Andreé Lundmark
Registrerad mäklare sedan 2018
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2018-10 - 2019-09

Läs vad 24 Läs vad Andreé Lundmark

• Prakash R sålde sin lägenhet med hjälp av Andreé Lundmark en del av MOHV Solna

2019-10-07

Västra Skogen/Ingenting
    Top notch! Highly sensible, transparent and reliable person to work with. Läs mer
  • MARÍA A köpte sin lägenhet med hjälp av Andreé Lundmark en del av MOHV Solna

2019-10-01

Västra Skogen
    Helpful, available and effective. Tracking everything is fine even few days after the keys hand over Läs mer
  • Gustav K sålde sin lägenhet med hjälp av Andreé Lundmark en del av MOHV Solna

2019-09-29

Råsunda/Vasalund
    Jag använde mig av Andreé när jag sålde min lägenhet i Solna och han överträffade alla förväntningar från första kontakt till avslut.

Det viktigaste för mig vid val av mäklare är att man är hungrig, tillgänglig och alltid strävar efter att nå högsta resultat. Det gör Andreé.

Av dom här anledningarna skulle jag absolut rekommendera honom till alla som vill ha en lyckad försäljning! Läs mer
  • Tony S köpte sin lägenhet med hjälp av Andreé Lundmark en del av MOHV Solna

2019-09-26

Råsunda/Vasalund
    Riktigt grym och engagerad mäklare! Rekommenderas starkt! Läs mer
  • Rasmus Kid L köpte sin lägenhet med hjälp av Andreé Lundmark en del av MOHV Solna

2019-09-06

Barkabystaden
    Har köpt en 2:a i barkarbystaden med min fästmö! Andre bemötte oss med ett stort leende och var väldigt vänlig och trevlig från och med vi träffades. Mina förväntningar var inte jätte höga, då vi har haft flera sämre mäklare. Men vi blev glatt överraskade och han var så himla hjälpsam kring allt, frågor, personlighet, sättet han förklarade, etc. helt klart en kanon mäklare som ställer upp alla tider också! 5 av 5 får Andre utav oss!
    Mvh//Rasmus och Nikita Läs mer
  • Patrik S sålde sin lägenhet med hjälp av Andreé Lundmark en del av MOHV Solna

2019-09-05

Sålt bostadsrätt. 3a i Sollentuna. Mäklaren är mycket engagerad, kompetent och energisk. Bra på att hålla säljaren uppdaterad och sätter kundens intressen före sig själv. Läs mer
  • Johan W
    Johan W köpte sin lägenhet med hjälp av Andreé Lundmark en del av MOHV Solna

2019-09-02

Västra Skogen/Ingenting
    Jag fick kontakt med Andreé i samband med mitt köp av min nya lgh. Förste mötet kändes väldigt positivt och trevligt, och jag upplevde att han var närvarande och hade fokus på mig och mina behov. Andreé har en härlig personligt, är mycket trevlig och bjuder alltid på ett stort leende. Det gör att hela processen med att köpa en ny lgh blir en bra och enkel upplevelse. Under sommaren fick jag en sommarhälsning via vykort och det var fint. Kan också tillägga att jag alltid fått svar på de frågor som jag undrat över och alltid med en snabb respons. Jag kan starkt rekommendera Andreé för dig som söker en professionell och trevlig mäklare. Läs mer
  • Sherko Eliassi S köpte sin lägenhet med hjälp av Andreé Lundmark en del av MOHV Solna

2019-08-31

Gamla Råsunda
    Snabb och smidig affär vid köp av lägenhet i Råsunda, inga konstigheter överhuvudtaget Läs mer
  • Natalie H
    Natalie H sålde sin lägenhet med hjälp av Andreé Lundmark en del av MOHV Solna

2019-08-18

Västra Skogen
    Jag och min sambo har sålt våran lägenhet i Solna genom Andreé.

Från första sekund har han ingett ett förtroende och varit väldigt informativ och noga med att ge oss som säljare en realistisk bild av hur marknaden ser ut vid tidpunkten för sälj.

Andreé har flera gånger gått den extra milen för att göra dig som säljare säker med att han gör allt för att du ska få det bästa priset för ditt boende.

Skulle jag kunna ge honom 6/5 så skulle jag göra det. Läs mer
  • Sherry A köpte sin lägenhet med hjälp av Andreé Lundmark en del av MOHV Solna

2019-08-17

Mariehäll
    Bemötandet var väldigt positivt. Upplevde att Andrée var engagerad, trevlig och väldigt professionell 👌🏻. Läs mer

Senaste försäljningarna

Hamngatan