Sofia Sörensen

Läs vad 30 Läs vad Sofia Sörensen

• Latha A köpte sin lägenhet med hjälp av Sofia Sörensen en del av MOHV Solna

2020-01-06

Kungsholmen Hornsbergs Strand
    We bought an apartment in Hornsberg through Sofia.
    Sofia very smoothly managed to complete the entire process from price negotiations to signing the contract in less than 24 hours.
    She was super smooth, clear and committed.
    Everything was quite professional.

I highly recommend Sofia Sörensen. :-)

/Latha Arun Läs mer
  • Sandie S sålde sin lägenhet med hjälp av Sofia Sörensen en del av MOHV Solna

2019-12-15

Kungsholmen / Fridhemsplan
    Jag har sålt min bostad. Sofia är mycket engagerad i sitt arbete och för att sälja lägenheten på bästa sätt. Hon är positiv och arbetar på ett mycket bra sätt för att fånga intresserade köpare. hon återkopplar hela tiden hur det går med intressenter och eventuella budgivare vilket gör att jag som säljare blir trygg i hennes sätt att ta hand om försäljningen. Sofia hade även bra kontakt med styling firman och samarbetet med dem och mellan mäklaren fungerade utmärkt. Läs mer
  • Gabriel M sålde sin lägenhet med hjälp av Sofia Sörensen en del av MOHV Solna

2019-12-15

Järvastaden
    Vi sålde en lägenhet i Solna med Sofia.
    Vi fick ett bra intryck av Sofia vid första mötet och kände oss väldigt nöjda genom hela processen. Sofia var alltid rak i sin kommunikation och alltid tillgänglig. Läs mer
  • Leif V sålde sin lägenhet med hjälp av Sofia Sörensen en del av MOHV Solna

2019-12-13

Kungsholmen Hornsbergs Strand
    Sofia fick uppdraget att sälja vår trea i Hornsbergs Strand efter det att vi valde att byta mäklare och få en omstart på säljprocessen.

Sofia tog på bästa sätt sig an uppdraget: Hon har varit mycket tydlig med förväntningar, gett goda råd och framförallt varit tillgänglig för oss som säljare närhelst vi har haft några funderingar -vilket har gett oss den trygghet i processen som vi önskat.

Sofia har därutöver haft en härlig energi med en lösningsorienterad approach. Hon har både lyssnat på vad vi önskar men också balanserat detta med sin djupa kunskap om området och hur marknaden utvecklar sig.

Vi kan bara ge de bästa rekommendationer för framtida säljare. Läs mer
  • Allan Christopher R köpte sin lägenhet med hjälp av Sofia Sörensen en del av MOHV Solna

2019-12-09

Kungsholmen Hornsbergs Strand
    Sofia var väldigt tillgänglig för mig som spekulant och skötte affären snabbt och smidigt. Läs mer
  • Jakob S sålde sin lägenhet med hjälp av Sofia Sörensen en del av MOHV Solna

2019-11-17

Skytteholm
    Fantastiskt driv, engagemang och snabb på att återkoppla. Vi kan varmt rekommendera Sofia för framtida säljare!
    J&J Läs mer
  • Ronnie S köpte sin lägenhet med hjälp av Sofia Sörensen en del av MOHV Solna

2019-10-26

Liljeholmen
    Sofia is the best employee of MOVH - there is no more word to explain. Läs mer
  • Emil S sålde sin lägenhet med hjälp av Sofia Sörensen en del av MOHV Solna

2019-10-24

Liljeholmen
    Insisterade att vi skulle försöka få ett högre pris när budgivningen stannade av på en låg nivå. Trevlig och skärpt! Läs mer
    2019-10-25 Sofia S svarar Emil S
    Hej Emil!
    Tack för dina fina ord, det värmer. Kul att du var nöjd med min insats och tack ännu en gång för förtroendet!
  • Sarah A sålde sin lägenhet med hjälp av Sofia Sörensen en del av MOHV Solna

2019-10-11

Gamla Huvudsta
    Personligt men professionellt bemötande av mäklaren. Trevlig och lugn i kundmötet. Väldigt snabb affär med ett bra pris. Läs mer
    2019-10-25 Sofia S svarar Sarah A
    Hej Sarah!
    Tack för dom orden. Jättekul att ni är nöjda med mitt jobb, det betyder mycket för mig! Ses på tillträdet!
  • Christoffer Å köpte sin lägenhet med hjälp av Sofia Sörensen en del av MOHV Solna

2019-10-08

Kungsholmen Thorildsplan
    Köpt lägenhet på Kungsholmen. Sofia guidade oss till rätt lägenhet och avslutade köpet inom ett dygn! Otroligt kompetent och lyhörd mäklare. Rekomenderar henne 100% Läs mer
    2019-10-25 Sofia S svarar Christoffer Å
    Tack för de fina orden Christoffer. Kul att ni uppskattade hur snabbt vi fick ihop affären. Den lägenheten kommer ni stormtrivas i!

Allt gott!

Senaste försäljningarna