Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Östermalm MOHV MOHV Stockholm Karolina Miramadi

en del av MOHV Stockholm

Sveavägen 141, 113 46 Stockholm — Visa karta

4.9 / 5 i betyg — 34 rekommendationer
Jag heter Karolina Miramadi och jag är reg. fastighetsmäklare på MOHV, ett modernt mäklarföretag med fokus på kundnytta genom flexibla lösningar. Kontakta mig så tar vi tillsammans fram det upplägg som fungerar bäst för just dig och din bostad.

Läs vad 34 användare tycker om Karolina Miramadi

• Susane
    Susane skrev om Karolina Miramadi en del av MOHV Stockholm
    När man gör sitt livs affär kan jag inte tänka mig någon bättre än Karolina Miramadi.
    Med väldig värme och ärlighet hjälpe hon mig att göra min affär.
    Hon hjälpe mig även bära runt på möbler inför fotografering och visning.
    Vilket jag inte tror alla mäklare gör.
    Även bemötandet med dom jag träffade på kontoret när kontrakt skrevs var väldigt trevligt.
    Jag skulle rekommendera HOHV till alla som behöver.
  • Lucas V
    Lucas V skrev om Karolina Miramadi en del av MOHV Stockholm
    Karolina är aktiv, kunnig och framför allt trevlig mäklare som inte bara gjorde ett bra jobb för den säljande parten sett, utan även engagerade sig med uppriktig välvillighet mot oss som budgivare. Karolina har varit både tydlig i kommunikation och hjälpsam även efter själva köpet med diverse förfrågningar. Jag kan varmt rekommendera Karolina som mäklare av även större och mera komplexa objekt och ger henne utan tvivlan högsta betyg.
  • Stefan H
    Stefan H skrev om Karolina Miramadi en del av MOHV Stockholm
    Karolina uppvisar en professionalitet som jag sällan skådat - är på hela vägen och följer upp med samtal under hela försäljnings processen. Kunde inte varit bättre! Kände mig trygg och kommer använda henne nästa gång det blir dax att sälja eller köpa.
  • Fredrik B
    Fredrik B skrev om Karolina Miramadi en del av MOHV Stockholm
    Inlyssnande och kontinuerlig dialog, passionerad och karismatisk, seriös och brinner för affären.
  • Magnus B
    Magnus B skrev om Karolina Miramadi en del av MOHV Stockholm
    Trevlig och professionellt bemötande.
  • Frida E
    Frida E skrev om Karolina Miramadi en del av MOHV Stockholm
    Det finns mäklare och mäklare. Karolina är mäklaren med stort M! Otroligt duktig, kunnig och professionell. Kan varmt rekommendera henne till mina vänner och kollegor!
  • Alexandra S
    Alexandra S skrev om Karolina Miramadi en del av MOHV Stockholm
    Karolina Miramadi är en otroligt duktig och erfaren fastighetsmäklare.
    Jag skulle rekommendera Karolina Miramadi i alla lägen.
  • André E
    André E skrev om Karolina Miramadi en del av MOHV Stockholm
    Väldigt duktig, proffesionell och hängiven. Vi är extremt nöjda med Karolina och slutpriset. Välj henne!
  • Jacob E
    Jacob E skrev om Karolina Miramadi en del av MOHV Stockholm
    Jättenöjd! Karolina är proffsig och trevlig.
  • Gösta B
    Gösta B skrev om Karolina Miramadi en del av MOHV Stockholm
    Mycket god kundkontakt, trevligt och personligt bemötande. Svarade snabbt vid behov av kontakt. Realistisk diskussion om försäljning och pris liksom av hantering om uppkomna situationer i samband med budgivning etc. Tog på dig extra arbetsuppgifter då så erfordrades. Bra genomförande av hela försäljningsprocessen inkl. avslut med alla dess formaliteter.

Så sammanfattningsvis mycket erfarenhet av Karolina Miramadi som mäklare vid försäljning av vår bostad
  • Sophia S
    Sophia S skrev om Karolina Miramadi en del av MOHV Stockholm
    Förtroendeingivande, flexibel och behaglig som mäklare. Vet gränserna och känner av köpare som säljare på ett bra sätt. Är positiv och drivande igenom hela affären.
  • Martina L
    Martina L skrev om Karolina Miramadi en del av MOHV Stockholm
    Det är få som har så mycket utstrålning och energi som Karolina. Hon är bestämd, rättvis och extremt proffsig. Hon ser möjligheter där andra mäklare ser hinder. Helt rätt inställning och kör på i 180! Skulle anlita henne alla gånger om!
  • Ann W
    Ann W skrev om Karolina Miramadi en del av MOHV Stockholm
    Karolina är en fantastiskt duktig mäklare! Vi är jättenöjda med hennes jobb.
  • Unn P
    Unn P skrev om Karolina Miramadi en del av MOHV Stockholm
    Engagerad, energisk. Bra på att ge löpande feedback till mig som säljare.
    Jag är jättenöjd.
  • Magnus T
    Magnus T skrev om Karolina Miramadi en del av MOHV Stockholm
    Karolina kan rekommenderas när du ska sälja din lägenhet. Hon arbetar engagerat och fokuserat för att affären ska gå bra.
  • Johan M
    Johan M skrev om Karolina Miramadi en del av MOHV Stockholm
    Karolina är kunnig, erfaren, dedikerad och väldigt rolig som person vilket gjorde vår försäljning inte bara lyckad utan även ett minne för livet. Skulle utan tvekan rekommendera henne för alla som ska sälja i Stockholm!
  • Ida B
    Ida B skrev om Karolina Miramadi en del av MOHV Stockholm
    Fantastiskt duktig mäklare som tillgodosåg våra behov och önsningar! Rekommenderas starkt!
  • Adam L
    Adam L skrev om Karolina Miramadi en del av MOHV Stockholm
    Karolina är proffesionell och trevlig. Hon levererar alltid högsta pris till säljaren på ett seriöst sätt!
  • Ewa N
    Ewa N skrev om Karolina Miramadi en del av MOHV Stockholm
    Positiv, ambitiös, tänker på både säljare och köpare. Kreativ och anlitar bara de bästa fotograferna. Hon fick mig att känna mig trygg och resultatet kom på köpet.
  • Anna B
    Anna B skrev om Karolina Miramadi en del av MOHV Stockholm
    Karolina är proffsig, super glad och trevlig och otroligt duktig på det hon gör! Kan verkligen rekommendera henne till alla som ska sälja sin bostad!
  • Ingrid W
    Ingrid W skrev om Karolina Miramadi en del av MOHV Stockholm
    Bästa mäklaren jag någonsin haft/träffat. Jordnära, trevlig och kompetent.
  • Christina V
    Christina V skrev om Karolina Miramadi en del av MOHV Stockholm
    Karolina var mycket närvarande, tydlig, aktiv, ärlig och alltid tillgänglig om vi hade några funderingar.
  • Patrik V
    Patrik V skrev om Karolina Miramadi en del av MOHV Stockholm
    Mycket bra och seriös mäklare. Karolina sålde nyligen vårt hus och jag kan varmt rekommendera henne.
  • Valter S
    Valter S skrev om Karolina Miramadi en del av MOHV Stockholm
    Karolina bistod oss i försäljningen av vår lägenhet. Från start till mål i processen var hon mycket professionell, rådgav oss på ett mycket bra sätt och var sedan snabb, alert och proaktiv i arbetet och återkopplade kontinuerligt. Vi är mycket nöjda med Karolinas arbete och kan rekommendera henne mycket varmt.
  • Fredrik N
    Fredrik N skrev om Karolina Miramadi en del av MOHV Stockholm
    Karolina var väldigt duktig och utav de mäklare jag träffade inför försäljningen av min lägenhet var hon verkligen den bästa. Hon hade förberett sig och hade koll på alla liknande objekt som sålts i området, hon gav en bra bild av prisläget vad vi kunde förvänta oss att sälja lgh för och skötte allting proffessionellt. Jag bedömmer att hon dessutom har ett väldigt bra kundbemötande och jag tycker att det är synd att hon inte är kvar i Skåne så att vi kan anlita henne nästa gång det är dags att byta boende.
  • Thomas S
    Thomas S skrev om Karolina Miramadi en del av MOHV Stockholm
    Mycket seriös och handlingskraftig mäklare. Både köpt och sålt hus genom henne. Hälsningar Thomas Sunnanväder
  • Martin J
    Martin J skrev om Karolina Miramadi en del av MOHV Stockholm
    Karolina är kanon. Mkt professionell och trevlig och gör mer än vad man kan förvänta sig.
  • Mattias M
    Mattias M skrev om Karolina Miramadi en del av MOHV Stockholm
    Karolina upplevde jag som proffsig, lyhörd och lätt att tycka om. Hon var lugn, självsäker i sin mäklarroll och alltid tillgänglig.
    Jag kan varmt rekommendera Karolina och skulle inte tveka för att använda henne vid ev kommande försäljning.
  • Dan K
    Dan K skrev om Karolina Miramadi en del av MOHV Stockholm
    Karolina är en fantastisk person med högt engagemang, driv och gedigen försäljningskunskap. Jag har använt henne vid två tillfällen och väldigt nöjd med alla de resultat hon har åstadkommit. Jag skulle använda henne vid varje möjligt tillfälle.
  • Karolina B
    Karolina B skrev om Karolina Miramadi en del av MOHV Stockholm
    Otroligt ärlig och kommunikativ. Var inte rädd att säga som det var. Lägenheten rensades enligt rekommendation inför fotografering som gav SÅ fina bilder. Snabbt utlagd enligt mitt önskemål och såldes snabbare och dyrare än jag vågat hoppas. Karolina återkopplade under hela processen, något som är enormt viktigt för mig. Kommer utan att tveka anlita henne igen!
  • Ulrik S
    Ulrik S skrev om Karolina Miramadi en del av MOHV Stockholm
    Mycket bra och ärligt bemötande med bra tips och rekommendationer om hur vi skulle rensa ut onödiga möbler för att få optimera en snabb och lyckad försäljning.

Mycket hjälpsam i försäljningen.
  • Helen V
    Helen V skrev om Karolina Miramadi en del av MOHV Stockholm
    Karolina är en mycket professionell mäklare som jag som kund kände min trygg och lugn med. Hon var tydlig och rak och höll mig hela tiden informerad på ett utmärkt sätt. Jag vill starkt rekommendera henne för de viktiga affärer som ju bostadsaffärer är.
  • Bengt B
    Bengt B skrev om Karolina Miramadi en del av MOHV Stockholm
    Ett engagerat och mycket professionellt genomfört arbete.
    Visade god kunskap om prisnivåer och strategi för en bra budgivning.
    Utmärkt återkoppling under hela processen.
  • Maud A
    Maud A skrev om Karolina Miramadi en del av MOHV Stockholm
    Jag upplevde min kontakt med Karolina mycket positiv. Stort engagemang.Jag kände mig oerhört trygg med att överlämna min lägenhet till försäljning till Karolina.Snabb i tanke o handling.
    Oerhört professionell. Jag är mycket mycket nöjd med Karolina o hennes sätt att ta hand om mig som kund.
Daniel Fredricson
Linus Johansson