat. När du möter kundens behov och värderingar skapas ett mervärde för kunden som är viktigt att sträva efter. Dessutom brinner jag för sälj och fastigheter, så det kan inte bli bättre.

Vad gör du helst på fritiden?
Då umgås jag med familjen på lantstället i Blekinge. Blir det en utlandsresa går den helst till varmare breddgrader.

Försäljningar 2020-06 - 2021-05

Läs vad 301 Läs vad Yessica Thornsäter

• Ellstorp
    2021-06-09
    Sålde min lägenhet med hjälp denna mäklare. Effektivt, säkert och professionellt bemötande genom hela försäljningen.
    Kan verkligen rekommendera henne till alla som funderar på att sälja och jag känner att hon varit helt ärlig genom hela processen och inte gått mina ärenden bara för att jag är uppdragsgivare. Är verkligen jättenöjd.
    • Värnhem
    2021-06-02
    Köpte en tvåa - bodde 40 mil bort så hade en bit att åka.

Säljaren skötte det professionellt på distans med digital visning med familjen och lyckades genomföra ett köpa för vår del redan dagen efter.
    • Söderkulla
    2021-05-14
    Sålt brf-radhus.

Jag hade höga förväntningar då det är andra gången jag tar hjälp av Yessica vid en försäljning. Hon var över de förväntningarna.
    • Söderkulla
    2021-05-12
    Har köpt ett Brf radhus. Yessica gav ett mycket trevligt bemötande och försökte verkligen svara på alla frågor. Återkom med info om sådant vi frågade om innan visning.
    • Värnhem
    2021-05-12
    Både köpt och sålt bostad med Yessica. Engagerad mäklare som alltid ger snabb återkoppling vid frågor. Rekommenderar Yessica som mäklare.
    • Centrum/City
    2021-05-04
    Trevlig, förtroendeingivande och duktig på sitt jobb.
    • Djupadal
    2021-04-14
    Trevlig, professionell och professionellt bemötande, tillgänglig, sakkunnig rekommenderar henne varmt.
  • köpte sitt hus med hjälp av Yessica Thornsäter en del av MOHV Malmö
    • 132.0 m²
    • Djupadal
    2021-04-14
    Har köpt hus via Yessica. Bra dialog hela vägen.
    • Bunkeflostrand
    2021-04-13
    Såld bostad.
    Jätte bra mäklar, som vi klart rekommandere.
    • Bunkeflostrand
    2021-04-09
    Vi har sålt våran villa och vi hade höga krav på mäklaren som person. Vi tror att det är svårt att sälja något som man själv inte tror på och därför var intresse och entusiasm viktiga egenskaper i vårt val av mäklare.
    Vi kollade runt med flera firmor där de klart skickade den mest kunniga mäklaren från respektive byrå.
    Vi tyckte att Yessicas personlighet var klockren för en försäljning av vårat hus och vi fick stort förtroende för henne. Vidare märkte vi att hennes kunnighet om området och skicklighet som mäklare var långt över de andra mäklarnas nivå!

Vidare var Yessica lätt att få tag på och vi hade en nära kontakt i planeringen och upplägget av försäljningen.
    Det var ett fint samarbete och Yessica levererade från start till mål!