Ulrika Lindqvist
Registrerad mäklare sedan 2014-03-11
Aktiv på Reco.se sedan 2017-11-16
2019-08 - 2020-07

Läs vad 36 Läs vad Ulrika Lindqvist

• Barbara P sålde sin lägenhet med hjälp av Ulrika Lindqvist en del av MOHV Solna

2020-06-18

Huvudsta
    Sålt lägenhet med hjälp av Ulrika Lindqvist.
    Ulrika,en jätteduktig mäklare. Alltid trevlig och glad. Ärendet gick snabbt och kändes så tryggt och professionellt.
    Rekommenderar henne varmt. Läs mer
  • Mariette J sålde sin lägenhet med hjälp av Ulrika Lindqvist en del av MOHV Solna

2019-12-30

Råsunda
    Jag valde Ulrika för att sälja min lägenhet i Solna och hon utförde uppdraget över all förväntan! Hon var lyhörd, professionell och höll mig ständigt uppdaterad. Det jag gillade mest med Ulrika att hon hade ett nytänkande och vågade göra saker annorlunda, i samråd med mig givetvis. Jag kommer rekommendera henne varmt i framtiden. Läs mer
  • Anne-marie E köpte sin lägenhet med hjälp av Ulrika Lindqvist en del av MOHV Solna

2019-12-28

Råsunda
    Ulrika är en varm och duktig mäklare!
    Det var en knepig affär där budgivningen som det gör rusar iväg och folk har inte tänkt ordentligt. Två hoppar av och sedan blev det min tur och vi kom snappat till en ny lösning vilket jag uppskattar!
    Och Ulrika knöt ihop affären snabbt och mycket smidigt och skickligt!!

En sak om kontoret många unga ”ouppfostrade ” människor som inte hälsar jag har gjort affärer flera affärer med Eklund där är alla fantastiskt artiga, trevliga och hälsar på ett bra sätt Skärpning Läs mer
  • Arnaud S sålde sin lägenhet med hjälp av Ulrika Lindqvist en del av MOHV Solna

2019-10-17

Råsunda/Vireberg
    Top notch job from Ulrika, highly recommended! Läs mer
  • Pia H sålde sin lägenhet med hjälp av Ulrika Lindqvist en del av MOHV Solna

2019-10-12

Råsunda/Vireberg
    Sålde en lgh i Solna via Ulrika. Hon var mån om att hålla kontakten och dela information i förberedelserna inför försäljningen, i o m visningarna och budgivningen. Trevlig, proffsig, vägledande och aldrig stressad utan tog sig tid och upplevde att hon ville försäkra sig om en bra affär för säljaren. Läs mer
  • Huan P sålde sin lägenhet med hjälp av Ulrika Lindqvist en del av MOHV Solna

2019-09-17

3:a
    Ulriksdal
    It has been a pleasant experience working with Ulrika, she helped us sold our apartment in the desired price very quickly. We highly recommend Ulrika because of following reasons: She is very professional, keeping us updated throughout the process, and making sure we don't have any doubts/questions and well communicated on what will happen and what she is working on. She has done a great "home work" on understanding the surrounding areas and construction plans and well prepared for possible questions during the showing. She is well engaged throughout the entire process, which makes us feel she is accountable and trustable person. She understands and respects both buyers and sellers expectations, face and deal with the problems instead of letting us compromise our expectations. Läs mer
  • Magnus A köpte sin lägenhet med hjälp av Ulrika Lindqvist en del av MOHV Solna

2019-09-15

3:a
    Ulriksdal
    Snabb, proffsig och alltid trevlig och glad. En jättebra mäklare helt enkelt. Läs mer
  • Mina D sålde sin lägenhet med hjälp av Ulrika Lindqvist en del av MOHV Solna

2019-08-21

Frösunda
    Ulrika har varit så där engagerad och positiv som man önskar att en mäklare ska vara. Glad, trevlig, kunnig om området och föreningen, transparent, tillgänglig (ringde alltid tillbaka när hon inte kunde ta emot samtal) och bra kontakt med köparna. Rekommenderar henne varmt. Läs mer
  • Emina E köpte sin lägenhet med hjälp av Ulrika Lindqvist en del av MOHV Solna

2019-08-16

Frösunda
    Jag har tillsammans köpt en lgh med mina föräldrar som jag ska bo i. Mäklaren hade en bra och tydlig kommunikation vilket var behändigt under budgivningen, så att vi som budgivare inte hade några frågetecken kring vad som skedde. Då jag på senaste har haft mer erfarenhet av Notar hade jag inte höga förväntningar av mäklare på bostadsmarknaden i allmänhet, då jag inte upplevde en bra kommunikation med de mäklarna från Notar. Allt som allt är jag väldigt nöjd, det var en snabb och lyckosam affär. Tack Läs mer
  • Carl-Magnus H köpte sin lägenhet med hjälp av Ulrika Lindqvist en del av MOHV Solna

2019-08-14

Frösunda
    Vid vårt köp av bostadsrätt i Frösunda så var Ulrika mäklare och gjorde ett utmärkt arbete. Informativ, kommunikativ och trevlig vilket gör att man känner sig trygg i processen. Läs mer

Senaste försäljningarna

Klippgatan