Emilie Svedberg

Emilie Svedberg

Emilie Svedberg är mäklare på MOHV Umeå

Emilie Svedberg har varit registrerad mäklare sedan 2015-07. Emilie Svedberg har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-07 och har fått 187 omdömen med ett betyg på 4.8. Emilie Svedberg har haft 11 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 91% av sina kunder efter omdömen.

187 omdömen om Emilie Svedberg

Sedan starten hos Reco 2019
Jennifer J
Grubbe

Emilie har bemött oss med vänlighet och kunnat besvara de allra flesta frågor, av de många vi haft. Hon har svarat snabbt och även varit väldigt flexibel med tider. Vi har känt oss trygga med köpet av lägenheten på Kronoskogsvägen, tack!

Gustav N
Köpte sitt hus med hjälp av Emilie Svedberg en del av MOHV Umeå
Carlshem/Carlshöjd

Positiv erfarenhet, serviceminded och trygg

Ingegerd Elisabet S
Sålde sitt hus med hjälp av Emilie Svedberg en del av MOHV Umeå
Ytterboda

Blev bemött med värme och respekt. Tydliga besked om prisbild och i vilken ordning allt runt försäljningen skulle utföras. Lätt att få svar och återkoppling vid funderingar, helt enkelt superproffsigt rakt igenom.

Birgitte E
Mariehöjd

Emilie har varit mycket bra att ha att göra med i hela vår försäljningsprocess. Från första mötet där uppdraget gicks igenom till kontraktsskrivning (Affären är ännu inte slutförd) Bra och korrekt input av bostadsmarknaden samt vad vi kan förvänta oss på marknaden till bra information löpande i processen och uppföljning och förslag på nästa steg vi borde ta etc.

Hedda Viveka L
Mariehöjd

Tillmötesgående och trevlig! Snabb och effektiv.

Magnus S
Mariehöjd

Vi är jättenöjda med Emelie på MOHV i Umeå då hon hjälpte oss att sälja våran lägenhet och vi är bosatta på annan ort. Allt har gått så smidigt och hon har hållit oss uppdaterade från dag ett.

Mai B
Mariehöjd

Emilie har ett trevligt och professionellt bemötande. Vid frågor och funderingar gällande bostaden tillhandahåller hon bra och relevant information. Hon är tydlig och förklarar noggrant hur affären fortlöper. Det känns tryggt att ha att göra med Emilie som mäklare.

Sissi Siv Ingegerd Elisabeth G
Sålde sitt hus med hjälp av Emilie Svedberg en del av MOHV Umeå
Carlshem/Carlshöjd

Glad, kunnig, engagerad och tydlig! Väldigt bra kommunikation!

Maj L
Sålde sin lägenhet med hjälp av Emilie Svedberg en del av MOHV Umeå

Min bild av Emilie är att hon är en kompetent och duktig mäklare Hon lyckades få till en väldigt snabb försäljning av lägenheten. Därtill är hon trevlig och okomplicerad som person.

Ann-Christin T
Köpte sin lägenhet med hjälp av Emilie Svedberg en del av MOHV Umeå

Mycket trevlig och glad. Lätt att prata med. Jag rekomenderar henne fullt ut.