Mäklare Stockholms län Solna MOHV Solna Mikael Ekström
Mikael Ekström
Registrerad mäklare sedan 2014
Aktiv på Reco.se sedan 2017
?
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det bästa är att ingen dag är den andra lik och att ha otroligt nöjda kunder. Jag drivs av att genomföra affären och att varje steg är genomtänkt för att ge kundnytta.

Varför ska jag välja dig vid en bostadsaffär?
Om du vill ha en mäklare med branschens bredaste erfarenhet med koll på alla delarna. Mina tre starkaste argument är paketering, taktik vid annonsering och riktigt bra visningar.

Vad vet vi inte om dig?
Jag har varit med i Svenska landslaget i forspaddling och att jag kan virka mössor. Läs mer

Läs vad 32 kunder tycker om Mikael Ekström

• Hamdo C skrev om Mikael Ekström en del av MOHV Solna

2018-10-12

hej,
    Mikael Ekström hjälpte mig på en väldig professionellt sätt att sälja min lägenhet.

bemötande förslag och allt annat var utmärkt. Läs mer
  • Michael G
    Michael G skrev om Mikael Ekström en del av MOHV Solna

2018-08-21

Korrekt och trevligt bemötande av en kille som jobbar hårt och lyckats med sina ambitioner som egen företagare. Läs mer
  • Anneli T skrev om Mikael Ekström en del av MOHV Solna

2018-08-21

Om du vill ha någon att hålla i handen när du ska sälja så ska du välja Mikael.
    Han tar hand om affären från början till slut och så är han trevlig dessutom. Läs mer
    2018-08-21 Mikael E svarar Anneli T
    Tack Anneli ! Det var en ära att få hjälpa er med affären och självklart håller jag i handen hela vägen! Hoppas våra vägar korsas i framtiden =)
  • Peter O skrev om Mikael Ekström en del av MOHV Solna

2018-08-19

Mikael sålde min lägenhet till ett ok pris på en svår marknad. Överlag är jag mest nöjd med hur smidigt det trots allt gick. Jag kände mig hela tiden trygg med Mikael som mäklare. Läs mer
    2018-08-20 Mikael E svarar Peter O
    Tack Peter! Jag är nöjd med de resultatet vi skapade tillsammans i en mer utmanande marknad! Tack än en gång och jag hoppas du kommer trivas inne i stan!
  • Mernaz M
    Mernaz M skrev om Mikael Ekström en del av MOHV Solna

2018-08-15

Söker man en ärlig och rättvis mäklare vänder man sig till Mikael. Läs mer
    2018-08-20 Mikael E svarar Mernaz M
    Tack för din kommentar! Det var trevligt att få hjälpa er med försäljningen och jag hoppas vi ses i framtiden!
  • Madeleine B skrev om Mikael Ekström en del av MOHV Solna

2018-05-23

Sålde bostad på kungsholmen och trots att det inte är Mickes område var han väl påläst och kunde mycket om fastigheten. Han var ett väldigt bra bollplank kring vissa frågor och känns verkligen förtroendeingivande. Vi är väldigt nöjda med Micke och kommer använda honom igen när vi säljer nästa gång. Läs mer
    2018-05-24 Mikael E svarar Madeleine B
    Hej! Va kul att ni är nöjda med mitt arbete och självklart finns jag alltid här för frågor =)
  • Jonatan P skrev om Mikael Ekström en del av MOHV Solna

2018-05-17

Mikael är en professionell mäklare som lyckades göra en utmärkt försäljning i en svår marknad. Han var snabb på att svara och höll en alltid uppdaterad med den senaste informationen. Försäljningen kunde nog inte kännas enklare. Kort sagt en mäklare att rekommendera! Läs mer
    2018-05-17 Mikael E svarar Jonatan P
    Härligt att höra! Det var otroligt kul att få hjälpa dig och din sambo! Hoppas ni kommer trivas i nya lägenheten!
  • Marcus W skrev om Mikael Ekström en del av MOHV Solna

2018-05-14

Sålde min etta det var super smooth, Mikael var trevlig hade en bra plan och höll mig uppdaterad under hela försäljningen och kunde svara på frågor👌
    Vi nådde vårt gemensamma mål vilket var jätte bra🙌
    Tio poäng✌️ Läs mer
    2018-05-14 Mikael E svarar Marcus W
    Stort tack Marcus! Det var en ära att få hjälpa till! Jag ska ta mig ut till dig på Aloe så får du visa mig vad du går för! =)
  • Menzareta K
    Menzareta K skrev om Mikael Ekström en del av MOHV Solna

2018-04-10

"kan starkt rekommendera Mikael. Det vi gillade mest var hans lokalkännedom om vårt område och hur påläst han var om vår förening etc. MOHV är överlag nytänkande i mäklarbranschen och är övertygad om att de kommer fortsätta ta marknadsandelar från de mer traditionella mäklarna.
    /Erik Lind m familj" Läs mer
  • Marcus W skrev om Mikael Ekström en del av MOHV Solna

2018-03-21

Mycket positivt och seriöst bemötande, förtroendeingivande. Läs mer
    2018-04-04 Mikael E svarar Marcus W
    Tack Marcus! Det var ett trevligt samtal vi hade nyligen, självklart ska jag tipsa om dig om någon behöver hjälp med kapitalförvaltning. Hojta till om det är något i framtiden!

Andra mäklare hos MOHV Solna

Adam Ulfung