MOHV Solna

MOHV Solna

En del av MOHV - www.mohv.se
Vi på MOHV Solna erbjuder vår mäklartjänst till boende i Solna, Sundbyberg och Bromma med närliggande områden. Här hos oss finner du en mäklartjänst och ett koncept där du bestämmer allt tillsammans med mäklaren, under hela processens gång.

För våra kunders bästa är vi alltid nytänkande med en stor dos kreativitet och framåtanda. På kontoret på Arvid Tydéns Allé 12 hittar du mäklare som brinner för att ge dig som kund den allra bästa bostadsaffären. Vi ger snabb och professionell hjälp både vid köp och försäljning och har massor av goda rekommendationer. Välkommen till oss!

Läs vad 553 kunder tycker om MOHV Solna 2

2021-09-13
    Jag tycker att mäklaren är jätte bra och trevlig. Jag hade inga stora förväntningar men mäklaren gjorde ett bra jobb så det blev bra i slutändan ändå.
    • Haga Norra
    2021-09-08
    Har bara positivt att säga. En lugn person som lyssnar aktivt, frågar för att försäkra att inget är oklart, hetsar inte. Är metodisk. Vi uppskattade verkligen att han under budgivningen pausade på kvällen för att starta upp vid en given tid dagen därpå.
    2021-09-06
    Genuine person.. Did his job very well.. Haven't created any urgency or stress to me...
    2021-09-02
    Adam har varit supertrevlig och oerhört hjälpsam i hela processen! Han har varit tillgänglig och svarat på alla möjliga frågor. Mäklaren överträffade definitivt mina förväntningar.
    2021-08-31
    Väldigt trevlig och serviceminded
    2021-08-31
    Trevlig och snabb återkoppling. Inget att klaga på.
    • Huvudsta
    2021-08-29
    Andreas var duktig, pålitlig och trevlig. Jag kan rekommendera honom som mäklare.
    2021-08-26
    Det var väldigt trevligt att ha Andreas som mäklare. Han är noggrann, följer upp och håller en informerad samt påläst, helt enkelt känns det väldigt tryggt att ha honom som mäklare. Skulle varmt rekommendera Andreas och använda honom igen vid behov!
    2021-08-26
    Stort engagemang. Pålöst innan första mötet. En bra analys av objektet att sälja och en bra säljstrategi togs fram där vi som säljare blev involverade hela vägen. Andreas levde väl upp till mina förväntningar och vi blev till slut väldigt nöjda med försäljningen. Vi skulle dock önska att det kommer elektroniska kontraktsskrivningar i framtiden. Minska långväga resandet som hastigt bestäms vore toppen :-)
    2021-08-24
    Supernöjda med Andreas! Mycket engagerad mäklare som jobbar hårt för att göra säljaren nöjd.
    Höll oss uppdaterade genom hela processen.
    En otroligt trygg och trevlig affär!
    Rekommenderar Andreas starkt!
    2021-08-23
    Bra kommunikation och smidigt köp!
    2021-08-19
    Adam har varit väldigt tillmötesgående och trevlig att arbeta med. En väldigt professionell mäklare.
    2021-08-19
    Bästa mäklaren vi har jobbat ihop med hittills.
    2021-08-19
    Hjälpsam, trevlig och tydlig! Första köpet för oss, och det har känts väldigt tryggt.
    2021-08-17
    Adam har varit väldigt bra, rekommenderar starkt!
    2021-08-17
    Adam är superbra!! Personlig, trevlig, kompetent och avslappnad!! Poäng 10 av 10!
    • Råsunda/Vasalund
    2021-08-17
    Väldigt bra och pedagogiska mäklare som gjorde att första lägenhets köpet blev väldigt enkelt och smidigt
    2021-08-15
    Genomgående professionellt intryck och rätt förväntningar från början. Adam är tillgänglig och ger bra återkoppling vilket är ett bra stöd genom hela affären.
    2021-07-22
    Andreas is an excellent broker. He is very helpful and provide all the necessary information throughout the buying process.
    2021-07-22
    Supertrevlig och snäll. Lätt att få tag på och väldigt bra på att hålla oss uppdaterade. Skötte allt med annons och försäljning väldigt snyggt. Är supernöjd med Andreas.
    • Kungsholmen
    2021-07-22
    Jag rekommenderar starkt Andreas Hansson. Mycket driven och tillgänglig . Jag upplevde att han var minst lika mån som jag om att få till en bra försäljning .
    2021-07-22
    Duktig och engagerad! Drivande med intressenter och hjälpsam i alla frågor som kom upp.
    2021-07-19
    Adam is well behaved and professional- it will give MOHV Solna more success I’m sure.
    • Lilla Essingen
    2021-06-30
    Trevlig och tillmötesgående, bara positivt
    2021-06-20
    Snabb och smidig försäljning, inga konstigheter.
    • Solna C/Fristaden
    2021-06-11
    Lätt att samarbeta med och väldigt hjälpsam för oss som förstagångssäljare. Adam har haft stor förståelse för våra behov och hjälpt oss genom hela processen på ett väldigt bra sätt.
  • Dennis H
    sålde sin lägenhet med hjälp av Adam Ulfung en del av MOHV Solna
    • Abrahamsberg
    2021-05-31
    Jag kom i kontakt med Adam vid köpet av min förra bostad och valet kändes självklart att välja Adam vid försäljningen också.

Adam var minst lika proffsig och engagerad som första gången. Man känner sig verkligen trygg, då Adam på ett enkelt och tydligt sätt leder en genom processen. Han är lyhörd och är väldigt närvarande hela tiden vare sig man köper eller säljer.

Jag kan inte annat än att ge Adam mina varmaste rekommendationer och säga på återseende vid nästa försäljning.
    2021-05-28
    Lugnt och sakligt guidar han igenom processen att köpa och sälja utan att stressa upp mig.
    2021-05-28
    Adam är påläst och serviceminded. Känns trygg att ha att göra med.
    • Abrahamsberg
    2021-05-28
    Trevlig, tydlig och smidig att ”ha att göra med”. Rekommenderas!
    2021-05-26
    Vi sålde en lägenhet på Ankdammsgatan. Vi have förväntningar 2.2 milioner men Adam sålde för 2.33. vi hade utmärkt upplevelse och är nöjda.
    • Centrala Sundbyberg
    2021-05-21
    Gav tydlig information och bra med återkoppling under hela processens gång.
    2021-05-14
    Köpte en tvåa i Solna.
    Allting fungerade mycket bra och gick smidigt.
    • Råsunda/Näckrosen
    2021-05-08
    Adam är tillmötesgående utan att vara framfusig. Han besitter stor erfarenhet och har en jordnära och ödmjuk framtoning.
    • Åkeshov
    2021-05-05
    Vi valde Adam som mäklare eftersom han gav ett bra och seriöst intryck och var väldigt genuin och transparent med allt runt affären. Allting har skötts extremt snyggt genom hela resan och vi är supernöjda. Han var väl påläst och kunnig, lyhörd och väldigt noggrann.
    Vi skulle varmt rekommendera Adam som mäklare.
    • Bällsta strand
    2021-05-04
    Adam Ulfung sålde vår lägenhet.
    Adam är mycket professionell, lugn, pålitlig, tydlig och ärlig. Allt det vi värderar högt hos en mäklare. Vi anlitar honom mer än gärna i framtida försäljningar.
    Rekommenderar varmt Adam som mäklare.
    • Bällsta strand
    2021-05-04
    Jag blev bemött på ett mycket proffsigt och trevligt sätt. Kände mig trygg. Tog hand om mig väl som kund.
  • Anita W
    sålde sin lägenhet med hjälp av MOHV Solna
    • Mariehäll
    2021-05-03
    När jag sålde min bostadsrätt, ville jag göra så lite som möjligt.
    Adam tog hand om allt på professionellt och förtroende sätt, och jag kunde luta mig tillbaka.
    Adam känns väldigt kunnig och påläst.
    Mina varmaste rekommendationer.
    Anita Westerlund
    • Råsunda/Vasalund
    2021-04-09
    Vi är väldigt nöjda med Adam som vår mäklare. Han var väldigt professionell, trevlig och kunnig. Vi kan definitivt rekommendera honom till andra.
    2021-04-06
    Bought an apartment, he was really helpful but sometimes because of my inexperience I was a bit anxious. But great overall.
    2021-04-02
    Lätt att få tag på och kunde svara på frågorna jag hade.
    2021-03-31
    Emelie har skött hela processen - från första mötet till kontraktsskrivningen - på ett utmärkt sätt! Hon har visat stor förståelse för och anpassat sig efter min situation och samtidigt guidat mig som aldrig tidigare genomfört en bostadsförsäljning. Hon har dessutom alltid varit lätt att nå via telefon och mail. Rekommenderar Emelie varmt!
    • Karolinska/Hagastaden
    2021-03-30
    Mycket trevligt och seriöst bemötande.
    2021-03-22
    Vi valde Adam dels på rekomendation och vi är supernöjda. Från första mötet till signering har han varit ett mäklarproffs rakt igenom. Så nöjd att vi valde Adam när vi sålde vår lägenhet.
    • Huvudsta
    2021-03-17
    När jag skulle sälja min lägenhet träffade jag tre mäklare som värderade den. Av dessa tre var Adam helt klart den som passade mig bäst som förstagångssäljare. Adam är lugn och trygg, samtidigt som han är glad, peppad och engagerad. Han är lättillgänglig och lätt att ha att göra med. Jag är väldigt glad över att ha haft Adam som mäklare!
    • Vasastan
    2021-03-16
    Bra bemötande, Adam är väldigt trevlig och kommunikativ. Bra strategi för försäljning. Förtroendeingivande. Hjälpsam.
    • Västra Skogen
    2021-03-14
    Emelie är lyhörd, hjälpsam och snabb! Kan varmt rekommendera henne.
    • Gamla Råsunda
    2021-03-13
    Jag har köpt en bostadsrätt. Det gick jättesmidigt
    • Västra Skogen
    2021-03-13
    Vi hade ren tur att få köpa en lägenhet med Emelie som mäklare. Professionell, effektiv, noggrann och samtidigt väldigt trevlig under hela processen. Det underlättade hela köpet och minskade stressfaktorn, vi kände oss helt lugna i händerna på Emelie. Tack!
    • Stora Essingen
    2021-03-12
    Det var både trevligt och effektivt att samarbeta med Adam. Han lyckades sälja min lägenhet utan allmänvisning, vilket var viktigt för mig. Rätt pris, rätt inträdesdatum, han gav mig tid för att lyssna på mina förväntningar och förstå dem. Och hans råd var super bra! Jag rekommenderar honom varmt!