Sofia Sörensen

Läs vad 42 Läs vad Sofia Sörensen

• Sara A sålde sitt hus med hjälp av Sofia Sörensen en del av MOHV Solna

2020-05-19

Järvastaden
    Sofia har från start till försäljning varit suverän i kontakten med både oss som säljare och med spekulanter. Hon har varit väldigt mån om att leverera på topp, vilket har märkts både på hennes positiva sätt, bra idéer och att hon har varit lätt att nå och kommunicera med. Vi rekommenderar varmt Sofia som mäklare! Läs mer
  • Emelie T sålde sin lägenhet med hjälp av Sofia Sörensen en del av MOHV Solna

2020-05-08

Kungsholmen / Fridhemsplan
    Sofia hjälpte mig sälja min lägenhet på Kungsholmen på ett snabbt och smidigt sätt. Hon är otroligt fokuserad och alltid tillgänglig. Riktigt bra bemötande. Jag är så nöjd med Sofia som mäklare! Rekommenderar henne starkt Läs mer
  • Vu N köpte sin lägenhet med hjälp av Sofia Sörensen en del av MOHV Solna

2020-05-04

Kungsholmen / Fridhemsplan
    Sofia is very prompt, professional, and patient in answering all my questions. I feel very happy working with her and gladly recommend her. Thank you Sofia for a great purchase experience. Läs mer
  • Erik Gustaf Oskar H köpte sin lägenhet med hjälp av Sofia Sörensen en del av MOHV Solna

2020-04-13

Västra Skogen/Ingenting
    Sofia hjälpte mig hitta precis den lägenhet som jag hade önskemål på i exakt rätt område och är väldigt engagerad och ambitiös. Rekommenderas! Läs mer
  • Clara T sålde sin lägenhet med hjälp av Sofia Sörensen en del av MOHV Solna

2020-04-03

Midsommarkransen
    Jag sålde min etta genom Sofia. Sofia har ett mycket bra bemötande. Hon var engagerad, förtroendeingivande, tydlig och alltid snabb på att svara. Hon har även hjälpt till nu när vi letar efter en ny lägenhet, vilket är ett mycket stort plus. Läs mer
  • Maja J sålde sin lägenhet med hjälp av Sofia Sörensen en del av MOHV Solna

2020-03-27

Västra Skogen/Ingenting
    Sofia hjälpte mig att sälja min 2rok i Solna genom en förhandsvisning, smidigt och snabb affär! Jag är supernöjd med Sofias hantering! Läs mer
  • Cecilia Monserrat Y köpte sin lägenhet med hjälp av Sofia Sörensen en del av MOHV Solna

2020-03-25

Jakobsberg
    Köpt bostadsrätt!
    Hon överträffade förväntningarna, hörde av sig när hon lovade i tid. Är jättenöjd! Läs mer
  • HIYAB S skrev om Sofia Sörensen en del av MOHV Solna

2020-03-23

Rekommenderar Sofia stark till den som vill få högt betalt för sin bostad! Har nog aldrig stött på en mäklare som jobbar så hårt och helhjärtat för att göra dig nöjd! Ger ett förtroende som många mäklare inte gör! Ska du sälja/köpa så kan du lita på Sofia till 110%!! Läs mer
  • Alber N sålde sin lägenhet med hjälp av Sofia Sörensen en del av MOHV Solna

2020-03-10

Järvastaden
    Toppmäklare! Sålde vår lägenhet på 24h. Rekommenderar starkt Sofia! Läs mer
  • Niklas J sålde sin lägenhet med hjälp av Sofia Sörensen en del av MOHV Solna

2020-02-18

Västra Skogen
    Sofia var förtroendeingivande, inkännande och bra att ha att göra med från start. Det enda som hade kunnat dra ner betyget något var ett par frågetecken i anslutning till färdigställandet av annonsen, men de frågetecknen rätades föredömligt snabbt och enkelt ut genom uppvisat tillmötesgående och smidig kommunikation. Läs mer

Senaste försäljningarna

Vinthundsgatan