Karolina Miramadi

Karolina Miramadi

Karolina Miramadi är mäklare på MOHV Stockholm

Karolina Miramadi har varit registrerad mäklare sedan 2001-07. Karolina Miramadi har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-01 och har fått 120 omdömen med ett betyg på 4.9. Karolina Miramadi har haft 39 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 92% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-08 - 2021-07

Läs vad 120 Läs vad Karolina Miramadi

• Vasastan
    2021-06-19
    Jag har använt olika mäklare under de senaste året och sålt olika bostadsrätter. Karolina Miramadi är den absolut bästa mäklaren som jag använt. Utmärkt bemötande, rätt och bra rådgivning där hon hjälpte mig med avslut till rätt pris. Hon är lugn, kunnig och stark i sin rådgivning.
    • Vasastan / Östermalm
    2021-06-17
    Karolina är den bästa mäklaren vi någonsin anlitat. Vi hittade henne som köpare och fick ett direkt förtroende. Det fanns då ingen tvivel om vem vi vill anlita när vi skulle sälja. Hon är duktig på att återkoppla, för alltid det bästa för säljare och köpare och är allt påläst. Hon har alltid koll och gör alltid det lilla extra! Kan varmt rekommendera Karolina!
    • Vasastan / Östermalm
    2021-06-12
    Jag blev rekommenderad att kontakta Karolina när jag skulle sälja min lägenhet, vilket visade sig vara en sann lyckoträff.

Karolina är fantastisk på så många sätt och vis. Hon är påläst, otroligt professionell, hjälpsam och duktig. Hela processen från början till slut gick snabbt och smidigt. Karolina är unik i sin bransch. Försäljningen gick långt över förväntan. Jag är så tacksam för att just Karolina sålde min lägenhet.
    • Årsta
    2021-05-30
    Tillgänglig, hjälpsam, positiv inställning och en trygg partner i din livs största affär. Rekommenderas varmt!
  • Deborah M
    sålde sin lägenhet med hjälp av Karolina Miramadi en del av MOHV Stockholm
    • Kungsholmen
    2021-05-08
    Karolina sålde vår sekelskifteslägenhet på Kungsholmen och vi kunde inte vara mer nöjda! Proffsig, noga, engagerad och otroligt trevlig. Kan varmt rekommendera henne! 🌟
    • Liljeholmskajen/Årstaberg
    2021-05-07
    Trevlig och proffsigt bemötande. Höll oss uppdaterade på ett bra sätt under hela processen
    2021-05-06
    Köp bostad och är så nöjd. Karolina är grym! Noga, flexibel och snabb på pucken. Rekommenderas varmt✨
    • Östermalm
    2021-04-09
    Hon gav ett lugnt och tryggt intryck.
    • Östermalm
    2021-04-09
    Fantastiskt bemötande som alltid.Har nu erfarit två försäljningar via Karolina och processen har varit helt felfri. Karolina ser även till att hålla oss uppdaterade efter processen för att se till att vi är helt nöjda. Vi är otroligt nöjda och fick ut mer än förväntat i båda försäljningarna!
    • Vasastan
    2021-04-06
    Alla försäljningar är olika men de flesta mäklare verkar ändå vilja köra sitt standardförfarande oavsett hur förutsättningarna ser ut. Karolina var den femte mäklaren vi träffade, men den första som hade ett konkret förslag hur vi skulle sälja just vår lgh utifrån våra förutsättningar. Vi kände omedelbart förtroende för henne, försäljningen gick smidigt och vi skulle inte tveka att rekommendera henne för vänner och bekanta.