Alla kategorier Mäklare Stockholms län Solna MOHV MOHV Solna Adam Ulfung

Adam Ulfung
en del av MOHV Solna

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Att kunna hjälpa mina kunder med något så viktigt som deras bostadsförsäljning.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
För att jag ger fullt engagemang i varje affär och lägger ner den tid som krävs för att uppnå bästa resultat.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Lugn, ärlig och väl förberedd. För mig är det viktigt att att hand om samtliga kunder, såväl säljare som köpare.

Vad gör du helst på fritiden?
Jag föredrar att vara på resande fot, såväl skidåkning som sol och bad.
Arvid Tydéns Allé 12
171 69 Solna — Visa karta

Vad tror Adam att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 70 kunder tycker om Adam Ulfung

• Madeleine Ö
    Madeleine Ö skrev om Adam Ulfung en del av MOHV Solna
    Jag köpte lägenhet. Jag uppskattade kommunikationen mycket innan. Dock tyckte jag att det var lite otydligt hur vi skulle genomföra affären med nyckelkvittering etc då vi inte fysiskt kunde närvara - själva pappersformalian som vi skulle sköta från annan ort innan blev rörig.

Vid kontraktsskrivning var han lite flamsig och uttryckte att ”vi hade gott om tid” hela tiden, men påpekade också att vi behövde bli klara så snart som möjligt då han hade en visning efter, vilket gjorde att det inte alls kändes som att han egentligen hade tid.

Jag har tidigare erfarenhet av mäklare hos andra företag och tyckte att allting gick smidigt men upplevde att det inte alltid var så professionellt. Sammanfattningsvis är jag okej med hur allt hanterades, men jag hade inte rekommenderat MOHV till mina vänner. Läs mer
    2018-10-17 Adam U svarar Madeleine Ö
    Hej Madeleine,

Tack för ditt omdöme. Det var tråkigt att höra att ni inte är nöjda med min insats, för mig är det väldigt viktigt att ni är det!

Jag tar självklart till mig av den feedback du gett och kommer arbeta på att vara tydligare i min kommunikation mellan kontrakt och tillträde. Jag tar gärna ett samtal med dig för att lyssna in vad jag kan göra bättre! Har sökt dig per telefon och om du har möjlighet skulle jag vara väldigt tacksam om du vill ringa tillbaka.

Jag arbetar på att ge mina kunder så mycket tid som möjligt och upplever att merparten, av såväl köpare som säljare, upplever att de får just detta. Ibland ändras mitt schema med kort varsel och just i det här fallet fanns det en specifik tid vi behövde bli klara, då det möte jag skulle haft innan vårt med kort varsel blev ombokat till efter. Jag beklagar att ni upplevde att det var ont om tid. Mina uppmaningar om att vi hade gott om tid var enbart väl menat då jag insåg att vi hade mycket mer tid än jag kanske gav skenet av från första början. Inget som ursäktar utan mer en förklaring!

Hoppas att ni trivs alldeles utmärkt i er nya bostad och om det finns något jag kan hjälpa er med i fortsättningen är ni mer än välkomna att höra av er!

Med vänlig hälsning, Adam
  • Tor S skrev om Adam Ulfung en del av MOHV Solna
    Vi hade Adam som mäklare för att sälja våran lägenhet i Solna.
    Ett mycket proffsigt utförande, trevligt bemötande och i slutändan högre vinst på lägenheten än förväntat! Läs mer
  • Reza B skrev om Adam Ulfung en del av MOHV Solna
    Inte första som ger sig! Super bra Läs mer
  • Viktor N skrev om Adam Ulfung en del av MOHV Solna
    Hade väldigt höga förväntningar på Adam som han motsvarade och överlevererade. Kommer anlita honom vid min nästa försäljning också Läs mer
  • Kenneth B skrev om Adam Ulfung en del av MOHV Solna
    Sålt bostad, I stort sett bra hanterat men lite små missar och lång tid för att slutföra med bankerna. Läs mer
  • Daniel C skrev om Adam Ulfung en del av MOHV Solna
    Jag har både sålt och köpt bostad av Adam i Solna. Väldigt proffsig i båda situationerna. Väl påläst, förtroendeingivande, lätt att tycka om. Jag kan utan tvekan rekommendera honom till andra. Läs mer
  • Susanna W skrev om Adam Ulfung en del av MOHV Solna
    Har köpt en lägenhet. detta är första gången så vet inte riktigt vad jag hade för förväntningar. Adam var trevlig och tillmötesgående. Läs mer
  • Balazs R skrev om Adam Ulfung en del av MOHV Solna
    Adam är en positiv, flexibel och öppen person. Lösningsfokuserad och verkar vara kunnig i branschen! Läs mer
  • Karin R skrev om Adam Ulfung en del av MOHV Solna
    Sålde min 1a på 36 kvadrat i Solna. Fick bra bemötande av Adam och han var alltid lätt att få tag i och svarade tydligt på mina frågor. Jag är i helhet mycket nöjd. Läs mer
  • Tina S skrev om Adam Ulfung en del av MOHV Solna
    Anlitade Adam när jag skulle sälja min lägenhet i Råsunda och han gjorde ett fantastiskt jobb på en tuff marknad. Adam är otroligt professionell, har en skön inställning, är lyhörd och väldigt engagerad.
    Köpte dessutom min nya lägenhet av Adam och jag kände mig lika trygg med honom som säljare som jag gjorde som köpare.

Älskar min nya lägenhet men om jag någon ska sälja den så är det Adam och MOHV jag hör av mig till. Läs mer
  • Marco S skrev om Adam Ulfung en del av MOHV Solna
    Köpte bostadsrätt nyligen där Adam var mäklare. Trevlig, tydlig och proffsigt bemötande. Rekommenderas! Läs mer
  • Morten A skrev om Adam Ulfung en del av MOHV Solna
    Good and professional treatment. Can recommend to anyone looking to buy Läs mer
  • Elin Ö skrev om Adam Ulfung en del av MOHV Solna
    Vi köpte en 2a i Skytteholm, Solna. Adam på MOHV var alltid tillgänglig när vi hade frågor och en skön positiv inställning. Vi kände oss otroligt trygga med Adam och hans kollegor på MOHV. Nu har vi blivit tre i familjen, och när tiden är inne för en större lägenhet kommer vi garanterat kontakta Adam :) Läs mer
  • D G skrev om Adam Ulfung en del av MOHV Solna
    Helt perfekt mäklare. Lovade inget i prisväg som han inte kunde hålla. Var tillgänglig och arbetsvillig och hjälpte oss med alla detaljer kring överlämningen av lägenheten. Rekommenderar honom varmt. Läs mer
  • Hans G skrev om Adam Ulfung en del av MOHV Solna
    Bra, tydlig och snabb. Mycket bra hanterat på alla sätt!! Läs mer
  • Emelie S skrev om Adam Ulfung en del av MOHV Solna
    Letar ni en mäklare i Solna? Anlita Adam! Vi är otroligt nöjda att vi valde honom när vi skulle sälja vår bostadsrätt på vad vi upplevde som en rätt tuff marknad. Vi är säkra på att valet av mäklare gjorde skillnad för vår försäljning. En extremt engagerad mäklare! Läs mer
  • Felix O skrev om Adam Ulfung en del av MOHV Solna
    Adam var tillgänglig och väldigt hjälpvillig för oss som köpare, utan att på något sätt ge ett intryck av att vilja trycka på oss en affär. Rekomenderas! Läs mer
  • Jennie E skrev om Adam Ulfung en del av MOHV Solna
    mitt intryck av Adam Ulfung är att han är tillmötesgående, serviceinriktad, lyhörd och proffsig. Jag är väldigt nöjd med honom som mäklare. Läs mer
  • Elias G
    Elias G skrev om Adam Ulfung en del av MOHV Solna
    Köpte en lägenhet som Adam förmedlade. Som förstagångsköpare kändes det tryggt med Adam som var pedagogisk och lugn under hela processen! Läs mer
    2018-03-16 Adam U svarar Elias G
    Hej Elias, tack så mycket för ett fint omdöme! Hoppas flytten gått bra och att du och Cornelia trivs alldeles utmärkt i lägenheten =)
  • Mikaela Å skrev om Adam Ulfung en del av MOHV Solna
    Lätt att komma i kontakt med och alltid trevlig och påläst. Läs mer
    2018-03-16 Adam U svarar Mikaela Å
    Tack Mikaela för det fina omdömet! Hoppas flytten gick bra denna gången, trots snökaoset...
  • Eva C skrev om Adam Ulfung en del av MOHV Solna
    Mycket fint, trevligt och professionellt bemötande. Vi är mycket nöjda! Läs mer
    2018-03-16 Adam U svarar Eva C
    Tack så hemskt mycket, Eva! Hoppas ni trivs alldeles utmärkt i er nya bostad =)
  • Alireza M skrev om Adam Ulfung en del av MOHV Solna
    Grym mäklare som kan sin sak. En av Solnas bästa mäklare. Sålde lägenheten på endast 9 dagar med budgivning i en trög marknad. Högsta kvadratmeterpris i Arenastaden senaste 3 månaderna. 5 av 5 Toasters. Läs mer
    2018-03-16 Adam U svarar Alireza M
    Tack Ali för det fina omdömet, vi ses igen på tillträdesdagen!
  • Camilla E skrev om Adam Ulfung en del av MOHV Solna
    Jag fick ett väldigt trevligt och proffsigt bemötande. Adam levde upp till alla mina förväntningar för hur en bra mäklare ska vara. Läs mer
  • Lars H skrev om Adam Ulfung en del av MOHV Solna
    Solnas bästa mäklare med utmärkt uppföljning och konsekvent goda resultat Läs mer
  • Theresa M skrev om Adam Ulfung en del av MOHV Solna
    Super bra hjälp med att köpa lägenhet. Han tog tid att hjälpa till och förklara alla dokumenter och reglerna. Vi tog alla möte på engelska och det gick jätte bra. Utmärkt språkkunskaper! Läs mer
  • Björn P skrev om Adam Ulfung en del av MOHV Solna
    Adam har från första mötet agerat med lugn och trygghet genom hela försäljningen. Han är mycket noggrann och finns alltid tillgänglig och hjälper gärna också med tips och råd vid köp av andra objekt. Han har god kunskap om flera områden i Sthlm och känner marknaden väl tack vare hans långa erfarenhet. Ger Adam mina varmaste rekommendationer! Läs mer
  • Frida P skrev om Adam Ulfung en del av MOHV Solna
    Adam är en trevlig, lugn och förtroendeingivande mäklare som kan sin sak. Jag är nöjd med affären och rekommenderar Adam ☺ Läs mer
  • Maritha N skrev om Adam Ulfung en del av MOHV Solna
    Hans bemötte oss väl. Han var mycket trevlig och service inriktad. Vi kan varmt rekommendera honom till andra. Mvh Evelina Westerfur och Maritha Nordh. Läs mer
  • Peshraw A skrev om Adam Ulfung en del av MOHV Solna
    Vi fick proffsig hjälp och Adam var väldigt noga under hela processen. Läs mer
  • Jonas R skrev om Adam Ulfung en del av MOHV Solna
    Mycket trevlig & kunnig mäklare som verkligen vill att vi som säljare ska vara nöjda. Läs mer
  • Martin H skrev om Adam Ulfung en del av MOHV Solna
    Adam hörde av sig när ett objekt som kunde passa in på oss fanns på marknaden, vilket var en enorm service vi inte ens hade begärt. Han är lyhörd, snabb och smidig. Läs mer
  • Frida M
    Frida M skrev om Adam Ulfung en del av MOHV Solna
    Lyhörd och samtidigt ”hungrig” mäklare. Har bara gott att säga om Adam trots att priset blev något lägre än vad jag hoppats på, men det ska man nog mer skylla marknaden för. Läs mer
  • Maroan M skrev om Adam Ulfung en del av MOHV Solna
    Det är tredje gången Adam hjälper oss med bostadsförsäljning och han är absolut att rekommendera. Han ser alltid till att det blir ett bra avslut och är proffesionell under hela processen men även efter. Var även rankad som bästa mäklare i Solna! Läs mer
  • Johan P skrev om Adam Ulfung en del av MOHV Solna
    Är otroligt nöjd med Adam som mäklare. Han var oerhört serviceinriktad, snabb på att återkoppla och gav hela tiden ett professionellt och lugnt intryck. Skulle absolut rekommendera Adam till andra som är intresserade av att sälja sin bostad, han vet verkligen vad han sysslar med. Läs mer
  • Martin A skrev om Adam Ulfung en del av MOHV Solna
    Lyhörd, ödmjuk, realistisk och service-minded Läs mer
  • Jiyoung C skrev om Adam Ulfung en del av MOHV Solna
    Allt perfekt!! Adam is very professional , calm and supportive :-) Läs mer
  • Simon D skrev om Adam Ulfung en del av MOHV Solna
    Ett väldigt positivt intryck. Väldigt lätt att ha att göra med samt väldigt hjälpsam.
    Kan varmt rekommendera Adam Ulfung. Läs mer
  • Marcus O skrev om Adam Ulfung en del av MOHV Solna
    Påläst och engagerad. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Lucy W skrev om Adam Ulfung en del av MOHV Solna
    Kan inte tänka mig en bättre mäklare. Tillgänglig nästan alla timmar på dygnet, engagerad och problemlösande. Trevlig och ärlig, alla engagemang med goda avsikter. Läs mer
  • Jonas H skrev om Adam Ulfung en del av MOHV Solna
    Trevligt bemötande, Positivt erfarenhet.
    (Dock stor lockpris varning) Läs mer
  • Pelle E skrev om Adam Ulfung en del av MOHV Solna
    Adam gav ett bra första intryck som ingav förtroende och kunskap, detta förtroende växte starkare för varje tillfälle. Allting gick väldigt smidigt. Och är överlag väldigt nöjd med hela affären. Läs mer
  • Marie I
    Marie I skrev om Adam Ulfung en del av MOHV Solna
    Adam är otroligt proffsig, lyhörd och gör sitt yttersta för att få till en bra affär. Både för säljare och köpare. Gav mig även bra input och support vid köpet av ny lägenhet.
    Kommer def rekommendera Adam till vänner och bekanta. Läs mer
  • Henrik S
    Henrik S skrev om Adam Ulfung en del av MOHV Solna
    Från dag 1 har Adam visat en sällan skådat professionalism.
    Kunnig, erfaren, lyhörd och ödmjuk och inte minst väldigt trevlig.
    Snabba och bra svar på frågor som kommer längst vägen.
    MOHV och framförallt Adam får tummen upp! Läs mer
  • Mona P
    Mona P skrev om Adam Ulfung en del av MOHV Solna
    Extremt nöjd med Adam, professionellt bemötande och väldigt hjälpsam vilket gjorde att man som kund kände sig trygg.
    Jag rekommenderar Adam starkt! Läs mer
  • Peter E skrev om Adam Ulfung en del av MOHV Solna
    Bra och distinkt i formation längs hela affären. Kan rekommendera Adam mee största förtroende. Läs mer
  • Linn H skrev om Adam Ulfung en del av MOHV Solna
    Vi är väldigt nöjda med Adam, han var enkel att komma i kontakt med och hjälpte oss även efter att affären var avklarad. Läs mer
  • Monica D
    Monica D skrev om Adam Ulfung en del av MOHV Solna
    Kunnig, lyhörd, kreativ och hprt arbetande. Dessutom ör han mycket social och lätt att samarbeta med. Läs mer
  • Viktor H
    Viktor H skrev om Adam Ulfung en del av MOHV Solna
    Seriöst och bra intryck. Adam var engagerad under hela försäljningsprocessen och gav sig inte förens vi som säljare var helt nöjda med slutpriset.
    Mycket bra på återkoppling och vi som säljare fick regelbundna uppdateringar om vad som hände i försäljningsprocessen. Läs mer
  • Klas F skrev om Adam Ulfung en del av MOHV Solna
    Som lägenhetsköpare har jag inget att anmärka på Adams jobb. Mycket smidig affär. Läs mer
  • pär k skrev om Adam Ulfung en del av MOHV Solna
    Fantastisk mäklare, effektiv i sitt arbete, ger goda råd, han gör mer än bara säljer! Läs mer
Adam Ulfung
Mikael Ekström