Mäklare Stockholms län Solna MOHV Solna Ulrika Lindqvist

• Deon köpte sin lägenhet med hjälp av Ulrika Lindqvist en del av MOHV Solna

2019-05-08

Skytteholm
    Köpte lägenhet i Solna.

Jag fick ett bra och vänlig bemötande av Ulrika.

Hon var professionell och informativ kring bostaden. Ulrika svarade på alla min frågor och hade bra kommunikation under hela affären.

Jag skulle rekomendera Ulrika. :-) Läs mer
  • Christine R köpte sin lägenhet med hjälp av Ulrika Lindqvist en del av MOHV Solna

2019-05-03

Centrala Sundbyberg
    Påläst proffsig och trevlig mäklare som inger stort förtroende. Läs mer
  • Martin E sålde sin lägenhet med hjälp av Ulrika Lindqvist en del av MOHV Solna

2019-04-21

Skytteholm
    Ulrika hjälpte mig att sälja min bostadsrätt och var under hela processen engagerad och driven. Hon var lyhörd för- och besvarade alla frågor som dök upp längs vägen under försäljningen samt inkännande gentemot de steg som ingick i försäljningen. Jag blev nöjd med affären och kan rekommendera Ulrika! Läs mer
  • Refad B köpte sin lägenhet med hjälp av Ulrika Lindqvist en del av MOHV Solna

2019-04-12

Jag har köpt en lägenhet och jag tycker att hon är duktig på sitt jobb, hon bemötte mig väldigt bra och var snäll.
    Mina förväntningar var höga och jag tyckte att hon var så som jag hade förväntat mig. Läs mer
  • Vicky N sålde sin lägenhet med hjälp av Ulrika Lindqvist en del av MOHV Solna

2019-04-11

Centrala Sundbyberg
    Vi har varit jättenöjd med Ulrika som vår mäklare när vi sålde vår bostadsrätt.

Alltid lätt att komma i kontakt med, och hela tiden ett proffsigt bemötande.

Rekommenderas! Läs mer
  • Mårten S
    Mårten S sålde sin lägenhet med hjälp av Ulrika Lindqvist en del av MOHV Solna

2019-04-10

Vireberg
    Ulrika hjälpte oss att sälja vår 3:a i Solna/Vireberg på ett föredömligt sätt.
    Professionell, vänlig, kunnig, flexibel, inkännande. Läs mer
  • Julia C
    Julia C sålde sin lägenhet med hjälp av Ulrika Lindqvist en del av MOHV Solna

2019-04-09

Centrala Sundbyberg
    Engagerad och kunnig. Noga med att hålla alla parter informerade om läget vilket kändes tryggt. Läs mer
  • Vinko R sålde sin lägenhet med hjälp av Ulrika Lindqvist en del av MOHV Solna

2019-04-09

Ulrika Lindqvist var suverän vid försäljningen av vår lägenhet. Hon var engagerad och professionell. Vi kände oss trygga i att hon var rätt person för jobbet. Vi hade en bra dialog och våra förväntningar kring försäljningen infriades och överträffades. Rekommenderas! Läs mer
  • Ellen E sålde sin lägenhet med hjälp av Ulrika Lindqvist en del av MOHV Solna

2019-03-26

Ulriksdal
    Ulrika på MOHV Solna hjälpte mig att sälja min 1,5a i Ulriksdal. Ulrika var oerhört lyhörd och engagerad under hela processen. Hon höll mig hela tiden uppdaterad om läget samt kom med förslag på hur vi skulle driva försäljningen framåt. Trots en svår marknad lyckades Ulrika sälja lägenheten till ett pris som jag är nöjd med. Mitt helhetsintryck av Ulrika är att hon är professionell, engagerad och en jordnära person som det är lätt att känna förtroende för. Ulrika anpassar sig efter säljarens önskemål och arbetar hårt för en lyckad försäljning. Jag skulle inte tveka att anlita henne igen vid framtida försäljningar. Läs mer
  • Yildiz D skrev om Ulrika Lindqvist en del av MOHV Solna

2018-12-13

Köpt en bostadsrätt i Solna och jag kunde inte ha fått bättre hjälp. Ulrika är en trygg och fantastik mäklare, hon var alltid tillgänglig för mig som kund. Informativ och kunnig inom sitt område, visade att hon brydde sig lika mkt om köparen som för säljaren. Om jag någonsin kommer att sälja min bostad kommer det definitivt vara Ulrika som kommer få sälja den. Ulrika lever upp till alla förväntningar på hur en väldigt bra mäklare bör vara. Läs mer

Senaste försäljningarna

Stenbrottsgatan