Adam Behrer

Adam Behrer

Adam Behrer är mäklare på MOHV Solna

och har varit registrerad mäklare sedan 2019. Adam Behrer har varit aktiv på Reco.se sedan 2019 och har fått 37 omdömen sedan 2019-05-27. Adam Behrer har haft 35 försäljningar det senaste året och har tillfrågat 99% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-10 - 2020-09

37 omdömen om Adam Behrer

• Mycket trevlig positiv receptiv person som gör sitt yttersta för att tillgodose mina önskemål om bästa möjliga försäljning av bostadsrätten samt hjälpsam i alla lägen.
    Eva C sålde sin lägenhet med hjälp av Adam Behrer en del av MOHV Solna
    2020-10-07
    • 52.3 m²
    • Johannesfred
    2020-10-07
  • Vi köpte en två i Solna. Mäklaren var super trevlig och ärlig hela tiden. Absolut rekommenderar MOHV och Adam Behrer.
    Beatriz M köpte sin lägenhet med hjälp av Adam Behrer en del av MOHV Solna
    2020-09-12
    • 66.0 m²
    • Västra Skogen/Ingenting
    2020-09-12
  • Väldigt trevligt mäklare som uppträda på ett väldigt naturligt sätt. Det var enkelt och roligt att jobba med Adam. Han är väldigt duktig och fokuserat.
    Malte K sålde sin lägenhet med hjälp av Adam Behrer en del av MOHV Solna
    Alexander L köpte sin lägenhet med hjälp av Adam Behrer en del av MOHV Solna
    • 36.0 m²
    • Skytteholm
    2020-08-30
  • Köpt en lägenhet 36 kvadrat. Mäklaren var mycket trevlig, effektiv och kunnig om lägenheten likaväl kvarteret. Vi är mycket nöjda.
    Pernilla L köpte sin lägenhet med hjälp av Adam Behrer en del av MOHV Solna
    • 36.0 m²
    • Skytteholm
    2020-08-30
  • Adam gjorde ett grymt jobb med försäljningen av min etta i Sundbyberg. Var väldigt bra att ha att göra med. Lyhörd, driven och lösningsorienterad. Försäljningen gjordes under en coronapandemi som kastade om förutsättningarna en hel del, men trots detta fick vi det slutpris jag hade hoppats på! Kan verkligen rekommendera.
    Andreas K sålde sin lägenhet med hjälp av Adam Behrer en del av MOHV Solna
    2020-08-24
    • 31.0 m²
    • Sundbyberg
    2020-08-24
  • Adam sålde min pojkväns lägenhet och gjorde ett superjobb! Han är genuin, pålitlig och mycket bra på det han gör! Vi rekomenderar honom varmt!
    Amanda W
    Amanda W skrev om Adam Behrer en del av MOHV Solna
    2020-08-23
    2020-08-23
  • Mycket bra process och bemötande. Väldigt nöjd med resultat av försäljningen.
    Per-Anders Å
    Per-Anders Å sålde sin lägenhet med hjälp av Adam Behrer en del av MOHV Solna
    • 59.5 m²
    • Solna Centrum
    2020-08-13
  • Adam Behrer får våra varmaste rekommendationer och vi kommer utan tvekan att välja honom som mäklare även vid framtida försäljningar. Vi fick ett stort förtroende för Adam redan vid vårat första möte. Han är trevlig, lugn, metodisk och pedagogisk. Kombinationen av dessa egenskaper gör att Adam sticker ut bland mäklarna i Solna. Genom hela försäljningsprocessen fanns Adam tillgänglig som ett bollplank och han var alltid transparent och tydlig med hur han resonerade och arbetade. Hela processen - från första möte till visning, och slutligen kontraktsskrivning - gick mycket smidigt och i de fall vi hade några frågor kunde han alltid besvara dessa. Det känns verkligen som om Adam gjorde det där lilla extra och som att han brinner för det han gör.
    Richard Å
    Richard Å sålde sin lägenhet med hjälp av Adam Behrer en del av MOHV Solna
    • 59.5 m²
    • Solna Centrum
    2020-08-13
  • Jag köpte min första lägenhet med Adam som förmedlare. Allt gick väldigt smidigt till från budgivning till skrivet avtal, uppskattade den tydliga kommunikationen ifrån Adam då denna tyvärr saknats hos många andra mäklare jag varit i kontakt med tidigare, han var väldigt hjälpsam hela vägen! 5/5 stjärnor till Adam!
    Martin C
    Martin C köpte sin lägenhet med hjälp av Adam Behrer en del av MOHV Solna
    2020-08-11
    • 41.5 m²
    • Traneberg
    2020-08-11
    Hej Martin! Tack för det fina omdömet, otroligt roligt att du uppskattade vår kommunikation :) Hoppas du ska trivas i din nya bostad!

Adam B

Senaste försäljningarna