Adam Ulfung
Registrerad mäklare sedan 2012
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2018-10 - 2019-09
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Att kunna hjälpa mina kunder med något så viktigt som deras bostadsförsäljning.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
För att jag ger fullt engagemang i varje affär och lägger ner den tid som krävs för att uppnå bästa resultat.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Lugn, ärlig och väl förberedd. För mig är det viktigt att att hand om samtliga kunder, såväl säljare som köpare.

Vad gör du helst på fritiden?
Jag föredrar att vara på resande fot, såväl skidåkning som sol och bad. Läs mer

Läs vad 137 Läs vad Adam Ulfung

• Nina P
    Nina P sålde sin lägenhet med hjälp av Adam Ulfung en del av MOHV Solna

2019-10-07

Solna Centrum
    Jag sålde min lägenhet och Adam lyckades överträffa mina förväntningar. Adam är utan tvekan den bästa mäklaren jag har haft och göra med. Trevlig, proffsig och otroligt engagerad från start till slut. Han är ett guldkorn i denna branch. Jag kommer alltid kontakta honom vid försäljning. Läs mer
  • Pierre G sålde sin lägenhet med hjälp av Adam Ulfung en del av MOHV Solna

2019-10-01

Solna Centrum
    Adam hjälpte mig att sälja min 1a i Solna. Jag köpte min lägen het 2014 av just Adam. Han har varit väldigt duktig och professionell och hållt kontakten med mig fram tills det var dags för mig att sälja. Han är lojal och bryr sig om att göra ett bra jobb för att kanske ta hjälpa av varandra i framtiden igen.

Jag hade höga förväntningar att Adam kunde hjälpa mig att nå mitt accepterade pris och trots att det endast var en riktigt het köpare så kunde vi komma upp hela vägen från utgångspris till mitt accepterade pris. Adam skötte förhandlingen väldigt bra. Jag rekommenderar Adam om du ska sälja din bostad. Läs mer
  • Lennart F köpte sin lägenhet med hjälp av Adam Ulfung en del av MOHV Solna

2019-09-30

Bällsta strand
    Som köpare spelar det mindre roll med mäklare. Han är ju på säljarnas sida. Läs mer
  • Sofia F köpte sin lägenhet med hjälp av Adam Ulfung en del av MOHV Solna

2019-09-26

Kungsholmen
    Trevligt och professionellt bemötande när jag köpte lägenhet på Kristinebergsvägen 3. Läs mer
  • Niklas P köpte sin lägenhet med hjälp av Adam Ulfung en del av MOHV Solna

2019-09-15

Vasastan
    Bra korrekt, professionell. Bra bemötande. Lugn och bra struktur när affären gjordes upp Läs mer
  • William P köpte sin lägenhet med hjälp av Adam Ulfung en del av MOHV Solna

2019-09-12

Vasastan
    Köpt lgh 30 kvm i Vasastan. Väldigt bra bemötande på visning och under signering. Tydligt och bra! Läs mer
  • Daniel B sålde sin lägenhet med hjälp av Adam Ulfung en del av MOHV Solna

2019-09-05

Råsunda
    Sålde min lilla 2:a i Solna och Adam har varit en utmärkt mäklare från början till slutet. Hjälpsam och professionnel i alla aspekter. Läs mer
  • Hamid Reza O sålde sin lägenhet med hjälp av Adam Ulfung en del av MOHV Solna

2019-08-30

Västra Skogen
    Definitivt den bästa mäklaren i Solna. God lokalkännedom med en tydlig strategi, enkelt att prata med och kommer med goda tips för att affären ska bli gynnsam för alla involverade parter. Han kommunicerar kontinuerligt så att man är uppdaterad om processen från start- till slutpunkt. Rekommenderar verkligen Adam om du vill känna dig tryggt när du säljer/köper en ny bostad. Jag väljer Adam 10 av 10 gånger. Läs mer
  • Mattia Russel P köpte sin lägenhet med hjälp av Adam Ulfung en del av MOHV Solna

2019-08-30

Västra Skogen
    Kind, competent, and always available. Absolutely recommended. Läs mer
  • Jozef N
    Jozef N köpte sin lägenhet med hjälp av Adam Ulfung en del av MOHV Solna

2019-08-29

Råsunda
    Adam är professionell och kunnig. Han bemöter sina kunder med respekt och hjärtlig öppenhet.

Han svarar på alla frågor och ger all adekvat information om bostadsföreningen samt sälj objekt.

Jag kan varmt rekommendera Adam till mina vänner som vill sälja eller köpa bostad. Läs mer

Senaste försäljningarna

Vasavägen