MOHV Solna

En del av MOHVwww.mohv.se

Arvid Tydéns Allé 12, 171 69 Solna — Visa karta

Vi på MOHV Solna erbjuder vår mäklartjänst till boende i Solna, Sundbyberg och Bromma med närliggande områden. Här hos oss finner du en mäklartjänst och ett koncept där du bestämmer allt tillsammans med mäklaren, under hela processens gång.

För våra kunders bästa är vi alltid nytänkande med en stor dos kreativitet och framåtanda. På kontoret på Arvid Tydéns Allé 12 hittar du mäklare som brinner för att ge dig som kund den allra bästa bostadsaffären. Vi ger snabb och professionell hjälp både vid köp och försäljning och har massor av goda rekommendationer. Välkommen till oss!

Läs vad 398 kunder tycker om MOHV Solna

• 2020-05-19

Sara A skrev om Sofia Sörensen en del av MOHV Solna
    Sofia har från start till försäljning varit suverän i kontakten med både oss som säljare och med spekulanter. Hon har varit väldigt mån om att leverera på topp, vilket har märkts både på hennes positiva sätt, bra idéer och att hon har varit lätt att nå och kommunicera med. Vi rekommenderar varmt Sofia som mäklare! Läs mer
  • 2020-05-18

Boo J skrev om Adam Ulfung en del av MOHV Solna
    Har köpt en bostadsrätt på Hasselstigen 8 i Råsunda, 4:a, nedre plan med terrass mot innergård.

Mycket lugnt och artigt bemötande, välkomnande och skapade en bra och förtrolig stämning.

Som köpare har man en viss ångest och osäkerhet kring en ekonomisk stor affär och Adam bemötte detta på ett utmärkt sätt.
    Mycket tillmötesgående i kontakterna inför skrivande av kontraktet, bra information på de frågor vi hade. Läs mer
  • 2020-05-18

Jessica J skrev om Adam Ulfung en del av MOHV Solna
    Mycket smidig och tydlig försäljning med Adam! Läs mer
  • 2020-05-15

Pirjo H skrev om Daniel Aslan en del av MOHV Solna
    Jag sålde min bostadsrätt i Vällingby,för att jag behöver inte den längre för att jag bor på ålderdomshem. Daniel var vänlig, trevlig, snäll,lyssnade på mina önskemål och hjälpte mig att trots läget i samhället pga covid-19 ro i hamn försäljning av min lägenhet. Läs mer
  • 2020-05-15

Ghazaleh B skrev om Adam Ulfung en del av MOHV Solna
    Hej!
    Han e super trevlig person o ch fantastisk människa

Vi är så glad att han hjälpte oss och vi fick lägenhet, vi är nöjd och tacksam honom.

Ghazaleh Läs mer
  • 2020-05-11

Madeleine N skrev om Adam Behrer en del av MOHV Solna
    Mycket duktigt och hjälpsam, hela processen gick väldigt smidigt. Läs mer
  • 2020-05-10

Matti A skrev om Adam Ulfung en del av MOHV Solna
    Sold our apartment via Adam. Always willing to help. Professional. Calm and reliable. Analyses potential buyers accurately. Keeps seller constantly up-to-date. Läs mer
  • 2020-05-08

Emelie T skrev om Sofia Sörensen en del av MOHV Solna
    Sofia hjälpte mig sälja min lägenhet på Kungsholmen på ett snabbt och smidigt sätt. Hon är otroligt fokuserad och alltid tillgänglig. Riktigt bra bemötande. Jag är så nöjd med Sofia som mäklare! Rekommenderar henne starkt Läs mer
  • 2020-05-04

Vu N skrev om Sofia Sörensen en del av MOHV Solna
    Sofia is very prompt, professional, and patient in answering all my questions. I feel very happy working with her and gladly recommend her. Thank you Sofia for a great purchase experience. Läs mer
  • 2020-05-02

Felix L skrev om Ludvig Lundh en del av MOHV Solna
    Köpt bostadsrätt med Ludvig Lundh som mäklare. Trevligt bemött med ett bra samarbete för att få till en snabb och smidig affär utan några oklarheter. Läs mer
    2020-05-04 Ludvig Lundh svarar Felix L
    Roligt att höra att du är nöjd Felix! Hoppas du kommer trivas i lägenheten. Må gott :) /L
  • 2020-04-29

Elina Holm S skrev om Adam Ulfung en del av MOHV Solna
    Bra bemötande, rimlig förhandling, proffsigt, tillgänglig, snabb att svara på frågor. Läs mer

Tor H skrev om Andreé Lundmark en del av MOHV Solna
    Jag och min flickvän köpte en 3a i Solna, vi blev trevligt bemötta, bra kommunikation under hela processen och man kan säga att Andrée fick det att bli kul att köpa lägenhet. Så bara positivt från oss Läs mer

Valeriy M skrev om Andreé Lundmark en del av MOHV Solna
    Andree har hjälpt oss med försäljning av lägenhet. Mycket driven och rolig som person. Starkt rekommenderas! Läs mer

Aniko C skrev om Andreé Lundmark en del av MOHV Solna
    Jag har köpt en lägenhet som Andree sålde. Han har alltid varit trevlig och bemötande. Han hade kontakt med mig och säljarna i flera dagar för att vi ska kunna överenskomma om priset på bostaden. Andree har försökt på många sätt komma med olika förslag hur vi skulle kunna mötas (jag och säljarna) - och till slut kom vi överens. Jag tror alla är nöjda till slut :-) Läs mer
  • 2020-04-22

Jonas Z skrev om Andreé Lundmark en del av MOHV Solna
    Köpte en 2:a. Andrée är personlig men upplevs samtidigt som proffsig och effektiv. Tror att han är särskilt bra för objekt med en något yngre målgrupp. Sen är det ju fusk att snacka norrlänska som mäklare, man kan ju inte annat än att lita på honom. Läs mer
  • 2020-04-22

Michelle B skrev om Adam Ulfung en del av MOHV Solna
    Mycket flexibel och snabba actions. Lugn och sansad, vilket kändes tryggt. Läs mer
  • 2020-04-19

Anders K skrev om Andreé Lundmark en del av MOHV Solna
    Stor kännedom om vårt område (Vasalund/Råsunda)
    Duktig på att driva sväljprocessen framåt
    Kunde trots en orolig tid på marknaden hitta rätt spekulanter till ett bra pris.
    Ihärdig - ger sig inte förrän vi var nöjda

Kan starkt rekommendera Andreé till andra säljare. Läs mer
  • 2020-04-17

Linnea A skrev om Andreé Lundmark en del av MOHV Solna
    Vi är jättenöjda! Väldigt serviceminded och proffesionell. Läs mer
  • 2020-04-15

Ramesh M skrev om Andreé Lundmark en del av MOHV Solna
    We bought an apartment with the help of Andreé and it was a very positive experience. We are happy with the whole process and his communication is always excellent. Highly recommended. Thank you. Läs mer

Eduardo C skrev om Andreé Lundmark en del av MOHV Solna
    Sålde en 2:a i Råsunda

Jag är väldigt nöjd med att ha valt Andreé som mäklare vid försäljning av min bostad. Andreé är professionell, lyhörd och har ett otrolig kämparglöd vilket var precis det vi var ute efter.

Jag rekommenderar Andreé starkt och kommer garanterat att höra av mig till honom när det är dags för nästa försäljning! Läs mer

Susanne L skrev om Andreé Lundmark en del av MOHV Solna
    Sålde en 2:a i Råsunda via Andreé och är mycket nöjd. Vi fick stöd, uppdateringar och kände oss prioriterade genom hela processen där Andreé alltid var tillgänglig och lätt att få tag på. Läs mer

Tobias N skrev om Adam Ulfung en del av MOHV Solna
    Tycker att Adam skötte hela processen snyggt och proffsigt. Sålde i skytteholm och köpte i Virebergsvägen. Läs mer
  • 2020-04-13

Erik Gustaf Oskar H skrev om Sofia Sörensen en del av MOHV Solna
    Sofia hjälpte mig hitta precis den lägenhet som jag hade önskemål på i exakt rätt område och är väldigt engagerad och ambitiös. Rekommenderas! Läs mer
  • 2020-04-03

Clara T skrev om Sofia Sörensen en del av MOHV Solna
    Jag sålde min etta genom Sofia. Sofia har ett mycket bra bemötande. Hon var engagerad, förtroendeingivande, tydlig och alltid snabb på att svara. Hon har även hjälpt till nu när vi letar efter en ny lägenhet, vilket är ett mycket stort plus. Läs mer
  • 2020-04-02

Hans N skrev om Andreé Lundmark en del av MOHV Solna
    Köpt bostadsrätt.
    Respektfullt och glatt bemötande.
    Levde upp till vad man förväntar sig av en mäklare.
    Sammanfattar med ordet Respektfullt Läs mer
  • 2020-03-30

Oscar L skrev om Andreé Lundmark en del av MOHV Solna
    Sålde min lägenhet i Solna genom André. Kan bara säga att bemötandet från dag 1 var fantastiskt. Träffade andra mäklare inför försäljning och André var i särklass den som gav mest genuint intryck. Han var sig själv genom hela processen vilket gjorde att vi hade en bra och avslappnad relation vilket i sin tur ledde till tydlig och bra kommunikation om förväntningar och processen i sig. André har verkligen dina intressen och vad som är bäst för dig som säljare som prio ett! Han är r samtidigt väldigt professionell och en riktigt duktig säljare. I slutändan levererade han över mina förväntningar när det gäller själva försäljningen, och får du chansen att sälja med André kan jag bara säga kör! Du kommer bli riktigt nöjd, och känna dig trygg genom hela processen!!! Läs mer
  • 2020-03-28

Aram S skrev om Andreé Lundmark en del av MOHV Solna
    Grym mäklare helt enkelt. Andreé är lyhörd, engagerad och kunnig inom sitt yrke! Rekommenderar varmt. Läs mer
  • 2020-03-27

Maja J skrev om Sofia Sörensen en del av MOHV Solna
    Sofia hjälpte mig att sälja min 2rok i Solna genom en förhandsvisning, smidigt och snabb affär! Jag är supernöjd med Sofias hantering! Läs mer
  • 2020-03-27

Jonas D skrev om Adam Behrer en del av MOHV Solna
    Håller bra kontakt öppen och rak dialog. Läs mer
  • 2020-03-26

Daniel N skrev om Andreé Lundmark en del av MOHV Solna
    Snabbt, enkelt och gick alltid att få tag på Andree! Läs mer

Cecilia Monserrat Y skrev om Sofia Sörensen en del av MOHV Solna
    Köpt bostadsrätt!
    Hon överträffade förväntningarna, hörde av sig när hon lovade i tid. Är jättenöjd! Läs mer

Daniel B skrev om Ludvig Lundh en del av MOHV Solna
    Ludvig var väldigt proffsig och förtroendeingivande. Han agerade snabbt och flexibelt när vi ville ha en privatvisning. Läs mer
    2020-03-30 Ludvig Lundh svarar Daniel B
    Hej Daniel! Kul att ni är nöjda med min insats vid köpet av er nya lägenhet! Hoppas ni kommer trivas i lägenheten. :) /L

Evelina J skrev om Ludvig Lundh en del av MOHV Solna
    Vi köpte en lägenhet via Ludvig. Ludvig var proffsig, påläst om bostaden och föreningen och kunde verkligen svara på alla frågor som fanns inför köpet. Ludvig genomförde affären snabbt och effektivt vilket var önskvärt från vår sida. En sammanfattningsvis riktigt bra upplevelse för oss som köpare! Läs mer
    2020-03-30 Ludvig Lundh svarar Evelina J
    Hej Evelina! Roligt att ni tyckte det var en bra upplevelse att köpa av mig, viktigt för mig att vara påläst och kunna ge svar på frågor. Skulle det vara något är ni varmt välkomna att höra av er till mig. :) /L
  • 2020-03-24

Jerry B skrev om Andreé Lundmark en del av MOHV Solna
    Vi har sålt en 3:a i Vasalund/Råsunda och är mycket nöjda med Andreé som mäklare. Vi hade tidig kontakt med honom då vi planerade försäljningen och var mycket kompetent att lägga upp en långsiktig plan. Planeringen gick även helt i den linje som vi önskade och han tryckte på saker som han såg viktiga utifrån sin kompetens.
    Han visade sig vara bra på att lyssna in och proffsig i sitt arbete där vi hela tiden kände att han fanns där för oss. Läs mer
  • 2020-03-23

HIYAB S skrev om Sofia Sörensen en del av MOHV Solna
    Rekommenderar Sofia stark till den som vill få högt betalt för sin bostad! Har nog aldrig stött på en mäklare som jobbar så hårt och helhjärtat för att göra dig nöjd! Ger ett förtroende som många mäklare inte gör! Ska du sälja/köpa så kan du lita på Sofia till 110%!! Läs mer
  • 2020-03-23

Sascha G skrev om Andreé Lundmark en del av MOHV Solna
    Sålde bostadsrätt via Andreé. Lyhörd, social och trevlig. Väldigt driven och hjälpte till med ens tankegång utan att vara för påstridig. Läs mer
  • 2020-03-22

Jacob J skrev om Adam Behrer en del av MOHV Solna
    Tillmötesgående och behjälplig. Läs mer

Nikolina S skrev om Adam Behrer en del av MOHV Solna
    Sålde min lägenhet med Adam som mäklare. Trots att vi inte nådde den prisnivå vi siktade mot så är jag mycket nöjd med Adams arbete - snabba uppdateringar och alltid tillgänglig för diskussioner kring processen! Läs mer

Nikodemus R skrev om Adam Behrer en del av MOHV Solna
    Min partner och jag har köpt vår första gemensamma bostad i centrala Stockholm, Kungsholmen. Adam har under hela processen varit trevlig, lätt att arbeta med samt gett oss en god bild av lägenheten. Läs mer

Oskar M skrev om Adam Behrer en del av MOHV Solna
    Samarbetet med Adam har fungerat felfritt. Väl insatt och ett bra stöd & bollplank genom hela processen. Varmaste rekommendationer! Läs mer
  • 2020-03-20

Sara H skrev om Adam Behrer en del av MOHV Solna
    Adam har varit engagerad och närvarande under hela processen, tydlig med sin strategi vilket skapat förtroende, i kombination med att han varit lyhörd för mina önskemål. Kontinuerlig uppdatering och väldigt påläst. Går alltid att få tag på. Utöver det strukturerad och socialt kompetent. En toppenmäklare som jag även tror att köpare känner sig trygga att köpa bostad genom. Läs mer
    2020-05-04 Adam B svarar Sara H
    Hej Sara!

Stort tack för ditt fina omdöme, kul att du är nöjd med mitt arbete! Det har varit jätteroligt att hjälpa dig med bostadsförsäljningen. Vi ses på tillträdet :)
  • 2020-03-18

Martin H skrev om Andreé Lundmark en del av MOHV Solna
    Engagerad, uthållig och bra på att uppdatera. Rekommenderas. Läs mer
  • 2020-03-18

Nina B skrev om Ludvig Lundh en del av MOHV Solna
    Köpt bostadsrättslägenhet.
    Trevligt bemötande. Håller god kommunikation med mig som kund./ jag befinner mig på helt annan ort i landet.

Hade önskat svar på vissa frågor ang lägenheten om vissa detaljer som jag inte tycker var helt klart o tydligt.
    På plats gavs ett stressande/ lite forscerande intryck vid
    tillfället då jag som långväga köpare ville se lägenheten för att halvtimmen senare skriva på köpet. Läs mer
    2020-03-23 Ludvig Lundh svarar Nina B
    Hej Nina! Stort tack för din feedback. Vi gillar både ris och ros och analyserar ständigt förbättringsåtgärder. Det var verkligen inte meningen att du skulle uppfatta mig som stressad på visningen. Jag tar det till mig och lovar att det inte ska hända igen. Tack också för ditt beröm av min övriga kommunikation längs vägen. Låt mig gärna veta om det finns något jag kan göra för dig. Må gott :) /L
  • 2020-03-15

Rebin M skrev om Daniel Aslan en del av MOHV Solna
    Sålde min 2a på 55 kvm via Daniel. Han levelerade dem siffrorna som utlovades av honom, vilket tyder på god lokalkännedom oxh kan marknaden. Väldig ryslig i sin kommunikation

Rekommenderar starkt. Läs mer
  • 2020-03-14

Jesus M skrev om Daniel Aslan en del av MOHV Solna
    So far, really professional, honest, informative and nice person Läs mer
  • 2020-03-14

Elisabeth E skrev om Adam Ulfung en del av MOHV Solna
    Vi har sålt en lägenhet i Filmstaden. Adam var mycket proffsig och realistisk i sin bedömning av vad vi kunde sälja lägenheten för. Adam levde upp till mina förväntningar. Han var alltid tillgänglig under hela processen. Jag kan varmt rekommendera Adam som mäklare. Läs mer
  • 2020-03-12

Björn E skrev om Adam Ulfung en del av MOHV Solna
    Vi sålde en bostadsrättslägenhet i Solna, på ca 70kvm och 2 rum.

Adam satte realistiska förväntningar kring slutpris vilket gjorde att vi kunde göra en bra kalkyler om vårt kommande boende.

Han har varit kommunikativ, informativ och förtroendeingivande. genom hela processen.

När det väl kom till försäljningen så överträffades våra förväntningar i pris, vilket självklart är en ytterligare bonus. Läs mer
  • 2020-03-10

Alber N skrev om Sofia Sörensen en del av MOHV Solna
    Toppmäklare! Sålde vår lägenhet på 24h. Rekommenderar starkt Sofia! Läs mer
  • 2020-03-07

Hanna J skrev om Adam Ulfung en del av MOHV Solna
    Har tidigare köpt via Adam och ny sålt vår lägenhet. Var otroligt nöjda med hans professionella bemötande. Han är alltid tillgänglig att svara på frågor och fick hela försäljningsprocessen att kännas trygg. Läs mer
  • 2020-03-06

Marie R skrev om Adam Ulfung en del av MOHV Solna
    Jag har köpt en liten lägenhet i Råsunda. Mäklaren gjorde ett proffessionellt och effektivt intryck på visningen, vilket jag tyckte var mycket positivt. Gjorde sedan ett seriöst intryck under själva budgivningen och var effektiv och noggrann under avtalsskrivningen. Allt gick dock väldigt snabbt eftersom det bara gick tre dagar från visning till avtal, så jag känner inte att jag har tillräckligt underlag för att säga Utmärkt, men har heller inga invändningar. Läs mer
Adam Ulfung
Andreé Lundmark