Yessica Thornsäter
Registrerad mäklare sedan 2009-05-20
Aktiv på Reco.se sedan 2015-01-20
2019-08 - 2020-07
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Fastighetsmäklaryrket är ett otroligt spännande och flexibelt jobb. Meningen ”ena dagen är aldrig den andra lik” kunde inte passa bättre. För många är bostadsaffären den största och viktigaste affären som man gör under sitt liv och att få vara en del av den resan är jättekul och uppskattat. När du möter kundens behov och värderingar skapas ett mervärde för kunden som är viktigt att sträva efter. Dessutom brinner jag för sälj och fastigheter, så det kan inte bli bättre.

Vad gör du helst på fritiden?
Då umgås jag med familjen på lantstället i Blekinge. Blir det en utlandsresa går den helst till varmare breddgrader. Läs mer

Läs vad 276 Läs vad Yessica Thornsäter

• Linus W köpte sin lägenhet med hjälp av Yessica Thornsäter en del av MOHV Malmö

2020-08-08

Carl herslowsgatan 11B!
    Superbra mäklare med utmärkt bemötande! Kan verkligen rekommendera Yessica. Läs mer
  • Bianca F köpte sitt hus med hjälp av Yessica Thornsäter en del av MOHV Malmö

2020-05-28

Yessica är professionell, hon har varit respektfull, har presenterat huset på ett fantastiskt sätt, både fördelar men även dem sakerna som behöver åtgärdas konstruktivt och ärligt. Hennes bemötande har lett till att visningen och köpet överträffade mina förväntningar gällande kvalitét, professionalism och bemötande.
    Jag har köpt ett litet hus i ARRIE/Vellinge.
    Rekommenderar gärna Yessica som mäklare och företaget MOHV till mina bekanta och vänner som vill köpa eller sälja bostad. Läs mer
  • Johanna U
    Johanna U sålde sitt hus med hjälp av Yessica Thornsäter en del av MOHV Malmö

2020-05-28

Jag säger bara WOW! Kunnig, tillgänglig och en väldigt proffsig mäklare. Rekommenderas varmt!! Läs mer
    Yessica T gillar detta
  • Maria G sålde sin lägenhet med hjälp av Yessica Thornsäter en del av MOHV Malmö

2020-04-19

2.5:a
    Nobel
    Jag sålde min lägenhet via Yessica på MOHV Malmö. Jag kände mig väldigt väl bemött och hon lyssnade alltid på mina önskemål. När jag såg lägenheten i annonsen på nätet kände jag knappt igen den, den var så fin. Jag har bara positiva saker att säga om hela försäljningen och jag fick hjälp med allt jag behövde hjälp med. Hon var hela tiden tillgänglig för frågor vilken jag uppskattade väldigt mycket. Läs mer
  • Gudrun B sålde sitt hus med hjälp av Yessica Thornsäter en del av MOHV Malmö

2020-04-18

Svedala
    Yessica hjälpte mig att sälja min Skånelänga i Svedala. Ett proffsigt bemötande från början till slut. Smidig försäljning blev det, där Yessica kontinuerligt informerade, diskuterade och rådgav mig om de potentiella köparna, deras frågor samt bud. Att huset dessutom blev sålt på förhandsvisning gjorde inte saken sämre.

Jag kan helt klart rekommendera Yessica till alla som ska sälja sin bostad! Läs mer
    Yessica T gillar detta
  • Daniel W sålde sin lägenhet med hjälp av Yessica Thornsäter en del av MOHV Malmö

2020-04-17

2:a
    Ribersborg
    Yessica är snabb, duktig på att ta kontakt och känns seriös! Supernöjd! Läs mer
    Yessica T gillar detta
  • Peter Rodenberg N sålde sin lägenhet med hjälp av Yessica Thornsäter en del av MOHV Malmö

2020-03-31

2:a
    Rörsjöstaden
    Yessica har solgt 3 bostäder for mig.
    Yessica er en fantastisk mäkler, hurtig och præcis kommunikation, altid venlig og imødekommende, og god til at afstemme forventninger.
    Jeg har fået en god pris hver gang vi har solgt vores bostäder og kan derfor varmt anbefale Yessica Läs mer
  • Jeanette Ann-sofie B
    Jeanette Ann-sofie B sålde sitt hus med hjälp av Yessica Thornsäter en del av MOHV Malmö

2020-03-05

Bunkeflostrand
    Yessica är lugn, behaglig och alltid tillgänglig.
    Gör sitt yttersta för både säljare och köpare.
    Uppdaterar hela tiden vilket är väldigt värdefullt.
    Våra varmaste rekommendationer. Läs mer
  • Jakob S
    Jakob S köpte sitt hus med hjälp av Yessica Thornsäter en del av MOHV Malmö

2020-03-02

Bunkeflostrand
    Flott å prate med, tydelig och god oppfølgning av oss. Vi følte oss trygg når vi kjøpte hus med hjelp av yessica. Läs mer
    Yessica T gillar detta
  • Åsa Helena S sålde sitt hus med hjälp av Yessica Thornsäter en del av MOHV Malmö

2020-01-26

Bunkeflostrand
    Alltid professionell, glad och hjälpsam. Sålt hus nummer 2 med Yessica som mäklare och hon har en förmåga att både göra säljare och köpare nöjda! Läs mer
    2020-01-31 Yessica T svarar Åsa Helena S
    Tack Åsa för dina fina ord och ett fint sammarbete :). Hörs snart igen!

Senaste försäljningarna

Silvergransgatan