Mäklare Stockholms län Stockholm Östermalm MOHV Stockholm Karolina Miramadi
Karolina Miramadi
Aktiv på Reco.se sedan 2015
?
Jag heter Karolina Miramadi och jag är reg. fastighetsmäklare på MOHV, ett modernt mäklarföretag med fokus på kundnytta genom flexibla lösningar. Kontakta mig så tar vi tillsammans fram det upplägg som fungerar bäst för just dig och din bostad. Läs mer

Läs vad 42 kunder tycker om Karolina Miramadi

• Annika B skrev om Karolina Miramadi en del av MOHV Stockholm
    Proffsig mäklare som trots nedgång i marknaden lyckades sälja min lägenhet till ett bra pris. Jag är mycket nöjd med servicenivån, hennes kunskap om marknaden och de fantastiska bilderna som hade stor påverkan på antal intressenter. Rimligt arvode. Tror inte någon av de dyrare mäklarna hade gjort ett bättre jobb, snarare tvärtom. Rekommenderas varmt. Läs mer
  • Monika L skrev om Karolina Miramadi en del av MOHV Stockholm
    Rak, tydlig och superproffsig! Det kändes tryggt och bra hela vägen, Karolina är erfaren och väldigt duktig på sitt jobb. Läs mer
  • Mats N skrev om Karolina Miramadi en del av MOHV Stockholm
    Hon är påläst och kan marknaden och gjorde det yttersta för tillfredsställa de förväntningar jag hade vid försäljningen. Hon överträffade det med råge och jag kan verkligen rekommendera henne, hon gör det yttersta i alla avseenden. Läs mer
  • Lena S
    Lena S skrev om Karolina Miramadi en del av MOHV Stockholm
    Min förväntan gick verkligen i uppfyllelse Hennes bemötande var fantastiskt och hon ger över 100 procent . Trevlig , glad , proffsig det finns egentligen inte ord till hur nöjd jag är Hon är helt fantastisk som mäklare, målmedveten lyhörd osv , hon har Allt !! Kan varmt rekommendera henne 💕 Läs mer
  • Mihaela W skrev om Karolina Miramadi en del av MOHV Stockholm
    Karolina är väldigt professionell, ger ett mycket seriöst intryck och är väldigt erfaren. Även om bostadsmarknaden har varit skakig och svårläst har vi ändå varit säkra på att Karolina kommer att ro detta projekt i land. Dessutom är Karolina en mycket trevlig person. Läs mer
  • Anna M skrev om Karolina Miramadi en del av MOHV Stockholm
    Caroline navigerade hela vägen in i Hamn.

Det var sommar, det var varmt, det var semestertider…och det var Bråttom.
    Staden var tom ...och skulle den var temporärt full (berodde det på något känt rockband) så blev den snabbt tom igen. Ingen hade en tanke på att gå in i en mörk lägenhet i stadens sköte för en visning när skärgården gnistrade och gröna parker bjöd in till åtråvärda picknickar.
    Och min lägenhet behövde säljas …i snabb fart. Jag hade impulsivt köpt en pärla tidigare under sommaren utan att tänka på tid och rum i bostadsvärldens trendkänsliga värld.

Så satt hon där… i min soffa med söt assistent som tog anteckningar: Caroline hette hon. En Caroline…som tittade mej djupt i ögonen efter en rundvandring i min lägenhet och världsvant satte sej ner och tog ett djupt andetag.
    Efter en tydlig presentation över vad som var möjligt och realistiskt samt dialog om mina förväntningar bestämde jag mej för att vårt arbete redan startat.
    I soffan hos mej denna varma sommareftermiddag..under vårt trevliga möte..hade Ingen av oss en aning om vilka oväntade obegripliga motgångar som väntade! Det enda jag visste just denna stund..var att jag kände en 100% tillit och trygghet via min intuition. Och det var det enda (förutom fina siffror och imponerande företagsbeskrivning av Mohv) som jag kunde relatera till.
    ”Med omedelbar verkan”…drog Caroline och Mohv:s uppdrag igång. Vi skrattade oss igenom en fantastisk fotograferingsdag som blev det proffsigaste jag sett. (Caroline gav mej sina hemliga stalltips om allt från skavanker till blommor och atmosfär utan några stora utgifter..helt otroligt.)
    Innan min Första visning…ringde en budgivare och sa att han skulle köpa den för ett relativt högt pris…ett mycket bra pris…Caroline frågade mej och jag envisades med att ha mina visningar i tro om att priset kunde trissas upp högre ändå. Hon var medgörlig och vi avvisade budgivare. Ett fantastiska erbjudande. Min sambo var arg.
    Det som sedan skulle utspela sej blev den mest märkliga plågsamma upplevelse jag genomlidit på många år. Ingen budgivare kom i närheten.
    Och här kommer beskrivningen av en nobel äkta lojal uthållig professionell mäklare in:

De budgivare vi fick var krångliga…vissa bodde utomlands bl. a i USA…
    Caroline fick sitta från Spanien på sin semester och hålla sej vaken synka med dryga USA-budgivare.
    I takt med detta påbörjades den stora Nerförsbacken vi idag genomlider på bostadsmarknaden.
    De mest märkliga situationer uppstod..bl.a. en köpare med fru som bestämt tid dagen efter att skriva kontrakt..och 5 min innan träff drog sej ur. Allt pga. av den påbörjande Bostadskrisen alla pratade och läste om.
    Vi hankade oss fram..jag var fullständigt uppgiven..beredd släppa lägenheten för första bästa..
    Men Caroline peppade mej och sa. Du ska fortsätta och inte ge upp. Du ska ha det pris du vill ha. JAG ÄR MED DEJ HELA VÄGEN.
    Återigen fick vi kraft.. En budgivare med det högsta budet tog kontakt med ordförande i min förening…Det som nu skulle utspela sej kan bli manus till en tv serie…
    Ordförande ber min köpare att dra åt ”h-vete” pga. en vägg han vill sätta upp. Köparen är hantverkare och har stort intresse och gedigen kunskap om k-märkta hus..och bor några meter därifrån..och är själv ordförande. Varpå min ordförande känner sej hotad och säger att han nog inte skulle ” passa in” samt andra vansinnes uttalanden utan grund.
    Carolin visar åter igen sin professionella talang och sin uthållighet och agerar diplomat.
    Efter några turer till dyker den slutgiltige köparen upp. Han avbokar sitt möte 5 min innan avsatt tid…för att senare be få komma sent på kvällen. Vide detta lag är vi uppgivna och lämnar motvilligt vår lägenhet för detta ”wild card”.
    Med Caroline var lika stabil och övertygande och inspirerande som vid vårt första möte den där eftermiddagen som vid den där sommardagen vid vårt första möte.
    Och med dessa egenskaper..denna tilltro,,denna naturliga begåvning..såldes min lägehet..mot alla odds under den svåraste period..tackvare uthållighet och konsten av god navigation genom att hålla kurs..genom stormiga vatten.
    Caroline..Mohv! Läs mer
  • Jonny Å skrev om Karolina Miramadi en del av MOHV Stockholm
    Det enda som som hade någon betydelse för mig var högsta möjliga försäljningspris.

Jag anser att Karolina uppfyllde mina höga förväntningar på försäljningspriset!

Dessutom var hon trevlig och väldigt tillgänglig när jag hade frågor.

Därför rekommenderar jag Karolina Miramadi! Läs mer
  • Lin H skrev om Karolina Miramadi en del av MOHV Stockholm
    trevligt bemötande och stort engagemang både för mig som säljare och för presumtiva köpare. Bra känsla för detaljer och med hela vägen från styling till försäljning. Karolina känns genuin. Läs mer
  • Susane skrev om Karolina Miramadi en del av MOHV Stockholm
    När man gör sitt livs affär kan jag inte tänka mig någon bättre än Karolina Miramadi.
    Med väldig värme och ärlighet hjälpe hon mig att göra min affär.
    Hon hjälpe mig även bära runt på möbler inför fotografering och visning.
    Vilket jag inte tror alla mäklare gör.
    Även bemötandet med dom jag träffade på kontoret när kontrakt skrevs var väldigt trevligt.
    Jag skulle rekommendera HOHV till alla som behöver. Läs mer
  • Lucas V skrev om Karolina Miramadi en del av MOHV Stockholm
    Karolina är aktiv, kunnig och framför allt trevlig mäklare som inte bara gjorde ett bra jobb för den säljande parten sett, utan även engagerade sig med uppriktig välvillighet mot oss som budgivare. Karolina har varit både tydlig i kommunikation och hjälpsam även efter själva köpet med diverse förfrågningar. Jag kan varmt rekommendera Karolina som mäklare av även större och mera komplexa objekt och ger henne utan tvivlan högsta betyg. Läs mer
    Karolina M gillar detta

Andra mäklare hos MOHV Stockholm