Mäklare Stockholms län Stockholm Östermalm MOHV Stockholm Karolina Miramadi
Registrerad mäklare sedan 2001
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2018-05 - 2019-04

Läs vad 68 Läs vad Karolina Miramadi

• Marcus C sålde sin lägenhet med hjälp av Karolina Miramadi en del av MOHV Stockholm

2019-05-06

Lidingö Brevik
    Vi sålde våran lägenhet med Karolina och är supernöjda. Väldigt hjälpsam och lyhörd! Uppfyllde alla våra förväntningar med råge. Kommer nog aldrig anlita en annan mäklare! Läs mer
    Karolina M gillar detta
  • Cecilia Nybacka H sålde sitt hus med hjälp av Karolina Miramadi en del av MOHV Stockholm

2019-04-19

Enskede Gård
    Med åren har jag både köpt och sålt ett antal bostäder via Karolina Miramadi, allt ifrån första ettan till huset tillsammans med familj. Har alltid bemöts av ett enormt engagemang, kompetens och ärlighet och därmed känt mig trygg och nöjd med min affär från början till avslut. Läs mer
    Karolina M gillar detta
  • Ann-Britt E sålde sin lägenhet med hjälp av Karolina Miramadi en del av MOHV Stockholm

2019-04-15

Gåshaga
    Jag har sålt min bostad på Trossvägen Lidingö.
    Hade kontakt med annan mäklare innan men valde att byta till er mäklare som jag hade mött hos en väninna där jag sett vilka kvaliteter hon hade. Min väninna i sin tur hade blivit rekommenderat Karolina. Hon är en mäklare som inte är rädd för att "kavla upp ärmarna" och tillsammans med fotografen gjort ett riktigt bra jobb. Hennes attityd gentemot både mig och köpare var så trevlig och positiv.
    Det är så oerhört viktigt då man står inför en så viktig affär att man kan känna trygghet. Det gjorde jag.
    Jag har nämnt henne vid flera tillfällen då jag träffat personer just i Gåshaga som gått i säljtankar. Vet ej om de tagit kontakt dock!
    Ann-Britt Erlandsson Läs mer
    Karolina M gillar detta
  • Karin A sålde sin lägenhet med hjälp av Karolina Miramadi en del av MOHV Stockholm

2019-04-08

Årsta
    Karolina sålde vår lägenhet och vi är mer än nöjda med hennes prestation och bemötande. Otroligt proffsig!! Läs mer
  • Lene S köpte sitt hus med hjälp av Karolina Miramadi en del av MOHV Stockholm

2019-04-06

Lidingö Högberga
    Köpt bostad. Väldig professionell och fantastisk bemötande. Läs mer
    Karolina M gillar detta
  • AnneLi H sålde sin lägenhet med hjälp av Karolina Miramadi en del av MOHV Stockholm

2019-04-06

Kungsholmen Hornsbergs Strand
    Karolina sålde en bostadsrätt på Kungsholmen. Karolina är professionell, engagerad och målmedveten och är att lita på. Hon hanterade stora utmaningar med försäljningen på ett konstruktivt och bra sätt. Läs mer
  • Farzad S
    Farzad S sålde sin lägenhet med hjälp av Karolina Miramadi en del av MOHV Stockholm

Kvarnholmen
    Lyhörd, superduktig på att återkoppla & väldigt trevlig! Läs mer
  • Elin O skrev om Karolina Miramadi en del av MOHV Stockholm

2019-04-05

Kunnig, engagerad, bra att ha att göra med Läs mer
    Karolina M gillar detta
  • Alan A sålde sin lägenhet med hjälp av Karolina Miramadi en del av MOHV Stockholm

Vasastan
    Ärlig, jobbar hårt, alltid tillgänglig. Bästa mäklarn i stan Läs mer
  • Magnus T
    Magnus T sålde sin lägenhet med hjälp av Karolina Miramadi en del av MOHV Stockholm

Gärdet
    Mkr bra mäklare. Bra stöd genom hela processen. Läs mer