Alla kategorier Mäklare Stockholms län Solna MOHV MOHV Solna

MOHV Solna

En del av MOHVwww.mohv.se

Arvid Tydéns Allé 12, 171 69 Solna — Visa karta

Vi på MOHV Solna erbjuder vår mäklartjänst till boende i Solna, Sundbyberg och Bromma med närliggande områden. Här hos oss finner du en mäklartjänst och ett koncept där du bestämmer allt tillsammans med mäklaren, under hela processens gång.

För våra kunders bästa är vi alltid nytänkande med en stor dos kreativitet och framåtanda. På kontoret på Arvid Tydéns Allé 12 hittar du mäklare som brinner för att ge dig som kund den allra bästa bostadsaffären. Vi ger snabb och professionell hjälp både vid köp och försäljning och har massor av goda rekommendationer. Välkommen till oss!

Läs vad 97 kunder tycker om MOHV Solna

• Marie B
    Marie B skrev om Jonathan Moberg en del av MOHV Solna
    Jättenöjda med Jonathan som mäklare Läs mer
    2018-04-17 Jonathan M svarar Marie B
    Tack Marie för ert fina betyg, det var jätteroligt att hjälpa till med er försäljning! Hoppas ni får det jättebra i Sundsvall. Hälsa Lasse!
  • Anton L
    Anton L skrev om Jonathan Moberg en del av MOHV Solna
    Trevlig och saklig, ställde upp med allt jag behövde veta för att känna mig trygg i affären. Läs mer
    2018-04-17 Jonathan M svarar Anton L
    Tack Anton för ditt fina betyg som köpare, för mig är det viktigt att både köpare och säljare känner sig trygga genom hela processen! Jag hoppas du kommer trivas riktigt bra med ditt nya boende!
  • Felix O
    Felix O skrev om Adam Ulfung en del av MOHV Solna
    Adam var tillgänglig och väldigt hjälpvillig för oss som köpare, utan att på något sätt ge ett intryck av att vilja trycka på oss en affär. Rekomenderas! Läs mer
  • Jennie E
    Jennie E skrev om Adam Ulfung en del av MOHV Solna
    mitt intryck av Adam Ulfung är att han är tillmötesgående, serviceinriktad, lyhörd och proffsig. Jag är väldigt nöjd med honom som mäklare. Läs mer
  • Kaixiang Y
    Kaixiang Y skrev om Jonathan Moberg en del av MOHV Solna
    Jonathan Moberg is a very experienced broker, i got lots of professional answer from him, he is always quick and helpfully. Läs mer
    2018-04-17 Jonathan M svarar Kaixiang Y
    Thank you Kaixiang! Im glad that you bought that nice apartment! Say hey to the family from me!
  • Menzareta K
    Menzareta K skrev om Mikael Ekström en del av MOHV Solna
    "kan starkt rekommendera Mikael. Det vi gillade mest var hans lokalkännedom om vårt område och hur påläst han var om vår förening etc. MOHV är överlag nytänkande i mäklarbranschen och är övertygad om att de kommer fortsätta ta marknadsandelar från de mer traditionella mäklarna.
    /Erik Lind m familj" Läs mer
  • Marcus W
    Marcus W skrev om Mikael Ekström en del av MOHV Solna
    Mycket positivt och seriöst bemötande, förtroendeingivande. Läs mer
    2018-04-04 Mikael E svarar Marcus W
    Tack Marcus! Det var ett trevligt samtal vi hade nyligen, självklart ska jag tipsa om dig om någon behöver hjälp med kapitalförvaltning. Hojta till om det är något i framtiden!
  • Ellinor S
    Ellinor S skrev om Mikael Ekström en del av MOHV Solna
    Jag köpte en 2a på 63kvm i Solna. Är riktigt nöjd med affären och bemötandet av Mikael. Affären gick väldigt snabbt, vilket jag är väldigt nöjd med! Stort tack till Mikael som är en riktigt trevlig person och mäklare! Läs mer
    2018-04-04 Mikael E svarar Ellinor S
    Tack Ellinor! Alltid kul att höra från nöjda köpare! Jag är övertygad om att ni kommer trivas och återkom om jag kan hjälpa till med något i framtiden.
  • Kristoffer J
    Kristoffer J skrev om Jonathan Moberg en del av MOHV Solna
    Det kändes som att jag fick tjata på Jonatan för att det skulle blir mer än minimum gjort. Läs mer
    2018-03-19 Jonathan M svarar Kristoffer J
    Hej Kristoffer! Jag lovar att ta till mig av er recension, för mig är det självklart att alltid leverera 100 % - även om marknaden många gånger sätter ribban. Att jag gör ett hårt och engagerat arbete i mina försäljningar avspeglar sig i mina andra rekommendationer, men jag lovar att ta till mig det ni skrev. Er recension gör att jag vill jobba ännu hårdare för nöjda kunder är det absolut viktigaste för mig. Lycka till i er nya bostad och hälsa Mia!
  • Christer J
    Christer J skrev om Mikael Ekström en del av MOHV Solna
    M ger ett mycket seriöst intryck, han tar med personligt engagemang tag i affären Läs mer
    2018-04-04 Mikael E svarar Christer J
    Tack Christer! Det var en ära att få hjälpa till. Ni gjorde verkligen lägenheten fin och jag skall återkomma om jag behöver någon belysning från er! =) Hälsa Naomi!
  • Bo N
    Bo N skrev om Mikael Ekström en del av MOHV Solna
    Helt Ok! Något bättre än förväntat (utifrån erfarenheter av andra mäklare). Läs mer
    2018-04-04 Mikael E svarar Bo N
    Tack Bo! Hoppas ni trivs bra och ni är varmt välkomna att höra av er om jag kan hjälpa er med något i framtiden!
  • Thomas N
    Thomas N skrev om Mikael Ekström en del av MOHV Solna
    Hög servicenivå och kunniga. Rekommenderas! Läs mer
    2018-03-15 Mikael E svarar Thomas N
    Tack Thomas! Det var en mycket rolig försäljning av ert radhus och jag tackar hjärtligast för rekommendationen! Hälsa alla fram mig =)
  • Christian P
    Christian P skrev om Jonathan Moberg en del av MOHV Solna
    Jättebra mäklare som infriade alla förväntningar som jag hade. Han var rak och tydlig Läs mer
    2018-03-19 Jonathan M svarar Christian P
    Tack för din fina rekommendation Christian. Att få samarbeta och hjälpa dig med försäljningen var väldigt trevligt och vilken framgångssaga det blev. Jag hjälper gärna till i framtiden.
  • Elias G
    Elias G skrev om Adam Ulfung en del av MOHV Solna
    Köpte en lägenhet som Adam förmedlade. Som förstagångsköpare kändes det tryggt med Adam som var pedagogisk och lugn under hela processen! Läs mer
    2018-03-16 Adam U svarar Elias G
    Hej Elias, tack så mycket för ett fint omdöme! Hoppas flytten gått bra och att du och Cornelia trivs alldeles utmärkt i lägenheten =)
  • Malin I
    Malin I skrev om Jonathan Moberg en del av MOHV Solna
    Trevligt bemötande, under budgivningen en god kontakt och det flöt på bra. Läs mer
    2018-03-19 Jonathan M svarar Malin I
    Tack för din rekommendation Malin, det var jätteroligt att hjälpa dig med försäljningen. Trots en skakig marknad var det för mig en genombra upplevelse och jag hoppas jag får hjälpa till i framtiden. Hoppas ni trivs med ert nuvarande boende!
  • Olle O
    Olle O skrev om Mikael Ekström en del av MOHV Solna
    Jordnära, genuin och proffsig. Väldigt nöjd! Läs mer
    2018-03-14 Mikael E svarar Olle O
    Stort tack Olle! Alltid trevligt med nöjda köpare. Hoppas du kommer trivas i lägenheten och lycka till på Nespresso!
  • Niklas P
    Niklas P skrev om Mikael Ekström en del av MOHV Solna
    Mikael är professionell ut i fingerspetsarna och har verkligen DET!
    Jag skulle anlita honom igen alla dagar i veckan. Vi är otroligt nöjd med hur han hanterade hela vår försäljningsprocessen från foto till avslut. Läs mer
    2018-03-14 Mikael E svarar Niklas P
    Tack Niklas! Verkligen en värmande kommentar då jag verkligen älskar mitt arbete och gör allt jag kan för min kunder! Ni är varmt välkomna att kontakta mig om jag kan hjälpa till i framtiden. Hälsa Sophia och lycka till i framtiden =)!
  • Sara A
    Sara A skrev om Mikael Ekström en del av MOHV Solna
    Jag sålde min lägenhet med Mikael Ekström och var väldigt nöjd. Han är förtroendeingivande och har väldigt hög social kompetens. För mig är det viktigt med trygghet och jag kände verkligen som att min försäljning låg i trygga händer. Han levde absolut upp till mina förväntningar och mer därtill. Jag rekommenderar honom starkt och kommer definitivt anlita honom igen när det är dags för nästa flytt! Läs mer
    2018-03-14 Mikael E svarar Sara A
    Tack Sara! Glädjande att läsa din kommentar och jag känner mig hedrad att jag fick hjälpa er! Hör av dig om jag kan hjälpa till med något i framtiden och hälsa Joni från mig =)
  • Birger R
    Birger R skrev om Jonathan Moberg en del av MOHV Solna
    Jonathan kändes väldigt kompetent och påläst, redan från första mötet. Lugn och trevlig, med bra input. Jag skulle absolut rekommendera honom! En genomgående bra och trygg upplevelse av försäljning i samarbete med Jonathan! Läs mer
    2018-03-19 Jonathan M svarar Birger R
    TACK BIRGER! Jag kan bara instämma. Nyckeln till framgången var därtill ett bra samarbete, noggrannhet och att aldrig ge sig - man måste VISA VISA OCH VISA! :) Hoppas ni trivs i ert nya boende (som f.ö. är bland det coolaste jag sett)! Jag hjälper gärna till i framtiden!
  • John G
    John G skrev om Mikael Ekström en del av MOHV Solna
    Professionell i sin arbetsroll. Uppfattas som sympatisk och tillmötesgående. Var tillgänglig och återkopplade med relevant information. Läs mer
    2018-03-14 Mikael E svarar John G
    Tack John! Otroligt kul att få hjälpa er till med försäljning. Hoppas ni trivs i Bro och hälsa Emma! ps. hör av er om ni behöver min hjälp i framtiden =) ds.
  • Mattias A
    Mattias A skrev om Jonathan Moberg en del av MOHV Solna
    Vi har anlitat Jonathan Moberg som mäklare på vår lägenhet och är otroligt nöjda. Han har ett driv och engagemang som behövs när man ska sälja, speciellt i tuffare tider. Annonsens utformning och text var mycket proffsig då han snappat upp säljande argument för bostaden och området. Trots trög marknad fick han till mycket folk på visningarna och en budgivning som var uppe och snuddade på rekordnivåer. Stort tack, vi kommer att välja Jonathan igen nästa gång det är dags! Läs mer
    2018-03-19 Jonathan M svarar Mattias A
    Tack Mattias och Josefin för er fina rekommendation! Vilket genombra samarbete vi fick till! När mina säljare går all in vad gäller försäljningen så avspeglar även det slutresultatet - SNYGGT JOBBAT. Tack för förutsättningarna för att göra en försäljning som var nära rekord och hälsa Josefin!
  • Mikaela Å
    Mikaela Å skrev om Adam Ulfung en del av MOHV Solna
    Lätt att komma i kontakt med och alltid trevlig och påläst. Läs mer
    2018-03-16 Adam U svarar Mikaela Å
    Tack Mikaela för det fina omdömet! Hoppas flytten gick bra denna gången, trots snökaoset...
  • Lars N
    Lars N skrev om Jonathan Moberg en del av MOHV Solna
    En alert och driven mäklare med noggrannhet och kundfocus. Läs mer
    2018-03-19 Jonathan M svarar Lars N
    Lars, det var ett nöje att hjälpa dig med försäljningen. Hoppas du trivs bra utomlands och tveka inte att höra av dig om du behöver hjälp i framtiden! :)
  • Dusko S
    Dusko S skrev om Mikael Ekström en del av MOHV Solna
    Mikael gav ett gott intryck från första stunden, samtidigt som han var duktig på att förklara processen och vilka förväntningar vi kunde vänta oss. Det är tydligt att han har ett stort engagemang och besitter en god kunskap av branschen. Läs mer
    2018-03-14 Mikael E svarar Dusko S
    Tack så otroligt mycket! Det är precis så som jag vill agera som mäklare! Tack för förtroendet att hjälpa er med affären. Du och Elnas är varmt välkoma att återkomma till mig i framtiden! =)
  • Adam B
    Adam B skrev om Mikael Ekström en del av MOHV Solna
    Mikaels arbete i affären var allt man kan önska sig och mer därtill. Han agerade otroligt proffesionellt och gjorde överlåtelsen väldigt smidig. Han var alltid tillgänglig för frågor och råd och assisterade med allt som behövdes innan, under och även långt efter affären. Mikael är varm och jordnära person som brinner för att alla parter ska vara nöjda med affären. Han är i min mening den perfekta mäklaren att jobba med och jag skulle rekommendera honom varmt till vem som helst! Läs mer
    2018-03-14 Mikael E svarar Adam B
    Otroligt tacksam för din fina kommentar och feedback. Härligt att min passion syns på rätt sätt och att du uppskattat att köpa en lägenhet av mig. Hoppas du trivs och jag är övertygad om att du hör av dig när det är dags att flytta ihop med nya flickvännen ;). Må bäst!
  • Lena S
    Lena S skrev om Mikael Ekström en del av MOHV Solna
    Bra mäklare. Trevlig kunnig. Var ej påstridig rekommondera till andra. Efter ett år efter köpet ringde och undrade hur det gått. Läs mer
    2018-03-14 Mikael E svarar Lena S
    Tack för en fin kommentar Lena. Självklart vill jag hålla kontakten och se så du trivs i bostaden =).
  • Isabelle R
    Isabelle R skrev om Mikael Ekström en del av MOHV Solna
    Professionell och kunnig mäklare som var ärlig och rak igenom hela processen. Vi är nöjda! Läs mer
    2018-03-14 Mikael E svarar Isabelle R
    Tack Isabelle! Det var roligt att få hjälpa er och att vi hade kontakt i över ett år innan det blev dags =). Varmt välkomna att höra av er om jag kan hjälpa till med något i framtiden. Hälsa Pontus!
  • Andy E
    Andy E skrev om Mikael Ekström en del av MOHV Solna
    Det räcker egentligen med några få ord för att förklara min inställning. Ett på alla plan 100% proffsigt genomförande av försäljningen av min bostadsrätt.
    Första möte, fotografering, annonsering, kontakter, underhandsinformation, skrivning och deklarationshjälp allt har utförts på ett mycket proffsigt sätt utan att vara det minsta dryg eller ifrågasättande.
    Rekommenderas på det varmaste.
    Önskar Mikael och MOHV lycka till i fortsättningen! Läs mer
    2018-03-14 Mikael E svarar Andy E
    Tack Andy! Jag skall verkligen försöka komma förbi Kalmar och putta på din nya green! Fantastiskt kul att få hjälpa er och uppskattar vår trevliga kontakt efter avslutad affär. Må gott så ses vi säkert i framtiden!
  • Eva C
    Eva C skrev om Adam Ulfung en del av MOHV Solna
    Mycket fint, trevligt och professionellt bemötande. Vi är mycket nöjda! Läs mer
    2018-03-16 Adam U svarar Eva C
    Tack så hemskt mycket, Eva! Hoppas ni trivs alldeles utmärkt i er nya bostad =)
  • Emma M
    Emma M skrev om Mikael Ekström en del av MOHV Solna
    Bra och trevligt bemötande.
    Jaa Mikael levde upp till mina förväntningar.
    Jag rekommenderar Mikael till andra.
    Det som jag mest var nöjd med var att han sökte upp intressenter som skulle kunna vara intresserade av mitt objekt och inte bara lade ut det på Hemnet. Läs mer
    2018-03-14 Mikael E svarar Emma M
    Tack Emma! Trevligt att höra att du är nöjd. Självklart gör jag mitt yttersta för att hitta spekulanter till alla bostäder jag säljer. Varmt välkommen att återkomma om jag kan hjälpa till med något i framtiden!
  • Magdalena C
    Magdalena C skrev om Jonathan Moberg en del av MOHV Solna
    Jonathan är professionell, tar sig tid och kommer med värdefull input i försäljningsprocessen.
    Jag var mer än nöjd med hans arbete och rekommenderar honom varmt. Läs mer
    2018-03-19 Jonathan M svarar Magdalena C
    Tack, vilken fin kommentar! Hoppas ni trivs i er nya bostad. Era rekommendationer betyder allt för mig som mäklare!
  • Mikaela A
    Mikaela A skrev om Mikael Ekström en del av MOHV Solna
    Micke var helt fantastisk i sitt uppdrag som mäklare. Han höll oss hela tiden uppdaterade och guidade oss tryggt genom hela försäljningsprocessen. Fantastisk mäklare och skulle definitivt välja honom igen, alla dagar i veckan! Rekommenderas starkt! Läs mer
    2018-03-14 Mikael E svarar Mikaela A
    Tack Mikaela! Otroligt kul att få hjälpa er och att vi fick ett sådant fint resultat. Hoppas ni trivs i Norrtälje och hälsa Dennis!
  • Mattias V
    Mattias V skrev om Jonathan Moberg en del av MOHV Solna
    Bemötandet och kommunikationen i början var väldigt bra. Men ju närmare tillträdesdagen det kom desto sämre blev kommunikationen. Tillslut fick man dra i mycket av jobbet själv och det var svårt att få tag på Jonathan. Slutade med att man hade direktkontakt med säljaren för att det var smidigare samt med banken. Läs mer
    2018-03-19 Jonathan M svarar Mattias V
    Hej Mattias! Jag lovar att ta till mig av din recension, för mig är det självklart att alltid leverera 100 % - genom hela processen, från A till Ö. Att jag gör ett hårt och engagerat arbete i mina försäljningar avspeglar sig i mina andra rekommendationer, men jag lovar att ta till mig det du skrev. Din recension gör att jag vill jobba ännu hårdare - nöjda kunder är det absolut viktigaste för mig. Hoppas du trivs i din nya bostad!
  • Emil J
    Emil J skrev om Jonathan Moberg en del av MOHV Solna
    - Trevligt, ej påträngande eller drivande utan ett genuint bra bemötande. Snabba svar på frågor och tydlighet i leveransen.
    - Mina förväntningar nåddes och överträffades.
    - Skulle absolut rekommendera Jonathan till andra.
    - Seamless och professionellt. Läs mer
    2018-04-17 Jonathan M svarar Emil J
    Tack Emil för din fina rekommendation! För mig är det väldigt viktigt att bemötandet är just genuint och bra - att sedan överträffa förväntningar och agera enligt ditt givna betyg får mig att vilja fortsätta leverera, leverera och leverera! :)
  • Drita Z
    Drita Z skrev om Jonathan Moberg en del av MOHV Solna
    Ja, jag skulle rekommendera till andra. Läs mer
    2018-04-17 Jonathan M svarar Drita Z
    Drita, tack för din rekommendation! Det var så trevligt att ha med er att göra och jag hoppas ni får många trevliga år i bostaden! Hälsa din make från mig!
  • Louise S
    Louise S skrev om Ulrika Lindqvist en del av MOHV Solna
    Mycket bra mäklare! Genuin, trevlig och professionell! Läs mer
  • Amanda H
    Amanda H skrev om Ulrika Lindqvist en del av MOHV Solna
    Ulrika skötte allting så bra. Väldigt imponerad över hennes flexibilitet, noggrannhet och allt med glimten i ögat.
    Ulrika höll oss uppdaterade under hela processen och jag kände mig supertrygg hela tiden.
    Nästa Eklund! Läs mer
  • Alireza M
    Alireza M skrev om Adam Ulfung en del av MOHV Solna
    Grym mäklare som kan sin sak. En av Solnas bästa mäklare. Sålde lägenheten på endast 9 dagar med budgivning i en trög marknad. Högsta kvadratmeterpris i Arenastaden senaste 3 månaderna. 5 av 5 Toasters. Läs mer
    2018-03-16 Adam U svarar Alireza M
    Tack Ali för det fina omdömet, vi ses igen på tillträdesdagen!
  • Camilla E
    Camilla E skrev om Adam Ulfung en del av MOHV Solna
    Jag fick ett väldigt trevligt och proffsigt bemötande. Adam levde upp till alla mina förväntningar för hur en bra mäklare ska vara. Läs mer
  • Migkali K
    Migkali K skrev om Ulrika Lindqvist en del av MOHV Solna
    Helpfull and social. We recommend her. Läs mer
  • Lars H
    Lars H skrev om Adam Ulfung en del av MOHV Solna
    Solnas bästa mäklare med utmärkt uppföljning och konsekvent goda resultat Läs mer
  • Theresa M
    Theresa M skrev om Adam Ulfung en del av MOHV Solna
    Super bra hjälp med att köpa lägenhet. Han tog tid att hjälpa till och förklara alla dokumenter och reglerna. Vi tog alla möte på engelska och det gick jätte bra. Utmärkt språkkunskaper! Läs mer
  • Björn P
    Björn P skrev om Adam Ulfung en del av MOHV Solna
    Adam har från första mötet agerat med lugn och trygghet genom hela försäljningen. Han är mycket noggrann och finns alltid tillgänglig och hjälper gärna också med tips och råd vid köp av andra objekt. Han har god kunskap om flera områden i Sthlm och känner marknaden väl tack vare hans långa erfarenhet. Ger Adam mina varmaste rekommendationer! Läs mer
  • Frida P
    Frida P skrev om Adam Ulfung en del av MOHV Solna
    Adam är en trevlig, lugn och förtroendeingivande mäklare som kan sin sak. Jag är nöjd med affären och rekommenderar Adam ☺ Läs mer
  • Maritha N
    Maritha N skrev om Adam Ulfung en del av MOHV Solna
    Hans bemötte oss väl. Han var mycket trevlig och service inriktad. Vi kan varmt rekommendera honom till andra. Mvh Evelina Westerfur och Maritha Nordh. Läs mer
  • Peshraw A
    Peshraw A skrev om Adam Ulfung en del av MOHV Solna
    Vi fick proffsig hjälp och Adam var väldigt noga under hela processen. Läs mer
  • Jonas R
    Jonas R skrev om Adam Ulfung en del av MOHV Solna
    Mycket trevlig & kunnig mäklare som verkligen vill att vi som säljare ska vara nöjda. Läs mer
  • Martin H
    Martin H skrev om Adam Ulfung en del av MOHV Solna
    Adam hörde av sig när ett objekt som kunde passa in på oss fanns på marknaden, vilket var en enorm service vi inte ens hade begärt. Han är lyhörd, snabb och smidig. Läs mer
  • Frida M
    Frida M skrev om Adam Ulfung en del av MOHV Solna
    Lyhörd och samtidigt ”hungrig” mäklare. Har bara gott att säga om Adam trots att priset blev något lägre än vad jag hoppats på, men det ska man nog mer skylla marknaden för. Läs mer
  • Maroan M
    Maroan M skrev om Adam Ulfung en del av MOHV Solna
    Det är tredje gången Adam hjälper oss med bostadsförsäljning och han är absolut att rekommendera. Han ser alltid till att det blir ett bra avslut och är proffesionell under hela processen men även efter. Var även rankad som bästa mäklare i Solna! Läs mer

Arvid Tydéns Allé 12, 171 69 Solna