Andreas Hansson

Andreas Hansson

Andreas Hansson är mäklare på MOHV Solna

Andreas Hansson har varit registrerad mäklare sedan 2021-04. Andreas Hansson har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-06 och har fått 50 omdömen med ett betyg på 4.9. Andreas Hansson har haft 34 försäljningar sen 2021-06 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-06 - 2022-05

Läs vad 50 Läs vad Andreas Hansson

• Huvudsta
    2022-06-26 Verifierad kund
    Bra kommunikation och tydlig. Var väldigt trovärdig i sitt agerande.
    2022-06-18 Verifierad kund
    Andreas var alltid tillgänglig och flexibel. Han fick ihop en bra affär trots klurig situation med mig boendes utomlands och budgivningar som inte gick som önskat. Jag hade uppskattat mer rådgivning om strategiska vägval i de tuffa förhandlingarna.
    2022-05-06 Verifierad kund
    Jag såg annonsen om lägenhet vid Epistelvägen Sju på Hemnet.se, och jag ville få tillräcklig information om lägenheten och senare behövde förhandlingar med säljaren. Mäklaren var trelig och pratade bra engelska också. Köpet var ganska snabbt där mäklaren var snäll och levererade tillräcklig information till mig i tid. Jag tror dock att om jag kunde få kontakta honom skulle det bli bättre. Tack.
    • Hallonbergen
    2022-05-05 Verifierad kund
    Jätte proffesionellt bemötande av Andreas! Köpet av bostaden skötes på väldigt hög och kompetent nivå. Rekommenderar starkt denna mäklare
    • Hallonbergen
    2022-05-02 Verifierad kund
    Har endast bra saker att säga om Andreas.
    Han är oerhört hjälpsam, snabb på återkopplingar och höll oss ständigt uppdaterade.
    Han lyssnade på våra behov och kunde alltid lösa saker snabbt och enkelt.
    Mycket nöjd med resultatet.
    • Råsunda
    2022-04-22 Verifierad kund
    Andreas är tillgänglig och snabb i sin återkoppling. Han höll mig som köpare uppdaterad på var vi låg i processen på ett tydligt och rakt sätt. Inga konstigheter.
    • Ritorp/Norra Frösunda
    2022-04-20 Verifierad kund
    Andreas är en trevlig och kunnig mäklare som utför sitt jobb med seriositet och tålamod, rekommenderas varmt!
    • Råsunda
    2022-04-14 Verifierad kund
    Väldigt väl bemött av Andreas. Trevligt och enkel att ha att göra med. Rekommenderar starkt.
    • Arenastaden
    2022-04-14 Verifierad kund
    Andreas was responsive he replied quickly, informative and very pleasant in person.
    2022-03-30 Verifierad kund
    Transparent, balancing well between buyer and seller.