Mirah Westerlund

Mirah Westerlund

Mirah Westerlund är mäklare på MOHV Norrtälje

Mirah Westerlund har varit registrerad mäklare sedan 2020-11. Mirah Westerlund har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-02 och har fått 48 omdömen med ett betyg på 4.9. Mirah Westerlund har haft 33 försäljningar sen 2021-11 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-11 - 2022-10

Läs vad 48 Läs vad Mirah Westerlund

• sålde sin lägenhet med hjälp av Mirah Westerlund en del av MOHV Norrtälje
    • Domherren
    2022-11-21 Verifierad kund
    Finns bara gott att säga om Mirah! Tillmötesgående, trevlig, hjälpsam och lätt att få tag på när det behövts. Skulle varmt rekommendera henne till alla som är sugna på att sälja.
    Tack Sara, vad härligt att höra att du är nöjd. Så kul att jag fick vara delaktig i både ert köp av hus och försäljning av lägenheten. Vi ses på tillträdet! Mirah Westerlund
    • Centrala Hallstavik
    2022-11-21 Verifierad kund
    Mirah är en fantastisk person som verkligen passar som att jobba som mäklare. Hon är glad och lätt att kommunicera med. Fleibel när det gäller personliga möten. Duktig kommunikatör mellan säljare och köpare. Vänligen Annelie
    Tack för de fina orden Annelie, det värmer verkligen! Mirah Westerlund
  • sålde sitt hus med hjälp av Mirah Westerlund en del av MOHV Norrtälje
    2022-10-06 Verifierad kund
    Mirah var alltid trevlig, engagerad och tillgänglig för oss. Hon stöttade oss igenom hela försäljningsprocessen och såg till att vi blev nöjda med affären.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Mirah Westerlund en del av MOHV Norrtälje
    • Vigelsjö
    2022-09-15 Verifierad kund
    Mirah har varit fantastisk!
    Nåbar hela tiden och tillmötesgående.
    Har man frågor så svarar hon, och har hon inte svar i stunden så återkopplar hon inom en snar framtid.

Väldigt nöjd!
    2022-08-29 Verifierad kund
    Haft en bra dialog från dag 1!

Varit väldig trevlig, informativ och lyhörd.
    Varit lätt att få tag på när man haft frågor.
    2022-08-29 Verifierad kund
    Kan inte säga annat än att Mirah är otroligt trevlig, lättsam men samtidigt så proffesionell! Effektiv och lätt att få kontakt med. Vi är jättenöjda!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Mirah Westerlund en del av MOHV Norrtälje
    • Grind
    2022-08-15 Verifierad kund
    Duktig men skulle ha tagit reda på lite mer information om vissa saker
  • sålde sin stuga med hjälp av Mirah Westerlund en del av MOHV Norrtälje
    • Vreta
    2022-07-31 Verifierad kund
    Mirah worked hard to get the sale done was was very nice to work with, thank you.
    • Centrala Rimbo
    2022-07-09 Verifierad kund
    Mycket trevlig mäklare med bra bemötande och lugn genomgång av kontrakt och allt annat
    • Centrala Rimbo
    2022-06-30 Verifierad kund
    Mirah är en en jätte duktig mäklare som vet exakt vad måste hon göra, hon är faktisk kunnig sitt jobb. Jag vill tacka henne såhämskt mycket för all hjälp och info hon gav oss samt all tid hon lade för att köpet gick som perfekt och snabbt precis som mina förväntningar.