Karolina Miramadi
Aktiv på Reco.se sedan 2015-01-20
2019-08 - 2020-07

Läs vad 97 Läs vad Karolina Miramadi

• Marc S
    Marc S sålde sin lägenhet med hjälp av Karolina Miramadi en del av MOHV Stockholm

2020-07-26

5:a
    Karolina är en fantastisk mäklare med massor av energi. Hon är kreativ och överträffar förväntningarna gång på gång. Kan varmt rekommendera Karolina som mäklare. Läs mer
    Karolina M gillar detta
  • Malin B köpte sin lägenhet med hjälp av Karolina Miramadi en del av MOHV Stockholm

2020-07-07

4:a
    Kummelnäs / Vikingshill
    En mycket trevlig och närvarande mäklare som vi varmt rekommenderar! Läs mer
    Karolina M gillar detta
  • Viktor A köpte sin lägenhet med hjälp av Karolina Miramadi en del av MOHV Stockholm

2020-07-03

Kummelnäs / Vikingshill
    Karolina var ett bra stöd när vi köpte en nyproduktion i Saltsjö-Boo och hela processen från visning till underskrivet avtal gick supersmidigt. Hon var väldigt tillmötesgående, förstående och professionell och levererade dessutom flera bra tips inför försäljningen av vår nuvarande bostad. Rekommenderar verkligen Karolina! Läs mer
    Karolina M gillar detta
  • Linda H köpte sin lägenhet med hjälp av Karolina Miramadi en del av MOHV Stockholm

2020-06-18

Silverdal
    Lättsam och påläst mäklare. Kände mig trygg genom hela köpet. Kan varmt rekommendera Karolina på MOHV. Läs mer
    Karolina M gillar detta
  • Carl T köpte sin lägenhet med hjälp av Karolina Miramadi en del av MOHV Stockholm

2020-05-28

Kvarnholmen
    Professionellt bemötande och tydlig guidning genom hela köpprocessen av bostadsrätt - det märks att Karolina är en mäklare med lång erfarenhet! Läs mer
    Karolina M gillar detta
  • Susanna S köpte sin lägenhet med hjälp av Karolina Miramadi en del av MOHV Stockholm

2020-04-26

Birkastan/Vasastan
    Köpt bostad av Karolina i Stockholm. Kompetent, trevlig och kommunikativ. Supernöjd med allt! Läs mer
    Karolina M gillar detta
  • Anna P köpte sin lägenhet med hjälp av Karolina Miramadi en del av MOHV Stockholm

2020-04-24

Eriksvik / Saltsjö-Boo
    Karolina är mycket kunnig och tog sig alltid tid att svara på våra frågor. Vi är supernöjda! Läs mer
    Karolina M gillar detta
  • Maya R köpte sin lägenhet med hjälp av Karolina Miramadi en del av MOHV Stockholm

2020-04-20

Eriksvik / Saltsjö-Boo
    Har köpt parhus, nybyggnad. Karolina bemötte oss trevligt och var flexibel och snabb i hanteringen av vårt köp. Läs mer
    Karolina M gillar detta
  • Måns L sålde sin lägenhet med hjälp av Karolina Miramadi en del av MOHV Stockholm

2020-04-13

2:a
    Södermalm/Sofia
    Engagerad och driven mäklare som går i mål med uppdraget! Läs mer
    Karolina M gillar detta
  • Emilia K köpte sin lägenhet med hjälp av Karolina Miramadi en del av MOHV Stockholm

2020-03-25

4:a
    Vi köpte en bostadsrätt av Karolina och fick snabbt förtroende för henne. En helt fantastisk person som gjorde att vi kände oss trygga under hela affären. Jag skulle rekommendera Karolina till alla som vill ha en pålitlig mäklare med lång erfarenhet som är flexibel och härlig att jobba med. Vi kommer använda oss utav henne när vi ska sälja så småningom. Läs mer

Senaste försäljningarna

Sankt Eriksplan