Mirah Westerlund

Mirah Westerlund

Mirah Westerlund är mäklare på MOHV Norrtälje

Mirah Westerlund har varit registrerad mäklare sedan 2020-11. Mirah Westerlund har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-02 och har fått 4 omdömen med ett betyg på 5.0. Mirah Westerlund har haft 2 försäljningar sen 2020-02 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-02 - 2021-02

Läs vad 4 Läs vad Mirah Westerlund

• köpte sin lägenhet med hjälp av Mirah Westerlund en del av MOHV Norrtälje
    • 2:a
    • 51.48 m²
    • Centrala Norrtälje
    2021-02-07
    Engagerad och trevlig! Håller god kontakt och är lätt att få tag på.
  • köpte sin stuga med hjälp av Mirah Westerlund en del av MOHV Norrtälje
    • 59.0 m²
    • Klockarängen
    2021-02-06
    Köpte ett fritidshus. Mirah var trevlig, tillmötesgående, informativ och kunnig. Påläst om huset och gällande lagar. Tillgänglig för kontakt och snabb att svara på frågor. Hanterade förhandling med säljarna exemplariskt och kunde ordna med en snabb affär helt i enlighet med vad vi bett om.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Mirah Westerlund en del av MOHV Norrtälje
    • 2:a
    • 51.48 m²
    • Centrala Norrtälje
    2021-02-05
    Mirah gjorde ett jättebra jobb med att sälja min bostadsrätt. En engagerad mäklare som är lätt att få tag på och höll mig uppdaterad under hela försäljningen! Jag är väldigt nöjd!
  • sålde sin stuga med hjälp av Mirah Westerlund en del av MOHV Norrtälje
    • 59.0 m²
    • Klockarängen
    2021-02-04
    Mirah hjälpte oss att sälja vårt fritidshus.

E mycket nöjda och upplever att hon alltid var snabb med att förmedla och förklara försäljningen olika skeenden. Man fick snabbt och smidigt kontakt så fort man hade frågor.

Hela försäljningen gick otroligt snabbt och smidigt, samt att jag upplever att värderingen var rimlig.

Mirah är även väldigt trevlig och proffisionell.
    Skulle absolut anlita henne igen