Mäklare Stockholms län Stockholm Östermalm MOHV Stockholm Veronica Andersson
Aktiv på Reco.se sedan 2018

Läs vad 4 kunder tycker om Veronica Andersson

• David M
    David M skrev om Veronica Andersson en del av MOHV Stockholm
    En fantastiskt kompetent och trevlig mäklare som har många styrkor såsom exempelvis:

- Duktig på både hårda och mjuka värden i försäljningen
    - Löpande uppdateringar inklusive taktisk genomgång
    - Skapa förtroende hos både säljare och köpare genom att agera som den neutrala part en mäklare ska vara

Om du inte söker en "bilförsäljare" som mäklare, kan jag varmt rekommendera en OTROLIGT ambitiös Veronica. Läs mer
  • Julia Ö
    Julia Ö skrev om Veronica Andersson en del av MOHV Stockholm
    -bostadsrätt i Alvik
    -blev utmärkt bemött. Proffsig, ärlig och driven.
    -förväntning att komma upp till 2 650 000kr Veronica sålde den för 2 750 000kr.
    Hon lovade många visningar på hemnet samt att får vår lägenhet att kännas mer lyxig. Hon levererade allt.
    - min upplevelse blev över all förväntan. Veronica var så proffsig, början till slut. Skulle rekommendera Veronica till alla och nästa gång jag säljer kommer jag anlita Veronica! Läs mer
  • Josefin N skrev om Veronica Andersson en del av MOHV Stockholm
    Tog in flera mäklare på min senaste försäljning men valde Veronica då hon gav det bästa intrycket. Supertrevlig, proffsig och känns väldigt trygg. Hon hjälpte mig ta fram stylingfirma och kom med väldigt goda tips och råd inför hur jag kunde maximera försäljningen. Hon var väldigt engagerad och svarade alltid i telefonen.
    Har bara positivt att säga om Veronica och kommer garanterat använda mig av henne nästa gång vi säljer. Man märker att hon gillar sitt jobb och gjorde det lilla extra. Läs mer
  • Per Olof L
    Per Olof L skrev om Veronica Andersson en del av MOHV Stockholm
    Veronica håller vad hon lovar och lite till.

Sålt en tvåa 60m Det tog 22,5tim ifrån avtal till kontraktsskrivning
    och 325000:- högre belopp otroligt.
    Jag har blivit jättetrevligt bemött och fått löpande information
    hela tiden.

Man kan inte få bättre mäklare.
    Med vänlig hälsning,
    P-O Lind Läs mer