Adam Ulfung
Registrerad mäklare sedan 2012
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2019-03 - 2020-02
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Att kunna hjälpa mina kunder med något så viktigt som deras bostadsförsäljning.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
För att jag ger fullt engagemang i varje affär och lägger ner den tid som krävs för att uppnå bästa resultat.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Lugn, ärlig och väl förberedd. För mig är det viktigt att att hand om samtliga kunder, såväl säljare som köpare.

Vad gör du helst på fritiden?
Jag föredrar att vara på resande fot, såväl skidåkning som sol och bad. Läs mer

Läs vad 158 Läs vad Adam Ulfung

• Elisabeth E sålde sin lägenhet med hjälp av Adam Ulfung en del av MOHV Solna

2020-03-14

Filmstaden
    Vi har sålt en lägenhet i Filmstaden. Adam var mycket proffsig och realistisk i sin bedömning av vad vi kunde sälja lägenheten för. Adam levde upp till mina förväntningar. Han var alltid tillgänglig under hela processen. Jag kan varmt rekommendera Adam som mäklare. Läs mer
  • Björn E sålde sin lägenhet med hjälp av Adam Ulfung en del av MOHV Solna

2020-03-12

Filmstaden
    Vi sålde en bostadsrättslägenhet i Solna, på ca 70kvm och 2 rum.

Adam satte realistiska förväntningar kring slutpris vilket gjorde att vi kunde göra en bra kalkyler om vårt kommande boende.

Han har varit kommunikativ, informativ och förtroendeingivande. genom hela processen.

När det väl kom till försäljningen så överträffades våra förväntningar i pris, vilket självklart är en ytterligare bonus. Läs mer
  • Hanna J sålde sin lägenhet med hjälp av Adam Ulfung en del av MOHV Solna

2020-03-07

Råsunda
    Har tidigare köpt via Adam och ny sålt vår lägenhet. Var otroligt nöjda med hans professionella bemötande. Han är alltid tillgänglig att svara på frågor och fick hela försäljningsprocessen att kännas trygg. Läs mer
  • Marie R köpte sin lägenhet med hjälp av Adam Ulfung en del av MOHV Solna

2020-03-06

Råsunda
    Jag har köpt en liten lägenhet i Råsunda. Mäklaren gjorde ett proffessionellt och effektivt intryck på visningen, vilket jag tyckte var mycket positivt. Gjorde sedan ett seriöst intryck under själva budgivningen och var effektiv och noggrann under avtalsskrivningen. Allt gick dock väldigt snabbt eftersom det bara gick tre dagar från visning till avtal, så jag känner inte att jag har tillräckligt underlag för att säga Utmärkt, men har heller inga invändningar. Läs mer
  • Carl-wilhelm T köpte sin lägenhet med hjälp av Adam Ulfung en del av MOHV Solna

2020-02-15

Järvastaden
    Adam var ärlig, proffsig, vänlig och duktig i hela sitt agerande köpprocessen igenom.
    Han är en mäklare att förlita sig på i alla sammanhang, både som köpare och säljare!
    Rekommenderar honom varmt. Läs mer
  • Arian M sålde sin lägenhet med hjälp av Adam Ulfung en del av MOHV Solna

2020-02-15

Järvastaden
    Bästa mäklaren i Stockholm, lugn och sansad och har förståelse för både köpare och säljare. Läs mer
  • Elias M sålde sin lägenhet med hjälp av Adam Ulfung en del av MOHV Solna

2020-01-19

Råsunda/Vasalund
    Adam är professionell, driven, kunnig och trevlig mäklare. Han har bra koll samt är alltid tillgänglig igenom hela processen för att hjälpa till på bästa sätt. Jag har gjort bostadsaffär via honom både som köpare och säljare och är nöjd med allt hans support och uppföljningar. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Kamilla N sålde sin lägenhet med hjälp av Adam Ulfung en del av MOHV Solna

2020-01-17

Bällsta strand
    Definitivt den bästa mäklaren vi har anlitat. Professionell, saklig, trevlig och en bra förhandlare. Värd varenda krona. Läs mer
  • Jens H köpte sin lägenhet med hjälp av Adam Ulfung en del av MOHV Solna

2020-01-14

Råsunda/Vasalund
    Mycket nöjd med all kontakt vid köp av lägenhet. Läs mer
  • Ritva H köpte sin lägenhet med hjälp av Adam Ulfung en del av MOHV Solna

2020-01-12

Råsunda/Vasalund
    Hjälpsam vid oväntade problem. Läs mer

Senaste försäljningarna

Storgatan