Alla kategorier Mäklare Västerbotten Umeå MOHV MOHV Umeå Camilla Krog

en del av MOHV Umeå

Kungsgatan 35 B, 903 25 Umeå — Visa karta

4.9 / 5 i betyg — 15 rekommendationer
Jag heter Camilla Krog och jag är reg. fastighetsmäklare på MOHV, ett modernt mäklarföretag med fokus på kundnytta genom flexibla lösningar. Kontakta mig så tar vi tillsammans fram det upplägg som fungerar bäst för just dig och din bostad.

Läs vad 15 användare tycker om Camilla Krog

• Malin E
    Malin E skrev om Camilla Krog en del av MOHV Umeå
    Vi är väldigt nöjda med Camilla som mäklare och skulle rekommendera henne till andra som är på husjakt! Camilla har varit rak, tydlig, informativ men också personlig och trevlig och ingivit en trygg känsla för oss som varit helt gröna på bostadsmarknaden! Jättebra helt enkelt!
  • Dick S
    Dick S skrev om Camilla Krog en del av MOHV Umeå
    har haft hjälp av camilla vid 2 sälj.mycket nöjd .professionell,dukti å engagerad
  • Janita K
    Janita K skrev om Camilla Krog en del av MOHV Umeå
    Fantastisk mäklare, jordnära, handlingskraftig, noggrann och väldigt kunnig. Kan varmt rekommenderas
  • Mattias W
    Mattias W skrev om Camilla Krog en del av MOHV Umeå
    Helt fantastisk genuin mäklare som är lyhörd, trevlig och genomproffsig. Hon tar sig tid, och man känner sig högt värderad som spekulant. Rekommenderas verkligen!
  • Anna N
    Anna N skrev om Camilla Krog en del av MOHV Umeå
    Jättefint bemötande hela vägen, kunnig och proffsig tycker vi. Vi upplevde att hon verkligen tog sig tid med oss, har tidigare erfarenheter av mkt stressade mäklare.
    Stort tack!/ anna & kenth
  • Jakob Ö
    Jakob Ö skrev om Camilla Krog en del av MOHV Umeå
    Ambitiös och flexibel mäklare med kundens önskemål i fokus. Men viktigast är ändå hennes ärlighet, hon lovar inte guld och gröna skogar som många andra, utan är ganska sober, vilket är mycket förtroendeingivande.
  • Britt-louis L
    Britt-louis L skrev om Camilla Krog en del av MOHV Umeå
    Vi är supernöjda!! Allt från visning-till köp av vår nya bostad. telefonkontakter,mail, bokad tid på fastighetsbyrån,bankkontakter, även med vår bankkontaktperson, ja all den hjälp som vi behövde, går inte att finna något annat, än mycket positivt hos Camilla Krog.
    Tydlig, och alltid väldigt klara, tydliga svar.
    Vi hade även mycket snabba, svar från henne, även under jul/nyår, m.m.
    Dessutom, snabba drag, från visning, till budgivning, och under budgivningen, superbra kontakt. Hon bjöd verkligen på sig själv. Vi kände oss supertrygga.
    Vi rekommenderar Camilla Krog, till 100%.
  • Carina H
    Carina H skrev om Camilla Krog en del av MOHV Umeå
    Snabb, kunnig mäklare. Lätt att få kontakt med. Höll oss informerade om hur försäljningen framskred.
    Positiv person.
  • Elin N
    Elin N skrev om Camilla Krog en del av MOHV Umeå
    Professionell och personlig på samma gång! Mycket nöjda!
  • Frida G
    Frida G skrev om Camilla Krog en del av MOHV Umeå
    Väldigt trevlig, hjälpsam, duktig och tillgänglig. Hon levde verkligen upp till våra förväntningar och gjorde mer än vad som krävdes!
    Både köp av ny lägenhet och försäljning av den gamla lägenheten gick väldigt snabbt och smidigt tack vare Camilla.
  • Michael R
    Michael R skrev om Camilla Krog en del av MOHV Umeå
    Camilla är seriös,ambitiös och kanske för oss viktigaste trovärdig !
    Väldigt proffsigt social. Henne tycker man om!
    vi har sålt tre hus och köpt lika många + nuvarande lägenhet och hon är nr1 !!
  • Tomas V
    Tomas V skrev om Camilla Krog en del av MOHV Umeå
    Camilla har på ett, i mitt tycke, tagit sig ann försäljningsuppdraget på ett mycket professionellt sätt genom att vara tydligt i kommunikation med mig som säljare, planera för försäljning, framtagning av presentationsmaterial, säljprocess och avslut på affär.
    Hon har mer än väl levt upp till mina förväntningar och jag skulle utan tvekan anlita henne i framtiden.
  • Sara T
    Sara T skrev om Camilla Krog en del av MOHV Umeå
    Jag har varit i kontakt med många mäklare genom åren men aldrig fått ett sådant genuint bemötande tidigare. Hon var oerhört hjälpsam och lyhörd och gjorde betydligt mer än vad hon var ålagd att göra. Proffsig, kunnig och med ett stort hjärta.
  • Nicolette K
    Nicolette K skrev om Camilla Krog en del av MOHV Umeå
    Camilla var öppen, hjärtlig och professionell i sina möten med oss när vi sålde vårt hus. Framför allt hennes snabba agerande när de första köparna plötsligt upphävde köpet gav oss en känsla av trygghet; hon fixade fram en annan köpare och husförsäljningen kunde snabbt och smidigt genomföras. Under varje moment (intresseanmälan, visningar, budgivningen, försäljningen) fick vi utförlig information av Camilla, även på kvällar och helger. Camilla var under hela köpet mycket professionell med en personlig touch. Hon hade en lugn och trygg framtoning och vi kan helhjärtat rekommendera henne som mäklare.
  • Eva S
    Eva S skrev om Camilla Krog en del av MOHV Umeå
    Vid alla våra möten har jag upplevt Camilla som lugn och närvarande. Vid husvisningen kände hon väl till det som gällde bostaden och området. Hon gav oss tid att gå runt i bostaden tills vi var nöjda. Det kändes som att hon var där för att hjälpa oss. Som man vill att en mäklare ska vara. Mitt intryck är att hon har ordning och reda. Hon har varit till stor hjälp och vi har känt oss väl omhändertagna. Hon är mycket trevlig och inger förtroende.
Lina Bennervall
Malin Persson