Alla kategorier Mäklare Stockholms län Solna MOHV MOHV Solna Mikael Ekström
27 rekommendationer

Mikael Ekström
en del av MOHV Solna

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det bästa är att ingen dag är den andra lik och att ha otroligt nöjda kunder. Jag drivs av att genomföra affären och att varje steg är genomtänkt för att ge kundnytta.

Varför ska jag välja dig vid en bostadsaffär?
Om du vill ha en mäklare med branschens bredaste erfarenhet med koll på alla delarna. Mina tre starkaste argument är paketering, taktik vid annonsering och riktigt bra visningar.

Vad vet vi inte om dig?
Jag har varit med i Svenska landslaget i forspaddling och att jag kan virka mössor.
Arvid Tydéns Allé 12
171 69 Solna — Visa karta

Vad tror Mikael att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 27 kunder tycker om Mikael Ekström

• Madeleine B
    Madeleine B skrev om Mikael Ekström en del av MOHV Solna
    Sålde bostad på kungsholmen och trots att det inte är Mickes område var han väl påläst och kunde mycket om fastigheten. Han var ett väldigt bra bollplank kring vissa frågor och känns verkligen förtroendeingivande. Vi är väldigt nöjda med Micke och kommer använda honom igen när vi säljer nästa gång. Läs mer
    2018-05-24 Mikael E svarar Madeleine B
    Hej! Va kul att ni är nöjda med mitt arbete och självklart finns jag alltid här för frågor =)
  • Jonatan P
    Jonatan P skrev om Mikael Ekström en del av MOHV Solna
    Mikael är en professionell mäklare som lyckades göra en utmärkt försäljning i en svår marknad. Han var snabb på att svara och höll en alltid uppdaterad med den senaste informationen. Försäljningen kunde nog inte kännas enklare. Kort sagt en mäklare att rekommendera! Läs mer
    2018-05-17 Mikael E svarar Jonatan P
    Härligt att höra! Det var otroligt kul att få hjälpa dig och din sambo! Hoppas ni kommer trivas i nya lägenheten!
  • Marcus W
    Marcus W skrev om Mikael Ekström en del av MOHV Solna
    Sålde min etta det var super smooth, Mikael var trevlig hade en bra plan och höll mig uppdaterad under hela försäljningen och kunde svara på frågor👌
    Vi nådde vårt gemensamma mål vilket var jätte bra🙌
    Tio poäng✌️ Läs mer
    2018-05-14 Mikael E svarar Marcus W
    Stort tack Marcus! Det var en ära att få hjälpa till! Jag ska ta mig ut till dig på Aloe så får du visa mig vad du går för! =)
  • Menzareta K
    Menzareta K skrev om Mikael Ekström en del av MOHV Solna
    "kan starkt rekommendera Mikael. Det vi gillade mest var hans lokalkännedom om vårt område och hur påläst han var om vår förening etc. MOHV är överlag nytänkande i mäklarbranschen och är övertygad om att de kommer fortsätta ta marknadsandelar från de mer traditionella mäklarna.
    /Erik Lind m familj" Läs mer
  • Marcus W
    Marcus W skrev om Mikael Ekström en del av MOHV Solna
    Mycket positivt och seriöst bemötande, förtroendeingivande. Läs mer
    2018-04-04 Mikael E svarar Marcus W
    Tack Marcus! Det var ett trevligt samtal vi hade nyligen, självklart ska jag tipsa om dig om någon behöver hjälp med kapitalförvaltning. Hojta till om det är något i framtiden!
  • Ellinor S
    Ellinor S skrev om Mikael Ekström en del av MOHV Solna
    Jag köpte en 2a på 63kvm i Solna. Är riktigt nöjd med affären och bemötandet av Mikael. Affären gick väldigt snabbt, vilket jag är väldigt nöjd med! Stort tack till Mikael som är en riktigt trevlig person och mäklare! Läs mer
    2018-04-04 Mikael E svarar Ellinor S
    Tack Ellinor! Alltid kul att höra från nöjda köpare! Jag är övertygad om att ni kommer trivas och återkom om jag kan hjälpa till med något i framtiden.
  • Christer J
    Christer J skrev om Mikael Ekström en del av MOHV Solna
    M ger ett mycket seriöst intryck, han tar med personligt engagemang tag i affären Läs mer
    2018-04-04 Mikael E svarar Christer J
    Tack Christer! Det var en ära att få hjälpa till. Ni gjorde verkligen lägenheten fin och jag skall återkomma om jag behöver någon belysning från er! =) Hälsa Naomi!
  • Bo N
    Bo N skrev om Mikael Ekström en del av MOHV Solna
    Helt Ok! Något bättre än förväntat (utifrån erfarenheter av andra mäklare). Läs mer
    2018-04-04 Mikael E svarar Bo N
    Tack Bo! Hoppas ni trivs bra och ni är varmt välkomna att höra av er om jag kan hjälpa er med något i framtiden!
  • Thomas N
    Thomas N skrev om Mikael Ekström en del av MOHV Solna
    Hög servicenivå och kunniga. Rekommenderas! Läs mer
    2018-03-15 Mikael E svarar Thomas N
    Tack Thomas! Det var en mycket rolig försäljning av ert radhus och jag tackar hjärtligast för rekommendationen! Hälsa alla fram mig =)
  • Olle O
    Olle O skrev om Mikael Ekström en del av MOHV Solna
    Jordnära, genuin och proffsig. Väldigt nöjd! Läs mer
    2018-03-14 Mikael E svarar Olle O
    Stort tack Olle! Alltid trevligt med nöjda köpare. Hoppas du kommer trivas i lägenheten och lycka till på Nespresso!
  • Niklas P
    Niklas P skrev om Mikael Ekström en del av MOHV Solna
    Mikael är professionell ut i fingerspetsarna och har verkligen DET!
    Jag skulle anlita honom igen alla dagar i veckan. Vi är otroligt nöjd med hur han hanterade hela vår försäljningsprocessen från foto till avslut. Läs mer
    2018-03-14 Mikael E svarar Niklas P
    Tack Niklas! Verkligen en värmande kommentar då jag verkligen älskar mitt arbete och gör allt jag kan för min kunder! Ni är varmt välkomna att kontakta mig om jag kan hjälpa till i framtiden. Hälsa Sophia och lycka till i framtiden =)!
  • Sara A
    Sara A skrev om Mikael Ekström en del av MOHV Solna
    Jag sålde min lägenhet med Mikael Ekström och var väldigt nöjd. Han är förtroendeingivande och har väldigt hög social kompetens. För mig är det viktigt med trygghet och jag kände verkligen som att min försäljning låg i trygga händer. Han levde absolut upp till mina förväntningar och mer därtill. Jag rekommenderar honom starkt och kommer definitivt anlita honom igen när det är dags för nästa flytt! Läs mer
    2018-03-14 Mikael E svarar Sara A
    Tack Sara! Glädjande att läsa din kommentar och jag känner mig hedrad att jag fick hjälpa er! Hör av dig om jag kan hjälpa till med något i framtiden och hälsa Joni från mig =)
  • John G
    John G skrev om Mikael Ekström en del av MOHV Solna
    Professionell i sin arbetsroll. Uppfattas som sympatisk och tillmötesgående. Var tillgänglig och återkopplade med relevant information. Läs mer
    2018-03-14 Mikael E svarar John G
    Tack John! Otroligt kul att få hjälpa er till med försäljning. Hoppas ni trivs i Bro och hälsa Emma! ps. hör av er om ni behöver min hjälp i framtiden =) ds.
  • Dusko S
    Dusko S skrev om Mikael Ekström en del av MOHV Solna
    Mikael gav ett gott intryck från första stunden, samtidigt som han var duktig på att förklara processen och vilka förväntningar vi kunde vänta oss. Det är tydligt att han har ett stort engagemang och besitter en god kunskap av branschen. Läs mer
    2018-03-14 Mikael E svarar Dusko S
    Tack så otroligt mycket! Det är precis så som jag vill agera som mäklare! Tack för förtroendet att hjälpa er med affären. Du och Elnas är varmt välkoma att återkomma till mig i framtiden! =)
  • Adam B
    Adam B skrev om Mikael Ekström en del av MOHV Solna
    Mikaels arbete i affären var allt man kan önska sig och mer därtill. Han agerade otroligt proffesionellt och gjorde överlåtelsen väldigt smidig. Han var alltid tillgänglig för frågor och råd och assisterade med allt som behövdes innan, under och även långt efter affären. Mikael är varm och jordnära person som brinner för att alla parter ska vara nöjda med affären. Han är i min mening den perfekta mäklaren att jobba med och jag skulle rekommendera honom varmt till vem som helst! Läs mer
    2018-03-14 Mikael E svarar Adam B
    Otroligt tacksam för din fina kommentar och feedback. Härligt att min passion syns på rätt sätt och att du uppskattat att köpa en lägenhet av mig. Hoppas du trivs och jag är övertygad om att du hör av dig när det är dags att flytta ihop med nya flickvännen ;). Må bäst!
  • Lena S
    Lena S skrev om Mikael Ekström en del av MOHV Solna
    Bra mäklare. Trevlig kunnig. Var ej påstridig rekommondera till andra. Efter ett år efter köpet ringde och undrade hur det gått. Läs mer
    2018-03-14 Mikael E svarar Lena S
    Tack för en fin kommentar Lena. Självklart vill jag hålla kontakten och se så du trivs i bostaden =).
  • Isabelle R
    Isabelle R skrev om Mikael Ekström en del av MOHV Solna
    Professionell och kunnig mäklare som var ärlig och rak igenom hela processen. Vi är nöjda! Läs mer
    2018-03-14 Mikael E svarar Isabelle R
    Tack Isabelle! Det var roligt att få hjälpa er och att vi hade kontakt i över ett år innan det blev dags =). Varmt välkomna att höra av er om jag kan hjälpa till med något i framtiden. Hälsa Pontus!
  • Andy E
    Andy E skrev om Mikael Ekström en del av MOHV Solna
    Det räcker egentligen med några få ord för att förklara min inställning. Ett på alla plan 100% proffsigt genomförande av försäljningen av min bostadsrätt.
    Första möte, fotografering, annonsering, kontakter, underhandsinformation, skrivning och deklarationshjälp allt har utförts på ett mycket proffsigt sätt utan att vara det minsta dryg eller ifrågasättande.
    Rekommenderas på det varmaste.
    Önskar Mikael och MOHV lycka till i fortsättningen! Läs mer
    2018-03-14 Mikael E svarar Andy E
    Tack Andy! Jag skall verkligen försöka komma förbi Kalmar och putta på din nya green! Fantastiskt kul att få hjälpa er och uppskattar vår trevliga kontakt efter avslutad affär. Må gott så ses vi säkert i framtiden!
  • Emma M
    Emma M skrev om Mikael Ekström en del av MOHV Solna
    Bra och trevligt bemötande.
    Jaa Mikael levde upp till mina förväntningar.
    Jag rekommenderar Mikael till andra.
    Det som jag mest var nöjd med var att han sökte upp intressenter som skulle kunna vara intresserade av mitt objekt och inte bara lade ut det på Hemnet. Läs mer
    2018-03-14 Mikael E svarar Emma M
    Tack Emma! Trevligt att höra att du är nöjd. Självklart gör jag mitt yttersta för att hitta spekulanter till alla bostäder jag säljer. Varmt välkommen att återkomma om jag kan hjälpa till med något i framtiden!
  • Mikaela A
    Mikaela A skrev om Mikael Ekström en del av MOHV Solna
    Micke var helt fantastisk i sitt uppdrag som mäklare. Han höll oss hela tiden uppdaterade och guidade oss tryggt genom hela försäljningsprocessen. Fantastisk mäklare och skulle definitivt välja honom igen, alla dagar i veckan! Rekommenderas starkt! Läs mer
    2018-03-14 Mikael E svarar Mikaela A
    Tack Mikaela! Otroligt kul att få hjälpa er och att vi fick ett sådant fint resultat. Hoppas ni trivs i Norrtälje och hälsa Dennis!
  • Inger F
    Inger F skrev om Mikael Ekström en del av MOHV Solna
    Mikael Ekström skulle vara den jag först vände mig till om jag behövde mäklartjänst igen Läs mer
  • Henrik O
    Henrik O skrev om Mikael Ekström en del av MOHV Solna
    Ger ett seriöst intryck. Kompetent och alltid lätt att kontakta. Läs mer
  • Emelie M
    Emelie M skrev om Mikael Ekström en del av MOHV Solna
    Bästa Mikael! Alltid kund i fokus och målinriktad. Vi nådde ett fantastiskt slutpris tack vare Mikaels väl utförda jobb. Rekommenderas! :) Läs mer
  • Bojan K
    Bojan K skrev om Mikael Ekström en del av MOHV Solna
    Mikael var väldigt sakkunnig och proffesionell. Läs mer
  • Maid D
    Maid D skrev om Mikael Ekström en del av MOHV Solna
    Mikael var fantastiskt tillmötesgående. Gjorde jobbet utomordentligt, höll en informerad och visade intresse och engagemang under hela försäljningen.

Rekommenderar Micke till alla som ska sälja bostad. Läs mer
  • Mi S
    Mi S skrev om Mikael Ekström en del av MOHV Solna
    Mikael gjorde ett väldigt bra intryck från start och levererade ett resultat enligt förväntningarna. Han byggde upp realistiska förväntingar hos oss och var en mycket bra bollplank vid budgivningen. Läs mer
  • Malin Å
    Malin Å skrev om Mikael Ekström en del av MOHV Solna
    Sympatisk, professionell och väldigt trevlig i allmänhet. Läs mer
Adam Ulfung
Mikael Ekström