MOHV Solna

En del av MOHVwww.mohv.se

Arvid Tydéns Allé 12, 171 69 Solna — Visa karta

Vi på MOHV Solna erbjuder vår mäklartjänst till boende i Solna, Sundbyberg och Bromma med närliggande områden. Här hos oss finner du en mäklartjänst och ett koncept där du bestämmer allt tillsammans med mäklaren, under hela processens gång.

För våra kunders bästa är vi alltid nytänkande med en stor dos kreativitet och framåtanda. På kontoret på Arvid Tydéns Allé 12 hittar du mäklare som brinner för att ge dig som kund den allra bästa bostadsaffären. Vi ger snabb och professionell hjälp både vid köp och försäljning och har massor av goda rekommendationer. Välkommen till oss!

Läs vad 471 kunder tycker om MOHV Solna

• 2020-09-24

Anne R skrev om Ulrika Lindqvist en del av MOHV Solna
    Ulrica var trevlig och smidig, professionell. Vi är nöjda. Vi sålde vår kolonistuga, allt klart på 1 månad. Mvh Anne Läs mer
  • 2020-09-19

Yvonne T skrev om Adam Ulfung en del av MOHV Solna
    Adam var ansvarig mäklare när vi sålde vår bostadsrätt.
    Han är väldigt kunnig, påläst och professionell och jag kan varmt rekommendera Adam Läs mer
  • 2020-09-18

Amr E skrev om Adam Ulfung en del av MOHV Solna
    Adam är toppen, och ger inte upp förens uppdraget är utfört☺️ Läs mer
  • 2020-09-17

Babak Ahmadi-Nordblom skrev om Andreé Lundmark en del av MOHV Solna
    Sålde våran bostad i Gamla Råsunda med Andree som mäklare. Andree var otrolig professionell och tillgänglig genom hela processen och fick affären i hamn på ett bra sätt. Vi fick användning av hans breda spekulantregister och kunskap om marknaden i Solna. Solnas bästa mäklare helt enkelt! Läs mer
  • 2020-09-14

Victoria V skrev om Andreé Lundmark en del av MOHV Solna
    Andreé har det som krävs av en mäklare: driv och energi, men samtidigt struktur och seriositet. Rekommenderas! Läs mer
  • Selma C

2020-09-13

Selma C skrev om Adam Ulfung en del av MOHV Solna
    Jag har köpt en 41kvm på jungfrudansen. Trevlig mäklare. Läs mer
  • 2020-09-13

Rasmus P skrev om Adam Ulfung en del av MOHV Solna
    Adam hjälpte mig igenom mitt första lägenhetsköp. Adam är en ödmjuk person som vill både köparen och säljarens bästa. Kommer garanterat ringa Adam om jag behöver hjälp någon gång igen. Läs mer
  • 2020-09-12

Beatriz M skrev om Adam Behrer en del av MOHV Solna
    Vi köpte en två i Solna. Mäklaren var super trevlig och ärlig hela tiden. Absolut rekommenderar MOHV och Adam Behrer. Läs mer
  • 2020-09-11

Malte K skrev om Adam Behrer en del av MOHV Solna
    Väldigt trevligt mäklare som uppträda på ett väldigt naturligt sätt. Det var enkelt och roligt att jobba med Adam. Han är väldigt duktig och fokuserat. Läs mer
  • 2020-09-10

Johan V skrev om Ludvig Lundh en del av MOHV Solna
    Trevlig, saklig, korrekt och hjälpsam. Läs mer
    2020-09-10 Ludvig Lundh svarar Johan V
    Hej Johan! Tack för att du tog dig tiden att berätta hur du upplevde köpet, det värmer mig att du är nöjd! Hoppas du kommer trivas i lägenheten! Må gott :) /L
  • 2020-09-07

Miriam G skrev om Ulrika Lindqvist en del av MOHV Solna
    Vi sålde vår lägenhet via Ulrika och vi är mycket nöjda med henne.

Hon är lyhörd, engagerad och mycket bra på att återkoppla under hela processen.

Vi kan verkligen rekommendera henne som mäklare! Läs mer
  • 2020-09-06

Hans Ulf Ö skrev om Daniel Aslan en del av MOHV Solna
    En lyhörd, trevlig, engagerad och proffsig mäklare. Under försäljningsskedet så fick vi kontinuerliga, täta, uppdateringar som gjorde oss ytterligare övertygade om att vi hade valt rätt. Slutpriset på lägenheten bekräftade det. Daniel rekommenderas starkt! Läs mer
    Daniel A gillar detta
  • 2020-09-05

Sanka W skrev om Andreé Lundmark en del av MOHV Solna
    Andreè har varit otroligt hjälpsam och tillgänglig i alla lägen. Han har under hela processen varit professionell och engagerad. Om ni funderar på att köpa eller sälja skulle vi definitivt rekommendera Andreé. Läs mer
  • 2020-09-04

Malin K skrev om Ludvig Lundh en del av MOHV Solna
    Ludvig var professionell, trevlig, lyhörd och flexibel för mina önskemål och jag hade stort förtroende för honom under försäljningen av min lägenhet. Jag rekommenderar honom starkt! Läs mer
    2020-09-07 Ludvig Lundh svarar Malin K
    Hej Malin! Uppskattas verkligen att ni är nöjda och för mig är det viktigt att ni har ett stort förtroende för mig! Må gott :) /L
  • 2020-09-03

Pia Inga Gunnel Ö skrev om Daniel Aslan en del av MOHV Solna
    Daniel hjälpte oss att sälja en exklusiv 4-rums lägenhet i Sundbyberg. Daniel är kreativ, idérik och driven samtidigt som han är inlyssnande och ödmjuk. Vi kände oss informerade och delaktiga genom hela processen. Daniels bemötande, processen och slutpriset överträffade våra förväntningar. Jag kan varmt rekommendera Daniel Läs mer
    Daniel A gillar detta
  • 2020-09-02

Mikaela L skrev om Ludvig Lundh en del av MOHV Solna
    Köpt lägenhet. Ludvig har varit lugn, trevlig, tillmötesgående och professionell genom hela processen, något som uppskattats mycket då det är ett stort beslut att fatta. Upplevt stress och press från tidigare mäklare så blev glatt överraskad av dessa egenskaper/förmågor. Läs mer
    2020-09-03 Ludvig Lundh svarar Mikaela L
    Hej Mikaela! Tack för de fina orden, det är viktigt för mig att du känner dig trygg igenom hela processen! Må gott :) /L
  • 2020-09-01

Jan S skrev om Adam Ulfung en del av MOHV Solna
    Jag har sålt en bostadsrätt. Adam gjorde ett bra jobb. Läs mer
  • 2020-09-01

Camila J skrev om Adam Ulfung en del av MOHV Solna
    Vi köpte en lägenhet. Adam var trevlig och tydlig. Han var tillgänglig och vi kände oss trygga under hela processen. Vi är super nöjda med bemötandet och vårt köp! Läs mer
  • 2020-08-30

Alexander L skrev om Adam Behrer en del av MOHV Solna
    Köpte en lägenhet
    Grabben va väldigt trevlig
    Han var duktig Läs mer
  • 2020-08-30

Pernilla L skrev om Adam Behrer en del av MOHV Solna
    Köpt en lägenhet 36 kvadrat.
    Mäklaren var mycket trevlig, effektiv och kunnig om lägenheten likaväl kvarteret.

Vi är mycket nöjda. Läs mer
  • 2020-08-24

Andreas K skrev om Adam Behrer en del av MOHV Solna
    Adam gjorde ett grymt jobb med försäljningen av min etta i Sundbyberg. Var väldigt bra att ha att göra med.
    Lyhörd, driven och lösningsorienterad.
    Försäljningen gjordes under en coronapandemi som kastade om förutsättningarna en hel del, men trots detta fick vi det slutpris jag hade hoppats på!
    Kan verkligen rekommendera. Läs mer
  • Amanda W

2020-08-23

Amanda W skrev om Adam Behrer en del av MOHV Solna
    Adam sålde min pojkväns lägenhet och gjorde ett superjobb! Han är genuin, pålitlig och mycket bra på det han gör! Vi rekomenderar honom varmt! Läs mer
  • 2020-08-16

MOHAMED ABDELAZIZ MOHAMED A skrev om Daniel Aslan en del av MOHV Solna
    Daniel är trevlig, flexibel och proffsig.
    Jag köpte en bostad av Daniel och uppskattade den tydliga kommunikation med honom. Jag är väldigt nöjd med hur allt sköttes! Läs mer
  • 2020-08-15

Bart K skrev om Andreé Lundmark en del av MOHV Solna
    Jag köpte en vindsvåning i Solna.
    Andree agerade som man vill en mäklare ska agera. Läs mer
  • 2020-08-14

Linus E skrev om Andreé Lundmark en del av MOHV Solna
    Andreé är en jordnära, ärlig och engagerad mäklare. Han sätter både säljarens och köparens intresse i fokus.

I vårt fall är vi glada över att han snabbt kunde ordna en förhandsvisning, starta en budgivning och gå i mål med vårt köp.

Med Andreés goda intryck och engagemang så finns det ingen tvekan om vem vi ska kontakta vid en ev. framtida försäljning.

En ung stjärnmäklare helt enkelt!

//L&H Läs mer
  • Patrik J

Patrik J skrev om Andreé Lundmark en del av MOHV Solna
    Köpte lägenhet, han var trevlig, genuin och proffsig.

Rekommenderas! Läs mer
  • Per-Anders Å

Per-Anders Å skrev om Adam Behrer en del av MOHV Solna
    Mycket bra process och bemötande. Väldigt nöjd med resultat av försäljningen. Läs mer
  • Richard Å

Richard Å skrev om Adam Behrer en del av MOHV Solna
    Adam Behrer får våra varmaste rekommendationer och vi kommer utan tvekan att välja honom som mäklare även vid framtida försäljningar.

Vi fick ett stort förtroende för Adam redan vid vårat första möte.
    Han är trevlig, lugn, metodisk och pedagogisk. Kombinationen av dessa egenskaper gör att Adam sticker ut bland mäklarna i Solna.

Genom hela försäljningsprocessen fanns Adam tillgänglig som ett bollplank och han var alltid transparent och tydlig med hur han resonerade och arbetade. Hela processen - från första möte till visning, och slutligen kontraktsskrivning - gick mycket smidigt och i de fall vi hade några frågor kunde han alltid besvara dessa.

Det känns verkligen som om Adam gjorde det där lilla extra och som att han brinner för det han gör. Läs mer
  • 2020-08-11

Jonathan K skrev om Andreé Lundmark en del av MOHV Solna
    Grymt duktig & kunnig mäklare som ordnade lägenhetsförsäljningen rekordsnabbt och smidigt. Läs mer
  • 2020-08-11

Malin Anna Sofie P skrev om Andreé Lundmark en del av MOHV Solna
    Fantastisk mäklare! Både personlig och proffsig och hjälpte oss att sälja vår lägenhet otroligt snabbt och smidigt. Kan verkligen rekommenderas. Läs mer
  • Martin C

2020-08-11

Martin C skrev om Adam Behrer en del av MOHV Solna
    Jag köpte min första lägenhet med Adam som förmedlare. Allt gick väldigt smidigt till från budgivning till skrivet avtal, uppskattade den tydliga kommunikationen ifrån Adam då denna tyvärr saknats hos många andra mäklare jag varit i kontakt med tidigare, han var väldigt hjälpsam hela vägen! 5/5 stjärnor till Adam! Läs mer
    2020-08-11 Adam B svarar Martin C
    Hej Martin!

Tack för det fina omdömet, otroligt roligt att du uppskattade vår kommunikation :) Hoppas du ska trivas i din nya bostad!
  • Cecilia G

2020-08-11

Cecilia G skrev om Andreé Lundmark en del av MOHV Solna
    André har varit en klippa för oss som sålt vår bostad. An a haft kontinuerlig kontakt och jobbat i högsta växel för att optimera bästa pris! Läs mer
  • 2020-08-08

Alexander skrev om Andreé Lundmark en del av MOHV Solna
    Duktig, professionell. Fick ut ett betydligt högre kvadratmeterpris jämfört med grannlägenheten som såldes i juni. Läs mer
  • SOFIA X

2020-08-05

SOFIA X skrev om MOHV Solna
    Bra bemötande och engagerad. Blev supernöjd med köpet. Han är glad, trevlig och professionell. Läs mer
  • 2020-08-04

HANNAN F skrev om Daniel Aslan en del av MOHV Solna
    Jag köpte min bostad genom Daniel. Han var genom hela processen väldigt tydlig, professionell samt mottaglig till mina tankar och önskemål. Jag rekommenderar Daniel starkt, och har kommit överens med honom redan nu att han är den som ska sköta försäljningen av bostaden när det blir aktuellt längre fram. Läs mer
  • Janet S

2020-08-01

Janet S skrev om Daniel Aslan en del av MOHV Solna
    Väldigt engagerad med stor drivkraft. Höll mig ständigt uppdaterad med vad som hände Läs mer
  • 2020-07-22

Anna Ö skrev om Andreé Lundmark en del av MOHV Solna
    Andreé har ett otroligt trevligt bemötande och han är både snabb och effektiv. Han gjorde bostadsköpet till en bra upplevelse! Läs mer
  • 2020-07-22

Hans Ö skrev om Andreé Lundmark en del av MOHV Solna
    Andreé lyssnar på kunden, och han är snabb och effektiv. Läs mer
  • NICOLETA PAULA MARIA T

2020-07-16

NICOLETA PAULA MARIA T skrev om Daniel Aslan en del av MOHV Solna
    Lyhörd och Genuin mäklare. Köpte min första lägenhet från honom och är super nöjd. Läs mer
  • 2020-07-05

Gernas B skrev om Daniel Aslan en del av MOHV Solna
    Trevlig, glad och snabb. Levererade i tid och till ett pris som gjorde både säljare och köpare nöjda. Läs mer
  • 2020-07-03

Oskar P skrev om Adam Behrer en del av MOHV Solna
    Köpt bostad, etta i Solna. Blev mycket bra bemött. Uppfattade Adam som snäll och tydlig, sällan var något oklart. Detta har gällt lika för visning, kontakt samt vid kontraktsskrivning. Allt har gått smidigt och konkret. Läs mer
  • 2020-07-01

Gudjon H skrev om Daniel Aslan en del av MOHV Solna
    Vi försäljningen av min lägenhet, anlitade jag Daniel och han har presterat bra. Informativ, lyhörd och ärlig genom hela säljprosessen.
    Rekommenderas! Läs mer
  • 2020-07-01

Isabelle B skrev om Daniel Aslan en del av MOHV Solna
    Jag blev supernöjd med försäljningen av min bostad. Lägenheten såldes bara 2(!!!) dagar efter publicering. Trevligt och tryggt bemötande för både mig som säljare och för köparna. Läs mer
  • 2020-06-30

Zaid A skrev om Andreé Lundmark en del av MOHV Solna
    Jag köpte en lägenhet och hela köpet gick så smidigt. En trevlig mäklare som är hjälpsam, hör vad du har funderingar och frågor, ger tips. Läs mer

Ingrid R skrev om Daniel Aslan en del av MOHV Solna
    Bra bemötande, flexibel och transparent vid köp av bostad. Läs mer

Marie S skrev om Andreé Lundmark en del av MOHV Solna
    Vi är köpare till en bostadsrätt med sjöutsikt. Andree är en lyhörd och förtroendeingivande mäklare. Han gav oss tid att i lugn och ro titta på lägenheten och sedan var han behjälplig med att besvara våra frågor. Han var påläst om objektet och området. Andree var lätt att nå både via telefon och mail. Slutligen, vi rekommenderar varmt Andrée till andra som säljer/köper bostad Läs mer

Jilany S skrev om Daniel Aslan en del av MOHV Solna
    Daniel är en mycket trevligt, kompetent och service inriktad ung mäklare som har kunden i fokus.Han är rätt mäklare i tiden.
    Vi är mycket nöjd med honom och önskar honom all lycka till i framtiden.
    Jilany Och Caroline Shafig. Läs mer
  • 2020-06-27

Martin D skrev om Andreé Lundmark en del av MOHV Solna
    Kanonjobb! Lägenhet såld snabbt och smidigt! Bra och tydlig kommunikation hela tiden med både oss som säljare men även med alla spekulanter. Läs mer
  • 2020-06-27

Malin N skrev om Andreé Lundmark en del av MOHV Solna
    Fantastisk mäklare med en kämparglöd och har både köpare och säljare i fokus! Rekommenderar starkt! Läs mer
  • 2020-06-26

Mia V skrev om Adam Ulfung en del av MOHV Solna
    Jag har sålt min lägenhet i Råsunda. Kan varmt rekommendera Adam som mäklare. Jag är mycket nöjd med hans insats. Han är trevlig, lätt att få tag på, återkopplar löpande och är engagerad.
    /Mia Läs mer
Adam Ulfung