Anton Zellman

Anton Zellman

Anton Zellman är mäklare på MOHV Täby

Anton Zellman har varit registrerad mäklare sedan 2019-06. Anton Zellman har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-09 och har fått 187 omdömen med ett betyg på 4.9. Anton Zellman har haft 50 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

187 omdömen om Anton Zellman

Sedan starten hos Reco 2019
Kent G
Gribbylund

Mycke nöjd Anton är Mycke positiv och lätt prata med

Tack Kent och stort grattis till försäljningen! Allt gott! Anton

Erik L
Hägerneholm

Bara fina upplevelser från Anton, kunnig, trevlig och tillmötesgående! Därtill väldigt tillgänglig vilket underlättade mycket för oss med allt annat i vardagen.

Svar från Anton Zellman

Tack Erik och tack själv för gott samarbete! Vi hörs och ses igen framöver! Ha det bäst! Anton

Mohammad S
Hägernäs

Jag är jätte nöjd med mäklaren (Anton) han var jätte trevligt och svarade på mina frågor och funderingar om objekten, vid köpet/avtal och hjälpte till med alla bank ärendet.

Svar från Anton Zellman

Tack Sadegh och stort grattis till fina lägenheten! Hoppas du kommer trivas toppen! vi ses framöver! Anton

Fredrik V
Hägerneholm

Min uppfattning av Anton är att han är lyhörd, trevlig och besitter goda kunskaper! Toppen mäklare!

Svar från Anton Zellman

Tack Fredrik och stort grattis igen till en superfin lägenhet! Ses på tillträdet :D /AZ

Albin L
Sålde sin lägenhet med hjälp av Anton Zellman en del av MOHV Täby

Beslut om försäljning tisdag, kontaktade MOHV och Anton Zellman onsdag, foto torsdag, förhandsvisning söndag och såld bra över snittpris tisdag. Från beslut till försäljning precis under en vecka. 10/10! Fantastiskt smidigt och bra! Säljer jag igen gör jag det med MOHV och Anton Zellman! Tack!

Svar från Anton Zellman

Tack Albin och stort grattis igen till försäljningen. Ibland går det undan :) Får vi se till att hitta en nya bra bostad till er :D /Zäta

Lina E
Hägerneholm

Trots tuffa tider på bostadsmarknaden så har Anton visat ett stort tålamod och ihärdighet. Vi är mycket nöjda.

Svar från Anton Zellman

Tack Lina och stort grattis till försäljningen sam tack för ert tålamod och förståelse för marknaden. hälsningar, Anton

Caroline B
Näsby Park

Genuin trevlig mäklare med ett stort driv och engagemang!

Tack Caroline och stort grattis igen till försäljningen :D /AZ

Lovisa S
Näsbydal

Anton är perfekt för sitt jobb. Jag är mycket nöjd med honom. Han gjorde ett superbra jobb med försäljningen och han är supertrevlig. Bra jobbat Anton.

Svar från Anton Zellman

Tack Lovisa för dina ord och stort grattis igen till din nya bostad! :D Hälsningar, Anton

Helen S
Sålde sitt hus med hjälp av Anton Zellman en del av MOHV Täby
Gribbylund

Lugn, professionell och kunnig. Säljer jag igen kommer jag använda Anton.

Svar från Anton Zellman

Tack Helen och stort grattis till försäljningen! :) Får vi försöka hitta ett bra nästa - boende till dig bara!

Matthias I
Hägerneholm

Väldigt professionell i sin roll som mäklare! Extremt trevlig rekommenderas starkt!

Svar från Anton Zellman

Tack Matthias och stort grattis igen! Ses på tillträdet!