MOHV Sundbyberg

MOHV Sundbyberg

Välkommen till MOHV Sundbyberg!

Är det dags att byta boende? Oavsett om du är ute efter att köpa bostad eller sälja din bostad så finns vi på MOHV Sundbyberg tillgängliga med våra professionella och duktiga mäklare.

Testa gärna att få din bostad värderad av oss. Du kan få mer än vad du tänkt dig vid en eventuell försäljning.

Genom vår höga kvalitet och kreativa profil är vi på MOHV Sundbyberg ett tydligt alternativ till de traditionella mäklarkedjorna. Vårt mål är att ge dig en mer personlig upplevelse.

Läs vad 108 kunder tycker om MOHV Sundbyberg 2

• Stefani C
    sålde sin lägenhet med hjälp av Ulrika Lindqvist en del av MOHV Sundbyberg
    2021-08-04
    Ulrika gjorde ett fantastiskt jobb vid försäljningen av min bostad. Hon var väl påläst och väl insatt i området och jag hade fullt förtroende för henne samt hennes jobb. Jag rekommenderar Ulrika till alla som söker en duktig och engagerad mäklare!
    2021-06-23
    Ulrika var jättekunnig och påläst och gav ett gott intryck.
    2021-06-21
    Ulrika gav en proffsig och trevlig visning, hon var väldigt kunnig och kunde besvara alla mina frågor.
    Det fanns inga tveksamheter och jag kände verkligen att jag fick all hjälp som jag behövde för att göra ett tryggt köp.

Jag som köpare är helnöjd.

Tack Urlika, fortsätt med det bra jobb du gör!
    2021-06-01
    Vi har köpt en 1,5 rummare i Solna.
    Trevlig och serviceinriktad.
    Att få svar på våra frågor och det fick vi.

Vår upplevelse var positiv och vi var välinformerade under hela budgivningen.
    2021-05-31
    Jag sålde min 1a i Solna. Jag har varit med om mäklare tidigare som inte har kommunicerat alls och där man har varit tvungen att "dra ur" dem information och lägesrapport. Med Ulrika däremot var det absolut inte så. Jag fick hela tiden tydlig information om läget och nästa steg i processen. Överlag är jag väldigt nöjd och skulle definitivt kunna tänka mig att anlita henne igen
    2021-05-26
    Ulrika blev inkastad i försäljningen av min lägenhet pga orsaker men gjorde ett väldigt bra jobb trots förutsättningarna. Hon var tillgänglig och svarade på frågor och väldigt entusiastisk. jag kan varmt rekommendera henne!
    2021-05-17
    Köpte en lägenhet genom härliga Ulrika som var snabb i återkoppling och upplevdes som väldigt erfaren 😊
    • Ritorp/Norra Frösunda
    2021-04-29
    The broker was very dedicated to the goal and communication was very efficient and frequent during the bidding.
    2021-03-31
    Sveriges mest rekommenderade mäklare skulle vara en underskattning. Han hade gett toppmäklare i världens storstäder en hård kamp om att få behålla deras mest lojala kunder.
    Mirza Licina kundhantering och engagemang är förstklassig. Här har han satt ribban högt för övriga kollegor. I jämförelse med tidigare erfarenheter så har jag aldrig varit med om någon som levererar denna höga standard. Han är helt överlägsen.
    En bättre mäklare blir svår att hitta!
  • Romina Z
    köpte sin lägenhet med hjälp av MOHV Sundbyberg
    2021-03-24
    En proffsig och väldigt engagerad mäklare! Jag köpte en bostadsrätt med hjälp av Emelie. Mycket hjälpsam och lyhörd. Rekommenderar starkt för både köp och sälj!
    • Liljeholmskajen/Årstaberg
    2021-03-18
    Vi är jättenöjda med Mirza. Väldigt driven, proffsig och engagerar mäklare som jobbade till 100% för oss. Anpassade sitt arbete efter Corona på ett utmärkt sätt. Rekommenderas varmt!
    • Liljeholmskajen/Årstaberg
    2021-03-18
    Köpt en bostadsrätt, 2 ROK om 53 kvm. Mycket duktig mäklare, som ger ett fint och seriöst intryck.

Mäklaren gav tydlig och transparent information. Mycket aktiv och tillgänglig under hela processen.

Betyg 10 av 10.
    2021-03-09
    Mirza är en mäklare som jag skulle stark rekommendera till alla, med sitt driv och engagemang lyckades han överrträffa mina förväntningar. Med hans tillgänglighet från början till slut skapade han en enorm trygghet hos mig. En riktig stjärna !
  • Janilgan B
    köpte sin lägenhet med hjälp av MOHV Sundbyberg
    2021-03-03
    Jag har köpt en lägenhet i lofotengatan10. Hans bemötande var väldigt gott. Han är alltid tillgängligt, när jag behövde hjälp av angående min bostad. Jag kan säga att bästa mäklaren någonsin.
    2021-03-01
    Daniel lyssnade till vårat behov och förstod vad som krävdes för att få våran lägenhet såld. Han överträffade våra förväntningar, var väldigt professionell och tydlig i allt han gjorde. Rekommenderar honom starkt!
    2021-02-22
    Proffsig och hade en bra balans och ärlighet mellan våra krav och hur marknaden såg ut.
    • Mariehäll
    2021-02-22
    Jag fick möjligheten att sälja min bostad via Daniel och redan sedan dag 1 så har allt gått väldigt bra. Daniel visar upp en professionalism av rang och håller en daglig dialog med en, med tanke på hur mycket Daniel har att göra är jag djupt imponerad över att han lyckas hålla den kontakten med mig och man känner sig verkligen speciell som säljare.

Jag är otroligt nöjd och imponerad över Daniels sätt att arbeta på och skulle rekommendera alla att sälja men även köpa via Daniel!
    2021-02-18
    Jag sålde en 2:a i Solna och från det att vi gjorde ett avtal tog det bara 14 dagar innan lägenheten blev såld till ett helt ok pris.
    Mäklaren var väldigt engagerad hela tiden och har hållit mig uppdaterad.
    • Mariehäll
    2021-02-16
    Jag har köpt en superfin 2a i Sundbyberg via Daniel Aslan. Daniel har varit extremt tillmötesgående och har gett svar på mina tankar och funderingar. Superbra!
    2021-02-15
    Personligt och professionellt! Rekommenderar verkligen Ulrika!
    • Bergshamra
    2021-01-28
    Daniel sålde en 1a 33,5kvm till mig. Daniel är en lugn och sympatisk person som fick mig att känna mig trygg i min affär vilket kändes viktigt då det är Första gången jag köper en lägenhet. Han var mycket hjälpsam och informativ vilket är viktigt för förstagångsköpare och snabb på att svara på Mail och telefon när jag hade frågor. Jag uppskattade att han inte var alltför pushig. Jag är jättenöjd, en smidig, snabb och trygg affär!
    • Kvarnholmen
    2021-01-25
    Bra bemötande och trygg process! Kan varmt rekommendera Daniel Aslan!
    • Solna Centrum
    2021-01-22
    It was a great experience to get help from Ulrika
    2021-01-19
    Daniel var lojal uppgiften och visade tålamod i vad som skulle visa sig vara en försäljning som blev mer utdragen än väntat.
    1.Jag har köpt en lägenhet
    2.Jag såg annonsen på hemnet
    3.Mäklare var utmärkt,med en bra beteende, han förklarade till mig allt och det var perfekt
    4.Det var en perfekt upplevelse till mig och jag njuter av hans professionell arbete.
    2021-01-19
    Jag har köpt en lägenhet i Järvastaden.
    Jag hittade reklam på Hembet.
    Att beter sig professionellt. Och daniel är en av de bästa.

Daniel är utmärkt.
    2021-01-18
    Ulrika var mäklare för en försäljning en 1,5rum lägenhet. Ulrika är påläst, och de frågor hon inte kan svaret på tar hon reda på vid behov. Jag fick förtroende för Ulrika från första anseendet och det fortsatte under hela försäljningen.
    Ulrika var tydlig med sin tidsplan för försäljningen och jag kände mig aldrig stressad eller tvingad att skynda mig till ett beslut då hon var så tydlig redan från start.
    En riktig kanon mäklare som jag varmt rekommenderar och kommer använda själv när det är dags för mig att leta efter något nytt!
    2021-01-18
    Köpte en två i norra Solna. Supernöjd med bemötandet, som varit både professionellt men samtidigt personligt.

En mäklare att rekommendera!
    • Solna Centrum
    2021-01-18
    Vi sålde en trerummare i Solna till ett bra pris innan visning. Alltid vänlig i bemötandet, snabb i återkoppling och välorganiserad. Rekommenderas varmt!
    • Östermalm
    2020-12-08
    Mycket trevlig och tillmötesgående mäklare som verkligen levererade långt över våra förväntningar. Rekommenderar varmt.
    2020-12-07
    Köpte en lägenheten av Daniel och blev bemött på ett superproffsigt och trevligt sätt under hela processen. Kommer definitivt kontakta honom sen när den ska säljas!
    2020-12-03
    Ulrika på MOHV sålde min lägenhet till ett pris som vida översteg mina förväntningar. Hon lyssnade in både mina och köparens önskemål på ett väldigt fint och balanserat sätt.
    2020-11-28
    Ulrika är jättetrevlig och pedagogisk i sina svar! Det är väldigt enkelt att ha o göra med henne.
    • Telefonplan
    2020-11-28
    Duktig och kunnig mäklare som var lätt att få tag på!
    2020-11-24
    Har köpt en nice takvåning med min sambo, och därefter sålt min etta och hon sin trea. Smidigt och proffsigt rakt igenom med Daniel på MOHV.
    Vi blev bemötta på bästa sätt av Daniel ,dessutom riktigt proffesionella bilder av fotografen på våran takvåning, samt att våra förväntningar uppfylldes med råge.

Supernöjda kunder
    2020-11-24
    Köpte en vindsvåning i Sundbyberg o sålde en lägenhet i samma område.
    Daniel Aslan är
    Oroligt driven o kunnig i sitt arbete.
    Förväntningarna var höga och han infriade dom skyhögt!
    Kommer varmt rekommendera Daniel Aslan till vänner o bekanta som står i färd att flytta eller köpa.
    En diamant i mäklarvärlden!
    2020-11-20
    Good broker with excellent support.
    I would rate him with highest score then.
    Long
    2020-11-20
    Sålt lägenhet.
    Engagerad mäklare som var mycket lätt att få tag på under en rel utdragen försäljningsprocess.
    2020-11-03
    Sålde en tvåa med Daniel, han var väldigt engagerad från första mötet och detta i kombination med ett bra upplägg samt väl genomförd plan. Rekommenderar!
    2020-10-30
    Köpt lägenhet och skall sälja en annan lägenhet.

Blev bemött på ett proffsigt sätt.

Hade höga förväntningar som infriades.

Min sammanfattning om Daniel är: Seriös, effektiv och trevlig.
    2020-10-29
    Daniel är en fantastisk mäklare. Professionell, lugn och har en förmåga att skapa trygghet i processen.
    2020-10-19
    Smidig och snabb affär. Tack!
    Rekommenderas vid försäljning och andra ärenden gällande fastighet.
    2020-10-19
    sålt ett dödsbo efter min mamma bostadsrätt.
    högsta betyg
    han levde upp till långt över förväntningarna
    allt gick snabbt och smidigt och jag är mer än nöjd
    2020-10-17
    Fantastisk mäklare. Både personlig och proffsig. Han är trevlig, lätt att få tag på, återkopplar löpande och är engagerad. Kan verkligen rekommenderas.
    2020-10-17
    har köpt lägenheten, och blev bemött på trevlig sätt på Daniel. De var en bra pplevelse/ E.
    2020-10-16
    Ger Ulrika bästa omdöme.
    Sålt en liten 2:à som stylades.
    Hon har hållit oss uppdaterade och välinformerade under hela försäljningsprocessen.
    Dessutom med trevligt bemötande utan att för den skull vara påträngande.
    Kommer att rekommendera henne till vänner och bekanta./Britt-Marie Wilow
    2020-10-15
    Vänligt och proffesionellt bemötande av Ulrika. Hon var bra på att hålla en informerad under processen.
    2020-10-13
    Grym säger ja bara! Lugn och proffsig. Jobba i bra tempo. Koll på allt! 5 plus!
    2020-10-12
    Proffsig, snabb och trevlig! Lätt att bolla frågor med kring objektet och förhandlingsförfarandet...
    2020-10-12
    Köpt en bostad med hjälp av Daniel Aslan.
    Aslan var väldigt välbemötande, professionell samt att man fick ett väldigt trygg känsla kring processen.
    Aslan var alltid tillgänglig via telefon, snabb återkoppling och svar på eventuella frågor.

Jag är otroligt nöjd med Aslan som mäklare och känslan som medförde köpet.