Ludvig Lundh

Läs vad 38 Läs vad Ludvig Lundh

• Vi H köpte sin lägenhet med hjälp av Ludvig Lundh en del av MOHV Solna

2020-06-22

Västra Skogen/Ingenting
    Vi köpte en tvåa med Ludvig som mäklare och vi är väldigt nöjda! Ludvig var trevlig och pålitlig samt svarade på alla våra frågor snabbt. Han fick oss att känna oss trygga genom hela köpet. Läs mer
    2020-06-22 Ludvig Lundh svarar Vi H
    Hej Vi! Det är viktigt för mig att ni känner er trygga genom hela köpet, hoppas ni kommer trivas i lägenheten! Må gott :) /L
  • Anthon B köpte sin lägenhet med hjälp av Ludvig Lundh en del av MOHV Solna

2020-06-22

Solna Centrum
    Välvillig, professionell och trevlig! Läs mer
    2020-06-22 Ludvig Lundh svarar Anthon B
    Hej Anthon! Roligt att du är nöjd, skulle det vara någon fråga är det bara att höra av dig! Må gott :) /L
  • Per L köpte sin lägenhet med hjälp av Ludvig Lundh en del av MOHV Solna

2020-06-18

4:a
    Huvudsta
    Trevlig, lyhörd och både snabb och tydlig i sin kommunikation. Läs mer
    2020-06-22 Ludvig Lundh svarar Per L
    Hej Per! Tack för de fina orden, det värmer! Hoppas ni kommer trivas i lägenheten. Må gott :) /L
  • Benjamin B sålde sin lägenhet med hjälp av Ludvig Lundh en del av MOHV Solna

2020-06-18

Västra Skogen/Ingenting
    Ludvig har hjälpt oss med försäljningen av vår lägenhet. Han har gjort ett väldigt bra jobb och har alltid varit lätt att få tag på när vi har haft frågor. Det har varit ett nöje att samarbeta med honom och vi är mycket nöjda med all den hjälp vi har fått! Läs mer
    2020-06-18 Ludvig Lundh svarar Benjamin B
    Hej Benjamin! Tack själva för att jag fått hjälpa till med försäljningen. Det var ett nöje att samarbeta med er också! Må gott :) /L
  • Felix L köpte sin lägenhet med hjälp av Ludvig Lundh en del av MOHV Solna

2020-05-02

Gamla Huvudsta
    Köpt bostadsrätt med Ludvig Lundh som mäklare. Trevligt bemött med ett bra samarbete för att få till en snabb och smidig affär utan några oklarheter. Läs mer
    2020-05-04 Ludvig Lundh svarar Felix L
    Roligt att höra att du är nöjd Felix! Hoppas du kommer trivas i lägenheten. Må gott :) /L
  • Daniel B köpte sin lägenhet med hjälp av Ludvig Lundh en del av MOHV Solna

2020-03-25

Solna Centrum
    Ludvig var väldigt proffsig och förtroendeingivande. Han agerade snabbt och flexibelt när vi ville ha en privatvisning. Läs mer
    2020-03-30 Ludvig Lundh svarar Daniel B
    Hej Daniel! Kul att ni är nöjda med min insats vid köpet av er nya lägenhet! Hoppas ni kommer trivas i lägenheten. :) /L
  • Evelina J köpte sin lägenhet med hjälp av Ludvig Lundh en del av MOHV Solna

2020-03-25

Solna Centrum
    Vi köpte en lägenhet via Ludvig. Ludvig var proffsig, påläst om bostaden och föreningen och kunde verkligen svara på alla frågor som fanns inför köpet. Ludvig genomförde affären snabbt och effektivt vilket var önskvärt från vår sida. En sammanfattningsvis riktigt bra upplevelse för oss som köpare! Läs mer
    2020-03-30 Ludvig Lundh svarar Evelina J
    Hej Evelina! Roligt att ni tyckte det var en bra upplevelse att köpa av mig, viktigt för mig att vara påläst och kunna ge svar på frågor. Skulle det vara något är ni varmt välkomna att höra av er till mig. :) /L
  • Nina B köpte sin lägenhet med hjälp av Ludvig Lundh en del av MOHV Solna

2020-03-18

Kallhäll
    Köpt bostadsrättslägenhet.
    Trevligt bemötande. Håller god kommunikation med mig som kund./ jag befinner mig på helt annan ort i landet.

Hade önskat svar på vissa frågor ang lägenheten om vissa detaljer som jag inte tycker var helt klart o tydligt.
    På plats gavs ett stressande/ lite forscerande intryck vid
    tillfället då jag som långväga köpare ville se lägenheten för att halvtimmen senare skriva på köpet. Läs mer
    2020-03-23 Ludvig Lundh svarar Nina B
    Hej Nina! Stort tack för din feedback. Vi gillar både ris och ros och analyserar ständigt förbättringsåtgärder. Det var verkligen inte meningen att du skulle uppfatta mig som stressad på visningen. Jag tar det till mig och lovar att det inte ska hända igen. Tack också för ditt beröm av min övriga kommunikation längs vägen. Låt mig gärna veta om det finns något jag kan göra för dig. Må gott :) /L
  • Malin S sålde sin lägenhet med hjälp av Ludvig Lundh en del av MOHV Solna

2020-02-09

Västra Skogen/Ingenting
    Jätte nöjd med Ludvig Lundh vid försäljning av brf. Mycket bra och trevligt bemötande. Läs mer
    2020-02-10 Ludvig Lundh svarar Malin S
    Roligt att ni är jättenöjda, mitt mål är alltid att leverera den bästa upplevelsen vid er försäljning! :) /L
  • Peder K sålde sin lägenhet med hjälp av Ludvig Lundh en del av MOHV Solna

2020-02-07

Västra Skogen/Ingenting
    Otroligt trevlig och kunnig mäklare! Läs mer
    2020-02-10 Ludvig Lundh svarar Peder K
    Tack för de fina orden Peder! Det var ett nöje att hjälpa er med försäljningen :) /L

Senaste försäljningarna

Råsundavägen