Alla kategorier Mäklare Stockholms län Solna MOHV MOHV Solna

MOHV Solna

En del av MOHVwww.mohv.se

Arvid Tydéns Allé 12, 171 69 Solna — Visa karta

Vi på MOHV Solna erbjuder vår mäklartjänst till boende i Solna, Sundbyberg och Bromma med närliggande områden. Här hos oss finner du en mäklartjänst och ett koncept där du bestämmer allt tillsammans med mäklaren, under hela processens gång.

För våra kunders bästa är vi alltid nytänkande med en stor dos kreativitet och framåtanda. På kontoret på Arvid Tydéns Allé 12 hittar du mäklare som brinner för att ge dig som kund den allra bästa bostadsaffären. Vi ger snabb och professionell hjälp både vid köp och försäljning och har massor av goda rekommendationer. Välkommen till oss!

Läs vad 203 kunder tycker om MOHV Solna

• 2019-07-19

Martin B skrev om Sofia Sörensen en del av MOHV Solna
    Väldigt professionell och lyhörd, kan varmt rekommendera Sofia som mäklare. Läs mer
  • Marin M

2019-07-18

Marin M skrev om Adam Ulfung en del av MOHV Solna
    Jag har köpt bostad. Alt utmärkt! Tack Adam :-) Läs mer
  • 2019-07-18

Niklas F skrev om Adam Ulfung en del av MOHV Solna
    Adam hjälpte oss med försäljning av vår lägenhet i Råsunda. Bra kännedom om området och en proffsig, kunnig framtoning. Särskilt bra upplevde vi Adams tydliga och kontinuerliga kommunikation! Adam var också en av få mäklare som framhöll att juli kunde vara en bra försäljningsmånad - vilket visade sig stämma när utbudet blev lågt och konkurrensen noll. Lugn och bra avläsning av intressenter och budgivare.
    Vi skulle välja Adam alla dagar igen! Läs mer
  • 2019-07-18

Ana M skrev om Adam Ulfung en del av MOHV Solna
    Vi köpte en lägenhet och mäklaren var jättetrevlig. Läs mer

Elin R skrev om Adam Ulfung en del av MOHV Solna
    Proffsig och kunnig mäklare som tog sig tid även sent in på kvällen! Läs mer

Gustav L skrev om Adam Ulfung en del av MOHV Solna
    Köpt via Adam.
    Proffsig och förtroendegivande mäklare! Läs mer

Johan F skrev om Adam Ulfung en del av MOHV Solna
    Jag anlitade Adam som mäklare och kan inte vara mer nöjd. Adam är en otroligt duktig, skicklig och engagerad mäklare. 5/5 av solar möjliga!

Kan starkt rekommendera. Läs mer
  • 2019-07-15

Shamal M skrev om Sofia Sörensen en del av MOHV Solna
    Professionell, mycket engagerad och lyhörd. Rekommenderas starkt. Läs mer
  • 2019-07-12

Sherwan A skrev om Sofia Sörensen en del av MOHV Solna
    Köpt bostadsrätt.. utmärkt bemötning.
    Det var underbart upplevelse under köp processen. Läs mer
  • 2019-07-10

Andreas Ö skrev om Ludvig Lundh en del av MOHV Solna
    Jag och min fästmö köpte vår första gemensamma bostad av Ludvig och han var alltid lika trevlig och lättillgänglig under hela processen. Ludvig har en härlig energi och när det är dags att sälja vet vi vem vi ska kontakta! Läs mer
    2019-07-11 Ludvig Lundh svarar Andreas Ö
    Tack Andreas och superkul att hjälpa er köpa er första bostad!
    Hoppas ni stortrivs i er nya lägenhet och skulle det vara något är det bara att höra av er. /L
  • 2019-07-10

Rebecca D skrev om Ludvig Lundh en del av MOHV Solna
    Jag och min sambo köpte en bostadsrätt i Västra Skogen. Ludvig var super trevlig från första visningen och har varit ett otroligt stort stöd under hela köpets gång. Det var första gången jag köpte en lägenhet och Ludvig levde upp till alla förväntningar och mer. Både jag och min sambo är väldigt nöjda med bemötandet vi har fått av Ludvig. Läs mer
    2019-07-11 Ludvig Lundh svarar Rebecca D
    Hej Rebecca! Stort tack för din rekommendation, vad glad jag blir av att läsa den! Det var mitt nöje att vara ett stöd för er i köpet av er första lägenhet. Hoppas ni kommer trivas där! /L
  • 2019-07-08

Josefin W skrev om Adam Ulfung en del av MOHV Solna
    Adam hjälpte mig sälja min lägenhet i Järvastaden. Adam gav ett seriöst och förtroendegivande intryck från första början, och såg till att fotografering, planering och försäljning gick utan problem. Vi sålde innan visning till det pris vi ville ha. Läs mer
  • Maria N

2019-07-02

Maria N skrev om Ulrika Lindqvist en del av MOHV Solna
    Vi köpte en bostad i Solna, Järnvägsgatan 2B, och Ulrika var trevlig, hjälpsam och tålmodig. Det gick smidigt och kändes proffsigt. Läs mer
  • 2019-06-27

Milton H skrev om Ulrika Lindqvist en del av MOHV Solna
    Vi köpte vår första lägenhet på Gamla Enköpingsvägen 180 genom Ulrika.

Ulrikas bemötande var perfekt. Efter att ha träffat ett par andra mäklare under sökandet så fick jag en tryggare känsla hos Ulrika.
    Hon var alltid snabb på att följa upp på våra frågor och faciliterade affären väldigt bra. Hon är även omtänksam och såg till att allt kändes bra på vägen.

Vi sparar Ulrikas nummer till när det blir dags att själva sälja! Läs mer

Peter A skrev om Ulrika Lindqvist en del av MOHV Solna
    Ulrika var väldigt lättsam att ha att göra med. Hon gav inte upp trots en lite trög marknad, alltid positiv och lyhörd. Det kändes tryggt att försäljningen sköttes av Ulrika. Läs mer

Agnieszka H skrev om Ulrika Lindqvist en del av MOHV Solna
    Vi köpte vår första lägenhet. Tack vare Ulrikas professionella och trevliga bemötande gick hela processen smidigt och snabbt. Ulrika svarade snabbt på alla våra frågor innan, under och efter visningen, samt underlättade kommunikationen med säljarna. Vi hoppas vi kan samarbeta med henne igen om vi vill flytta om några år. Läs mer

Sabena A skrev om Ulrika Lindqvist en del av MOHV Solna
    Sålt en 3:a på Gamla Enköpingsvägen 180, Sundbyberg. 67 kvadratmeter på bottenvåning. Byggår 2016.
    Ulrika är en trevlig och glad person. Ambitiös och driven, kom med bra tips men samtidigt lyssnade hon på våra önskemål. Läs mer

Erik A skrev om Adam Ulfung en del av MOHV Solna
    Jag köpte en tvårummare i Solna. Mäklaren gav ett proffsigt intryck på mig och min sambo och fick oss att känna oss trygga. Vid frågor hade Adam alltid svar på våra funderingar. Han var inte för påstridig utan lät oss fatta beslut i lugn och ro samt tänka igenom och prata ihop oss. En mycket bra upplevelse! Läs mer

Maria A skrev om Ludvig Lundh en del av MOHV Solna
    Kunnig, professionell och mycket trevlig. Hela processen avlöpte snabbt och smidigt. Tack! Läs mer
    2019-06-25 Ludvig Lundh svarar Maria A
    Det har varit mitt nöje att hjälpa dig med försäljningen av din lägenhet! /L

Mariana J skrev om Adam Ulfung en del av MOHV Solna
    vid köp av lägenhet i Solan med ett glatt leende och en hjälpande attetyd från mäklaren gick köpet smidigt och bra. Läs mer
  • 2019-06-24

Jaffar R skrev om Ulrika Lindqvist en del av MOHV Solna
    Ulrika gav direkt ett positivt intryck, glad och social. Hon visade på ett driv från början som vi gillade. Lyssnar lika bra som hon pratar, vi är mycket nöjda! Läs mer
  • 2019-06-20

Patrik B skrev om Adam Ulfung en del av MOHV Solna
    Utmärkt och förtroendeingivande mäklare. Läs mer
  • 2019-06-15

Mikael E skrev om Adam Ulfung en del av MOHV Solna
    Vi sålde vår 3:a i Ingenting. Vi blev från första kontakt mycket bra bemötta av Adam. Han lyssnade in oss, var engagerad och hörde alltid av sig under processen (inför och efter fotografering, annonsering och visningar). Vi är totalt sett väldigt nöjda med Adams bemötande och insats! Läs mer
  • 2019-06-10

Catia Filipa P skrev om Andreé Lundmark en del av MOHV Solna
    He is super. Always ready to help and always on top of things. He is very professional. High recommend Läs mer
  • 2019-06-09

Anosheh J skrev om Andreé Lundmark en del av MOHV Solna
    Svarar supersnabbt, är jättetrevlig, är professionell och samtidigt personlig. Kan inget annat än att rekommendera honom (och då är jag ändå köpare...) Läs mer
  • 2019-06-03

Hallberg J skrev om Adam Ulfung en del av MOHV Solna
    Adams seriositet och noggrannhet var väldigt förtroendeingivande och hela processen sköttes exemplariskt. Högsta rekommendationerna från mig! Läs mer
  • Naghmeh R

2019-05-31

Naghmeh R skrev om Andreé Lundmark en del av MOHV Solna
    Andreé hjälpte mig att sälja min lägenhet i Västra Skogen. Han är en engagerad, pålitlig och kunnig. Dessutom är han tillgänglig, flexibel och mycket trevlig person. Rekommenderas varmt. Läs mer
  • 2019-05-31

Johanna E skrev om Adam Ulfung en del av MOHV Solna
    Vi har sålt vår lägenhet med hjälp av Adam. Vi hade sedan tidigare, sämre erfarenheter av mäklare och därmed mycket höga förväntningar på Adam, vilket han har bemött med bravur! Trots en trög marknad och många visningar har Adam hela tiden varit positiv, visat ett gott engagemang och uppdaterat oss kring processen - nästa gång vi säljer en bostad kommer vi definitivt kontakta Adam!

/Johanna och Axel Läs mer
  • 2019-05-26

Shadi Sadat A skrev om Adam Ulfung en del av MOHV Solna
    Vi har köpt en lägenhet.
    Adam är väldigt vänlig, korrekt och saklig. Han är öppen för synpunkter. Processen gick fram sakta men säkert! Läs mer
  • 2019-05-24

Erik H skrev om Adam Ulfung en del av MOHV Solna
    Adam är oerhört professionell och driven! Alltid på tårna. Solnas bästa mäklare och det vet vi eftersom vi både har köpt och sålt via Adam. Läs mer
  • 2019-05-23

Sofia S skrev om Ludvig Lundh en del av MOHV Solna
    Sålde bostaden till förväntat pris och enligt värdering. Köpte lägenheten dyrare på en bättre marknad för 2 år sedan.

Trevlig och förtroendeingivande som person. Läs mer
    2019-05-24 Ludvig Lundh svarar Sofia S
    Alltid kul att infria det jag lovat! Lycka till med din nya lägenhet nu! /L
  • Rami T

2019-05-23

Rami T skrev om Ludvig Lundh en del av MOHV Solna
    Köpte en bostad där Ludvig är märklare. Kompetent och trevlig. Nåbar och på tårna, nöjd kund! Läs mer
    2019-05-23 Ludvig Lundh svarar Rami T
    Alltid lika roligt att ha nöjda kunder! Hoppas du kommer trivas i lägenheten! /L
  • 2019-05-08

Deon skrev om Ulrika Lindqvist en del av MOHV Solna
    Köpte lägenhet i Solna.

Jag fick ett bra och vänlig bemötande av Ulrika.

Hon var professionell och informativ kring bostaden. Ulrika svarade på alla min frågor och hade bra kommunikation under hela affären.

Jag skulle rekomendera Ulrika. :-) Läs mer
  • 2019-05-06

Leonie Franka M skrev om Sofia Sörensen en del av MOHV Solna
    Sofia hjälpte oss köpa vår drömlägenhet på Kungsholmen; hon är jättetrevligt och bra att kommunicera med, allt var transparent och smidigt. Läs mer
    2019-05-21 Sofia S svarar Leonie Franka M
    Tack så hemskt mycket för dem fina orden Leonie!
    Allt gott, så ses vi snart igen! :-)
  • Niklas L

2019-05-06

Niklas L skrev om Ludvig Lundh en del av MOHV Solna
    Smidig och enkel försäljning där allt flöt på enligt plan! Läs mer
    2019-05-06 Ludvig Lundh svarar Niklas L
    Tack Niklas, det är alltid viktigt att försäljningen går så smidigt som möjligt. Lycka till med flytten nu! /L
  • 2019-05-06

Ricky S skrev om Ludvig Lundh en del av MOHV Solna
    Vi har sålt vår 2a i Solna/Västra skogen. En oerhört proffsig och duktig mäklare! Han levde upp till allt han sa till oss, var oerhört hjälpsam och kunnig på området. Trevligt bemötande och det vi tyckte var viktigast var att han var noga med återkoppling. Vi rekommenderar mer än gärna honom som mäklare till våra nära och kära! Läs mer
    2019-05-06 Ludvig Lundh svarar Ricky S
    Roligt att höra att ni är nöjda, det betyder väldigt mycket för mig att ni är nöjda med mig som mäklare! Det är alltid det jag eftersträvar! /L
  • 2019-05-03

Christine R skrev om Ulrika Lindqvist en del av MOHV Solna
    Påläst proffsig och trevlig mäklare som inger stort förtroende. Läs mer
  • 2019-04-29

Pernilla E skrev om Ludvig Lundh en del av MOHV Solna
    Tack Ludvig för proffsigt bemötande och lyhördhet vid försäljningen av vår lägenhet! Läs mer
    2019-04-30 Ludvig Lundh svarar Pernilla E
    Tack själv Pernilla för dem fina orden! Det värmer och lycka till med flytten! /L
  • 2019-04-26

Marie B skrev om Sofia Sörensen en del av MOHV Solna
    Jag har sålt en lägenhet på Kungsholmen. Jag tycker Sofia är jätte duktig, vet vad hon pratar om och är engagerad.
    Kan verkligen rekommendera henne det bästa :) Läs mer
    2019-04-29 Sofia S svarar Marie B
    Tack för din rekommendation Marie! Det värmer.
    Hoppas allt är bra med er och att du har fått vilat upp dit ben :)
    Ha det så bra nu!
    / Sofia
  • 2019-04-24

Simon K skrev om Adam Ulfung en del av MOHV Solna
    Jag blev väl bemött vid första visningen och det blev tillslut en smidig affär.

Mycket bra! Läs mer
  • 2019-04-23

Rakesh R skrev om Ludvig Lundh en del av MOHV Solna
    Bought an apartment, Ludvig provided all information required in a positive manner and helped out making the deal very smooth. Läs mer
    2019-04-24 Ludvig Lundh svarar Rakesh R
    Thank you Rakesh! I'm happy you feel this way, I always strive to make it as smooth as possible. /L
  • 2019-04-23

Linda G skrev om Adam Ulfung en del av MOHV Solna
    Professionell, hjälpsam och trygg. Rekommenderas! Läs mer
  • 2019-04-22

Sanbao X skrev om Adam Ulfung en del av MOHV Solna
    Proffsig och snabb på att ge återkoppling. Bra hjälp hela vägen. Man känner sig trygg, både som säljare och köpare. Läs mer
  • 2019-04-21

Martin E skrev om Ulrika Lindqvist en del av MOHV Solna
    Ulrika hjälpte mig att sälja min bostadsrätt och var under hela processen engagerad och driven. Hon var lyhörd för- och besvarade alla frågor som dök upp längs vägen under försäljningen samt inkännande gentemot de steg som ingick i försäljningen. Jag blev nöjd med affären och kan rekommendera Ulrika! Läs mer
  • 2019-04-20

Linnea M skrev om Adam Ulfung en del av MOHV Solna
    Köpt en bostad i Råsunda, Solna! Adam är proffsig och behjälplig. Vi är jättenöjda med vårt samarbete med honom. Läs mer
  • 2019-04-18

WILLIAM D skrev om Sofia Sörensen en del av MOHV Solna
    Jobbade hårt, bra arvode, trevlig och lyhörd. Läs mer
    2019-04-23 Sofia S svarar WILLIAM D
    Tack snälla för din rekommendation William och stort tack för förtroendet att förmedla bostaden! Hoppas du hade en trevlig påsk och att du fått njuta av det fina vädret!
  • 2019-04-18

Niklas R skrev om Andreé Lundmark en del av MOHV Solna
    trevlig och proffsig. Vi sålde en tvåa, 73 kvm. Läs mer
  • 2019-04-17

Sara M skrev om Andreé Lundmark en del av MOHV Solna
    Sålt vår lägenhet.
    Bra bemötande, lätt att få kontakt med och bra återkoppling. Läs mer
  • Jonathan L

2019-04-17

Jonathan L skrev om Sofia Sörensen en del av MOHV Solna
    Jag har köpt en lägenhet som Sofia sålde, allt sköttes felfritt, hon har hållt mig uppdaterad genom hela processen på allting som händer, och gett information/svar på alla frågor angående objektet.
    Rekomenderas. Läs mer
    2019-04-17 Sofia S svarar Jonathan L
    Tusen tack för din rekommendation Jonathan! Får komma förbi på en kaffe när du renoverat klart. Spännande att se hur det blir!
    Ta hand om dig och ha en trevlig påsk! :-)
  • 2019-04-16

Anna P skrev om Adam Ulfung en del av MOHV Solna
    Adam var till stor hjälp när vi sålde vår tvåa i Solna. Han var väldigt engagerad under hela processen och svarade alltid snabbt, sakligt, och uppriktigt på alla våra frågor. Rekommenderas varmt! Läs mer
Adam Ulfung
Ulrika Lindqvist