Alla kategorier Mäklare Stockholms län Solna MOHV MOHV Solna Jonathan Moberg

Jonathan Moberg
en del av MOHV Solna

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag är erfaren och engagerad i alla steg av försäljningen - med högsta slutpris som absoluta fokus!

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag skulle beskriva mig som en behaglig och jordnära mäklare med en känsla för att driva budgivning och göra affärer!

Vad gör du helst på fritiden?
Spenderar tid i naturen, är på sjön, tränar och träffar vänner.

Hur ser din drömbostad ut?
Ett hus med brygga vid en sjö alternativt vid havet! Gärna brygga med segelbåtsdjup!
Arvid Tydéns Allé 12
171 69 Solna — Visa karta

Vad tror Jonathan att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 19 kunder tycker om Jonathan Moberg

• Daniel S
    Daniel S skrev om Jonathan Moberg en del av MOHV Solna
    Som förtsagångsköpare anser jag Jonathan som mycket professionell. Med tydlig och öppen dialog guidade han oss genom köpets alla steg. Jag uppskattade att han alltid förmedlade en realistisk bild av vad man kan förvänta sig och framförallt i dialogen vid budgivning mellan köpare och säljare, skötte han på ett sätt som jag upplevde att båda parter var riktigt nöjda med.
    Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Josefin G
    Josefin G skrev om Jonathan Moberg en del av MOHV Solna
    Att hitta en bra mäklare är inte lätt. Jag sålde min lägenhet med Jonathan och är jätte nöjd. Professionell, tillgänglig och engagerad mäklare. Svarade på alla mina frågor kring försäljningen och jag blev väldigt nöjd med slutpriset.

Nästa försäljning kommer jag garanterat välja Jonathan igen 😊 Läs mer
    2018-06-01 Jonathan M svarar Josefin G
    Tack för din fina rekommendation Josefin! Det var ett nöje att hjälpa er med försäljningen. Hälsa Mattias! :)
  • Daniel Z
    Daniel Z skrev om Jonathan Moberg en del av MOHV Solna
    Sålt en bostadsrätt i Solna.

Jonathan var mycket systematisk och seriös, som gav ett lugnande intryck under en annars ganska stressande process som en bostadsförsäljning ändå är (speciellt när marknaden är i en svacka). Han hjälpte till med allt som behövdes göras och kom med lagom rekommendationer utan att kännas övertalande eller pressande. Förutom detta var han mycket trevlig men utan att vara för "säljig" som många mäklare är och som jag personligen har svårt för.

Jag rekommenderar Jonathan om man vill sälja sin lägenhet i Solna då han har bra lokalkännedom. Läs mer
    2018-06-01 Jonathan M svarar Daniel Z
    Tack Daniel för din fina rekommendation. För mig är det viktigt att mina säljare och köpare känner sig genuint och naturligt bemötta, kul att du nämner det! :) Hoppas ni trivs i ert nya boende och hör av er om det är något framåt! Hälsa Silvia!
  • Marie B
    Marie B skrev om Jonathan Moberg en del av MOHV Solna
    Jättenöjda med Jonathan som mäklare Läs mer
    2018-04-17 Jonathan M svarar Marie B
    Tack Marie för ert fina betyg, det var jätteroligt att hjälpa till med er försäljning! Hoppas ni får det jättebra i Sundsvall. Hälsa Lasse!
  • Anton L
    Anton L skrev om Jonathan Moberg en del av MOHV Solna
    Trevlig och saklig, ställde upp med allt jag behövde veta för att känna mig trygg i affären. Läs mer
    2018-04-17 Jonathan M svarar Anton L
    Tack Anton för ditt fina betyg som köpare, för mig är det viktigt att både köpare och säljare känner sig trygga genom hela processen! Jag hoppas du kommer trivas riktigt bra med ditt nya boende!
  • Kaixiang Y
    Kaixiang Y skrev om Jonathan Moberg en del av MOHV Solna
    Jonathan Moberg is a very experienced broker, i got lots of professional answer from him, he is always quick and helpfully. Läs mer
    2018-04-17 Jonathan M svarar Kaixiang Y
    Thank you Kaixiang! Im glad that you bought that nice apartment! Say hey to the family from me!
  • Kristoffer J
    Kristoffer J skrev om Jonathan Moberg en del av MOHV Solna
    Det kändes som att jag fick tjata på Jonatan för att det skulle blir mer än minimum gjort. Läs mer
    2018-03-19 Jonathan M svarar Kristoffer J
    Hej Kristoffer! Jag lovar att ta till mig av er recension, för mig är det självklart att alltid leverera 100 % - även om marknaden många gånger sätter ribban. Att jag gör ett hårt och engagerat arbete i mina försäljningar avspeglar sig i mina andra rekommendationer, men jag lovar att ta till mig det ni skrev. Er recension gör att jag vill jobba ännu hårdare för nöjda kunder är det absolut viktigaste för mig. Lycka till i er nya bostad och hälsa Mia!
  • Christian P
    Christian P skrev om Jonathan Moberg en del av MOHV Solna
    Jättebra mäklare som infriade alla förväntningar som jag hade. Han var rak och tydlig Läs mer
    2018-03-19 Jonathan M svarar Christian P
    Tack för din fina rekommendation Christian. Att få samarbeta och hjälpa dig med försäljningen var väldigt trevligt och vilken framgångssaga det blev. Jag hjälper gärna till i framtiden.
  • Malin I
    Malin I skrev om Jonathan Moberg en del av MOHV Solna
    Trevligt bemötande, under budgivningen en god kontakt och det flöt på bra. Läs mer
    2018-03-19 Jonathan M svarar Malin I
    Tack för din rekommendation Malin, det var jätteroligt att hjälpa dig med försäljningen. Trots en skakig marknad var det för mig en genombra upplevelse och jag hoppas jag får hjälpa till i framtiden. Hoppas ni trivs med ert nuvarande boende!
  • Birger R
    Birger R skrev om Jonathan Moberg en del av MOHV Solna
    Jonathan kändes väldigt kompetent och påläst, redan från första mötet. Lugn och trevlig, med bra input. Jag skulle absolut rekommendera honom! En genomgående bra och trygg upplevelse av försäljning i samarbete med Jonathan! Läs mer
    2018-03-19 Jonathan M svarar Birger R
    TACK BIRGER! Jag kan bara instämma. Nyckeln till framgången var därtill ett bra samarbete, noggrannhet och att aldrig ge sig - man måste VISA VISA OCH VISA! :) Hoppas ni trivs i ert nya boende (som f.ö. är bland det coolaste jag sett)! Jag hjälper gärna till i framtiden!
  • Mattias A
    Mattias A skrev om Jonathan Moberg en del av MOHV Solna
    Vi har anlitat Jonathan Moberg som mäklare på vår lägenhet och är otroligt nöjda. Han har ett driv och engagemang som behövs när man ska sälja, speciellt i tuffare tider. Annonsens utformning och text var mycket proffsig då han snappat upp säljande argument för bostaden och området. Trots trög marknad fick han till mycket folk på visningarna och en budgivning som var uppe och snuddade på rekordnivåer. Stort tack, vi kommer att välja Jonathan igen nästa gång det är dags! Läs mer
    2018-03-19 Jonathan M svarar Mattias A
    Tack Mattias och Josefin för er fina rekommendation! Vilket genombra samarbete vi fick till! När mina säljare går all in vad gäller försäljningen så avspeglar även det slutresultatet - SNYGGT JOBBAT. Tack för förutsättningarna för att göra en försäljning som var nära rekord och hälsa Josefin!
  • Lars N
    Lars N skrev om Jonathan Moberg en del av MOHV Solna
    En alert och driven mäklare med noggrannhet och kundfocus. Läs mer
    2018-03-19 Jonathan M svarar Lars N
    Lars, det var ett nöje att hjälpa dig med försäljningen. Hoppas du trivs bra utomlands och tveka inte att höra av dig om du behöver hjälp i framtiden! :)
  • Magdalena C
    Magdalena C skrev om Jonathan Moberg en del av MOHV Solna
    Jonathan är professionell, tar sig tid och kommer med värdefull input i försäljningsprocessen.
    Jag var mer än nöjd med hans arbete och rekommenderar honom varmt. Läs mer
    2018-03-19 Jonathan M svarar Magdalena C
    Tack, vilken fin kommentar! Hoppas ni trivs i er nya bostad. Era rekommendationer betyder allt för mig som mäklare!
  • Mattias V
    Mattias V skrev om Jonathan Moberg en del av MOHV Solna
    Bemötandet och kommunikationen i början var väldigt bra. Men ju närmare tillträdesdagen det kom desto sämre blev kommunikationen. Tillslut fick man dra i mycket av jobbet själv och det var svårt att få tag på Jonathan. Slutade med att man hade direktkontakt med säljaren för att det var smidigare samt med banken. Läs mer
    2018-03-19 Jonathan M svarar Mattias V
    Hej Mattias! Jag lovar att ta till mig av din recension, för mig är det självklart att alltid leverera 100 % - genom hela processen, från A till Ö. Att jag gör ett hårt och engagerat arbete i mina försäljningar avspeglar sig i mina andra rekommendationer, men jag lovar att ta till mig det du skrev. Din recension gör att jag vill jobba ännu hårdare - nöjda kunder är det absolut viktigaste för mig. Hoppas du trivs i din nya bostad!
  • Emil J
    Emil J skrev om Jonathan Moberg en del av MOHV Solna
    - Trevligt, ej påträngande eller drivande utan ett genuint bra bemötande. Snabba svar på frågor och tydlighet i leveransen.
    - Mina förväntningar nåddes och överträffades.
    - Skulle absolut rekommendera Jonathan till andra.
    - Seamless och professionellt. Läs mer
    2018-04-17 Jonathan M svarar Emil J
    Tack Emil för din fina rekommendation! För mig är det väldigt viktigt att bemötandet är just genuint och bra - att sedan överträffa förväntningar och agera enligt ditt givna betyg får mig att vilja fortsätta leverera, leverera och leverera! :)
  • Drita Z
    Drita Z skrev om Jonathan Moberg en del av MOHV Solna
    Ja, jag skulle rekommendera till andra. Läs mer
    2018-04-17 Jonathan M svarar Drita Z
    Drita, tack för din rekommendation! Det var så trevligt att ha med er att göra och jag hoppas ni får många trevliga år i bostaden! Hälsa din make från mig!
  • Berith T
    Berith T skrev om Jonathan Moberg en del av MOHV Solna
    Mitt intrycka av Jonathan är att han var mycket påläst redan vid vårt första möte. Kan kände till föreningen och deras finanser. Läs mer
    2018-04-17 Jonathan M svarar Berith T
    Vilket fint betyg Berith! För mig är det en självklarhet att komma påläst till mötet med mina potentiella säljare. Det är särskilt viktigt när det handlar om oäkta föreningar eller liknande utmaningar - men det tacklade vi fint och samarbetet gick hur bra som helst! Jag hoppas jag får hjälpa till i framtiden vad gäller frågor kring bostad.
  • Hans E
    Hans E skrev om Jonathan Moberg en del av MOHV Solna
    Mycket bra bemötande, alltid tillgänglig. Sätter realistiska förhoppningar.
    Trevligt sätt. Läs mer
    2018-04-17 Jonathan M svarar Hans E
    Tack Hans! Det är viktigt att sätta realistiska förväntningar - och vad roligt att försäljningen verkligen gick superbra! Jag hoppas jag får hjälpa till bostadsaffärer i framtiden!
  • Kim K
    Kim K skrev om Jonathan Moberg en del av MOHV Solna
    Jonathan är mycket trevlig och social. Han svarar alltid snabbt på alla frågor och känns engagerad genom hela processen. Områdeskunnig, driven och duktig. Snabb på bollen. Jag är mycket nöjd med Jonathan Mobergs arbete under vår lägenhetsförsäljning. Läs mer
    2018-04-17 Jonathan M svarar Kim K
    Tack så mycket för det fina betyget Kim! För mig är snabb återkoppling, engagemang och en hög energinivå nycklar till en bra försäljning. Hoppas ni trivs jättebra i ert nya boende, med många härliga grilltimmar ;) Hoppas allt är riktigt bra med dig och din fru!
Adam Ulfung
Mikael Ekström