Alla kategorier Mäklare Stockholms län Solna MOHV MOHV Solna

MOHV Solna

En del av MOHVwww.mohv.se

Arvid Tydéns Allé 12, 171 69 Solna — Visa karta

Vi på MOHV Solna erbjuder vår mäklartjänst till boende i Solna, Sundbyberg och Bromma med närliggande områden. Här hos oss finner du en mäklartjänst och ett koncept där du bestämmer allt tillsammans med mäklaren, under hela processens gång.

För våra kunders bästa är vi alltid nytänkande med en stor dos kreativitet och framåtanda. På kontoret på Arvid Tydéns Allé 12 hittar du mäklare som brinner för att ge dig som kund den allra bästa bostadsaffären. Vi ger snabb och professionell hjälp både vid köp och försäljning och har massor av goda rekommendationer. Välkommen till oss!

Läs vad 128 kunder tycker om MOHV Solna

• Olle
    Olle skrev om Adam Ulfung en del av MOHV Solna
    Jag valde mäklare med omsorg för att sälja min lägenhet i Frösunda. Adam är väldigt lätt att jobba med och gav snabb och rak feedback under hela processen. Det märks att Adam gör allt han kan och jobbar hårt för sina kunder. I en trög marknad såg han till att jag fick nära det pris jag ville ha när andra objekt knappt fick några bud. Jag skulle absolut rekommendera Adam och MOHV Solna till mina vänner. Läs mer
  • Cecilia S
    Cecilia S skrev om Ulrika Lindqvist en del av MOHV Solna
    Ulrika har varit en otroligt engagerad och lyhörd mäklare sedan dag ett. Vi var väldigt noggranna innan vi valde mäklare att verkligen utvärdera flera stycken och efter att ha träffat Ulrika två gånger och fått en presentation av både hennes och MOHVs arbetssätt och modell så bestämde vi oss snabbt att detta var mäklaren för oss. Vi körde en förberedande försäljning och fotade lägenheten under sommaren med hjälp av MOHVs proffsiga fotograf. Bilderna blev jätte bra och Ulrika tog fram en väldigt fin annons som vi fick vara med och tycka till om. När vi sedan började leta ny lägenhet så hade vi Ulrika som bollplank och ställde frågor om områden, prisnivåer och taktik vilket var väldigt uppskattat från vår sida. Ulrika svarar alltid på frågor och ringer upp om det finns några funderingar. När det sedan var dags att sälja lägenheten så fanns hon med i alla skeden och uppdaterade oss kontinuerligt under processen samt skickade statistik på annonsen. Budgivningen gick väldigt smidigt och vi blev uppdaterade kontinuerligt vilket ledde till att vi hade signat avtal på lägenheten redan på onsdag förmiddag. Att lägenheten dessutom såldes för rekordpris i föreningen trots dagens marknadsläget är tack vare Ulrika som hade en bra känsla för utgångspris och hanterade intressenterna på ett ypperligt sätt. Vi är helt enkelt mer än nöjda med Ulrikas insats och det faktum att köparna av vår lägenhet valde Ulrika som mäklare direkt efter signering visar på det förtroende som Ulrika ger till både säljare och köpare! Vi kan verkligen bara ge goda lovord kring hennes insats! Läs mer
  • Madeleine Ö
    Madeleine Ö skrev om Adam Ulfung en del av MOHV Solna
    Jag köpte lägenhet. Jag uppskattade kommunikationen mycket innan. Dock tyckte jag att det var lite otydligt hur vi skulle genomföra affären med nyckelkvittering etc då vi inte fysiskt kunde närvara - själva pappersformalian som vi skulle sköta från annan ort innan blev rörig.

Vid kontraktsskrivning var han lite flamsig och uttryckte att ”vi hade gott om tid” hela tiden, men påpekade också att vi behövde bli klara så snart som möjligt då han hade en visning efter, vilket gjorde att det inte alls kändes som att han egentligen hade tid.

Jag har tidigare erfarenhet av mäklare hos andra företag och tyckte att allting gick smidigt men upplevde att det inte alltid var så professionellt. Sammanfattningsvis är jag okej med hur allt hanterades, men jag hade inte rekommenderat MOHV till mina vänner. Läs mer
    2018-10-17 Adam U svarar Madeleine Ö
    Hej Madeleine,

Tack för ditt omdöme. Det var tråkigt att höra att ni inte är nöjda med min insats, för mig är det väldigt viktigt att ni är det!

Jag tar självklart till mig av den feedback du gett och kommer arbeta på att vara tydligare i min kommunikation mellan kontrakt och tillträde. Jag tar gärna ett samtal med dig för att lyssna in vad jag kan göra bättre! Har sökt dig per telefon och om du har möjlighet skulle jag vara väldigt tacksam om du vill ringa tillbaka.

Jag arbetar på att ge mina kunder så mycket tid som möjligt och upplever att merparten, av såväl köpare som säljare, upplever att de får just detta. Ibland ändras mitt schema med kort varsel och just i det här fallet fanns det en specifik tid vi behövde bli klara, då det möte jag skulle haft innan vårt med kort varsel blev ombokat till efter. Jag beklagar att ni upplevde att det var ont om tid. Mina uppmaningar om att vi hade gott om tid var enbart väl menat då jag insåg att vi hade mycket mer tid än jag kanske gav skenet av från första början. Inget som ursäktar utan mer en förklaring!

Hoppas att ni trivs alldeles utmärkt i er nya bostad och om det finns något jag kan hjälpa er med i fortsättningen är ni mer än välkomna att höra av er!

Med vänlig hälsning, Adam
  • Tor S skrev om Adam Ulfung en del av MOHV Solna
    Vi hade Adam som mäklare för att sälja våran lägenhet i Solna.
    Ett mycket proffsigt utförande, trevligt bemötande och i slutändan högre vinst på lägenheten än förväntat! Läs mer
  • Daniel S skrev om Jonathan Moberg en del av MOHV Solna
    Som förtsagångsköpare anser jag Jonathan som mycket professionell. Med tydlig och öppen dialog guidade han oss genom köpets alla steg. Jag uppskattade att han alltid förmedlade en realistisk bild av vad man kan förvänta sig och framförallt i dialogen vid budgivning mellan köpare och säljare, skötte han på ett sätt som jag upplevde att båda parter var riktigt nöjda med.
    Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Hamdo C skrev om Mikael Ekström en del av MOHV Solna
    hej,
    Mikael Ekström hjälpte mig på en väldig professionellt sätt att sälja min lägenhet.

bemötande förslag och allt annat var utmärkt. Läs mer
  • Reza B skrev om Adam Ulfung en del av MOHV Solna
    Inte första som ger sig! Super bra Läs mer
  • Viktor N skrev om Adam Ulfung en del av MOHV Solna
    Hade väldigt höga förväntningar på Adam som han motsvarade och överlevererade. Kommer anlita honom vid min nästa försäljning också Läs mer
  • Kenneth B skrev om Adam Ulfung en del av MOHV Solna
    Sålt bostad, I stort sett bra hanterat men lite små missar och lång tid för att slutföra med bankerna. Läs mer
  • Daniel C skrev om Adam Ulfung en del av MOHV Solna
    Jag har både sålt och köpt bostad av Adam i Solna. Väldigt proffsig i båda situationerna. Väl påläst, förtroendeingivande, lätt att tycka om. Jag kan utan tvekan rekommendera honom till andra. Läs mer
  • Gustav L skrev om Ulrika Lindqvist en del av MOHV Solna
    Bra kontakt under hela köpet. Väldigt bra uppföljning under budgivningsprocessen. Läs mer
  • Susanna W skrev om Adam Ulfung en del av MOHV Solna
    Har köpt en lägenhet. detta är första gången så vet inte riktigt vad jag hade för förväntningar. Adam var trevlig och tillmötesgående. Läs mer
  • Balazs R skrev om Adam Ulfung en del av MOHV Solna
    Adam är en positiv, flexibel och öppen person. Lösningsfokuserad och verkar vara kunnig i branschen! Läs mer
  • Michael G
    Michael G skrev om Mikael Ekström en del av MOHV Solna
    Korrekt och trevligt bemötande av en kille som jobbar hårt och lyckats med sina ambitioner som egen företagare. Läs mer
  • Anneli T skrev om Mikael Ekström en del av MOHV Solna
    Om du vill ha någon att hålla i handen när du ska sälja så ska du välja Mikael.
    Han tar hand om affären från början till slut och så är han trevlig dessutom. Läs mer
    2018-08-21 Mikael E svarar Anneli T
    Tack Anneli ! Det var en ära att få hjälpa er med affären och självklart håller jag i handen hela vägen! Hoppas våra vägar korsas i framtiden =)
  • Peter O skrev om Mikael Ekström en del av MOHV Solna
    Mikael sålde min lägenhet till ett ok pris på en svår marknad. Överlag är jag mest nöjd med hur smidigt det trots allt gick. Jag kände mig hela tiden trygg med Mikael som mäklare. Läs mer
    2018-08-20 Mikael E svarar Peter O
    Tack Peter! Jag är nöjd med de resultatet vi skapade tillsammans i en mer utmanande marknad! Tack än en gång och jag hoppas du kommer trivas inne i stan!
  • Karin R skrev om Adam Ulfung en del av MOHV Solna
    Sålde min 1a på 36 kvadrat i Solna. Fick bra bemötande av Adam och han var alltid lätt att få tag i och svarade tydligt på mina frågor. Jag är i helhet mycket nöjd. Läs mer
  • Tina S skrev om Adam Ulfung en del av MOHV Solna
    Anlitade Adam när jag skulle sälja min lägenhet i Råsunda och han gjorde ett fantastiskt jobb på en tuff marknad. Adam är otroligt professionell, har en skön inställning, är lyhörd och väldigt engagerad.
    Köpte dessutom min nya lägenhet av Adam och jag kände mig lika trygg med honom som säljare som jag gjorde som köpare.

Älskar min nya lägenhet men om jag någon ska sälja den så är det Adam och MOHV jag hör av mig till. Läs mer
  • Mernaz M
    Mernaz M skrev om Mikael Ekström en del av MOHV Solna
    Söker man en ärlig och rättvis mäklare vänder man sig till Mikael. Läs mer
    2018-08-20 Mikael E svarar Mernaz M
    Tack för din kommentar! Det var trevligt att få hjälpa er med försäljningen och jag hoppas vi ses i framtiden!
  • Marco S skrev om Adam Ulfung en del av MOHV Solna
    Köpte bostadsrätt nyligen där Adam var mäklare. Trevlig, tydlig och proffsigt bemötande. Rekommenderas! Läs mer
  • Morten A skrev om Adam Ulfung en del av MOHV Solna
    Good and professional treatment. Can recommend to anyone looking to buy Läs mer
  • Christoffer J skrev om Ulrika Lindqvist en del av MOHV Solna
    Lätt att kommunicera med, kunnig och kommer snabbt med svar på eventuella frågor. Läs mer
  • Elin Ö skrev om Adam Ulfung en del av MOHV Solna
    Vi köpte en 2a i Skytteholm, Solna. Adam på MOHV var alltid tillgänglig när vi hade frågor och en skön positiv inställning. Vi kände oss otroligt trygga med Adam och hans kollegor på MOHV. Nu har vi blivit tre i familjen, och när tiden är inne för en större lägenhet kommer vi garanterat kontakta Adam :) Läs mer
  • Madeleine B skrev om Mikael Ekström en del av MOHV Solna
    Sålde bostad på kungsholmen och trots att det inte är Mickes område var han väl påläst och kunde mycket om fastigheten. Han var ett väldigt bra bollplank kring vissa frågor och känns verkligen förtroendeingivande. Vi är väldigt nöjda med Micke och kommer använda honom igen när vi säljer nästa gång. Läs mer
    2018-05-24 Mikael E svarar Madeleine B
    Hej! Va kul att ni är nöjda med mitt arbete och självklart finns jag alltid här för frågor =)
  • Jonatan P skrev om Mikael Ekström en del av MOHV Solna
    Mikael är en professionell mäklare som lyckades göra en utmärkt försäljning i en svår marknad. Han var snabb på att svara och höll en alltid uppdaterad med den senaste informationen. Försäljningen kunde nog inte kännas enklare. Kort sagt en mäklare att rekommendera! Läs mer
    2018-05-17 Mikael E svarar Jonatan P
    Härligt att höra! Det var otroligt kul att få hjälpa dig och din sambo! Hoppas ni kommer trivas i nya lägenheten!
  • Marcus W skrev om Mikael Ekström en del av MOHV Solna
    Sålde min etta det var super smooth, Mikael var trevlig hade en bra plan och höll mig uppdaterad under hela försäljningen och kunde svara på frågor👌
    Vi nådde vårt gemensamma mål vilket var jätte bra🙌
    Tio poäng✌️ Läs mer
    2018-05-14 Mikael E svarar Marcus W
    Stort tack Marcus! Det var en ära att få hjälpa till! Jag ska ta mig ut till dig på Aloe så får du visa mig vad du går för! =)
  • D G skrev om Adam Ulfung en del av MOHV Solna
    Helt perfekt mäklare. Lovade inget i prisväg som han inte kunde hålla. Var tillgänglig och arbetsvillig och hjälpte oss med alla detaljer kring överlämningen av lägenheten. Rekommenderar honom varmt. Läs mer
  • Hans G skrev om Adam Ulfung en del av MOHV Solna
    Bra, tydlig och snabb. Mycket bra hanterat på alla sätt!! Läs mer
  • Josefin G
    Josefin G skrev om Jonathan Moberg en del av MOHV Solna
    Att hitta en bra mäklare är inte lätt. Jag sålde min lägenhet med Jonathan och är jätte nöjd. Professionell, tillgänglig och engagerad mäklare. Svarade på alla mina frågor kring försäljningen och jag blev väldigt nöjd med slutpriset.

Nästa försäljning kommer jag garanterat välja Jonathan igen 😊 Läs mer
    2018-06-01 Jonathan M svarar Josefin G
    Tack för din fina rekommendation Josefin! Det var ett nöje att hjälpa er med försäljningen. Hälsa Mattias! :)
  • Emelie S skrev om Adam Ulfung en del av MOHV Solna
    Letar ni en mäklare i Solna? Anlita Adam! Vi är otroligt nöjda att vi valde honom när vi skulle sälja vår bostadsrätt på vad vi upplevde som en rätt tuff marknad. Vi är säkra på att valet av mäklare gjorde skillnad för vår försäljning. En extremt engagerad mäklare! Läs mer
  • Daniel Z skrev om Jonathan Moberg en del av MOHV Solna
    Sålt en bostadsrätt i Solna.

Jonathan var mycket systematisk och seriös, som gav ett lugnande intryck under en annars ganska stressande process som en bostadsförsäljning ändå är (speciellt när marknaden är i en svacka). Han hjälpte till med allt som behövdes göras och kom med lagom rekommendationer utan att kännas övertalande eller pressande. Förutom detta var han mycket trevlig men utan att vara för "säljig" som många mäklare är och som jag personligen har svårt för.

Jag rekommenderar Jonathan om man vill sälja sin lägenhet i Solna då han har bra lokalkännedom. Läs mer
    2018-06-01 Jonathan M svarar Daniel Z
    Tack Daniel för din fina rekommendation. För mig är det viktigt att mina säljare och köpare känner sig genuint och naturligt bemötta, kul att du nämner det! :) Hoppas ni trivs i ert nya boende och hör av er om det är något framåt! Hälsa Silvia!
  • Marie B skrev om Jonathan Moberg en del av MOHV Solna
    Jättenöjda med Jonathan som mäklare Läs mer
    2018-04-17 Jonathan M svarar Marie B
    Tack Marie för ert fina betyg, det var jätteroligt att hjälpa till med er försäljning! Hoppas ni får det jättebra i Sundsvall. Hälsa Lasse!
  • Anton L skrev om Jonathan Moberg en del av MOHV Solna
    Trevlig och saklig, ställde upp med allt jag behövde veta för att känna mig trygg i affären. Läs mer
    2018-04-17 Jonathan M svarar Anton L
    Tack Anton för ditt fina betyg som köpare, för mig är det viktigt att både köpare och säljare känner sig trygga genom hela processen! Jag hoppas du kommer trivas riktigt bra med ditt nya boende!
  • Felix O skrev om Adam Ulfung en del av MOHV Solna
    Adam var tillgänglig och väldigt hjälpvillig för oss som köpare, utan att på något sätt ge ett intryck av att vilja trycka på oss en affär. Rekomenderas! Läs mer
  • Jennie E skrev om Adam Ulfung en del av MOHV Solna
    mitt intryck av Adam Ulfung är att han är tillmötesgående, serviceinriktad, lyhörd och proffsig. Jag är väldigt nöjd med honom som mäklare. Läs mer
  • Kaixiang Y skrev om Jonathan Moberg en del av MOHV Solna
    Jonathan Moberg is a very experienced broker, i got lots of professional answer from him, he is always quick and helpfully. Läs mer
    2018-04-17 Jonathan M svarar Kaixiang Y
    Thank you Kaixiang! Im glad that you bought that nice apartment! Say hey to the family from me!
  • Menzareta K
    Menzareta K skrev om Mikael Ekström en del av MOHV Solna
    "kan starkt rekommendera Mikael. Det vi gillade mest var hans lokalkännedom om vårt område och hur påläst han var om vår förening etc. MOHV är överlag nytänkande i mäklarbranschen och är övertygad om att de kommer fortsätta ta marknadsandelar från de mer traditionella mäklarna.
    /Erik Lind m familj" Läs mer
  • Marcus W skrev om Mikael Ekström en del av MOHV Solna
    Mycket positivt och seriöst bemötande, förtroendeingivande. Läs mer
    2018-04-04 Mikael E svarar Marcus W
    Tack Marcus! Det var ett trevligt samtal vi hade nyligen, självklart ska jag tipsa om dig om någon behöver hjälp med kapitalförvaltning. Hojta till om det är något i framtiden!
  • Ellinor S skrev om Mikael Ekström en del av MOHV Solna
    Jag köpte en 2a på 63kvm i Solna. Är riktigt nöjd med affären och bemötandet av Mikael. Affären gick väldigt snabbt, vilket jag är väldigt nöjd med! Stort tack till Mikael som är en riktigt trevlig person och mäklare! Läs mer
    2018-04-04 Mikael E svarar Ellinor S
    Tack Ellinor! Alltid kul att höra från nöjda köpare! Jag är övertygad om att ni kommer trivas och återkom om jag kan hjälpa till med något i framtiden.
  • Kristoffer J skrev om Jonathan Moberg en del av MOHV Solna
    Det kändes som att jag fick tjata på Jonatan för att det skulle blir mer än minimum gjort. Läs mer
    2018-03-19 Jonathan M svarar Kristoffer J
    Hej Kristoffer! Jag lovar att ta till mig av er recension, för mig är det självklart att alltid leverera 100 % - även om marknaden många gånger sätter ribban. Att jag gör ett hårt och engagerat arbete i mina försäljningar avspeglar sig i mina andra rekommendationer, men jag lovar att ta till mig det ni skrev. Er recension gör att jag vill jobba ännu hårdare för nöjda kunder är det absolut viktigaste för mig. Lycka till i er nya bostad och hälsa Mia!
  • Christer J skrev om Mikael Ekström en del av MOHV Solna
    M ger ett mycket seriöst intryck, han tar med personligt engagemang tag i affären Läs mer
    2018-04-04 Mikael E svarar Christer J
    Tack Christer! Det var en ära att få hjälpa till. Ni gjorde verkligen lägenheten fin och jag skall återkomma om jag behöver någon belysning från er! =) Hälsa Naomi!
  • Bo N skrev om Mikael Ekström en del av MOHV Solna
    Helt Ok! Något bättre än förväntat (utifrån erfarenheter av andra mäklare). Läs mer
    2018-04-04 Mikael E svarar Bo N
    Tack Bo! Hoppas ni trivs bra och ni är varmt välkomna att höra av er om jag kan hjälpa er med något i framtiden!
  • Thomas N skrev om Mikael Ekström en del av MOHV Solna
    Hög servicenivå och kunniga. Rekommenderas! Läs mer
    2018-03-15 Mikael E svarar Thomas N
    Tack Thomas! Det var en mycket rolig försäljning av ert radhus och jag tackar hjärtligast för rekommendationen! Hälsa alla fram mig =)
  • Christian P skrev om Jonathan Moberg en del av MOHV Solna
    Jättebra mäklare som infriade alla förväntningar som jag hade. Han var rak och tydlig Läs mer
    2018-03-19 Jonathan M svarar Christian P
    Tack för din fina rekommendation Christian. Att få samarbeta och hjälpa dig med försäljningen var väldigt trevligt och vilken framgångssaga det blev. Jag hjälper gärna till i framtiden.
  • Elias G
    Elias G skrev om Adam Ulfung en del av MOHV Solna
    Köpte en lägenhet som Adam förmedlade. Som förstagångsköpare kändes det tryggt med Adam som var pedagogisk och lugn under hela processen! Läs mer
    2018-03-16 Adam U svarar Elias G
    Hej Elias, tack så mycket för ett fint omdöme! Hoppas flytten gått bra och att du och Cornelia trivs alldeles utmärkt i lägenheten =)
  • Malin I skrev om Jonathan Moberg en del av MOHV Solna
    Trevligt bemötande, under budgivningen en god kontakt och det flöt på bra. Läs mer
    2018-03-19 Jonathan M svarar Malin I
    Tack för din rekommendation Malin, det var jätteroligt att hjälpa dig med försäljningen. Trots en skakig marknad var det för mig en genombra upplevelse och jag hoppas jag får hjälpa till i framtiden. Hoppas ni trivs med ert nuvarande boende!
  • Olle O skrev om Mikael Ekström en del av MOHV Solna
    Jordnära, genuin och proffsig. Väldigt nöjd! Läs mer
    2018-03-14 Mikael E svarar Olle O
    Stort tack Olle! Alltid trevligt med nöjda köpare. Hoppas du kommer trivas i lägenheten och lycka till på Nespresso!
  • Niklas P skrev om Mikael Ekström en del av MOHV Solna
    Mikael är professionell ut i fingerspetsarna och har verkligen DET!
    Jag skulle anlita honom igen alla dagar i veckan. Vi är otroligt nöjd med hur han hanterade hela vår försäljningsprocessen från foto till avslut. Läs mer
    2018-03-14 Mikael E svarar Niklas P
    Tack Niklas! Verkligen en värmande kommentar då jag verkligen älskar mitt arbete och gör allt jag kan för min kunder! Ni är varmt välkomna att kontakta mig om jag kan hjälpa till i framtiden. Hälsa Sophia och lycka till i framtiden =)!
  • Sara A
    Sara A skrev om Mikael Ekström en del av MOHV Solna
    Jag sålde min lägenhet med Mikael Ekström och var väldigt nöjd. Han är förtroendeingivande och har väldigt hög social kompetens. För mig är det viktigt med trygghet och jag kände verkligen som att min försäljning låg i trygga händer. Han levde absolut upp till mina förväntningar och mer därtill. Jag rekommenderar honom starkt och kommer definitivt anlita honom igen när det är dags för nästa flytt! Läs mer
    2018-03-14 Mikael E svarar Sara A
    Tack Sara! Glädjande att läsa din kommentar och jag känner mig hedrad att jag fick hjälpa er! Hör av dig om jag kan hjälpa till med något i framtiden och hälsa Joni från mig =)
  • Birger R
    Birger R skrev om Jonathan Moberg en del av MOHV Solna
    Jonathan kändes väldigt kompetent och påläst, redan från första mötet. Lugn och trevlig, med bra input. Jag skulle absolut rekommendera honom! En genomgående bra och trygg upplevelse av försäljning i samarbete med Jonathan! Läs mer
    2018-03-19 Jonathan M svarar Birger R
    TACK BIRGER! Jag kan bara instämma. Nyckeln till framgången var därtill ett bra samarbete, noggrannhet och att aldrig ge sig - man måste VISA VISA OCH VISA! :) Hoppas ni trivs i ert nya boende (som f.ö. är bland det coolaste jag sett)! Jag hjälper gärna till i framtiden!
Adam Ulfung
Mikael Ekström