Karolina Miramadi

Karolina Miramadi

Karolina Miramadi är mäklare på MOHV Stockholm

Karolina Miramadi har varit registrerad mäklare sedan 2001-07. Karolina Miramadi har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-01 och har fått 107 omdömen med ett betyg på 4.9. Karolina Miramadi har haft 57 försäljningar sen 2019-11 och har tillfrågat 74% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-11 - 2020-10

Läs vad 107 Läs vad Karolina Miramadi

• 2020-11-14
    Proffsigt bemötande: snabbt, effektivt, idérikt , glatt - och handlingskraftigt. Fick i snabbläge upp säljsumman väsentligt. Våra förväntningar uppnåddes med råge.
    Olof K
  • 2020-11-14
    Karolina kändes proffsig, säker och erfaren i alla lägen av köpet. Kan varmt rekommendera!
    Claes A
  • 2020-11-14
    Vi köpte en lägenhet som Karolina sålde. Karolina var mycket proffsig, tillgänglig och bra att ha att göra med. Hon är lösningsorienterad och lyssnade in våra behov. Karolina såg till att vi fick bra dialog med säljaren och kunde komma överens om detaljer som var viktiga för båda parter. Vi kan varmt rekommendera Karolina! /Dina Arenander
    DINA M
  • 2020-10-30
    Köpte bostad av Karolina, mycket proffsigt bemötande och smidigt!
    Anna L
    • 2:a
    • 36.0 m²
  • 2020-10-21
    Köpte parhus i Nacka via Karolina. Karolina var väldigt bemötande, professionell men samtidigt avslappnad. Kan varmt rekommendera henne!
    Frej E
    • 4:a
    • 113.0 m²
    • Kummelnäs / Vikingshill
  • 2020-10-09
    Trevlig, proffsig men personlig och kunnig om bostaden. Vi köpte ett radhus som hon var ansvarig mäklare för. Vi tackar för ett bra bemötande!
    Christina B
    • 147.0 m²
    • Eriksvik / Saltsjö-Boo
  • 2020-10-09
    Otroligt proffsig och man är i väldigt trygga händer hos Karolina, oavsett om man är köpare eller säljare.
    Martin K
    • 147.0 m²
    • Eriksvik / Saltsjö-Boo
  • 2020-10-04
    Köpt och sålt med Karolina och det var en mycket bra upplevelse som både köpare och säljare, kändes verkligen rätt på båda sidorna! Förtroende!!!
    skrev om Karolina Miramadi en del av MOHV Stockholm
  • 2020-10-02
    Karolina är proffsig, erfaren och kunnig. Hon får en att känna sig trygg under hela säljprocessen och gör det där lilla extra.
    Viktoria B
    • 2:a
    • 36.0 m²
  • 2020-08-17
    Karolina sålde vår lägenhet och jobbade riktigt hårt med mycket kontakt med både potentiella köpare och att hålla oss uppdaterade i processen. Hon var grym!!!
    Tove H
    • 3.5:a
    • 89.0 m²
    • Vasastan
    sålde sin lägenhet med hjälp av Karolina Miramadi en del av MOHV Stockholm

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte