Johanna Peltomäki

Johanna Peltomäki

Johanna Peltomäki är mäklare på MOHV Täby

Johanna Peltomäki har varit registrerad mäklare sedan 2014-06. Johanna Peltomäki har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-01 och har fått 68 omdömen med ett betyg på 4.9. Johanna Peltomäki har haft 37 försäljningar sen 2020-06 och har tillfrågat 99% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-06 - 2021-05

Läs vad 68 Läs vad Johanna Peltomäki

2021-06-14
    bra bemötande, kunnig, hjälpsam, levde upp till förväntningar, trevlig
    Hej Lars! Varmt tack för din reco! Vad roligt att ni känner att mitt bemötande och processen varit till belåtenhet, det är viktigt för oss! Vi håller fortsatt kontakt och hörs snart igen! Johanna Peltomäki
    2021-06-11
    Allt var väl på alla sätt och vis. Har inget att klaga på. En av de bästa som vi haft att göra med den senaste tiden.
    Hej Anna-Lena! Varmt tack för din reco, vad glad jag blir! Jag hoppas att ni kommer att trivas med den nya bostaden i Stocksund! Vi håller fortsatt kontakt! Johanna Peltomäki
    • Ullna Strand
    2021-06-02
    Johanna har hjälpt oss att sälja vårt radhus i Ullna Strand. Från första kontakt med Johanna till försäljning genomförd har Johanna visat en stor lyhördhet och professionalism. Vi är mycket nöjda med Johanna och MOHV Täby och vi kommer, om behovet uppstår, använda Johanna nästa gång vi säljer.
    Hej Ludwig! Varmt tack för din reco och tack för dina ord! Detta gjorde vi bra tillsammans! :) Önskar en fortsatt skön sommar! Johanna Peltomäki
    • Täby Centrum
    2021-05-28
    Jag och min sambo köpte en trea genom Johanna!
    Hon var otroligt trevlig och serviceinriktad!
    När det rör sig om så stora belopp/beslut är känslan av trygghet viktig och det ingav verkligen Johanna!
    Stark rekommendation!
    Hej John! Vad glad jag blir av att läsa din reco, trygghet är A och O och det känns bra att veta att ni haft en skön köpupplevelse! Vi ses snart igen och håller fortsatt kontakt! Johanna Peltomäki
    • Täby Centrum
    2021-05-26
    Vi har sålt en lägenhet i Täby. Johanna har varit mycket professionell och aktiv som mäklare för oss.
    Jag har bara positivt att säga om Johanna!
    Hej Mats! Stort tack för att du tog dig tid att fylla i en reco! Tack för förtroendet och ett gott samarbete! Johanna Peltomäki
    • Kullö Terrass
    2021-05-23
    vi har både köpt och sålt
    bra och personligt bemötande präglat av god kunskap
    rekommenderar gärna Johanna!
    Hej Ullabritt och varmt tack för din reco! Tack också för gott samarbete! Vi ses snart igen! Johanna Peltomäki
    • Mörbyskogen
    2021-05-20
    Johanna hjälpte mig att sälja lägenheten. Jag tog kontakt med henne då hon även var inblandad när jag köpte för några år sedan. Hon är lugn och saklig. Ingen hets eller press eller överdrivna förväntningar. Tydlig och rimlig säljplan för lokala marknaden.
    Hej Johan & varmt tack för din reco! Tack för ett gott samarbete och vi ses snart igen! Njut nu av slutet på veckan! Johanna Peltomäki
    2021-05-18
    Såld lägenhet om 2 rok på 38 kvm.
    Hej Elin, tack för dina 5 recos! Önskar dig en skön start på sommaren som ligger framför dörren Johanna Peltomäki
    • Inverness
    2021-05-06
    Vi sålde vår lägenhet i Danderyd med Johanna Peltomäki MOHV Täby. Genom processen var Johanna lugn, trygg, påläst, visade pepp och engagemang och delgav oss information i hela processen. För oss var det värdefullt och gjorde att vi kände oss trygga med att Johanna gjorde allt för att sälja vår lägenhet. Känslan var också att - även om vi vet att hon hade flera objekt i gång samtidigt - hade fullt fokus på vår försäljning. Vi rekommenderar varmt Johanna som mäklare!
    Hej Hanna! Varmt tack för din Reco, det gör mig så glad att läsa detta! Tack för att jag fick hjälpa till och vi gjorde det bra tillsammans som ett lag. Önskar dig en fortsatt skön vecka! Johanna Peltomäki
    • Inverness
    2021-05-04
    Skicklig, proffsig och engagerad i försäljningen av vår bostadsrätt och alltid med ett korrekt, lugnt och proffsigt bemötande.
    Hej Lena! Tack snälla för din reco och värmande ord. Det gör min dag! Återigen, tack för förtroendet och vad kul att ni är nöjda över vårt samarbete! Önskar en fortsatt bra vecka! Johanna Peltomäki