Ludvig Lundh är mäklare på MOHV Solna

och har varit registrerad mäklare sedan 2019. Ludvig Lundh har varit aktiv på Reco.se sedan 2019 och har fått 42 omdömen sedan 2019-01-29. Ludvig Lundh har haft 14 försäljningar det senaste året och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-10 - 2020-09

Läs vad 42 Läs vad Ludvig Lundh

• Köpt en bostadsrätt via Ludvig Lundh och tycker att han är kunnig, har ett bra sätt att prata med kunder och har ordning på alla dokument.
    Hadi R köpte sin lägenhet med hjälp av Ludvig Lundh en del av MOHV Solna
    2020-10-20
    • 3:a
    • 73.0 m²
    • Hässelby Strand
    2020-10-20
    Hej Hadi! Tack för rekommendationen, hoppas ni kommer att trivas i lägenheten! Må gott :) /L

Visa svar
  • Trevlig, saklig, korrekt och hjälpsam.
    Johan V köpte sin lägenhet med hjälp av Ludvig Lundh en del av MOHV Solna
    2020-09-10
    • 62.0 m²
    2020-09-10
    Hej Johan! Tack för att du tog dig tiden att berätta hur du upplevde köpet, det värmer mig att du är nöjd! Hoppas du kommer trivas i lägenheten! Må gott :) /L

Visa svar
  • Ludvig var professionell, trevlig, lyhörd och flexibel för mina önskemål och jag hade stort förtroende för honom under försäljningen av min lägenhet. Jag rekommenderar honom starkt!
    Malin K sålde sin lägenhet med hjälp av Ludvig Lundh en del av MOHV Solna
    2020-09-04
    • 62.0 m²
    2020-09-04
    Hej Malin! Uppskattas verkligen att ni är nöjda och för mig är det viktigt att ni har ett stort förtroende för mig! Må gott :) /L

Visa svar
  • Köpt lägenhet. Ludvig har varit lugn, trevlig, tillmötesgående och professionell genom hela processen, något som uppskattats mycket då det är ett stort beslut att fatta. Upplevt stress och press från tidigare mäklare så blev glatt överraskad av dessa egenskaper/förmågor.
    Mikaela L köpte sin lägenhet med hjälp av Ludvig Lundh en del av MOHV Solna
    2020-09-02
    • 1.5:a
    • 35.0 m²
    • Råsunda
    2020-09-02
    Hej Mikaela! Tack för de fina orden, det är viktigt för mig att du känner dig trygg igenom hela processen! Må gott :) /L

Visa svar
  • Vi köpte en tvåa med Ludvig som mäklare och vi är väldigt nöjda! Ludvig var trevlig och pålitlig samt svarade på alla våra frågor snabbt. Han fick oss att känna oss trygga genom hela köpet.
    Vi H köpte sin lägenhet med hjälp av Ludvig Lundh en del av MOHV Solna
    • 60.0 m²
    2020-06-22
    Hej Vi! Det är viktigt för mig att ni känner er trygga genom hela köpet, hoppas ni kommer trivas i lägenheten! Må gott :) /L

Visa svar
  • Välvillig, professionell och trevlig!
    Anthon B köpte sin lägenhet med hjälp av Ludvig Lundh en del av MOHV Solna
    • 57.5 m²
    • Solna Centrum
    2020-06-22
    Hej Anthon! Roligt att du är nöjd, skulle det vara någon fråga är det bara att höra av dig! Må gott :) /L

Visa svar
  • Trevlig, lyhörd och både snabb och tydlig i sin kommunikation.
    Per L köpte sin lägenhet med hjälp av Ludvig Lundh en del av MOHV Solna
    • 4:a
    • 97.0 m²
    • Huvudsta
    2020-06-18
    Hej Per! Tack för de fina orden, det värmer! Hoppas ni kommer trivas i lägenheten. Må gott :) /L

Visa svar
  • Ludvig har hjälpt oss med försäljningen av vår lägenhet. Han har gjort ett väldigt bra jobb och har alltid varit lätt att få tag på när vi har haft frågor. Det har varit ett nöje att samarbeta med honom och vi är mycket nöjda med all den hjälp vi har fått!
    Benjamin B sålde sin lägenhet med hjälp av Ludvig Lundh en del av MOHV Solna
    • 60.0 m²
    2020-06-18
    Hej Benjamin! Tack själva för att jag fått hjälpa till med försäljningen. Det var ett nöje att samarbeta med er också! Må gott :) /L

Visa svar
  • Köpt bostadsrätt med Ludvig Lundh som mäklare. Trevligt bemött med ett bra samarbete för att få till en snabb och smidig affär utan några oklarheter.
    Felix L köpte sin lägenhet med hjälp av Ludvig Lundh en del av MOHV Solna
    2020-05-02
    • 63.0 m²
    • Gamla Huvudsta
    2020-05-02
    Roligt att höra att du är nöjd Felix! Hoppas du kommer trivas i lägenheten. Må gott :) /L

Visa svar
  • Ludvig var väldigt proffsig och förtroendeingivande. Han agerade snabbt och flexibelt när vi ville ha en privatvisning.
    Daniel B köpte sin lägenhet med hjälp av Ludvig Lundh en del av MOHV Solna
    2020-03-25
    • 3:a
    • 73.5 m²
    • Solna Centrum
    2020-03-25
    Hej Daniel! Kul att ni är nöjda med min insats vid köpet av er nya lägenhet! Hoppas ni kommer trivas i lägenheten. :) /L

Senaste försäljningarna

Klippgatan
Slutpris: 3 300 000 kr
Polhemsgatan
Slutpris: 2 850 000 kr

Tjänsteföretag lever på sitt goda ryckte