Mäklare Stockholms län Stockholm Östermalm MOHV Stockholm Isabelle Badea
Registrerad mäklare sedan 2015
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2018-07 - 2019-06

Läs vad 17 Läs vad Isabelle Badea

• Thomas S köpte sin lägenhet med hjälp av Isabelle Badea en del av MOHV Stockholm

2019-06-13

Långbro Park
    Personligt och proffesionellt bemötande även om jag inte var särskilt nöjd med slutsumman av köpet. Läs mer
  • Anette A köpte sin lägenhet med hjälp av Isabelle Badea en del av MOHV Stockholm

2019-06-10

Vasastan
    Tyckte det var jätte trevligt att jobba med Isabelle vid köpet av vår nya lägenhet i Stockholm. Hon var väldigt flexibel och fixade så att jag fick se lägenheten två gånger på väldigt kort varsel. Super proffsigt skött :) Läs mer
    Isabelle B gillar detta
  • Sinan K sålde sin lägenhet med hjälp av Isabelle Badea en del av MOHV Stockholm

2019-06-09

Segeltorp
    Isabelle är en professionell, pålitlig och lättillgänglig mäklare som jobbar snabbt och smidigt med hög kompetens i sina affärer! Läs mer
  • Heidi H
    Heidi H sålde sin lägenhet med hjälp av Isabelle Badea en del av MOHV Stockholm

2019-05-29

Hägerstensåsen
    Sålde min etta i Hägersten. Isabelle har alltigenom varit lyhörd, positiv, personlig men samtidigt väldigt proffsig. Hon har ett fint bemötande och det är lätt att få förtroende för Isabelle, och det finns en smittande glädje i hennes sätt. Det märks att hon brinner för sitt jobb och sina kunder. Jobbade stenhårt för att uppnå det jag önskade och lyckades! Rekommenderar Isabelle varmt om jag stöter på någon som skall göra bostadsaffärer. Läs mer
    Isabelle B gillar detta
  • Dorota J sålde sin lägenhet med hjälp av Isabelle Badea en del av MOHV Stockholm

2019-05-28

Vasastan
    Isabelle är väldig smidigt i sit yrke som märkte. Har imponerande kännedom om marknaden samt kundbemötande .
    Hon tar gärna utmaningar och bemöter sina kunder väldigt proffesionellt och med glad/ positivt inställning .
    Vi är väldigt nöjda och vill gärna rekommendera henne. Läs mer
    Isabelle B gillar detta
  • Sofia H sålde sin lägenhet med hjälp av Isabelle Badea en del av MOHV Stockholm

2019-05-18

Vasastan
    Isabelle sålde min 1a i Vasastan. Hon var engagerad, höll mig hela tiden informerad och var lyhörd för mina önskemål och förväntningar. Hon är proffsig och otroligt trevlig. Rekommenderar Isabelle varmt! Läs mer
  • Susanne E
    Susanne E köpte sin lägenhet med hjälp av Isabelle Badea en del av MOHV Stockholm

2019-05-17

Vasastan
    Jag blev bemött på ett sakligt och mycket trevligt sätt. Mäklaren kändes trovärdig, lugn och kunnig kring sådant som hade betydelse. Läs mer
    2019-05-17 Isabelle B svarar Susanne E
    Tack Susanne, vad glad jag blir att läsa dina trevliga rader! Det har varit fint att ha med dig/er att göra. Jag önskar dig/er en fantastisk helg! Med värme, Isabelle Badéa
    Susanne E, Isabelle B gillar detta
  • Anders H sålde sin lägenhet med hjälp av Isabelle Badea en del av MOHV Stockholm

2019-05-15

Vasastan
    Mycket bra i linje med mina högt ställda förväntningar. Läs mer
    Isabelle B gillar detta
  • Jonathan B sålde sin lägenhet med hjälp av Isabelle Badea en del av MOHV Stockholm

2019-05-07

Vasastan
    Isabelle gjorde ett fantastiskt jobb med försäljningen av min lägenhet. Hon är professionell, kunnig, lätt att jobba med och alltid rak och öppen i sin kommunikation - något som jag som säljare verkligen uppskattat. Stort tack! Läs mer
    Isabelle B gillar detta
  • Johanna R sålde sin lägenhet med hjälp av Isabelle Badea en del av MOHV Stockholm

2019-04-26

Vasastan
    Sålde en 1a i Vasastan på 43 kvm. Isabelle va otroligt positiv och enkel att jobba med från första början. Jag bor utomlands och Isabelle drev allt väldigt smidigt, ringde regelbundet och gav uppdateringar. Samtidigt hade hon riktigt kontakter inom inredening/styling så behövde inte lägga tid på att leta efter det.
    Väldigt nöjd med Isabelle! Läs mer

Senaste försäljningarna