Karolina Miramadi

Karolina Miramadi

Karolina Miramadi är mäklare på MOHV Stockholm

Karolina Miramadi har varit registrerad mäklare sedan 2001-07. Karolina Miramadi har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-01 och har fått 137 omdömen med ett betyg på 4.9. Karolina Miramadi har haft 30 försäljningar sen 2021-06 och har tillfrågat 80% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-06 - 2022-05

Läs vad 137 Läs vad Karolina Miramadi

• Vasastan
    2022-06-08 Verifierad kund
    Karolina är tillgänglig, driven, proaktiv, lösningsorienterad, taktiskt slipad men samtidigt också gediget sympatisk. Hon håller dessutom humöret uppe hos alla i hennes omgivning med positiv energi och god humor. Det är en fröjd att jobba med henne på alla sätt och hon ledde oss igenom en utmanande process på ett högst tillfredställande sätt.
    • Vasastan / Birkastan
    2022-05-14 Verifierad kund
    Karolina är engagerad och hard working. Hon jobbar sena kvällar och återkopplar fort under processens gång. Karolina kan varmt rekommenderas för att känna trygghet i säljprocessen.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Karolina Miramadi en del av MOHV Stockholm
    2022-05-12 Verifierad kund
    Bra, trevlig och snabb återkoppling
  • Frida E
    sålde sin lägenhet med hjälp av Karolina Miramadi en del av MOHV Stockholm
    • Östermalm
    2022-03-21 Verifierad kund
    Otroligt nöjd med Karolina som mäklare. Märks att hon har en gedigen erfarenhet som mäklare och så otroligt professionell gentemot alla partner som är inblandade i processen.
    Kan inte mer än varmt rekommendera henne!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Karolina Miramadi en del av MOHV Stockholm
    • Östermalm
    2022-03-19 Verifierad kund
    Jättetrevlig köpupplevelse tack vare Karolina.
    • Telegrafberget - Nacka
    2022-03-15 Verifierad kund
    Vi köpte nyproduktion av Karolina vilket medförde många frågor som hon alltid svarade snabbt och trevligt på. Karolina får 10/10 av oss!
    • Telegrafberget - Nacka
    2022-03-14 Verifierad kund
    Supernöjd med Karolinas bemötande, hon är påläst, professionell och personlig.
  • sålde sitt hus med hjälp av Karolina Miramadi en del av MOHV Stockholm
    2022-01-28 Verifierad kund
    Väldigt professionellt bemötande. Vi kände oss trygga från start till slut.
  • sålde sitt hus med hjälp av Karolina Miramadi en del av MOHV Stockholm
    2022-01-28 Verifierad kund
    Karolina var otroligt professionell från början till slut. Hon är erfaren och kunnig och gav trygghet till hela säljpprocessen. Hon kan marknaden och hennes råd till oss som säljare var väl underbyggda och visade sig vara korrekta varje gång. Kan varmt rekommendera Karolina och Mohv.
  • köpte sitt hus med hjälp av Karolina Miramadi en del av MOHV Stockholm
    2022-01-26 Verifierad kund
    Vi är mycket nöjd med Karolina. Trevligt, bra service och toppen kommunikation!