Desireé Nilsson är mäklare på MOHV Stockholm

Desireé Nilsson har varit registrerad mäklare sedan 2020-11. Desireé Nilsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-12 och har fått 34 omdömen med ett betyg på 4.9. Desireé Nilsson har haft 18 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 94% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 34 Läs vad Desireé Nilsson

2022-06-08 Verifierad kund
    Gav trygghet från visning till kontrakt och även efteråt. Kändes bra och tryggt att köpa en bostad som hon förmedlade.
    2022-03-02 Verifierad kund
    Vi är supernöjda med Desiree, hon har varit professionell och trevlig i all sin kommunikation med oss. Tack vare sin lyhördhet och driv kunde hon matcha oss mot vår drömbostad där vi kunde göra affär på förhand till ett pris som både vi och säljaren kände oss nöjda med. Rekommenderar varmt!
    2022-02-24 Verifierad kund
    Mycket bra bemötande och professionell, fick väldigt mycket information om bostaden vi kikade på. mycket tydlig med med informationen man får samt svarar på alla frågor man undrar över
    2022-02-24 Verifierad kund
    Engagerad, driven och flexibel!
    2022-02-24 Verifierad kund
    Gott bemötande, snabb på att svara. Hjälpte oss att få köpa vid önskat pris, kunde ge oss en visning av bostad på önskad tid. Helt enkelt ett bra val av mäklare👍🏽
    2022-02-23 Verifierad kund
    Desireé är en otroligt hängiven mäklare. Hon har verkligen gått den extra milen för mig och min lägenhet. Hon är väldigt empatisk och personlig samtidigt som hon är väldigt professionell. Jag skulle absolut rekommendera Desireé som mäklare!
  • Adam F
    sålde sin lägenhet med hjälp av Desireé Nilsson en del av MOHV Stockholm
    2021-12-27 Verifierad kund
    Supernöjd med processen! tack!
    • Aspudden
    2021-12-27 Verifierad kund
    Desireé har en trygg och jordnära personlighet som gjorde att vi kände oss trygga.

Vi hade bråttom att sälja. Desirée kom kl 17 en eftermiddag och dagen efter kl 19 var lägenheten stylad, fotograferad och upplagd på Hemnet. Bra jobbat!

Vi är nöjda med försäljning via Desirée och rekommenderar gärna henne till andra.
    2021-11-22 Verifierad kund
    Personligen skulle aldrig anlita henne att sälja min lägenhet.
    Hej Hanaa. Jättetråkigt att du känner så och fått den upplevelsen. Dessvärre hade vi ett avtal att förhålla oss till som inte går att ändra två veckor innan tillträdet. Även om jag önskar att jag kunde ändra det så finns det en till part på andra sidan (säljaren) vi måste ta hänsyn till.

Hoppas att ni trivs bra i er fina bostad ändå.

God fortsättning!
    • Enskede
    2021-11-13 Verifierad kund
    Otroligt bra och proffsigt bemötande från första kontakt, rätt man på rätt plats helt enkelt.