Veronica Andersson

Veronica Andersson

Veronica Andersson är mäklare på MOHV Stockholm

Veronica Andersson har varit registrerad mäklare sedan 2018-06. Veronica Andersson har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-08 och har fått 95 omdömen med ett betyg på 4.9. Veronica Andersson har haft 64 försäljningar sen 2019-11 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-11 - 2020-10

Läs vad 95 Läs vad Veronica Andersson

• 2020-11-05
    Ger ett kunnigt och tryggt intryck. Företrädde såväl säljare som köpare på ett sjysst sätt. Processen som köpare måste förhålla sig till efter avslutad budgivning är väldigt forcerat. Inte minst om köpare finns på långt avstånd. Man önskar som köpare att det funnits en digital lösning med som kan initieras omedelbart, med digital signering utan krav på fysiskt besök. På samma sätt skulle visningen kunna digitaliseras men riktigt vass digital återgivning av objektets fördelar och brister. Det borde i dessa pandemitider kunna vara en USP att utveckla dessa verktyg.
    Jan P
    • 34.0 m²
    köpte sin lägenhet med hjälp av Veronica Andersson en del av MOHV Stockholm
  • 2020-11-03
    Veronica hjälpte oss att sälja en 5:a i Nockebyhov. Hon var proffsig, lyhörd, förtroendeingivande, lätt att få kontakt med, snabba återkopplingar. Vi hade kontaktat henne genom rekommendation från vänner. Försäljningen gick väldigt bra och vi kommer i vår tur att rekommendera henne!
    Håkan B
    • 5:a
    • 114.0 m²
    • Nockebyhov
  • 2020-11-02
    Jag tyckte att Veronica var väldigt trevlig och noggrann och jag kände mig trygg som en köpare.
    Alexander J
    • 35.0 m²
    • Sundbyberg
    köpte sin lägenhet med hjälp av Veronica Andersson en del av MOHV Stockholm
  • 2020-10-27
    Veronica är väldigt driven och proffsig som mäklare. Jag kan varmt rekommendera henne.
    Emil S
    • 35.0 m²
    • Sundbyberg
  • 2020-10-19
    Sålt bostadsrätt i innerstan Stockholm. Utmärkt kombination av professionalitet och människokännare!
    Björn T
    • 3:a
    • 85.5 m²
  • 2020-10-17
    Sålt bostadsrätt. Rätt värdering, genomtänkt säljstrategi, välplanerat tidsschema, trevlig bemötande, tydlig kommunikation
    Sergiy S
    • 4:a
    • 98.0 m²
  • 2020-10-17
    Det var svårt att välja mellan flera kompetenta mäklare när vi bestämde oss för att sälja vår lägenhet. Veronica gjorde intrycket av att vara en charmig och mycket engagerad person förutom att vara mycket kompetent. Hon agerade på ett strukturerat, lugnt och konsekvent sätt, vilket ledde till ett bra resultat.
    Olena S
    • 4:a
    • 98.0 m²
  • 2020-10-06
    Veronica skötte min försäljning väldigt professionellt och bra. Både köpare och säljare var nöjda vilket jag tycker är ett mycket bra bevis på hur mån hon är om båda parter i köpet!
    Ylva S
    • 43.0 m²
    • Kungsholmen Thorildsplan
  • 2020-10-06
    Blev tipsad av en vän att vända mig till Veronica när jag skulle sälja min lägenhet. Hon var öppen och lyhörd redan från start och otroligt hjälpsam under hela processen.
    Evelina L
    • 1:a
    • 29.0 m²
    • Birkastan/Vasastan
  • 2020-10-04
    Sålde min 1:a på Kungsholmen tack vare Veronica. Supernöjd men allt. Veronica är proffsig, noggrann och väldigt kunnig!!
    Maja S
    • 1:a
    • 24.0 m²
    • Kungsholmen / Fridhemsplan
    sålde sin lägenhet med hjälp av Veronica Andersson en del av MOHV Stockholm

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte