MOHV Örgryte / Östra Centrum

MOHV Örgryte / Östra Centrum

Välkommen till MOHV Örgryte!

Bor du i Örgryte, Bö, Skar, Gårda, Heden, Lunden, Torp, Kärralund, Kallebäck eller Krokslätt med omnejd? Då kan du kontakta någon av våra duktiga mäklare om du antingen bara är nyfiken på vad din bostad är värd innan du bestämmer dig för att sälja eller om du letar ny bostad.

Vi på MOHV Örgryte är ett bra alternativ till de klassiska mäklarkedjorna då vi är helt oberoende. Hos oss kan du förvänta dig en mer personlig upplevelse och och en hög servicekvalitet. Varmt välkommen att kontakta oss!

Läs vad 8 kunder tycker om MOHV Örgryte / Östra Centrum 2

• sålde sin lägenhet med hjälp av Petra Wallin en del av MOHV Örgryte / Östra Centrum
    • Strömmensberg
    2021-11-04
    Grymt trevlig och engagerad! Rekommenderar till alla!
    Det var ett rent nöje att jobba med dig Oskar! Stort tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme. Petra Wallin
  • köpte sin stuga med hjälp av Johanna Eriksson en del av MOHV Örgryte / Östra Centrum
    • Grimeton
    2021-09-22
    Proffsigt bemötande, och påläst!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Petra Wallin en del av MOHV Örgryte / Östra Centrum
    2021-09-22
    Engagerad, trevlig och seriös mäklare. God tillgänglighet så väl via mail som telefon. Vi är mycket nöjda.
    Så glad att ni fick lägenheten och närheten till familjen! Petra Wallin
    2021-09-21
    Engangemang och tillgänglighet är två ord som beskriver Petra Wallin som mäklare. Valde Mohv som ganska liten mäklarfirma i Göteborg, men tack vare Petras hjälp kunde min etta i Johanneberg säljas till ett riktigt fint pris. Fick hjälp hela vägen från första säljmöte till deklaration. Välj Petra och Movh om du vill ha en mäklare som lägger all vikt på din bostad och gör allt för att du som säljare ska känna dig hörd och nöjd i slutet. Kan bara varmt rekommendera Petra Wallin.
    Hoppas hitta en ny lägenhet till er som passar i framtiden :-)! Tack för att du tog dig tid att lämna omdömet. Petra Wallin
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Johanna Eriksson en del av MOHV Örgryte / Östra Centrum
    • Björkekärr
    2021-09-13
    Bra påläst vad gäller området och faciliteter, snabb respons och mycket bra bemötande.
    2021-09-02
    Väldigt bra bemötande
    Jätte nöjd
    Det gick bra och allt var fint
    Tack så mycket
    • Kålltorp
    2021-08-26
    Johanna har hjälpt mig med 3 lägenhetsaffärer vid det hör laget & jag skulle aldrig välja någon annan om jag mot förmodan skulle göra fler.
    Johanna är kunnig, engagerad & supertrevlig!
    2021-08-04
    Petra er en meget profesjonell og dyktig mekler som har fulgt oss opp godt hele veien. Tusen takk.