MOHV Sundbyberg

MOHV Sundbyberg

Välkommen till MOHV Sundbyberg!

Är det dags att byta boende? Oavsett om du är ute efter att köpa bostad eller sälja din bostad så finns vi på MOHV Sundbyberg tillgängliga med våra professionella och duktiga mäklare.

Testa gärna att få din bostad värderad av oss. Du kan få mer än vad du tänkt dig vid en eventuell försäljning.

Genom vår höga kvalitet och kreativa profil är vi på MOHV Sundbyberg ett tydligt alternativ till de traditionella mäklarkedjorna. Vårt mål är att ge dig en mer personlig upplevelse.

Läs vad 378 kunder tycker om MOHV Sundbyberg 2

• Huvudsta
    2022-06-26 Verifierad kund
    Bra kommunikation och tydlig. Var väldigt trovärdig i sitt agerande.
    2022-06-18 Verifierad kund
    Andreas var alltid tillgänglig och flexibel. Han fick ihop en bra affär trots klurig situation med mig boendes utomlands och budgivningar som inte gick som önskat. Jag hade uppskattat mer rådgivning om strategiska vägval i de tuffa förhandlingarna.
    • Centrala Sundbyberg
    2022-06-15 Verifierad kund
    Adam har varit väldigt bra, noggrann och förtroendeingivande vid både första träff till att lägenheten såldes. Marknaden var svajig men det märkes inte på hur Adam hanterade budgivningen och förhandlingen till ett väldigt bra avslut. Kan varmt rekommendera Adam om ni vill sälja eran lägenhet då han både svarar snabbt och är extremt proffesionellt med både mig och min min sambo. Vi kommer garanterat kontakta Adam igen vid köp eller försäljning av bostad, hoppas ni gör det med.20/10!
    • Råsunda/Vasalund
    2022-06-09 Verifierad kund
    Har både köpt och sålt med Adam och är lika nöjd vid båda tillfällena. Han ställer även upp och svarar på frågor man har om eventuella framtida köp vilket man uppskattar i dessa tider.
    2022-06-08 Verifierad kund
    Adam was very helpful throughout the process and was very quick to communicate with us. It made the process very easy.
    2022-05-26 Verifierad kund
    Mycket trevligt bemötande! En mäklare som kommunicerar bra och alltid är tillgänglig.
    • Hjorthagen
    2022-05-24 Verifierad kund
    Jag har haft kontakt med andra mäklare men valet föll på Adam efter tips från en kompis. Han är rak och tydlig, lugn och pedagogisk. Han lyssnar, är uppmärksam och är bra att rådgöra med när man känner sig osäker. Det är ju ändå vad som kan vara livets största privata affär och med Adam kände jag mig trygg under hela processen.
    • Råsunda/Vasalund
    2022-05-19 Verifierad kund
    Adam har varit otroligt professionell och tillmötesgående vid försäljningen av vår lägenhet. Vi har fått snabb återkoppling, tydliga svar på våra frågor och alltid ett mycket trevligt bemötande! Adam hanterade vår försäljning på ett mycket imponerande sätt i ett läge med uppåtgående räntor på bostadsmarknaden.
    2022-05-16 Verifierad kund
    Hade väldigt bra kontakt och hjälp under hela försäljningsprocessen, väldigt nöjd med slutpriset. Kan varmt rekommendera Adam!
    • Skytteholm
    2022-05-11 Verifierad kund
    Saklig, professionell och kunnig.
    Enkel att kommunicera med,.
    Snabb återkoppling med välgrundade synpunkter och råd vid funderingar.
    2022-05-10 Verifierad kund
    Adam är lyhörd, professionell och effektiv. Adam har fullt ut mött mina förväntningar.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Melissa Scholz en del av MOHV Solna
    2022-05-09 Verifierad kund
    Snabbt och smidigt med allt från start till slut, kan varmt rekommendera Melissa.
    Tack snälla för dina fina ord Frederic! Melissa Scholz
    2022-05-06 Verifierad kund
    Jag såg annonsen om lägenhet vid Epistelvägen Sju på Hemnet.se, och jag ville få tillräcklig information om lägenheten och senare behövde förhandlingar med säljaren. Mäklaren var trelig och pratade bra engelska också. Köpet var ganska snabbt där mäklaren var snäll och levererade tillräcklig information till mig i tid. Jag tror dock att om jag kunde få kontakta honom skulle det bli bättre. Tack.
    • Hallonbergen
    2022-05-05 Verifierad kund
    Jätte proffesionellt bemötande av Andreas! Köpet av bostaden skötes på väldigt hög och kompetent nivå. Rekommenderar starkt denna mäklare
    • Centrala Sundbyberg
    2022-05-04 Verifierad kund
    Trevlig, påläst, alltid på tå och kommunicerar tydligt och ofta med alla parter. Upplever att han verkligen arbetar för klientens räkning.
    • Kungsholmen / Fridhemsplan
    2022-05-03 Verifierad kund
    Adam är en mycket positiv person, det är lätt att kommunicera med honom. Ett riktigt proffs inom sitt område. En person som man kan lita på helt och hållet. Tack Adam, det var ett nöje att samarbeta med dig.
    • Hallonbergen
    2022-05-02 Verifierad kund
    Har endast bra saker att säga om Andreas.
    Han är oerhört hjälpsam, snabb på återkopplingar och höll oss ständigt uppdaterade.
    Han lyssnade på våra behov och kunde alltid lösa saker snabbt och enkelt.
    Mycket nöjd med resultatet.
    2022-04-22 Verifierad kund
    Andreas är tillgänglig och snabb i sin återkoppling. Han höll mig som köpare uppdaterad på var vi låg i processen på ett tydligt och rakt sätt. Inga konstigheter.
    • Ritorp/Norra Frösunda
    2022-04-20 Verifierad kund
    Andreas är en trevlig och kunnig mäklare som utför sitt jobb med seriositet och tålamod, rekommenderas varmt!
    2022-04-14 Verifierad kund
    Väldigt väl bemött av Andreas. Trevligt och enkel att ha att göra med. Rekommenderar starkt.
    2022-04-14 Verifierad kund
    Andreas was responsive he replied quickly, informative and very pleasant in person.
    2022-03-30 Verifierad kund
    Transparent, balancing well between buyer and seller.
    2022-03-28 Verifierad kund
    Han har en personlig stil som visade sig fungera. Värderingen av min lägenhet stämde ganska väl med det jag fick till slut.
    Han är väldigt mån om att jag som kund får svar på alla mina frågor.
    • Norra Ängby Björketorp
    2022-03-26 Verifierad kund
    Som köpare blev jag väldigt bra bemött av Andreas. Han kunde sin sak och allting gick väldigt smidigt. Hade svar på alla frågor man hade. Märks att han brinner för yrket då han söker feedback för att kunna bli ännu bättre. Andreas ringer också och kollar att allt känns bra efter hos både säljare och köpare vilket uppskattas. Supernöjd med Andreas!
    • Norra Ängby Björketorp
    2022-03-24 Verifierad kund
    Bra bemötande från första mötet. Jag framförde mina förväntningar och förhoppningar och blev bemött väl med både engagemang men även rationalitet. Har känts tryggt genom hela processen och har fått löpande återkoppling. Inga beslut har tagits utan dialog med mig och samarbetet har fungerat mycket bra. Upplevde att mina förväntningar möttes väl och skulle verkligen rekommendera Andreas till vänner och bekanta vid försäljning av bostad.
    2022-03-12 Verifierad kund
    Professionell och kunnig. Har en genuin framtoning som gör att man får stort förtroende till Adam.
    2022-03-12 Verifierad kund
    Adam var en trygg och professionell partner genom hela försäljningsprocessen, rekommenderar honom varmt!
    2022-03-12 Verifierad kund
    Adam har varit toppen vid försäljningen av vår lägenhet, alltid snabb återkoppling, kunnig och förtroendeingivande. Mycket nöjda och kan varmt rekommendera Adam!
    2022-03-11 Verifierad kund
    Tagit hjälp av Adam för andra gången! Mer än supernöjd - inte nog med att Adam hjälpte till att sälja bostaden åt oss, utan han hjälpte även till med köp av ny bostad vilket inte ingår i mäklarens uppdrag egentligen. Finns möjligheten så kommer vi även välja Adam vid nästa försäljning också! 5/5
    2022-02-27 Verifierad kund
    Adam är noggrann i alla led, genomgående vänlig och lyhörd. Rekommenderas varmt!
    • Kungsholmen
    2022-02-24 Verifierad kund
    Adam är pålitlig, effektiv och jätte trevlig!
    Han är ” highly recommended”
    • Lilla Alby
    2022-02-10 Verifierad kund
    Adam har vart en högt värderad partner i försäljningen av vår lägenhet där han har vart lyhörd för våra förutsättningar och vad vi vill uppnå. Något som förändrades över tid. Samtidigt hade han full koll på alla administrativa delar kopplat till försäljning och kontrakt vilket jag uppskattade.
    • Lilla Alby
    2022-02-10 Verifierad kund
    Adam är en lugn och trygg mäklare som ingav stort förtroende. Han var lätt att få tag på för att svara på frågor och ordnade affären på ett bra sätt för både säljare och köpare.
    • Gamla Huvudsta
    2022-02-08 Verifierad kund
    Vänligt och prefesionellt bemötande.
    2022-02-06 Verifierad kund
    Våra bästa rekommendationer. Adam är proffsig och engagerad. Han höll oss väl uppdaterade under hela säljprocessen. Tydlig och rak kommunikation. Lägenheten såldes dessutom till ett pris som vi är mycket nöjda med.
    • Kungsholmen / Marieberg
    2022-01-29 Verifierad kund
    Sålde min lägenhet med Adam och är oerhört nöjd. Adam var lyhörd till mina önskemål och genomgående professionell. Han är tillmötesgående, förtroendegivande och väldigt påläst.
    Rekommenderar varmt. Kommer anlita honom vid nästa försäljning.
    2022-01-28 Verifierad kund
    Professionell, trevlig och tillmötesgående.
    2022-01-28 Verifierad kund
    Andreas har skött vår försäljning alldeles utmärkt. Han är kunnig, kommunikativ och höll högt tempo rakt genom processen med sikte på en god affär. Extra plus för den mycket goda marknadskännedomen om det område vår lägenhet ligger i. Väldigt lätt att få tag på, och hjälpsam i de lite speciella händelser som inträffade i vår process.
    2022-01-25 Verifierad kund
    Andreas är en riktigt hjälpsam mäklare och var alltid vid min sida för att planera försäljningen av min lägenhet till ett bra pris. Han är också mycket professionell och mycket förberedd när han visar lägenheten. Han får feedback från köparna snabbt samtidigt som han håller mig uppdaterad och försöker förhandla om nästa steg. Han hjälpte mig att sikta på ett bra pris och tvingade mig aldrig att gå ner på priset, istället gjorde han sitt bästa för att nå det pris vi bestämt oss för. Detta fick mig verkligen att känna mig bekväm under hela processen. Genom att arbeta med honom känner jag att han verkligen älskar sitt jobb och ser det mer som sin passion än bara sitt jobb. Efter som jag är utlänning i Sverige, försökte han verkligen förklara allt om systemet för att köpa och sälja en lägenhet i Sverige för mig. Han är pålitlig och jag rekommenderar honom varmt för dig om du planerar att sälja din lägenhet.
    2022-01-24 Verifierad kund
    Väldigt proffsig, tydlig och lugn.
    • Gamla Råsunda
    2022-01-23 Verifierad kund
    Gott bemötande! Andreas var noga med att ta reda på vem jag var och vad jag ville. Han var personlig och duktig på att skapa relation, vilket jag tycker var positivt. Han var duktig på att informera om hur allt kommer att gå till och hade täta uppdateringar runt visningar och budgivning. För mig var det första gången jag sålde en lägenhet och Andreas fick mig att känna mig delaktig och hjälpte mig i mina resonemang kring olika beslut. Tack för en fin försäljning!
    2022-01-23 Verifierad kund
    Riktigt bra kommunikation och väldigt tillmötesgående 🤩 10/10
    2022-01-21 Verifierad kund
    mäklaren gav mig tydlig information om lägenheten och föreningen, han var tillgänglig på telefon
    2022-01-18 Verifierad kund
    Väldigt tillmötesgående. Enkel att kommunicera med. Otroligt bra service.
    • Björkhagen
    2022-01-14 Verifierad kund
    Att Adam var trevlig och tillgänglig medförde en smidig affär.
  • K
    sålde sin lägenhet med hjälp av Adam Ulfung en del av MOHV Solna
    2021-12-29 Verifierad kund
    Alltid varit lätt i kontakt med Adam och försäljning gick som vi önskade!
    2021-12-09 Verifierad kund
    Adam är väldigt kunnig, flexibel och tillgänglig. Han är bra på att sälja in objektet utan att skryta eller överdriva. Han inger därför förtroende hos köparen. Han är också mån om att köparen är nöjd med köpet och inte bara att säljaren blir nöjd med försäljningen. Detta är viktigt då man behöver värna om båda parterna. Båda parterna ska samtidigt känna sig lika mycket sedda.
    2021-12-09 Verifierad kund
    Otroligt glad över att ha anlitat Andreas. Proffesionellt bemötande, transparent genom hela processen och står för sitt ord i alla lägen.
    2021-12-07 Verifierad kund
    Båda mäklarena kan jobbat utmärkt.
    och hjälpsam
    2021-12-03 Verifierad kund
    Jag har bara haft mail och sms kontakt med Andreas men tycker att han i dessa har varit väldigt informativ och inte lämnat några frågetecken. När problem uppstått har han löst dessa smidigt. Jag skulle använda Andreas inför en försäljning