Läs vad 6 Läs vad Jimmy Thorén

• 2020-10-31
    Toppen bemötande, lätt att få tag på, slutade med en bra affär där alla parter var nöjda.
    Jennifer Stefani N
    • 4:a
    • 92.0 m²
    • Bifrost
    köpte sin lägenhet med hjälp av Jimmy Thorén en del av MOHV Mölndal
  • 2020-10-26
    Jag som säljare är väldigt nöjd med MOHV:s arbete. Tydlighet och korrekthet genom hela processen mot både säljare och köpare. MOHV har också varit duktiga på att skapa ett stort intresse för objektet bland köparna.
    Bostadsrättsföreningen Duvan
    • 121.0 m²
    • Lindome - Annestorp
    sålde sitt hus med hjälp av Jimmy Thorén en del av MOHV Mölndal
  • 2020-10-25
    Har köpt en bostadsrätt i Kungsbacka. Tydlig Och lättförståelig information innan och runt köpet.
    Snabb visning och kontraktsskrivning. Trevligt och positivt bemötande. Sökte efter en bostad lite brådskande och fick snabb hjälp med visning av en passande lägenhet i önskat område.
    Lena R
    • 2:a
    • 52.0 m²
    • Kolla
    köpte sin lägenhet med hjälp av Jimmy Thorén en del av MOHV Mölndal
  • 2020-10-07
    Vi sålde bostadsrätt, Jimmy gjorde ett jättebra jobb, han uppfyllde våra förväntningar och vi var jättenöjda med vår bostadsaffär
    Sadmira K
    • 4:a
    • 84.5 m²
    • Frölunda
    sålde sin lägenhet med hjälp av Jimmy Thorén en del av MOHV Mölndal
  • 2020-10-04
    Jag köpte ett litet hus blev professionellt bemöt gav mig realistiska råd vad som säljaren förväntar jag följde dom råden å allt gick bra. Vad gällde pris o att snabbt komma till skott. Tacksam för en enkel å smidig affär.
    Erik Örjan Gustav S
    • 90.0 m²
    • Kållered
    köpte sitt hus med hjälp av Jimmy Thorén en del av MOHV Mölndal
  • 2020-10-04
    Sålt vårat hus !
    Bra upplevelse av mäklare .
    Vi var jätte nöjda !
    Marie Helén G
    • 126.0 m²
    • Eklanda
    sålde sitt hus med hjälp av Jimmy Thorén en del av MOHV Mölndal

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte