Johan Sörman
Aktiv på Reco.se sedan 2017
?
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Att få hjälpa människor göra stora affärer är både fantastisk roligt och spännande!

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
För att jag alltid ger 110 % för att både köpare och säljare ska vara nöjda med min insats. Jag är lyhörd, förtroendeingivande och har varit verksam sedan 2009. Det innebär att jag har varit med om de flesta situationer och vet att allt går att lösa.

Vad gör du helst på fritiden?
Ägnar mig åt friluftsaktiviteter. Gärna skidor, båt, natur och resor.

Vad vet vi inte om dig?
När jag var nio år vann jag Lilla Midnattsloppet. Läs mer

Läs vad 8 kunder tycker om Johan Sörman

• Mats O skrev om Johan Sörman en del av MOHV Nacka

2018-05-15

Hej,

Detta är andra gången jag använder mig av Johan Sörman på MOHV och jag är mycket nöjd. Båda försäljningarna gick bra och jag fick det slutpriset jag förväntat mig eller mer. Kan verkligen rekommendera Johan och MOHV. Läs mer
  • Christina skrev om Johan Sörman en del av MOHV Nacka

2018-03-19

Johan (Sörman) har varit bra genom hela processen. Han är lugn och ger realistiska förväntningar, känns trovärdig. Uppskattade också mycket att han tog sig tid att svara på flera mejl när han var på semester. Kan absolut rekommendera Johan! Läs mer
  • Linus S skrev om Johan Sörman en del av MOHV Nacka

2018-02-12

Jag har haft kontakt med Johan Sörman både som säljare och köpare och väldigt nöjd med hans arbete.
    Han har väldigt bra kännedom om området och kunskap om prisnivåerna vilket skapar en samsyn innan man ens börjar sin affär.
    Det känns tryggt och man har förväntningar som matchar slutresultatet.
    Jag rekommenderar verkligen MOHV och Johan! Läs mer
  • Tero O skrev om Johan Sörman en del av MOHV Nacka

2017-12-01

Jag har haft kontakt med Johan och hans kollegor både som köpare och säljare. Johan är riktigt duktig med bra områdeskännedom samt professionellt agerande och bemötande. Rekommenderas verkligen. Läs mer
  • Sandra P
    Sandra P skrev om Johan Sörman en del av MOHV Nacka

2017-11-11

Vi har samarbetat med Johan på både köp & säljsidan, bägge gångerna har vi varit lika nöjda. Ett proffsigt bemötande samt kunnig på sitt område! Vi tackar för denna gång och vill ge Johan våra bästa rekommendationer. Läs mer
  • Sermin S skrev om Johan Sörman en del av MOHV Nacka

2017-10-09

Vi valde att samarbeta med Johan Sörman för försäljning av vår lägenhet. Johan är mycket professionell i sitt arbete; han är snabb på återkoppling, har bred kunskap och erfarenhet av området, vet hur han ska bemöta både säljare och potentiella köpare. Vi är mycket nöjda med Johans proffsiga insats under sitt uppdrag och rekommenderar honom det varmaste. Läs mer
  • Marie skrev om Johan Sörman en del av MOHV Nacka

2017-09-18

Det har varit en mycket positiv upplevelse att ha Johan som mäklare vid försäljningen av vår lägenhet. Han är mycket professionell, snabb med att ge återkoppling och har god kunskap både om området och de olika bostadsrättsföreningarna i området. Vi vill gärna å det varmaste rekommendera Johan som mäklare. Läs mer
  • Anna-Maria L skrev om Johan Sörman en del av MOHV Nacka

2017-09-11

Jag anlitade Johan som mäklare vid försäljning av min lägenhet. Han har bl.a. god kännedom om området och därför kändes han som ett självklart val. Jag ångrar inte mitt val utan kan verkligen rekommendera honom. Läs mer

Andra mäklare hos MOHV Nacka

Johan Sörman