Alla kategorier Mäklare Örebro Örebro MOHV MOHV Örebro Cecilia Flynner

en del av MOHV Örebro

Rudbecksgatan 141, 702 17 Örebro — Visa karta

4.9 / 5 i betyg — 9 rekommendationer
Jag heter Cecilia Flynner och jag är reg. fastighetsmäklare på MOHV i Örebro. Jag är högskoleutbildad, ansvarsförsäkrad och registrerad hos FMI. Kontakta mig så tar vi tillsammans fram det upplägg som fungerar bäst för just dig och din bostad!

Läs vad 9 användare tycker om Cecilia Flynner

• Lone N
    Lone N skrev om Cecilia Flynner en del av MOHV Örebro
    Mycket engagerad, socialt kompetent och tillgänglig och tillmötesgående för frågor och funderingar i alla lägen. Kan varmt rekommendera henne vidare till andra säljare.
  • Gierth O
    Gierth O skrev om Cecilia Flynner en del av MOHV Örebro
    Cecilia är en verkligt proffsig mäklare och dessutom mkt trevlig! Hon lämnar inga frågor öppna och följer alltid upp med svar på det man funderar över! Hon är mån om att både säljar och köpare ska bli nöjda så det blir ett bra avslut!
    /Gierth Olsson
  • Elias H
    Elias H skrev om Cecilia Flynner en del av MOHV Örebro
    Kan verkligen rekommenderas.
    Lägger mycket själ och hjärta.
    /Elias
  • Patrik K
    Patrik K skrev om Cecilia Flynner en del av MOHV Örebro
    Jag tycker att bemötandet har varit bra.
  • Lisa N
    Lisa N skrev om Cecilia Flynner en del av MOHV Örebro
    Cecilia och Urban upplevdes som kunniga och Professionella. Båda hade mycket bra bemötande både mot säljare och kund!
    Hade förmågan att tona in och följa oss som säljare under hela processen.
    Vi kände oss mycket trygga under hela processen och kan varm rekommendera MOHV till andra!
  • Marita H
    Marita H skrev om Cecilia Flynner en del av MOHV Örebro
    Hon är helt perfekt som mäklare..Betyg 5
  • Carina K
    Carina K skrev om Cecilia Flynner en del av MOHV Örebro
    Vi köpte vår nya längenhet av Cecilia på MOHV, hon har på ett personligt och proffsigt sätt , lotsats oss genom hela affären, varenda fråga, oavsett hur liten eller stor fråga vi hade, och så har vi fått snabba svar och förklaringar. Vi valde henne när vi skulle säja våran lägenhet, för vi var så nöjde med henne när vi köpte. Vi har sålt flera gånger tidigare, aldrig fått denna personliga servicen och hjälp.
  • Daniel S
    Daniel S skrev om Cecilia Flynner en del av MOHV Örebro
    Mycket bra bemötande och proffsigt uppförande
  • Monica L
    Monica L skrev om Cecilia Flynner en del av MOHV Örebro
    Ni var så jätte duktiga vi är så glada att vi valde er☺kram Monica o Matz
    2016-09-26 Cecilia F svarar Monica L
    Tack snälla ni vad glada vi är att ni är så nöjda. Det värmer! Kram Cecilia och Urban
Urban Flynner

Rudbecksgatan 141, 702 17 Örebro