Veronica Andersson
Registrerad mäklare sedan 2018
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2019-04 - 2020-03

Läs vad 70 Läs vad Veronica Andersson

• Per M köpte sin lägenhet med hjälp av Veronica Andersson en del av MOHV Stockholm

2020-04-05

Jag har köpt en bostadsrätt i vasa stan.
    Lugn, trygg , saklig, trevlig.
    löste allt på ett trevligt, effektivt sätt.

Inget att klaga på. Läs mer
  • Karin I köpte sin lägenhet med hjälp av Veronica Andersson en del av MOHV Stockholm

2020-04-05

Gärdet/Östermalm
    Köpt bostad på Gärdet, Stockholm. Mycket vänlig och gav ytterligare information vid frågor. Ordentlig genomgång av kontraktet. Kort sagt sådant som man alltid förväntar sig vid så stora affärer som köp av bostad. Läs mer
  • Johan S sålde sin lägenhet med hjälp av Veronica Andersson en del av MOHV Stockholm

2020-03-30

Vasastan
    Veronica hjälpte mig att sälja min 2a i Vasastan. Oerhört duktig, engagerad, lyhörd och påläst. Hon överträffade mina förväntningar samtidigt som hon fick köparna att känna sig nöjda och trygga.
    Kan varmt rekommendera att använda Veronica som mäklare! Läs mer
  • Jan K köpte sin lägenhet med hjälp av Veronica Andersson en del av MOHV Stockholm

2020-03-19

Vasastan
    Bra, tydlig och återkopplade bra. Läs mer
  • Thomas H sålde sin lägenhet med hjälp av Veronica Andersson en del av MOHV Stockholm

2020-03-01

Vasastan / Norrmalm
    Min lägenhet i city såldes fyra dagar efter ordinarie visning. Mäklaren gjorde ett mycket bra jobb och allt flöt fantastiskt bra. Allt från styling, foto, visningar och slutförhandling. Mäklaren hade en bestämd uppfattning hur genomförandet skulle gå till och det visade sig vara rätt.
    Mäklaren informerade mig hela tiden och var alltid lätt att få tag på. Vid samtal inför slutförhandlingen visade hon även insikter i hur man tänker som köpare och kunde därför råda om hur den skull genomföras. Bra jobbat! Läs mer
  • Lena E köpte sin lägenhet med hjälp av Veronica Andersson en del av MOHV Stockholm

2020-02-19

Kungsholmen / Norr Mälarstrand
    Vi kopte en bostadsratt pa Polhemsgatan i Stockholm. Vi har blivit valdigt bra bemotta och maklaren ger ett mycket professionellt intryck.
    Lena Läs mer
  • Emil L sålde sin lägenhet med hjälp av Veronica Andersson en del av MOHV Stockholm

2020-02-19

Södermalm / Reimersholme
    Tycker Veronica har varit jättebra genom hela processen. Hon har gett jättebra tips inför visning och har hållit mig uppdaterad under visningarna. Det gick också supersmidigt att boka fotografering. Jag har sålt flera bostäder tidigare och tycker att Veronica har varit mycket mer närvarande och engagerad än vad tidigare mäklare har varit. Läs mer
  • Helena R sålde sin lägenhet med hjälp av Veronica Andersson en del av MOHV Stockholm

2020-02-13

Birkastan/Vasastan
    Trevlig och förtroendeingivande för både köpare och säljare. Läs mer
  • Colin R sålde sin lägenhet med hjälp av Veronica Andersson en del av MOHV Stockholm

2020-02-13

Birkastan/Vasastan
    "We can wholeheartedly recommend Veronica Andersson as an estate agent/ mäklare. She helped us with the sale of our apartment in Vasastan in February 2020. From the start of the process to the end she was hard working, energetic and delivered a high quality service with integrity and honesty. She demonstrated excellent interpersonal skills both in her dealings with us and with potential buyers. Undoubtedly we achieved the highest possible sale price as a direct result of her input. Thank you Veronica!" Läs mer
  • Robin T sålde sin lägenhet med hjälp av Veronica Andersson en del av MOHV Stockholm

2020-02-09

Kungsholmen / Norr Mälarstand
    Vi sålde vår tvåa på Kungsholmen med hjälp av Veronica och tycker att försäljningen och bemötandet var mycket professionellt. Jag och min sambo upplevde att hon gav oss och objektet den tiden som behövdes för att kunna göra en bra affär. Läs mer

Senaste försäljningarna

Rindögatan