Ludvig Lundh

• David J
    David J sålde sin lägenhet med hjälp av Ludvig Lundh en del av MOHV Solna

2019-10-09

Västra Skogen/Ingenting
    Ludvig vill alltid ge bästa möjliga bemötande och upplevelse till kund. Är lyhörd och lyssnar om det är något som behöver förtydligas eller förändras. Ludvig är den mäklaren som ger alltid det lilla extra, Ludvig står ut jämfört med sina kollegor på MOVH Solna. Anlitar ni MOVH, anlita Ludvig, bäst hos denna mäklarbyrå! Läs mer
    2019-10-10 Ludvig Lundh svarar David J
    Roligt att höra! Mitt mål är alltid att göra det lilla extra. Hoppas ni kommer trivas i er nya lägenhet! :) /L
    David J, Ludvig Lundh gillar detta
  • Julia W köpte sin lägenhet med hjälp av Ludvig Lundh en del av MOHV Solna

2019-09-30

Kallhäll
    Ludvig är en stjärna enligt oss. Behjälplig hela vägen från start till mål i vårat köp av lägenhet.

Kan varmt rekommendera Ludvig, han är professionell och närvarande! Läs mer
    2019-09-30 Ludvig Lundh svarar Julia W
    Tack Julia för dem fina orden! Hoppas ni kommer trivas i er nya lägenhet! :) /L
  • Van L sålde sin lägenhet med hjälp av Ludvig Lundh en del av MOHV Solna

2019-09-07

Västra Skogen/Ingenting
    Övergripande en mycket bra upplevelse och vi blev nöjda med resultatet! Läs mer
    2019-09-09 Ludvig Lundh svarar Van L
    Tack för rekommendationen! Mitt mål är alltid att ni ska bli nöjda. :) /L
  • Walid S köpte sin lägenhet med hjälp av Ludvig Lundh en del av MOHV Solna

2019-09-06

Västra Skogen/Ingenting
    Köpte bostad i Västra Skogen, redan under visningen fick jag och min sambo väldigt gott intryck av Ludvig.

Otroligt hjälpsam och professionell men vågar ändå skämta och hålla stämningen skön.

Rekommenderas otroligt starkt! Läs mer
    2019-09-06 Ludvig Lundh svarar Walid S
    Tack Walid för dem fina orden! Det betyder mycket att ni är nöjd och ni är alltid välkomna förbi på en kaffe om det skulle vara något! :) /L
  • Johan L sålde sin lägenhet med hjälp av Ludvig Lundh en del av MOHV Solna

2019-09-01

Huvudsta
    Sålt en två i huvudsta. Ludvig har genomfört försäljning lugnt och professionellt. Med bra återkoppling till oss som säljare och lyhörd vad som var viktigt för oss. Läs mer
    2019-09-02 Ludvig Lundh svarar Johan L
    Varje försäljning är unik och just därför anpassar jag alltid den till era önskemål! Hoppas ni kommer trivas i er nya lägenhet och skulle det vara något är ni varmt välkomna att höra av er! :) /L
    Ludvig Lundh gillar detta
  • Frans Rabi G köpte sin lägenhet med hjälp av Ludvig Lundh en del av MOHV Solna

2019-08-26

Ritorp/Norra Frösunda
    Köpt en 3a i södra ritorp. Affären gick smidigt och vi är jätte nöjda med all hjälp och professionalism som vi bemött!
    Skulle glatt rekommendera Ludvig som mäklare till ens egen bostad! Läs mer
    2019-08-27 Ludvig Lundh svarar Frans Rabi G
    Alltid ett nöje att få hjälpa till med ert livs största affär och göra det så smidigt som möjligt! Det värmer verkligen att få den fina recensionen! Hoppas ni kommer trivas i lägenheten :) /L
  • Terje W skrev om Ludvig Lundh en del av MOHV Solna

2019-08-26

Köpt en lägenhet, i samband med visningen ett bra bemötande av mäklare. Något oproffsig attityd i samband med kontraktsskrivning. Helt okej upplevelse. Läs mer
    2019-08-27 Ludvig Lundh svarar Terje W
    Hej Terje,
    Vad tråkigt att ni upplevde det. Jag strävar alltid efter att agera professionellt i varje moment. Jag tar åt mig av detta och önskar er lycka till med nya lägenheten. Kontakta mig om ni har några funderingar - Må gott /L
  • Elin H köpte sin lägenhet med hjälp av Ludvig Lundh en del av MOHV Solna

2019-08-01

Huvudsta
    Jag och min sambo (plus vår lille son) har köpt en trea där Ludvig Lundh var mäklaren och vi kunde inte vara mer nöjda med hur affären gick. Alltifrån visningen till kontraktsskrivningen. Ludvig var väldigt proffsig och tillmötesgående på alla sätt och vis! Var första gången vi var i kontakt med mäklare och vi kunde inte fått en bättre upplevelse. 5/5 stjärnor till Ludvig😄 Läs mer
    2019-08-12 Ludvig Lundh svarar Elin H
    Det var ett nöje att hjälpa er köpa er första lägenhet! Hoppas ni kommer trivas i lägenheten och skulle det vara något är det alltid bara att höra av er! :D /L
  • Ola G sålde sin lägenhet med hjälp av Ludvig Lundh en del av MOHV Solna

Tack Ola för rekommendation, det uppskattas! /L
  • Andreas Ö köpte sin lägenhet med hjälp av Ludvig Lundh en del av MOHV Solna

2019-07-10

Västra Skogen/Ingenting
    Jag och min fästmö köpte vår första gemensamma bostad av Ludvig och han var alltid lika trevlig och lättillgänglig under hela processen. Ludvig har en härlig energi och när det är dags att sälja vet vi vem vi ska kontakta! Läs mer
    2019-07-11 Ludvig Lundh svarar Andreas Ö
    Tack Andreas och superkul att hjälpa er köpa er första bostad!
    Hoppas ni stortrivs i er nya lägenhet och skulle det vara något är det bara att höra av er. /L

Senaste försäljningarna

Tecknarvägen