Desireé Nilsson

Desireé Nilsson

Desireé Nilsson är mäklare på MOHV Stockholm

Desireé Nilsson har varit registrerad mäklare sedan 2020-11. Desireé Nilsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-12 och har fått 19 omdömen med ett betyg på 5.0. Desireé Nilsson har haft 16 försäljningar sen 2020-11 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-11 - 2021-07

Läs vad 19 Läs vad Desireé Nilsson

2021-07-18
    Desireé kom in som ny mäklare när vi inte fick vår lägenhet såld på ett sätt som motsvarade våra förväntningar. Efter bara lite drygt två veckor hade vi sålt lägenheten till ett pris vi va nöjda med! Desireé har ett förtroendeingivande, positivt och respektfullt sätt och har även visat ett stort engagemang i processen och en tilltro till lägenheten. Desireé har våra varmaste rekommendationer!
    2021-07-01
    Desireé är lyhörd, proffsig och målinriktad med fokus på resultat. Vi fick ett snabbt intryck av seriositet och kunde luta oss tillbaks med vetskap om att vi anlitar en mäklare med bra koll på marknaden och möjligheter.
    Vi varmt rekommenderar Desireé för kommande säljuppdrag till er som går i tankar att sälja sin bostad.
    Gunilla&Tony
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Desireé Nilsson en del av MOHV Stockholm
    2021-06-28
    Med Desireé som mäklare vid köp av bostad kände jag mig väl bemött med otroligt bra återkoppling och uppdatering under hela processen. Oftast håller mäklare sina säljare väl informerade om saker och ting, men här kände man sig även väl omhändertagen som köpare!
    2021-05-24
    Bästa Desirée är en helt otrolig mäklare. Rekommenderar verkligen henne till alla. Lyhörd, affärsmässig och ger inte upp. Försökte sälja med en tidigare mäklare vilket inte gick hela vägen, så Desirée tog över uppdraget och slutförde processen långt över förväntan. Otroligt nöjd!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Desireé Nilsson en del av MOHV Stockholm
    2021-05-13
    Jag tyckte Desireé var professionell, var bra på att ge information samt återkoppling. Jättebra verkligen!
    2021-05-12
    Förträffligt trevlig och enkel att ha att göra med. Gjorde ett mycket bra jobb med förmedlingen av bostaden som höll högsta klass. Kan varmt rekommendera Desiree om ni går i tankar att sälja er bostad eller köpa av Desirée.
  • Sam R
    sålde sin lägenhet med hjälp av Desireé Nilsson en del av MOHV Stockholm
    2021-04-13
    Sålde min bostad med Desiree som kunde leverera ett fantastiskt bra resultat där hon på ett smidigt sätt hittade en köpare till mig utan att jag behövde hålla öppna visningar och styla/renovera. Extremt bra engagemang och väldigt professionell. Det märks verkligen att Desiree älskar sitt jobb och jag tycker att hon passar utmärkt som mäklare! SÅ NÖJD!
  • Philipp L
    köpte sin lägenhet med hjälp av Desireé Nilsson en del av MOHV Stockholm
    2021-04-09
    Vi köpte vår första etta underhand med Desirée. Som köpare blev vi bemötta med en ovanligt tillmötesgående attityd. Desirée var alltid snabb med att svara på våra frågor, och hon erbjöd oss precis rätt objekt för våra önskemål och prisklass. Vi kände oss trygga rakt igenom affären, trots att detta var första gången. Därför rekommenderar vi Desirée Nilsson starkt som mäklare. Varför inte testa att göra som vi och slå henne en signal för att höra om hon har något annat objekt till salu underhand? Eller kanske be henne hitta en köpare i en diskret försäljning? Ni kommer inte bli besvikna.
    Det var en ära att få hjälpa er att hitta ert nya drömhem! Det är jag som ska tacka er! Hoppas att ni kommer trivas 😍 Tack snälla för dom fina orden, dom värmer enormt mycket! Desireé Nilsson
  • Vendela Anna H
    köpte sin lägenhet med hjälp av Desireé Nilsson en del av MOHV Stockholm
    2021-04-08
    Vi köpte precis vår första lägenhet i Stockholm med hjälp av Desirée, som från start till kontraktskrivning var alltigenom professionell, trevlig, tillmötesgående och hjälpsam på alla de sätt vi kunde önska oss. Efter ett par sämre erfarenheter med stressade och otrevliga mäklare, som enbart stått på säljarens sida, blev vi mycket glatt överraskade av Desirées fantastiska bemötande där hon hela tiden gav det lilla extra för att vi skulle bli nöjda. Vi fick vår drömlägenhet som inte ens låg uppe på hemnet tack vare Desirée, och kommer gärna att samarbeta med både mäklaren och MOHV när det gäller framtida bostadsaffärer!

/Vendela & Philipp
    • Östermalm
    2021-03-29
    Desireé är en proffsig och duktig mäklare,
    med stort engagemang så kämpar hon alltid på.
    rekommenderar verkligen Desireé om någon söker en mäklare.