Mäklare Stockholms län Solna MOHV Solna Andreé Lundmark
Registrerad mäklare sedan 2018
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2018-06 - 2019-05

Läs vad 13 Läs vad Andreé Lundmark

• Catia Filipa P sålde sin lägenhet med hjälp av Andreé Lundmark en del av MOHV Solna

2019-06-10

Råsunda/Vasalund
    He is super. Always ready to help and always on top of things. He is very professional. High recommend Läs mer
  • Anosheh J köpte sin lägenhet med hjälp av Andreé Lundmark en del av MOHV Solna

2019-06-09

Huvudsta
    Svarar supersnabbt, är jättetrevlig, är professionell och samtidigt personlig. Kan inget annat än att rekommendera honom (och då är jag ändå köpare...) Läs mer
  • Naghmeh R
    Naghmeh R sålde sin lägenhet med hjälp av Andreé Lundmark en del av MOHV Solna

2019-05-31

Västra Skogen/Ingenting
    Andreé hjälpte mig att sälja min lägenhet i Västra Skogen. Han är en engagerad, pålitlig och kunnig. Dessutom är han tillgänglig, flexibel och mycket trevlig person. Rekommenderas varmt. Läs mer
  • Niklas R sålde sin lägenhet med hjälp av Andreé Lundmark en del av MOHV Solna

2019-04-18

trevlig och proffsig. Vi sålde en tvåa, 73 kvm. Läs mer
  • Sara M sålde sin lägenhet med hjälp av Andreé Lundmark en del av MOHV Solna

2019-04-17

Huvudsta
    Sålt vår lägenhet.
    Bra bemötande, lätt att få kontakt med och bra återkoppling. Läs mer
  • Aysegul T köpte sin lägenhet med hjälp av Andreé Lundmark en del av MOHV Solna

2019-04-14

Huvudsta/Västra Skogen
    Han var helt ok som mäklare men de som jag köpte lägenheten av var usla. De hade inte alls städat lägenheten och det var jätte skitigt överallt samt ej tömt förrådet på tomma kartonger! Jag var själv tvungen att påminna mäklaren om den 3 e nyckeln(!!) och fråga om det verkligen bara ingår 2 nycklar och inte 3. Då hade det redan gått en vecka sen jag flyttade in. Då fick jag ett svar som ”åh juste den har jag i skåpet?!” Så det va inte alls bra. Läs mer
    2019-04-17 Andreé Lundmark svarar Aysegul T
    Hej Aysegul!

Tack för omdömet, jag ber om ursäkt för nyckelmisstaget och hoppas allting har gått bra sen du flyttade in i lägenheten. Om det skulle dyka upp någonting annat som du undrar över, tveka inte att höra av dig så hjälper jag gärna till.

Trevlig påsk! :)
  • Moa E
    Moa E sålde sin lägenhet med hjälp av Andreé Lundmark en del av MOHV Solna

2019-04-14

Råsunda/Vasalund
    Vi sålde vår etagelägenhet i Solna med Andreé.
    Han var snabb, trevlig, proffsig och påläst.
    Han uppfyllde mina förväntningar av vad en bra mäklare är.
    Min helhetsbild av honom var att han gjorde ett mycket bra jobb för både oss som sålde och för de som köpte. Läs mer
  • Tuula P köpte sin lägenhet med hjälp av Andreé Lundmark en del av MOHV Solna

Huvudsta/Västra Skogen
    Köpt en lägenhet 33kvm på Tecknargatan 5.

alltid mött glatt och profesionelt.

över förväntningar för att vi fick hjälp med allt vad vi behövde även en extra beök i lägenhet samt han faciliterade finnt med kontant till säljaren.

Kan rekommendera varmt! Läs mer
  • Rolf R köpte sin lägenhet med hjälp av Andreé Lundmark en del av MOHV Solna

Huvudsta/Västra Skogen
    Vi köpte lägenhet. Kändes tryggt och säkert. Hanterade kontakten mellan köpare och säljare på ett professionellt sätt. Läs mer
  • Jenny B sålde sin lägenhet med hjälp av Andreé Lundmark en del av MOHV Solna

Steninge slottsby