Ulrika Lindqvist

Ulrika Lindqvist

Ulrika Lindqvist är mäklare på MOHV Sundbyberg

Ulrika Lindqvist har varit registrerad mäklare sedan 2014-03. Ulrika Lindqvist har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-11 och har fått 59 omdömen med ett betyg på 4.9. Ulrika Lindqvist har haft 21 försäljningar sen 2020-09 och har tillfrågat 95% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-09 - 2021-08

Läs vad 59 Läs vad Ulrika Lindqvist

• Stefani C
    skrev om Ulrika Lindqvist en del av MOHV Sundbyberg
    2021-08-04
    Ulrika gjorde ett fantastiskt jobb vid försäljningen av min bostad. Hon var väl påläst och väl insatt i området och jag hade fullt förtroende för henne samt hennes jobb. Jag rekommenderar Ulrika till alla som söker en duktig och engagerad mäklare!
    2021-06-23
    Ulrika var jättekunnig och påläst och gav ett gott intryck.
    2021-06-21
    Ulrika gav en proffsig och trevlig visning, hon var väldigt kunnig och kunde besvara alla mina frågor.
    Det fanns inga tveksamheter och jag kände verkligen att jag fick all hjälp som jag behövde för att göra ett tryggt köp.

Jag som köpare är helnöjd.

Tack Urlika, fortsätt med det bra jobb du gör!
    2021-06-01
    Vi har köpt en 1,5 rummare i Solna.
    Trevlig och serviceinriktad.
    Att få svar på våra frågor och det fick vi.

Vår upplevelse var positiv och vi var välinformerade under hela budgivningen.
    2021-05-31
    Jag sålde min 1a i Solna. Jag har varit med om mäklare tidigare som inte har kommunicerat alls och där man har varit tvungen att "dra ur" dem information och lägesrapport. Med Ulrika däremot var det absolut inte så. Jag fick hela tiden tydlig information om läget och nästa steg i processen. Överlag är jag väldigt nöjd och skulle definitivt kunna tänka mig att anlita henne igen
    2021-05-26
    Ulrika blev inkastad i försäljningen av min lägenhet pga orsaker men gjorde ett väldigt bra jobb trots förutsättningarna. Hon var tillgänglig och svarade på frågor och väldigt entusiastisk. jag kan varmt rekommendera henne!
    2021-05-17
    Köpte en lägenhet genom härliga Ulrika som var snabb i återkoppling och upplevdes som väldigt erfaren 😊
    2021-04-29
    The broker was very dedicated to the goal and communication was very efficient and frequent during the bidding.
    2021-02-22
    Proffsig och hade en bra balans och ärlighet mellan våra krav och hur marknaden såg ut.
    2021-02-15
    Personligt och professionellt! Rekommenderar verkligen Ulrika!