Ulrika Lindqvist

Ulrika Lindqvist

Ulrika Lindqvist är mäklare på MOHV Solna

Ulrika Lindqvist har varit registrerad mäklare sedan 2014-03. Ulrika Lindqvist har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-11 och har fått 43 omdömen med ett betyg på 4.9. Ulrika Lindqvist har haft 10 försäljningar sen 2019-11 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-11 - 2020-10

Läs vad 43 Läs vad Ulrika Lindqvist

• 2020-10-16
    Ger Ulrika bästa omdöme. Sålt en liten 2:à som stylades. Hon har hållit oss uppdaterade och välinformerade under hela försäljningsprocessen. Dessutom med trevligt bemötande utan att för den skull vara påträngande. Kommer att rekommendera henne till vänner och bekanta./Britt-Marie Wilow
    Britt-marie W
    • 44.0 m²
  • 2020-10-15
    Vänligt och proffesionellt bemötande av Ulrika. Hon var bra på att hålla en informerad under processen.
    Carolina A
    • 44.0 m²
  • 2020-10-13
    Grym säger ja bara! Lugn och proffsig. Jobba i bra tempo. Koll på allt! 5 plus!
    D********* R
    • 75.0 m²
  • 2020-10-12
    Proffsig, snabb och trevlig! Lätt att bolla frågor med kring objektet och förhandlingsförfarandet...
    Tomas B
    • 75.0 m²
  • 2020-09-26
    Vi sålde vår lägenhet i Sundbyberg med Ulrika och vi är väldigt nöjda. Hon har varit engagerad och bra på att återkoppla och hålla kontakt genom hela processen.
    Elin G
    • 55.0 m²
  • 2020-09-24
    Ulrica var trevlig och smidig, professionell. Vi är nöjda. Vi sålde vår kolonistuga, allt klart på 1 månad. Mvh Anne
    Anne R
    • 30.0 m²
    • Ulriksdals koloniförening
    sålde sin stuga med hjälp av Ulrika Lindqvist en del av MOHV Solna
  • 2020-09-07
    Vi sålde vår lägenhet via Ulrika och vi är mycket nöjda med henne. Hon är lyhörd, engagerad och mycket bra på att återkoppla under hela processen. Vi kan verkligen rekommendera henne som mäklare!
    Miriam G
    • 71.0 m²
  • 2020-06-18
    Sålt lägenhet med hjälp av Ulrika Lindqvist. Ulrika,en jätteduktig mäklare. Alltid trevlig och glad. Ärendet gick snabbt och kändes så tryggt och professionellt. Rekommenderar henne varmt.
    Barbara P
    • 4:a
    • 91.5 m²
    • Huvudsta
  • 2019-12-30
    Jag valde Ulrika för att sälja min lägenhet i Solna och hon utförde uppdraget över all förväntan! Hon var lyhörd, professionell och höll mig ständigt uppdaterad. Det jag gillade mest med Ulrika att hon hade ett nytänkande och vågade göra saker annorlunda, i samråd med mig givetvis. Jag kommer rekommendera henne varmt i framtiden.
    Mariette J
    • 39.0 m²
    • Råsunda
  • 2019-12-28
    Ulrika är en varm och duktig mäklare! Det var en knepig affär där budgivningen som det gör rusar iväg och folk har inte tänkt ordentligt. Två hoppar av och sedan blev det min tur och vi kom snappat till en ny lösning vilket jag uppskattar! Och Ulrika knöt ihop affären snabbt och mycket smidigt och skickligt!! En sak om kontoret många unga ”ouppfostrade ” människor som inte hälsar jag har gjort affärer flera affärer med Eklund där är alla fantastiskt artiga, trevliga och hälsar på ett bra sätt Skärpning
    Anne-marie E
    • 39.0 m²
    • Råsunda
    köpte sin lägenhet med hjälp av Ulrika Lindqvist en del av MOHV Solna

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte