Mäklare Stockholms län Solna MOHV Solna Andreé Lundmark

• Natalie H
    Natalie H sålde sin lägenhet med hjälp av Andreé Lundmark en del av MOHV Solna

2019-08-18

Västra Skogen
    Jag och min sambo har sålt våran lägenhet i Solna genom Andreé.

Från första sekund har han ingett ett förtroende och varit väldigt informativ och noga med att ge oss som säljare en realistisk bild av hur marknaden ser ut vid tidpunkten för sälj.

Andreé har flera gånger gått den extra milen för att göra dig som säljare säker med att han gör allt för att du ska få det bästa priset för ditt boende.

Skulle jag kunna ge honom 6/5 så skulle jag göra det. Läs mer
  • Sherry A köpte sin lägenhet med hjälp av Andreé Lundmark en del av MOHV Solna

2019-08-17

Mariehäll
    Bemötandet var väldigt positivt. Upplevde att Andrée var engagerad, trevlig och väldigt professionell 👌🏻. Läs mer
  • Marta K köpte sin lägenhet med hjälp av Andreé Lundmark en del av MOHV Solna

2019-08-12

Råsunda/Vasalund
    Köpt bostad. Bra bemötande av Andreé, han var trevlig och lätt att prata med. Som köpare hade jag väl inga särskilda förväntningar på mäklaren annat än att han skulle kommunicera om bostaden, vilket han gjorde. Läs mer
  • Catia Filipa P sålde sin lägenhet med hjälp av Andreé Lundmark en del av MOHV Solna

2019-06-10

Råsunda/Vasalund
    He is super. Always ready to help and always on top of things. He is very professional. High recommend Läs mer
  • Anosheh J köpte sin lägenhet med hjälp av Andreé Lundmark en del av MOHV Solna

2019-06-09

Huvudsta
    Svarar supersnabbt, är jättetrevlig, är professionell och samtidigt personlig. Kan inget annat än att rekommendera honom (och då är jag ändå köpare...) Läs mer
  • Naghmeh R
    Naghmeh R sålde sin lägenhet med hjälp av Andreé Lundmark en del av MOHV Solna

2019-05-31

Västra Skogen/Ingenting
    Andreé hjälpte mig att sälja min lägenhet i Västra Skogen. Han är en engagerad, pålitlig och kunnig. Dessutom är han tillgänglig, flexibel och mycket trevlig person. Rekommenderas varmt. Läs mer
  • Niklas R sålde sin lägenhet med hjälp av Andreé Lundmark en del av MOHV Solna

2019-04-18

trevlig och proffsig. Vi sålde en tvåa, 73 kvm. Läs mer
  • Sara M sålde sin lägenhet med hjälp av Andreé Lundmark en del av MOHV Solna

2019-04-17

Huvudsta
    Sålt vår lägenhet.
    Bra bemötande, lätt att få kontakt med och bra återkoppling. Läs mer
  • Aysegul T köpte sin lägenhet med hjälp av Andreé Lundmark en del av MOHV Solna

2019-04-14

Huvudsta/Västra Skogen
    Han var helt ok som mäklare men de som jag köpte lägenheten av var usla. De hade inte alls städat lägenheten och det var jätte skitigt överallt samt ej tömt förrådet på tomma kartonger! Jag var själv tvungen att påminna mäklaren om den 3 e nyckeln(!!) och fråga om det verkligen bara ingår 2 nycklar och inte 3. Då hade det redan gått en vecka sen jag flyttade in. Då fick jag ett svar som ”åh juste den har jag i skåpet?!” Så det va inte alls bra. Läs mer
    2019-04-17 Andreé Lundmark svarar Aysegul T
    Hej Aysegul!

Tack för omdömet, jag ber om ursäkt för nyckelmisstaget och hoppas allting har gått bra sen du flyttade in i lägenheten. Om det skulle dyka upp någonting annat som du undrar över, tveka inte att höra av dig så hjälper jag gärna till.

Trevlig påsk! :)
  • Moa E
    Moa E sålde sin lägenhet med hjälp av Andreé Lundmark en del av MOHV Solna

2019-04-14

Råsunda/Vasalund
    Vi sålde vår etagelägenhet i Solna med Andreé.
    Han var snabb, trevlig, proffsig och påläst.
    Han uppfyllde mina förväntningar av vad en bra mäklare är.
    Min helhetsbild av honom var att han gjorde ett mycket bra jobb för både oss som sålde och för de som köpte. Läs mer

Senaste försäljningarna

Armégatan