MOHV Nacka

En del av MOHVwww.mohv.se

Lugnets allé 57, 120 67 Stockholm — Visa karta

Välkommen till oss på MOHV och våra mäklartjänster i Nacka!

Vi hjälper dig att hitta ett nytt boende genom fokus på bostadsaffären – vår tjänst innehåller framåtanda, nytänkande och kreativitet - under hela processen. Vi erbjuder smidig och snabb hjälp vid alla sorters affärer, vare sig du vill sälja eller köpa, och vi tillhör en kedja som har fantastiska snittbetyg och omdömen. Dessutom är vi Sveriges snabbast säljande mäklarkedja.

Ta kontakt med oss om du letar boende i Nacka så hjälper vi dig och vi finns på Lugnets allé 57 om du har vägarna förbi. Vi brinner för bostadsaffärer och vill alltid våra kunders bästa!

Läs vad 18 kunder tycker om MOHV Nacka

• 2019-04-16

Yunlong H skrev om Johan Sörman en del av MOHV Nacka
    Johan är den bästa i områden Finnboda tycker vi. Vi är glad att vi har valt Johan som våra mäklare. Vi har toppen kommunikation med Johan så vi hjälper varandra för att sälja våra bostad på bästa sätta. Vi rekommenderar Johan! Läs mer

Rafael C skrev om Johan Sörman en del av MOHV Nacka
    Broker helped to negotiate with seller, showed the property and made clear the agreements conditions. Läs mer

Emma H skrev om Johan Sörman en del av MOHV Nacka
    Bra bemötande, snabb service och nöjd med mitt bostadsköp. Läs mer

Mikael G skrev om Johan Sörman en del av MOHV Nacka
    Vi sålde en 4a genom Johan Sörman ok det gick bra. Johan är duktig och proffesionell. Läs mer

Marcos G skrev om Johan Sörman en del av MOHV Nacka
    Vi köpte lägenhet av honom så hade inte mycket kontakt mer än visning och kontraktskrivning. Han var bra där.
    Svårt att säga mer. Läs mer
  • Wei G

2019-04-09

Wei G skrev om Johan Sörman en del av MOHV Nacka
    always good strategy and very efficient! Läs mer

Susanne W skrev om Johan Sörman en del av MOHV Nacka
    Professionell
    Snabb
    Tillgänglig Läs mer

Maria Ö skrev om Johan Sörman en del av MOHV Nacka
    Har köpt lägenhet av Johan via en privatvisning Han var trevlig,saklig. Allt gick smidigt och lätt. Jag hade stora förväntningar eftersom vi hade sålt vårt hus. Vi ville komma till Finnboda och vi trivs mycket bra. Jag tyckte att mäklaren levde upp till våra förväntningar Läs mer

Torbjörn L skrev om Johan Sörman en del av MOHV Nacka
    Vi har köpt en bostad på 3 rok.
    Johan var energisk och drivande för att hitta denna bostad i ett område vi ville till i första hand. Vi kommer att rekommendera honom i framtiden. Läs mer

Anette J skrev om Johan Sörman en del av MOHV Nacka
    Sålt bostadsrätt. Han ger ett seriöst och erfaret intryck. Mkt bra bemötande och lyhörd för våra önskemål. Han var tydlig med vad vi behövde förbereda inför försäljningen. Bra kontakt genom hela processen. Bra koll på området och potentiella köpare, rekommenderas varmt. Läs mer
  • 2018-05-15

Mats O skrev om Johan Sörman en del av MOHV Nacka
    Hej,

Detta är andra gången jag använder mig av Johan Sörman på MOHV och jag är mycket nöjd. Båda försäljningarna gick bra och jag fick det slutpriset jag förväntat mig eller mer. Kan verkligen rekommendera Johan och MOHV. Läs mer
  • 2018-03-19

Christina skrev om Johan Sörman en del av MOHV Nacka
    Johan (Sörman) har varit bra genom hela processen. Han är lugn och ger realistiska förväntningar, känns trovärdig. Uppskattade också mycket att han tog sig tid att svara på flera mejl när han var på semester. Kan absolut rekommendera Johan! Läs mer
  • 2018-03-14

Emma S skrev om MOHV Nacka
    Vi anlitade Stefan som mäklare vid försäljningen av vår bostad och vi är mycket nöjda. Kan inte annat än att rekommendera Stefan! Läs mer
  • 2018-02-12

Linus S skrev om Johan Sörman en del av MOHV Nacka
    Jag har haft kontakt med Johan Sörman både som säljare och köpare och väldigt nöjd med hans arbete.
    Han har väldigt bra kännedom om området och kunskap om prisnivåerna vilket skapar en samsyn innan man ens börjar sin affär.
    Det känns tryggt och man har förväntningar som matchar slutresultatet.
    Jag rekommenderar verkligen MOHV och Johan! Läs mer
  • 2017-12-01

Tero O skrev om Johan Sörman en del av MOHV Nacka
    Jag har haft kontakt med Johan och hans kollegor både som köpare och säljare. Johan är riktigt duktig med bra områdeskännedom samt professionellt agerande och bemötande. Rekommenderas verkligen. Läs mer
  • Sandra P

2017-11-11

Sandra P skrev om Johan Sörman en del av MOHV Nacka
    Vi har samarbetat med Johan på både köp & säljsidan, bägge gångerna har vi varit lika nöjda. Ett proffsigt bemötande samt kunnig på sitt område! Vi tackar för denna gång och vill ge Johan våra bästa rekommendationer. Läs mer
  • 2017-10-09

Sermin S skrev om Johan Sörman en del av MOHV Nacka
    Vi valde att samarbeta med Johan Sörman för försäljning av vår lägenhet. Johan är mycket professionell i sitt arbete; han är snabb på återkoppling, har bred kunskap och erfarenhet av området, vet hur han ska bemöta både säljare och potentiella köpare. Vi är mycket nöjda med Johans proffsiga insats under sitt uppdrag och rekommenderar honom det varmaste. Läs mer
  • 2017-09-18

Marie skrev om Johan Sörman en del av MOHV Nacka
    Det har varit en mycket positiv upplevelse att ha Johan som mäklare vid försäljningen av vår lägenhet. Han är mycket professionell, snabb med att ge återkoppling och har god kunskap både om området och de olika bostadsrättsföreningarna i området. Vi vill gärna å det varmaste rekommendera Johan som mäklare. Läs mer
  • 2017-09-11

Anna-Maria L skrev om Johan Sörman en del av MOHV Nacka
    Jag anlitade Johan som mäklare vid försäljning av min lägenhet. Han har bl.a. god kännedom om området och därför kändes han som ett självklart val. Jag ångrar inte mitt val utan kan verkligen rekommendera honom. Läs mer

Lugnets allé 57, 120 67 Stockholm