Adam Ulfung

Adam Ulfung

Adam Ulfung är mäklare på MOHV Solna

Adam Ulfung har varit registrerad mäklare sedan 2012-06. Adam Ulfung har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-08 och har fått 197 omdömen med ett betyg på 4.8. Adam Ulfung har haft 38 försäljningar sen 2020-07 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Att kunna hjälpa mina kunder med något så viktigt som deras bostadsförsäljning.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
För att jag ger fullt engagemang i varje affär och lägger ner den tid som krävs för att uppnå bästa resultat.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Lugn, ärlig och väl förberedd. För mig är det viktigt att att hand om samtliga kunder, såväl säljare som köpare.

Vad gör du helst på fritiden?
Jag föredrar att vara på resande fot, såväl skidåkning som sol och bad.

Försäljningar 2020-07 - 2021-06

Läs vad 197 Läs vad Adam Ulfung

• Dennis H
    sålde sin lägenhet med hjälp av Adam Ulfung en del av MOHV Solna
    • Abrahamsberg
    2021-05-31
    Jag kom i kontakt med Adam vid köpet av min förra bostad och valet kändes självklart att välja Adam vid försäljningen också.

Adam var minst lika proffsig och engagerad som första gången. Man känner sig verkligen trygg, då Adam på ett enkelt och tydligt sätt leder en genom processen. Han är lyhörd och är väldigt närvarande hela tiden vare sig man köper eller säljer.

Jag kan inte annat än att ge Adam mina varmaste rekommendationer och säga på återseende vid nästa försäljning.
    • Abrahamsberg
    2021-05-28
    Trevlig, tydlig och smidig att ”ha att göra med”. Rekommenderas!
    • Centrala Sundbyberg
    2021-05-21
    Gav tydlig information och bra med återkoppling under hela processens gång.
    • Råsunda/Näckrosen
    2021-05-08
    Adam är tillmötesgående utan att vara framfusig. Han besitter stor erfarenhet och har en jordnära och ödmjuk framtoning.
    • Bällsta strand
    2021-05-04
    Adam Ulfung sålde vår lägenhet.
    Adam är mycket professionell, lugn, pålitlig, tydlig och ärlig. Allt det vi värderar högt hos en mäklare. Vi anlitar honom mer än gärna i framtida försäljningar.
    Rekommenderar varmt Adam som mäklare.
    • Bällsta strand
    2021-05-04
    Jag blev bemött på ett mycket proffsigt och trevligt sätt. Kände mig trygg. Tog hand om mig väl som kund.
    • Råsunda/Vasalund
    2021-04-09
    Vi är väldigt nöjda med Adam som vår mäklare. Han var väldigt professionell, trevlig och kunnig. Vi kan definitivt rekommendera honom till andra.
    • Västra Skogen/Ingenting
    2021-03-22
    Vi valde Adam dels på rekomendation och vi är supernöjda. Från första mötet till signering har han varit ett mäklarproffs rakt igenom. Så nöjd att vi valde Adam när vi sålde vår lägenhet.
    • Vasastan
    2021-03-16
    Bra bemötande, Adam är väldigt trevlig och kommunikativ. Bra strategi för försäljning. Förtroendeingivande. Hjälpsam.
    • Gamla Råsunda
    2021-03-13
    Jag har köpt en bostadsrätt. Det gick jättesmidigt