Ulrika Lindqvist
Registrerad mäklare sedan 2014
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-10 - 2019-09

Läs vad 33 Läs vad Ulrika Lindqvist

• Arnaud S sålde sin lägenhet med hjälp av Ulrika Lindqvist en del av MOHV Solna

2019-10-17

Råsunda/Vireberg
    Top notch job from Ulrika, highly recommended! Läs mer
  • Pia H sålde sin lägenhet med hjälp av Ulrika Lindqvist en del av MOHV Solna

2019-10-12

Råsunda/Vireberg
    Sålde en lgh i Solna via Ulrika. Hon var mån om att hålla kontakten och dela information i förberedelserna inför försäljningen, i o m visningarna och budgivningen. Trevlig, proffsig, vägledande och aldrig stressad utan tog sig tid och upplevde att hon ville försäkra sig om en bra affär för säljaren. Läs mer
  • Huan P sålde sin lägenhet med hjälp av Ulrika Lindqvist en del av MOHV Solna

2019-09-17

Ulriksdal
    It has been a pleasant experience working with Ulrika, she helped us sold our apartment in the desired price very quickly. We highly recommend Ulrika because of following reasons: She is very professional, keeping us updated throughout the process, and making sure we don't have any doubts/questions and well communicated on what will happen and what she is working on. She has done a great "home work" on understanding the surrounding areas and construction plans and well prepared for possible questions during the showing. She is well engaged throughout the entire process, which makes us feel she is accountable and trustable person. She understands and respects both buyers and sellers expectations, face and deal with the problems instead of letting us compromise our expectations. Läs mer
  • Magnus A köpte sin lägenhet med hjälp av Ulrika Lindqvist en del av MOHV Solna

2019-09-15

Ulriksdal
    Snabb, proffsig och alltid trevlig och glad. En jättebra mäklare helt enkelt. Läs mer
  • Mina D sålde sin lägenhet med hjälp av Ulrika Lindqvist en del av MOHV Solna

2019-08-21

Frösunda
    Ulrika har varit så där engagerad och positiv som man önskar att en mäklare ska vara. Glad, trevlig, kunnig om området och föreningen, transparent, tillgänglig (ringde alltid tillbaka när hon inte kunde ta emot samtal) och bra kontakt med köparna. Rekommenderar henne varmt. Läs mer
  • Emina E köpte sin lägenhet med hjälp av Ulrika Lindqvist en del av MOHV Solna

2019-08-16

Frösunda
    Jag har tillsammans köpt en lgh med mina föräldrar som jag ska bo i. Mäklaren hade en bra och tydlig kommunikation vilket var behändigt under budgivningen, så att vi som budgivare inte hade några frågetecken kring vad som skedde. Då jag på senaste har haft mer erfarenhet av Notar hade jag inte höga förväntningar av mäklare på bostadsmarknaden i allmänhet, då jag inte upplevde en bra kommunikation med de mäklarna från Notar. Allt som allt är jag väldigt nöjd, det var en snabb och lyckosam affär. Tack Läs mer
  • Carl-Magnus H köpte sin lägenhet med hjälp av Ulrika Lindqvist en del av MOHV Solna

2019-08-14

Frösunda
    Vid vårt köp av bostadsrätt i Frösunda så var Ulrika mäklare och gjorde ett utmärkt arbete. Informativ, kommunikativ och trevlig vilket gör att man känner sig trygg i processen. Läs mer
  • Sidiri E köpte sin lägenhet med hjälp av Ulrika Lindqvist en del av MOHV Solna

2019-08-14

Frösunda
    Hela ärendet gick snabbt och kändes så tryggt och professionellt. Läs mer
  • Lara B sålde sin lägenhet med hjälp av Ulrika Lindqvist en del av MOHV Solna

2019-08-09

Råsunda
    Ulrika är en fantastisk mäklare som hjälpte oss att sälja vår lägenhet. Hon var tydlig och trevlig under hela processen. Engagerad och lyhörd.
    Jag rekommenderar varmt Ulrika! Läs mer
  • Amir M sålde sin lägenhet med hjälp av Ulrika Lindqvist en del av MOHV Solna

2019-08-09

Råsunda
    Snabb och smidig affär samt överträffade förväntad pris! Ulrika var väldigt duktig på att alltid uppdatera oss om processen. Det kändes tryggt att ha en så pass professionell mäklare som har hand om vår affär. Rekommenderar Ulrika starkt! Läs mer

Senaste försäljningarna

Ekensbergsvägen