Läs vad 4 Läs vad Desireé Nilsson

• 2021-01-12
    Köpte min första lägenhet av Desireé Nilsson på Mohv. Fick direkt ett väldigt gott intryck av henne vid visning, ett intryck som har hållt i sig under hela processen. Väldigt flexibel och hjälpsam mot mig som förstagångsköpare! Kan varmt rekommendera Desireé! 10 av 10!
    Fanny W
    • 1:a
    • 26.0 m²
    • Vasastan
    köpte sin lägenhet med hjälp av Desireé Nilsson en del av MOHV Stockholm
  • 2021-01-12
    Hon har sålt min för det priset jag önskat 🤩👍 hon får lätt Fem Stjärnor från mig.
    Alexander R
    • 1:a
    • 26.0 m²
    • Vasastan
    sålde sin lägenhet med hjälp av Desireé Nilsson en del av MOHV Stockholm
    Hej Alexander! Stort tack för förtroendet och STORT tack för ett riktigt bra samarbete! Så kul att få hjälpa dig!

• 2020-12-16
    Vi hörde av oss till Desireé då vi letade ny bostad. Hon förstod snabbt vad vi var ute efter och kom direkt med förslag på ett objekt hon precis fått i uppdrag att sälja.

Från vår första kontakt till att vi hade signat affären tog det endast fem dagar. Vi kan minst sagt säga att Desireé jobbade snabbt och effektivt utan att tumma på professionalismen. Hon var hela tiden tillgänglig och visade högt engagemang!
    Edwin O
    • 2:a
    • 51.0 m²
    köpte sin lägenhet med hjälp av Desireé Nilsson en del av MOHV Stockholm
    Hej Edwin! Stort tack för dom fina orden. Det var ett nöje att få hjälp er hitta er nya drömbostad! Hoppas att ni kommer trivas!🤩☀️

• 2020-12-16
    Sålde lägenhet med Desirée och redan vid första mötet tyckte vi om henne och kände att det var hon som skulle få hjälpa oss.
    Vi skrev förmedlingsuppdrag och redan samma dag återkom hon med spekulanter som var intresserade. Det blev deal och vi skrev kontrakt.
    Otroligt snabbt jobbat och till föreningsrekord 😍
    Desirée är bra på att hålla oss uppdaterade om vad som händer hela tiden och alltid glad och trevlig att ha och göra med.
    Kan varmt rekommendera Desirée 😍⭐️
    Julia F
    • 2:a
    • 51.0 m²
    sålde sin lägenhet med hjälp av Desireé Nilsson en del av MOHV Stockholm
    Hej Julia! Tack för dina fina ord! Betyder massor! Tack snälla för förtroendet. 😍 Superkul att få hjälpa er och nu ska vi bara hjälpa er att hitta något nytt!🤩 Ha det bäst! Kram Desirée

Visa svar

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte