Andreé Lundmark

Läs vad 57 Läs vad Andreé Lundmark

• Aram S sålde sin lägenhet med hjälp av Andreé Lundmark en del av MOHV Solna

2020-03-28

Filmstaden
    Grym mäklare helt enkelt. Andreé är lyhörd, engagerad och kunnig inom sitt yrke! Rekommenderar varmt. Läs mer
  • Daniel N köpte sin lägenhet med hjälp av Andreé Lundmark en del av MOHV Solna

2020-03-26

Gamla Råsunda
    Snabbt, enkelt och gick alltid att få tag på Andree! Läs mer
  • Jerry B sålde sin lägenhet med hjälp av Andreé Lundmark en del av MOHV Solna

2020-03-24

Råsunda/Vasalund
    Vi har sålt en 3:a i Vasalund/Råsunda och är mycket nöjda med Andreé som mäklare. Vi hade tidig kontakt med honom då vi planerade försäljningen och var mycket kompetent att lägga upp en långsiktig plan. Planeringen gick även helt i den linje som vi önskade och han tryckte på saker som han såg viktiga utifrån sin kompetens.
    Han visade sig vara bra på att lyssna in och proffsig i sitt arbete där vi hela tiden kände att han fanns där för oss. Läs mer
  • Sascha G sålde sin lägenhet med hjälp av Andreé Lundmark en del av MOHV Solna

2020-03-23

Råsunda/Vasalund
    Sålde bostadsrätt via Andreé. Lyhörd, social och trevlig. Väldigt driven och hjälpte till med ens tankegång utan att vara för påstridig. Läs mer
  • Martin H sålde sin lägenhet med hjälp av Andreé Lundmark en del av MOHV Solna

2020-03-18

Skytteholm
    Engagerad, uthållig och bra på att uppdatera. Rekommenderas. Läs mer
  • Isak G sålde sin lägenhet med hjälp av Andreé Lundmark en del av MOHV Solna

2020-02-20

Råsunda/Vasalund
    Jag anlitade Andreé för att han skulle sälja min lägenhet. Av samtliga mäklare jag tidigare anlitat samt fört dialog med, var jag förvånansvärt nöjd under hela processen med honom. Jag ville gärna bli uppdaterad om hur det gick med försäljningen och Andreé var verkligen mån om att bemöta mina önskemål. Han informerade mig kontinuerligt, var tillgänglig och effektiv i sitt arbete.

Dessutom visade han stort intresse och engagemang för att jag som kund skulle känna mig supernöjd.

Min bästa upplevelse av en försäljning. Kan starkt rekommendera Andreé. Toppbetyg! Läs mer
  • Pär G köpte sin lägenhet med hjälp av Andreé Lundmark en del av MOHV Solna

2020-02-13

Andreé är en duktig mäklare som gör sitt yttersta för att få till en bra affär så att både köpare och säljare känner sig nöjda Läs mer
  • carina c sålde sin lägenhet med hjälp av Andreé Lundmark en del av MOHV Solna

2020-01-23

Huvudsta
    André sålde vår lägenhet. Han är väldigt trevlig, tillgänglig och lätt att ha att göra med . Allt topp! Läs mer
  • Johan B köpte sin lägenhet med hjälp av Andreé Lundmark en del av MOHV Solna

2020-01-22

.................................... Läs mer
  • Deniz K sålde sin lägenhet med hjälp av Andreé Lundmark en del av MOHV Solna

2020-01-17

Sundbyberg
    Andreé Lundmark är en superbra mäklare. Han ordnade så vi fick jättefina bilder på lägenheten och hittade bra intressenter som gjorde att vi fick mer än vi väntade oss av försäljningen av vår lägenhet. Han var lyhörd och väldigt entusiastisk. Kan varmt rekommendera honom! Läs mer

Senaste försäljningarna

Viktor Sjöströms Väg