MOHV Nacka

MOHV Nacka

En del av MOHV - www.mohv.se
Välkommen till oss på MOHV och våra mäklartjänster i Nacka!

Vi hjälper dig att hitta ett nytt boende genom fokus på bostadsaffären – vår tjänst innehåller framåtanda, nytänkande och kreativitet - under hela processen. Vi erbjuder smidig och snabb hjälp vid alla sorters affärer, vare sig du vill sälja eller köpa, och vi tillhör en kedja som har fantastiska snittbetyg och omdömen. Dessutom är vi Sveriges snabbast säljande mäklarkedja.

Ta kontakt med oss om du letar boende i Nacka så hjälper vi dig och vi finns på Lugnets allé 57 om du har vägarna förbi. Vi brinner för bostadsaffärer och vill alltid våra kunders bästa!

Läs vad 7 kunder tycker om MOHV Nacka 2

2019-06-15
    Bra att ha att göra med i alla avseenden av försäljningen.
    2019-04-11
    Broker helped to negotiate with seller, showed the property and made clear the agreements conditions.
    2019-04-11
    Bra bemötande, snabb service och nöjd med mitt bostadsköp.
    2019-04-11
    Vi köpte lägenhet av honom så hade inte mycket kontakt mer än visning och kontraktskrivning. Han var bra där.
    Svårt att säga mer.
  • Wei G
    skrev om MOHV Nacka
    2019-04-09
    always good strategy and very efficient!
    Professionell
    Snabb
    Tillgänglig
    2019-04-09
    Sålt bostadsrätt. Han ger ett seriöst och erfaret intryck. Mkt bra bemötande och lyhörd för våra önskemål. Han var tydlig med vad vi behövde förbereda inför försäljningen. Bra kontakt genom hela processen. Bra koll på området och potentiella köpare, rekommenderas varmt.