Daniel Aslan

Daniel Aslan

Daniel Aslan är mäklare på MOHV Solna

Daniel Aslan har varit registrerad mäklare sedan 2020-01. Daniel Aslan har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-03 och har fått 31 omdömen med ett betyg på 5.0. Daniel Aslan har haft 22 försäljningar sen 2019-11 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-11 - 2020-10

Läs vad 31 Läs vad Daniel Aslan

• 2020-11-24
    Har köpt en nice takvåning med min sambo, och därefter sålt min etta och hon sin trea. Smidigt och proffsigt rakt igenom med Daniel på MOHV. Vi blev bemötta på bästa sätt av Daniel ,dessutom riktigt proffesionella bilder av fotografen på våran takvåning, samt att våra förväntningar uppfylldes med råge. Supernöjda kunder
    Stefan N
    • 60.0 m²
  • 2020-11-24
    Köpte en vindsvåning i Sundbyberg o sålde en lägenhet i samma område. Daniel Aslan är Oroligt driven o kunnig i sitt arbete. Förväntningarna var höga och han infriade dom skyhögt! Kommer varmt rekommendera Daniel Aslan till vänner o bekanta som står i färd att flytta eller köpa. En diamant i mäklarvärlden!
    Pia L
    • 3:a
    • 76.0 m²
  • 2020-11-20
    Good broker with excellent support. I would rate him with highest score then. Long
    Hoang Duc L
    • 48.0 m²
  • 2020-11-20
    Sålt lägenhet. Engagerad mäklare som var mycket lätt att få tag på under en rel utdragen försäljningsprocess.
    Elin W
    • 48.0 m²
  • 2020-11-03
    Sålde en tvåa med Daniel, han var väldigt engagerad från första mötet och detta i kombination med ett bra upplägg samt väl genomförd plan. Rekommenderar!
    Saana B
    • 52.0 m²
    • Ursvik
  • 2020-10-30
    Köpt lägenhet och skall sälja en annan lägenhet. Blev bemött på ett proffsigt sätt. Hade höga förväntningar som infriades. Min sammanfattning om Daniel är: Seriös, effektiv och trevlig.
    Stefan N
    • 1:a
    • 35.0 m²
  • 2020-10-29
    Daniel är en fantastisk mäklare. Professionell, lugn och har en förmåga att skapa trygghet i processen.
    Caroline D
    • 60.0 m²
  • 2020-10-19
    Smidig och snabb affär. Tack! Rekommenderas vid försäljning och andra ärenden gällande fastighet.
    Aydin D
    • 4:a
    • 100.5 m²
  • 2020-10-19
    sålt ett dödsbo efter min mamma bostadsrätt. högsta betyg han levde upp till långt över förväntningarna allt gick snabbt och smidigt och jag är mer än nöjd
    Anders Lennart H
    • 4:a
    • 100.5 m²
  • 2020-10-17
    Fantastisk mäklare. Både personlig och proffsig. Han är trevlig, lätt att få tag på, återkopplar löpande och är engagerad. Kan verkligen rekommenderas.
    Worranit T
    • 1.5:a
    • 39.0 m²
    • Ursvik
    sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Aslan en del av MOHV Solna

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte