Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Östermalm MOHV MOHV Stockholm Daniel Fredricson

en del av MOHV Stockholm

Sveavägen 141, 113 46 Stockholm — Visa karta

4.8 / 5 i betyg — 66 rekommendationer
Jag heter Daniel Fredricson och jag är reg. fastighetsmäklare på MOHV, ett modernt mäklarföretag med fokus på kundnytta genom flexibla lösningar. Kontakta mig så tar vi tillsammans fram det upplägg som fungerar bäst för just dig och din bostad.

Läs vad 66 användare tycker om Daniel Fredricson

• Mohammed A
    Mohammed A skrev om Daniel Fredricson en del av MOHV Stockholm
    Han är duktig och serviceinriktad
    2017-01-18 Daniel F svarar Mohammed A
    Tack snälla för din rekommendation, hoppas du trivs uppe på våning 13! :) /Daniel
  • Hanna F
    Hanna F skrev om Daniel Fredricson en del av MOHV Stockholm
    Mycket engagerad och nytänkande mäklare som levde upp till våra förväntningar.
    2017-01-18 Daniel F svarar Hanna F
    Tack för ert förtroende Hanna, önskar dig stort lycka till med allt framöver och tveka inte att kontakta mig igen vare sig det gäller sälj eller köp! /Daniel
  • Lennart G
    Lennart G skrev om Daniel Fredricson en del av MOHV Stockholm
    Jag intervjuade 6 st Mäklare innan jag bestämde mig om vem som skulle få uppdraget.
    Det stod klart att 2 st hade kunnande och säljupplägg som var genomtänkt.
    Det blev Daniel Fredricson på MOHV som fick uppdraget.
    Daniel genomförde uppdraget helt efter den plan han presenterade samt hade
    som person utmärkta säljegenskaper vilket resulterade till ett resultat mycket över förväntan.
    2017-01-18 Daniel F svarar Lennart G
    Tack Lennart, det var en rolig utmaning att övertyga dig och jag är glad att jag fick chansen! Med bra ingredienser och ett hårt arbete kan man nå hur långt som helst och det visade sig i resultatet! Ta hand om dig och jag finns tillgänglig om det skulle vara något jag kan göra för er! :) /Daniel
  • Alessandro I
    Alessandro I skrev om Daniel Fredricson en del av MOHV Stockholm
    He is very good and professional. I'm happy how things went
    2017-01-18 Daniel F svarar Alessandro I
    Thank you Alessandro, its been a pleasure! :) /Daniel
  • Pia D
    Pia D skrev om Daniel Fredricson en del av MOHV Stockholm
    Daniel är trevlig, kompetent & angagerad!
    2017-01-18 Daniel F svarar Pia D
    Tack snälla Pia, hoppas allt är bra med dig och Jonas! :) /Daniel
  • Mattias F
    Mattias F skrev om Daniel Fredricson en del av MOHV Stockholm
    Grymt energirik och engagerad. Pålitlig och supertrevlig mäklare som vet var gränsen går mellan ett bemötande som är alldeles lagom säljande och aldrig "too much". Efter en smidig start med fotografering, styling och visning så drog budgivningen ut på tiden men Daniel höll lugnet och fick till ett grymt slutpris. Daniel rekommenderas varmt och jag kommer antagligen att anlita honom igen!
    2017-01-18 Daniel F svarar Mattias F
    Vilka härliga ord Mattias, tack snälla! Jag blir glad och taggad för ännu fler utmaningar! Ser fram mot att få hjälpa dig igen! /Daniel
  • Annika B
    Annika B skrev om Daniel Fredricson en del av MOHV Stockholm
    Jag valde ut 5 st mäklare som jag träffade för intervju. Efter det stod det mellan 2 st mäklare, den ena var specialist i området och Daniel på MOHV var den andra. Det blev Daniel, mycket för att han var på "hugget" och beskrev sitt jobb på ett förtroendefullt sätt.
    Daniel genomförde säljprocessen precis så bra som han beskrivit vid vårt första möte, höll hela tiden fin kontakt och var tillgänglig för oss. Under budgivningen upplevde jag att Daniel var lika mån om spekulanterna som om mig som säljare. Det är en egenskap jag värderar högt då han ju faktiskt representerar mig som säljare i säljprocessen. Marknaden styr priset men jag tror att Daniels hantering vid slutförhandlingen gav det lilla extra vilket resulterade i ett för området rekordhögt slutpris.
  • Johan
    Johan skrev om Daniel Fredricson en del av MOHV Stockholm
    Mycket kompetent och kommunikativ!
  • Fredrik D
    Fredrik D skrev om Daniel Fredricson en del av MOHV Stockholm
    Daniel genomförde försäljningen från start till mål på ett ypperligt sätt. Kanoninsats in i minsta detalj och med bra känsla för marknaden. Men mest av allt har han en personlighet som inger förtroende hos både köpare och säljare.
  • Farhana J
    Farhana J skrev om Daniel Fredricson en del av MOHV Stockholm
    Professionell mäklare som är lika mån om sälja som köpare. Har enormt mycket tålamod och stressar aldrig upp sig eller säljaren. Plus i kanten att bilderna blir jättefina!
  • Parviz K
    Parviz K skrev om Daniel Fredricson en del av MOHV Stockholm
    Mycket bra mäklare som gör allt för att kunden ska bli nöjd!
    Han har också visat mycket tålamod vid upprepade visningar.
  • Stina K
    Stina K skrev om Daniel Fredricson en del av MOHV Stockholm
    En mycket engagerad och förtroendeingivande mäklare som gjorde vår försäljningsprocess enkel och trevlig med ett mycket gott resultat. Kan varmt rekommendera Daniel!
  • Örjan O
    Örjan O skrev om Daniel Fredricson en del av MOHV Stockholm
    Daniel är kunnig, målinriktad och lätt att prata med.
  • Petter O
    Petter O skrev om Daniel Fredricson en del av MOHV Stockholm
    Jag är inte säker på vad frågan är. Om den är "kan du rekommendera Daniel som mäklare" så är svaret "ja".
  • Fred B
    Fred B skrev om Daniel Fredricson en del av MOHV Stockholm
    En kunnig och proffessionellt mäklare.
    Väldigt nöjd med bostadsköpet utan att bli stressad. Jag rekommenderar honom till andra och önskar honom all lycka.
  • Christian K
    Christian K skrev om Daniel Fredricson en del av MOHV Stockholm
    En oerhört hängiven och dedikerad mäklare som var engagerad i vår försäljning. Kan varmt rekommendera Daniel!
  • Ulrika O
    Ulrika O skrev om Daniel Fredricson en del av MOHV Stockholm
    Trevligt och proffesionellt bemötande! Tog sig tid att kolla upp saker och var mycket tillmötesgående!
  • Mats
    Mats skrev om Daniel Fredricson en del av MOHV Stockholm
    Proffsigt intryck från första början med hög energi och driv.
  • Emma L
    Emma L skrev om Daniel Fredricson en del av MOHV Stockholm
    Är supernöjd med den hjälp jag fick av MOVH Stockholm när jag skulle sälja min lägenhet! Daniel Fredricson gjorde ett grymt jobb och var väldigt professionell och duktig! Rekommenderar dom starkt!
  • Carola T
    Carola T skrev om Daniel Fredricson en del av MOHV Stockholm
    Daniel representerade vår lägenhet på ett unikt, välarbetat och exklusivt sätt. Han ansträngde sig den extra milen för att sälja vår bostad och uppnå höga resultat.Kommunikationen var på tio hela vägen från början till slut. Vi skulle rekommendera honom till alla vi känner. Om vi någonsin säljer igen, hör vi gärna av oss till Daniel.
  • Göran H
    Göran H skrev om Daniel Fredricson en del av MOHV Stockholm
    Korrekt och proffessionellt, precis som man kan förvänta sig.
  • Henrik C
    Henrik C skrev om Daniel Fredricson en del av MOHV Stockholm
    Proffsigt intryck från första början!
    Daniel tillsammans med kollegan Mikael sålde in sig mycket bra, de hade gjort en anpassning av försäljningsupplägget som vi tyckte passade oss jättebra. Bra intryck även från köpare då Daniel hade personliga visningar av lägenheten, vilket gjorde att köparna fick bra med tid och info för att värdera objektet.
    Kan varmt rekommendera Daniel, han går alltid in med fullt engagemang!
  • Tony K
    Tony K skrev om Daniel Fredricson en del av MOHV Stockholm
    Lugn, professionell, ger ett ärligt intryck!
  • Paul S
    Paul S skrev om Daniel Fredricson en del av MOHV Stockholm
    Daniel har gjort ett mycket bra jobb och gett ett proffesionellt intryck från början till slut. Allt framtaget material har varit mycket snyggt och det blev en väldigt lyckad försäljning!
  • Amin N
    Amin N skrev om Daniel Fredricson en del av MOHV Stockholm
    Trevlig och drivande till att sälja.
  • Raymond P
    Raymond P skrev om Daniel Fredricson en del av MOHV Stockholm
    Vi hade letat efter nytt boende i över ett år när vi träffade Daniel. Efter att ha fått uppleva både dålig service och oproffesionellt beteende från tidigare mäklare hade vi nästan givit upp men Daniel var både professionell, kunnig men framför allt var det hans service känsla som imponerade på oss.

Tack vare all hans hjälp hittade vi vårt drömboende och vi har rekomenderat honom varmt till alla vi känner och som vill ha en mäklare som har hjärtat på rätt plats!
  • Marcus S
    Marcus S skrev om Daniel Fredricson en del av MOHV Stockholm
    Mycket nöjd med Daniel som håller hög servicenivå och professionalism.
  • Katrin S
    Katrin S skrev om Daniel Fredricson en del av MOHV Stockholm
    En fantastisk mäklare som är genuin och ger allt och lite till. Är väldigt nöjd med försäljningen av min lägenhet i Vasastan.

Daniel är bra på att lyssna på kundens önskemål och han eftersträva alltid att komma med förslag och lösningar för att försäljningen ska gå så smidigt som möjligt! Kan varmt rekommendera Daniel på MOHV.
  • Mikael T
    Mikael T skrev om Daniel Fredricson en del av MOHV Stockholm
    Väldigt duktig mäklare, en av väldigt få i branschen som verkligen anstränger sig och jobbar för sin affär. Ringde kalla samtal och övertalade personer att komma till visning, vilket resulterade i rekordpris.
  • Joakim B
    Joakim B skrev om Daniel Fredricson en del av MOHV Stockholm
    Mycket professionellt bemötande samt serviceinriktad mäklare. Lätt att få kontakt, snabb återkoppling, erhålla korrekta uppgifter vid frågor.
  • Hannah N
    Hannah N skrev om Daniel Fredricson en del av MOHV Stockholm
    He was always quick to answer and reliable. Left me and the seller alone while waiting for the bank for one hour, seemed a bit odd and awkward.

And they should really offer tea and not just coffee at MOHV ;) a sandwich while waiting for the bank for one hour would also be nice.
  • Pontus M
    Pontus M skrev om Daniel Fredricson en del av MOHV Stockholm
    Mohv levererade!
    Fick det pris jag efterfrågade som säljare!
    Mycket nöjd!!
  • Martin D
    Martin D skrev om Daniel Fredricson en del av MOHV Stockholm
    Jag hade nöjet att både köpa och sälja genom Daniel, och han har varit väldigt smidig och proffsig att jobba med genom hela processen.

Han lyckades genom sitt nätverk på väldigt kort tid få till både stilren inredning och snygga foton som sticker ut ur mängden, och han visade ett starkt engagemang under försäljningen.

Med sin tydliga kunskap om marknaden och den tiden han tar sig att lära sig om bostaden han säljer, kan han ta sig ann en rådgivarroll även för mer informerade köpare och säljare. Det gör att man känner sig väldigt trygg i hans händer.

Även efter att bläcket hamnat på pappret har han gjort sig tillgänglig för frågor och alltid varit öppen och ärlig. Jag rekommenderar helhjärtat Daniel till seriösa säljare som kräver det lilla extra av sin mäklare.
  • Anna A
    Anna A skrev om Daniel Fredricson en del av MOHV Stockholm
    Daniel är engagerad, proffsig och tillgänglig. En mycket bra mäklare som jag gärna rekommenderar andra.
  • Andrus E
    Andrus E skrev om Daniel Fredricson en del av MOHV Stockholm
    Trevlig, rak, lättillgänglig. Lyhörd för båda parternas önskemål. Hela affären gick efter omständigheterna snabbt och smidigt.
  • Azadeh B
    Azadeh B skrev om Daniel Fredricson en del av MOHV Stockholm
    no problem.
    I liked the fact that he was in touch with SMS for the bidding. That reduces the stress of bidding a bit.
  • Peter M
    Peter M skrev om Daniel Fredricson en del av MOHV Stockholm
    Daniel är en mycket trevlig och ambitiös person som är lätt att få förtroende för. På presentationen talade han om vilka tidigare försäljningsrekord han hade satt, men det var ingen överdrift då han gjorde det igen i vår försäljning.

Jag kan varmt rekommendera honom!
  • Kristina V
    Kristina V skrev om Daniel Fredricson en del av MOHV Stockholm
    Vi kom i kontakt med Daniel Fredricson via Mohv i Lund när vi skulle sälja vår lägenhet våren 2015. Daniel var i alla avseenden en hjälpsam och professionell mäklare. Lätt att få kontakt med, noggrann med återkoppling och en allt igenom trevlig och vänlig människa att ha att göra med. Daniel hanterade oväntade situationer på ett ypperligt sätt och bidrog med ett lugn i den stressade situation som en lägenhetsförsäljning kan vara. Vi rekommenderar varmt Daniel som mäklare för den som funderar på att sälja en fastighet!
  • Fredrik E
    Fredrik E skrev om Daniel Fredricson en del av MOHV Stockholm
    Vi tyckte att Daniel gav ett professionellt men ändå varmt intryck. Tycker särskilt om sättet att tänka vad gäller hur spekulanter ska fångas upp och varje sedan ska bearbetas efter visning. En sak som skiljde mot andra mäklare vi träffade innan vi valde Daniel för att sälja vår lägenhet var att han frågade oss vad vi tyckte var viktigt i hur en mäklare arbetar. För att sammanfatta så är vi väldigt nöjda med vad Daniel och hans kompetenta medarbetare gjorde i samband med vår lägenhetsförsäljning.
  • Frida Ö
    Frida Ö skrev om Daniel Fredricson en del av MOHV Stockholm
    Vi är väldigt nöjda med Daniel. Han stod för sitt ord och "pratade" upp lägenheten.
    Daniel är en trevlig mäklare som inte är för på och det var det som gjort att vi valde honom i första läget.
  • Mait H
    Mait H skrev om Daniel Fredricson en del av MOHV Stockholm
    Daniel är verkligen mycket professionell. Rak och tydlig i faktainformation. Dessutom väldigt sympatisk.
  • Frida A
    Frida A skrev om Daniel Fredricson en del av MOHV Stockholm
    Toppen från början till slut. Proffsig, tydlig och trevlig.
  • Jon L
    Jon L skrev om Daniel Fredricson en del av MOHV Stockholm
    Jag är väldigt nöjd, Daniel är en offensiv, trevlig, kunnig och entusiastisk mäklare. han kommunicerar bra och snabbt vilket är oerhört viktigt.
    Problemet vi hade var att förväntningarna skruvades upp för högt, dvs jag som kund trodde att jag skulle få mycket mer än jag till slut fick, vilket lätt skapar en känsla av besvikelse. Det är en balansgång för mäklare där jag tror att dom ofta "sockrar" priset initialt för att få objektet och sedan tvingas inta en mer defensiv och förklarande ställning när det väl ska till att göra affär lite senare med lägre bud. jag känner ändå att jag till slut fick det pris som marknaden var beredd att betala, vi hade god exponering och många intressenter.
  • Frida C
    Frida C skrev om Daniel Fredricson en del av MOHV Stockholm
    Daniel är trevlig och professionell. Han tar sig tid och är mån om både köpare och säljare. Ingen stress eller press vid ett stort och viktigt beslut. Jag träffade flera mäklare innan jag fastnade för Daniel som vann på ett väl sammansatt erbjudande och en trevlig telefonröst.
    2015-12-17 Daniel F svarar Frida C
    Tack Frida, det är stora beslut och jag är glad att jag fick möjligheten att hjälpa dig! Lycka till i ert nya boende och tveka inte att kontakta mig igen. Allt gott! /D
  • Andreas P
    Andreas P skrev om Daniel Fredricson en del av MOHV Stockholm
    Daniel är väldigt engagerad och pålitlig. Jag träffade 6 mäklare/mäklarhus för att se vad som fanns att välja mellan i Stockholms mäklardjungel. Daniel var absolut den som stack ut med en energi och ett driv utan att vara för krävande.enkel att ha att göra med och levererade en mycket bra och personlig tjänst, som utlovat. Inte minst har Daniel en personlighet som gör en glad och trygg.
    rekommenderar Daniel alla dagar!
    Tack!
    2015-12-17 Daniel F svarar Andreas P
    Tack för samarbetet och de fina orden Andreas! Hälsa Skåne från mig och lycka till i framtiden! /D
  • Mathiesha  D
    Mathiesha D skrev om Daniel Fredricson en del av MOHV Stockholm
    Hej

Riktigt duktig mäklare som har yrkes kunskaper som är värdig att kommentera.
    Daniel under lovar, men när det kommer till slut resultat så över levererar han mer än förväntat.
    Han vet hur man håller alla parter nöjda vid försäljnings uppdrag, alltså säljare& köpare menar jag på.
    Jag kommer anlita Daniel för alla kommande försäljnings uppdrag framöver.
    Riktigt duktig mäklare i branschen som jag kan rekommendera,
    för dem är få i branschen.

Stort tack, hälsningar
    Mathiesha & Hansi
  • Inger H
    Inger H skrev om Daniel Fredricson en del av MOHV Stockholm
    För två år sedan skulle jag sälja min mors lägenhet. Träffade 5 mäklarfirmor och lovade mig själv efter det att aldrig sälja min egen lägenhet. När det nu blev dags för mig att sälja så var jag ju väldigt skeptisk till de firmor som kom.

Daniel gjorde ett mycket sympatisk intryck från första telefonkontakten och om jag ska vara ärlig så hade jag nog bestämt mig redan då. Daniel är kompetent, energisk, trygg i sin roll och ger verkligen 100%. Det är första gången jag träffar en mäklare som ärligt ser ut att trivas med sitt jobb och har roligt. Eftersom jag är kontrollfreak var det extra skönt att känna att jag kunde lita på honom och släppa allt. Jag har blivit fullt uppdaterad hela vägen och har inte för ett ögonblick känt att han "släppt" mig bara för att försäljningen är klar. Daniel har det där lilla extra jag önskar fler mäklare hade. Förmodligen finns resten av dem på MOHV :-)

Letar ni mäklare, välj Daniel och MOHV - ni kommer inte att ångra er!
    2015-09-24 Daniel F svarar Inger H
    Inger, vart ska man börja? Jag är glad att den jag är som person och mäklare verkar ha kommit fram till 100%, det som jag alltid jobbar för! Tack för förtroendet och de fina orden. Jag önskar dig all lycka framöver! /D
  • Hari B
    Hari B skrev om Daniel Fredricson en del av MOHV Stockholm
    Otroligt professionell och ambitiös, samtidigt som han har en avslappnad känsla, precis som någon skrev här nedan. Detta inger en trygghet för både köparen men också för mig som säljare.
  • Therese T
    Therese T skrev om Daniel Fredricson en del av MOHV Stockholm
    Vi kan varmt rekommendera Daniel som mäklare. Alltid lätt att få tag på, professionell och kunnig.
    2015-09-16 Daniel F svarar Therese T
    Tack för samarbetet och rekommendationen! Stort lycka till med nya huset och nya staden. Hälsa Lasse! /Daniel
  • Oscar M
    Oscar M skrev om Daniel Fredricson en del av MOHV Stockholm
    Daniel var i all kontakt mycket trevlig och professionell. Det jag tycker utmärker honom lite extra är hans driv som visar sig i i direkt återkoppling med information efter möten och visningar. Jag var genom hela processen mycket nöjd och rekommenderar verkligen Daniel som mäklare!
    2015-09-10 Daniel F svarar Oscar M
    Tack för de fina orden Oscar! Önskar dig stort lycka till framöver med nytt jobb och nya möjligheter, du vet hur du når mig. Allt gott! /Daniel
Karolina Miramadi
Linus Johansson