Karolina Miramadi

Läs vad 80 Läs vad Karolina Miramadi

• Joel H köpte sitt hus med hjälp av Karolina Miramadi en del av MOHV Stockholm

2019-11-11

Köpt ett radhus
    Mkt bra bemötande på alla sätt,
    Kunnig , hjälpsam.
    Vi kände verkligen att Karolina var ärlig & seriös. Läs mer
    Karolina M gillar detta
  • Nicole H köpte sitt hus med hjälp av Karolina Miramadi en del av MOHV Stockholm

2019-11-11

We bought a Radhus and Karolina was absolutely fantastic in the process. She answered all our questions and was always available and contactable. I highly recommend Karolina. Läs mer
    Karolina M gillar detta
  • Ylva S köpte sin lägenhet med hjälp av Karolina Miramadi en del av MOHV Stockholm

2019-10-30

Örnsberg / Aspudden
    Vi köpte bostad av Karolina! Hon var enkel att ha att göra med och jag uppskattade att hon kändes rak och personlig, inte stel eller dryg som många andra mäklare. Hon visste dessutom precis vilka saker hon skulle säga till oss för att sälja in lägenheten. Läs mer
    Karolina M gillar detta
  • Linnea L sålde sin lägenhet med hjälp av Karolina Miramadi en del av MOHV Stockholm

2019-10-27

Gärdet / Östermalm
    Jag har sålt en lägenhet på Östermalm. Karolina på MOHV var proffsig hela vägen och jag uppskattade framförallt hennes bemötande. Karolina presterade långt över förväntan och jag kan inte vara mer nöjd med hennes insats. Kan varmt rekommendera henne! Läs mer
    Karolina M gillar detta
  • Isabelle H sålde sin lägenhet med hjälp av Karolina Miramadi en del av MOHV Stockholm

2019-10-27

Vasastan
    Karolina sålde vår bostad och hon var toppen - lättillgänglig, trevlig och alltid på gott humör. Hon var mycket bra med kunder och gjorde det lilla extra i försäljningsprocessen. Kan verkligen rekommendera Karolina som mäklare! /Isabelle Läs mer
    Karolina M gillar detta
  • Mikael N sålde sin lägenhet med hjälp av Karolina Miramadi en del av MOHV Stockholm

2019-10-26

Örnsberg / Aspudden
    Har sålt två lägenheter på kort tid med hjälp av Karolina, båda gångerna till rekordpris och högt över förväntan. Pålitlig, entusiastisk, ärlig och väldigt proffsig. Bästa mäklare man kan tänka sig. Jag kommer definitivt att anlita Karolina igen. Läs mer
    Karolina M gillar detta
  • Jens H sålde sin lägenhet med hjälp av Karolina Miramadi en del av MOHV Stockholm

2019-10-25

Vasastan
    Karolina sålde vår lägenhet. Hon höll oss ständigt uppdaterade och vägledde oss med strategi etc på ett fantastiskt bra och förtoende ingivande sätt. Proffsig och affärsdrivande i processen igenom. Vi är jättenöjda! Läs mer
    Karolina M gillar detta
  • Fabio C köpte sitt hus med hjälp av Karolina Miramadi en del av MOHV Stockholm

2019-06-28

Hammarbyhöjden
    Jag har köp ett radhus med hjälp av Karolina. Hon var väldigt professionellt och transparent i hela processen. Läs mer
    Karolina M gillar detta
  • Karin P köpte sitt hus med hjälp av Karolina Miramadi en del av MOHV Stockholm

2019-06-24

Häggvik / Sollentuna
    Köpt ett litet radhus på Glimmervägen i Sollentuna.
    Karolina är en snabb och bra mäklare. Snabb med att svara och ge den information jag bad om. Trevlig och glad oxå :) Läs mer
    Karolina M gillar detta
  • Estelle L köpte sin lägenhet med hjälp av Karolina Miramadi en del av MOHV Stockholm

2019-06-10

Kungsholmen
    We would surely recommend Karolina Miramadi for her professionalism, support and availability. We had a very nice contact with Karolina Miramadi, who has been very helpful and fast in answering all our questions as well as helping us in find the right apartment. Läs mer

Senaste försäljningarna

Rådans gårdsväg