Alla kategorier Mäklare Örebro Ljusnarsberg MOHV Nacka

MOHV Nacka

, 131 54 Nacka — Visa karta

Välkommen till oss på MOHV och våra mäklartjänster i Nacka!

Vi hjälper dig hitta ett boende med fokus på en bostadsaffär som innehåller framåtanda, nytänkande och kreativitet - under hela processen. Vi erbjuder smidig och snabb hjälp vid alla sorters affärer, vare sig du vill sälja eller köpa, och vi tillhör en kedja som har fantastiska snittbetyg och omdömen. Dessutom är vi Sveriges snabbast säljande mäklarkedja.

Ta kontakt med oss om du letar boende i Nacka så hjälper vi dig. Vi brinner för bostadsaffärer och vill alltid våra kunders bästa!

Läs vad 3 kunder tycker om MOHV Nacka

• Sermin S
    Sermin S skrev om MOHV Nacka
    Vi valde att samarbeta med Johan Sörman för försäljning av vår lägenhet. Johan är mycket professionell i sitt arbete; han är snabb på återkoppling, har bred kunskap och erfarenhet av området, vet hur han ska bemöta både säljare och potentiella köpare. Vi är mycket nöjda med Johans proffsiga insats under sitt uppdrag och rekommenderar honom det varmaste.
  • Marie
    Marie skrev om MOHV Nacka
    Det har varit en mycket positiv upplevelse att ha Johan som mäklare vid försäljningen av vår lägenhet. Han är mycket professionell, snabb med att ge återkoppling och har god kunskap både om området och de olika bostadsrättsföreningarna i området. Vi vill gärna å det varmaste rekommendera Johan som mäklare.
  • Anna-Maria L
    Anna-Maria L skrev om MOHV Nacka
    Jag anlitade Johan som mäklare vid försäljning av min lägenhet. Han har bl.a. god kännedom om området och därför kändes han som ett självklart val. Jag ångrar inte mitt val utan kan verkligen rekommendera honom.
Sandra Enåsen Due-Pedersen
Johan Sörman