Alla kategorier Mäklare Stockholms län Solna MOHV MOHV Solna Ulrika Lindqvist

Ulrika Lindqvist
en del av MOHV Solna

Arvid Tydéns Allé 12
171 69 Solna — Visa karta

Vad tror Ulrika att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 6 kunder tycker om Ulrika Lindqvist

• Cecilia S
    Cecilia S skrev om Ulrika Lindqvist en del av MOHV Solna
    Ulrika har varit en otroligt engagerad och lyhörd mäklare sedan dag ett. Vi var väldigt noggranna innan vi valde mäklare att verkligen utvärdera flera stycken och efter att ha träffat Ulrika två gånger och fått en presentation av både hennes och MOHVs arbetssätt och modell så bestämde vi oss snabbt att detta var mäklaren för oss. Vi körde en förberedande försäljning och fotade lägenheten under sommaren med hjälp av MOHVs proffsiga fotograf. Bilderna blev jätte bra och Ulrika tog fram en väldigt fin annons som vi fick vara med och tycka till om. När vi sedan började leta ny lägenhet så hade vi Ulrika som bollplank och ställde frågor om områden, prisnivåer och taktik vilket var väldigt uppskattat från vår sida. Ulrika svarar alltid på frågor och ringer upp om det finns några funderingar. När det sedan var dags att sälja lägenheten så fanns hon med i alla skeden och uppdaterade oss kontinuerligt under processen samt skickade statistik på annonsen. Budgivningen gick väldigt smidigt och vi blev uppdaterade kontinuerligt vilket ledde till att vi hade signat avtal på lägenheten redan på onsdag förmiddag. Att lägenheten dessutom såldes för rekordpris i föreningen trots dagens marknadsläget är tack vare Ulrika som hade en bra känsla för utgångspris och hanterade intressenterna på ett ypperligt sätt. Vi är helt enkelt mer än nöjda med Ulrikas insats och det faktum att köparna av vår lägenhet valde Ulrika som mäklare direkt efter signering visar på det förtroende som Ulrika ger till både säljare och köpare! Vi kan verkligen bara ge goda lovord kring hennes insats! Läs mer
  • Gustav L skrev om Ulrika Lindqvist en del av MOHV Solna
    Bra kontakt under hela köpet. Väldigt bra uppföljning under budgivningsprocessen. Läs mer
  • Christoffer J skrev om Ulrika Lindqvist en del av MOHV Solna
    Lätt att kommunicera med, kunnig och kommer snabbt med svar på eventuella frågor. Läs mer
  • Louise S skrev om Ulrika Lindqvist en del av MOHV Solna
    Mycket bra mäklare! Genuin, trevlig och professionell! Läs mer
  • Amanda H skrev om Ulrika Lindqvist en del av MOHV Solna
    Ulrika skötte allting så bra. Väldigt imponerad över hennes flexibilitet, noggrannhet och allt med glimten i ögat.
    Ulrika höll oss uppdaterade under hela processen och jag kände mig supertrygg hela tiden.
    Nästa Eklund! Läs mer
  • Migkali K skrev om Ulrika Lindqvist en del av MOHV Solna