Emelie Johansson är mäklare på MOHV Solna

Emelie Johansson har varit registrerad mäklare sedan 2020-10. Emelie Johansson har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-01 och har fått 5 omdömen med ett betyg på 5.0. Emelie Johansson har haft 3 försäljningar sen 2020-10 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-10 - 2021-02

Läs vad 5 Läs vad Emelie Johansson

• 57.5 m²
    • Solna Centrum
    2021-02-15
    +Snabb på att svara
    + alltid tillgänglig på telefon
    +håller tider

-otrevlig
    -stressad
    -kände mig inte speciell alls. Första lägenheten, mitt största köp i livet och mäklaren var ingen bra mellanhand.
    Tack Natalie för att jag fick hjälpa dig med ditt bostadsköp och tack för feedback. Jag är verkligen ledsen för att du upplevde mig som stressad och otrevlig, det var absolut inte min mening och verkligen något jag kommer ta till mig och arbeta med, stort tack! Glad ändå att höra att jag levde upp till förväntningarna gällande tillgänglighet. Tveka inte att höra av dig om du behöver någon ytterligare hjälp kring ditt köp. Bästa hälsningar, Emelie.

• 39.0 m²
    • Gärdet/Östermalm
    2021-02-06
    Köpte lgh. Överlag mkt bra service med stort fokus på att göra båda parter nöjda. Flexibel, lösningsorienterad och en genuint intryck
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Emelie Johansson en del av MOHV Solna
    • 1:a
    • 26.0 m²
    • Råsunda
    2021-01-27
    Utav de mäklare jag träffade innan jag bestämde mig så kändes det som om Emelie var rakast och tydligast samt brydde sig lite extra om försäljningsuppdraget (och jag kände mig inte som en i mängden med henne). Hon levde upp till förväntningarna med råge! Vi hade en god kommunikation och hon gjorde det enkelt och tydligt för mig hela vägen tills lägenheten var såld.
    • 1:a
    • 26.0 m²
    • Råsunda
    2021-01-19
    Köpt bostad, Emelie var duktig och tydlig med att det bara va att höra av sig vid frågor eller funderingar.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Emelie Johansson en del av MOHV Solna
    • 39.0 m²
    • Gärdet/Östermalm
    2021-01-15
    Mycket driven och bra känsla för service.