Johanna Peltomäki

Läs vad 26 Läs vad Johanna Peltomäki

• Johan K sålde sin lägenhet med hjälp av Johanna Peltomäki en del av MOHV Täby

2020-03-31

Stocksund
    Johanna sålde vår lägenhet till det pris vi hade önskat trots lite svåra tider, dessutom innan första planerade visning! Genom hela processen har allting upplevts både trevligt och professionellt. Johanna lyssnar in och har väldigt bra koll på alla detaljer vilket skapar förtroende hos både säljare och köpare. Nästa gång vi säljer en bostad vill vi absolut att Johanna och MOHV hjälper oss med det igen! Full pott! Läs mer
    2020-04-02 Johanna P svarar Johan K
    Tack snälla Johan för dina fina ord. Det var/är väldigt roligt att få hjälpa till! Jag hoppas innerligt att ni kommer att trivas i ert nya boende och ser fram emot fortsatt kontakt! Önskar en fortsatt skön vecka, vänligen Johanna
    Johanna P gillar detta
  • Christina Ö sålde sin lägenhet med hjälp av Johanna Peltomäki en del av MOHV Täby

2020-03-18

Enebyberg
    Har sålt en lägenhet på 42 kvm 2 rum/kök i Enebyberg, Johanna har varit oerhört proffsig från början till slut, inget har fallit mellan stolarna.Johanna har även en mycket god känsla för vilka som var potentiella köpare under visningen. Från fösta visning till avslut och avtal skrivet tog det endast 3 dagar. Läs mer
    2020-03-24 Johanna P svarar Christina Ö
    Det var väldigt roligt att hjälpa till Christina - tack för förtroendet! Vänligen Johanna
  • Oscar J köpte sin lägenhet med hjälp av Johanna Peltomäki en del av MOHV Täby

2020-02-19

Inverness
    Jag har köpt en etta i Inverness, och blivit väl bemött och Johanna verkar va en mycket bra mäklare. Läs mer
    2020-02-19 Johanna P svarar Oscar J
    Hej Oscar! Varmt tack för din reco, det är roligt att läsa att du känner dig väl omhändertagen. Önskar en fortsatt bra vecka så ses vi på fredag för tillträde! Jag hoppas att du kommer att trivas i ditt nya boende, vänligen Johanna
  • Eva O sålde sin lägenhet med hjälp av Johanna Peltomäki en del av MOHV Täby

2020-02-13

Näsby Park
    Proffsigt bemötande och hanterande av hela processen, från början till slut, riktigt bra! Läs mer
    2020-02-13 Johanna P svarar Eva O
    Hej Eva! Varmt tack för din reco, vilken glädjande läsning! Det var riktigt roligt att få hjälpa till! Vi ses snart för frånträde, vänligen Johanna på MOHV
  • Susanne S
    Susanne S sålde sitt hus med hjälp av Johanna Peltomäki en del av MOHV Täby

2020-02-08

Viggbyholm
    Mycket seriös, professionell och engagerad mäklare med stort driv.
    Vi är väldigt nöjda med Johanna! Läs mer
    2020-02-10 Johanna P svarar Susanne S
    Hej Susanne, varmt tack för din reco och tack för förtroendet att sälja villan! Vad roligt att höra att ni är nöjda, det betyder mycket för oss. Vi håller fortsatt dialog! Önskar en fortsatt bra vecka! Vänligen Johanna
  • Erica S sålde sin lägenhet med hjälp av Johanna Peltomäki en del av MOHV Täby

2020-02-08

Nora
    Johanna är mycket professionell och engagerad. Läs mer
    2020-02-10 Johanna P svarar Erica S
    Hej Erica! Tack för din reco, vad glad jag blir av att läsa den. Vi håller kontakten ang det sista och ses snart för tillträde! Vänligen Johanna
    Johanna P gillar detta
  • Tobias B köpte sin lägenhet med hjälp av Johanna Peltomäki en del av MOHV Täby

2020-02-01

Mörbylund
    Köpte en etta i Danderyd. Mäklarens bemötande var överlag utmärkt. Jag upplevde henne som trevlig, noggrann, påläst och med bra fingertoppskänsla. Läs mer
    2020-02-02 Johanna P svarar Tobias B
    Hej Tobias, vilken glädjande läsning du bjuder på! Det gör mig glad att du känner att du fått en bra köpupplevelse! Jag hoppas att du kommer att trivas i bostaden och vi ses snart för tillträde! Vänligen Johanna
    Johanna P gillar detta
  • Marianne M sålde sin lägenhet med hjälp av Johanna Peltomäki en del av MOHV Täby

2020-01-22

Mörbylund
    Otroligt duktig,engagerad och omtänksam till kundens förmån. Juridisk duktig i entreprenadrätt. Bra på att informera korrekt, vara saklig och samtidigt väldigt väldigt trevlig! Läs mer
    2020-01-27 Johanna P svarar Marianne M
    Hej Marianne, tack snälla för dessa fina ord. Det värmer. Kul att fått förtroendet att hjälpa till! Vänligen Johanna på MOHV
  • Carl V köpte sin lägenhet med hjälp av Johanna Peltomäki en del av MOHV Täby

2019-11-25

Klingsta
    Köpt lägenhet i villa.

Professionellt bemötande, påläst om det aktuella objektet och tillvaratog både köparens och säljarens intressen. Läs mer
    2019-11-27 Johanna P svarar Carl V
    Tack Carl! Det glädjer mig att läsa! Vi ses snart för tillträde - önskar en bra vecka!
  • Beata T köpte sin lägenhet med hjälp av Johanna Peltomäki en del av MOHV Täby

2019-11-25

Klingsta
    Köpte bostad där Johanna var mäklare. Superproffsigt bemötande och påläst. Kommer själv anlita Johanna när det är dags för försäljning. Läs mer
    2019-11-28 Johanna P svarar Beata T
    Hej Beata, stort tack för fina ord. Det gör mig väldigt glad. Vi ses snart för tillträde, önskar ett gott avslut på året! Mvh Johanna

Senaste försäljningarna

Klostervägen