Johanna Peltomäki

Läs vad 33 Läs vad Johanna Peltomäki

• André G sålde sin lägenhet med hjälp av Johanna Peltomäki en del av MOHV Täby

2020-08-10

2:a
    Sålt en 2:a i Stocksund, Danderyd.

Mäklaren bemöte oss båda med enastående förståelse för marknaden och professionalism.

Hade förväntningar på att hitta en mäklare som inger förtroende för såväl säljare som köpare genom sin professionalism och kunskap om marknaden. Som inte bara försöker sälja till vilket pris som helst utan vill att samtliga parter ska kunna vara nöjda.

Fick mer än vad vi gav och helt enlighet med marknadsvärdet och mäklarens uppskattning från första stund.

Skulle rekommendera henne till samtliga vänner och kollegor som ska sälja framöver. Läs mer
    2020-08-11 Johanna P svarar André G
    Hej André! Vad roligt att läsa att ni är nöjda genom hela försäljningsprocessen. Det var mycket roligt att få hjälpa till att uppfylla era förväntningar! Tack igen för förtroendet och för din reco! Önskar en fortsatt bra vecka!
  • Linus H köpte sin lägenhet med hjälp av Johanna Peltomäki en del av MOHV Täby

2020-08-10

2:a
    Vi har köpt en bostadsrätt på 2 rum, 57 kvadrat. Johanna gav oss en personlig känsla av lägenheten och fick oss att känna oss som hemma i den redan på företa visningen.
    Jag förväntade mig svar på detaljer kring renoveringar, förvaring, förening och samtliga kunde Johanna ge bra svar på.
    Överlag är vi mycket nöjda med mäklarens insats. Läs mer
    2020-08-10 Johanna P svarar Linus H
    Hej Linus, varmt tack för din reco! Vad roligt att läsa att ni fått en bra köpupplevelse. Det är viktigt för oss att allting känns bra hela vägen. Vi ses snart igen för tillträde!
  • Erika S sålde sin lägenhet med hjälp av Johanna Peltomäki en del av MOHV Täby

2020-08-09

2:a
    En fantastisk mäklare med stor kompetens och passion inom sitt område.

Utan Johanna hade vår bostad inte blivit såld till ett så pass bra pris Läs mer
    2020-08-10 Johanna P svarar Erika S
    Hej Erika, tack för din reco! Det gör mig glad att läsa att era förväntningar uppfylldes!
    Johanna P gillar detta
  • Kimberly U köpte sin lägenhet med hjälp av Johanna Peltomäki en del av MOHV Täby

2020-08-08

2:a
    Trevlig tjej som är lätt att nå och snabb på svar. Rekommenderar! Läs mer
    2020-08-10 Johanna P svarar Kimberly U
    Hej Kimberly! Tack för din reco! Det är fint att läsa att du haft en positiv upplevelse - det är viktigt för oss! Önskar en fortsatt bra vecka!
    Johanna P gillar detta
  • Gunilla S sålde sin lägenhet med hjälp av Johanna Peltomäki en del av MOHV Täby

2020-06-01

3:a
    Inverness
    Johanna sålde vår lägenhet snabbt och smidigt. Allt gick på en vecka, mycket tack vare hennes goda lokalkännedom i området.
    Alltid trevligt bemötande och stor flexibilitet Läs mer
  • Jessica J sålde sitt hus med hjälp av Johanna Peltomäki en del av MOHV Täby

2020-05-18

Täby Kyrkby
    En toppen mäklare som sålde mitt radhus i Täby innan visning.
    Hon är positiv, duktig på att återkoppla och gör ett suveränt jobb!
    En tjej jag starkt kan rekommendera! Läs mer
    2020-05-26 Johanna P svarar Jessica J
    Tack snälla Jessica för dina rekommendationer! Det är väldigt roligt att få hjälpa till!
  • Ingrid ‭ köpte sitt hus med hjälp av Johanna Peltomäki en del av MOHV Täby

2020-04-29

Viggbyholm
    Köpte ett hus i Viggbyholm. Vi upplevde Johanna som en väldigt professionell och engagerad mäklare. Vi hade letat hus under en lång period och kommit i kontakt med många mäklare, och Johanna är en av de mest förtroendeingivande och engagerade mäklarna vi stött på. Hon svarade snabbt på alla frågor vi hade. Vi ställde vissa lite svårare frågor (tex om det skulle vara möjligt att flytta köket mtp ledningar mm), och hon fixade fram svar på det genom byggfirman som renoverat huset.
    Under avtalsskrivandet behövde vi skriva till en del extraavtal, och Johanna ledde det arbetet på ett väldigt professionellt sätt. Det var tydligt att både vi köpare och säljarna var nöjda med Johannas insats, och vi fick en väldigt fin köpeupplevelse. Ett par veckor efter att vi flyttat in ringde Johanna sedan för att höra om flytten gått bra och om vi kommit tillrätta, vilket var väldigt trevligt. Som sammanfattning - Vi kan varmt rekommendera Johanna, hon är en mycket bra och professionell mäklare! Läs mer
    2020-04-29 Johanna P svarar Ingrid ‭
    Hej Ingrid, vad glad jag blir att ni känner att ni fått en positiv köpupplevelse! Det är en viktigt för mig att ni känner er nöjda. Jag hoppas att ni kommer att trivas i ert hus och njuter av livet som villaägare! Önskar en fortsatt skön vår och sedan en första sommar i huset! Varma hälsningar Johanna på MOHV
  • Johan K sålde sin lägenhet med hjälp av Johanna Peltomäki en del av MOHV Täby

2020-03-31

Stocksund
    Johanna sålde vår lägenhet till det pris vi hade önskat trots lite svåra tider, dessutom innan första planerade visning! Genom hela processen har allting upplevts både trevligt och professionellt. Johanna lyssnar in och har väldigt bra koll på alla detaljer vilket skapar förtroende hos både säljare och köpare. Nästa gång vi säljer en bostad vill vi absolut att Johanna och MOHV hjälper oss med det igen! Full pott! Läs mer
    2020-04-02 Johanna P svarar Johan K
    Tack snälla Johan för dina fina ord. Det var/är väldigt roligt att få hjälpa till! Jag hoppas innerligt att ni kommer att trivas i ert nya boende och ser fram emot fortsatt kontakt! Önskar en fortsatt skön vecka, vänligen Johanna
    Johanna P gillar detta
  • Christina Ö sålde sin lägenhet med hjälp av Johanna Peltomäki en del av MOHV Täby

2020-03-18

Enebyberg
    Har sålt en lägenhet på 42 kvm 2 rum/kök i Enebyberg, Johanna har varit oerhört proffsig från början till slut, inget har fallit mellan stolarna.Johanna har även en mycket god känsla för vilka som var potentiella köpare under visningen. Från fösta visning till avslut och avtal skrivet tog det endast 3 dagar. Läs mer
    2020-03-24 Johanna P svarar Christina Ö
    Det var väldigt roligt att hjälpa till Christina - tack för förtroendet! Vänligen Johanna
  • Oscar J köpte sin lägenhet med hjälp av Johanna Peltomäki en del av MOHV Täby

2020-02-19

Inverness
    Jag har köpt en etta i Inverness, och blivit väl bemött och Johanna verkar va en mycket bra mäklare. Läs mer
    2020-02-19 Johanna P svarar Oscar J
    Hej Oscar! Varmt tack för din reco, det är roligt att läsa att du känner dig väl omhändertagen. Önskar en fortsatt bra vecka så ses vi på fredag för tillträde! Jag hoppas att du kommer att trivas i ditt nya boende, vänligen Johanna

Senaste försäljningarna

Margreteborgsvägen