Alla kategorier Mäklare Stockholms län Solna MOHV MOHV Solna

MOHV Solna

En del av MOHVwww.mohv.se

Arvid Tydéns Allé 12, 171 69 Solna — Visa karta

Vi på MOHV Solna erbjuder vår mäklartjänst till boende i Solna, Sundbyberg och Bromma med närliggande områden. Här hos oss finner du en mäklartjänst och ett koncept där du bestämmer allt tillsammans med mäklaren, under hela processens gång.

För våra kunders bästa är vi alltid nytänkande med en stor dos kreativitet och framåtanda. På kontoret på Arvid Tydéns Allé 12 hittar du mäklare som brinner för att ge dig som kund den allra bästa bostadsaffären. Vi ger snabb och professionell hjälp både vid köp och försäljning och har massor av goda rekommendationer. Välkommen till oss!

Läs vad 245 kunder tycker om MOHV Solna

• 2019-09-16

Iraklis K skrev om Adam Behrer en del av MOHV Solna
    Everything went smooth, easy and fast!! Läs mer
  • 2019-09-16

Per L skrev om Adam Behrer en del av MOHV Solna
    Köpt bostad med mycket smidig process. Adam var mycket trevlig och mötte helt klart våra förväntningar vad gäller visning, kontakt och kontraktsskrivning. Läs mer

Niklas P skrev om Adam Ulfung en del av MOHV Solna
    Bra korrekt, professionell. Bra bemötande. Lugn och bra struktur när affären gjordes upp Läs mer

Magnus A skrev om Ulrika Lindqvist en del av MOHV Solna
    Snabb, proffsig och alltid trevlig och glad. En jättebra mäklare helt enkelt. Läs mer

Erica G skrev om Adam Behrer en del av MOHV Solna
    Köpt en tvåa i Solna. Blev bra bemött, han ordnade en extra visning för oss vilket uppskattas. Snabb respons på mejla och telefonsamtal. Läs mer
  • 2019-09-12

William P skrev om Adam Ulfung en del av MOHV Solna
    Köpt lgh 30 kvm i Vasastan. Väldigt bra bemötande på visning och under signering. Tydligt och bra! Läs mer
  • 2019-09-07

Van L skrev om Ludvig Lundh en del av MOHV Solna
    Övergripande en mycket bra upplevelse och vi blev nöjda med resultatet! Läs mer
    2019-09-09 Ludvig Lundh svarar Van L
    Tack för rekommendationen! Mitt mål är alltid att ni ska bli nöjda. :) /L
  • 2019-09-07

Daniel F skrev om Sofia Sörensen en del av MOHV Solna
    Sålt lgh.

Bra dialog, rakt och tydlig.

Sofia svarar på minuten, alltid mycket uppskattat! Läs mer
  • 2019-09-06

Rasmus Kid L skrev om Andreé Lundmark en del av MOHV Solna
    Har köpt en 2:a i barkarbystaden med min fästmö! Andre bemötte oss med ett stort leende och var väldigt vänlig och trevlig från och med vi träffades. Mina förväntningar var inte jätte höga, då vi har haft flera sämre mäklare. Men vi blev glatt överraskade och han var så himla hjälpsam kring allt, frågor, personlighet, sättet han förklarade, etc. helt klart en kanon mäklare som ställer upp alla tider också! 5 av 5 får Andre utav oss!
    Mvh//Rasmus och Nikita Läs mer
  • 2019-09-06

Walid S skrev om Ludvig Lundh en del av MOHV Solna
    Köpte bostad i Västra Skogen, redan under visningen fick jag och min sambo väldigt gott intryck av Ludvig.

Otroligt hjälpsam och professionell men vågar ändå skämta och hålla stämningen skön.

Rekommenderas otroligt starkt! Läs mer
    2019-09-06 Ludvig Lundh svarar Walid S
    Tack Walid för dem fina orden! Det betyder mycket att ni är nöjd och ni är alltid välkomna förbi på en kaffe om det skulle vara något! :) /L
  • 2019-09-05

Patrik S skrev om Andreé Lundmark en del av MOHV Solna
    Sålt bostadsrätt. 3a i Sollentuna. Mäklaren är mycket engagerad, kompetent och energisk. Bra på att hålla säljaren uppdaterad och sätter kundens intressen före sig själv. Läs mer
  • 2019-09-05

Daniel B skrev om Adam Ulfung en del av MOHV Solna
    Sålde min lilla 2:a i Solna och Adam har varit en utmärkt mäklare från början till slutet. Hjälpsam och professionnel i alla aspekter. Läs mer
  • Sebastian T

2019-09-02

Sebastian T skrev om Adam Behrer en del av MOHV Solna
    Sålde vår trea i Råsunda med Adam. Till en början gick det ganska trögt men Adam kom med nya idéer och förslag på hur vi skulle gå vidare och i slutändan vart vi väldigt nöjda. Rekommenderar verkligen teamet på MOHV Läs mer
    2019-09-02 Adam B svarar Sebastian T
    Hej Sebastian!
    Tack för de fina orden, jättekul att ni uppskattade mitt arbete. Varje affär är unik och det är därför viktigt att vara kreativ och hitta nya lösningar för att nå ett bra resultat. Hälsa familjen!
    / Adam
  • Johan W

2019-09-02

Johan W skrev om Andreé Lundmark en del av MOHV Solna
    Jag fick kontakt med Andreé i samband med mitt köp av min nya lgh. Förste mötet kändes väldigt positivt och trevligt, och jag upplevde att han var närvarande och hade fokus på mig och mina behov. Andreé har en härlig personligt, är mycket trevlig och bjuder alltid på ett stort leende. Det gör att hela processen med att köpa en ny lgh blir en bra och enkel upplevelse. Under sommaren fick jag en sommarhälsning via vykort och det var fint. Kan också tillägga att jag alltid fått svar på de frågor som jag undrat över och alltid med en snabb respons. Jag kan starkt rekommendera Andreé för dig som söker en professionell och trevlig mäklare. Läs mer
  • 2019-09-01

Johan L skrev om Ludvig Lundh en del av MOHV Solna
    Sålt en två i huvudsta. Ludvig har genomfört försäljning lugnt och professionellt. Med bra återkoppling till oss som säljare och lyhörd vad som var viktigt för oss. Läs mer
    2019-09-02 Ludvig Lundh svarar Johan L
    Varje försäljning är unik och just därför anpassar jag alltid den till era önskemål! Hoppas ni kommer trivas i er nya lägenhet och skulle det vara något är ni varmt välkomna att höra av er! :) /L
  • 2019-08-31

Sherko Eliassi S skrev om Andreé Lundmark en del av MOHV Solna
    Snabb och smidig affär vid köp av lägenhet i Råsunda, inga konstigheter överhuvudtaget Läs mer
  • 2019-08-30

Hamid Reza O skrev om Adam Ulfung en del av MOHV Solna
    Definitivt den bästa mäklaren i Solna. God lokalkännedom med en tydlig strategi, enkelt att prata med och kommer med goda tips för att affären ska bli gynnsam för alla involverade parter. Han kommunicerar kontinuerligt så att man är uppdaterad om processen från start- till slutpunkt. Rekommenderar verkligen Adam om du vill känna dig tryggt när du säljer/köper en ny bostad. Jag väljer Adam 10 av 10 gånger. Läs mer
  • 2019-08-30

Mattia Russel P skrev om Adam Ulfung en del av MOHV Solna
    Kind, competent, and always available. Absolutely recommended. Läs mer
  • 2019-08-29

Heléne N skrev om Sofia Sörensen en del av MOHV Solna
    Ett förmedlingsuppdrag möte visning och försäljning på mindre än en vecka . Hon var lyhörd och öppen för min specifika situation . Inget satt fast. Flexibel och lösningsfokuserad. Läs mer
  • Jozef N

2019-08-29

Jozef N skrev om Adam Ulfung en del av MOHV Solna
    Adam är professionell och kunnig. Han bemöter sina kunder med respekt och hjärtlig öppenhet.

Han svarar på alla frågor och ger all adekvat information om bostadsföreningen samt sälj objekt.

Jag kan varmt rekommendera Adam till mina vänner som vill sälja eller köpa bostad. Läs mer
  • 2019-08-28

Mikael L skrev om Sofia Sörensen en del av MOHV Solna
    Köpt bostadsrätt. Sofia har på ett effektivt och snabbt sätt inom någon dag förmedlat försäljning/köp. Lyhörd. Varit tillgänglig per telefon . Affären är pågående. Mvh Mikael Lindfors Läs mer
  • 2019-08-26

Frans Rabi G skrev om Ludvig Lundh en del av MOHV Solna
    Köpt en 3a i södra ritorp. Affären gick smidigt och vi är jätte nöjda med all hjälp och professionalism som vi bemött!
    Skulle glatt rekommendera Ludvig som mäklare till ens egen bostad! Läs mer
    2019-08-27 Ludvig Lundh svarar Frans Rabi G
    Alltid ett nöje att få hjälpa till med ert livs största affär och göra det så smidigt som möjligt! Det värmer verkligen att få den fina recensionen! Hoppas ni kommer trivas i lägenheten :) /L
  • 2019-08-26

Terje W skrev om Ludvig Lundh en del av MOHV Solna
    Köpt en lägenhet, i samband med visningen ett bra bemötande av mäklare. Något oproffsig attityd i samband med kontraktsskrivning. Helt okej upplevelse. Läs mer
    2019-08-27 Ludvig Lundh svarar Terje W
    Hej Terje,
    Vad tråkigt att ni upplevde det. Jag strävar alltid efter att agera professionellt i varje moment. Jag tar åt mig av detta och önskar er lycka till med nya lägenheten. Kontakta mig om ni har några funderingar - Må gott /L
  • 2019-08-25

Johan L skrev om Adam Ulfung en del av MOHV Solna
    Korrekt och artig. Ordnade extravisning. Kunnig och informerad. Läs mer
  • 2019-08-24

Tobias K skrev om Sofia Sörensen en del av MOHV Solna
    Har sålt en 4:a i Huvudsta Solna

Sofia gjorde redan från första mötet ett starkt intryck då hon är mycket driven, professionell och lyhörd

Hon har varit lättillgänglig och svarat på alla frågor som dykt upp
    under processen

Sålde även till rekord i föreningen

Mina allra bästa rekomendationer

/ Marie Läs mer
    2019-08-28 Sofia S svarar Tobias K
    Hej Tobias och Marie,
    Tack snälla för era varma ord, det var en ära att fått hjälpa er med er affär, en väldigt lyckad affär!
    Jag önskar er en fantastisk dag! :-)
  • 2019-08-21

Mina D skrev om Ulrika Lindqvist en del av MOHV Solna
    Ulrika har varit så där engagerad och positiv som man önskar att en mäklare ska vara. Glad, trevlig, kunnig om området och föreningen, transparent, tillgänglig (ringde alltid tillbaka när hon inte kunde ta emot samtal) och bra kontakt med köparna. Rekommenderar henne varmt. Läs mer
  • Natalie H

2019-08-18

Natalie H skrev om Andreé Lundmark en del av MOHV Solna
    Jag och min sambo har sålt våran lägenhet i Solna genom Andreé.

Från första sekund har han ingett ett förtroende och varit väldigt informativ och noga med att ge oss som säljare en realistisk bild av hur marknaden ser ut vid tidpunkten för sälj.

Andreé har flera gånger gått den extra milen för att göra dig som säljare säker med att han gör allt för att du ska få det bästa priset för ditt boende.

Skulle jag kunna ge honom 6/5 så skulle jag göra det. Läs mer
  • 2019-08-17

Sherry A skrev om Andreé Lundmark en del av MOHV Solna
    Bemötandet var väldigt positivt. Upplevde att Andrée var engagerad, trevlig och väldigt professionell 👌🏻. Läs mer
  • 2019-08-16

Emina E skrev om Ulrika Lindqvist en del av MOHV Solna
    Jag har tillsammans köpt en lgh med mina föräldrar som jag ska bo i. Mäklaren hade en bra och tydlig kommunikation vilket var behändigt under budgivningen, så att vi som budgivare inte hade några frågetecken kring vad som skedde. Då jag på senaste har haft mer erfarenhet av Notar hade jag inte höga förväntningar av mäklare på bostadsmarknaden i allmänhet, då jag inte upplevde en bra kommunikation med de mäklarna från Notar. Allt som allt är jag väldigt nöjd, det var en snabb och lyckosam affär. Tack Läs mer
  • 2019-08-14

Carl-Magnus H skrev om Ulrika Lindqvist en del av MOHV Solna
    Vid vårt köp av bostadsrätt i Frösunda så var Ulrika mäklare och gjorde ett utmärkt arbete. Informativ, kommunikativ och trevlig vilket gör att man känner sig trygg i processen. Läs mer
  • 2019-08-14

Sidiri E skrev om Ulrika Lindqvist en del av MOHV Solna
    Hela ärendet gick snabbt och kändes så tryggt och professionellt. Läs mer
  • 2019-08-12

Marta K skrev om Andreé Lundmark en del av MOHV Solna
    Köpt bostad. Bra bemötande av Andreé, han var trevlig och lätt att prata med. Som köpare hade jag väl inga särskilda förväntningar på mäklaren annat än att han skulle kommunicera om bostaden, vilket han gjorde. Läs mer
  • 2019-08-09

Lara B skrev om Ulrika Lindqvist en del av MOHV Solna
    Ulrika är en fantastisk mäklare som hjälpte oss att sälja vår lägenhet. Hon var tydlig och trevlig under hela processen. Engagerad och lyhörd.
    Jag rekommenderar varmt Ulrika! Läs mer
  • 2019-08-09

Amir M skrev om Ulrika Lindqvist en del av MOHV Solna
    Snabb och smidig affär samt överträffade förväntad pris! Ulrika var väldigt duktig på att alltid uppdatera oss om processen. Det kändes tryggt att ha en så pass professionell mäklare som har hand om vår affär. Rekommenderar Ulrika starkt! Läs mer

Gilberto Alejandro O skrev om Sofia Sörensen en del av MOHV Solna
    Sofia var både entusiastisk och positiv inställd, vilket skapade trygghet hos mig och min fru inför försäljning av våran lägenhet, som blev såld.

Sofia rekommenderas till alla som önskar sälja sin bostad!

Mvh/Alex Ossandon Läs mer
    2019-08-28 Sofia S svarar Gilberto Alejandro O
    Tack snälla för dina fina orden, jag är så glad att du känt dig trygg genom hela processen! Vi ses på tillträdet :)
    Önskar dig en fantastisk dag!

Per Klas T skrev om Adam Ulfung en del av MOHV Solna
    Köpt bostadsrättslägenhet.
    Bemötande mycket bra.
    Förväntningar, motsvarade väsentligen de jag hade.

Sammanfattning: Adam gjorde ett bra jobb. När han inte kunde svara på någon av alla mina frågor tog han reda på svaret där sådant gick att få fram. Läs mer

Pontus K skrev om Ulrika Lindqvist en del av MOHV Solna
    Bostadsrätt solna.
    Proffesionellt och trevligt!
    Levde upp till förväntningarna, kunnig och lyssna bra Läs mer

Dorothy T skrev om Adam Ulfung en del av MOHV Solna
    Vi har sålt en bostadsrätt på 76 m2 på Olof Palmes gata 14 i Stockholm. Mäklaren är fantastisk, precis en sån som man känner sig trygg med från början. Mäklaren levde upp till alla våra förväntningar.

Vi kommer definitivt att rekommendera Adam och Movh till dem vi känner. Läs mer
  • Amandine T

2019-08-02

Amandine T skrev om Adam Ulfung en del av MOHV Solna
    Trevlig, kunnig och engagerad mäklare.
    Han svarade alltid snabbt.
    He gave his best even if the market has been complicated, I could rely on him fully which was very important as I was living abroad during the sale. Läs mer

Elin H skrev om Ludvig Lundh en del av MOHV Solna
    Jag och min sambo (plus vår lille son) har köpt en trea där Ludvig Lundh var mäklaren och vi kunde inte vara mer nöjda med hur affären gick. Alltifrån visningen till kontraktsskrivningen. Ludvig var väldigt proffsig och tillmötesgående på alla sätt och vis! Var första gången vi var i kontakt med mäklare och vi kunde inte fått en bättre upplevelse. 5/5 stjärnor till Ludvig😄 Läs mer
    2019-08-12 Ludvig Lundh svarar Elin H
    Det var ett nöje att hjälpa er köpa er första lägenhet! Hoppas ni kommer trivas i lägenheten och skulle det vara något är det alltid bara att höra av er! :D /L

Ola G skrev om Ludvig Lundh en del av MOHV Solna
    Rak och seriös.
    .................................. Läs mer
    2019-08-12 Ludvig Lundh svarar Ola G
    Tack Ola för rekommendation, det uppskattas! /L

Sanjay K skrev om Sofia Sörensen en del av MOHV Solna
    Vi uppskattar Sofia för hennes fantastiska arbete vid köpet av vår lägenhet. Sofia visade sig vara mycket snabb och fick ihop affären på 3-4 dagar. Vi är oerhört tacksamma mot henne och vi rekommenderar hennes tjänster till alla. Läs mer
    2019-08-28 Sofia S svarar Sanjay K
    Tack för att jag fick äran att hjälpa er att hitta hem! Ta hand om er! :-)
  • 2019-07-19

Martin B skrev om Sofia Sörensen en del av MOHV Solna
    Väldigt professionell och lyhörd, kan varmt rekommendera Sofia som mäklare. Läs mer
    2019-08-28 Sofia S svarar Martin B
    Tack Martin för jag fick förtroendet att hjälpa dig sälja din fina bostad! :-)
  • Marin M

2019-07-18

Marin M skrev om Adam Ulfung en del av MOHV Solna
    Jag har köpt bostad. Alt utmärkt! Tack Adam :-) Läs mer
  • 2019-07-18

Niklas F skrev om Adam Ulfung en del av MOHV Solna
    Adam hjälpte oss med försäljning av vår lägenhet i Råsunda. Bra kännedom om området och en proffsig, kunnig framtoning. Särskilt bra upplevde vi Adams tydliga och kontinuerliga kommunikation! Adam var också en av få mäklare som framhöll att juli kunde vara en bra försäljningsmånad - vilket visade sig stämma när utbudet blev lågt och konkurrensen noll. Lugn och bra avläsning av intressenter och budgivare.
    Vi skulle välja Adam alla dagar igen! Läs mer
  • 2019-07-18

Ana M skrev om Adam Ulfung en del av MOHV Solna
    Vi köpte en lägenhet och mäklaren var jättetrevlig. Läs mer

Elin R skrev om Adam Ulfung en del av MOHV Solna
    Proffsig och kunnig mäklare som tog sig tid även sent in på kvällen! Läs mer

Gustav L skrev om Adam Ulfung en del av MOHV Solna
    Köpt via Adam.
    Proffsig och förtroendegivande mäklare! Läs mer

Johan F skrev om Adam Ulfung en del av MOHV Solna
    Jag anlitade Adam som mäklare och kan inte vara mer nöjd. Adam är en otroligt duktig, skicklig och engagerad mäklare. 5/5 av solar möjliga!

Kan starkt rekommendera. Läs mer
  • 2019-07-15

Shamal M skrev om Sofia Sörensen en del av MOHV Solna
    Professionell, mycket engagerad och lyhörd. Rekommenderas starkt. Läs mer
    2019-08-28 Sofia S svarar Shamal M
    Tack snälla, det värmer! Ni kommer stortrivas i radhuset! :-)
Adam Ulfung
Ulrika Lindqvist