Mäklare Stockholms län Stockholm Östermalm MOHV Stockholm Veronica Andersson
Registrerad mäklare sedan 2018
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2018-08 - 2019-07

Läs vad 35 Läs vad Veronica Andersson

• Rolf E köpte sin lägenhet med hjälp av Veronica Andersson en del av MOHV Stockholm

2019-08-05

Östermalm
    Vänligt och kompetent bemötande. V.A.ställde upp vid den tidpunkt vi önskade. Fick svar på mina frågor. Hanterade vårt möte med säljaren professionellt. Läs mer
  • Fredrik M köpte sin lägenhet med hjälp av Veronica Andersson en del av MOHV Stockholm

2019-08-04

Kungsholmen
    Veronica är seriös, engagerad och har en lösningsorienterad inställning. Hon är bra på att följa upp och ge feedback. Läs mer
  • Jesper J sålde sin lägenhet med hjälp av Veronica Andersson en del av MOHV Stockholm

2019-08-01

Kungsholmen
    Vi upplevde att Veronica var väldigt proffsig i både sin kommunikation med oss och hur hon hittade nya intressenter hela tiden. Läs mer
  • Kristina G köpte sin lägenhet med hjälp av Veronica Andersson en del av MOHV Stockholm

2019-08-01

Östermalm
    Köpt liten lägenhet i Stockholm. God service och gott bemötande av Veronica. Läs mer
  • Yvonne E sålde sin lägenhet med hjälp av Veronica Andersson en del av MOHV Stockholm

2019-06-18

Gärdet
    En helt fantastisk mäklare snabb effektiv och trevlig. Sålde min lägenhet inom loppet av några timmar på första visningen. Använder man inte Veronica vid sin försäljning får man skylla sig själv🎈 Läs mer
  • Margareta H sålde sin lägenhet med hjälp av Veronica Andersson en del av MOHV Stockholm

2019-06-08

Vasastan
    Veronica är mycket duktig och noga. Väl påläst ang föreningens ekonomi och bra idéer till lösningar av planritning. Har följt upp alla klienter och har varit utmärkt stöd till mej vid budgivning. Jag är otroligt nöjd. Både med henne, pris och den nya ägaren. Läs mer
  • Sara S köpte sin lägenhet med hjälp av Veronica Andersson en del av MOHV Stockholm

2019-06-04

Köpt 3:a på Valhallavägen
    Mkt bra service
    Återkommer snabbt o är noga Läs mer
  • Natalia K köpte sin lägenhet med hjälp av Veronica Andersson en del av MOHV Stockholm

2019-06-01

Vasastan
    Köpte bostadsrätt , mycket nöjd med allt hjälp jag har fått Läs mer
  • Willie H köpte sin lägenhet med hjälp av Veronica Andersson en del av MOHV Stockholm

2019-05-22

Traneberg
    Jag köpte en lägenhet på 43kvm. Mycket nöjd av Veronica Andersson. Läs mer
  • Yrjö S sålde sin lägenhet med hjälp av Veronica Andersson en del av MOHV Stockholm

2019-05-06

Östermalm
    Altt var helt OK!!!!!!!!!!!!! Professionelt upträdande alla situasuner.Smidig affär. Läs mer

Senaste försäljningarna

Evenemangsgatan