Andreé Lundmark

Läs vad 74 Läs vad Andreé Lundmark

• Zaid A köpte sin lägenhet med hjälp av Andreé Lundmark en del av MOHV Solna

2020-06-30

Huvudsta
    Jag köpte en lägenhet och hela köpet gick så smidigt. En trevlig mäklare som är hjälpsam, hör vad du har funderingar och frågor, ger tips. Läs mer
  • Marie S köpte sin lägenhet med hjälp av Andreé Lundmark en del av MOHV Solna

2020-06-29

Arenastaden
    Vi är köpare till en bostadsrätt med sjöutsikt. Andree är en lyhörd och förtroendeingivande mäklare. Han gav oss tid att i lugn och ro titta på lägenheten och sedan var han behjälplig med att besvara våra frågor. Han var påläst om objektet och området. Andree var lätt att nå både via telefon och mail. Slutligen, vi rekommenderar varmt Andrée till andra som säljer/köper bostad Läs mer
  • Martin D sålde sin lägenhet med hjälp av Andreé Lundmark en del av MOHV Solna

2020-06-27

Huvudsta
    Kanonjobb! Lägenhet såld snabbt och smidigt! Bra och tydlig kommunikation hela tiden med både oss som säljare men även med alla spekulanter. Läs mer
  • Malin N sålde sin lägenhet med hjälp av Andreé Lundmark en del av MOHV Solna

2020-06-27

Huvudsta
    Fantastisk mäklare med en kämparglöd och har både köpare och säljare i fokus! Rekommenderar starkt! Läs mer
  • Sara B sålde sin lägenhet med hjälp av Andreé Lundmark en del av MOHV Solna

2020-06-24

2:a
    Kista
    Andreé är den bästa mäklaren jag har träffat!! Han var alltid positiv och höll mig lugn även när det tog ett tag att få den såld pga hur marknaden såg ut. 5/5 vill gärna jobba med honom igen ☺️ Läs mer
  • Hookyung C köpte sin lägenhet med hjälp av Andreé Lundmark en del av MOHV Solna

2020-06-20

Råsunda/Vasalund
    Fast
    Clear
    Konwlegeable

Highly recommended! Läs mer
  • Tor H köpte sin lägenhet med hjälp av Andreé Lundmark en del av MOHV Solna

Råsunda/Vasalund
    Jag och min flickvän köpte en 3a i Solna, vi blev trevligt bemötta, bra kommunikation under hela processen och man kan säga att Andrée fick det att bli kul att köpa lägenhet. Så bara positivt från oss Läs mer
  • Valeriy M sålde sin lägenhet med hjälp av Andreé Lundmark en del av MOHV Solna

3:a
    Andree har hjälpt oss med försäljning av lägenhet. Mycket driven och rolig som person. Starkt rekommenderas! Läs mer
  • Aniko C köpte sin lägenhet med hjälp av Andreé Lundmark en del av MOHV Solna

3:a
    Jag har köpt en lägenhet som Andree sålde. Han har alltid varit trevlig och bemötande. Han hade kontakt med mig och säljarna i flera dagar för att vi ska kunna överenskomma om priset på bostaden. Andree har försökt på många sätt komma med olika förslag hur vi skulle kunna mötas (jag och säljarna) - och till slut kom vi överens. Jag tror alla är nöjda till slut :-) Läs mer
  • Jonas Z köpte sin lägenhet med hjälp av Andreé Lundmark en del av MOHV Solna

2020-04-22

2:a
    Västra Skogen
    Köpte en 2:a. Andrée är personlig men upplevs samtidigt som proffsig och effektiv. Tror att han är särskilt bra för objekt med en något yngre målgrupp. Sen är det ju fusk att snacka norrlänska som mäklare, man kan ju inte annat än att lita på honom. Läs mer

Senaste försäljningarna

Evenemangsgatan