Veronica Andersson
Registrerad mäklare sedan 2018-06-18
Aktiv på Reco.se sedan 2018-08-15
2019-08 - 2020-07

Läs vad 79 Läs vad Veronica Andersson

• Johan H köpte sin lägenhet med hjälp av Veronica Andersson en del av MOHV Stockholm

2020-06-29

1.5:a
    Köpt lägenhet
    Mycket bra bemötande Läs mer
  • Emma O sålde sin lägenhet med hjälp av Veronica Andersson en del av MOHV Stockholm

2020-06-25

1.5:a
    Veronica är en fantastisk fastighetsmäklare som verkligen bryr sig om sina kunder. Hon är empatisk, trygg, äkta och pålitlig. Hon är bra på sitt jobb och kommer säkert att sälja en lägenhet som du vill sälja! Läs mer
  • Emma S sålde sin lägenhet med hjälp av Veronica Andersson en del av MOHV Stockholm

2020-05-10

Vasastan
    Veronica hjälpte mig sälja en etta i Vasastan. Veronica är en väldigt engagerad och driven mäklare som gör sitt yttersta. Enda minus är att förväntasbilden på slutpris som kommunicerades innan processen startade var något hög, men det hade också med marknaden att göra. Läs mer
  • Lena D sålde sin lägenhet med hjälp av Veronica Andersson en del av MOHV Stockholm

2020-05-10

Gamla Råsunda
    Veronica har ett öga för detaljer vilket var till stor hjälp vid fotografering och inför visning. Hon inger ett pålitligt och engagerat intryck, vilket skapar en trygghet både för mig som säljare samt för köparna. Läs mer
  • Martin P sålde sin lägenhet med hjälp av Veronica Andersson en del av MOHV Stockholm

2020-04-28

Östermalm
    Veronica var oerhört engagerad, kompetent och trevlig! Hon gick ett steg längre i att säkerställa att lägenheten blev såld till det priset jag önskade mig, i en marknad som var väldigt osäker.
    Rekommenderas starkt! Läs mer
  • Emelie G
    Emelie G sålde sin lägenhet med hjälp av Veronica Andersson en del av MOHV Stockholm

2020-04-18

2.5:a
    Kungsholmen Thorildsplan
    Veronica gav ett mycket professionellt intryck och trots tuff marknad lyckades hon, innan visning, få sålt vår lägenhet till det pris vi förväntade/ hoppades på. Vi är mycket nöjda med hennes insats och kommer varmt rekommendera henne till andra. Läs mer
  • Charlotte J sålde sin lägenhet med hjälp av Veronica Andersson en del av MOHV Stockholm

2020-04-17

Gärdet
    Sålde min lägenhet.
    Proffsig och snabb affär!!! :) Läs mer
  • Mikaela B sålde sin lägenhet med hjälp av Veronica Andersson en del av MOHV Stockholm

2020-04-15

Traneberg
    Veronica hjälpte mig att sälja min lägenhet i Traneberg. Hon är väldigt proffsig och har öga för detaljer, speciellt när kommer till fotografering!
    Försäljningen gick väldigt fort och smidigt. Jag kommer definitivt ta hjälp av henne igen nästa gång jag ska sälja. Läs mer
  • Bo I köpte sin lägenhet med hjälp av Veronica Andersson en del av MOHV Stockholm

2020-04-14

Traneberg
    Veronica var
    trevlig
    lätt att ha att göra med
    svarar snabbt på mail
    förståelse om köparen och min situation som köpare av lägenheten
    mina förväntningar av köpet uppfylldes
    hon kändes proffsig och kunnig om bostadsmarknaden och vilken prisnivå som gällde Läs mer
  • Per M köpte sin lägenhet med hjälp av Veronica Andersson en del av MOHV Stockholm

2020-04-05

3:a
    Jag har köpt en bostadsrätt i vasa stan.
    Lugn, trygg , saklig, trevlig.
    löste allt på ett trevligt, effektivt sätt.

Inget att klaga på. Läs mer

Senaste försäljningarna

Margretelundsvägen