MOHV Solna

En del av MOHVwww.mohv.se

Arvid Tydéns Allé 12, 171 69 Solna — Visa karta

Vi på MOHV Solna erbjuder vår mäklartjänst till boende i Solna, Sundbyberg och Bromma med närliggande områden. Här hos oss finner du en mäklartjänst och ett koncept där du bestämmer allt tillsammans med mäklaren, under hela processens gång.

För våra kunders bästa är vi alltid nytänkande med en stor dos kreativitet och framåtanda. På kontoret på Arvid Tydéns Allé 12 hittar du mäklare som brinner för att ge dig som kund den allra bästa bostadsaffären. Vi ger snabb och professionell hjälp både vid köp och försäljning och har massor av goda rekommendationer. Välkommen till oss!

Läs vad 337 kunder tycker om MOHV Solna

• 2020-01-26

zicheng d skrev om Adam Behrer en del av MOHV Solna
    Han är bäst. Jag lite på honom. Läs mer
  • 2020-01-23

carina c skrev om Andreé Lundmark en del av MOHV Solna
    André sålde vår lägenhet. Han är väldigt trevlig, tillgänglig och lätt att ha att göra med . Allt topp! Läs mer
  • 2020-01-22

Johan B skrev om Andreé Lundmark en del av MOHV Solna
    .................................... Läs mer
  • 2020-01-21

Mei W skrev om Ludvig Lundh en del av MOHV Solna
    Mycket bra Läs mer
    2020-01-21 Ludvig Lundh svarar Mei W
    Hej Mei! Roligt att du är nöjd, hoppas ni kommer trivas i er nya lägenhet! :) /L
  • 2020-01-21

Katti R skrev om Ludvig Lundh en del av MOHV Solna
    Jag har sålt en lägenhet med Ludvigs hjälp.
    Ludvig är en professionell och väldigt engagerad mäklare.
    Vi har haft en väldigt bra samarbete under hela processen och det kändes som att han brydde sig verkligen och var riktigt engagerad från början till slutet.

Försäljningen gick väldigt bra med utomordentligt gott resultat och jag lämna honom mina allra bästa rekommendationer och önskar honom lycka till i framtiden. Läs mer
    2020-01-21 Ludvig Lundh svarar Katti R
    Hej Katti!
    Tack själv för ett mycket bra samarbete, det var ett nöje att hjälpa dig med försäljningen av din lägenhet!
    Du är alltid varmt välkommen att höra av dig till mig om det skulle vara något. Må gott :) /L
  • 2020-01-19

Elias M skrev om Adam Ulfung en del av MOHV Solna
    Adam är professionell, driven, kunnig och trevlig mäklare. Han har bra koll samt är alltid tillgänglig igenom hela processen för att hjälpa till på bästa sätt. Jag har gjort bostadsaffär via honom både som köpare och säljare och är nöjd med allt hans support och uppföljningar. Rekommenderas varmt! Läs mer

Kamilla N skrev om Adam Ulfung en del av MOHV Solna
    Definitivt den bästa mäklaren vi har anlitat. Professionell, saklig, trevlig och en bra förhandlare. Värd varenda krona. Läs mer

Deniz K skrev om Andreé Lundmark en del av MOHV Solna
    Andreé Lundmark är en superbra mäklare. Han ordnade så vi fick jättefina bilder på lägenheten och hittade bra intressenter som gjorde att vi fick mer än vi väntade oss av försäljningen av vår lägenhet. Han var lyhörd och väldigt entusiastisk. Kan varmt rekommendera honom! Läs mer

Daniel G skrev om Andreé Lundmark en del av MOHV Solna
    Drivet, professionellt och med mkt bra resultat. Rekommenderar Andreé varmt. Läs mer
  • Mats G

2020-01-16

Mats G skrev om Andreé Lundmark en del av MOHV Solna
    Mycket nöjd. Snabb, påläst och mycket engagerad. Satte rekord för föreningen inomhus med denna försäljning. Läs mer
  • 2020-01-14

Jens H skrev om Adam Ulfung en del av MOHV Solna
    Mycket nöjd med all kontakt vid köp av lägenhet. Läs mer
  • 2020-01-14

Ali B skrev om Ludvig Lundh en del av MOHV Solna
    Han är ung men väldigt kompetent du charmig han vet vad och hur han ska sälja en bostad Läs mer
    2020-01-14 Ludvig Lundh svarar Ali B
    Hej Ali! Det var mitt nöje att hjälpa dig med försäljningen av din lägenhet. Du är alltid välkommen att höra av dig till mig :) /L
  • 2020-01-12

Ritva H skrev om Adam Ulfung en del av MOHV Solna
    Hjälpsam vid oväntade problem. Läs mer
  • 2020-01-09

Aron P skrev om Adam Behrer en del av MOHV Solna
    Jag upplevde att Adam var tillgänglig, påläst och inte minst väldigt trevlig i samband med mitt bostadsrättsköp. Om jag går i säljtankar framöver kommer jag definitivt höra av mig till Adam. Läs mer
    2020-01-09 Adam B svarar Aron P
    Tack så mycket Aron! Hoppas att du ska trivas i din nya lägenhet :) Vi hörs snart! /Adam
  • 2020-01-06

Latha A skrev om Sofia Sörensen en del av MOHV Solna
    We bought an apartment in Hornsberg through Sofia.
    Sofia very smoothly managed to complete the entire process from price negotiations to signing the contract in less than 24 hours.
    She was super smooth, clear and committed.
    Everything was quite professional.

I highly recommend Sofia Sörensen. :-)

/Latha Arun Läs mer
  • 2020-01-02

Jacob K skrev om Andreé Lundmark en del av MOHV Solna
    Andreé är en trevlig mäklare som alltid är tillgänglig. Han är driven och försöker vara serviceminded. Jag har både sålt och köpt lägenhet med Andreé där vi överlag är nöjda med utfallen. Läs mer
  • 2019-12-30

Mariette J skrev om Ulrika Lindqvist en del av MOHV Solna
    Jag valde Ulrika för att sälja min lägenhet i Solna och hon utförde uppdraget över all förväntan! Hon var lyhörd, professionell och höll mig ständigt uppdaterad. Det jag gillade mest med Ulrika att hon hade ett nytänkande och vågade göra saker annorlunda, i samråd med mig givetvis. Jag kommer rekommendera henne varmt i framtiden. Läs mer
  • 2019-12-28

Anne-marie E skrev om Ulrika Lindqvist en del av MOHV Solna
    Ulrika är en varm och duktig mäklare!
    Det var en knepig affär där budgivningen som det gör rusar iväg och folk har inte tänkt ordentligt. Två hoppar av och sedan blev det min tur och vi kom snappat till en ny lösning vilket jag uppskattar!
    Och Ulrika knöt ihop affären snabbt och mycket smidigt och skickligt!!

En sak om kontoret många unga ”ouppfostrade ” människor som inte hälsar jag har gjort affärer flera affärer med Eklund där är alla fantastiskt artiga, trevliga och hälsar på ett bra sätt Skärpning Läs mer
  • 2019-12-23

Mandola N skrev om Adam Ulfung en del av MOHV Solna
    Köpt läghet av Adam som var informativ trevlig och skötte allt utmärkt! Läs mer
  • Giulia B

2019-12-21

Giulia B skrev om Ludvig Lundh en del av MOHV Solna
    Han var trevlig och jätte snäll! Läs mer
    2020-01-09 Ludvig Lundh svarar Giulia B
    Hej Giulia! Tack för de fina orden, hoppas ni kommer trivas i er nya lägenhet! :) /L
  • 2019-12-19

Alexandra Ö skrev om Adam Behrer en del av MOHV Solna
    Adam hjälpte mig att sälja min etta. Han hörde av sig regelbundet med information och ibland bara för att kolla läget och om jag hade några funderingar. Rekommenderar alla att jobba med Adam! Läs mer
    2019-12-19 Adam B svarar Alexandra Ö
    Tack Alexandra för dina ord, det betyder mycket för mig. Vi hörs snart igen! :) / Adam
  • 2019-12-16

Emma E skrev om Adam Behrer en del av MOHV Solna
    Jag har via Adam på Mohv sålt min första bostadsrätt, en etta på 26kvm.
    Är supernöjd och kände mig trygg genom hela processen. Läs mer
    2019-12-16 Adam B svarar Emma E
    Tack så jättemycket för det fina omdömet Emma! Det har varit ett nöje att jobba med dig. Vi hörs snart och ses på tillträdet :) / Adam
  • 2019-12-15

Sandie S skrev om Sofia Sörensen en del av MOHV Solna
    Jag har sålt min bostad. Sofia är mycket engagerad i sitt arbete och för att sälja lägenheten på bästa sätt. Hon är positiv och arbetar på ett mycket bra sätt för att fånga intresserade köpare. hon återkopplar hela tiden hur det går med intressenter och eventuella budgivare vilket gör att jag som säljare blir trygg i hennes sätt att ta hand om försäljningen. Sofia hade även bra kontakt med styling firman och samarbetet med dem och mellan mäklaren fungerade utmärkt. Läs mer
  • 2019-12-15

Gabriel M skrev om Sofia Sörensen en del av MOHV Solna
    Vi sålde en lägenhet i Solna med Sofia.
    Vi fick ett bra intryck av Sofia vid första mötet och kände oss väldigt nöjda genom hela processen. Sofia var alltid rak i sin kommunikation och alltid tillgänglig. Läs mer
  • 2019-12-14

Maria H skrev om Adam Ulfung en del av MOHV Solna
    Sålt bostadsrätt i Solna. Adam var kunnig, professionell, tjänstvillig och gjorde absolut allt för att det skulle bli en bra och trevlig affär. Rekommenderar honom varmt. Läs mer
  • 2019-12-13

Leif V skrev om Sofia Sörensen en del av MOHV Solna
    Sofia fick uppdraget att sälja vår trea i Hornsbergs Strand efter det att vi valde att byta mäklare och få en omstart på säljprocessen.

Sofia tog på bästa sätt sig an uppdraget: Hon har varit mycket tydlig med förväntningar, gett goda råd och framförallt varit tillgänglig för oss som säljare närhelst vi har haft några funderingar -vilket har gett oss den trygghet i processen som vi önskat.

Sofia har därutöver haft en härlig energi med en lösningsorienterad approach. Hon har både lyssnat på vad vi önskar men också balanserat detta med sin djupa kunskap om området och hur marknaden utvecklar sig.

Vi kan bara ge de bästa rekommendationer för framtida säljare. Läs mer
  • 2019-12-09

Allan Christopher R skrev om Sofia Sörensen en del av MOHV Solna
    Sofia var väldigt tillgänglig för mig som spekulant och skötte affären snabbt och smidigt. Läs mer
  • 2019-12-09

Linus M skrev om Andreé Lundmark en del av MOHV Solna
    Blev en snabb affär med befintlig spekulant enligt Andrées plan. Vi är mycket nöjda :) Läs mer
  • 2019-12-07

Greta F skrev om Andreé Lundmark en del av MOHV Solna
    Snabb återkoppling.
    Svarade tydligt på alla min frågor.
    Kändes seriös.
    Det kändes tryggt att köpa av Andreé. Läs mer
  • 2019-12-06

Raffaella G skrev om Andreé Lundmark en del av MOHV Solna
    We sold our apartment with Andreé and the selling process went very smooth.
    We like Andreé a lot. He is a positive person and we felt he was the right person to sell our apartment.
    We are very happy with the result we got with him! Läs mer
  • 2019-12-06

Anna Helena B skrev om Andreé Lundmark en del av MOHV Solna
    Professionell, positiv och lösningsorienterad. Kommer att anlita Andrée Lundmark vid eventuell framtida försäljning. Läs mer
  • 2019-12-05

Morteza A skrev om Andreé Lundmark en del av MOHV Solna
    Andreé hjälpte oss att sälja vår bostadsrätt i Gamla Råsunda. Med en sjätte sinne för bostadsaffärer och hans excellenta people skills (i.e. snygga byxor) tycker jag att han är en av Stockholms bästa mäklare. Läs mer
  • Hanna P

2019-12-02

Hanna P skrev om Ludvig Lundh en del av MOHV Solna
    Lugn och trygg. Inte så jobbigt säljig och överdriven som många unga säljare är. Kändes mer senior än sin ålder..positivt. Läs mer
    2019-12-02 Ludvig Lundh svarar Hanna P
    Hej Hanna! Tack för de fina orden, för mig är det viktigt att du känner dig trygg! Hoppas du kommer trivas i din nya lägenhet :) /L
  • 2019-11-30

Sebastian G skrev om Andreé Lundmark en del av MOHV Solna
    Andreé hjälpte oss att köpa vår drömlägenhet. Han var flexibel, ordningsam och lyhörd. Allt man kan önska av en mäklare! Läs mer
  • 2019-11-27

Emelie K skrev om Andreé Lundmark en del av MOHV Solna
    Andreé hjälpte oss att sälja vår bostadsrätt i Gamla Råsunda. Han var mycket behjälplig och tillgänglig under hela processen. Med fingertoppskänsla med allt från styling till marknadsstrategi utgör han enligt mig en av Stockholms bästa mäklare! Läs mer
  • 2019-11-22

Glen H skrev om Andreé Lundmark en del av MOHV Solna
    2 room apartment in Fredhäll.

Andreé was a polite and efficient mäklare.
    Great communication and always on hand to help with any questions.
    We thought the process would be a lot of work but with Andreé’s expertises it was very easy. Läs mer
  • 2019-11-22

Sandra S skrev om Andreé Lundmark en del av MOHV Solna
    Väldigt trevligt bemötande och snabba svar! Läs mer
  • 2019-11-18

Lennart S skrev om Ludvig Lundh en del av MOHV Solna
    Mycket bra Mäklare :) .......................... Läs mer
    2019-11-18 Ludvig Lundh svarar Lennart S
    Uppskattas att ni tycker det! Hör av er om det är något :) /L
  • 2019-11-17

Jakob S skrev om Sofia Sörensen en del av MOHV Solna
    Fantastiskt driv, engagemang och snabb på att återkoppla. Vi kan varmt rekommendera Sofia för framtida säljare!
    J&J Läs mer
  • 2019-11-10

Juliette H skrev om Andreé Lundmark en del av MOHV Solna
    Flexibel & service minded 👌. Ung kille som kommer komma långt om några år! Läs mer
  • 2019-11-10

Stephanie C skrev om Andreé Lundmark en del av MOHV Solna
    Super easy maklare - made the process very easy :) would recommend! Läs mer
  • 2019-11-08

Tom E skrev om Andreé Lundmark en del av MOHV Solna
    Andree mäklade en lägenhet i Solna.
    Andree hade ett trevligt sätt, var lyhörd, svarade snabbt på frågor och verkade kunnig. Läs mer
  • 2019-11-07

Niclas W skrev om Ludvig Lundh en del av MOHV Solna
    Mycket bra.
    Sålde vår bostadsrätt på en mycket bra sätt. Läs mer
    2019-11-07 Ludvig Lundh svarar Niclas W
    Tack för rekommendation Niclas! Hoppas ni kommer trivas i ert nya boende! :) /L
  • 2019-11-07

Mey C skrev om Ludvig Lundh en del av MOHV Solna
    Det är alltid lite nervöst när man ska göra en stor investering som att köpa en bostadsrätt, det är mycket att hålla reda på och många beslut som måste tas. Med Ludvig kände vi oss väldigt trygga genom hela processen. Han var alltid tillgänglig när vi behövde och hade utförliga och bra svar på våra många frågor och funderingar. Dessutom är Ludvig en väldigt trevlig mäklare som direkt får en att känna sig bekväm, det i samband med hans proffsiga bemötande uppskattade vi mycket. Tack för denna gång Ludvig! Vi önskar dig lycka till med framtida uppdrag. Läs mer
    2019-11-07 Ludvig Lundh svarar Mey C
    Hej Mey! Vad roligt att ni kände er trygga med mig som mäklare, det är viktigt för mig! Tack för de fina orden och lycka till med er nya lägenhet! :) /L
  • 2019-11-06

Tommy C skrev om Adam Ulfung en del av MOHV Solna
    Har både köpt och sålt lägenhet med Adam som ansvarig mäklare. Han är mycket proffesionell och väldigt mån om att både köpare och säljare känner sig trygga. Han jobbar oerhört hårt för sina kunder och är mycket kunnig om allt som har med bostadsköp att göra. Läs mer
  • 2019-11-04

Jennifer D skrev om Ludvig Lundh en del av MOHV Solna
    Köpte en lägenhet i Solna.
    Ludvig var väldigt hjälpsam och trevlig under hela processen. Läs mer
    2019-11-04 Ludvig Lundh svarar Jennifer D
    Tack Jennifer för rekommendationen! Det är viktigt för mig att köparna är lika nöjda som säljarna. Hoppas ni kommer trivas i er nya lägenhet! :) /L
  • 2019-11-04

Marie-Louise S skrev om Ludvig Lundh en del av MOHV Solna
    Sålt en lägenhet 3,a i solna, Ung trevlig kunnig kille som gjorde ett perfekt arbete, fick ut beloppet som vi ville ha.

Med vänlig hälsning
    Lennart Stålhandske Läs mer
    2019-11-04 Ludvig Lundh svarar Marie-Louise S
    Roligt att höra att ni är nöjda med mitt arbete, det är viktigt för mig! :) /L
  • 2019-11-03

Eva L skrev om Andreé Lundmark en del av MOHV Solna
    - Sålt en 2 rums lägenhet
    - Trevligt, tillmötesgående, verkade kunna och förstå marknaden och våra önskemål
    - Att få ut så mycket som möjligt och att priset motsvarade det som mäklaren indirekt antydde. Ja, tror det blev mer än vad både vi och mäklaren förväntade
    - En engagerad mäklaren som inte lovade runt, men som lyssnade av oss som kunder och han uppfyllde sitt uppdrag väl Läs mer
  • 2019-11-02

Lars L skrev om Andreé Lundmark en del av MOHV Solna
    Har sålt en liten lägenhet på Kungsholmen i Stockholm

Har haft tidigare kontakt med Andree, och han tipsade nu om att marknaden var stark

Hade förväntningar på en snabb process med hyggligt utfall, vilket också blev resultatet

Andree på MOHV är en snabb, drivande och resultatorienterad mäklare, som gärna rekommenderas Läs mer
  • 2019-11-02

Aboozar E skrev om Adam Ulfung en del av MOHV Solna
    Adam hjälpte mig med att sälja min lägenhet i Solna. Han är väldigt ansvarsfull, smart och har en stor energi hela dagen för att hjälpa dig på alla sätt han kan. Läs mer
Adam Ulfung
Andreé Lundmark