Johanna Peltomäki är mäklare på MOHV Täby

Johanna Peltomäki har varit registrerad mäklare sedan 2014-06. Johanna Peltomäki har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-01 och har fått 38 omdömen med ett betyg på 4.9. Johanna Peltomäki har haft 37 försäljningar sen 2019-11 och har tillfrågat 92% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-11 - 2020-10

Läs vad 38 Läs vad Johanna Peltomäki

• 2020-10-02
    Lgh på Kevingeringen Johanna är otroligt engagerad, målmedveten, driven och lätt att samarbeta med. Jag är väldigt nöjd med Johannas sätt att återkoppla och hennes förmåga att följa upp efter varje visning.
    Katarina H
    • 4:a
    • 71.3 m²
    • Kevingeringen
    sålde sin lägenhet med hjälp av Johanna Peltomäki en del av MOHV Täby
    Hej Katarina, varmt tack för din reco! Jag blir glad över att läsa detta och tackar också dig för ett positivt samarbete! Önskar dig en skön helg när den infinner sig!

• 2020-10-02
    Johanna har för mig varit en bra sparring under hela köpsprocessen. Erfaren och kunnig
    Christian S
    • 3:a
    • 73.0 m²
    köpte sin lägenhet med hjälp av Johanna Peltomäki en del av MOHV Täby
    Hej Christian! Tack för din reco, vilken härlig läsning, det är viktigt för oss att man har en bra köpupplevelse! Önskar dig en skön helg när den infinner sig!

• 2020-08-23
    Vi anlitade Johanna som Mäklare att sälja vår lgh, Johanna är Proffsig , lugn , och förtroendegivande. Vi kan varmt rekommendera Johanna som Mäklare!
    Therese B
    • 4:a
    • 94.0 m²
    • Täby Centrum
    sålde sin lägenhet med hjälp av Johanna Peltomäki en del av MOHV Täby
    Hej Therese, varmt tack för din Reco. Vad roligt att läsa att ni är nöjda med affären och vårt bemötande. Det är väldigt viktigt för oss! Önskar dig och hela familjen en fortsatt skön vecka! Varma hälsningar, Johanna

• 2020-08-21
    Kunnig och erfaren mäklare, med ett behagligt sätt att möta sina kunder. Kan varmt rekommendera henne.
    Åsa L
    • 1:a
    • 29.0 m²
    • Mörbybacken
    köpte sin lägenhet med hjälp av Johanna Peltomäki en del av MOHV Täby
    Hej Åsa, varmt tack för din Reco! Ni som kunder är viktiga för oss och det glädjer mig därmed att du fått en bra upplevelse! Önskar en fortsatt bra vecka!

• 2020-08-21
    Köpt en bostadsrätt i Danderyd via mäklaren Johanna och eftersom jag själv jobbar inom mäklarbranschen så blev jag imponerad av ett proffesionellt bemötande och tycker hon bidrog med starkt trygghet både innan och efter affären. Kommer starkt rekommendera Johanna inför mina kontakter för köp/säljprocesser.
    Ludvig K
    Ludvig K
    • 1:a
    • 47.0 m²
    • Mörbybacken
    köpte sin lägenhet med hjälp av Johanna Peltomäki en del av MOHV Täby
    Hej Ludvig! Varmt tack för din Reco! Vilken härlig läsning du bjuder på. Vad kul att du känner att affären kändes genomgående trygg och bra! Önskar dig en fortsatt bra vecka!

• 2020-08-10
    Sålt en 2:a i Stocksund, Danderyd. Mäklaren bemöte oss båda med enastående förståelse för marknaden och professionalism. Hade förväntningar på att hitta en mäklare som inger förtroende för såväl säljare som köpare genom sin professionalism och kunskap om marknaden. Som inte bara försöker sälja till vilket pris som helst utan vill att samtliga parter ska kunna vara nöjda. Fick mer än vad vi gav och helt enlighet med marknadsvärdet och mäklarens uppskattning från första stund. Skulle rekommendera henne till samtliga vänner och kollegor som ska sälja framöver.
    André G
    sålde sin lägenhet med hjälp av Johanna Peltomäki en del av MOHV Täby
    Hej André! Vad roligt att läsa att ni är nöjda genom hela försäljningsprocessen. Det var mycket roligt att få hjälpa till att uppfylla era förväntningar! Tack igen för förtroendet och för din reco! Önskar en fortsatt bra vecka!

• 2020-08-10
    Vi har köpt en bostadsrätt på 2 rum, 57 kvadrat. Johanna gav oss en personlig känsla av lägenheten och fick oss att känna oss som hemma i den redan på företa visningen. Jag förväntade mig svar på detaljer kring renoveringar, förvaring, förening och samtliga kunde Johanna ge bra svar på. Överlag är vi mycket nöjda med mäklarens insats.
    Linus H
    köpte sin lägenhet med hjälp av Johanna Peltomäki en del av MOHV Täby
    Hej Linus, varmt tack för din reco! Vad roligt att läsa att ni fått en bra köpupplevelse. Det är viktigt för oss att allting känns bra hela vägen. Vi ses snart igen för tillträde!

• 2020-08-09
    En fantastisk mäklare med stor kompetens och passion inom sitt område. Utan Johanna hade vår bostad inte blivit såld till ett så pass bra pris
    Erika S
    sålde sin lägenhet med hjälp av Johanna Peltomäki en del av MOHV Täby
    Hej Erika, tack för din reco! Det gör mig glad att läsa att era förväntningar uppfylldes!

• 2020-08-08
    Trevlig tjej som är lätt att nå och snabb på svar. Rekommenderar!
    Kimberly U
    köpte sin lägenhet med hjälp av Johanna Peltomäki en del av MOHV Täby
    Hej Kimberly! Tack för din reco! Det är fint att läsa att du haft en positiv upplevelse - det är viktigt för oss! Önskar en fortsatt bra vecka!

• 2020-06-01
    Johanna sålde vår lägenhet snabbt och smidigt. Allt gick på en vecka, mycket tack vare hennes goda lokalkännedom i området. Alltid trevligt bemötande och stor flexibilitet
    Gunilla S
    • 3:a
    • 70.0 m²
    • Inverness
    sålde sin lägenhet med hjälp av Johanna Peltomäki en del av MOHV Täby

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte