Andreé Lundmark

Andreé Lundmark

Andreé Lundmark är mäklare på MOHV Solna

och har varit registrerad mäklare sedan 2018. Andreé Lundmark har varit aktiv på Reco.se sedan 2018 och har fått 87 omdömen sedan 2018-07-20. Andreé Lundmark har haft 46 försäljningar det senaste året och har tillfrågat 99% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-10 - 2020-09

Läs vad 87 Läs vad Andreé Lundmark

• Bra löpande kommunikation under hela processen, pålitlig!
    Erik F sålde sin lägenhet med hjälp av Andreé Lundmark en del av MOHV Solna
    2020-10-10
    • 60.0 m²
    2020-10-10
  • Hej! Jag har sålt en lägenhet i området Ingenting i Solna, den är på 40,5 kvm och lite speciell. Antingen älskar man den eller inte, finns inget mellanting. Att mäklaren skulle se samma charm som vi såg i lägenheten var viktigt för mig och min fd. Det gjorde verkligen Andreé vilket gladde mig. Vi var satta på ett pris och eftersom vi inte bodde tillsammans var det många samtal och mycket koordinering för Andreé men trots det bemöttes vi alltid av en superglad och trevlig mäklare som verkligen fick det att kännas som att vi och vår lägenhet var hans högsta prioritet. En kände verkligen att han ville vårt bästa. Hade från starten ett enormt förtroende för honom och det svek han inte. Kändes alltid som att jag ringde en vän när jag var osäker och behövde råd! Han får våra varmaste rekommendationer och jag kommer definitivt ringa honom vid nästa försäljning, kanske t.o.m. inför köp, han är väldigt kunnig!
    Sanaz M sålde sin lägenhet med hjälp av Andreé Lundmark en del av MOHV Solna
    2020-10-07
    • 40.5 m²
    2020-10-07
  • Sålde våran bostad i Gamla Råsunda med Andree som mäklare. Andree var otrolig professionell och tillgänglig genom hela processen och fick affären i hamn på ett bra sätt. Vi fick användning av hans breda spekulantregister och kunskap om marknaden i Solna. Solnas bästa mäklare helt enkelt!
    Babak Ahmadi-Nordblom sålde sin lägenhet med hjälp av Andreé Lundmark en del av MOHV Solna
    2020-09-17
    • 62.0 m²
    2020-09-17
  • Andreé har det som krävs av en mäklare: driv och energi, men samtidigt struktur och seriositet. Rekommenderas!
    Victoria V köpte sin lägenhet med hjälp av Andreé Lundmark en del av MOHV Solna
    2020-09-14
    • 60.0 m²
    2020-09-14
  • Andreè har varit otroligt hjälpsam och tillgänglig i alla lägen. Han har under hela processen varit professionell och engagerad. Om ni funderar på att köpa eller sälja skulle vi definitivt rekommendera Andreé.
    Sanka W köpte sin lägenhet med hjälp av Andreé Lundmark en del av MOHV Solna
    2020-09-05
    • 98.0 m²
    • Sundbyberg
    2020-09-05
  • Jag köpte en vindsvåning i Solna. Andree agerade som man vill en mäklare ska agera.
    Bart K köpte sin lägenhet med hjälp av Andreé Lundmark en del av MOHV Solna
    2020-08-15
    • 70.0 m²
    • Haga Norra
    2020-08-15
  • Köpte lägenhet, han var trevlig, genuin och proffsig. Rekommenderas!
    Patrik J
    Patrik J köpte sin lägenhet med hjälp av Andreé Lundmark en del av MOHV Solna
    2020-08-13
    • 65.0 m²
    2020-08-13
  • Grymt duktig & kunnig mäklare som ordnade lägenhetsförsäljningen rekordsnabbt och smidigt.
    Jonathan K sålde sin lägenhet med hjälp av Andreé Lundmark en del av MOHV Solna
    • 38.0 m²
    2020-08-11
  • Fantastisk mäklare! Både personlig och proffsig och hjälpte oss att sälja vår lägenhet otroligt snabbt och smidigt. Kan verkligen rekommenderas.
    Malin Anna Sofie P sålde sin lägenhet med hjälp av Andreé Lundmark en del av MOHV Solna
    • 38.0 m²
    2020-08-11
  • André har varit en klippa för oss som sålt vår bostad. An a haft kontinuerlig kontakt och jobbat i högsta växel för att optimera bästa pris!
    Cecilia G
    Cecilia G sålde sin lägenhet med hjälp av Andreé Lundmark en del av MOHV Solna