MOHV Örgryte

MOHV Örgryte

Välkommen till MOHV Örgryte!

Bor du i Örgryte, Bö, Skar, Gårda, Heden, Lunden, Torp, Kärralund, Kallebäck eller Krokslätt med omnejd? Då kan du kontakta någon av våra duktiga mäklare om du antingen bara är nyfiken på vad din bostad är värd innan du bestämmer dig för att sälja eller om du letar ny bostad.

Vi på MOHV Örgryte är ett bra alternativ till de klassiska mäklarkedjorna då vi är helt oberoende. Hos oss kan du förvänta dig en mer personlig upplevelse och och en hög servicekvalitet. Varmt välkommen att kontakta oss!

Läs vad 7 kunder tycker om MOHV Örgryte 2

• köpte sin stuga med hjälp av Johanna Eriksson en del av MOHV Örgryte
    • Grimeton
    2021-09-22
    Proffsigt bemötande, och påläst!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Petra Wallin en del av MOHV Örgryte
    2021-09-22
    Engagerad, trevlig och seriös mäklare. God tillgänglighet så väl via mail som telefon. Vi är mycket nöjda.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Petra Wallin en del av MOHV Örgryte
    2021-09-21
    Engangemang och tillgänglighet är två ord som beskriver Petra Wallin som mäklare. Valde Mohv som ganska liten mäklarfirma i Göteborg, men tack vare Petras hjälp kunde min etta i Johanneberg säljas till ett riktigt fint pris. Fick hjälp hela vägen från första säljmöte till deklaration. Välj Petra och Movh om du vill ha en mäklare som lägger all vikt på din bostad och gör allt för att du som säljare ska känna dig hörd och nöjd i slutet. Kan bara varmt rekommendera Petra Wallin.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Johanna Eriksson en del av MOHV Örgryte
    • Björkekärr
    2021-09-13
    Bra påläst vad gäller området och faciliteter, snabb respons och mycket bra bemötande.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Petra Wallin en del av MOHV Örgryte
    2021-09-02
    Väldigt bra bemötande
    Jätte nöjd
    Det gick bra och allt var fint
    Tack så mycket
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Johanna Eriksson en del av MOHV Örgryte
    • Kålltorp
    2021-08-26
    Johanna har hjälpt mig med 3 lägenhetsaffärer vid det hör laget & jag skulle aldrig välja någon annan om jag mot förmodan skulle göra fler.
    Johanna är kunnig, engagerad & supertrevlig!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Petra Wallin en del av MOHV Örgryte
    2021-08-04
    Petra er en meget profesjonell og dyktig mekler som har fulgt oss opp godt hele veien. Tusen takk.