Johanna Eriksson

Johanna Eriksson

Johanna Eriksson är mäklare på MOHV Örgryte / Östra Centrum

Johanna Eriksson har varit registrerad mäklare sedan 2006-07. Johanna Eriksson har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-08 och har fått 9 omdömen med ett betyg på 4.8. Johanna Eriksson har haft 9 försäljningar sen 2021-06 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-06 - 2022-05

Läs vad 9 Läs vad Johanna Eriksson

• köpte sin stuga med hjälp av Johanna Eriksson en del av MOHV Örgryte / Östra Centrum
    • Björkäng
    2022-04-20 Verifierad kund
    Mycket väl bemött av mäklaren som kom ihåg oss från tidigare visning.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Johanna Eriksson en del av MOHV Örgryte / Östra Centrum
    • Munkebäck
    2022-03-10 Verifierad kund
    Trevlig och tillmötesgående. Fick bra feedback under visningen och tydlig och rak kommunikation under budgivning och kontraktskrivning.
    • Gårda
    2022-02-11 Verifierad kund
    Mycket trevlig och kunnig mäklare. Proffesionell mot både säljare och köpare. Ibland vill man gärna ha lite konstruktiv för att kunna förbättra sig. Men jag kan inte ens ge det till Johanna.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Johanna Eriksson en del av MOHV Örgryte / Östra Centrum
    • Gårda
    2022-02-11 Verifierad kund
    Hon var den enda som svarade på vår förfrågan om vilka mäklare som vi skulle välja. Trots att MOHV var okänd för oss fick vi genast förtroende för henne. Hennes agerande översteg våra förväntningar. Hon är noggrann, proffsig, lugn men samtidigt alert. Lätt att få kontakt med. Vi kände oss lugna och trygga med henne. Vi vill rekommendera henne varmt.
  • 2021-12-22 Spontant omdöme
    Johanna är den bästa mäklaren som jag har haft att göra med. Hon är professionell, kunnig och har en välutvecklad känsla för service. I vårt fall så handlade det om en försäljning av dödsbo och vår familj kommer för evigt vara tacksamma till Johanna för all den extra servicen hon gav oss, visade stor omtanke med respekt och humanism. Jag kan rekommendera Johanna alla dagar i veckan!
    • Munkebäck
    2021-12-04 Verifierad kund
    Det är min första erfarenhet av köp av lägenhet. Johanna har varit professionell och jag har fått ett mycket vänligt bemötande. Hon har varit informativ och ställt upp när jag haft frågor under hela processen. Jag önskade tillträde tidigare än vad som var avtalat och tack vare henne blev det möjligt. Jag har känt mig väldig trygg under mitt bostadsköp tack vare Johanna. Jag rekommenderar henne varmt.
    • Grimeton
    2021-09-22 Verifierad kund
    Proffsigt bemötande, och påläst!
    • Björkekärr
    2021-09-13 Verifierad kund
    Bra påläst vad gäller området och faciliteter, snabb respons och mycket bra bemötande.
    • Kålltorp
    2021-08-26 Verifierad kund
    Johanna har hjälpt mig med 3 lägenhetsaffärer vid det hör laget & jag skulle aldrig välja någon annan om jag mot förmodan skulle göra fler.
    Johanna är kunnig, engagerad & supertrevlig!