Alla kategorier Mäklare Örebro Örebro MOHV MOHV Örebro

MOHV Örebro

En del av MOHVwww.mohv.se

Rudbecksgatan 141, 702 17 Örebro — Visa karta

Vi på MOHV har ett varumärke som står för framåtanda, kreativitet och nytänkande – något som genomsyrar hela vårt företag och alla våra mäklare. Vi är drivna mäklare som älskar vårt jobb. Vi brinner för att ge köpare och säljare allt som behövs för en lyckad bostadsaffär. Här får du alltid snabb och smidig hjälp med din affär.

Örebrokontoret slog upp sina portar i mitten av augusti 2016 och vi finns i nya och fräscha lokaler mitt i stan. Kom gärna och besök oss på Rudbecksgatan 141-143. Varmt välkommen till oss!

Läs vad 22 kunder tycker om MOHV Örebro

• Gudrun O skrev om Urban Flynner en del av MOHV Örebro
    Mycket bra bemötande och levde upp till mina förväntningar.
    Kommer att kontakta Urban om jag köper eller säljer någon lägenhet.
    Jag fick ett mycket bra förtroende för Urban. Läs mer
  • Mikael W skrev om Urban Flynner en del av MOHV Örebro
    Bra, fick sålt huset på bara 1 visning. Läs mer
  • Jörgen J skrev om Urban Flynner en del av MOHV Örebro
    Trevligt och profesionellt. Verkar ha god ordning på "affärerna" Läs mer
  • Mikael J skrev om Urban Flynner en del av MOHV Örebro
    Bra, trevlig och hängiven. Får jobbet gjort! Läs mer
  • Martin K skrev om Urban Flynner en del av MOHV Örebro
    Det var en trevlig bekantskap, gott intryck! Urban var högst inblandad i vårt köp av fritidshus. 5 + på Urban och MOHV Läs mer
    2017-12-12 Urban F svarar Martin K
    Stort tack Martin. Hoppas ni båda har glädje av ert nya fina fritidshus.Allt gott önskar jag er. / Urban
  • Hanna B skrev om Urban Flynner en del av MOHV Örebro
    Väldigt trevlig och kunnig. Och fick mig att bara slappna av. Han skötte allt jätte bra. Läs mer
    2017-12-12 Urban F svarar Hanna B
    Tack Hanna gör de fina orden. Hoppas du har det bra i din nya bostad. God jul från mig 🎅🏻
  • Elizabeth D skrev om Urban Flynner en del av MOHV Örebro
    Jag fick ett bra professionellt bemötande. Bra svar på mina frågor. Sakliga svar! Läs mer
    2017-12-12 Urban F svarar Elizabeth D
    Tack Elisabeth för omdömet. Vi ses kanske i sommar ute i Brunnsnäs. Ha en riktigt skön jul. / Urban
  • John Erik J
    John Erik J skrev om Urban Flynner en del av MOHV Örebro
    Urban överträffade alla förväntningar vi hade ställt upp inför försäljningen av vårt hus.
    Öppen rak och ärlig. Inte några omskrivningar utan alltid raka klara besked. Läs mer
    2017-12-12 Urban F svarar John Erik J
    Stort tack för omdömet. Det värmde. Hoppas ni mår bra. Pssar på att önska er en skön jul. Med vänlig hälsning, Urban Flynner
  • Klas B skrev om Urban Flynner en del av MOHV Örebro
    Tycker att det fungerade smidigt och väl Läs mer
    2017-12-12 Urban F svarar Klas B
    Tack Klas för omdömet:) Hoppas du trivs i nya bostaden. Passar på att önska dig en skön jul. / Urban
  • Gintare S skrev om Cecilia Flynner en del av MOHV Örebro
    Hon är proffs, jag blev väldigt nöjd. Hon har skapat kontakter mellan parterna och hittat en balans att avtalet mellan oss utformas efter bådas intressen. Läs mer
  • Lone N skrev om Cecilia Flynner en del av MOHV Örebro
    Mycket engagerad, socialt kompetent och tillgänglig och tillmötesgående för frågor och funderingar i alla lägen. Kan varmt rekommendera henne vidare till andra säljare. Läs mer
  • Gierth O skrev om Cecilia Flynner en del av MOHV Örebro
    Cecilia är en verkligt proffsig mäklare och dessutom mkt trevlig! Hon lämnar inga frågor öppna och följer alltid upp med svar på det man funderar över! Hon är mån om att både säljar och köpare ska bli nöjda så det blir ett bra avslut!
    /Gierth Olsson Läs mer
  • Elias H skrev om Cecilia Flynner en del av MOHV Örebro
    Kan verkligen rekommenderas.
    Lägger mycket själ och hjärta.
    /Elias Läs mer
  • Patrik K skrev om Cecilia Flynner en del av MOHV Örebro
    Jag tycker att bemötandet har varit bra. Läs mer
  • Patrik A skrev om Urban Flynner en del av MOHV Örebro
    -,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, Läs mer
  • Lisa N skrev om Cecilia Flynner en del av MOHV Örebro
    Cecilia och Urban upplevdes som kunniga och Professionella. Båda hade mycket bra bemötande både mot säljare och kund!
    Hade förmågan att tona in och följa oss som säljare under hela processen.
    Vi kände oss mycket trygga under hela processen och kan varm rekommendera MOHV till andra! Läs mer
  • Bernt J skrev om Urban Flynner en del av MOHV Örebro
    Alltid vänligt bemötande och en sådan person som man får förtroende på en gång. Läs mer
    2017-04-12 Urban F svarar Bernt J
    Tack Bernt för rekommendationen och omdömet. Vi ses snart igen i samband med tillträdet.
  • Tove S skrev om Urban Flynner en del av MOHV Örebro
    Modernt, fräscht och proffsigt mäklarföretag. Läs mer
    2017-04-11 Urban F svarar Tove S
    Tack Tove för omdömet. Vi ses snart igen :) / Urban
  • Marita H skrev om Cecilia Flynner en del av MOHV Örebro
    Hon är helt perfekt som mäklare..Betyg 5 Läs mer
  • Carina K
    Carina K skrev om Cecilia Flynner en del av MOHV Örebro
    Vi köpte vår nya längenhet av Cecilia på MOHV, hon har på ett personligt och proffsigt sätt , lotsats oss genom hela affären, varenda fråga, oavsett hur liten eller stor fråga vi hade, och så har vi fått snabba svar och förklaringar. Vi valde henne när vi skulle säja våran lägenhet, för vi var så nöjde med henne när vi köpte. Vi har sålt flera gånger tidigare, aldrig fått denna personliga servicen och hjälp. Läs mer
  • Daniel S skrev om Cecilia Flynner en del av MOHV Örebro
    Mycket bra bemötande och proffsigt uppförande Läs mer
  • Monica L skrev om Cecilia Flynner en del av MOHV Örebro
    Ni var så jätte duktiga vi är så glada att vi valde er☺kram Monica o Matz Läs mer
    2016-09-26 Cecilia F svarar Monica L
    Tack snälla ni vad glada vi är att ni är så nöjda. Det värmer! Kram Cecilia och Urban

Rudbecksgatan 141, 702 17 Örebro