Läs vad 479 kunder tycker om MOHV Solna 2

• 2021-01-20
    Kan varmt rekommendera Adam som mäklare efter vår försäljning av vår Brf. Adam är otroligt trevlig, kompetent och fokuserad i det han gör. Håller ständigt säljare uppdaterad och stämmer av detaljer som rör processen. Vi är verkligen supernöjda med hans insats från början till slut.
    Peter B
    • 3.5:a
    • 88.0 m²
  • 2021-01-19
    Fantastiskt mäklare och person!
    Rak, ärlig och kunnig. Samtidigt hjälpsam och omtänksam med ett stort hjärta. Vi kommer absolut kontakta Adam så snart det blir dags att köpa eller sälja igen! Hejja Adam
    Lisa W
    • 3.5:a
    • 88.0 m²
  • 2021-01-19
    Köpt bostad, Emelie var duktig och tydlig med att det bara va att höra av sig vid frågor eller funderingar.
    Frida W
    • Råsunda
    köpte sin lägenhet med hjälp av Emelie Johansson en del av MOHV Solna
  • 2021-01-15
    Mycket driven och bra känsla för service.
    David S
    • Gärdet/Östermalm
    sålde sin lägenhet med hjälp av Emelie Johansson en del av MOHV Solna
  • 2021-01-15
    Trevlig och lätt att samarbeta med, toppen bemötande!
    Lisa T
    • 48.0 m²
  • 2021-01-11
    Adam är otroligt engagerad som mäklare, då Adam även sålde min sambos lägenhet så vart det ett givet val. Våran dialog och Adams väl vilja att lyssna på mina insikter och åsikter var väldigt bra och gav mig en stor säkerhet i försäljningen.
    Emil P
    • 2.5:a
    • 46.0 m²
    • Lilla Essingen
  • 2021-01-04
    Jag kan absolut rekommendera att jobba tillsammans med Adam. Adam hjälpte till med att sälja min bostad och var väldigt engagerad och insatt i både området och huset från första kontakten. Hela processen var mycket snabbare och effektivare än vad jag trodde på förhand.
    Per F
  • 2020-12-23
    Köpte en etta på 25 kvm, och Adam gjorde affären så smidig och enkel att det inte finns. Aldrig träffat en så trevlig och kunnit mäklare. Det märktes att det var viktigt för Adam att dubbelkolla allting med säljare och med oss, och han såg till att vi hade all nödvändig information. Det kändes väldigt tryggt och säkert att göra köpet med Adam som mäklare, och jag är väldigt nöjd med hela upplevelsen!
    Patryk T
    • 25.0 m²
    köpte sin lägenhet med hjälp av Adam Behrer en del av MOHV Solna
    Hej Patryk! Grattis till din nya bostad och stort tack för ditt fina omdöme. Det har varit väldigt roligt att jobba med dig! Vi ses på tillträdet!

• 2020-12-23
    Köpt en bostadsrätt. Den bästa mäklaren jag gjort affär med (har ägt några hus och en bostadsrätt). Adam är professionell, kompetent, tillmötesgående, inkluderande och vänlig. Inger förtroende. Ger tid och har fokus. Anlitar honom gärna när frågan blir aktuell.
    Sabina T
    • 25.0 m²
    köpte sin lägenhet med hjälp av Adam Behrer en del av MOHV Solna
    Hej Sabina! Stort tack för ditt fina omdöme, jag är jätteglad att du är nöjd med mitt arbete. Vi ses på tillträdet!

• 2020-12-22
    Ludvig är både duktig på sitt arbete och trevlig. Man känner snabbt ett förtroende till honom och alla frågor stora som små besvaras snabbt.
    Catarina S
    • 98.5 m²
    • Bollstanäs
    köpte sin lägenhet med hjälp av Ludvig Lundh en del av MOHV Solna
    Hej Catarina! Viktigt att ni känner er trygga i ert livs största affär, tveka inte att höra av er om det skulle vara något. Må gott :) /L

• 2020-12-19
    Väldig bra bemötande, avslappnad, jag rekommenderar Ludvig
    Sven-roland S
    • 98.5 m²
    • Bollstanäs
    köpte sin lägenhet med hjälp av Ludvig Lundh en del av MOHV Solna
    Hej Sven! Alltid lika kul att höra att ni blev nöjda, hoppas ni kommer trivas i lägenheten! Må gott :) /L

• 2020-12-15
    Köpt en lägenhet i Sundbyberg. Adam var snabb på att återkoppla, trevligt och professionellt bemötande.
    Veronica S
    • Centrala Sundbyberg
  • 2020-12-14
    Jag sålde min 1,5a i Sundbyberg. Adam bemötte oss väldigt professionellt från start till mål och vi är väldigt nöjda med hela processen. Slutpriset var i linje med vad vi förväntat oss och allt sköttes enkelt och smidigt.
    Joel E
    • Centrala Sundbyberg
  • 2020-12-10
    Tydlig, återkopplar alltid, trevlig. Extremt proffsig i sin roll!
    Magnus Ö
  • 2020-12-09
    Jag fick nöjet att träffa på Andrée som förmedlande mäklare för en bostadsrätt jag köpte i Järvastaden. Ett proffsigt och gemytligt bemötande satte prägeln på vad som skulle bli en väldigt bostadsaffär jag kände mig trygg och glad med. Andrée presenterade lägenheten på ett bra och öppet sätt och ställde samtidigt relevanta frågor för att fånga in ev. betänkligheter man inte kom på själv i stunden. Bra och snabb kommunikation genom hela processen, och hans kollegor på Mohv höll samma mått. Helt reco med andra ord.
    Kim L
    • 62.5 m²
  • 2020-12-04
    Efter att Andreé sålt vår bostad, har vi bara goda ord att säga om honom:

- Lyhörd
    - Hög arbetsmoral
    - Väldigt trevlig

Rekommenderar honom starkt!
    Clas P
    • 50.5 m²
    • Östermalm
  • 2020-12-03
    Det var en bra upplevelse att köpa av André. Öppen och rak kommunikation från början till slut.
    Markus K
    • 52.7 m²
  • 2020-11-30
    Sålde en sekelskiftslägenhet (2a) i Solna. Bra dialog om förutsättningar och prisnivå. Informerade hela tiden om förloppet, status och letade upp spekulanter för att ge så bra förutsättningar som möjligt!
    Kalle W
    • 52.7 m²
  • 2020-11-26
    Köpte en bostad och fick ett väldigt bra bemötande av Adam. Han var trevlig och tillmötesgående, och såg till att affären gick smidigt.
    Elvira M
  • 2020-11-24
    Ellinor O
    • 64.5 m²
    • Annedal
  • 2020-11-23
    André sålde min lgh på Epistelvägen 1B.

Jag är otroligt nöjd över hans insats och proffsiga bemötande.

Rekommenderar honom starkt!
    Gabriel Ö
    Gabriel Ö
    • 36.0 m²
  • 2020-11-22
    Med Andreés hjälp hittade vi drömlägenheten. Väldigt genuin, professionell och stöttande i alla situationer. Varm känsla mellan oss, säljare och mäklare, vilket är viktigt när man gör en av sitt livs största affärer.
    Katarina S
    • 4.5:a
    • 81.0 m²
    • Råsunda/Vasalund
  • 2020-11-22
    Jättebra. Utmärkt service. Han var proffsig, lyhörd, förtroendeingivande, lätt att få kontakt med, snabba återkopplingar.
    Luis Armando B
    • 62.0 m²
  • 2020-11-21
    I've a pleasant experience buying an apartment with Adam Behrer. He is responsive, polite, friendly and a professional broker.
    I recommend him.
    Nowy C
    • 97.0 m²
  • 2020-11-21
    Andreé gav ett väldigt lättsamt men ändå professionellt intryck. Jag fick känslan av att Andrée lyssnade lika mycket till oss som köpare som till lägenhetens säljare. En mäklaren som rekommenderas!
    Arne H
    • 4.5:a
    • 81.0 m²
    • Råsunda/Vasalund
  • 2020-11-20
    Adam har utfört sitt åtagande mycket väl och vi fick ett bra pris på min lägenhet.
    Adam är lyhörd, tillmötesgående och flexibel att samarbeta med.
    Åtagandet skedde som jag önskade på helt på mina villkor, jag kan bara förbehållslöst rekommendera Adam och hans tjänster.
    Stefan N
    • 97.0 m²
  • 2020-11-19
    Snabb och effektivt köp, var inga konstigheter eller långdraget när köpet skulle genomföras. Rekommenderar er att använda Andreé vid köp eller sälj av lägenhet. 5/5👍🏻
    Wilhelm L
    • 36.0 m²
  • 2020-11-19
    André hjälpte oss att sälja vår bostadsrätt. Han är en mycket sympatisk person att arbeta med. Höll oss hela tiden uppdaterade om förloppet före och under försäljningen. Rekommenderas varmt.
    Gunvor G
  • 2020-11-17
    Vi sålde vår lgh (2:a på 38 kvm) på Armégatan hösten 2020 i Solna med Andrée och vi kunde inte vara mer nöjda. En kunnig mäklare som kan området, bra erfarenhet och dukig på att hålla en uppdaterad. En värdering av bostaden som visade sig stämma mycket bra med slutpris. Realistisk och uppriktig, vågar ta fram förslag och argumentera för det han tycker är bäst lösning, med respekt för ens egna åsiker. Kan inte annat än rekommendera Andrée å det varmaste. "
    Dina J
  • 2020-11-14
    Hela vägen från visning till köp har det varit en bra upplevelse. Trevligt och proffsigt bemötande.
    Dennis H
    • 56.0 m²
    • Abrahamsberg
  • 2020-11-12
    Positiv, snabb respons, trevligt bemötande, förtroendeingivande, effektiv, när jag köpte bostadsrätt
    Per A
  • 2020-11-12
    Jag köpte en bostad på Armégatan 9A av Andrée, och tyckte han var toppen!
    Han var väldigt trevlig och tillmötesgående, och kunde svara på alla mina frågor.
    Jag förväntar mig att en mäklare har bra koll på området de säljer i och att de förstår vad man som köpare vill ha, och det tycker jag att Andrée levde upp till.
    Köpet var en väldigt smidig och effektiv upplevelse, och stämningen var väldigt god från visning till signering av kontrakt!
    Cecilia A
  • 2020-11-09
    Har köpt en 2a på Lidingö.
    Jag fick ett trevligt bemötande och fick svar på. Det jag frågade om.
    Snabb återkoppling.
    Positiv upplevelse.
    Anne T
    • 55.0 m²
    • Bodal
  • 2020-11-08
    Jag köpte en lägenhet där Adam var mäklare. Adam var mycket tillmötesgående, service-minded och professionell och mötte väl upp våra förväntningar.
    Rose-marie P
    • 46.0 m²
    • Råsunda
  • 2020-11-08
    Ludvig har bra energi, är ödmjuk och gjorde ett riktigt bra jobb när han sålde vår lägenhet
    Robin A
    • 74.5 m²
    • Huvudsta
    sålde sin lägenhet med hjälp av Ludvig Lundh en del av MOHV Solna
    Hej Robin! Alltid kul att göra er riktigt nöjda, tveka inte att höra av er om det skulle vara något! Må gott :) /L

• 2020-11-06
    Mycket enkel & smidig försäljningsprocess, från första mötet till kontraktskrivning. Adam är en otroligt proffsig mäklare som vi varmt rekommenderar till alla som ska sälja sin bostad.
    Ambitiös, förtroendeingivande & målmedveten!
    Per A
    • 55.0 m²
    • Bodal
  • 2020-11-02
    Köpt bostadsrätt i Solna där Andreé var mäklare och gav ett glatt och engagerat intryck. Kommunikationen var smidig under hela köpet och både jag och säljaren är nöjda.
    Riccard A
    • 46.5 m²
  • 2020-10-28
    Sålde vår bostadsrätt med Andreé. Han var väldigt hjälpsam, positiv och professionell och överträffade verkligen våra förväntningar. Rekommenderar Andreé om ni behöver hjälp att sälja!
    Andreas W
    • 71.0 m²
    • Filmstaden
  • 2020-10-28
    Andree är genuin och väldigt lättsam att ha att göra med, alltid glad och proffsig i sitt bemötande, såld snabbt och över förväntan.
    Andreas L
    • 46.5 m²
  • 2020-10-20
    Köpt en bostadsrätt via Ludvig Lundh och tycker att han är kunnig, har ett bra sätt att prata med kunder och har ordning på alla dokument.
    Hadi R
    • 73.0 m²
    • Hässelby Strand
    köpte sin lägenhet med hjälp av Ludvig Lundh en del av MOHV Solna
    Hej Hadi! Tack för rekommendationen, hoppas ni kommer att trivas i lägenheten! Må gott :) /L

• 2020-10-10
    Bra löpande kommunikation under hela processen, pålitlig!
    Erik F
    • 60.0 m²
  • 2020-10-07
    Mycket trevlig positiv receptiv person som gör sitt yttersta för att tillgodose mina önskemål om bästa möjliga försäljning av bostadsrätten samt hjälpsam i alla lägen.
    Eva C
    • 52.3 m²
    • Johannesfred
  • 2020-10-07
    Hej!

Jag har sålt en lägenhet i området Ingenting i Solna, den är på 40,5 kvm och lite speciell. Antingen älskar man den eller inte, finns inget mellanting. Att mäklaren skulle se samma charm som vi såg i lägenheten var viktigt för mig och min fd. Det gjorde verkligen Andreé vilket gladde mig. Vi var satta på ett pris och eftersom vi inte bodde tillsammans var det många samtal och mycket koordinering för Andreé men trots det bemöttes vi alltid av en superglad och trevlig mäklare som verkligen fick det att kännas som att vi och vår lägenhet var hans högsta prioritet. En kände verkligen att han ville vårt bästa. Hade från starten ett enormt förtroende för honom och det svek han inte. Kändes alltid som att jag ringde en vän när jag var osäker och behövde råd! Han får våra varmaste rekommendationer och jag kommer definitivt ringa honom vid nästa försäljning, kanske t.o.m. inför köp, han är väldigt kunnig!
    Sanaz M
    • 40.5 m²
  • 2020-09-19
    Adam var ansvarig mäklare när vi sålde vår bostadsrätt.
    Han är väldigt kunnig, påläst och professionell och jag kan varmt rekommendera Adam
    Yvonne T
    • 102.0 m²
    • Mariehäll
  • 2020-09-18
    Adam är toppen, och ger inte upp förens uppdraget är utfört☺️
    Amr E
  • 2020-09-17
    Sålde våran bostad i Gamla Råsunda med Andree som mäklare. Andree var otrolig professionell och tillgänglig genom hela processen och fick affären i hamn på ett bra sätt. Vi fick användning av hans breda spekulantregister och kunskap om marknaden i Solna. Solnas bästa mäklare helt enkelt!
    Babak Ahmadi-Nordblom
    • 62.0 m²
  • 2020-09-14
    Andreé har det som krävs av en mäklare: driv och energi, men samtidigt struktur och seriositet. Rekommenderas!
    Victoria V
    • 60.0 m²
  • 2020-09-13
    Jag har köpt en 41kvm på jungfrudansen. Trevlig mäklare.
    Selma C
    Selma C
    • 41.0 m²
    • Huvudsta
  • 2020-09-13
    Adam hjälpte mig igenom mitt första lägenhetsköp. Adam är en ödmjuk person som vill både köparen och säljarens bästa. Kommer garanterat ringa Adam om jag behöver hjälp någon gång igen.
    Rasmus P
    • 49.0 m²
    • Gamla Huvudsta
  • 2020-09-12
    Vi köpte en två i Solna. Mäklaren var super trevlig och ärlig hela tiden. Absolut rekommenderar MOHV och Adam Behrer.
    Beatriz M
    • 66.0 m²