Isabelle Badea
Registrerad mäklare sedan 2015
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2019-04 - 2020-03

Läs vad 23 Läs vad Isabelle Badea

• Niklas Ö sålde sin lägenhet med hjälp av Isabelle Badea en del av MOHV Stockholm

2019-12-06

Södermalm
    Driven och duktig mäklare! Såg till att visningarna blev utmärkta och jobbade hårt för att få till en bra budgivning. Läs mer
  • Olivia L sålde sin lägenhet med hjälp av Isabelle Badea en del av MOHV Stockholm

2019-11-30

Liljeholmen
    Isabelle är en mycket engagerad mäklare som gör sitt yttersta för en lyckad säljprocess! Hon ger ett bra intryck på både säljare och köpare. Mäklaren är alltid glad.
    Alla frågor som potentiella köpare har ställt har Isabelle tagit reda svaren på, även när det inte var lätt. Isabella är väldigt mån om ett lyckat slutresultat och rekommenderas starkt för alla som letar efter en mäklare! Läs mer
  • Nickie Isabel Y köpte sin lägenhet med hjälp av Isabelle Badea en del av MOHV Stockholm

2019-11-30

Vasastan
    Jag köpte en tvåa på Karlbergsvägen med hjälp av Isabelle och hon var fantastiskt trevlig och professionell. Jag hade inte kunnat önska mig en bättre upplevelse och mäklare! Läs mer
  • Therese N sålde sin lägenhet med hjälp av Isabelle Badea en del av MOHV Stockholm

2019-09-28

Vasastan
    Isabelle hjälpte mig att sälja min lägenhet. Hon är proffsig, engagerad, omtänksam och mycket bra på att hålla mig uppdaterad under hela säljprocessen. Jag kan varmt rekommendera Isabelle. Läs mer
  • Madeleine F sålde sin lägenhet med hjälp av Isabelle Badea en del av MOHV Stockholm

2019-09-16

Kungsholmen
    Isabelle hjälpte oss att sälja vår lägenhet i Stockholm. Hon är proffsig och kunnig och jag rekommenderar henne varmt. Läs mer
  • Anna L sålde sin lägenhet med hjälp av Isabelle Badea en del av MOHV Stockholm

2019-08-19

Vasastan
    Mycket proffsig och trevlig mäklare! Under hela säljprocessen kände jag mig trygg med att få marknadsmässigt bästa möjliga pris för lägenheten. Isabelle var också mycket proaktiv och tillgänglig vilket gjorde att vi fick en snabb affär.
    Kan varmt rekommenderas Läs mer
  • Thomas S köpte sin lägenhet med hjälp av Isabelle Badea en del av MOHV Stockholm

2019-06-13

Långbro Park
    Personligt och proffesionellt bemötande även om jag inte var särskilt nöjd med slutsumman av köpet. Läs mer
  • Anette A köpte sin lägenhet med hjälp av Isabelle Badea en del av MOHV Stockholm

2019-06-10

Vasastan
    Tyckte det var jätte trevligt att jobba med Isabelle vid köpet av vår nya lägenhet i Stockholm. Hon var väldigt flexibel och fixade så att jag fick se lägenheten två gånger på väldigt kort varsel. Super proffsigt skött :) Läs mer
    Isabelle B gillar detta
  • Sinan K sålde sin lägenhet med hjälp av Isabelle Badea en del av MOHV Stockholm

2019-06-09

Segeltorp
    Isabelle är en professionell, pålitlig och lättillgänglig mäklare som jobbar snabbt och smidigt med hög kompetens i sina affärer! Läs mer
  • Heidi H
    Heidi H sålde sin lägenhet med hjälp av Isabelle Badea en del av MOHV Stockholm

2019-05-29

Hägerstensåsen
    Sålde min etta i Hägersten. Isabelle har alltigenom varit lyhörd, positiv, personlig men samtidigt väldigt proffsig. Hon har ett fint bemötande och det är lätt att få förtroende för Isabelle, och det finns en smittande glädje i hennes sätt. Det märks att hon brinner för sitt jobb och sina kunder. Jobbade stenhårt för att uppnå det jag önskade och lyckades! Rekommenderar Isabelle varmt om jag stöter på någon som skall göra bostadsaffärer. Läs mer

Senaste försäljningarna

Idungatan