Johanna Peltomäki

Johanna Peltomäki

Johanna Peltomäki är mäklare på MOHV Täby

Johanna Peltomäki har varit registrerad mäklare sedan 2014-06. Johanna Peltomäki har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-01 och har fått 80 omdömen med ett betyg på 4.9. Johanna Peltomäki har haft 35 försäljningar sen 2021-01 och har tillfrågat 99% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-01 - 2021-12

Läs vad 80 Läs vad Johanna Peltomäki

• Monica L
    köpte sin lägenhet med hjälp av Johanna Peltomäki en del av MOHV Täby
    • Mörbyskogen
    2022-01-16 Verifierad kund
    Trevligt och respektfullt. Jag fick det information jag ville ha, tydligt och klart.
    Hej Monica och varmt tack för din reco! Det glädjer mig att du känner dig nöjd med upplevelsen, det är det viktigaste för oss! Vi håller fortsatt kontakt! Vänligen Johanna Johanna Peltomäki
    • Roslags Näsby
    2021-12-30 Verifierad kund
    Johanna är jätteproffsig! Hon gör ett seriöst intryck och guidar kunden genom hela processen med stadig hand och med ett trevligt bemötande.
    Hej Daniel, tack snälla för din reco! Det var/är väldigt roligt att få hjälpa er med försäljningen! :) Vi håller kontakten! Johanna Peltomäki
    2021-10-28 Verifierad kund
    Johanna är snabb, bra, rak - gillar ju er helt. Vi har köpt gimlevägen 17 av er. Så bra betyg av oss
    Hej Cecilia, tack för din reco! Jag uppskattar enormt att du tog dig tid att skriva den. Nu räknar vi ner dagarna för tillträdet! Johanna Peltomäki
    2021-10-28 Verifierad kund
    Johanna ger ett mycket professionellt intryck som mäklare med sin stora kunnighet! Lyhörd och fanns alltid till hands. Rekommenderar verkligen Johanna.
    Hej Mats, varmt tack för din reco! Det betyder mycket för mig att du skrev den, tack för ett gott samarbete! Johanna Peltomäki
    • Lillkalmar
    2021-10-22 Verifierad kund
    Johanna är en proffsig och erfaren mäklare som sätter kunden i fokus. Hon samarbetar och involverar kunden i processen och är tålmodig och inlyssnande. Vi är väldigt nöjda och kommer anlita Johanna och MOHV igen i framtiden. Mina varmaste rekommendationer.
    Hej Mark, varmt tack för din Reco. Det betyder väldigt mycket för mig att du tagit dig tid att skriva den. Det var väldigt kul att få hjälper er! Önskar en fin helg när den infinner sig! Johanna Peltomäki
    2021-09-27 Verifierad kund
    Vänligt bemötande. Förtroendeingivande.
    Enkelt att kommunicera med Johanna, snabb på återkoppling
    Hej Sofie, varmt tack för din reco och dina vänliga ord! Det gör mig väldigt glad! Grattis till er nya bostad! Johanna Peltomäki
    • Edsängen
    2021-09-24 Verifierad kund
    Hon är jätte trevlig och hjälpsam
    Hej Alina! Varmt tack för din reco! Jag blir väldigt glad av att läsa den och jag tycker att vi har ett fint samarbete. Varmt grattis till din nya bostad! Johanna Peltomäki
    • Viggbyholm
    2021-08-08 Verifierad kund
    Professionellt bemötande och väldigt lyhörd. Överträffade våra förväntningar och kunde inte vara mer nöjda med försäljningsupplevelsen. Vi rekommenderar Johanna starkt!
    Hej Malanie! Vilken härlig läsning! Tack, den gör mig väldigt glad! Tack också för ett gott samarbete! Vi håller fortsatt kontakt. Önskar en skön start på veckan Johanna Peltomäki
    • Viggbyholm
    2021-08-05 Verifierad kund
    Tillmötesgående, vänlig, förtroendeingivande, snäll
    Hej My! Varmt tack för din reco och din tid att skriva den. Varmt grattis till din nya bostad! Johanna Peltomäki
    • Djursholm
    2021-07-10 Verifierad kund
    Johanna är en mäklare som är TOPPEN rakt igenom!
    Först det proffsiga sättet Johanna har skött hela köpet på
    med alla personliga kontakter och svar på alla frågor som
    uppstår. Sedan all erfarenhet sedan många år, vilket naturligtvis
    ger köparen ett 100 % förtroende och sist men inte minst, är
    Johanna Peltomäki en fantastisk personlighet med mycket
    värme och positivitet. Tack för att vi fått nöja att lära känna dej!

Vänligen, NILS E.Thorell.
    Hej Nils! Din reco värmer i hjärtat, varmt tack för att du tog dig tid att skriva dessa rader. Det betyder mycket för mig. Det är verkligen en fröjd att hjälpa er igen! Vi håller givetvis fortsatt kontakt och jag önskar er en glad sommar tills vi ses snart igen! Glada hälsningar från Johanna Johanna Peltomäki