Adam Ulfung

Adam Ulfung

Adam Ulfung är mäklare på MOHV Solna

Adam Ulfung har varit registrerad mäklare sedan 2012-06. Adam Ulfung har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-08 och har fått 239 omdömen med ett betyg på 4.9. Adam Ulfung har haft 55 försäljningar sen 2021-06 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Att kunna hjälpa mina kunder med något så viktigt som deras bostadsförsäljning.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
För att jag ger fullt engagemang i varje affär och lägger ner den tid som krävs för att uppnå bästa resultat.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Lugn, ärlig och väl förberedd. För mig är det viktigt att att hand om samtliga kunder, såväl säljare som köpare.

Vad gör du helst på fritiden?
Jag föredrar att vara på resande fot, såväl skidåkning som sol och bad.

Försäljningar 2021-06 - 2022-05

Läs vad 239 Läs vad Adam Ulfung

• Centrala Sundbyberg
    2022-06-15 Verifierad kund
    Adam har varit väldigt bra, noggrann och förtroendeingivande vid både första träff till att lägenheten såldes. Marknaden var svajig men det märkes inte på hur Adam hanterade budgivningen och förhandlingen till ett väldigt bra avslut. Kan varmt rekommendera Adam om ni vill sälja eran lägenhet då han både svarar snabbt och är extremt proffesionellt med både mig och min min sambo. Vi kommer garanterat kontakta Adam igen vid köp eller försäljning av bostad, hoppas ni gör det med.20/10!
    • Råsunda/Vasalund
    2022-06-09 Verifierad kund
    Har både köpt och sålt med Adam och är lika nöjd vid båda tillfällena. Han ställer även upp och svarar på frågor man har om eventuella framtida köp vilket man uppskattar i dessa tider.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Adam Ulfung en del av MOHV Solna
    • Kungsholmen / Kristineberg
    2022-06-08 Verifierad kund
    Adam was very helpful throughout the process and was very quick to communicate with us. It made the process very easy.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Adam Ulfung en del av MOHV Solna
    • Solna Centrum
    2022-05-26 Verifierad kund
    Mycket trevligt bemötande! En mäklare som kommunicerar bra och alltid är tillgänglig.
    • Hjorthagen
    2022-05-24 Verifierad kund
    Jag har haft kontakt med andra mäklare men valet föll på Adam efter tips från en kompis. Han är rak och tydlig, lugn och pedagogisk. Han lyssnar, är uppmärksam och är bra att rådgöra med när man känner sig osäker. Det är ju ändå vad som kan vara livets största privata affär och med Adam kände jag mig trygg under hela processen.
    • Råsunda/Vasalund
    2022-05-19 Verifierad kund
    Adam har varit otroligt professionell och tillmötesgående vid försäljningen av vår lägenhet. Vi har fått snabb återkoppling, tydliga svar på våra frågor och alltid ett mycket trevligt bemötande! Adam hanterade vår försäljning på ett mycket imponerande sätt i ett läge med uppåtgående räntor på bostadsmarknaden.
    • Arenastaden
    2022-05-16 Verifierad kund
    Hade väldigt bra kontakt och hjälp under hela försäljningsprocessen, väldigt nöjd med slutpriset. Kan varmt rekommendera Adam!
    • Skytteholm
    2022-05-11 Verifierad kund
    Saklig, professionell och kunnig.
    Enkel att kommunicera med,.
    Snabb återkoppling med välgrundade synpunkter och råd vid funderingar.
    • Solna Centrum
    2022-05-10 Verifierad kund
    Adam är lyhörd, professionell och effektiv. Adam har fullt ut mött mina förväntningar.
    • Centrala Sundbyberg
    2022-05-04 Verifierad kund
    Trevlig, påläst, alltid på tå och kommunicerar tydligt och ofta med alla parter. Upplever att han verkligen arbetar för klientens räkning.