Adam Ulfung
Registrerad mäklare sedan 2012-06-26
Aktiv på Reco.se sedan 2016-08-08
2019-07 - 2020-06
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Att kunna hjälpa mina kunder med något så viktigt som deras bostadsförsäljning.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
För att jag ger fullt engagemang i varje affär och lägger ner den tid som krävs för att uppnå bästa resultat.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Lugn, ärlig och väl förberedd. För mig är det viktigt att att hand om samtliga kunder, såväl säljare som köpare.

Vad gör du helst på fritiden?
Jag föredrar att vara på resande fot, såväl skidåkning som sol och bad. Läs mer

Läs vad 172 Läs vad Adam Ulfung

• Mia V sålde sin lägenhet med hjälp av Adam Ulfung en del av MOHV Solna

2020-06-26

Råsunda
    Jag har sålt min lägenhet i Råsunda. Kan varmt rekommendera Adam som mäklare. Jag är mycket nöjd med hans insats. Han är trevlig, lätt att få tag på, återkopplar löpande och är engagerad.
    /Mia Läs mer
  • Patrik C köpte sin lägenhet med hjälp av Adam Ulfung en del av MOHV Solna

2020-06-19

Johannesfred
    • En jättefin nyrenoverad 2a på 52,3 kvm.

• Jag blev bemött på bästa sätt på visningen och kontakten via telefon var strålande.

• Eftersom det var min första lägenhet som jag har köpt så hade jag inte så mycket förväntningar men allt var perfekt.

• Min sammanfattning är 10/10. Läs mer
  • Oskar V sålde sin lägenhet med hjälp av Adam Ulfung en del av MOHV Solna

2020-06-18

Råsunda/Vasalund
    Jag om min sambo var supernöjda med Adam. Professionell och hjälpsam på alla sätt och vis. Kan starkt rekommendera honom. Läs mer
  • Amina Z sålde sin lägenhet med hjälp av Adam Ulfung en del av MOHV Solna

2020-06-17

Johannesfred
    Jag sålde min lägenhet med Adam och anlitade honom då vänner redan talat gott om honom. Allt som sagts bekräftades. Adam är proffsig, väldigt tydlig och mån om att samtliga parter i affären är införstådda med avtalen och förklarar väldigt pedagogiskt.

Adam visar högt engagemang på det lilla ”extra” han gör inför visning och det märks på detaljerna. Det jag tar med mig från detta är att jag kände mig TRYGG, all kommunikation var TYDLIG samt att Adam är oerhört KOMPETENT.

Många kan vara bra men Adam, du är så mycket bättre. Tack för ditt engagemang och tålamod. Läs mer
  • Kristoffer N sålde sin lägenhet med hjälp av Adam Ulfung en del av MOHV Solna

2020-06-13

Järvastaden
    Har för andra gången sålt med Adam. Senaste gången för fem år sedan. Utöver att Adam är väldigt engagerad, lyhörd, tillgänglig och duktig som mäklare så är han väldigt bra på att representera både oss som säljare och potentiella köpare genom hela processen. Jag upplever att han lyckas balansera det på ett bra sätt, som skapar trygghet för både köpare och säljare. Eftersom jag även köpte lägenhet för fem år sedan med Adam som mäklare så kan jag bekräfta bilden från båda håll. Läs mer
  • Sara K sålde sin lägenhet med hjälp av Adam Ulfung en del av MOHV Solna

2020-06-06

Huvudsta
    Adam var enkel och bra att ha att göra med. Han höll oss uppdaterade och låg verkligen på för att få till en bra försäljning. Läs mer
  • Andreas F köpte sin lägenhet med hjälp av Adam Ulfung en del av MOHV Solna

2020-06-01

Huvudsta
    Vi har köpt en bostad i Solna där Adam var mäklare. Man kunde känna förtroende för honom och han var lugn och proffsig Läs mer
  • Boo J köpte sin lägenhet med hjälp av Adam Ulfung en del av MOHV Solna

2020-05-18

4:a
    Gamla Råsunda
    Har köpt en bostadsrätt på Hasselstigen 8 i Råsunda, 4:a, nedre plan med terrass mot innergård.

Mycket lugnt och artigt bemötande, välkomnande och skapade en bra och förtrolig stämning.

Som köpare har man en viss ångest och osäkerhet kring en ekonomisk stor affär och Adam bemötte detta på ett utmärkt sätt.
    Mycket tillmötesgående i kontakterna inför skrivande av kontraktet, bra information på de frågor vi hade. Läs mer
  • Jessica J köpte sin lägenhet med hjälp av Adam Ulfung en del av MOHV Solna

2020-05-18

4:a
    Mycket smidig och tydlig försäljning med Adam! Läs mer
  • Ghazaleh B köpte sin lägenhet med hjälp av Adam Ulfung en del av MOHV Solna

2020-05-15

Hej!
    Han e super trevlig person o ch fantastisk människa

Vi är så glad att han hjälpte oss och vi fick lägenhet, vi är nöjd och tacksam honom.

Ghazaleh Läs mer

Senaste försäljningarna