Mäklare Stockholms län Stockholm Östermalm MOHV Stockholm Maria Lärka

Läs vad 10 Läs vad Maria Lärka

• Peter E sålde sin lägenhet med hjälp av Maria Lärka en del av MOHV Stockholm

2019-04-28

Ekhagen / Norra Djurgården
    Maria var mycket professionell och drev försäljningen på ett mycket förtroendeingivande sätt.
    Kan varmt rek MOHV och Maria. Läs mer
  • Sanna B sålde sin lägenhet med hjälp av Maria Lärka en del av MOHV Stockholm

2019-04-25

Södermalm
    Maria hjälpte mig att sälja min bostadsrätt på södermalm under 2018. Hon är proffsig och lyssnade på vad jag kunde. Jag tycker hon bemötte köparna på ett respektfullt sätt och fick alla inblandande att känna sig sedda och nöjda, Jag kan varit rekommendera Maria Lärka till kommande försäljningar. Läs mer
    Maria L gillar detta
  • Madeleine H sålde sin lägenhet med hjälp av Maria Lärka en del av MOHV Stockholm

2019-04-10

En fantastisk trevlig, ambitiös och pålitlig mäklare som vi kände ett stort förtroende för. Kan varmt rekommendera Maria! Läs mer
  • Gloria N sålde sin lägenhet med hjälp av Maria Lärka en del av MOHV Stockholm

Östermalm
    Kunnig, kommunikativ, trevlig och ett bra resultat! Läs mer
    Maria L gillar detta
  • Liselott S sålde sin lägenhet med hjälp av Maria Lärka en del av MOHV Stockholm

Vasastan
    Jag har sålt en tvårums andels lägenhet i Vasastan. Jag blev bemött på ett respektfullt och professionellt sätt.
    Mina förväntningar var att få hjälp att sälja bostaden på bästa smidigaste sätt och till ett bra pris. Vilket mäklaren levde upp till. Läs mer
    Maria L gillar detta
  • Kerstin D sålde sin lägenhet med hjälp av Maria Lärka en del av MOHV Stockholm

Vasastan
    Maria var toppen. Personlig i kombination med ytterst professionell. Lyhörd men ingen "dream maker". Hon gav mig exceptionell service vilket är så viktigt vid ett köp eller försäljning.
    Maria hjälpte mig med kontakter till bra och kunnig service där jag själv inte hann med.
    Jag sålde min bostadsrätt, en 2:a, och tack vare Maria så är alla parter nöjda och kan blicka tillbaka på transaktionen som en bra affär. Läs mer
    Maria L gillar detta
  • Mikaela H sålde sin lägenhet med hjälp av Maria Lärka en del av MOHV Stockholm

Duvbo
    Maria sålde min lägenhet i Sundbyberg för snart ett år sedan och jag är otroligt nöjd med hennes arbete! De förväntningar hon satte på försäljningen stämde väl överens med marknaden. Hon kunde svara upp på alla mina frågor och var väldigt duktig på att återkoppla.

Jag kommer absolut vända mig till Maria nästa gång det är dags att sälja! Läs mer
  • Per L sålde sin lägenhet med hjälp av Maria Lärka en del av MOHV Stockholm

Gärdet
    Bostadsrätt, försäljning i Stockholm. Professionell mäklare Läs mer
  • Lisa Å sålde sin lägenhet med hjälp av Maria Lärka en del av MOHV Stockholm

Gärdet
    Maria Lärka är en mycket professionell mäklare som ger ett väldigt bra bemötande. Hon är trevlig, driven och flexibel.
    Hon ger även tydliga råd och tips för att öka chanserna till en lyckad försäljning.
    Maria Lärka uppfyllde alla de förväntningar jag hade på min mäklare. Jag rekommenderar henne verkligen! Läs mer
  • Torkel A skrev om Maria Lärka en del av MOHV Stockholm

2018-02-08

Väldigt proffesionellt bemötande, lyhörd och hängiven gentemot mig som kund. Mån om gå mina intressen och behov tillmötes. Kan varmt rekommendera denna fantastiskt duktiga mäklare Läs mer
    Maria L, Torkel A gillar detta

Senaste försäljningarna