Veronica Andersson
Registrerad mäklare sedan 2018
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2018-11 - 2019-10

Läs vad 46 Läs vad Veronica Andersson

• Göran G sålde sin lägenhet med hjälp av Veronica Andersson en del av MOHV Stockholm

2019-11-10

Vasastan / Norrmalm
    Jag sålde bostadsrätt, en 2:à och Veronica hade ett stort engagemang genom hela processen och var trevlig och entusiastisk vid våra kontakter. Läs mer
  • Amanda Ö köpte sin lägenhet med hjälp av Veronica Andersson en del av MOHV Stockholm

2019-10-24

Södermalm
    Jag köpte lägenhet genom Veronica och fick ett otroligt bra bemötande från första kontakt tills allt var påskrivet. Allt kändes så tryggt och bra. Veronica har gett mig mycket hjälp och stöttning. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Sara L sålde sin lägenhet med hjälp av Veronica Andersson en del av MOHV Stockholm

Södermalm
    Väldigt pålitlig, trevligt bemötande och hårt arbetande! Vi var mycket nöjda från första möte tills att lägenheten var såld. Kan varmt rekommendera Veronica! Läs mer
  • Vilma E köpte sin lägenhet med hjälp av Veronica Andersson en del av MOHV Stockholm

Centrala Sundbyberg
    Köpte min bostad med hjälp av Veronica, supertrevlig och väldigt genuin mäklare som fick mig att känna mig trygg med mitt köp! Läs mer
  • Nils V köpte sin lägenhet med hjälp av Veronica Andersson en del av MOHV Stockholm

Proffessionell, tydlig och kunnig. En mycket positiv upplevelse. Läs mer
  • Anna S köpte sin lägenhet med hjälp av Veronica Andersson en del av MOHV Stockholm

2019-10-20

Vasastan
    Väldigt proffsig, pålitlig, engagerad och dessutom väldigt trevlig person att ha att göra med. Rekommenderar Veronica varmt! Läs mer
  • Vita G
    Vita G köpte sin lägenhet med hjälp av Veronica Andersson en del av MOHV Stockholm

2019-10-19

Östermalm
    Jag har köpt en lägenhet i Stockholm genom Mohv. Deras mäklare Veronica Andersson har varit väldigt snabb på att återkoppla, supertrevlig och tydlig genom hela processen. Nästa gång jag ska sälja bostad då är det henne jag ska anlita! Läs mer
  • Lars A sålde sin lägenhet med hjälp av Veronica Andersson en del av MOHV Stockholm

2019-10-14

Östermalm
    Allt med försäljningen har gått bra

Rekommenderas Läs mer
  • Anna B sålde sin lägenhet med hjälp av Veronica Andersson en del av MOHV Stockholm

2019-10-03

Vasastan
    Veronica hjälpte mig med försäljningen av min lägenhet i Vasastan. Hon var lyhörd, strategisk och mycket noggrann med alla detaljer. Alltid tillgänglig och ärlig i sitt resonemang. Sålde lägenheten till min önskade nivå. Kan verkligen rekommendera henne till alla som vill sälja sin lägenhet!

Anna Läs mer
  • Petra D köpte sin lägenhet med hjälp av Veronica Andersson en del av MOHV Stockholm

2019-09-03

Köpte en 2a på söder. Mycket proffsigt och smidigt! Läs mer