Mäklare Stockholms län Stockholm Östermalm MOHV Stockholm Karolina Miramadi
Registrerad mäklare sedan 2001
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2018-07 - 2019-06

Läs vad 73 Läs vad Karolina Miramadi

• Fabio C köpte sitt hus med hjälp av Karolina Miramadi en del av MOHV Stockholm

2019-06-28

Hammarbyhöjden
    Jag har köp ett radhus med hjälp av Karolina. Hon var väldigt professionellt och transparent i hela processen. Läs mer
    Karolina M gillar detta
  • Karin P köpte sitt hus med hjälp av Karolina Miramadi en del av MOHV Stockholm

2019-06-24

Häggvik / Sollentuna
    Köpt ett litet radhus på Glimmervägen i Sollentuna.
    Karolina är en snabb och bra mäklare. Snabb med att svara och ge den information jag bad om. Trevlig och glad oxå :) Läs mer
    Karolina M gillar detta
  • Estelle L köpte sin lägenhet med hjälp av Karolina Miramadi en del av MOHV Stockholm

2019-06-10

Kungsholmen
    We would surely recommend Karolina Miramadi for her professionalism, support and availability. We had a very nice contact with Karolina Miramadi, who has been very helpful and fast in answering all our questions as well as helping us in find the right apartment. Läs mer
  • Chatarina Eufondt V
    Chatarina Eufondt V sålde sin lägenhet med hjälp av Karolina Miramadi en del av MOHV Stockholm

2019-06-07

Kungsholmen
    Köpt och sålt objekt på Kungsholmen med Karolina Miramadi. En mycket kompetent, engagerad och intresserad mäklare med starkt driv, entusiasm och pålitlighet! Snygg presentation av objekten och stor kännedom kring processen! Jag är otroligt nöjd och kommer att anlita Karolina igen vid ev framtida försäljningar! Läs mer
    Karolina M gillar detta
  • Jan M sålde sin lägenhet med hjälp av Karolina Miramadi en del av MOHV Stockholm

2019-05-31

Vasastan
    Bra jobb av en duktig och erfaren mäklare Läs mer
    Karolina M gillar detta
  • Marcus C sålde sin lägenhet med hjälp av Karolina Miramadi en del av MOHV Stockholm

2019-05-06

Lidingö Brevik
    Vi sålde våran lägenhet med Karolina och är supernöjda. Väldigt hjälpsam och lyhörd! Uppfyllde alla våra förväntningar med råge. Kommer nog aldrig anlita en annan mäklare! Läs mer
    Karolina M gillar detta
  • Cecilia Nybacka H sålde sitt hus med hjälp av Karolina Miramadi en del av MOHV Stockholm

2019-04-19

Enskede Gård
    Med åren har jag både köpt och sålt ett antal bostäder via Karolina Miramadi, allt ifrån första ettan till huset tillsammans med familj. Har alltid bemöts av ett enormt engagemang, kompetens och ärlighet och därmed känt mig trygg och nöjd med min affär från början till avslut. Läs mer
    Karolina M gillar detta
  • Ann-Britt E sålde sin lägenhet med hjälp av Karolina Miramadi en del av MOHV Stockholm

2019-04-15

Gåshaga
    Jag har sålt min bostad på Trossvägen Lidingö.
    Hade kontakt med annan mäklare innan men valde att byta till er mäklare som jag hade mött hos en väninna där jag sett vilka kvaliteter hon hade. Min väninna i sin tur hade blivit rekommenderat Karolina. Hon är en mäklare som inte är rädd för att "kavla upp ärmarna" och tillsammans med fotografen gjort ett riktigt bra jobb. Hennes attityd gentemot både mig och köpare var så trevlig och positiv.
    Det är så oerhört viktigt då man står inför en så viktig affär att man kan känna trygghet. Det gjorde jag.
    Jag har nämnt henne vid flera tillfällen då jag träffat personer just i Gåshaga som gått i säljtankar. Vet ej om de tagit kontakt dock!
    Ann-Britt Erlandsson Läs mer
    Karolina M gillar detta
  • Karin A sålde sin lägenhet med hjälp av Karolina Miramadi en del av MOHV Stockholm

2019-04-08

Årsta
    Karolina sålde vår lägenhet och vi är mer än nöjda med hennes prestation och bemötande. Otroligt proffsig!! Läs mer
  • Lene S köpte sitt hus med hjälp av Karolina Miramadi en del av MOHV Stockholm

2019-04-06