Läs vad 19 Läs vad Linus Thor

• 2020-12-17
    Jag har sålt en villa.
    Alla förväntningar infriades med råge!
    Bemötandet var vänligt, positivt, professionellt och det kändes som om Linus Thor alltid hade gott om tid för mig som kund, fastän jag visste att han hade mycket att göra
    Helt enkelt bästa möjliga mäklare.
    Kerstin Anita K
    Kerstin Anita K
    • 103.0 m²
    • Väddö
  • 2020-12-08
    Hej

Har sålt en etta i Öregrund.
    Valde LInus för att både min son och jag tycker han är en bra person. Ville också att en ny mäklare skulle få chansen i fina Öregrund. Bemötande har varit toppen. Alltid tillgänglig (även helger). Varför han inte fick en femma är för att man kan alltid göra saker bättre.
    mvh
    Peter Öhberg
    Peter Ö
    • 29.4 m²
    • Öregrund
  • 2020-11-12
    Har precis sålt ett mycket speciellt och unikt objekt med Linus hjälp. Så proffsigt, kunnigt, lugnt och vänligt bemötande genom alla faser av processen. Det kändes helt rätt från början till slut och förutom att jag rekommenderar Linus varmt till var och en som står i begrepp att sälja sin bostad, skulle jag gärna själv ha att göra med Linus igen, när det är dags att köpa något nytt.
    Ann Carola S
    • 360.0 m²
  • 2020-10-02
    Linus sålde vårt radhus. Han hade stort engagemang och agerade otroligt proffsigt
    Kent L
    • 4:a
    • 95.8 m²
    • Solbacka
  • 2020-09-26
    Vi tycker att Linus är mycket kompetent som mäklare och en sympatisk ung man med humor vi kommer att rekommendera honom om våra vänner skall köpa eller sälja.
    Eva Christina G
    • 119.0 m²
    • Edsbro
  • 2020-09-24
    Har sålt mitt hus, har från första mötet med Linus blivit väldigt väl bemött. Han är väldigt trevlig, lugn, artig samt ger ett tryggt intryck. Vet vad han pratar om. Alla mina förväntningar på en mäklare har Linus haft. Har varit en mycket bra upplevelse att sälja med hjälp av Linus.
    Carina T
    • 68.0 m²
  • 2020-03-12
    Sålde min 1a vilket gick mycket fortare och smidigare än vad jag trodde. Linus var bra på att återkoppla och gjorde ett väldigt bra jobb med försäljning. Kom med bra råd och tips 👌
    Johanna G
    • 48.0 m²
    • Färsna
  • 2020-02-11
    Köpte min första lägenhet av Linus och han har vari fantastisk. Har förklarat allt så man har fattat och varit hjälpsam
    Sam I
    • 31.5 m²
    • Kvisthamra
    köpte sin lägenhet med hjälp av Linus Thor en del av MOHV Norrtälje
  • 2020-02-11
    En väldigt trevlig kille som gör ett jobb i världsklass. Vi fick bra återkoppling, tydlig information, trevligt bemötande och slutpriset blev vad vi hade förväntat oss. Värt varenda krona. Kan det bli bättre?
    Kim H

Ingegerd H
    • 40.2 m²
    • Centrala Norrtälje
    köpte sin lägenhet med hjälp av Linus Thor en del av MOHV Norrtälje

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte