MOHV Solna

En del av MOHVwww.mohv.se

Arvid Tydéns Allé 12, 171 69 Solna — Visa karta

Vi på MOHV Solna erbjuder vår mäklartjänst till boende i Solna, Sundbyberg och Bromma med närliggande områden. Här hos oss finner du en mäklartjänst och ett koncept där du bestämmer allt tillsammans med mäklaren, under hela processens gång.

För våra kunders bästa är vi alltid nytänkande med en stor dos kreativitet och framåtanda. På kontoret på Arvid Tydéns Allé 12 hittar du mäklare som brinner för att ge dig som kund den allra bästa bostadsaffären. Vi ger snabb och professionell hjälp både vid köp och försäljning och har massor av goda rekommendationer. Välkommen till oss!

Läs vad 300 kunder tycker om MOHV Solna

• 2019-11-18

Lennart S skrev om Ludvig Lundh en del av MOHV Solna
    Mycket bra Mäklare :) .......................... Läs mer
    2019-11-18 Ludvig Lundh svarar Lennart S
    Uppskattas att ni tycker det! Hör av er om det är något :) /L
  • 2019-11-17

Jakob S skrev om Sofia Sörensen en del av MOHV Solna
    Fantastiskt driv, engagemang och snabb på att återkoppla. Vi kan varmt rekommendera Sofia för framtida säljare!
    J&J Läs mer
  • 2019-11-10

Juliette H skrev om Andreé Lundmark en del av MOHV Solna
    Flexibel & service minded 👌. Ung kille som kommer komma långt om några år! Läs mer
  • 2019-11-10

Stephanie C skrev om Andreé Lundmark en del av MOHV Solna
    Super easy maklare - made the process very easy :) would recommend! Läs mer
  • 2019-11-08

Tom E skrev om Andreé Lundmark en del av MOHV Solna
    Andree mäklade en lägenhet i Solna.
    Andree hade ett trevligt sätt, var lyhörd, svarade snabbt på frågor och verkade kunnig. Läs mer
  • 2019-11-07

Niclas W skrev om Ludvig Lundh en del av MOHV Solna
    Mycket bra.
    Sålde vår bostadsrätt på en mycket bra sätt. Läs mer
    2019-11-07 Ludvig Lundh svarar Niclas W
    Tack för rekommendation Niclas! Hoppas ni kommer trivas i ert nya boende! :) /L
  • 2019-11-07

Mey C skrev om Ludvig Lundh en del av MOHV Solna
    Det är alltid lite nervöst när man ska göra en stor investering som att köpa en bostadsrätt, det är mycket att hålla reda på och många beslut som måste tas. Med Ludvig kände vi oss väldigt trygga genom hela processen. Han var alltid tillgänglig när vi behövde och hade utförliga och bra svar på våra många frågor och funderingar. Dessutom är Ludvig en väldigt trevlig mäklare som direkt får en att känna sig bekväm, det i samband med hans proffsiga bemötande uppskattade vi mycket. Tack för denna gång Ludvig! Vi önskar dig lycka till med framtida uppdrag. Läs mer
    2019-11-07 Ludvig Lundh svarar Mey C
    Hej Mey! Vad roligt att ni kände er trygga med mig som mäklare, det är viktigt för mig! Tack för de fina orden och lycka till med er nya lägenhet! :) /L
  • 2019-11-06

Tommy C skrev om Adam Ulfung en del av MOHV Solna
    Har både köpt och sålt lägenhet med Adam som ansvarig mäklare. Han är mycket proffesionell och väldigt mån om att både köpare och säljare känner sig trygga. Han jobbar oerhört hårt för sina kunder och är mycket kunnig om allt som har med bostadsköp att göra. Läs mer
  • 2019-11-04

Jennifer D skrev om Ludvig Lundh en del av MOHV Solna
    Köpte en lägenhet i Solna.
    Ludvig var väldigt hjälpsam och trevlig under hela processen. Läs mer
    2019-11-04 Ludvig Lundh svarar Jennifer D
    Tack Jennifer för rekommendationen! Det är viktigt för mig att köparna är lika nöjda som säljarna. Hoppas ni kommer trivas i er nya lägenhet! :) /L
  • 2019-11-04

Marie-Louise S skrev om Ludvig Lundh en del av MOHV Solna
    Sålt en lägenhet 3,a i solna, Ung trevlig kunnig kille som gjorde ett perfekt arbete, fick ut beloppet som vi ville ha.

Med vänlig hälsning
    Lennart Stålhandske Läs mer
    2019-11-04 Ludvig Lundh svarar Marie-Louise S
    Roligt att höra att ni är nöjda med mitt arbete, det är viktigt för mig! :) /L
  • 2019-11-03

Eva L skrev om Andreé Lundmark en del av MOHV Solna
    - Sålt en 2 rums lägenhet
    - Trevligt, tillmötesgående, verkade kunna och förstå marknaden och våra önskemål
    - Att få ut så mycket som möjligt och att priset motsvarade det som mäklaren indirekt antydde. Ja, tror det blev mer än vad både vi och mäklaren förväntade
    - En engagerad mäklaren som inte lovade runt, men som lyssnade av oss som kunder och han uppfyllde sitt uppdrag väl Läs mer
  • 2019-11-02

Lars L skrev om Andreé Lundmark en del av MOHV Solna
    Har sålt en liten lägenhet på Kungsholmen i Stockholm

Har haft tidigare kontakt med Andree, och han tipsade nu om att marknaden var stark

Hade förväntningar på en snabb process med hyggligt utfall, vilket också blev resultatet

Andree på MOHV är en snabb, drivande och resultatorienterad mäklare, som gärna rekommenderas Läs mer
  • 2019-11-02

Aboozar E skrev om Adam Ulfung en del av MOHV Solna
    Adam hjälpte mig med att sälja min lägenhet i Solna. Han är väldigt ansvarsfull, smart och har en stor energi hela dagen för att hjälpa dig på alla sätt han kan. Läs mer
  • 2019-11-01

Martin D skrev om Adam Ulfung en del av MOHV Solna
    Köpte min första bostadsrätt, en trevlig 2a i Råsunda, av Adam och han var under hela processen genomgående pedagogisk och trevlig. Istället för att försöka vara en pragmatisk säljare så agerade han som en mogen förmedlare mellan mig och säljaren av bostaden. Mycket nöjd. Läs mer
  • 2019-11-01

Lars D skrev om Adam Ulfung en del av MOHV Solna
    Bra bemötande. God atmosfär. Professionell hantering. Läs mer
  • 2019-10-30

Sara E skrev om Andreé Lundmark en del av MOHV Solna
    Andreé var ett tryggt stöd i försäljning av vår bostad. Han var proffsig, engagerad och hjälpte oss att nå det försäljningsmål som vi satt upp för vår lägenhet. Jag kan varmt rekommendera Andreé och kommer absolut ta hjälp av honom inför framtida köp/försäljning. Läs mer
  • 2019-10-30

Simone Felicia L skrev om Adam Ulfung en del av MOHV Solna
    Köpt bostad, Adam har varit väldigt professionell och bra under hela processen. Läs mer
  • 2019-10-29

Nima S skrev om Andreé Lundmark en del av MOHV Solna
    Andreé har med ett gott tålamod sett till att vi nått våra gemensamma mål. Kommer sälja nästa bostad via honom också :) Läs mer
  • 2019-10-28

Mia J skrev om Adam Behrer en del av MOHV Solna
    Jag har sålt min lgh, 2:a på 53 kvm. Iom att jag fått en ny lgh med väldigt snabb inflyttning var jag beredd på att behöva betala dubbla avgifter någon eller några månader men det behövdes inte. Adam ordnade en snabb visning och en snabb affär utan att kvalitén blev lidande.
    Jag har haft en bra känsla från början och vi har en bra kommunikation. Allt känns toppen! Läs mer
    2019-10-29 Adam B svarar Mia J
    Hej Mia!

Tack så mycket, jag är så jätteglad att du är nöjd med mitt arbete. Att jobba med dig känns också toppen :) Vi hörs snart!
  • 2019-10-28

Nonah M skrev om Andreé Lundmark en del av MOHV Solna
    Andree was extremely efficient and smart. Quick responses. Highly recommended!! Läs mer
  • 2019-10-27

Simon H skrev om Adam Ulfung en del av MOHV Solna
    Levererade över förväntan, alltid tillgänglig, trevlig och professionell. Läs mer
  • 2019-10-27

Lovisa H skrev om Adam Ulfung en del av MOHV Solna
    Adam hjälpte oss att sälja vår tvåa i Solna. Adam var mycket professionell, kunnig, erfaren och hjälpsam. Vi är helt enkelt supernöjda! Han tog sig tid att förklara säljprocessen, svarade alltid snabbt när man behövde nå honom och hjälpte oss att få ett riktigt bra pris vid försäljningen. Vi kan starkt rekommendera Adam! Läs mer

Milad A skrev om Adam Behrer en del av MOHV Solna
    Köpt en lägenhet! Bra bemötande och positiv mäklare. Mäklaren levde upp till alla förväntningar. Läs mer
    2019-10-29 Adam B svarar Milad A
    Hej Milad!

Tack för de fina orden, kul att jag levde upp till dina förväntningar. Hoppas du kommer trivas jättebra i lägenheten! :)

Ronnie S skrev om Sofia Sörensen en del av MOHV Solna
    Sofia is the best employee of MOVH - there is no more word to explain. Läs mer

Sunil N skrev om Andreé Lundmark en del av MOHV Solna
    Andreé is a smart efficient mäklare, always available for advice whenever we needed it from him.
    He had good strategy for helping us sell the apartment, fetching us a great price.
    Highly recommended.. Läs mer

Noshin F skrev om Adam Behrer en del av MOHV Solna
    Lyhörd, kompetent, målinriktad och serviceinriktad mäklare Läs mer
    2019-10-29 Adam B svarar Noshin F
    Hej Noshin!

Tack för dom fina orden, kul att jobba med dig. Vi ses på tillträdet! :)
  • 2019-10-24

Emil S skrev om Sofia Sörensen en del av MOHV Solna
    Insisterade att vi skulle försöka få ett högre pris när budgivningen stannade av på en låg nivå. Trevlig och skärpt! Läs mer
    2019-10-25 Sofia S svarar Emil S
    Hej Emil!
    Tack för dina fina ord, det värmer. Kul att du var nöjd med min insats och tack ännu en gång för förtroendet!
  • 2019-10-24

Simon L skrev om Adam Ulfung en del av MOHV Solna
    Köpet var en 2 rum och kök i Solna, gott bemötande av mäklare och påläst om objektet. Mäklare levde upp till våra förväntningar bra återkoppling och väldigt anpassningsbar allt gick väldigt smidigt Läs mer
  • Fredrik F

2019-10-22

Fredrik F skrev om Adam Ulfung en del av MOHV Solna
    Sålt en bostadsrätt i Solna. Superproffsig mäklare med stort kunnande. Läs mer
  • 2019-10-21

Eva B skrev om Andreé Lundmark en del av MOHV Solna
    Andree var mycket bra. Lätt att få tag på och hade en positiv anda. En mäklare att lita på! Läs mer
  • 2019-10-19

Magnus B skrev om Andreé Lundmark en del av MOHV Solna
    Engagerad, kommunikativ, trevlig och representativ - en toppenkille! Läs mer
  • 2019-10-17

KEIVAN R skrev om Adam Behrer en del av MOHV Solna
    Extrem duktig, påläst, kompetent och lyhörd mäklare. Mycket professionell och ambitiös.
    Toppmäklare. Rekommenderar varmt honom. Läs mer
    2019-10-18 Adam B svarar KEIVAN R
    Hej Keivan, stort tack för de fina orden. Glädjer mig enormt att du uppskattar mitt arbete. Vi hörs snart!
    Adam B gillar detta
  • 2019-10-17

Arnaud S skrev om Ulrika Lindqvist en del av MOHV Solna
    Top notch job from Ulrika, highly recommended! Läs mer
  • 2019-10-12

Pia H skrev om Ulrika Lindqvist en del av MOHV Solna
    Sålde en lgh i Solna via Ulrika. Hon var mån om att hålla kontakten och dela information i förberedelserna inför försäljningen, i o m visningarna och budgivningen. Trevlig, proffsig, vägledande och aldrig stressad utan tog sig tid och upplevde att hon ville försäkra sig om en bra affär för säljaren. Läs mer
  • 2019-10-11

Sarah A skrev om Sofia Sörensen en del av MOHV Solna
    Personligt men professionellt bemötande av mäklaren. Trevlig och lugn i kundmötet. Väldigt snabb affär med ett bra pris. Läs mer
    2019-10-25 Sofia S svarar Sarah A
    Hej Sarah!
    Tack för dom orden. Jättekul att ni är nöjda med mitt jobb, det betyder mycket för mig! Ses på tillträdet!
  • David J

2019-10-09

David J skrev om Ludvig Lundh en del av MOHV Solna
    Ludvig vill alltid ge bästa möjliga bemötande och upplevelse till kund. Är lyhörd och lyssnar om det är något som behöver förtydligas eller förändras. Ludvig är den mäklaren som ger alltid det lilla extra, Ludvig står ut jämfört med sina kollegor på MOVH Solna. Anlitar ni MOVH, anlita Ludvig, bäst hos denna mäklarbyrå! Läs mer
    2019-10-10 Ludvig Lundh svarar David J
    Roligt att höra! Mitt mål är alltid att göra det lilla extra. Hoppas ni kommer trivas i er nya lägenhet! :) /L
    David J, Ludvig Lundh gillar detta

Christoffer Å skrev om Sofia Sörensen en del av MOHV Solna
    Köpt lägenhet på Kungsholmen. Sofia guidade oss till rätt lägenhet och avslutade köpet inom ett dygn! Otroligt kompetent och lyhörd mäklare. Rekomenderar henne 100% Läs mer
    2019-10-25 Sofia S svarar Christoffer Å
    Tack för de fina orden Christoffer. Kul att ni uppskattade hur snabbt vi fick ihop affären. Den lägenheten kommer ni stormtrivas i!

Allt gott!

Slavko D skrev om Sofia Sörensen en del av MOHV Solna
    Vi köpte vår lägenhet via Sofia och vi kände direkt att det kändes rätt. Hon är mycket proffsig i sitt bemötande och återkopplar direkt vid frågor.
    Hon är påläst och svarade på alla våra frågor och funderingar.

Kan utan tvekan anlita Sofia vid framtida försäljningar. Läs mer
    2019-10-25 Sofia S svarar Slavko D
    Hej Slavko, stort tack för de fina orden. Glädjer mig enormt att ni uppskattar mitt arbete. Vi hörs snart!

Olof B skrev om Sofia Sörensen en del av MOHV Solna
    Sålde vår bostad på 4 dagar från första kontakt. Lätt att få tag på, kommunikativ och lyckades hitta kunder som var intresserade av just vår lägenhet! Läs mer
    2019-10-25 Sofia S svarar Olof B
    Tack Olof för rekommendationen, det värmer! Allt gott, Sofia :-)
  • Nina P

2019-10-07

Nina P skrev om Adam Ulfung en del av MOHV Solna
    Jag sålde min lägenhet och Adam lyckades överträffa mina förväntningar. Adam är utan tvekan den bästa mäklaren jag har haft och göra med. Trevlig, proffsig och otroligt engagerad från start till slut. Han är ett guldkorn i denna branch. Jag kommer alltid kontakta honom vid försäljning. Läs mer
  • 2019-10-07

Prakash R skrev om Andreé Lundmark en del av MOHV Solna
    Top notch! Highly sensible, transparent and reliable person to work with. Läs mer
  • 2019-10-01

MARÍA A skrev om Andreé Lundmark en del av MOHV Solna
    Helpful, available and effective. Tracking everything is fine even few days after the keys hand over Läs mer
  • 2019-10-01

Pierre G skrev om Adam Ulfung en del av MOHV Solna
    Adam hjälpte mig att sälja min 1a i Solna. Jag köpte min lägen het 2014 av just Adam. Han har varit väldigt duktig och professionell och hållt kontakten med mig fram tills det var dags för mig att sälja. Han är lojal och bryr sig om att göra ett bra jobb för att kanske ta hjälpa av varandra i framtiden igen.

Jag hade höga förväntningar att Adam kunde hjälpa mig att nå mitt accepterade pris och trots att det endast var en riktigt het köpare så kunde vi komma upp hela vägen från utgångspris till mitt accepterade pris. Adam skötte förhandlingen väldigt bra. Jag rekommenderar Adam om du ska sälja din bostad. Läs mer
  • 2019-09-30

Lennart F skrev om Adam Ulfung en del av MOHV Solna
    Som köpare spelar det mindre roll med mäklare. Han är ju på säljarnas sida. Läs mer
  • 2019-09-30

Julia W skrev om Ludvig Lundh en del av MOHV Solna
    Ludvig är en stjärna enligt oss. Behjälplig hela vägen från start till mål i vårat köp av lägenhet.

Kan varmt rekommendera Ludvig, han är professionell och närvarande! Läs mer
    2019-09-30 Ludvig Lundh svarar Julia W
    Tack Julia för dem fina orden! Hoppas ni kommer trivas i er nya lägenhet! :) /L
  • 2019-09-29

Gustav K skrev om Andreé Lundmark en del av MOHV Solna
    Jag använde mig av Andreé när jag sålde min lägenhet i Solna och han överträffade alla förväntningar från första kontakt till avslut.

Det viktigaste för mig vid val av mäklare är att man är hungrig, tillgänglig och alltid strävar efter att nå högsta resultat. Det gör Andreé.

Av dom här anledningarna skulle jag absolut rekommendera honom till alla som vill ha en lyckad försäljning! Läs mer
  • 2019-09-27

Heywad N skrev om Adam Behrer en del av MOHV Solna
    Snabb enkel och tillmötesgående! Läs mer
    2019-09-30 Adam B svarar Heywad N
    Tack för det Heywad! Vi ses på tillträdet :)
    Adam B gillar detta
  • 2019-09-27

Emilia L skrev om Sofia Sörensen en del av MOHV Solna
    Köpt en 2:a på Kungsholmen.

Sofia var från början väldigt snabb i sin kommunikation och påläst, och hade hon inte informationen var hon tydlig med det och kollade upp det och återkopplade sedan snabbt.

Märktes att hon gjorde allt för att få både säljare och köpare nöjda. Var tydlig och pragmatisk i de olika stegen och vi kände oss trygga i processen. Läs mer
    2019-10-03 Sofia S svarar Emilia L
    Tack snälla för din fina rekommendation Emilia, det värmer!
  • 2019-09-26

Sofia F skrev om Adam Ulfung en del av MOHV Solna
    Trevligt och professionellt bemötande när jag köpte lägenhet på Kristinebergsvägen 3. Läs mer
  • 2019-09-26

Tony S skrev om Andreé Lundmark en del av MOHV Solna