Mäklare Stockholms län Stockholm Östermalm MOHV Stockholm Veronica Andersson

Läs vad 5 kunder tycker om Veronica Andersson

• Johanna L
    Johanna L skrev om Veronica Andersson en del av MOHV Stockholm

2019-01-30

Veronica är en exceptionell mäklare! Efter att ha sålt och köpt ett antal bostäder den senaste 10 årsperioden kan jag ärligt säga att Veronica är den bästa mäklare jag träffat. Hon sålde en lägenhet som jag var intresserad av och jag slogs direkt av hennes sätt att bemöta intressenter. Hon utstrålade en unik kombination av proffsighet och en personlig vänlighet, samtidigt som hon var ytterst välinformerad om lägenheten jag tittade på, snabbt svarade på allehanda frågor under budgivningen och hela vägen gav ett lugnt och kunnigt intryck. I slutändan vann jag inte den budgivningen men valde sedan Veronica för att sälja min lägenhet. Jag hade inte kunnat gjort ett bättre val. Jag kände mig trygg genom hela processen och kunde lita på hennes råd och kunnande. Min försäljning blev en så lugn, trygg och bra upplevelse som det är möjligt att ha. Jag kan bara ge mina varmaste rekommendationer och jag kommer att anlita henne för alla framtida försäljningar. Läs mer
  • David M
    David M skrev om Veronica Andersson en del av MOHV Stockholm

2018-10-18

En fantastiskt kompetent och trevlig mäklare som har många styrkor såsom exempelvis:

- Duktig på både hårda och mjuka värden i försäljningen
    - Löpande uppdateringar inklusive taktisk genomgång
    - Skapa förtroende hos både säljare och köpare genom att agera som den neutrala part en mäklare ska vara

Om du inte söker en "bilförsäljare" som mäklare, kan jag varmt rekommendera en OTROLIGT ambitiös Veronica. Läs mer
  • Julia Ö
    Julia Ö skrev om Veronica Andersson en del av MOHV Stockholm

2018-09-14

-bostadsrätt i Alvik
    -blev utmärkt bemött. Proffsig, ärlig och driven.
    -förväntning att komma upp till 2 650 000kr Veronica sålde den för 2 750 000kr.
    Hon lovade många visningar på hemnet samt att får vår lägenhet att kännas mer lyxig. Hon levererade allt.
    - min upplevelse blev över all förväntan. Veronica var så proffsig, början till slut. Skulle rekommendera Veronica till alla och nästa gång jag säljer kommer jag anlita Veronica! Läs mer
  • Josefin N skrev om Veronica Andersson en del av MOHV Stockholm

2018-08-16

Tog in flera mäklare på min senaste försäljning men valde Veronica då hon gav det bästa intrycket. Supertrevlig, proffsig och känns väldigt trygg. Hon hjälpte mig ta fram stylingfirma och kom med väldigt goda tips och råd inför hur jag kunde maximera försäljningen. Hon var väldigt engagerad och svarade alltid i telefonen.
    Har bara positivt att säga om Veronica och kommer garanterat använda mig av henne nästa gång vi säljer. Man märker att hon gillar sitt jobb och gjorde det lilla extra. Läs mer
  • Per Olof L
    Per Olof L skrev om Veronica Andersson en del av MOHV Stockholm

2018-08-15

Veronica håller vad hon lovar och lite till.

Sålt en tvåa 60m Det tog 22,5tim ifrån avtal till kontraktsskrivning
    och 325000:- högre belopp otroligt.
    Jag har blivit jättetrevligt bemött och fått löpande information
    hela tiden.

Man kan inte få bättre mäklare.
    Med vänlig hälsning,
    P-O Lind Läs mer