Alla kategorier Mäklare Stockholms län Solna MOHV MOHV Solna

MOHV Solna

En del av MOHVwww.mohv.se

Arvid Tydéns Allé 12, 171 69 Solna — Visa karta

Vi på MOHV Solna erbjuder vår mäklartjänst till boende i Solna, Sundbyberg och Bromma med närliggande områden. Här hos oss finner du en mäklartjänst och ett koncept där du bestämmer allt tillsammans med mäklaren, under hela processens gång.

För våra kunders bästa är vi alltid nytänkande med en stor dos kreativitet och framåtanda. På kontoret på Arvid Tydéns Allé 12 hittar du mäklare som brinner för att ge dig som kund den allra bästa bostadsaffären. Vi ger snabb och professionell hjälp både vid köp och försäljning och har massor av goda rekommendationer. Välkommen till oss!

Läs vad 161 kunder tycker om MOHV Solna

• 2019-04-24

Simon K skrev om Adam Ulfung en del av MOHV Solna
    Jag blev väl bemött vid första visningen och det blev tillslut en smidig affär.

Mycket bra! Läs mer
  • 2019-04-23

Rakesh R skrev om Ludvig Lundh en del av MOHV Solna
    Bought an apartment, Ludvig provided all information required in a positive manner and helped out making the deal very smooth. Läs mer
    2019-04-24 Ludvig Lundh svarar Rakesh R
    Thank you Rakesh! I'm happy you feel this way, I always strive to make it as smooth as possible. /L
    Ludvig Lundh gillar detta
  • 2019-04-23

Linda G skrev om Adam Ulfung en del av MOHV Solna
    Professionell, hjälpsam och trygg. Rekommenderas! Läs mer
  • 2019-04-22

Sanbao X skrev om Adam Ulfung en del av MOHV Solna
    Proffsig och snabb på att ge återkoppling. Bra hjälp hela vägen. Man känner sig trygg, både som säljare och köpare. Läs mer
  • 2019-04-21

Martin E skrev om Ulrika Lindqvist en del av MOHV Solna
    Ulrika hjälpte mig att sälja min bostadsrätt och var under hela processen engagerad och driven. Hon var lyhörd för- och besvarade alla frågor som dök upp längs vägen under försäljningen samt inkännande gentemot de steg som ingick i försäljningen. Jag blev nöjd med affären och kan rekommendera Ulrika! Läs mer
  • 2019-04-20

Linnea M skrev om Adam Ulfung en del av MOHV Solna
    Köpt en bostad i Råsunda, Solna! Adam är proffsig och behjälplig. Vi är jättenöjda med vårt samarbete med honom. Läs mer
  • 2019-04-18

Niklas R skrev om Andreé Lundmark en del av MOHV Solna
    trevlig och proffsig. Vi sålde en tvåa, 73 kvm. Läs mer
  • 2019-04-17

Sara M skrev om Andreé Lundmark en del av MOHV Solna
    Sålt vår lägenhet.
    Bra bemötande, lätt att få kontakt med och bra återkoppling. Läs mer
  • 2019-04-16

Anna P skrev om Adam Ulfung en del av MOHV Solna
    Adam var till stor hjälp när vi sålde vår tvåa i Solna. Han var väldigt engagerad under hela processen och svarade alltid snabbt, sakligt, och uppriktigt på alla våra frågor. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Zina S

2019-04-16

Zina S skrev om Adam Ulfung en del av MOHV Solna
    Adam var helt fantastisk från början till slutet av försäljningen av vår nyproduktion. Proffessionell, närvarande och personlig! Full pott👍🏽 Läs mer
  • 2019-04-14

Aysegul T skrev om Andreé Lundmark en del av MOHV Solna
    Han var helt ok som mäklare men de som jag köpte lägenheten av var usla. De hade inte alls städat lägenheten och det var jätte skitigt överallt samt ej tömt förrådet på tomma kartonger! Jag var själv tvungen att påminna mäklaren om den 3 e nyckeln(!!) och fråga om det verkligen bara ingår 2 nycklar och inte 3. Då hade det redan gått en vecka sen jag flyttade in. Då fick jag ett svar som ”åh juste den har jag i skåpet?!” Så det va inte alls bra. Läs mer
    2019-04-17 Andreé Lundmark svarar Aysegul T
    Hej Aysegul!

Tack för omdömet, jag ber om ursäkt för nyckelmisstaget och hoppas allting har gått bra sen du flyttade in i lägenheten. Om det skulle dyka upp någonting annat som du undrar över, tveka inte att höra av dig så hjälper jag gärna till.

Trevlig påsk! :)
  • Moa E

2019-04-14

Moa E skrev om Andreé Lundmark en del av MOHV Solna
    Vi sålde vår etagelägenhet i Solna med Andreé.
    Han var snabb, trevlig, proffsig och påläst.
    Han uppfyllde mina förväntningar av vad en bra mäklare är.
    Min helhetsbild av honom var att han gjorde ett mycket bra jobb för både oss som sålde och för de som köpte. Läs mer
  • 2019-04-12

Refad B skrev om Ulrika Lindqvist en del av MOHV Solna
    Jag har köpt en lägenhet och jag tycker att hon är duktig på sitt jobb, hon bemötte mig väldigt bra och var snäll.
    Mina förväntningar var höga och jag tyckte att hon var så som jag hade förväntat mig. Läs mer

Tuula P skrev om Andreé Lundmark en del av MOHV Solna
    Köpt en lägenhet 33kvm på Tecknargatan 5.

alltid mött glatt och profesionelt.

över förväntningar för att vi fick hjälp med allt vad vi behövde även en extra beök i lägenhet samt han faciliterade finnt med kontant till säljaren.

Kan rekommendera varmt! Läs mer

Rolf R skrev om Andreé Lundmark en del av MOHV Solna
    Vi köpte lägenhet. Kändes tryggt och säkert. Hanterade kontakten mellan köpare och säljare på ett professionellt sätt. Läs mer

Harisha R skrev om Adam Ulfung en del av MOHV Solna
    Adam begin very professional and make every process smooth and easy. Adam is highly organized and trusted person. Läs mer

Jenny B skrev om Andreé Lundmark en del av MOHV Solna
    Steninge slottsby
    Trevligt bemötande. Lätt att få tag på Läs mer

Vicky N skrev om Ulrika Lindqvist en del av MOHV Solna
    Vi har varit jättenöjd med Ulrika som vår mäklare när vi sålde vår bostadsrätt.

Alltid lätt att komma i kontakt med, och hela tiden ett proffsigt bemötande.

Rekommenderas! Läs mer
  • 2019-04-10

Kerttu L skrev om Andreé Lundmark en del av MOHV Solna
    Andreé hjälpte till att sälja min bostad i Råsunda.
    Andreé är lyhörd, trevlig, social och en ambitiös person.
    Han gav feedback kontinuerligt om läget och om spekulanterna.
    Jag är nöd med mäklarens uppgift.
    Försäljningen gick snabbt och ungefär till utgångspriset. Läs mer
  • 2019-04-10

Markus J skrev om Adam Ulfung en del av MOHV Solna
    Daglig återkoppling i processen och trevligt bemötande Läs mer
  • Mårten S

2019-04-10

Mårten S skrev om Ulrika Lindqvist en del av MOHV Solna
    Ulrika hjälpte oss att sälja vår 3:a i Solna/Vireberg på ett föredömligt sätt.
    Professionell, vänlig, kunnig, flexibel, inkännande. Läs mer
  • Julia C

2019-04-09

Julia C skrev om Ulrika Lindqvist en del av MOHV Solna
    Engagerad och kunnig. Noga med att hålla alla parter informerade om läget vilket kändes tryggt. Läs mer

Sabina A skrev om Andreé Lundmark en del av MOHV Solna
    Bra bemötande av både mäklare och mäklarbyrån som sådan. Levde upp till alla förväntningar! Läs mer

Kristin C skrev om Andreé Lundmark en del av MOHV Solna
    Sålde 4:a i Råsunda och Andree gav väldigt professionell och trevlig hjälp och support vid försäljningen. En bra strategi för mär vad är bäst att göra i processen. Han lyckades sälja den (i samarbete med styling av Denise) till ett högre pris ön vad vi förväntade oss som ett hösta pris. Han lyckades ordentligt med hela försäljningen.
    Jag rekommenderar honom väldigt varmt. Läs mer

Vinko R skrev om Ulrika Lindqvist en del av MOHV Solna
    Ulrika Lindqvist var suverän vid försäljningen av vår lägenhet. Hon var engagerad och professionell. Vi kände oss trygga i att hon var rätt person för jobbet. Vi hade en bra dialog och våra förväntningar kring försäljningen infriades och överträffades. Rekommenderas! Läs mer
  • 2019-04-08

Simon S skrev om Adam Ulfung en del av MOHV Solna
    34,5kvm i ursvik.
    Bra arrangemang och fokus trevligt bemötande. Läs mer
  • 2019-04-05

Hadis P skrev om Adam Ulfung en del av MOHV Solna
    Sålde till oss. Var tydlig och noggrann i vårt första köp av bostad. Vi är nöjda. Läs mer
  • 2019-04-04

Robin S skrev om Adam Ulfung en del av MOHV Solna
    Riktigt bra. Kunnig, hjälpsam och levererade dessutom resultat. Har redan rekommenderat honom till andra vänner. Läs mer

Carl G skrev om Adam Ulfung en del av MOHV Solna
    Supertrevlig, hjälpsam, trygg och gjorde ett gediget arbete med att sälja vår lägenhet. Rekommenderas varmt! Läs mer

Metin A skrev om Adam Ulfung en del av MOHV Solna
    Bra och ärligt bemötande. Adam gör det lilla extra som mäklare. Detta var andra gången jag använde honom som mäklare för försäljning Läs mer

Lars-Arne E skrev om Adam Ulfung en del av MOHV Solna
    Vi sålde en bostadsrätt i Solna 2018. Vi fick mycket bra förtroende för Adam. Han var trevlig o professionell och det kändes som att han hade riktigt bra koll på marknaden. Vi kan verkligen rekommendera honom. Läs mer

Sofia G skrev om Adam Ulfung en del av MOHV Solna
    Jag har köpt en bostadsrätt, en trea på 73 kvadrat.
    Adam var klar och tydlig och uppvisade en lugn gentemot oss som köpare. Många mäklare tycker jag annars upplevs som stressiga och alldeles för hetsiga.
    Jag är mycket nöjd! Läs mer

Michele N skrev om Adam Ulfung en del av MOHV Solna
    Professionell, ärlig, alltid tillgänglig och rakfram Läs mer
  • Dennis B

2019-04-02

Dennis B skrev om Adam Ulfung en del av MOHV Solna
    Vi gjorde vår första bostadsrättsförsäljning och tyckte det var svårt att välja mäklare. Valet föll till slut på Adam och detta ångrar vi inte en sekund. Han ingav från första mötet ett stort förtroende som bara växte med tiden. Kunnig, trevlig och "rättvis" mot både säljare och köpare. Det är omöjligt att inte rekommendera Adam! Läs mer
  • 2019-04-02

Emma E skrev om Adam Ulfung en del av MOHV Solna
    Köpte en 1,5:a av Adam i Solna. Adam var lätt att nå via telefon och mail och var flexibel med tider för såväl visning som kontraktsskrivande. Läs mer
  • 2019-04-02

Cornelia R skrev om Adam Ulfung en del av MOHV Solna
    Vi sålde vår lägenhet med Adam och är enormt nöjda. Adam var otroligt professionell i alla moment. Läs mer

Cecilia B skrev om Adam Ulfung en del av MOHV Solna
    Trevlig, tydlig, serviceminded, håller vad han lovar och proffsig genom hela processen. Läs mer

Annelie P skrev om Adam Ulfung en del av MOHV Solna
    Vi har sålt en bostadsrätt på Ågatan i Sundbyberg .
    Adam som mäklare gör att man känner sig trygg och lagom inte för på, känns som man vetkligen bestämmer själv och inte blir pressad.
    Har redan rekommenderat Adam till vänner, och kommer fortsätta med det .
    Vi är jätte nöjda med Adam Läs mer

Joakim S skrev om Adam Ulfung en del av MOHV Solna
    Köpt en bostadsrätt i Solna. Bra och professionellt bemötande. Bra tillgänglighet och snabb återkoppling på våra frågor. Rekommenderas! Läs mer

Lisa S skrev om Adam Ulfung en del av MOHV Solna
    Sålde en 3a i Råsunda, Solna. Det var första gången jag sålde en lägenhet så jag var inte så säker på hur allting skulle fungera men Adam var väldigt tydlig och lätt att ha att göra med.

Adam svarade snabbt på alla våra frågor och höll oss hela tiden uppdaterade om läget efter visningarna och under budgivningen.

Adam kom också med bra rekommendationer ex kring utgångspris och hade bra kontakter för fotografering och styling.

Generellt gick nog allt betydligt snabbare och smidigare än vad jag hade förväntat mig. Läs mer
  • Siu-Lun P

2019-04-01

Siu-Lun P skrev om Adam Ulfung en del av MOHV Solna
    Adam har varit proffsig, trevlig och för min del det viktigaste så har han alltid återkopplat för att berätta hur det har gått. Jag sålde min lägenhet via Mohv och har varit riktigt nöjd med mitt val av mäklare. Läs mer

Tony J skrev om Adam Ulfung en del av MOHV Solna
    Köpt en bostadsrätt i Solna
    Bemötande enligt förväntan
    Snabb återkoppling vid frågor
    Snabbt, smidigt och enkelt Läs mer

Catharina W skrev om Adam Ulfung en del av MOHV Solna
    Vi sålde en liten lägenhet.
    Vi blev mycket väl bemötta och de skötte affären proffisionellt och bra.
    De uppfyllde våra förväntningar mycket väl.
    Helhetsintrycket är mycket bra. Läs mer

Lukas J skrev om Adam Ulfung en del av MOHV Solna
    Vi köpte en två i Råsunda. Adam var tillmötesgående och inte för snackig utan saklig och trevlig. Väldigt lugn och sansad vid budgivningen även om den var i det krångligaste laget. Läs mer

Eva J skrev om Adam Ulfung en del av MOHV Solna
    Jag sålde en tvårummare i Frösunda, Solna med Adams hjälp. Jag träffade några olika mäklare och valde Adam för att han hade det bästa erbjudandet och dessutom ett professionellt, vänligt och seriöst bemötande.
    Mina förväntningar på försäljningen både uppfylldes och överträffades. Adam var lyhörd och bra på att informera mig om alla steg, utan att tränga sig på, och han var alltid tillgänglig för frågor. Jag kan varmt rekommendera honom! Läs mer

Hadi A skrev om Adam Ulfung en del av MOHV Solna
    Köpt en bostadsrätt.
    En trevlig Och seriös mäklare. Tydlig mot alla parter. Läs mer

Rami S skrev om Adam Ulfung en del av MOHV Solna
    Har använt Adam vid fler tillfällen och varit lina nöjd varje gång.Oerhört proffesionell och organiserad.Dessutom ödmjuk som få. Läs mer
  • 2019-03-26

Ellen E skrev om Ulrika Lindqvist en del av MOHV Solna
    Ulrika på MOHV Solna hjälpte mig att sälja min 1,5a i Ulriksdal. Ulrika var oerhört lyhörd och engagerad under hela processen. Hon höll mig hela tiden uppdaterad om läget samt kom med förslag på hur vi skulle driva försäljningen framåt. Trots en svår marknad lyckades Ulrika sälja lägenheten till ett pris som jag är nöjd med. Mitt helhetsintryck av Ulrika är att hon är professionell, engagerad och en jordnära person som det är lätt att känna förtroende för. Ulrika anpassar sig efter säljarens önskemål och arbetar hårt för en lyckad försäljning. Jag skulle inte tveka att anlita henne igen vid framtida försäljningar. Läs mer
  • 2019-03-14

Magnus P skrev om Adam Ulfung en del av MOHV Solna
    Bra mäklare. Fick snabbt uppfattningen om att det var en ömsesidig affär mellan oss. Snabb återkoppling samt bra service. Läs mer
  • 2019-02-14

Johannes V skrev om Adam Ulfung en del av MOHV Solna
    Bra bemött av mäklare, trevlig och hjälpsam när han kunde. Läs mer

Arvid Tydéns Allé 12, 171 69 Solna